Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3 4
protams 24.05.2006 19:10

UUSA rakstīja:

dtm rakstīja: Ir doma tādu iepirkt. Vai kāds var pateikt šī modeļa +/- salīdzinājumā ar Volvo V40.

V-40 bija vecais modelis,veidots kopīgi ar Mitsubishi Carisma,bet V-50 ir veidots uz Ford Focus(jaunā) bāzes,tā ka meklē tajā virzienā trūkumus(daži motori gan ir paša Volvo darinājums).

Tātad ar trūkumiem varētu būt tā pašvaki.

protams 25.05.2006 13:23

ivi rakstīja: Nez kurš no jums visiem ir braucis s40/V50 new. Visiem ir palicis skeptisks iespaids no veco s40/v40. istenībā tās ir divas atšķirīgas mašinas. Es ar s40 2.4i new braucu jau ~1 gadu. Patēriņš vasarā 9.1 l ziemā 10.0. l nobraukums 48000. (gribēju pirkt v50, bet s40 bija laba akcija un.....). Mašīnā esmu ieguldijis 240Ls +PVN. Tās ir tehniskās apkopes ik pēc 20000. V50 ir golfa klase, tāpēc plašumu tur nav. Apdare ir ok. Graboņa nekāda nav manīta. Pārvietošanās ir ļoti komfortabla. Uz ceļa ir stabīls arī lielā ātrumā, laba stabilitātes kontroles sistēma zeminiekam un ziemai (tikai riepām jābūt labām). Man patīk agresīva braukšana un šī autiņa uzvedība apmierina, kaut pats pirms tam šaubījos. Iesaku ņemt otro ekstru līmeni. visi dzinēji ir volvo izņemot 2.0 dīzeli un 1.8 l benz. (abi ford). v50 ir tikai vienāda bāze ar ford .... C-MAx (minivens????) un mazda 3. detaļas ir katram savas. vienīgā vājā vieta piekarē ir priekšējo amartiu gultnis, tam ātri sabojājas putekļu gumija un itkā sākot grabēt. Man vēl nav sākusi grabēt, bet volvo pa garantiju ik pēc 20000 man viņas nomainīja.

Ja vēl kas intersē jautā!!!!

Viena apkope 120,-Ls?

protams 06.07.2006 11:44

šitādas mašīnas ar manuāli neremontē.

protams 06.07.2006 14:26

Nu tas tak normāli nojātai kārbai.Domenikā vairs nav neviena kas prot remontēt automātus.Un 270cdi arī provocē,tākā...piši remont.

protams 07.07.2006 23:48

VWfans rakstīja: Kopumā es Opel-Merivai 1,3 CDTI varētu salikt šādas atzīmes - ja jāliek tā, kā skolā:

Gaitas īpašības - 8 ;

Degvielas ekonomija - 10;

Salona ietilpība priekšā - 8;

Salona ietilpība aizmugurē - 10;

Pārredzamība vadītājam - 6;

Pārredzamība pasažieriem - 9;

Bagāžnieks - 8;

Apdares materiālu kvalitāte - 6;

Montāžas kvalitāte - 7;

Auto cena - 9.

Kāda mārrutka pēc pasažieriem vajadzīga pārredzamība?Saitsīingu auto?

protams 09.07.2006 19:54

Vai kāds te kautko iepirka vai tikai izmeta domu?

protams 17.07.2006 14:08

Par navi-par 1700 ls var nopirkt 6 tomtom komplektus.

Par RS - nejutu es tos 200zs.

protams 14.08.2006 16:32

Nu tad kā?Tauta,pieredze?Der vai tomār labāk neņemt?

protams 14.08.2006 16:57

Labi,par motoru skaidrs.Tālāk?Interesanti kapēc 2005.gada auto var dabūt pa apmēram 20 k eur ar 20 kkm nobraukumu.Labi,neapspriežam šos ciparus,bet principā.MB hadene-jābut normālam auto.

protams 15.08.2006 11:38

Vigants rakstīja: njaa... baumas...

Es gan neticu, ka vienam auto varēja tik daudz problēmu notikt.

PS

300C man ir kā Edzhulim 6xx bembis... Top sapņu rotaļlieta manā smilškastē!

Da labi te riet vienam uz otruVīgant,vot kā jeņķu sapni dzīvodams pasaki,kas ir ar to 300C?Ir tik slikti kā "mūsu"radiniekam?Ko TC saka?

protams 15.08.2006 13:23

Hirsch rakstīja: Neesmu lasījis tās pieminētās diskusijas, par 2.7 L dzinēja problēmām, bet cik viņas ir nozīmīgas (remonta izmaksas, ilgums)?

Paldies par atbildi.

Es te lasīju,ka tam 2.7 eļļa jāmaina pie katriem 5000 km.Kā tam 3.5 motoram?

protams 15.08.2006 13:25

PTCruiseradalies.Kas būtu jādara piemēram 300C ar 3.5 motoru pie kādi 25 kkm nobraukuma?Kāds vispār ir apkopju intervāls?

protams 18.08.2006 12:44

Kubiks

protams 21.08.2006 11:59

denderjans rakstīja:

Uggga rakstīja: Nu skanstene ir vēl tīri OK. Kolēģis, kurš vēl strādā pie cita šefa, ar šefa MB SL arī tur pagāšgad atvilka uz kaut kādiem 180. Pirms tam gan bija aizbraucis otrā virzienā, lai pārliecinātos, ka zaļi vīriņi nerēgojās

kolegas priekšā dziļi paklanos un pietupjos. he's a hero.

Skaties ka klanoties neaplauz ragus

protams 25.08.2006 11:19

Motorolers rakstīja: Arī ieskrējiens audi 7.1, Subaru 8.5, kaut ir vieglāks par 250 kg!!!!

Tu ko salīdzini 3.0 benzīna ar 3.0 dīzeļa griezes momentus?Ja jau esi tik advancēts tad tam 3.0 subaram noliec pretī kadetu.

protams 25.08.2006 13:01

Marchiks_ rakstīja:

shearer rakstīja:

Marchiks_ rakstīja: Un stūres reika subāram nav regulējama, jāmaina sborā. Cenas sākot no 400 Ls (imprezai) līdz

kadu hu.i.n.j.u tu te dzen!

viens bmw fans nolēma nopirkt imprēzu, nopirka un iegrābās uz reikas maiņu, jo gandrīz visiem japīšiem tā nav regulējama kad izdilst, spļaudīdamies nomainīja un pārdeva to sūdu

jauna reika 400 ... 600 Ls

un kuram auto tad to var regulēt?

protams 25.08.2006 13:05

Pieregulēt var de jebkam,bet tāpat pēc kāda laika jāmaina.Jo regulējot/pievelkot izdilums tikai progresē.

protams 09.09.2006 12:06

Par 300c runājot,biju te dikti sacerējies,ka ņemšu un braukšu bet izbraucu tādu mazu testiņu un...neiepatikās,ar visu 3.5 gaitā tāds pakūtrs,varbūt tapēc,ka maz braukts,ar piepi trubāsitkā 2005.gada ar 23kkm nobraukumu bet piekares ričagi tādi aprūsējuši,ja nu vienīgi salons gandrīz derīgs bet arī ar neīstām plastmasām.Vobšem ņe riba ņe mjaso,nepaņēmu.

protams 12.09.2006 16:56

Kasko nav?

protams 19.09.2006 18:21

Kas tur ko mocīties,es ņemtu gadīgu ar 4873 km nobraukumu un garantiju.Dīzeli vai benzīnu tad atkal jārēķina.

protams 26.09.2006 19:23

C 70 patiesībā tāds babskijs auto tapēc ir liela cerība,ka neko īpaši nojāts nebūs.

protams 04.11.2006 20:03

RLaguna rakstīja:

azors rakstīja: Es paņēmu dīzeli, kaut arī nobraucu gadā aptuveni 1,5 t/km Toties sļara man nav jāpērk, jo visu laiku fenderēju darbā!

nevis fenderē bet ietaupi

Pie tāda nobraukuma ar taksi pat uz laukiem var braukt.Lohs...

protams 10.12.2006 20:36

Gnoms rakstīja: P.S. iedevu šodien uzmontēt... uzmontēja... unpalūdzu gaisa vietā slāpekli iepūst...

pļē, nu ir tas auto par kādiem 70% klusāks...

aptirsējiem atbilde - kad pamēģināsi, tad varēsi tirst...

tas par to klusumu,tā pa īstam?

protams 12.12.2006 15:44

Kalpakus vismaz varēji uzlikt

protams 06.01.2007 15:40

Nezinite rakstīja: no skata simpātisks vecis

Sieva ar

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti