iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
raimondsm 03.02.2020 21:45

Kas tur ir ar tiem 100% un turpat blakus 56%.

Tad kuri ir tie īstie procenti?

Kurus par pareiziem uztvers vidējais patērētājs?

Es saprotu, ka mūsdienu liberālā pasaulē patiesību ir daudz, tās ir manīgas (Freidiskā pārrakstīšanās, mainīgas nevis manīgas), nav tādas vienas patiesības, katram var būt savs viedoklis, bet šoreiz tās abas pauž viena persona.

1. Bet tieši elektroautomobīli ziemā ir jākurina ar elektrību pēc siltuma zudumiem, kamēr tieši iekšdedzes auto spēj izmantot pārpalikušo siltumu. Piedevām tik efektīvi, kas vajag vēl autonomo apkuri. Vai tas, ka modernajiem dīzeļiem vajag vēl papildus krāsniņu, lai siltums pietiktu, neliecina par degvielas izmantošanas lietderību tuvu 100%?

2. Mazda Targets 56 Percent Thermal Efficiency With Skyactiv-3

www.thedrive.com/sheetmetal/18037/mazda-targets-56-percent-thermal-efficiency-with-skyactiv-3

raimondsm 03.02.2020 19:12

Jāpiebilst, ka tas labi atbilst DEKLARĒTAJIEM ekoloģiskās politikas mērķiem, jo patiesai CO2 problēmai te daži īsti netic.

raimondsm 03.02.2020 19:10

Vēlreiz - braukt ar elektrību, kuru iegūst no dabasgāzes nozīmē arī nebraukt ar benzīnu vai dīzeli. Tie arī tiek ražoti rūpnīcās.

Papildus jaudu nepieciešamība elektrības ražošanai pie viena nozīme samazinātas jaudas naftas iegūšanai, benzīna un dīzeļa ražošanai, pārvadāšanai un sadalei.

Otro vai trešo reizi šodien.

raimondsm 03.02.2020 19:03

Tad kādam lasītājam mēs te kaut ko rakstām? Kur tie 100% radās? Ja turpat ir piemērs par Mazda Skyactiv sasniegumu 56%? Spē³lējam dubulto spēli?

raimondsm 03.02.2020 18:38

Carnot Cycle

Otto Cycle

Diesel Cycle

Ja nu gadījumā kāds pārprot tos 100 procentus.

raimondsm 03.02.2020 18:30

Es jau uzdevu parastu jautājumu par to, vai servisos vienmēr ir laba ventilācija. Tik vien.

Tur taču darbina automašīnas, tur metina, tur krāso.

raimondsm 03.02.2020 15:05

Kas tur bija ar to konkrēto problēmu - gaisa piesārņojumu darba vietā. Kas tur ir ar tiem servisiem un auto izplūdes gāzēm?

raimondsm 03.02.2020 14:38

Tā mums te tāda spēle, ja kāds vēl nezina - piecas, desmit un vairāk reizes atkārtoti atbildēt uz jau atbildētiem jautājumiem. Nu, ko lai dara. Tas elektroauto iztērēs kādas 30kWh (kilovatstundas) uz simtu kilometru, kuras vajadzēs paņemt no mājas elektroapgādes vai uzlādes stacijām. To enerģiju kaut kur vajadzēs saražot un pārvadīt.

Tomēr tas arī nozīmē, ka iekšdedzes dzinējā nepatērēs 6,7,8 litrus dīzeļdegvielas, benzīna, LPG vai CNG.

Tīrākā no fosilajām degvielām ir dabasgāze - metāns - CH4 -CNG. Papildus enerģiju varēs saražot mazās un vidējās koģenerācijas stacijās. Paņems siltumu, ja vajadzēs un ar kārtīgiem, lieliem, stacionāriem filtriem nofiltrēs dūmus. Varbūt pat savāks CO2.

līdzīgās šai www.alibaba.com/product-detail/200KW-biogas-generator-methane-gas-generator_1638253290.html

Pārējās atbildes kaut kur tēmas sākumā ap kādu 10-to lapu.

raimondsm 03.02.2020 13:06

iauto.lv/zinas/latvija/33851-elektrum-paplasina-elektroautomobilu-uzlades-iespejas-majsaimniecibam

gada sākumā Latvijā atbilstoši CSDD datiem bija reģistrēti 658 vieglie elektroautomobiļi, kāpums pret iepriekšējo gadu ir ļoti straujš – 49 %. Tas ļauj ticēt prognozēm, ka pēc desmit gadiem elektroautomobiļu skaits Latvijā jau tuvosies 40 000, un daudziem no tiem būs sava mājas uzlādes iekārta,” saka Kaspars Cikmačs, AS “Latvenergo” valdes loceklis.

Ar mājas uzlādes iekārtu iespējams veikt uzlādi vismaz divas reizes ātrāk un ērtāk nekā izmantojot rozeti, kurai jāpievieno auto komplektācijā esošais adapteris. Savukārt uzlādes stacija ir nostiprināta pie sienas jau ar visu kabeli – iebraucot garāžā, ir tikai jāpievieno kabelis. Uzlādes ātrums Nissan Leaf* ar pieejamu 1 fāzi un 32 ampēriem 6 kW uzlādei būs vismaz trīs reizes ātrāk nekā izmantojot rozeti. Atkarībā no pieejamiem ampēriem un elektroautomobiļa modeļa uzlāde var notikt arī ātrāk.

raimondsm 02.02.2020 22:54

Nedaudz par pusautomāta stieples padeves mehānismu.

Tā nu reiz ir tāda "detaļa", kas reizēm bojājas un jāmaina.

Parastajiem, mazajiem pusautomātiem ir 12 voltu motors. Ātrumu regulē ar maināmas pretestības regulatoru. Vecākiem modeļiem var būt pavisam vienkārša regulēšana ar pārslēgu atsevišķam mazam transformatoram vai pretestību slēgumam. Ir gadījies redzēt pusautomāta metināmos, kam visa jaudas daļa ir kārtībā, bet bojāts ir tikai stieples padeves mehānisms. To mehānismu var nopirkt atsevišķi un salabot kārtīgu vecā parauga iekārtu praktiski bez nekādas elektronikas.

Jaudas daļa dažās konstrukcijās bija ar diviem jaudas transformatoriem. Viens bija uz parasts vienfāzes transformators un otrs bija starp fāzēm. Ap 200 ampēru aparāts.

raimondsm 02.02.2020 18:25
raimondsm 02.02.2020 18:09

Skaņas apstrādes tehnika, skaņas grafiks daudz ko atklāj daudz labāk. Tam ir praktisks segums.

Nevajag nosaukt vienu no attīstītākajām tehnikas nozarēm nosaukt par vāvuļošanu.

raimondsm 02.02.2020 12:26

Jā, divi flekši ir labāk, nekā viens.

Ir vērts mācoties pačakarēties ar šrota bleķiem un izmēģināt tur visādus variantus.

Piemēram, iemācīties aizpildīt spraugu starp pamatbleķi un ielāpu vai aizmetināt izdedzinātu caurumu vienkārši no malas "pludinot" metālu vai arī ielikt tajā defektā kaut kādu stiepli vai naglu un tad apmetinot apkārt.

"...jānoskaidro, kāda ir pieļaujamā metodika, lai tehniskajā apskatē nesaņemtu vērtējumu "2 - neatbilstoši veikts nesošās konstrukcijas labojums" - esmu kādreiz jaunībā šādu norāvis par vienlaidus šuvi - izrādās - vajadzēja punktot. Dabūju pārtaisīt. Kāda ir aktuālā situācija šobrīd - īsti nepārzinu."

Vai tad spārna bleķim, ja skaidri redzams, ka metināts, nekas tur īpaši slīpēts nav, ar pirkstu cauri izbakstīt nevar, vai tad ar to nepietiek?

-----------

google - metināšanas pusautomāts, MIG/MAG

Argons, CO2, MIX aizsarggāzes, MISON, metināšanas aizsarggāzes, daudzfunkcionāls renovātors 300 W

raimondsm 02.02.2020 10:15

Tā blakustēmiņa, starp citu, šo to ļoti labi parāda. Jo tur viss tomēr ir diezgan skaidrs - daudz skaidrāks, kā klimata jautājumos, kur ir tik daudz mainīgo, ietekmju, tehnoloģiju, politikas, manipulāciju un patērētāju psiholoģijas.

Tā, pa vienkāršo - mēs te padiskutējām, cik viegli vai grūti ir tikt galā ar alumīnija metināšanu. Es pateicu, ka vispār esmu mēģinājis. Tad lynx pastāstīja, ka esot sametinājis reālu, darbojošos detaļu, viss sanācis, viss kārtībā līdz pat šai dienai darbojas, bet metinājis ar alumīnija elektrodu, saelpojies dūmus, par spīti gāzmaskai un kāsējis 3 dienas. Tad es uzrakstīju, ka profi tam lieto speciālu masku ar gaisa padevi metinātājam un būtībā jau to gaisa padevi var nodrošināt arī ar citiem līdzekļiem. Pieminēt profi aprīkojumu laikam bija smaga taktiska kļūda, jo uzreiz sākās teksti, ka alumīnijs jāmetina ar TIGu, tur esot aizsarggāze, nekas tur daudz neizdaloties un nekādu īpašo masku nevajagot. Bonusā vēl sekoja visādi pārspriedumi par mani, ko es vispār jēdzot.

Parasta, tehniska blakustēmiņa, kuras informatīvai pievienotai vērtībai bija jābūt - alumīniju labāk metināt ar TIGu, bet, ja ļoti vajag un ir iemaņas metināt ar elektrodu, to var darīt, bet nevajag elpot tos dūmus, tas viss pārvērtās par kaut kādu personisku šļuru.

Vēl tur pa burzmu lynx kaut ko pieminēja par cinkota metāla metināšanu, uz ko es atbildēju, ka vajag to cinku notīrīt vismaz tajā zonā, kas metinot sakarsīs. Tad msh atsaucās uz kaut kādu metinātāju, kas strādā ar TIG un tas esot stāstījis, kā viņi tur metina un kādus aizsarglīdzekļus lieto vai nelieto. Praktiķa viedoklis, tā teikt. Vērtīgs. Es tur vēl atļāvos pajautāt, kā vispār ir ar darba apstākļiem autoservisos, vai auto izplūdes gāzes tiek aizvāktas no telpas.

Ja šitādu prastu tēmu var tā #$%^&%(^(, tad kas būs ar klimata jautājumiem, kur ir vairāki mainīgie, visādas ietekmes, kaudzēm tehnoloģijas un visādas personības?!

raimondsm 02.02.2020 9:46

darklight rakstīja: Raimi, vai tu pats vispār saproti, ko gvelz? Jebkurš auto ražotājs, jebkuram modelim dara visu, lai saprāta robežās samazinātu svaru. Nu neviens, itin neviens netaisa mašīnu ne par gramu smagāku, kāda tā varētu būt. Un te atnāk Raimis un paziņo: dārgie autoražotāji, jūs esat duriki! Neesat iedomājušies, ka mašīnas var taisīt no alumīnija! Nu galīgi lohi tai autoindustrijā strādā, tik tiešām!

Ražotāji un konstruktori arī kļūdās. Ir taču visādu auto modeļu atsaukumi no tirdzniecības pēc tam, kad atklājies, ka tur tajā auto kāda detaļa ir brāķis vai arī jau kontstruējot, kaut kas ir izdarīts nepareizi.

Jaunā, deklarētā klimata politika arī ievieš zināmas izmaiņas, kas agrāk bija labi un pareizi, tagad būtu jāmaina.

Pie tam vieni auto modeļi ir remontējami vieglāk par cietiem, jo vieni konstruktori ir par to padomājuši, bet citi ne.

raimondsm 01.02.2020 22:59

Kādas domas par mūsu neseno komunikāciju par alumīnija metināšanu?

raimondsm 01.02.2020 18:29

Vajag prast šitā #^#^& vienkāršu papildtēmu un aizlaist personīgajā strīdā.

Banāla situācija - saelpojas kaitīgus dūmus, kāsē 3 dienas, viņam pasaka, ka vispār jau tādās situācijas lieto speciālu masku vai arī elpo caur pielāgotu lokanu trubu. Protams, vienmēr var atrast speciālistu, kas profi apstākļos sametinās ar TIGu. No šīs banālās situācijas uztaisa sazin ko.

Ko no tā visa secinās Jānis vai Pēteris, kas metināt prot un arī vajadzētu kaut kādu alumīnija detaļu sametināt?

raimondsm 01.02.2020 17:34

Es pat zinu, kāpēc.

Sajaukt *&#^#^^#@ ar &&#@&@& ir jāprot!

---------------

Vispār jau alumīnija tēma parādījās kā auto masu, līdz ar to degvielas patēriņu samazinošs faktors, tad sekoja īsa, diezgan jēdzīga diskusija, kādas ar to ir problēmas un tad šī papildus tēma, kā jau ierasts, aizgāja ganos.

Vēl tur bija atsauces uz to, ka alumīniju var labi pārstrādāt otrreiz.

raimondsm 01.02.2020 17:22

4. lapa 23.02.2019 7:45, 02.03.2019 12:07

raimondsm 01.02.2020 17:12

Pieņemsim, kāds grib metināt kādu alumīnija sakausējumu. Nupat ir izlasījis mūsu diskusiju iepriekš.

Ko viņš darīs?

raimondsm 01.02.2020 17:10

1.lapa. 29.01.2019 14:30, 29.01.2019 20:04, 30.01.2019 16:25, 31.01.2019 19:37,

2.lapa. 05.02.2019 17:22, 05.02.2019 17:32, 07.02.2019 13:11

Akmeņogļu enerģētikas faniem

www.ast.lv/lv/content/situacija-energosistema

raimondsm 01.02.2020 16:39
raimondsm 01.02.2020 14:15

Sākās daudzmaz jēdzīga diskusija.

Un tad atnāca klaķieris. Bitenieks. Ar V8.

Tā proletĀriešu argumentācija bija interesanta.

1 metināju alumīniju, lietoju gāzmasku, Tik un tā pēc tam klepoju kā vecaistēvs 3 dienas. Gan jau bija kaut kāds sakausējums. Metināju ar alumīnija elektrodiem.

2. profi to atrisina ar speciālu masku ar gaisa padevi no ārpus metināšanas zonas. Var atrisināt ar parastu lokanu cauruli.

3. Kaut kā neesmu dzirdējis ka metinot ar TIGu, vajadzētu kaut kādus speciālus elpošanas aprīkojumus. Paprasīju vienam pazīstamam čalim, kurš pirms kāda laika izgāja TIG metinātāja kursus un tagad strādā par metinātāju vienā liepājas firmā, par šo tēmu. Atbilde bija - personiskās aizsardzības līdzekļi ir pieejami, bet to lietošana ir pēc paša izvēles, jo nekādas normas pārsniegtas netiek.

Liekas ka tu, raimi, neesi nekad metinājis ne ar ko. Pliks metāls parastos apstākļos nevar ne degt [ar liesmu], ne izdalīt kaut kādas gāzes nopietnās koncentrācijās. SItuācijā, kur tiek lietoti kaut kādi kušņi, kaut kas tāds vēl varbūt var notikt, bet ne jau metinot ar normālu aizsarggāzi...

Šitā argumentēt ir jāprot. proletĀrietis - praktiķis, darītājs, protams, zina labāk, kā ir par kaut kādiem teoretizētājiem. Viņa viedoklis svarīgāks!

Kas tur ir ar tām auto izplūdes gāzēm servisos?

raimondsm 01.02.2020 13:58

Bet vajadzētu. Gan skrūvei, gan eļļai, gan krāsai, gan motoram, gan akumulatoram.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti