Kārtot: Augošā secībā
1 2
Chuguns 31.05.2012 11:24

Nav gan sūkņa pie bākas - vismaz es par tāda eksistenci nezinu, šodien jau solījās ka varbūt paspēs atremontēt citādi sieva dīc ka gribot braukt.

Chuguns 30.05.2012 11:58

Itkā atrada defektu - augstspiediena sūkņa elektronika kirdik - cik no krievu valodas sapratu tad kautkādi tur tranzistori vai pretestības esot izcepušās, vēl neesot atraduši kāda velna pēc bet ir aizdomas par sūkņa vārsta izbeigšanos. Piedāvā pacensties pārlodēt to plati bet tas jau varot vilkt uz 200 ls, ja neizdosies tad gandrīz jāmaina viss sūknis. Kāds var izskaidrot kas tā tur par tādu dārgo elektroniku - un cik reāli tā var maksāt.

Chuguns 30.05.2012 9:33

Nu jā, sūknis tik tiešām ir tikai viens - un ja būtu bijušas vismaz kautkādas aizdomas par sūkņa izbeigšanos tad varētu domāt, bet manuprāt pēkšņi uz vietas tam tā nomirt nevajadzētu. Sazvanījos ar servisu kas remontē tos sūkņus - tie apgalvo ka šim modelim tas sūknis ir visai izturīgs un viss ticamāk ka jāmeklē vaina kur citur - tagat jātransportē auto uz servisu.

Chuguns 29.05.2012 19:47

No pirmā auto-elektriķa ziņojums ka mums pa gaisu aizgājis degvielas sūknis , tikai nevarēja pateikt kas tieši tur izbeidzies..

Chuguns 29.05.2012 9:45

Pirmais rakstīja: moš ielej degvielu

Labi jau būtu ja tik vien tā skāde

Chuguns 28.05.2012 21:17

Mazgāja kā parasti, nopūta, noziepēja, nopūta un noslaucīja - mazgāja tikai virsbūvi. Ataisīju pēc mazgāšanas kapotu - itkā viss sauss un nekur slapjumu nemana. Motoram ir gan panna gan sānu aizsargi. Visi drošinātāji pārbaudīti - gan salonā gan zem kapota. Tāda sajūta ka autiņam nebūtu degvielas.

Chuguns 01.03.2012 17:39

DekstersFF rakstīja: Kas tāds tur ļoti dārgs Dizeļcentrā?? Normāls serviss.

Pats tur nēsmu bijis, paziņas baida. Rītā vēl autiņu pamocīšu un braukšu samērīt dūmus, ja būs virs normas tad laidīšu un tad jau redzēs cik dārgs tas centrs. Uzzvanīju un teica ka lai brauc uz diagnostiku - smējās ka meistars bez datora ar degunu pateiks kas pa vainu autiņam.

Chuguns 01.03.2012 16:29

i_edgars rakstīja:

CRDI rakstīja: Piekvēpis skurstenis. Rezultāts ilgstošai un ekonomiskai braukšanai ar zemiem motora apgriezieniem.

Vismaz 90% taisnības!

Bākā iegāz dīzeli, kurš domāts pēc iespējams mazākai āra temperatūrai. ideāli, ja tas būtu arktiskai dīzelis. Uzsildi dzinēju līdz darba temperatūrai, uz vietas stāvot iedod ribās drusku zem 3000 apgr/min un tā turi kādas vismaz 5 minūtes, bet ne ilgāk par 10 min. Protams, ja sāk parādīties pārkaršanas pazīmes tad jāmet miers. Dzesēšanai, ja nepietiek var ierubīt pečku uz viskarstāko un ventilatoru uz maksimumu, pats var dzesēties atverot logu utt. Tas ļaus pamatīgi uzkarsēt izpūtēju. Vēl ir ļoti svētii, ja tas notiek uz estakādes, un procedūras beigās kāds asi, bet ne spēcīgi paklapē pa visiem izpūtēja bunduļiem!! Protams neielokot tos. Tai laikā kad klapē ir jāveic pārgāzešāna.

Tikai ja pēc tā iedot motoram ribās - no tukšgaitas uzceļot līdz maksimumam, nu nometot pilnīgi gāzi (kā TA to dara) ir dūmu mutuļi ir jābrauc uz servisu!

Pabraukājot pa Vācijas autobāņiem parasti dūmošanas problēmas dikti sarūk. Bet Latvijas īsajiem gabaliem uz nelieliem apgriezieniem vēl ziemā, izplūdes sistēmā esošais kondensāts labi pievelk sodrējus.

Vo, rītā kas tāds būs jānoorganizē, jāizdzen sievastēvs no garažas, uzlīdīšu uz bedres on kārtīgi uzsildīšos. Atradu jau kur netālu var samērīt tos dūmus..

Chuguns 01.03.2012 15:47

GB12 rakstīja: Nu ja, pamēģini vispirms tā kārtīgi pagāzēt kādu laiku, citādi būs kā vienam mana paziņam diezgan pasen atpakaļ. Aizbrauca uz kaut kādu tur autocentru, tam noplēsa 9 ādas par sazinkātur mainīšanu...

Tādu servisu pietiek kas maina detaļas bez sajēgas.

Chuguns 01.03.2012 15:28

Itkā man ar to pašu te paziņas apgalvo, doma ir rītā piebraukt kautkur samērīt tos dūmus, nedēļu esmu to autiņu mocījis - itkā nekūp, onkas vecais Opel Frontera kūp-nu tā kārtīgi bet apskatē viss OK bez jebkādas ķīmiķošanas, ja pie pārbaudes kūpēs tad būs jādomā ar ko lai sāk - diagnostika - sprauslas

Chuguns 22.12.2009 16:42

Paldies par padomu, tagat pats aizbraukshu paskatishos kas tur sagajis shkersam.

Chuguns 22.12.2009 16:09

Tiko no saimnieka uzināju - starteri griež bet emocijas nekadas, pirms tam bija neliela vaina ka ar pirmo autiņš negrib pielekt, ristijas, bet ar otro uzreiz, tagat viņam ir aizdoma ka nepadod benzinu. Tas bija darba auto un visu laiku tika apkalpots iekš Wess, tagat auto ir privatais, signalizacija nāca standartā kopā ar jaunu auto, signalizacijai ir kas lidzigs imobilaizera ligzdai - bet paša imobilaizera nava.

Chuguns 25.02.2009 14:05

Pirmais rakstīja:

Siksparnis rakstīja: Vispirms ir valstij ir jābūt mērķim, vai plānam ko un cik ražosim, ko par to saņemsim un kam tas vispār būs vajadzīgs, un tad var atbrīvot cilvēkus kurus piesaistīt šīm nozarēm.

viena plānveida ekonomika jau mums bija

Plānveida ekanomikā nekā slikta nava, kas tur slikts ka uzņēmējs zina ka nākamos 5 gadus viņam būs pasūtījumi un darbs, laiks kurā viņš var augt un attīstīties... Lielākā problēma jau ir tāda ka mums nav nekāda plāna vispār - absolūta pašplūsma - šākumā visi audzējam kartupeļus, tad zāgējam mežus un tad vēl dievs vien ko - un nereiķināmies ka tas nafig nevienam nav vajzdzīgs tādā daudzumā.. Savā laikā skandināvi tieši tā arī izlīda no 90 gadu krīzes, valsts pārņēma savās rokās visu importu un eksporta plūsmu, izreiķinājās ar visiem uzpircējiem un pārpircējiem, strikti noteica visus uzcenojumus un cenas, a pie mums visiem uz visu uzlikt....

Chuguns 25.02.2009 12:01

Ozz rakstīja: vareetu pateikt ka es kaut ko īpašu pateicu...

vakar staavot absoluuti tukšā XXX maksimaa plkst 20.03 uz reklaamas monitoriem nez kaapeec TV24 griezaas, un tur rimševica apgarotā atziņa, ka akcīzi degvielai vajagot veel paaugstinaat

tipa- ja jau veel daži pa ielaam brauc, tad arii tos nolikt mierā.

Es ar šito redzēju - absurds manuprāt ka jau galējs, tā tie piiii.... cenšas mums palīdzēt... tāpat jau daudziem ir vakars, jāsāk domāt ka izeja no šādas valdības ir veselīga un brutāla revolūcija

Chuguns 20.02.2009 13:01

Saab tak jau sen strādā ar katastrofāliem zaudējumiem, sen jau bija laiks domāt par restrukturizāciju nevis kapāt tālāk ar domu ka gan tāpat kāds naudu iedos, ja nešaubos ka uz katru 2008 gadā saražoto auto Saabs zaudeja ap 3000 eiro, vismaz tā kādu laiku atpakaļ lasīju, tad ko var gribēt no tādas kompānijas..... Man ir tāda doma ka visi tie apvienotie uzņēmumi sagāzīsies un var būt beidzot auto emblema tik tiešām liecinās ka tas nav pārgērbts korejietis vai vēl kas sliktāks

Chuguns 30.12.2008 12:22

Arnis76 rakstīja: Napieciešams Jūsu padoms. Ir doma iepirkt augstspiediena mazgātāju, ar ko pāris reizes nedēļā nodzīt nost lielos dubļus no mašīnas.

Ir kādas idejas kādus parametrus skatīties? litri/h, bar, kas ir būtiski, un kas nav mazsvarīgi, kas ir nepieciešams?

Šobrīd esmu noskatījis apm 300l/h un 100 bar spiediens... nav pa īsu?

Mana doma ka nav jēga pirkt dārgā gala mazgātājus, ja vien netaisies ar to piepelnīties, bez mazgājamās mačalkas tāpat neiztikt, viss biezais netīrumu slānis tiek nosists nost bet auto tāpat paliek raibs, tad jāņem un jāmazgā ar rokām, tur galvenais lai šļūtene būtu pietiekami gara, man ir 6m un knapi pietiek. Manam 4 serijas karcheram ir 450l/h un 130bar, meigināju kaimiņa 7 sēriju ar 550l/h un 150bar un starpibas nekadas nemanīju, ja nu vienigi cena tur x2. Ar tiem 130 un netīrumu frēzes uzgali pietika lai pazina no sava Golfa - pārkrāsotam kapotam norautu nost krāsu pamatīgā laukumā sekundes laikā.

Tīrāk par visu mazgā mačalka un spainītis ar ūdeni...

Chuguns 07.11.2008 10:56

Vaitad maz drīkst tagadējiem jauniem auto tā čakarēties, kaimiņš savam A6 tā norāva klemmi no akumulātora, pats nolēma jaunu ielikt, kā teica - "kautkas uzreiz nograbēja un viss" - uz aclēgas pagriežšanu apsalūts klusums, pat panelis neatdzīvojas - evakuātors un servisa cents.

Chuguns 05.11.2008 16:47

hmnc rakstīja: swedbanka vispār dīvaina.. vajadzēja steidzami pāris kilolatus remontam un citām lietām.. uz nelielu termiņu.. cik parunājos, vispār nav vērts ņemties un neviens arī nedos, lai gan ienākumi visi oficiāli, utt. bet še tev pārsteigums - pirms nedēļas zvana, traļi vaļi, mēs tev dodam kredītlīniju 5k ls brīvai tērēšanai. akcepts iespējams pa tel. utt. es viņiem uzjautāju - a ko jūs tādi kruti, pirms mēneša pakaļu rādījāt tagad metat pa telefonu 5 kilo. dūda tur sāka minstināties, sak nezin, moš bankas politika mainījās vai kas tāds.. da nu nax viņus

Cik dzirdeju te ir tāda lieta ka banka skaidru naudu netur, viss ir ieguldīts un aizdots. Dēļ krīzes un liela trokšņa daudzviet sāka izņemt naudu no bankām, un izņēma ne jau tie kam simtos bet tie kam daudz vairāk un pārmeta itkā uz drošākām bankām, situācija tāda ka aizdot var bet naudas nava. Tagat tikushi laikam pie skaidras naudas un sāk aizdot atkal - tagat ar pārsteidza gandrīz 5000ls pa telefonu vai caur i-banku bez nodrošinājuma.

Chuguns 05.11.2008 15:50

arba rakstīja:

Uggga rakstīja:

theerny rakstīja: apgaismojiet ludzu, kadas problemas tagad ir ar to lizingu?

Kam normāli un pierādāmi ienākumi, izmaiņu līzinga saņemšanā gandrīz nav. Tiem kas dzīvojasmās pļavas tirgoja, tiem varētu būt grūtāk.

Problēmas ir milzīgas

Juridiskām personām vispār nereāli saņemt kādu līzingu auto iegādei, fiziskajām ar grūtībām.

Bankas nevienam pašreiz neko nedod, jo viņiem nav ko dot.

Ja varētu tagad normāli kredītu paņemt, ko tik nevarētu nopirkt

Nu nezinu, manuprāt ka kredītus un līzingus aizvien vēl dod un formē bez problēmām, tiesa man jau vairāki krediti un lizingi ir bijushi un viss ir atdots ātrāk un bez problēmām. Pašlaik piedāvā formēt visu ko vien var iedomāties. Tagat bankas nenemas vairāk finansēt visādas afēras kas vēl nesen bija loti iespējams. Kolegis vēlējās pirkt tagat dzivokli, banka atteica - pamatojums - "tas dzīvoklis nav to vērts ko pa vinu prasa" - vai arī 40% pirmā iemaksa, pazinojot to pardevejam pēc nedēlas tika piedāvāta jau ar banku saskanota cena - kas loti patīkami pārsteidza. Tā kā ja papīri kārtībā un darbs ira tad problēmu nava.

Chuguns 04.11.2008 12:05

Nu man ar ir iekrājushies pāris papīriņi par stāvēšanu neatļautās vietās no Italijas, Austrijas un Šveices, ir tādi paveci un ar ne tik veci, bet nekas nav manīts ka kas būtu ticis atsūtīts. Kad jautāju pazīstamam CP darbiniekam - teica ka nēsot noslēgti starpvalstu līgumi kas ļautu piedzīt sodus ārpus valsts robežas. Itkā starp pāris valstīm esot tādi par īpaši smagiem pārkāpumiem, bet arī tad esot vajadzīgs īpaš rīkojums - tā kā ticamāk neko arī neviens nekur pagaidām nesūtīs.

Chuguns 22.10.2008 15:39

Nu cenas ir nometushi, bet domājams ka uzcenojums arī bija iespaidīgs, tā vai tā iekš USA tie autiņi bija stipri lētāki un viņiem bez tā visa vēl tagat papildus pat 30-40% atlaides dod. Tad domājams ka arī pie mums cenas var kļūt līdzīgas, konkurence pašlaik viņiem ir iespaidīga, nākas piesolīt visu ko vien var atļauties lai tiktu pie klientiem, un cik dzirdu ka lētā gala auto pardošanas apjoms ir pat pieaudzis.

Chuguns 20.10.2008 17:43

anonimikis rakstīja: celtniecību gaida sūrais *******!

ne tikai dzīvojamais fonds. arī lielveikali un komerctelpas, kad pabeigs dažus iesāktos megaprojektus, mums būs saceltas 10 gadus uz priekšu. nākošgad sāksies problēmas ar valsts pasūtījumiem un tās turpināsies vēl 2010. gadā. Budžets ta sarūk. Paliks tikai ES projekti un pašas nepieciešamākās lietas.

Daži lohi cer uz ceļu būvi. 2009.gada vidū arī tā sāks iet uz leju.

Visādi dizaineri, interjeristi, un citi nekam nevajadzīgi nahļebņiki jau tagad var sākt rezervēt sētnieku vietas - tādus nevajadzēs vismaz 5 gadus.

Pašreiz projektu pietiek un plāni ir grandiozi - cerams ka to kāds arī realizēs, valsts pasūtījumi tāpat nav nekāda medus maize jo $$$ jāgaida nejēgā ilgi, tad vēl ekspertīzes, kontroles un citi valsts sektora liekēži. Un ja tik sūdīgi ies tālāk kā daudzi baida tad netikai celtneiki meklēs citus darbus, tagat jau valdibas darba grupa cik dzirdeju izstrādā plānu par algu indeksāciju (ne jau uz augšu) un vēl papildus darba vietu samazināšanu - būs mums vēl sētnieki, un ceļa būvei ES finanses ir piešķirtas līdz 2011 gadam.

Chuguns 20.10.2008 16:19

Uggga rakstīja:

Chuguns rakstīja: Nu jā, mani kā projektētāju tā krīze biedē, pagaidām jau nu vēl nav bezdarbs bet nu lielākā daļa paziņas-konkurenti gan jau atpūšas un domā ko darīt tālāk. Paldies dievam universālveikali vēl būs un auto dīleri ar turpina savas platības paplašināt, tirgū itkā kustība notiek tikai visi pasūtītāji un investori tādi tramīgi palikuši, pavisam nesen bija gatavi 200% pārmaksai lai tikai viss būtu maksimāli ātri, treknie gadi pa ātru aprāvās

Te jau tauta sūdzējās ka tirgū parazīt, tirgus kroplotaji un cenu dempingotāji parādījushies, ar tiem gan gribētos tikt galā, pirkstus nah.... salauzt, tiek doti nereāli cenu piedāvājumi, un nav ar neviena veida kā ar tādiem varētu legāli tikt galā, dēl tādiem normāli uzņēmēji spiesti beigties nost. Mani tanī visā vairāk par visu tracina neziņa ko darīt tālāk, jau puss gadu domāju pirkt jaunu auto, mans brūk kopā, bet tākā arī mājas hipotēka jāmaksā tad varbūt iegūldīt tur???? Besī mani šī lielo, taukaino biznesmeņu spēles.

Man, kā arī ar celtniecību un NI attīstību saistītam, šī brīža situācija liekas mazliet drūma. Skaidrs, ka dzīvojamā fonda celtniecība uz n gadiem ir apstājusies, bet toties tagad sāk parādīties cita lauciņā projekti. Maz, bet šis tas ir.

Nu nesaki viss par to dzivojamo fondu, cilvēkiem ir vēlme pirkt, tikai cenas jau pasen ir neadekvātas, nezinu kam jānotiek lai es parakstītos uz 40 gadu kredīta saistībām, pashlaik te ir pasūtītāji kas bīda "lētā gala dzīvojamās ēkas" un apgalvo ka no pašreizējām cenām varēšot nomest gandrīz vai 50% no gala cenas, nu lai viniem veicas, tad redzēs kas un kā sanāks, paši gan smejas ka jāuzmanās ka viņus kāds neiebetonē kā rupjo pildvielu ēkas pamatos.

Chuguns 20.10.2008 15:50

anonimikis rakstīja: ar dakšām?

te tak neviens strādāt negrib - tikai pirkt, pārdot, uzcenot, pārcenot, ...

tagad mēs beidzot reāli redzēsim kāda tad ir mūsu vērtība. nekustamo jomā kas darbojas, iesaku tīt makšķeres un tuvākajos gados necerēt uz kaut kādu attīstību.

Par to nekustāmo īpashumu nav īsti skaidrs, te tiek bīdīti projekti kur 100tk/m2 un finansu ieguldijumi milzigi, Ķīpsalu grasās pārvērst kautkādā Detroitā, kam mums ēkas virs 40 stāviem, itkā vietas trūkst uz zemes un projekta bīdītāji pagaidām neatsakās no iecerēm, pat tagat pazinoja ka nu ir īstais laiks ko tādu pasākt, būvfirmu tāmju kritums jau 40-50%, pazistami makleri saka ka tagat labi tirgojas zemes gabali, un lieli gabali, tā kā nekas vēl nav beidzies, lielie mazos sabradās - vai tie pashi atnirgsies un viss buus shtokos.

Chuguns 20.10.2008 15:42

kuka rakstīja:

Kindzulis rakstīja:

Yetti rakstīja:

Ozz rakstīja:

Yetti rakstīja: paldies...

es zinu, ka 2x2=4...

vai 3

vai 5

kaa vajag...

a ko dariit

gaidām...

man Vectēvs stāstīja, ka sūdu dakšas esot labs arguments...

vareetu buut efektiiga padariishana...bet lai shito kuutro tautinju shobriid piespiestu ar suudu dakshaam ielaas ieziet...vajag ...kaa krievi saka "vtoroje prishesvije"

Ir tikai viens reaals variants ... Nee, meloju, reala varianta vispaar vairs neeksistee ! Tas variants veel reaali eksisteeja 10-12 gadus atpaklaj. Ja tad buutu aiztaisiijushi ciet riebozhas un neljautu visiem nepamierinaatajiem aktiivakajiem un apbizhotakaajiem taa vienkaarshi aizbraukt prom bet tepat vaariiities savaa sulaa liidz tvaiks ir sasniedzis savu kritisko liimeni un spraagst ... Tas bija vieniigais variants. Tagad vairs nevienu nepiespeiedidis neklaadama suuda dakshaam nekaados variantos - pat ja visu Latviju viena adienaa ar visaam parpalaam sadomaatu kreiviem paardot kaa tas notika ar Isalndi ...

Jāsavelk josta un jāgaida, kā man te teica - kad bagātais gals visu nopirks ko vēlas pa sviestmaizi un kļūs vēl bagātāks, visas cenas un finansu apgrozijums atgriezīsies iepriekshējā stāvoklī.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti