Nu jau daudzos forumos dažādās valstīs par to forsēšanu ir runāts. Ko lai saku, viss ir baigi forši. Bet viena dziļi aprakstita forsēšanas dokumenta beigās bija zīmīgi vārdi - vai tas ir tā vērts???
Padomājiet:
1.Ielas jawa nav radīta tādiem mērķiem, dzinējs ir rēkināts tādam spēkam kāds tas ir un pie stabdarta tas jau bieži netur!
2.Forsēšana nenozīmē tikai cilindra slipēšanu, virzuļu slipēšanu, salaidumu vietu slīpēšanu - bet ir vēl gultņi, bukses, sajūgs, amortizācija, bremzes kam būs jātur papildus slodzes. Ja to visu gribi noklāt vienā vasrā, tad ok.
3.Nu tīri merkantiliskā puse - nav vairs tie laiki, kad ģaģa vasja pēc darba par pusstopu izzslīpes cilindrus, kļoķenei gultņus nomainīs utt. Tas maksā riktīgo $$, skaidri zinu.
4.Nevars vairs tik viegli dabūt tās beigtās detaļas
5.Musdiena moča jaudu tāpat nesasniegsi - labāk pucet uz uzturēt oriģinālu, kāda tā ir pēc būtības, tā teikt kultūrvēsturi saglabāt.
Ozz rakstīja:Bija subj. jawa enduro 1 cilindra hvz 250 ccm (bet varbuut arii 500) 70to gadu.6 aatrumi utt.Vot taa bija jawa.
Bija arī divcilindru 500 cm3 OHC ar blaķeni, parastā satiksmes JAWA. Izskatījās smuki, bet tādas LPSR neieveda, nezinu kāpēc! Vienreiz redzēju vēl, kad bija DOSKA.lv, kāds trakais tādu pērdeva! Cena adevkāta - 3000eur. Man liekas kautkāda 56 vai 65 gada!