batka rakstīja: Var nopirkt tadu ka atsperi parurb resnaku tad iegriež to atsperi un ir vecais diametrs atkal
ne jau tādai slodzei kā ir galvas skrūvei...
batka rakstīja: Var nopirkt tadu ka atsperi parurb resnaku tad iegriež to atsperi un ir vecais diametrs atkal
ne jau tādai slodzei kā ir galvas skrūvei...
Magistrs rakstīja: Da pilnīgas muļķības ar tiem spēkiem, secību, grādiem u.t.t. Vajag pievilkt uz aci un izjūtu, tad var panākt vēlamo rezultātu. Vismaz divcilindru mocim tā ir.
labs salīdzinājums
NASA speciālisti tak arī kosmoskuģi projektē uz ņuhu un čuju
kasinsh79 rakstīja: RAAP par pilno eļļas maiņu prasīs ap 100 LVL.
vairāk gan, jo tur nāk dārgā eļļa, kas maksā 10 Ls litrā. četrpakāpju automātam jau 150 Ls prasīja...
vajadzīgie grādi jāgriež jebkurā gadījumā, ja liek jaunas skrūves tad prāts mierīgs, bet ja liek vecās skrūves, tad vienkārši jārēķinās ar to ka var notrūkt. Un apraut vītni nav iespējams - skrūve notrūks, bet nevis vītne aprausies. Un ja skrūve nav izstiepusies vairāk par pieļaujamo, tad viņa diezvai notrūks...
batka rakstīja: Tak nekada ķede nav jamaina.Ja drusku fazes izmainas tas nav nekas traks.Tad kada jega tai ķedei ja jamaina tapat ka zobsiksna???Atradies gudritis.Nav ko visadus umkas klausities
varētu padomāt ka motori tiek konstruēti ar ķēdi tikai tapēc lai būtu lētāk lietotājam...
oi tu zini man negribas.... tak i znal, gudriniex
shearer rakstīja:
pinguin rakstīja:
shearer rakstīja:
pinguin rakstīja: tu esi mercedes inženieris ka tu tā zini?
protams user manuālī nav rakstīts ka jāmaina....
arī automātiskajām kārbām pēdējos gados ražotājs neparedz eļļas maiņu, bet tam ko saka ikdienas lietotājam ne vienmēr var ticēt. Diezvai Mercedes paredz to ka Banānrepublikās viņu ražojumu brauks pusmiljonu kilometru un vairāk...
shitas ritigi iespaardiija.
labs arguments, vecīt
lasi vēl žurnālus - būsi baigi gudrs šajos jautājumos....
tipa jaunāko mersedesa modeļu ķēdes taisa no citplanētiešu materiāliem - tapēc uz tiem neiedarbojas zemes fizikas likumi, respektīvi tās ķēdes nedilst ja?
vecit, tu mani riktigi sasmidinaji. bet nu labi, tu doma ko tu gribi, es neko neteikshu. protams ka nodilums tur ar laiku rodas, un pie ljimona noteikti ir jajauc valja motors un jamaina ta kjede. bet razhotajs to nav paredzejis. tas nav iekljauts apkopju saraksta, taka piemeram zobsiksna. pie tevis pieminetajiem 200tk kjedei nav nekadas vainas. tici man, es zinu to ko tu nezini par Mersedesiem. daudz daudz zinu...
ja tu saki ka zini daudz, tad pasaki, pie 200 000 km, cik grādus kloķene ir pēc nulles, kad sadalene ir nulles stāvoklī, un cik pēc specifikācijām ir pielaide grādos? Pie cik grādiem jāmaina ķēde, un vai tiek pieļauta korekcijas ķīļu lietošana un kādu grādu ietvaros?
Sviestc rakstīja: auto ir regulāri jāmaina, tad nebūs jāsipās ar ķēdes maiņu..
vo - ideāls risinājums
shearer rakstīja:
pinguin rakstīja: tu esi mercedes inženieris ka tu tā zini?
protams user manuālī nav rakstīts ka jāmaina....
arī automātiskajām kārbām pēdējos gados ražotājs neparedz eļļas maiņu, bet tam ko saka ikdienas lietotājam ne vienmēr var ticēt. Diezvai Mercedes paredz to ka Banānrepublikās viņu ražojumu brauks pusmiljonu kilometru un vairāk...
shitas ritigi iespaardiija.
labs arguments, vecīt
lasi vēl žurnālus - būsi baigi gudrs šajos jautājumos....
tipa jaunāko mersedesa modeļu ķēdes taisa no citplanētiešu materiāliem - tapēc uz tiem neiedarbojas zemes fizikas likumi, respektīvi tās ķēdes nedilst ja?
tu esi mercedes inženieris ka tu tā zini?
protams user manuālī nav rakstīts ka jāmaina....
arī automātiskajām kārbām pēdējos gados ražotājs neparedz eļļas maiņu, bet tam ko saka ikdienas lietotājam ne vienmēr var ticēt. Diezvai Mercedes paredz to ka Banānrepublikās viņu ražojumu brauks pusmiljonu kilometru un vairāk...
jaucejs rakstīja:
pinguin rakstīja: opelim daudziem bendzīnmotoriem 25 Nm, dīzeļiem 40Nm
man opel astra 1.6
95 gada astra 1,6
25 Nm un 3 reiz pa 60 grādi
opelim daudziem bendzīnmotoriem 25 Nm, dīzeļiem 40Nm
ar 100Nm max pietiks. Pēdējās pakāpes tāpat būs pēc leņķa jāvelk - to varēsi ar pofig kādu varatoku
tapēc labāk ar auto nebraukt. Uzcelt mežā zaru būdu un pārtikt no mellenēm
Ja tādi jautājumi ir jāuzdod, tad labāk pašam klāt neķerties.
Bet ja dikti gribas zināt - uz blīves mienmēr būs rakstīts, gan secība gan pievilkšanas spēki un leņķi katram solim...
ja ir kautkāda kreisā blīve, kurai nav līdzi papīrs ar infu, tad jāskatās manuālī
un vēl lielākas muļķības ir tās ka regulāri jāmaina zobratus
Zobrati jāmaina tad, ja tāds gudrinieks kā tu ir nobraucis pus miljonu ar izstieptu ķēdi, un tapēc zobrati ir noēsti - tad tikai ķēdes maiņa nelīdz , bet jāmaina arī zobrati, bet atsevišķi zobratus neviens nemaina! Un spriegotāju - mierinātāju maina reizē ar ķēdi!
muļķības!!! svarīgākais ir nevis vai var vai vairs nevar nospriegot, bet tas cik grādus ir novirzījusies sadalene, jo ķēdes motoriem sadalene ir uz ķīļa, un ķēdei stiepjoties, sadalene atpaliek.
Magistrs rakstīja:
pinguin rakstīja: kāda starpība? ķēde tāpat ir jāmaina!
Ķēdes resurss gandrīz jebkuram ķēžmotoram ir ap pusmiljonu km. Pie nosacījuma, ja regulāri maina spriegotājrullīšus un nevelk ar auto pa bāņiem, kas noved pie ķēdes izstiepšanās.
spriegotājrullīšus ķēdei maina?
nekāds pusmiljons. piem Mercedesa motoriem jāmaina pēc 200 000
reāli jau viņa protams iet ilgāk, bet stiepjās, līdz ar to mainās sadales fāzes!
kāda starpība? ķēde tāpat ir jāmaina!
batka rakstīja: Eu bet manam ir torsens un iet bez karadana....Tikai ar priekšu.
muļķības, tad tev nav torsens
Marchiks_ rakstīja: Ja nemaldos, tad klasiskais torsens auģikos bija līdz kautkādam 85 gadam. Vismaz type 85 nav torsena.
Bet vispār poh, tas jau ir noiets etaps.
nē - pirms 85 un pēc 85 līdz B3 quattro, bija parasts, bloķējams diferis. Ar b3 sākās torsens...
ir cilvēki kas redz un ir cilvēki kas neredz, tu acīmredzot neredzi. Pieej pie sava auto, piebāz degunu 5 cm klāt un paskaties vai ieraugi švīkas un skrāpējumus. Redz - tiem tur nav jābūt pēc pulēšanas, bet pēc vaskošanas tos vienkārši mazāk redz!
tur jau tā lieta ka neslēpt pa lēto neizdosies, jo lai viņas nevis noslēptu, bet izpulētu, vajadzīgs ilgāks laiks - viss tas ko iepriekš rakstīju, tad viņas reāli tiek izņemtas, protams tikai tās kas nav cauri lakas slānim.
Nesaku ka tavas darbības ir sliktas vai kaitējošas - ja klienti ir apmierināti, tad viss ir kārtībā! Vienkārši to ko tu dari es nesauktu par pulēšanu, bet par vaskošanu!
vēl man patika teksts "šadu pulēšanu vajadzētu veikt reizi gadā"
par cik pulēšanas būtība ir lakas kārtas "noslīpēšana" un lakas kārta nav bezgalīgi bieza, tad dziļo pulēšanu var veikt tikai pāris reizes, un pēc tam seko pārlakošana...
Aizdoma ka puisis lieto vnk smalkāko pastu kuras sastāvā ir vasks - efekts tūlītējs protams ir, bet švīkas kuras pirmajā brīdī neredz dēļ brīnumainā spīduma, pēc pāris mazgāšanas reizēm jau varēs redzēt...
www.ramoto.lv/...