Nu var jau tā būt
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nu var jau tā būt
Sandis_UR rakstīja: Varu piedāvāt Citroen berlingo multispace. 1.6i motoritis, 116zs. 2005g,
Tikai 3500 eur.
Kaut kā baigi aizdomīgi. SS kad apskatās tad no 2005. gada uz augšu neviens nav benzīnnieks. Kur tu tādu esi izracis ja jau tev tāds ir?
Edgar tu gadījumā nestāsti par parasto Avensi? Es pieminēju Verso.
Tauta ir nosvinējusies. Jauns gads ir sācies.
Tātad jautājums joprojām aktuāls.
Es te SS.lv atradu vienu interesantu autiņu. Uzspiežot uz visi sludinājumi ar šo tālruni atklājās kāda patiesi interesanta lieta. Autotirgotājs ALFAMOTORS.
Un kas tur tik interesants. Tur pārdošanā kādi 10 dažādas markas un modeļu autiņi tādi kuri manī izraisa kaut nelielu interesi. Jeb precīzāk sakot kurus es labprāt aplūkotu tuvāk un vēlētos izmēģināt un iesēsties. Tur gan tādi kas šeit tika ieteikti no jūsu puses gan arī tādi kuri pašam interesē.
Tātad jautājums. Ko tauta saka par šo tirgotāju? Vai tur var ņemt autiņu?
Un vēl tur atradu tādu autiņu kurš varētu šķist interesants bet nav piedāvājumos ticis pieminēts. Proti Toyota Avensis Verso. Vispaz salons tur izskatās gana plašs. Varbūt kāds vart kaut ko par tādu autiņu pastāstīt.
Novēlu visiem Laimīgu Jauno Gadu!
Vēl viens piedāvātais variants bija Saab 9-5.
Nu tas arī ir automāts. Bet laikam arī neautomātu negribētu. Jo cik zinu tad viņš ir ļoti dārgs uzturēšanā. Jo visi remonti maksā lielu naudu. Nopirkt var pa lētu naudu. Un pēc tam no viņa vaļā nav iespējams tikt. Jo šo auto marku pārdot ir ļoti grūti.
Runājot par Chrysler Vojager.
Principā manām vajadzībām no šādas auto kategorijas pilnīgi pietiktu ar parasto nevis Grand.
Bet cik es esmu lasījis tad diezgan grūti atrast normālu CV. Un kā ir ar remontiem? Liekas ka arī diez ko izturīgi neesot. Lai gan tas tiešām tīri subjektīvi. Pie tam viņi pārsvarā arī automāti. Un 4x4 TC manā cenā neiekļaujas. Praktiski vajag samērā izturīgu auto jo sanāk braukāt arī pa grants ceļiem. Cik dzirdēts tad šie nav tie izturīgākie. Ne kopumā ne arī minivenu klasē. Par ērtībām protams nerunājot. Šajā jautājumā klāt droši vien neviens nestāv. Ja nu vienīgi vēl luksīgāki Chevy Van utt. Tiesa tādos neesmu sēdējis.
Paldies janhoff par variantiem:
Tātad sekojoši secinājumi par šiem variantiem.
Zafira jau iepriekš minēta un variants ir zināms. Bet ko nozīmē tas OPC?
V70 - īsti neies pie sirds dēļ automāta. Jo sanāk braukt pa sliktiem ceļiem. It sevišķi ziemā kad ir sniegs un kupenas. Un ja jau ar parasto kārbu šad tad bij jārokas un jāšūpinas lai varētu izbraukt tad automātu nosēdināt ir vēl vieglāk. Automāta variants varētu tikt izskatīts tikai pilnpiedziņas auto. Kā vēl vienu lietu varu minēt ka patīk tāda sportiskāka braukšana pa grunts segumu un tad tas automāts tikai traucē un neļauj izbaudīt braukšanas prieku.
C5 - arī automāts.
Laguna - tas ir variants. Iepriekš pat nebiju par tādu iedomājies. Jo gan cena normāla, gan aprīkojums, gan arī ietilpība varētu būt OK.
Tātad ko tauta var pastāstīt par šādu LAGUNU. Cik esmu dzirdējis tad laikam ne visai izturīgi tie franči.
Kas notiek?
Visi jau sāk gatavoties svinībām?
Vai tiešām vairs neviens variants netiks likts galdā?
Un kā ar iepriekšminētiem variantiem? Nav izskanējis neviens komentārs.
Varianti bija Nissan Primera no 2002.g. Un iepriekš pieminētā Zafira.
Vecā auto pārdošanas galvenais iemesls bija atbrīvošanās no Līzinga saistībām.
Un atradis arī ko piedāvāt. Neesmu jau puišelis kuram jāzīmējas ar BMW. Man vajag autiņu braukšanai nevis zīmēties ar viņu.
Tātad joprojām jautājums aktuāls.
Par cik varianti kas ir bijuši ir izskatīti un nekas tāds 100% ņemams nav atrasts tad tiek meklēti jauni varianti kas būtu uzmanības vērti.
Ko tauta saka par Nissan Primera no 2002. gada vēlams D.
Un vēl tad varētu mēģināt tomēr apskatīt Zafiru.
Principā ar Primeru tikai benzīnu laikam 1.8 esmu kādu nedēļu moš drusku vairāk braucis. Neveru objektīvi spriest jo auto bija nomas autiņš un nodzīts jau bija konkrēti.
Paldies Valdi, bet man no V70 interesē nākošais modelis. To ka par manu budžetu sanāk iepriekšējais modelis es zinu. Par cik man nav nekādu iebildumu par auto tad man jau nekas. Bet tā kā sievas vēlmes arī nedaudz jārespektē tad jāskatās uz nākošo modeli. Jo pirmās paaudzes V70 izskatoties pēc katafalka. Bet otrais jau ir drusku apaļāks un smukāks.
To GB12:
Protams ka rēķinos ar to ka visu summu nevar iztērēt. Bet tāpēc arī saku ka budžets 3000 Ls. Bet tie V70 kaut cik normāli jau maksā 3...00 Ls. Un par cik ir ļoti labi zināms cik maksā normāla apkope (eļļas, filtri, siksnas, ruļļi) tad ar tādu papildus summu rēķinos kā minimums. Bet ja vēl jāpērk riepas tad tas ir vēl papildus min 200-250Ls sitiens pa kabatu.
Piemēram šodien apskatīju. Vakar zvanu un runāju. Saimnieks saka viss kārtībā tikko no DE, nomainītas siksnas, eļļas, amīši un vēl kaut kas. Beigās apskatot un runājot izrādās auto jau 2 gadi LV. Un siksnas mainījis tad kad nopircis. Tagad jau tuvu nākošā maiņa. Nu riktīgs KRĀNS. Būtu zinājis nemaz nebūtu braucis.
Tātad padalīšos šodienas iespaidos.
Šodien tika apskatīti 2 V70 un viena 626 mazda.
Abi V70 likās .... kā lai saka... komplektācija un stāvoklis neatbilstošs cenai. Jeb precīzāk sakot nevaru iekļauties budžetā. Jo praktiski nevienam nav ziemas riepas. Tātad nopērkot auto vēl nepieciešami diezgan lieli papildus izdevumi. Parastā apkope ar visām eļļām un zobsiksnām un plusā vēl ziemas riepas. Kas kopā sastāda diezgan lielu papildus ciparu.
Mazdu kā jau te dažs minēja .... jau skāris laika zobs. Respektīvi jau redzamas korozijas pēdas uz vienas riteņu arkas. Pagaidām uz vienas, bet acīm redzot ja ir rūsa tad droši vien no apakšas arī. Apakšā palīdis nebiju un uz pacēlāju nepacēlu.
Tātad atkal esmu nulles punktā.
Un tagad mājās apskatot sludinājumus nekas tāds 100% apskates vērts pagaidām vairs nav.
ValdisM rakstīja: Ja mazdu var braukt kamēr tā iet un remontēt tikai tad kad tā apstājas (piem. zobsiksna plīst, metam virsū jaunu un braucam tālāk),
Tiešām Mazdai nav zobsiksnas problēma? Nu es ar to domāju vai tiešām 2.0D nav nekādas tālākejošas problēmas ja satrūkst siksna?
To ValdisM:
Nebija jau teikts ka jāiekļaujas 5 Ls. Teicu ka iepriekš bija 5Ls un tagad nebūtu ar mieru maksāt 10 Ls. Pa vidu tas jau būtu daudz maz normāli.
To ka ar dīzeli neiekļaušos 5 Ls es zinu. Principā zināms ka V70 patērē apmēram 7 l dīzeli. Protams viss atkarīgs no braukšanas stila. Nu kaut vai 7,5 bet arī tas būs normāli pie šāda lieluma auto. Rezultātā 7,5x0,92=6,9Ls/100km.
Nekas graujošs jau nav.
recluse rakstīja: 90% no pazīstamajiem pie mazdām vairs neatgriežas, galvenais iemesls - korozija (arī 3 un 6 pa garantiju piekrāso).
Pēc savām mazdām varu rakstīt, salīdzinot ar pašreizējo V70 2.5T, nedinamiski un mazi auto, lai gan degvielu mazāk tērēja, bet dīvānu pārvest ne tik viegli.
P.S. V70 4 riteņi ieliekami un pārvalks pāri iet.
P.P.S. Regulējams aizmugures sēdeklis bija arī renault twingo
Par V70 bagāžas nodalījumu es nesatraucos. Jo jebkurā gadījumā V70 ja pirkšu tad tikai D. Tātad tur arī ir zināms ka vietas pietiks maniem nolūkiem.
Ozz rakstīja: kaa ar hjundajiem?
www.ss.lv/...
Nu ar šo marku laikam būšu uz jūs.
Man ir zināms gadījums kad šīs markas auto garantijas laikā kas ir 5 gadi regulāri pa garantijas remontiem vien dzīvoja. Visu laiku tad šis tad šis utt. Pat motoram bija daudzas šaizes. Par ritošo utt nemaz nerunājot.
Tagad ir tā ka nevaru saprast. Ja jāizdara izvēle starp 626 un V70.
Iepriekš ir braukts ar mazdu un tā tīri labi patika. Tāpēc domāju ka nekas slikts arī šai 626 mazdai nevarētu būt.
Tai pašā laikā ērtības un aprīkojumu nevar salīdzināt Mazdu un V70. Arī tā pati rūsa. Lai gan nezinu kā ir ar šo V70 bet tēvam ir pirmās paaudzes V70 un tas ir braukts pa LV jau kādus 6 gadus. Un rūsa.... nav nevienā vietā. Mazdu visticamāk ka rūsa jau noteikti būs apciemojusi.
Bet runājot atkal par cenu. V70 praktiski 1000 Ls dārgāks. Ja 626 maksā ap 2000 Ls tad V70 ap 3000 Ls.
Principā Mazda varētu interesēt ar 2.0D.
Šodien vienu apskatīju. Izložņāju salonu utt. Principā jau patika. Un šai ko apskatīju bija regulējams slīpums aizmugures beņķim.
Tiesa gan jāpiekrīt tam ko iepriekš rakstīja "recluse" ka tiešām likās ka salons pat drusku šaurāks nekā V70. Bet šo mazdu apskatījām pilnā ģimenes skaitā. Un kā izrādās nav nemaz tik traki. Jo Ja liek bērnu krēsliņu aiz blakussēdētāj tad tur nav tik šauri. Jo sieva augumā mazāka līdz ar to beņķis nav līdz galam uz aizmuguri atbīdīts. Līdz ar to tur arī vairāk vietas aizmugurē sēdošajam.
Iepriekš vienmēr mēģināju iekārtoties pie stūres un tad pats aiz sevis iesēsties. Un pēc tā spriedu šaurs vai plašs.
To ValdisM.
Paldies par informāciju. Bet runājot par Mazdu un gāzes iekārtu tad laikam tas man būs garām. Jo man baigi nepatīk ka ieliekot gāzi mašīnā mētājas rezerves ritenis. Par cik diezgan bieži ir nepieciešams diezgan liels bagāžas nodalījums tad tas ritenis tur ir kā reāls traucēklis. Varbūt ja auto būtu kaut kāds mazāks ar 13"riteņiem tad vēl nebūtu tik traki. Bet visiem normālas ietilpības autosiem ir praktiski 15" tad tas ritenis izmēros ir diezgan iespaidīgs. Un principā to riteni liec kurā universālī gribi bet bagāžnieks jau daļēji aizņemts. Jo vismaz es nezinu nevienu universāli kura bagažniekā varētu ielikt 4 riepas un tām pa virsu brīvi uzvilkt pārsegu.
Nav jau tā ka man regulāri jāved 4 riepas. Bet tas apjoms daudz neatšķiras. Jo ar veco auto bija tā. Bagāžas nodalījumā 4 riepas varēju iestūķēt (bez pārsega jo riepām augstums pa lielu). Tad regulāri braucot man bagāžas nodalījums bija tik pat pilns kā ar riepām. Vienīgi pārklāju varēju uzlikt. Nu un man joprojām bagāžas nodalījums bija par mazu jo bija vēl piekrauts aizmugures sēdeklis. Tātad ja normāla universāļa bagažniekā jau defaultā ir rezerves ritenis tad bagāžas nodalījums man paliek par mazu.
Jā un runājot par Kasko. Mani tas tik ļoti nebaida jo es daudzus gadus drošinos vienā kompānijā un esmu VIP klients. Tādēļ arī man polises cena ir stipri pieņemama.
Piemēram OCTA man maksāja 25 Ls.
Jaunajam īpašniekam šajā pašā kantorī 40 Ls.
Bonus malus apmēram vienā līmenī.
To GB12:
Redz cilvēki ir dažādi. Cits ņem un pucē auto, cits tikai brauc. Cits cenšas uzlabot vizuālo, citam viss vienalga ka tik auto pilda savu funkciju. Cits pērk neizturīgus auto ur regulāri tos remontē, cits nopērk izturīgāku auto un remontē to tikai uz TA. Un tā var turpināt bezgalīgi.
Man labāk patīk ka auto ir apdrošināts. Tādā gadījumā varu justies daudz drošāk. Piemēram iepriekšējam auto priekšējā vējstikla maiņa pie dīlera maksāja ~500 Ls. Uz doto brīdi man stiklā bija iesisti 3 punkti. Jebkurš no tiem akmeņiem varēja arī iesist kārtīgu zirnekli. Un tad stikls būtu jāmaina. Kasko maksājums man bija 130 Ls un vējstikls ar 0% pašrisku. Tātad redzam ka šai automašīnai kasko rēķins ir apmēram 1/4 daļa no stikla cenas. Tātad es domāju ka labāk apdrošināt auto un tam līdz nāk arī krietni citas lietas kas tiek apdrošinātas. Gan avārijas, gan apskādēšana, gan zādzības utt.
recluse rakstīja:
Salīdzinot V70 ar mazda 626, volvo vietas vairāk, bet tak augstāk ierakstīts - V70 šaurs
Paldies par ieteikumu.
Principā jau nav tā ka V70 būtu baigi šaurs. Teikšu tā: Pēc tā cik liels tas auto izskatās tur bij jābūt ļoti ērtām sēdvietām. Bet patiesībā tur vietas praktiski tik pat cik... krietni mazākos auto (par aizmuguri runājot). Par bagāžas nodalījumu šobrīd nerunāju tas protams ir liels iekš V70.
Mazdu neesmu apskatījis. Laikam būs jāpaskata.
Cik zinu viņai laikam ir viena laba fīča salīdzinot ar V70. Regulējas aizmugurējam beņķim slīpums. Ļoti būtiska lieta kad sīcis savā krēsliņā iemieg lai var palaist slīpāk. V70 tāda lieta neeksistē. Tur ir laikam 2 pozīcijas bet tas ir krietni par maz. Piemēram CRV šī lieta bij ideāla.
Nu kaut kur iepriekš tika pieminēts Espace. Man liekas ka vienā linkā kas bij ielikts apakšā slēpās Espace.
Par auto tiešām neko nezinu. Bet tīri subjektīvi spriežot ne īpaši simpatizē. Jo... Renault, izskatās pēc īsta autobusa, un šķiet ka gluži tik liels auto vēl nav nepieciešams.
Ir nepieciešams ietilpīgs auto, bet ne tik ļoti. Jo saprotiet taču. Pagaidām ir viens bērnelis. Un ja jau tagad tiks iepirkts Grand Vojager vai šāds Espace. Tad ko tad darīs tad kad uzradīsies vēl kāds sīcis. Tad jau būs jāmeklē IKARUS. Nu tas tā humoram.
Jo piemēram CV apspriešanas gadījumā iesākumā toč tiks apsvērts tikai un vienīgi parastais variants nevis GRAND. Tāpēc arī nemaz nav pieminēti VW busi un arī Espace tāds īsti kā variants nemaz netiek apskatīts. Tie lai paliek kā rezerves varianti ja vēlāk būs nepieciešams vēl ietilpīgāks auto.