Kārtot: Augošā secībā
JeTe 04.03.2007 17:52

deksters rakstīja: kā vispār var 'sazemēt' kaut ko mašīnai,kura stāv uz gumijas riepām... saabisti.....

Santehniķiem tas varbūt arī ir sazemējums, taču elektronikā tas vairāk ir "kopējais punkts", attiecībā pret kuru tiek pievadīts barošanas spriegums. Ja korpuss ir no metāla, kāpēc gan neizmantot tā spēju vadīt strāvu? "Sarkanā bloka" gadījumā tas "zemējuma" pieslēgums nodrošināts caur spraudni, kas štepselējas galā, un mehāniskā pieskrūvēšana pamatā domāta stiprināšanas funkcijām.

Ja kāds redzējis 8. vai 9. "Žiguļa" komutācijas bloku, tad šeit sarkanajā blokā ievietoti tādi 4 gab. plus 4 aizdedzes spoles, kas, uzliekot bloku, piekontaktējas svecēm. Rezultātā nav nepieciešams sadalītājs, ir iespējams startēšanas brīdī ģenerēt vairākdzirksteļu režīmu, kā arī panākt automātisku aizdedzes apsteidzes regulējumu atkarībā no benzīna oktānskaitļa - APC sistēma pieļauj lietot no 92. - 98. markas benzīniem.

No blokam kaitīgiem faktoriem minama augsta temperatūra (tur iekšā vesela elektronikas plate ar jaudas tranzistoriem galā), slikts elektriskais kontakts spraudnī un pārāk lielas sveču dzirksteļspraugas, kas noved pie aizdedzes spoļu tinumu caursites. Visbiežāk nobeidzas nevis viss komplekts, bet tikai aizdedze kādai atsevišķai svecei, radot nevienmērīgu dzinēja darbību. Problēmu gadījumā parasti maina visu bloku.

JeTe 28.02.2007 22:14

snow rakstīja: kursh var dabut radio naba skanoshas meldijas ?

ieseivo streemu no video1.lanet.lv/... un būs pašam savs

JeTe 16.01.2007 23:14

dreamons rakstīja: A ko iisti dara tas turbo taimeris? Es nezkaapeec biju domaajis, ka tas raada turbiinas spiedienu.

Ja kādu no forumistiem šis jautājums joprojām interesē, tad šeit: alflash.narod.ru/... var (ja prot lasīt krieviski) papildināt zināšana. Tur ir arī aprakstīta pavisam elementāra, lēta un pašam savācama turbo-timera shēmiņa ar pieslēgšanas instrukciju.

JeTe 16.01.2007 14:07

Imka rakstīja:

raimonc rakstīja: Dikti gribaas ieguut savaa mashiinaa straadaajoshu shaadu iekaartu:

www.eeuroparts.com/...

Vai Riigaa to ir iespeejams iegaadaats par mazaakaam naudaam, kaa 129$?

Kā izpaudās tas ka šitais apgriezienu regulators gāja uz galu? Man arī kaut kas nav lāgā ar tiem ventilatora apgriezieniem t.i. palielinu apgriezienus bet stiprāk nepūš, ventilators tā dīvaini dīc vai čīkst un tikai pēc kāda laba laiciņa iegriežās. Varbūt vaina pašā ventilatorā? Ja kāds ir mainījis var pateikt cik sarežģīti ir tikt klāt salona ventilatoram un tā regulatoram? SAAB 9-5 2.0 t 98.g.

9K gadījumā, ja no Raimonc minētā bloka atvieno pienākošo spraudni un tajā savā starpā savieno 3. un 4. kontaktu, ventilatoram jāgriežas ar max ātrumu neatkarīgi no ACC komandām. Tā atrodi vainīgo: vent. dzinējs vai regul. bloks.

JeTe 16.01.2007 12:47

raimonc rakstīja:

JeTe rakstīja: To Raimonc: tas salona ventilatora apgriezienu regulēšanas bloks ir taču viegli remontējams. Iekšas pavisam vienkāršas - sapārots operacionālis un daži tranzistori. Visticamāk, ka jānomaina jaudas tranzistors 2SD1525 ( by Toshiba, pirms pāris gadiem par

forshi buutu, ja kaads ar pirkstu paraadiitu, kur to trani Riigaa var mekleet (kaadus 10 gadus jau esmu atgaajis no radiodetalju tirgus un nav ne jausmas, kur kas atrodas), ielodeet nav probleemu

Tirgus meklējams pie Dzirnavu un Gogoļa krustojuma. Tirgotāji tur atsaucīgi- ja pajautāsi, kāds noteikti palīdzēs atrast. Savam vāģim gribēju jau šo tranzistoru mainīt, bet pie vainas bija piededzis štekera kontakts.

JeTe 16.01.2007 12:01

To Raimonc: tas salona ventilatora apgriezienu regulēšanas bloks ir taču viegli remontējams. Iekšas pavisam vienkāršas - sapārots operacionālis un daži tranzistori. Visticamāk, ka jānomaina jaudas tranzistors 2SD1525 ( by Toshiba, pirms pāris gadiem par

Lasītākie raksti

Jaunie raksti