Auto slīpēšana/pulēšana

cybercannibal Reģ.: 01.03.2004

Tā īsti nezinu vai pareizajā sadaļā ievietoju fīču, bet nu gan jau būs labi.

Tiek piedāvāta auto slīpēšana/pulēšana, vaskošana, plastmasas detaļu atjaunošana.

Tā nav vaskošana uz līdz 6 mazgāšanas reizēm. Tiek reāli noņemts aplikuma slānis (izbalējums, kaļķakmens, skrāpējumi, utt) un uzklāta jauna glance. Krāsai nav nozīmes.

Mašīna izskatās principā kā svaigi pārkrāsota ~1-2 gadi.

Ūdens uz mašīnas principā neturas, saule neskādē, īsāk sakot kā maza bērna dupsis!

Ieteicams to darīt reizi 2 gados, kā jaunām, tā vecām mašīnām, ideāli - reizi gadā.

Te jau kaut kad klīda sarunas par šo tēmu... tad nu lūk.

Ir iespējams arī daļēji atjaunot un iztīrīt salonu. Logu gumijas utt.

Cenas 60-70 LS - protams varam runāt. Rīgā tas maksā stipri dārgāk - kāpēc tik lēti? - tiek taisīta tā lietiņa Ikšķilē, mājās, tāpēc arī uz cenu nespiežu.

Laika ziņā apmēram 2-3 stundas.

Ja jautājumi - rakstiet - otto@is.lv - paskaidrošu smalkāk.

 
Vells Reģ.: 01.07.2008
0 0 Atbildēt

Kritika laba lieta.

Pagājušās vasaras beigās biju aizdzinis savu volvo pie Martina uz Ikšķili nopulēt. Teikšu kā ir - esmu apmierināts.

Plusi :

Izpulēja švīkas, kuras teorētiski pat nebija pulējamas.

Pēc pulēšanas nepalika saucamās 'hologrammas'(melna metālika)

Kopumā auto spīdēja kā jauns.

Mīnusi :

Otrajā dienā auto ir jāmazgā, jo daudzās spraugās ir balti putekļi no pulēšanas.

Apstrādātās plastmasas ļoti pievelk putekļus.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Mana līdzšinējā pieredze pie Martina Ikšķilē bijusi izteikti pozitīva (pulēšana), bet, kas attiecas uz ķīmisko salona tīrīšanu, atļaušos noreklamēt manuprāt labāko šī aroda pratēju Rīgā, Enri mazgātavā pie DEPO Ulmaņa gatvē. Sauc viņu Deniss un jārunā personīgi.

Maksā tāds prieks tikai 40 Ls (!!!) un mašīna tiek pasniegta pilnīgi kā no salona Tas ar visu mazgāšanu, pilns komplekss. Ir izmantots vairākas reizes, arī no "bezcerīgiem" auto, kas izmantoti būvniecības materiālu pārvadāšanai uztaisītas īstas pērles. Tas pats attiecināms uz uzlīmju noņemšanu no virsbūves ar sekojošu uzpulēšanu.

Martin sorry )

cybercannibal Reģ.: 01.03.2004
1 0 Atbildēt

Lūk, pie mums ciemojās TVNET: www.tvnet.lv/...

caroscar Reģ.: 11.08.2018
0 0 Atbildēt

Ja ir vēlme iztīrīt savu auto, izpulēt švīkas, nopulēt vai uzklāt keramisko pārklājumu, iesakām vērsties pie profesionāļiem caroscar.lv/

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Ar pulēšanu uzmanīgi, manā paziņu lokā viena ģimene reiz aizveda savu garantijas <2 gada Nissan (melnā krāsā) pulēt, bet tas beidzās ar pilnīgi visa auto pārkrāsošanu ( ) sabojāta lakojuma dēļ. Visticamāk, skādi sedza vainīgie vai vismaz vainīgo darba devējs - serviss. Mieles gan no tā visa palika pamatīgas gan auto saimniekiem, gan visiem paziņām.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

Ko darīt ja no rūpnīcas tagad tāds krāsojums ka jāved uzreiz pulēt.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Var jau būt. Tās epopejas laikā no spečukiem dzirdēts viedoklis, ka japāņu auto vispār drīkst pulēt profesionāli (laikam - ar mikroslāņa noslīpēšanu) tikai pāris reižu Krāsojuma/lakojuma slānis esot smieklīgi plāns, ja salīdzina ar vācu/franču u.c. ražotājiem.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Vistālredzīgāk ir pulēt (ieguldīt viņu izaugsmē) pie "meistariem", kuri tikai vēl Mācās to darīt.

caroscar Reģ.: 11.08.2018
1 0 Atbildēt

Paldies par komentāriem.

Jā, ir jābūt piesardzīgiem ar pulēšanas meistaru izvēli.

Kā liecina pieredze un informācija, tad ir tirgū pieejami piedāvājumi, kur pa 50 EUR arī var uzpulēt auto (konkrēti kādā atpazīstamā LV auto dīlera salonā, atstājot auto pa nakti....)

Rezultāts, ko ieraudzījām pārsteidza, jo auto bija uztaisīts sliktāk nekā iepriekš - viss vienās hologrammās, virspusējie skrāpējumi vispār nav noņemti un tas viss iekš dīlera salona....

Par lakas un krāsas slāni uz auto: Jā, visbiezākais un izturīgākais slānis tieši ir vācu auto, pat tāds auto detailinga insdustrijas līderis kā CarPro ražo speciāli paredzētas īpaši cietas pulēšanas ripas ar logo tieši priekš Volkswagen.

Katru auto, ko saņemam uz pulēšanu pārbaudām ar krāsas biezuma mērītāju un vidējie radītāji, ja mašīna nav bijusi pārkrāsota ir 95-170 mikroni. Katrai mašīnai ir savs nolietojuma līmenis, katrs saimnieks ir kopis auto pa savam, iespējams auto jau ir bijis pulēts kādreiz, kā arī katram ražotājam ir savi standarti, cik daudz krāsas un lakas tiek uzkrāsots.

Iespējams drīzumā tiksim klāt vienam interesantam jaunam auto no Japanās, kuras krāsojuma biezums ir zem katras kritikas..... publicēsim pēc tam rakstu.

Cilvēki nezin, kādus auto sākuši ražot auto ražotāji un nav brīnums, ka tie auto neiztur LV apstākļus un vēl garantijas ietvaros sāk rūsēt... Latvijā auto būtu cilvēkiem jo īpaši jākopj un jāseko līdzi arī auto virsbūves stāvoklim. Vai ir pieejama publiska informācija, CIK un kādi auto modeļi ir tikuši pārkrāsoti daļēji jeb visi - auto garantijas ietvaros (ja auto nav bijis ceļu satiksmes negadījuma dalībnieks) ?

Problēmas pulējot auto var rasties ar auto, kas ir nekvalitatīvi pārkrāsoti, jo tad nav zināms cik špakteles, cik grunts, cik krāsas, cik lakas ir uzlikts.

Nesen bija auto, kura saimnieks pat nezināja, kādā brutālā veidā tika pārkrāsots auto un krāsojuma salaiduma vieta bija nomatēta ar smilšpapīru, tā, lai vizuāli neredz, jo viss auto bija jau tā saskrāpēts.

Tas ir ļoti plašs un interesants temats diskusijai.

Veiksmi visiem, paldies

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

Par orģinālajiem krāsas biezumiem - Manam VW Passat '16 orģinālais krāsas biezums ir no 80-190mikroni. Šāda krāsas biezuma atšķirība ir pat pārdesmit cm attālumā.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti