To marchiks:
Taatad tu gribi teikt ka sskidrums uz vienu pusi pluust bet uz otru nee.
To marchiks:
Taatad tu gribi teikt ka sskidrums uz vienu pusi pluust bet uz otru nee.
Spiediens cilindrā nav visu laiku. Brīdī kad virzulis iet lejā var ieraut tosolu cilindrā.
Ak jā, ja tas ir audi dīzelis, tad kapitalka garantēta.
Nu piekriitu ka ir briidis kad ir iespeejams ieraut tosolu cilindraa. Bet tajaa gadiijumaa virzulim paarvietojoties vienaa virzienaa cilindraa tiktu ierauts tosols bet paarvietojoties otraa virzienaa dzeseessanas sisteemaa vajadzeetu iepluust degmaisiijumam kuraa ir diizelis... Es pareizi saprotu??? Un no taa vajadzeetu dzeseessanas sskidrumam kaut nedaudz bet ost peec diizelja...
batka rakstīja: ja no sakuma nav siltuma pečka tad bus galvas blive90%.
Nu par to siltumu nemaaku spriest. Man liekas ka diizelis pats pa sevi leenaak uzsilst nekaa benziinnieks. Nu taa teoreetiski tagad ir. Jo saliidzinot ar ieprieksseejo auto peccka leenaak uzsilst (manaas rokaas pirmo reizi ir diizeljauto). Un leenaak arii temperatuuras bultinja uzkaapj liidz normaalam liimenim.
To UUSA:
Nu bet man domaat ka cilindraa ir lielaaks spiediens nekaa dzeseessanas sisteemaa. Un no taa var secinaat ka sskidrums uz cilindru nevareetu paarvietoties. Taa iemesla peec vareetu buut paarlieku liels spiediens sisteemaa bet tosolam tiiri teoreetiski tajaa gadiijumaa nevajadzeetu zust. Veel ir iespeeja ka bliivee ir caurums pa tiesso uz izpluudes kolektoru. Bet kaa lai to zin? Vai kaut kur netaa var dabuut apskatiit kaada izskataas galvas bliive. Tad tiiri loggiski vareetu paskatiities un padomaat kas ir iespeejams un kas nav.
curmis rakstīja:
Bracus rakstīja:
Bet tad kad ir normālu gabalu braukts tad atskrūvējot bačoka korķi tur ir jūtams spiediens un bačokā sāk plūst iekšā tosols. Nu protams nedaudz.
Tas ir normāli.
Man jau ar liekas ka paarlieku liels spiediens tur nav. Atceros ka zzigulim kaadreiz kad kaut kas nebija riktiigi tad atskruuveeja baccoku un vareeja rokas apdedzinaat uz tvaika. Bet te saliidzinossi viss normaali. Nu bet kur tad paliek tosols???
curmis rakstīja: Ja zūd tik maz, var ari neko nepamanīt, viss iztvaiko. Vislabāk ir skatīties no rīta kad auksts motors, rūpīgi apskati visas trubas un savienojumus gan jau kaut kur atradīsi mitrumu, ja būtu galvas blīve tad sistēmā būtu liels spiediens un atskrūvējot dzesēšanas sistēmas korķi tosols burbuļotu. [
Servisā večiem prasīju par spiedienu dzesēšanas sistēmā. Tie teica ka sistēmā spiedienam ir jābūt. Un spiediens arī ir. Bet cik lielam ir jābūt spiedienam to nezinu. Bet tad kad ir normālu gabalu braukts tad atskrūvējot bačoka korķi tur ir jūtams spiediens un bačokā sāk plūst iekšā tosols. Nu protams nedaudz.
senuks rakstīja: Vairāk izklausās pēc radiatora. Pielej Stop leake varbūt atstāsies tā kaite no tevis - uz laiku.
Nu bet nekas nekur nesulo. Tā kā pēc rediatora tā iemesla pēc vien tas nevarētu ost.
Nu pa pagājušo nedēļu iznāca diezgan daudz pabraukties. Nobraucu kopā apmēram 700 km. Un sestdien uzlēju apmēram 200 gr tosolu. Tagad pēc pieliešanas nobraukti vēl apmēram 250 km. Kāds tagad ir tosola līmenis neesmu skatījis.
Marchiks_ rakstīja: Karoče, jāskatās un jāosta dūmi. Jāskatās vai tosolā nav dīzeļa pēdas. Ja ir iespēja, iedzen sausu mašīnu uz nakti garažā un paliec apakšā avīzes.
Nu liidzssineejie noveerojumi liecina par to ka nekas nekur netek uz aaru ar teceessanu.
Un vispaar tas tik tiessaam ir audi diizelis.