Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2
jaaanis 08.07.2024 16:48

Cenu turu 10-15% zem dīlera cenas par līdzīgas  komplektācijas auto, tāpēc gribas domāt, ka cena nav kosmoss. Auto - visas apkopes pie dīlera, visas apskates pa nullītēm👌, bet nav dīzelis 😁.

Šis nav mans pirmais auto un iepriekš man nav bijis problēmu ar auto pārdošanu. Iepriekš ilgākais laiks līdz auto pārdevu bija 1.mēnesis. Tagad jau 5.mēnesis

jaaanis 08.07.2024 14:20

Viencexpercs rakstīja:

klasika13 rakstīja: Ne pa tēmu:

Lietotu auto pārdošanas segmentā ir novērota tendence, ka pērk mazāk tos. Paziņu lokā un arī man auto tirgojas jau kādu laiku, taču pat nav zvana no “uzpircējiem”. Auto tiešām ar labākajām komplektācijām, lielisku tehnisko stāvokli un cena vidējā (volvo, bmw, audi). Arī plaču tirgotāji pauda sašutumu, ka šobrīd “klusums”. Intereses pēc gribētos uzzināt no tiem, kam arī auto tirgojas, vai saskàrās ar to pašu problēmu.

jāmāk pareizi tirgot.

 

1) "nomest" kādus 50-100k nobraukuma. Ne pa īstam, bet sludinājuma tekstā. Lai cilvēks pievērstu uzmanību.

 2) nomazgāt auto un iztīrīt salonu.

 3) nopirkt krāsas baloniņu un piekrāsot rūsas, skrāpējumus. Lai turas uz pārdošanas brīdi.

4) uzlikt cenu lielāku par vidēju, un tad nomest. 

 utt.

Noteikti pircēji ir dažādi un tas kas vienu pievilina tas citu var atbaidīt. 

Par pirmo punktu -es personīgi Tev nezvanītu, jo CSDD datos redzētu atšķirību un priekš manis Tu būtu "Blēdis" no kura jāturas pa gabalu 😉.

Par 4. punktu - jau sen ir pierādīts, ka uz katru pircēju cena nostrādā atšķirīgi. Var tirgū blakus nolikt trīs kastes ar identiskiem produktiem un katrai kastei uzlikt atšķirīgu cenu, un katrai kastei būs savs pircējs.

jaaanis 08.07.2024 13:57

klasika13 rakstīja: Ne pa tēmu:

Lietotu auto pārdošanas segmentā ir novērota tendence, ka pērk mazāk tos. Paziņu lokā un arī man auto tirgojas jau kādu laiku, taču pat nav zvana no “uzpircējiem”. Auto tiešām ar labākajām komplektācijām, lielisku tehnisko stāvokli un cena vidējā (volvo, bmw, audi). Arī plaču tirgotāji pauda sašutumu, ka šobrīd “klusums”. Intereses pēc gribētos uzzināt no tiem, kam arī auto tirgojas, vai saskàrās ar to pašu problēmu.

Man ir tāda pati problēma. 5 mēnešu laikā viens zvans un tas pats līdz noraunatajam tikšanās laikam pārdomāja un neatbrauca apskatīties. Un dzirdu no daudziem paziņām un firmām, ka ir problēmas ar pārdošanu.

SS ir daži sludinājumi, kas regulāri samazina cenu (jau par 30%) no sākotnējās, bet tāpat neviens nepērk 😕.

Man ir aizdomas, ka dēļ lielajiem kredītu % cilvēki nevar, negrib aizņemties un attiecīgi pērk tikai tādus auto, kuru var nopirkt bez krēdīta

jaaanis 03.07.2024 13:02

GB12 rakstīja: Tikai nevajag ar vaimanoloģiju nodarboties. Kad ieviesa OCTu, tad bija fiksēta prēmija 40 lati... Pēc BM ieviešanas dažu labu auto varēja par 10 uz gadu apdrošināt.

Nu sākotnēji tā BM sistēma bija galīgi negatava un arī apdrošinātāji tai nebija gatavi. Man īpašumā bija divas masīnas, bet vienai bija BM 6, otrai BM 15 (vai kaut kas tuvu tam). Ķipa viena mašīna ir ļoti riskanta otra nē. Apsurdākais bija tas, ka apdrošinātāji mašīnai ar BM 6 piedāvāja lētāku cenu nekā BM15 😅.

Kā būs šobrīd pēc izmaiņām, skatīsiemies un salīdzināsim.

jaaanis 25.03.2024 14:41

darklight rakstīja: Jā. Ar Luminor vienmēr visiem ir problēmas. Swed-Uni-Citadele viss notiek zibenīgi jebkurā diennakts laikā visos virzienos.

Neesmu par Luminoru, tikai informācijai😜. Tagad arī UZ Luminoru iet zibmaksājumi, bet NEVAR NO Luminora veikt zibmaksājumus😝

jaaanis 22.03.2024 17:46

No visa rakstītā saprotu, ja es esmu auto pārdevējs un gribu būt drošs pret kaut kādiem krāpniekiem tad kamēr nauda man nav kontā tikmēr csdd neko nepārrakstu. Ja esmu pircējs tad drošākais risinājums pret uzmetējiem ir darījuma konts.

Paldies par atbildēm 👍

jaaanis 21.03.2024 14:01

kasinsh79 rakstīja: Laikam esmu vecmodīgs, bet man patīk reāli TO paveikt uz vietas - CSDD

Paceļu šo topiku, jo man šobrīd palikusi aktuala šī tēma 😉

Kādreiz es arī TO viemēr veicu skaidrā uz vietas csdd, bet šobrīd saprotu ir prasība virs 7200 tikai ar pārskaitījumu. 

Kā rīkojaties ja pērkat auto no nezināmas perosnas? Kurā brīdī pārskaitat naudu, esot csdd, vai kad jau ir pārreģistrēts vai kā?

jaaanis 26.07.2023 10:18

iAuto sadaļā "Dienas lasītākais raksts" pamanīju šo: 

iauto.lv/pie-stures/celu-reportieris/25581-arzemes-registreta-auto-vadisanai-latvija-vairs-nav-iznemumu-latvija-deklaretiem-autovaditajiem-jamaksa-nodoklis .😆

Vai tiešām 6 gadus vecs un šobrīd pilnīgi neaktuāls, jo ši norma ir atcelta, raksts ir starp dienas lasītākajiem? 😏Vai arī kāds softiņš laiku pa laikam paceļ vecos rakstus un ieliek šajā sadaļā?😎

jaaanis 22.05.2023 9:56

Volx rakstīja:

jaaanis rakstīja: Kad man VWB8 nobeidzās aķis tad nebija nakādu paziņojumu un erroru. Vienīgi, ko es pēc tam tikai sapratu, ka start/stop sistēma ļoti reti slāpēja nost dzinēju, jo kompis saprata, ka aķis ir par švaku. 

Orģinālais VW aķis nokalpoja tikai 3,5 gadu, jo tas bija kaut kāds noname korejiešu aķis😡.

Man ir aizdomas, ka tu runā par kkādu lietotu mašīnu kurai vienkārši uzlikts nepiemērots aķis.

Aizej uz kādu specializētu aķu veikalu un paprasi kāds tavam autiņam ir piemērots un salīdzini ar to, kas tev bija.

Protams, ka es runāju par lietotu mašīnu, jo jauna tā bija tikai 2017. gadā, kad es ar to izbraucu no Moller, bet turpmākos 6 gadus tā ir lietota 😎.  Aķis pēc parametriem bija atbilstošs, bet korejietis. Tieši ar tādiem pašiem parametriem arī tagad ir uzlikts, tikai jau Bosch.

jaaanis 19.05.2023 13:49

Kad man VWB8 nobeidzās aķis tad nebija nakādu paziņojumu un erroru. Vienīgi, ko es pēc tam tikai sapratu, ka start/stop sistēma ļoti reti slāpēja nost dzinēju, jo kompis saprata, ka aķis ir par švaku. 

Orģinālais VW aķis nokalpoja tikai 3,5 gadu, jo tas bija kaut kāds noname korejiešu aķis😡.

jaaanis 27.03.2023 16:57

Dažiem ir priekšlikumi, kā mzināt sastrēgumus Krastmalā, vismaz vienā virzienā

www.facebook.com/TVzebra/videos/892304065372012/?locale=lv_LV

jaaanis 14.03.2023 13:23

www.la.lv/foto-ka-izskatisies-rigas-centrs-pec-rail-baltica-integresanas-pilsetas-infrastruktura

No pievienotajām vizualizācijām izskatās, ka nekādas būtiskas satiksmes organizācijā nebūs. Būs tikai vairāk krūmu un vairāk gājēju pāreju

jaaanis 11.10.2022 11:33

Ko nozīmā "mazpieejama"?

Ja auto ir noparkots atļautajā zonā tad kur problēma? Visticamāk tas prihvatizators pats arī aizbrauks atpakaļ uz centru.

jaaanis 24.02.2022 19:18

Vēl viens putina trollis

jaaanis 24.02.2022 16:32

Neesmu aizmirsis un saprotu, ka preču kustība tāpat būs, bet tas nemazina faktu, jo mazāk krievijas preču un pakalpojumu tiek pirkti, jo grūtāk būs viņiem.

PĒRKOT KRIEVIJAS PRECES UN PAKALPOJUMUS JŪS ATBALSTĀT KRIEVIJAS EKONOMIKU UN ATIECĪGI ARĪ VIŅU KARASPĒKU.

jaaanis 24.02.2022 16:22

LMT viedtelevīzija - nav neviena krievijas kanāla

jaaanis 24.02.2022 15:46

Aicinu boikotēt krievijas preces. Tai skaitā arī TV piedāvājums, kuros ie iekļauti krievijas tv kanāli, jo kaut arī ja neskatāties krievijas kanālus jūsu naudu viņi saņem.

kursors.lv/2022/02/24/mobilas-lietotnes-kas-palidzes-noskaidrot-vai-prece-razota-krievija/

jaaanis 19.06.2021 9:37

Krotow rakstīja: Ievies savu kaķi.

Lai iet kaimiņu dārzā atriebties

jaaanis 18.06.2021 11:25

Jautājums, kā panākt, lai kaimiņu kaķi nenāktu manā dārzā *irst. Priekšlikums par suni īsti nederēs, jo tad sūdi būs vēl vairāk. Man patīk dzīvnieki un negribu viņiem darīt pāri, bet negribu vākt viņu sūdus. Ir idejas, kā aizbiedēt kaimiņu kaķus, lai viņiem nebūtu vēlme atgriezties manā dārzā?

jaaanis 10.05.2021 8:27

....uz valsts galvenā autoceļa Rīga-Ventspils (A10) posmā no Rīgas līdz Jūrmalai (13,45.-18,78. km)....

Laika starpība šajā posmā atrumam 90 vai 110 ir tikai 39.sekundes.

Līdz Sēnītei varēs iegūt 3.min.

P.S. man nav iebildumu par atrāku braukšanu, tikai patīk cipari

jaaanis 22.03.2021 16:56

Ja ir metru augstas kupenas tad gribu redzēt kurā malā tu iesi? Mans izdzīvošansas instikts liek iet pa pareizo pusi, lai redzētu kur brauc auto un ja nepieceišams tad lekt kupenā.

Es runāju ne tikai par pārvietošanos tumsā, arī dienas gaišajā laikā ir tik pat daudzi vadītāji, kas nejēdz apbraukt gājējus.

Dienas gaišajā laikā var redzēt, ka ~ 1/3 nejēdz apbraukt gājējus, jo viedierīces ir svarīgākas par skatīšanos uz ceļu.

jaaanis 22.03.2021 14:01

Piekrītu, ka noteikumos noteiktais "vestē vai apģērbā ar labi redzamiem gaismu atstarojoša materiāla elementiem" ir nepietiekams, būtu jānosaka, kāds ir minimālais laukums šiem atstarojošiem elementiem.

Es tumšā dienaksts laikā vienmēr skrienu ar atstarojošo vesti, bet tāpat ir salīdzinoši daudzi vadītāji, kas to nespēj pamanīt un pat necenšas apbraukt.

jaaanis 22.03.2021 13:53

Ja Tu biežāk staigātu ar kājām tad, domāju, tavs viedoklis būtu diametrāli pretējs.

Par cik es nedzīvoju Lielpilsētā un visas sporta zāles arī kādu laiku ir slēgtas tad nekas cits neatliek kā iet ārā skriet. Bet par cik man pie mājām iespēja skriet ir vai nu pa mežu vai arī pa ceļa malu, un ņemot vērā šīs ziemas sniega daudzumu faktiski variants bija tikai viens, pa ceļa malu. Un mani novērojumi ir tādi, ka vidēji katrs 15. vadītājs pat necenšās apbraukt gājēju arī tad ja pretī neviens nebrauc un brauc garām burtiski dažu centimetru attālumā. Par cik šoziem ceļa nomales faktiski nebija (sašķūrēti sniega valņi), pārvietošanā pa ceļa malu bija īpaši ekstrēma. Vienā dienā vienai vadītājai pat centos ar roku vizuāli parādīt, lai apbrauc man apkārt, jo pretī viņai neviens nebrauca, tā vietā viņa sāka spiegt automašīnā (to par cik mašīnai logs bija mazliet atvērts to varēja labi dzirdēt), un pat necentās bremzēt vai izvairīties no manas rokas.

P.S. nenoliedzu, ka bieži gadās "melnie" gajēji tumšā dienakts laikā, bet daudz vairāk ir autovadītāji, kuriem nevajadētu atrasties uz ceļa.

jaaanis 22.03.2021 11:42

viencexperc rakstīja: Visvairāk līķu parasti ir kājāmgājēji, daudz - naktīs ceļu malā esošie cilvēki.

Bet neviens normāls cilvēks naktī neskrien uz 120 ar vājām gaismām. Ja tev ir slikta nakts redze, ( tā saucamais vistas aklums) tad varbūt pat uz 90 tev nevajag braukt.

Citēšu sevi - "ja aiz pilsētas visi brauks uz 70km/h bet pilsētā uz 30, avāriju skaits un līķu skaits saruks par 50%"

Statistikā es neiekļauju stāvvietu avārijas.

viencexperc: "Visvairāk līķu parasti ir kājāmgājēji, daudz - naktīs ceļu malā esošie cilvēki."

Un kurš pie tā ir vainīgs? Kāda ir statistika?

jaaanis 22.03.2021 11:39

viencexperc rakstīja: Kad cilvēks veic apdzīšanu, tas nozīmē, ka cilvēks brauc ĀTRĀK kā citi satiksmes dalībnieki un NEIEKĻAUJAS plūsmā. Tas saistīts ar nepareizu ātrumu, ja notiek avārija?

PROTAMS.

Tas pats ar distanci, utt.

Jā, ātrums nav vainīgs stāvvietu avārijās, bet tās ir praktiski bez sekām ( špakteļtautai iespējams, tas ir vispopulārākais avāriju skaits), bet citās valstīs uz to maz pievērš uzmanību.

Ja mēs runājam par līķu skaits samazināšanu uz ceļiem, tad tur nepārprotams līderis ir ātrums, nevis sasists bamperis stāvvietā.

viencexperc "Jā, ātrums nav vainīgs stāvvietu avārijās, bet tās ir praktiski bez sekām ( špakteļtautai iespējams, tas ir vispopulārākais avāriju skaits), bet citās valstīs uz to maz pievērš uzmanību."

Kas ir citas valstis? Indija, Krievija vai kāda Āfrikas valsts?

Gan Eiropā, gan ASV auto nomas iekasē naudu par katru skrāpējumu (bukti). Attiecīgi vienmēr jāpiemaksā par bezpašriska kasko, dēļ Lohiem, kas nemāk durvis atvērt.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti