To FOKKZ, ja pats galīgi negribi jaukt, tad Jelgava uz Dobeles sosejas 31 ir darbnīca-veikals MOCIS, 6410001, pats tur kloķeni centrēju!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
To FOKKZ, ja pats galīgi negribi jaukt, tad Jelgava uz Dobeles sosejas 31 ir darbnīca-veikals MOCIS, 6410001, pats tur kloķeni centrēju!
To Edgars_i, ja 250 ir tas pats rotors, kāds visām 6v, tad tur nav nekada smalkā vai rupja vītne vītne, standarta vītne uz M8, un neko un nekur nevajag dauzīt, vismazak jau ģeneratora detaļas. Vienkāršu blutskrūvi ar pilno vītni skrūvē iekšā un miers, smuki, gludi viss nāk nost!
To Ursis: Moins vecīts, trīs gredzeni jau bija vecajām 350niecem!.
Enkurā srūve ieksā M8 skrūvi ap 70mm garumā. Un nav ko stresot, to motoru var izjaukt elementāri, salauzt neko īpasi nevar. Nu kloķeni nav jēga slīpēt, tas max atrums diez vai celsies par 20km/h, vienīgi motoru ātrak nokausi, jo gultņi ir paredzeti tādai slodzei, kāda ir un klaņi un bukses arī. un kloķenes slīpēšanai vajag speciālu stanoku, ar fleksi vien neiztiksi.Tā kā nav ko mācīt uz muļķībām. Lodēt virzulim ciet gredzena rievu, nekad nebiju dzirdējis par tādu skolu!
Tieši tā, nu jo vecai javai amortiņu trubas bija vistievākās! Tāpēc arī kustās! Meklē pareizos traversus vai trubas!
Ksneps rakstīja: Nu es jau ar to skrūvi savelku, bet amortiņš pat nenofiskējas... Varbūt ir kādas atšķirības/nianses?
Vot īsti nezinu, bet man liekās, ka vaina varētu būt traversos, ja tos tā sauc! Nu ķipa tie ir tie, kuri zem lampas ar skrūvi novelk dakšas amortizatoru un augšā arī. Neesmu pārliecināts, bet ja tev virsū bija dakša no 638ās Jawiņas, tad iespējams, ka šīs trubām ir lielāks diametrs, lidz ar to iespējams, ka tas traverss nav oriģinālais bet ar platākiem caurumiem. Jo nez kāpēc man aust atmiņā, ka kādreiz man neizdevās dēļ tā 638 amīšus uzlikt 634 pirmajam modelim, kuram ir līdzīga dakša kā vecajai jawai. BET ĪSTI NEESMU PĀRLIECINĀTS.
Tā blaķene bija gan 633, 634 un 638 arī. Limuzinā Jāņu nakts krāsā baigi labi varēja redzēt!
No pilnīga grausta un rūsas gabala, kuru gribēja dzelžos nodot uzcēlu, tā kā ja kādi jautājumi, komentāri => you're welcome.
No pilnīga grausta un rūsas gabala, kuru gribēja dzelžos nodot uzcēlu, tā kā ja kādi jautājumi, komentāri => you're welcome.
A re kur manu 3 gadu nervu, naudas un mežonīga darba ieguldījumu var redzēt!
Aha, tikai krievu burtus vajaga mācēt rakstīt!
migano rakstīja:
Ksneps rakstīja:Master_D
Varbūt vari nobildēt pr. riteņa asi - kā tur viss stiprinās. Man nesanāk salikt kopā - riteņa disks ķeras gar amortizatoru.
Otra lieta - kā lai noņem nost riepu?
priekšējam ripulim bukse nav ielikta, domājams, tapē rats ķer amortu.
par irepu noņemšanu - kā visiem močiem. Oriģinālās čehinieces bij mīkstas, varēja par ar rokām novilkt. Ja nevar, tad ņem "laužņus", tikai kameras nesakniebt. Vislabāk der protams oriģinālie štrumenti
Ai Ai Ai kādas muļķibas - oriģinālās čehu BARUMnieces (sevišķi ja vēl stāvējušas) noņemt ir neiedomājami grūti! It īpaši tās gludās kas nāca 634 pēdējiem modeļiem un 638 priekšā. Viegli uzlikt bija IZha riepas.
Riepu Jawai pareizi ņem tā - sāk no ventīļa cauruma, pretējā pusē riepu ar kāju spiež, lai tās mala, kur iet stieple, ir pret diska centru, tādējādi rodās brīva vieta pretējā pusē, kur ar mazām monķirovkām to riepu var pārvilkt pār disku. Iesaku vēl iesmērēt kādu eļļiņu, būtiski atvieglināsies darbs.
Runājot par berzēšanos pret dakšu - viss ir elementāri, cik zinu un redžeju bildē, virsū ir 638 dakša. Tur ir tā, ka ir ass, man likas ar 1/3 platāka gala. Ass jālie iekšā no tās dakšas puses, kur ir skrūve, kas paredzēta ass nostiprināšanai pret izgriežšanos, kad uz tās skrūvē uzgriezni. Tad lūk, to paplatītnāto galu bīdi iekšā/ārā tiktāl lai rats ir centrā starp abām dakšas pusēm. Novelc to skrūvi kas nostiprina pret izgriežšanos un novelc uzgriezni uz dakšas. Un sobstvveno viss.
Nu ja, man jau arī tā liekās, ka tā dakša ir no 638nieces, stūre arī, un vai tik riteņi arī nav 18nieki, a vaicai orginalkā bija 16! Amortizatori gan ir 634, 638 un vecai vienādi, tikai jaunākām nāca plastmasas atsperes aizsargs, vecai metāla melnā krāsā, a pavisam vecai - amīši bija "virsbūves" krāsā, vot tā.
Vai kādam par naudu nava 638 karburatora smidzinātāji, kas nāk pirms dīzītēm iekšā benzīna kanālos karburatorā?
Baigi vajaga!
aicih rakstīja:
PAL rakstīja:
Ksneps rakstīja:Man diezgan daudz ko vajag atrast un arī nopirkt - nav laika krauties...
Meiģināju pulēt to motoru ar pulējamo pastu. Spīdīgāks paliek, bet kaut kādi netīrumi tomēr nenāk ārā. Laikam jānopērk pats vājākais smilšpapīrs un ar to. pēc tam ar pulējamo pastu. Būtu jau labi uz virpas, bet neesmu interesējies pie savējiem.
Ar apaļo drāts birsti kuru ieliek fleksī, var tā nopulēt, ka kaķim p-ti tā pat nespīd! esmu darījis!
alumiinijs ir ciets vai miiksts metaals???!!!!!
saskrapeesi !!!!
nu galējās muļķibas, neko nesaskrāpē!
var pulēt ar drāts birsti, kura griežas lielā ātrumā, cik nu tam fleksim ir! un neko nesaskrāpē, pat vēl nogludina skrāpējumus!
un ja vēl tā birste ir iestrādājusies un sri tai slīpi, tad vispār perfekti!
Ksneps rakstīja:Man diezgan daudz ko vajag atrast un arī nopirkt - nav laika krauties...
Meiģināju pulēt to motoru ar pulējamo pastu. Spīdīgāks paliek, bet kaut kādi netīrumi tomēr nenāk ārā. Laikam jānopērk pats vājākais smilšpapīrs un ar to. pēc tam ar pulējamo pastu. Būtu jau labi uz virpas, bet neesmu interesējies pie savējiem.
Ar apaļo drāts birsti kuru ieliek fleksī, var tā nopulēt, ka kaķim p-ti tā pat nespīd! esmu darījis!
i_edgars rakstīja:Blīvslēgu ar atsperi uz iekšpusi uzliki. Moš izmēri ne tie.
nu bet loģiski ka pareizi, un viss blīvslēgs ir pēc kodiem pareizs, kā ja teicu, varbūt šim motoram ir tāpat kā vecai javai uz mazās zvaigznes (ķēdei uz pak.riteni) naca tāda sistēma, ka bija ass, tad uz ass mauca buksi un tikai tad blīvslēgs apņēma to vietu,
nu lūk varbūt 638 motoram tāpat arī uz kloķenes uztaisīts????
PAL rakstīja:cik es saprotu, nāk gultnis, tad sprostgredzens, tad saļņiks, tad sprostgredzens.
tas viss ir salikts, bet lieta tāda, ka saļņika iekšējais gultnis neskaras pie kloķenes ass virsmas. vai tur arī jābūt buksei, tāpat kā uz saļņika piedzenošai zvaigznei.
visu liku pēc dokumentiem, arī rasējumā redzams, ka saļņiks neskarās klāt kloķenei, tātad tur kaut kam jābūt!!!
lūdzu komentārus.
upps sorry, ne gultnis, bet saļņika iekšējā rinķa līnija, neskarās klāt!
cik es saprotu, nāk gultnis, tad sprostgredzens, tad saļņiks, tad sprostgredzens.
tas viss ir salikts, bet lieta tāda, ka saļņika iekšējais gultnis neskaras pie kloķenes ass virsmas. vai tur arī jābūt buksei, tāpat kā uz saļņika piedzenošai zvaigznei.
visu liku pēc dokumentiem, arī rasējumā redzams, ka saļņiks neskarās klāt kloķenei, tātad tur kaut kam jābūt!!!
lūdzu komentārus.
Cilvēki, vai kāds nevar pastāstīt, kā pareizi izskatās blīvslēga uzlikšana 638 motoram ģeneratora pusē, lieta tāda, ka dabūju izjauktu 638 motoru, bet labā stāvokli, saliku visus gultņus un saļņikus pēc papīriem, a tajā pusē saļņiks nepiespiežas pie kloķenes ass, varbūt tur uz ass vēl kas vajadzīgs, kā ir ko?
Siksparnis rakstīja:
i_edgars rakstījaar nosprāgušu aķi - Sabrukuma laikos paliku vispār bez aķa ar 634 - 6 V sistēmu, saliku apaļās baterijas un braucu ar to gadu. Tā vīlēju ar 4 gadi ar standartaizdedzi!!! Ar 1977 gada javu 634 pa 28 gadi ir nobraukts 194 000 km!!!
Par jaudas palielināšanu - ir jābūt ļoti labām atslēdznieka prasmēm un labām divtaktu (sporta) dzinēju zināšanām lai šāda tipa darbus veiktu. Mazliet kļūdīsies un dabūsi pretējo efektu.
Ja mocis ir labi uzcepts rūpnīcā tad "pielabošana" nemaz nebūs nepieciešama. Es varu ar tādu eksemplāru palielīties - 140 km/h solo un 130 km/h ar blaķeni (jaunības dienās pēs pirmajiem 10 000 km).
Visu cieņu, izskatās ka pamatīgi esi nēsājies apkārt.
Esmu dzirdējis par akumulatoru problēmu tajos laikos, pierdzējis motosportists stāstīja - ka nevarēja dabūt 6v, aķus!. A es viņam pateicu, ka man pag.gad. nosprāga aķis, a braukt vajadzēja dikti. Paņēmu nodzītu 12V aķi, nozāģēu tam 3 sekcijas un palika man 6V aķis. Uzlādēju un braucu vēl šodien. Viņš man atbildēja - a kur tu biji pirms 15-20 gadiem???
O.k. es piekrītu/nepiekrītu, jo nav jēgas nekādām dikusijām. Tie bija laiki, kad katra mocis bija gandrīz individuāls esemplārs. (no fabrikas jau nāca viens mod. dažādās variācijās, lika kopā to, kas bija pa rokai vai atlicis noliktavā) + tajos laikos cilvēki čirīja tehnikā. Nu možka, tikai možka, pieļauju, ka kāds sev nejauši ņemoties biju "ūzķunējis" URĀLU vai DŅEPRU, kas var ielikt JAWAi ātruma ziņā. Daudz tajos laikos bija inženieru.
Bet standarta Jawa vs Urāls/Dņepra vai EMKA nu nebija a†rāki par JAWU (salīdzinājums visiem bez blaķenēm). ZInu 100%, jo man ir tāda grāmata kautkāda 69.gada, kur ir tabula pa visiem rādītājiem PSRS motokultūrā.
ursis rakstīja:nu nez manai 638 dzineejs bij ljoti oki,uraala dzineejs bija jauns...tiesa neiebraukts...
un zagojaties veseli ! fakts! uraala motors gan bija ar 12 v generatoru jau - taapat kaa dneprai.
un dnepra ir forseets uraals!...dziivee dnepra bija censored..
Vecīt, man liekas ka tu dzīvo paralēlā pasaulē. Urāls galvas tiesu bija pārāks par dņepru. Urāls bija krutākais opozīts visā PSRS. Dņepra bija nu tāds sūds, kādu grūti pamaklēt. Nu kop un lutini to kā gribi, tas ātri nočab! Tāpēc arī dņepru bija pilna pakaļa a urālu maz. Vecājām dņeprām bija 750 cm3. urālam 650 cm3, un jauda vienāda!
Vienīgi bendzu tās dņepras rija kā negudras.
Man liekas ka dzeki tevi ar to dņepru vienkārsi uzvilka, moz tas kāds sportinieks bija, vai forsēts.
Ko nozīmē ielikt???
Atruma ziņa Jawa nevar ielikt urālam?? Es pat sāku žagoties!
Piekrītu, ka, ja jawai ir dzinulis pakauts, tad var skrieties ar urālu/dņepru kuram ir labs dzinējs - un opozits var "uzvarēt"?
Uzrāvinā urāls vai dņepra var ielikt jawai, nu bet ne ātruma!
A tāpēc, ka stadarta urāls 650cm3 pēc papīriem iet tikai 105 -110km/h. Tika izmēģināts (pilnīgi jauns (iebraukts)). Mentu urāls bija 1000cm3 tas jau gāja 135km/h. Jawa parastā 350ce labi kopta + iebraukta pareizi iet 125 km/h, nu bet ja vēl tā ir 500cm3???
To KSNEPS: braucot tā īsti neavr just, ka tā dakša ļurkājas. Piekrītu Edgaram_i, ka daksa jauna jau bija ķipa ļumīga (za to trepi uz gruntenes labi ņem), tā tam jābūt. Lai to nõvērstu pēc iespejas efektīvāk, ieliec jaunus gultņus priekšējā ratā + nospriego (pareizi) speķus + priekšējo riteņa asi kārtīgi novelc. Palīdzēs, tici man.