Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2
Bracus 13.03.2012 20:42

Skatos šeit panesusies diskusija par BMW.

Man ir vairāki pazīstami un zināmi cilvēki kas strādā dažādos servisos kā arī dažādās pilsētās. Un lai cik stulbi tas nebūtu daļa no viņiem paši brauc ar šo marku. Bet tam ir savi apsvērumi. Kas padomās loģiski tie sapratīs kādi. Bet stāsts ne par to.

Stāsta sāls tāda ka viņi praktiski visi saka ka autoservisi dzīvo un izdzīvo galvenokārt pateicoties šai auto markai. Jo procentuāli šīs markas auto servisos viesojas vis biežāk. Jo arī vadītājiem iespējams ir augstākas prasības pret auto stāvokli. Jo ir daļa vadītāju kas izvēlējušies auto dēļ tā izslavētās kvalitātes.

Bracus 31.01.2012 19:25

Nav ko cepties par tiem radariem.

Visu rakstu neizlasīju bet pārskrienot pāri daudz maz galveno domu var uztvert.

www.tvnet.lv/...

Bracus 27.01.2012 17:04

msh rakstīja: Pričom te pieslēgšana un atslēgšana? Riepas pa asīm nevienmērīgi deldēt var tikai divi pasācieni - straujš paātrinājums, kas pareizajai piedziņai nespēj deldēt nevienmērīgi, un bremzēšana - bet pareizā piedziņa bremzējas tāpat kā bezpiedziņa, tāpat priekšējā ass uzņem to lielāko bremzēšanas slodzi

Nu tieši tā pāātrinoties un bremzējot visvairāk riepas dilst. Ja piemēram FULL TIME 4x4 strauji paātrinās tad dilst daudz maz abi tilti vienmērīgi. Atšķirībā no viena tilta piedziņas. Un bremzējot skaidrs ka dilst vairāk priekšējās riepas. Principā sanāk ka vienmērīgāk riepas dilst aizmugures piedziņas automašīnai. Priekšējās pastiprināti dilst bremzējot un pakaļējās pastiprināti dilst uzsākot braukt.

Bracus 24.01.2012 7:46

Ir ir tas pats izmērs.

Cerams ka neko neietekmēs tas ka viens riepu pāris jau padilis. Jo tāpat jau arī visiem AWD viens pāris tomēr nedaudz ātrāk dilst. Ja nu vienīgi Subaru kam ir patstāvīga neatslēdzama pilnpiedziņa. Varbūt tam riepas dilst vienādi. Bet skaidru ziņu nav.

Bracus 23.01.2012 21:45

Principā varu visiem pateikt tā.

Nevēlējos es tik lielu autu. Nu galīgi nevēlējos. Kā arī pieredze ar amerikāņu un ar gāzes iekārtu aprīkotu auto man nav. Kā rezultātā tas viss man ir tāds kā jaunums.

Katrā ziņā šobrīd ir tā ka auto tiek lietots samērā saudzīgā režīmā lai nesistu pa kabatu degvielas patēriņš. Kurš tomēr liekas ļoti liels salīdzinot ar iepriekšējo auto. Pēc mēneša tiks uzstādīta gāzes iekārta un tad izvērtētas auto ekspluatācijas izmaksas. Ja izmaksas liksies pārāk lielas tad arī tiks pieņemts lēmums ko darīt tālāk. Par cik auto tika iegādāts nedaudz zem tirgus cenas tad sliktākajā gadījumā pēc kāda laika auto tiks pārdots. Tādēļ arī pagaidām negrasos veikt nekādus lielos ieguldījumus. Tiesa pilnībā bez ieguldījumiem jau neiztikt. Jo jau šodien tika iegādātas 2 jaunas riepas par 180 Ls. Plus gāze izmaksās laikam 670.

Bracus 23.01.2012 16:32

Pirmā doma arī tāda ir ka ar eļļām nedaudz pagaidīt līdz tiks uzlikta gāze. Un tad arī taisīt to apkopi. Tad varēs teikt ka viss pa nullēm. Jauna gāze, jaunas eļlas, filtri utt.

Bet joprojām aktuāli vai to var darīt arī pats vai tomēr jābrauc bez maz vai uz dīlera servisu?

Bracus 23.01.2012 16:08

TDIOTS rakstīja: lukturiem -pulēšana un kādas +50% lampiņas ( bet jocīgi ,maniem 03\'Vojageram bija labas gaismas ar defaultajām lampiņām )

paneli nojauc un saliec nosvilušās pogulampas , tur visam ir \'\'jādeg\'\'

uz līmeņrādi uzliec \'\'mīksto\'\' - fufeļrādīšana viņiem ir raksturīga

uzliec labas riepas un nekas teu neļodzīsies

nu un protams ieteiktu nomainīt visas eļļas , filtrus un siksnas -tobišš salikt pa \'\'nullēm\'\'

noteikti jānomaina sveces ( un iespējams svečvadi ) - uz benzīna itkā viss ir labi , bet gāze ir ļoti jūtīga pret mazākajiem sveču/svečvadu vecuma defektiņiem .

P.S. un noteikti pābaudi/saeļļo sānu durvis -ka ,dižveikala stāvvietā , neuzsipās kādam \'\'i-taaneko\'\' uz dullās xrenõgalvas

Par gaismām jau saku ka moš neriktīgi saregulētas tās lampas. Būs drusku jāparegulē augstāk.

Par paneļa lampiņām runājot. www.ss.lv/...

Šeit 2. bildē redzama klimatkontroles vadība. Pie grozāmām pogām ir punktiņš. Bet man tā kā gribētos lai tas simbols (uz loga, kājām utt) arī izgaismotos. Bet nevar saprast vai tas ir paredzēts vai nav. Šeit bildē arī neizskatās ka izgaismotos.

Līmeņrādi negrasos aiztikt tāpat drīzumā būs gāze.

Runājot par eļļām un filtriem. Kā tur ir ar šo jautājumu to var darīt jebkurā vietā jeb tomēr ir kaut kādas specifiskas lietas un labāk uz kādu konkrētu vietu aizbraukt. Jo ja nekas specifisks tur nav tad to varu arī pats izdarīt jo rokas aug no pareizās vietas.

Kā tieši tās durvis tur jāeļļo? It kā jau pagaidām viss liekas normāli bet droši ka profilakse par skādi nenāktu. Baigi neesmu pētījis bet pat īsti neredzēju vietas kas būtu baigi eļļotas utt. Tās durvis tiešām tā gluži vienkārši var izgāzties?

Bracus 23.01.2012 13:57

To GB12:

Par auto cenu teikšu tā.

SS.lv visi pieejamie 3,3 un 3,8 (2001-2004) ir ar uzstādītu gāzes iekārtu. Es nopirku par zemāku cenu jo gāzes iekārta nav uzstādīta. Kad gāzes iekārta tiks uzlikta tad cena būs praktiski līdzvērtīga tām kas ir pārdošanā.

Cenu negribēju teikt lai nebūtu jāklausās teksti....

Ka par tādu cenu auto ir pilnīgi nojāts. Jeb par tādu cenu varēji nopirkt labāku utt. Domāju ka domu var uztvert.

Bracus 23.01.2012 12:35

TDIOTS rakstīja: būtu vismaz uzrakstijis kurš gads tai mizai un kāda komplektācija

Tātad auto.

Chrysler Grand Vojager 2003.g. 3.3i V6 Limited AWD.

Pārējā komplektācija domājams daudz maz skaidra tiem kas zin kāda ir Limited komplektācija.

Vēl viena būtiska lieta ko neesmu pateicis ir auto iegādes cena. To arī īsti neteikšu lai nerastos lieki jautājumi. Piebildīšu tikai to ka plānotajā budžetā neiekļāvās bet par cik bija Limited komplektācija (tātad var cerēt ka tālāk pārdot varētu būt vieglāk ar pilnāku komplektāciju) tad arī auto tika iegādāts.

Bracus 22.01.2012 22:30

Tātad varu nedaudz ieskicēt pirmos iespaidus.

Vieglāk jau vienmēr tos mīnusus pirmos saskatīt

1. Pirmais ko pamanīju kas tādu baigo izbrīnu radīja ka nav izgaismoti klimatkontroles simboli. Respektīvi tumsā braucot nevar redzēt uz kādu pozīciju ir uzregulēta gaisa plūsma. Ir grozāma poga un gaismas punktiņš. Bet kura pozīcija ir zem tā punktiņa nevar redzēt. Ar laiku droši ka piešausies bet iesākumā nepatīk.

2. Visu laiku gribot notīrīt logu raustu ātrumkloķi. Viens kurš ielicis sludinājumu uzraksījis "Pārdodu jo sievai nepatīkk logu tīrītāja ieslēgšanas mehānisms". Kad ieraudzīju to sludinājumu tad tā kā smiekli sanāca. Tagad es viņu ļoti labi saprotu. Ļoti nepierasti ka viss uz viena kloķa.

3. Kaut kas nav kārtībā ar degvielas līmeņa devēju. Tas droši vien konkrētam auto. Braucot šis diezgan strauji krīt un arī dators rāda ka nobraucamie kilometri ļoti strauji krīt. Bet apstādinot auto un nedaudz pastāvot bultiņa atkal paceļas un kilometri atkal pieskaitās klāt. Šodien arī rādīja jau ka 0 km atlicis bet bākā vēl vairāk par 30 l.

4. Arī citas vadības pogas jāmeklē jo nevar saskatīt. Piemēram nav izgaismota avārijas signalizācijas poga. Šovakar vajadzēja ieslēgt jo piestāju ceļa malā un lai atrastu pogu bija jāieslēdz salona apgaismojums.

5. Blakussēdētāja pusē pie griestiem salona apgaismojuma spuldzīte izdegusi. Laikam kaut kas jāskrūvē nost lai varētu apmainīt.

6. Priekšējie beņķi ir lieli izmēros un bērnu iesēdinot aiz blakussēdētāja tas ceļ traci jo ceļu neredz pilnībā. Atsevišķos beņķus ielikt vidū nevar jo stiprinājumu attālums neder. Brīvdienās būs jāpapēta sīkāk ko var darīt lietas labā.

7. Kamēr nav gāzes iekārta tikmēr patēriņš stipri sit pa kabatu.

8. Gaismas tiešām nav no labākajām. Ja ar tālajiem vēl varētu iztikt tad tuvie prasās drusku labāki. Ja skatamies pēc noteikumos rekomendētā "Apstāšanās ceļam jābūt mazākam par redzamību..." it sevišķi tagad ziemā kad ceļi slideni tad lai to 2 tonnu smago kasti apturētu ceļa posmā kurš pārredzams ar tuvajām gaismām tad ir jāvelkas uz kādiem 30 km/h. Bet varbūt var drusku uzskrūvēt augstāk. Jo tiešām diezgan tuvi tie tuvie.

9. Atstāju kā pēdējo jo nezinu kas tam pa iemeslu. Braucot pa lauku slidenajiem ceļiem auto tomēr diezgan ļoti peld un slīd. Tam pa iemeslu varētu būt nevisai labās riepas. Bet ja ar labām riepām ir tikai neliels uzlabojums tad teikšu ka auto ir diezgan nestabils. Riepas it kā ir ziemas bet protektors ir atļautajam dziļumam uz robežas. Plānā šonedēļ iegādāt kaut ko labāku un tad jau redzēs kas un kā.

Pozitīvais.

1. Sēžot priekšā un braucot tiešām sajūta kā satiksmes autobusā. Redzamība laba jo sēdpozīcija tiešām augsta un var redzēt pāri vieglajiem.

2. Ērti kad apstājoties ceļa malā sīkā kaut ko prasa un var aizlīst pie viņas ārā nekāpjot.

3. Vietas salonā tiešām daudz. Lai gan priekš tik liela auto nemaz tik traki nelikās. Bet ņemot vērā ka man tuvākajā laikā pilnīgi noteikti nebūs nepieciešamas 7 sēdvietas tad izmetot ārā pāris krēslus vietas būtu ļoti daudz. Viens 2 rindas krēsls jau tika izmests ārā. Rezerves ritenis no paredzētās vietas tika noņemts, nomazgāts un ielikts salonā (uzliekot gāzi tas tāpat būs jādara tad labāk nomazgāju un ielieku tīru). Un tagad tā normāli var ievietot manis nepieciešamo regulāro bagāžu.

Baigi garš saraksts. Bet gan jau vēl kaut ko nepierakstīju. Tad jau vēlāk.

Bracus 20.01.2012 17:23

smaidiigais rakstīja: klima gaida kad sisteemā būs vismaz kaut kāds siltums. Tak izlasi rokasgrāmatu!

Rokasgrāmata pat momentā nepateikšu kādā valodā. Auto savulaik nācis no Dānijas. Tā baigi nepētīju bet man liekas ka manuālis in ENG nav. Būs jāpaņem līdz un jāpaskata kā arī jāpapēta kādā valodā. Sliktākajā gadījumā jāņem talkā Google tulkotājs.

Tā jau man likās bet par cik priekš manis jauns auto tad droši paliek nedroši jāuzjautā vēl kādam. Bet katrā ziņā paldies par info. Tagad jau droši ka ik pa laikam uzpeldēs kāds jautājums.

Piemēram viens jau ir dienas kārtībā.

Kā ar apkopēm. It kā jau vajadzētu nomainīt eļļu, filtrus utt. Kā tur ir ar šādām lietām. Kāds intervāls, var pats mainīt jeb labāk uz servisu utt. Kā arī par pārējo ierīču specifisko apkopi (slīdošās durvis....varbūt vēl kaut kas).

Bracus 20.01.2012 13:47

Kurš var atbildēt uz sekojošu jautājumu.

No rīta piestartējot auto klimatkontroles displejā parādījās uzraksts DELAY un laiks kurš skaitījās uz atpakaļu no apmēram 3 minūtēm.

Kas tas ir un ko tas nozīmē?

Bracus 20.01.2012 13:42

Šodien zvanīju un pieteicos rindā uz iekārtas uzstādīšanu. Rinda vairāk kā mēnesi uz priekšu. Tikai februāra beigās iespējams tikt.

Nākošās nedēļas laikā jāaizbrauc jāiemaksā drošības nauda par laika rezervāciju un tad izrunāšos ko likt.

Kā tur ir ar tiem datčikiem. Ir iespēja redzēt cik gāze atlikusi? Jo cik es te šur tur zvanīju interesējos par autiņiem kam jau bija gāze tad ne visiem tās dačiks ir. Un tie kam ir tie baigi ar to lielījās. Jo vienu autiņu kuru apskatīju tam toč nebija tas rādītājs. Tur esot uz čuteni jābrauc pildīties. Man jau tā kā liekas ja prasa 500-700 ls par iekārtu tad būtu tikai normāli ar visiem dačikiem utt.

Bracus 20.01.2012 12:40

TDIOTS rakstīja: un neliec valtek sprauslas

Un kuras tad var likt?

Bracus 20.01.2012 8:24

GB12 rakstīja: Un ko tad beigās paņēmi? 2.4 vai 2.5 CRD?

Paņēmu 3,3 benzīnu. Tagad jāpainteresējas un jāuzliek gāze.

Bracus 20.01.2012 8:22

Kādam mērķim tev viņu vajag?

Es te nesen biju iegājis GPS PRO. Tur man čalis stāstīja ka šāda veida aparāti paredzēti sēņotājiem, makšķerniekiem utt. Braukt ar auto kā ar auto navigāciju ar šiem nebūšot ērti jo neesot neviens gudrs cilvēks kurš pasaka ceļu . Īsāk sakot karti rāda bet komentārus nedod. Pat neatceros vai varēja uzdot adresi.

Lai gan diemžēl ne vienmēr pārdevēji ir kompetenti par lietām ko tirgo.

Bracus 19.01.2012 17:01

Paldies visiem par ieteikumiem un piedāvātajiem variantiem.

Auto ir iegādāts tātad diskusija var noslēgties.

Bija atlasīti 3 izvēles varianti, bet beigās tika nopirkts 4.

Starp variantiem bija:

1. Volvo V70

2. Chrysler Vojager

3. Renault Espace

Par cik no šiem variantiem nebija neviens kas 100% atbilstu vēlmēm tad tika meklēti varianti. Beigu beigās tika atrasts vēlmēm atbilstošs variants un tas arī iegādāts.

Tika nopirkts Chrysler Grand Vojager. Negribējās jau tik lielu bet par cik komplektācija apmierināja tad sakodu zobus un rezultātā auto stāv pie mājas.

Bracus 17.01.2012 21:24

smaidiigais rakstīja: Automāts - patēriņš būs 10 litri, ja vien nebrauksi tikai garos gabalus. Elektrības gļuki. Ja pneimatiskā piekare, tad tās gļuki. Sēdekļi nenormāli smagi ja jāņem iekšā ārā. Tas no mana kaimiņa pieredzes.

Šis konkrētais bija ar automātu. Bet tur ir dažs labs arī ar manuālo kārbu.

Šiem arī elektronikas problēmas tāpat ka te citi izsakās par Renaultiem? Tiešām nezināju ka šiem ir pneimopiekare.

Bracus 17.01.2012 20:54

Nezinu par kādiem faniem ir runa.

Bet varbūt kāds iekomentēs sekojošu auto.

Man viens rada gabals ieteica paskatīties kaut ko no Mercedes. Ko tauta saka par šādu variantu?

www.ss.lv/...

Bracus 17.01.2012 17:03

sarashkins rakstīja: Tāpēc par lietotiem auto es pieturētos pie nostājas - pirkt to, kas patīk/virsbūve atbilst vajadzībām un atlikt ievērojamu summu piekares, potenciālam dzinēja remontam u.c.

Tur jau tā lieta ka nevar atrast to kas patīk un atbilst. Tālāk jau skaidrs ka būtu tavs aprakstītais variants.

Man jau arī patiktu piemēram Mitsubishi Pajero. Pa manu budžetu vajadzētu sanākt tīri sakarīgam (nezinu jo neesmu pētījis). Tam 4x4, sēdpozīcija augsta, izturība laba, ietilpība arī laba utt. Bet tādu neskatos jo tas pārāk dārgs sanāk ekspluatācijā. Reāli degvielu ēd ap 10 L/100km un naudas izteiksmē tie ir 9Ls. Pie manas braukšanas tas liekas drusku pa dārgu.

Bracus 17.01.2012 16:55

Slinkais rakstīja:

tad esi trāpijis uz brīnumu. daba tā nenotiek, vai ļooooti reti, vai nespēi atrast atškirības.

Es braucu vērtēt auto kopumā. Nevis meklēt atšķirības. Ja gribi lai uzskaitu atšķirības tad varu drusku nosaukt. Vismaz to ko atceros.

Vienam nebija bagāžas pārsegs, bamperā robs jo vai nu gribējis likt āķi vai āķis noņemts, bagāžas nodalījumā nebija vanna zem grīdas, bagāžas nodalījumā kur rezerves ritenis caurums grīdā jo trūka viens gumijas sprosts, nebija lukturu slotiņas......

Otram bija tikai 1 atslēga un viena pults, maģim kaut kas nebija riktīgi jo bija sajūta ka tiek griezts disks kurš nebija iekšā, nebija vasaras riepas, nebija sēdekļu apsilde, nebija radiovadības pogas uz stūres.....

Ja jautā par atšķirībām tad tās bija tādas ko joprojām atceros. Jo skatīju automašīnas pirms kādām 3 nedēļām.

Ak jā vēl bija galvenā atšķirība uz ko sievietes skatās viens bija gaiši zils, otrs zaļš.

Es teicu ka savelkot plusus un mīnusus rodas cenas starpība. Piemēram bagāžas pārvalku man vajag obligāti. 2 atslēgas vajag, maģis ātri vien piegrieztos ar to skaņu tātad jāremontē, vienam variantam vasarai vajadzēs riepas pirkt, caurums bagāžniekā jāaiztaisa lai nenāk dubļi un mitrums iekšā utt. Gala rezultātā tiek sarēķinātas papildus izmaksas katram auto kas tiek piesummēta klāt auto cenai. Tā iegūstot kopējo ciparu kas nepieciešams.

Un šeit netiek ievērtēts nekas kas skar ritošo, motoru un pārējās nepieciešamās apkopes. Jo tās nepieciešamas jebkuram auto to nopērkot.

Es vienmēr pērkot auto veicu analīzi. Cik izmaksās pārvietoties ar auto (degviela), kāds būs aptuvenais nobraukums, vai ir vērts pirkt auto ar benzīna vai dīzeļa dzinēju, kādā laikā atpelnīsies dārgāks auto utt. Un ticiet vai nē nobraukumu ikreiz esmu spējis prognozēt līdz +/- 1000 km gadā. Tātad sīki un smalki esmu izrēķinājis cik izbraukšu degvielā utt. Jo labi pārzinu savus braukšanas ieradumus un maršrutus. Degvielas cenu protams nav iespējams prognozēt bet reāli degvielas cenas svārstības vienmēr gan DD gan Benzīnam ir vienādas. Par gāzi jau iepriekš teicu ka pieredzes man nav.

Bracus 17.01.2012 15:02

To slinkais:

Ieteiktu tev izlasīt divreiz to ko esmu uzrakstījis. Jeb arī pasekot līdzi.

Es rakstīju "2 VIENĀDI AUTO AR VIENĀDU APRĪKOJUMU....... ABI PRAKTISKI IDENTISKĀM APRĪKOJUMA KOMPLEKTĀCIJĀM...... PAR PĀRĒJO NEVAR BŪT DROŠS NE VIENĀ NE OTRĀ VIETĀ".

Automašīnas tiešām bija bez jebkādiem redzamiem un vizuāliem defektiem, kā arī no tehniskā viedokļa tik cik var saprast un sajust no testa izbrauciena bija bez defektiem. Tāpēc varam uzskatīt ka auto pat tehniskā stāvokļa ziņā bija stipri līdzīgi.

Ja tu tici odometra rādītājam tad protams automašīnas bija ar dažādu nolietojuma pakāpi. Vienam bija kaut kādi 160 tk otram 220 tk. Dodu 100% ka nevienam tas nebija patiesais nobraukums. Bet ja no auto neko nesaprot un pērk ciparus kas uzrādās odometrā tad protams ka viens bija krietni mazāk nolietots jeb precīzi pa 60 tk km.

Bracus 17.01.2012 14:31

Protams ka cenas atlaide netika prasīta pirmajā jautājumā. Par cenu runāju tikai tad kad auto pilnībā apskatīts. Un tā arī parasti daru ja ir kāds defekts tad prasu nolaist adekvātu summu. Bet šiem par defektiem īsti nebija kur piesieties. Tad beigās uzjautājot par cenu atbild ka drusku var nolaist bet tikai nedaudz.

Nu bet tad nevajag stāstīt par peļņu utt. Man taču tas pilnīgi vienalga kāda viņam peļņa. Galvenais lai automašīnai būtu adekvāta cena.

Noliks blakus 2 vienādus auto ar vienādu aprīkojumu kam cena atšķirsies par 500 Eur. Kuru pirksi? Droši ka lētāko. Tieši tā bija ar 2 V70 ko skatīju kaut kad decembrī. Abi praktiski identiskām aprīkojuma komplektācijām tikai dažādas krāsas. Vienam nebija bagāžas pārsegs, otram nebija vasaras riepas utt. Savelkot visus plusus un mīnusus naudas izteiksmē atšķirība bija 550 Eur. Tad kāpēc jāpērk dārgāks ja var nopirkt lētāku. Un par pārējo nevar būt drošs ne vienā ne otrā vietā.

Bracus 17.01.2012 13:26

smaidiigais rakstīja:

pašam man arī galva sāpēja nespējot izvēlēties īsto drunduli... Pierasts bija tikai jaunus pirkti, vai zin... Beigās nopirku trešo, ko skatījos, pirmo pārdeva kamēr vēl gidroju, a tā būtu nopircis pirmo pēc otrā apskates...

Tas jau ir tikai normāli. Jo parasti skatīties jau brauc tikai tādus autiņus kuri jau ir atlasīti no daudziem variantiem. Neviens taču nebrauc uz visiem sludinājumiem pēc kārtas un neskatās pilnīgi visus kas ir piedāvājumā. Tā var darīt piemēram ar Honda Stream. Tur bija tikai 4 varianti kad skatījos. Tos var apskatīt visus un tad izdarīt izvēli. Bet ne jau šeit apspriestos CV un citus populārus auto.

Bracus 17.01.2012 13:17

TO GB12:

300 Eur bij tikai cipars. Es runāju teorētiski. Cipariem šajā brīdī bija tikai informatīva nozīme lai varētu izstāstīt savu domu.

Un piesakās kurš nebūtu ar mieru apskatīt kādu manis interesējošu auto teritorijā no Cēsīm līdz Saldum ja es par to piesolītu 300 Eur. Jo atbildību jau es nekādu jums nevaru prasīt jo lieku jums nevis atrast man labu auto bet apskatīt kādu konkrētu manis izvēlētu. Tātad pats esmu noskatījis auto. Tavs uzdevums tikai uzmest aci.

Domājams ka jebkurš šādi gribētu nopelnīt 300 Eur.

Tā vien izskatās ka te dažs labs nodomāja ka es gribu lai kāds no LV speciāli brauc apskatīt manu noskatīto auto par 300 Eur.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti