Kārtot: Augošā secībā
1 2
jaaanis 01.07.2020 0:30

jaaanis 20.05.2020 13:30

Neesmu braucis ar Škodu, bet kā reiz Passātam ir problēmas ar skaņas izolāciju. Jo jaunāks pasāts, jo skaļāks tas paliek, diemžēl!

Un šis ir viens ļoti būtisks iemesls kāpēc, visticamāk, mans nakamais auto nebūs Passats.

jaaanis 20.05.2020 13:24

Offtopics

Manam pasātam nav adaptīvie LED kā Kašiņa passātam. Manam ir parastie Halogēni un tālie jāslēdz manuāli. BET tās tuvās gaismas ir tik ļoti labas, ka tālos slēdzu tikai lietainā laikā, jo skaidrā naktī ja ieslēdzu tālos tad pašam acis žilbst no ceļa zīmēm atstarojošās gaismas . Un neviens nekad nav mirkšķinājis, ka būtu neatbilstoši tuvie. Secinājums, reizēm dārgās tehnoloģijas ir liekas.

jaaanis 05.05.2020 14:59

No rakstītā, abu pušu liecībām saprotams, ka mašīna brauca Dienvidu tilta virzinā un maitene uz braucamās daļas izgāja no labās puses, tāpēc īsti nesaprotu kurā stabā tā mašīna varēja iebraukt? Centās izvairīties un grieza pa kreisi un iebrauca stabā ceļa kreisajā pusē, vai meiene jau bija ceļa vidū un auto, lai izvairītos no uzbraukšanas iebraca stabā ceļa labajā pusē?

www.google.lv/maps/@56.9140355,24.1210726,3a,75y,71.32h,70.38t/data=!3m6!1e1!3m4!1sp18DKgcsw_zM2j7W6JW8Tg!2e0!7i13312!8i6656?hl=lv

jaaanis 05.05.2020 14:49

Kārtējais pierādījums, ka policijai nekad nedrīkst uzticēties. Policija visbiežāk nav ieinteresēta patiesības noskaidrošanā. Kā jau iepriekš tika minēts, lai tik mazāk darba.

Iepriekš pieminētais, "likumu nezināšana netabrīvo no atbildības", diemžēl parasti attiecās pret mazākaizsargāto cilvēku daļu, jo saprotams, ka neviens cilvvēks nevar zināt visus likumus. Savukārt, maznodrošinātas personas arī nevar atļauties, noalgot kompetentos. Rezultātā jāmaksā tam, kuram nav ko maksāt.

jaaanis 11.02.2020 16:41

25.kadrs.

jaaanis 06.02.2020 17:43

Pilnībā piekrītu, līdz 180 ceļ ļoti labi. Virs 210 neesmu mēģinājis.

jaaanis 06.02.2020 17:39

Esmu mazliet šokā, kāpēc tik "lēti". Savam Passātam apkopes arī veicu Krasta Mollerā, bet man par to pašu summu (500eur) nebija ne mazgāšana, ne logu slotiņas. Par dzesēšana un bremžu šķidrumu neesmu parliecināts mainīja vai nemainīj.

jaaanis 18.12.2019 14:46

Nevis braucu blakus, bet braucu garām Krasta ielā pa kreiso malējo joslu. Kad biju tici līdz autobusa pakaļējam ritenim tad pamanīju, ka autobusam priekšā vidējā joslā izveidojies sastrēgums un tanī brīdī , visticamāk, autobusa šoferis izvilka savu degunu no planšetes vai citas viedierīces un tā vietā, lai strauji bremzētu izvēlējās raut kreisajā joslā neskatoties, ka es jau viņam biju blakus.

Par ķīniešiem, ukraiņiem un beltkrieviem ticamāks variants ir, ka autobusus vadīs Teslaveidīgi autobusi.

jaaanis 18.12.2019 14:37

Visvarenākā LOHA cienīga atbilde.

jaaanis 18.12.2019 13:26

No tava rakstītā saprotu, ka lielākā daļa Nordekas šoferu ir jāatlaiž, jo viņi nespēj droši vadīt autobusus.

jaaanis 17.12.2019 17:41

Vernon, es tev ieteiktu vairāk laika pavadīt izglītojot Nordekas šoferus nevis iAuto lietotājus, varbūt būtu lietderīgāk.

Vakar Nordekas autobuss centās mani nostumt no ceļa, jo pēdējā brīdī izdomāja pārkārtoties. Nostumt mani neizdevās, jo man ir pietiekami laba reakcija un automašīnai labas riepas un labas bremzes, bet šitos nordekas "profesionālos" kurinātājus gan vajadzētu aiz zvaniem pakārt

jaaanis 28.11.2019 11:54

Man personīgi tas "aktīvais" displejs riebjās un drīzāk būšu gatavs piemaksāt, lai man tādu neliek

jaaanis 28.11.2019 9:58

Cik vācieši Tev personīgi ir bijuši? Un kurā gadsimtā tie tika ražoti?

Čikstoši krēsli varētu būt vāciešiem ar nobraukumu virs 0.5 miljoniem km, savukārt japāņiem un korejiešiem tie nečīkst tāpēc, ka tik daudz nekad nav nobraukuši

Man personīgi šajā gadsimtā nav bijusi neviena mašīna kura būtu jāslēdz ar atslēgu, jo visas aizslēdzu un atslēdzu pulti. Tāpēc argumenti par aizsalušām atslēgām, manuprāt, ir mīti no pagājušā gadsimta.

jaaanis 15.10.2019 10:38

Volx rakstīja: Eiropā tas ir sava segmenta flagmanis un tak vienmēr bijis zināms, ja grib lētāk, tad vēršaties KIA. Tas būs tas pats, tikai vienkāršāks no 39-44 tk. kia.forumauto.lv/models/show/Sorento/index.html?pdf=pricelist.pdf

Santa Fe ir tajā pašā cenu kategorijā 38-45

hyundai.skandimotors.lv/lv/models/santa-fe-3/#cena

jaaanis 01.10.2019 15:05

OskarsKrampans rakstīja: Skaidrs ir tas, ka šis ir lielu kompāniju transporta parka viennozīmīgs dalībnieks. Arī vidēju kompāniju vidēja menedžmenta transportlīdeklis. Līdz riebumam saprotams, pazīstams, paredzams. Tas pie nosacījuma, ja VW nav uztaisījis pārsteigumu un šo modeli neprezentē kā kārtējo rūsas perēkli kā Passat Typ 3C . Jāpiezimē gan, ka pa kvalitatīvu ceļa segumu šis auto slīd kā pa lidojošo paklāju. Baudījumu netraucē ne trokšņi no piekares sistēmas, ne airodinamikas radītie trokšni, ne kādas parazītiskas salona paneļu radītas čerkstoņas. Vienīgi moka mani viens jautājums - vai Škoda Superb nav tik pat laba, bet par 10 000 Eur lētāka?

Pa kvalitatīvu ceļa segumu arī žigulis slīd kā pa lidojošu paklāju. Diemžēl, pa nekvalitatīvu ceļu braukt ar b8 pasātu nav bauda! Jo traucē gan piekares trokšņi, gan paneļu čarkstoņas, gan riepu un vēju radītie trokšņi. Iespējams, tas nav aktuāli atjaunotajam passātam, bet šaubos vai kas būtiski ir mainījies.

jaaanis 26.09.2019 16:35

Man VW pirms gada vajadzēja 2 durvis, gaidīju vairāk nekā mēnesi. Tā kā tas ir normāli ja pie dīlera ilgi jāgaida nepirmās nepieciešamības rezerves daļas.

jaaanis 24.09.2019 14:24

Nezinu kādi ir tie, kas pa 500eur, bet pārsvarā auto ledusskapji nodrošina tikai temperatūras uzturēšanu. Karstā vasarā ilgākiem braucieniem parasti ielieku klāt arī kādu aukstuma elementu.

Man personīgi ir tāds kāds nav 220.lv, pirku par ~100eur, ir iespēja pieslēgt gan pie 12v, gan 220v, kā arī ir iespēja pārslēgt uz sildīšanas režīmu.

jaaanis 24.09.2019 14:10

Piekrītu, es arī tādam neuzticētos.

B8 pasātā ir "Rest Assist" kurš pīkst tad kad nevajag un nevienu reizi nav nopīkstējis tad kad tiešām to vajag.

Tāpat ar adaptīvo kruīzkontroli, it kā strādā perfekti, bet 90% gadījumu "neredz" priekšā stāvošus auto.

jaaanis 20.09.2019 23:13

Cik atceros Dinvidu tiltam būvnieki iedeva tikai 3 gadu garantiju. Tātad tagad atjaunošana atkal ir pa nodokļu maksātāju naudiņu.

jaaanis 19.09.2019 15:39

... "par tādu greznību vai kafiju vai tēju pat nerunāsim,"...

Nu tad jau Moller krasta krietni pārspēj BMW, jo Krasta ielā bez bezmaksas tējas un kafijas parasti uz galda ir arī āboli un vasaras sezonā arī bezmaksas saldējums

jaaanis 18.09.2019 9:01

Nakādā gadījumā nekur nevajag braukt pie spečukiem, jo īstie spečuki ir šeit

jaaanis 13.09.2019 13:58

SSā pamanīju vienu ļoti "uzticamu" mazlietotu KIA ceed piedāvājumu

www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/kia/ceed/pxffp.html

Pēc LTAB datiem auto ir cietis trīs negadījumos un spriežot pēc izmaksātajām atlīdzībām ir bijis norakstāms

jaaanis 11.09.2019 11:27

eidis rakstīja: Es uz elektro versiju no žiletes pārgāju, jo elektrifikācija izrādijās ātrāka, mazāk prasīga un vieglāk pārvietojama. Tie žiletes blakus štrunti ir kaitinoši daudz. Parasti kādu no tiem pakāšu pie kādas vazāšanās. Ar telti vispār tikai elektriski var nodzīt bārdu.

Nezinu par kādiem blakus štruntiem Tu runā. Vienīgais blakusštrunts, kas man ir vajadzīgs ir pēcskūšanās krems.

jaaanis 06.09.2019 11:55

Re kur ir viens raksts ( poradnikprzedsiebiorcy.pl/-obowiazkowe-wyposazenie-samochodu-osobowego-o-czym-pamietac ), kur ir pateikts, ka Polijā automašīnā nav obligāti jābūt atstarojošai vestei, bet ja tumšajā laikā vadītājs vai pasažieri atrodas ārpus mašīnas bez vestes tad gan var sodīt, jo gājējiem ir jābūt vestei (atrodoties ārpus mašīnas esi gājējs). Tātad vai nu tavs draugs kaut ko līdz galam neizstāstīja, vai arī Poļu CP vienkārši apčakarēja viņu.

Savā laikā poļu CP iebraucējiem prasīja naudu arī ja mašīnā nebija DIVI trīsstūri, jo ja automašīna paliek ceļa vidū tad trīsstūri esot jāizvieto abos virzienos

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti