Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3 4
kontradmiral 29.06.2016 9:51

Es tajā muzejā biju pirms gadiem 25, kad piedalījos kaut kādā zīmēšanas konkursā un dabūju nelielu automodelīti, kas protams bija kruta, kā šodien atceros, ka uzzīmēju forumulu un desu tirgoni trases malā.

kontradmiral 22.09.2017 14:45

Cik es iepriekš interesējos nekas kosmisks nav, ja nav galīgi nojāts. Mēdz radiatori beigties. Latvijā brauktajiem, ja nav krowns vai tamlīdzīgs likts, tipiski ir rūsa pa visu apakšu, kas var radīt lielākas problēmas. Visi ieteica labāk ņemt bez pneimo, kurai sāls dēļ parasti mēdz nobirst sensori. Krievu youtubā ir pāris labi video, kur tipiskās vainas uzskaitītas. Manuprāt nekas tāds, lai baigi baidītos.

kontradmiral 25.09.2017 16:17

Ielikšu savus piecus centus par VW Sharan (Seat Allhambra).

Manā lietošanā no 2011. gada ir bijis SEAT Allhambra ar ko nobraucu no 0 līdz kādiem 130000km un pēc tam tiku braukt ar lietotu VW Sharanu, kas tika dabūts 2014. gadā ar 140000km nobraukumu un šobrīd būs 315000km un turpinu braukāt tālāk.

Abi auto ir 2011. gada. SEAT bija ar vidēju komplektāciju, 7 vietīgs un Sharāns Highline, 6 vietīgs. Abi automāti, 2litru 140Zs dīzeļi.

Kas patīk:

- pietiekami dinamiski

- mazs degvielas patēriņš (~6.5l).

- slīdošās durvis (ļoti ērti stāvvietās, ja ir bērni, tad vispār super)

- DSG kārbas darbība

- pilnvērtīgas 3. rindas sēdvietas

- labi sēž uz ceļu, ērts tuviem un tāliem gabaliem, nav ļumīgs

- gari apkopju intervāli (ik pēc 30K, ar manu nobraukumu 45-500000/gadā tas nav mazsvarīgi)

- ļoti ērta un ātra krēslu nolaišana, kas ļauj iegūt milzīgu bagāžas telpu vai līdzenu guļamtelpu, kur var sagulēt pat 3 (praksē pārbaudīts)

Kas nepatīk:

- pietiekami uzticams, bet remonti nav tie lētākie, man tos gan sedz darba devējs, bet tomēr

- nav rezerves riepas (Ražotājs pilnīgi neko nav paredzējis, izņemot to, ka jālieto pašaizlīmējošās riepas, kas maksā krietni dārgāk. Tas gan netraucēja SEAT dīlerim pārdot komplektā ar parastajām ziemenēm un par to nepabrīdināt. Pa šo laiku 2xesmu uzrāvies. Vienreiz pilsētā darba laikā un ātri atrisināju jautājumu, otro reizi svētdien naktī pēc riepas uzsprāgšanas nācās saukt evakuatoru)

- add blue (abām mašīnām vismaz pa reizei nočakarējās – kompis nesaprata, ka bāka ir uzpildīta + nenormāls čakars uzpildīt to urīnvielu, jo bāka ir bagāžniekā un Nestē esošie add blue sūkņi laikam domāti smagajiem, jo jādarbojas kā ar jēlu olu, lai pistolei nenostrādātu pilnās bākas aizsardzība)

- Teiktu, ka līdz 200K izņemot pāris sīkumus tikpat kā nekas neplīsa. Pēdējie lielākie remonti – izbeidzās klimats – viss nomainīts – caurulītes kompresors ap 900EUR. Zobsiksna ~350; paziņai izdevās salauzt trešās rindas krēsla mehānismu, tad gan nācās šrotos meklēt plastmasas štruntu, kas beigās kopā sanāca ap 250EUR. Bremžu kluči un piekarē sīkumi pats par sevi saprotams, bet arī rēķini nebija diez ko mazi, lai arī nebija pie Mollera. Nesen sāka motors jocīgi skanēt, kamēr nav uzsilis, servisā nesaprata, kas par vainu. Bluetooth nobeidzās Mollers nemācēja pa fikso sataisīt.

Domāju, ja ir vajadzīgs auto ģimenei ar pilnvērtīgām 6-7 vietām un saprātīgu degvielas patēriņu, tad nav daudz alternatīvu un šie izceļas ar slīdošajām durvīm. Nesen bija facelifts, kur nedaudz modernizēja paneli un laikam ir nedaudz jaudīgāki motori un DSG kārba ar vairāk robiem (un it kā mazāk plīstoša), bet pārējais izskatās bez lielām pārmaiņām. Ja būtu pašam jāpērk, tad mazlietotu varbūt. Jauni padārgi un ar lieliem nobraukumiem var uzrauties uz pāris remontiem, kas var būt tuvu 4 ciparu robežai, bet tas droši vien būs līdzīgi ar citu ražotāju konkurentiem.

kontradmiral 25.09.2017 17:35

Mums darbā ir vairāki VW un Skodas. Nu neplīst nekas diži. Strādā paziņa Mollerā servisā un arī viņš minēja, ka pārsvarā no 200K sākas problēmas. Sapērk cilvēku nobrauktus Touregus un tad brīnās, ka 2K jāliek iekšā, lai savestu kārtībā.

Tagad pašu pēdējo gadu modeļi esot ar mazāk problēmām.

Sharānu un Allhambru ražo vienā rūpnīcā Portugālē. Reāli atšķirības ir niansēs, ja tādas vispār ir. Kaut gan man grūti salīdzināt, jo highline (salīdzinot ar švakākas komplektācijas un stulba auduma krēsliem Allhambrā) liekas krietni patīkamāks.

kontradmiral 26.09.2017 15:51

Nē caur sludinājumiem, melns. Tā kā ir 4 bērni, tad kā reiz 6 vietas un sievasmāte paliek mājās Kā arī bērniem patīk pa vidu pārvietoties un krēsls nav katru reizi jācilā, lai tiktu uz 3. rindu

kontradmiral 16.10.2017 14:03

Tas laikam individuāli, senos laikos kādu mēnesī bija jābraukā ar Yari. Sākumā besīja, domāju, ka pieradīšu, bet pēc mēneša besīja tāpat kā sākumā. Man kaut kā alerģiju uzdzen centrālie paneļi jau no malas vien paskatoties.

kontradmiral 16.01.2018 12:51

Škiet, ka man drīz būs līdzīga vajadzība. Ar esošo Šarānu (jaunās paaudzes) īsti nesanāks apsēdināt piecus bērnus un vēl ielikt ratus+vēl kaut ko. Izskatās, ka topika autoram ir līdzīga vēlme. 7 +/-pilnvērtīgas vietas un galvenais lai paliek normāls bagāžnieks, kas lielai daļai minēto auto neizpildās. Es laikam skatītos un garo Multivanu, Caravelle, varbūt Voyagery, MB Viano (smuks, bet šķiet, ka dārgs uzturēšanā). Sen nedēļu nobraukāju ar Hjundaju H1 - pirmais iespads bija OK, bet tas bija ceļojuma režīmā, bet tie laikam jau vairs netiek ražoti kādu laiku.

kontradmiral 18.01.2018 14:58

Nortela ieteiktie tika iepriekš apzināti un šie tikai pārdod un Damn arguments ir pilnībā saprotams, bet cilvēki ir dažādi un varbūt atrodas kopīga valoda vai pat kopīgas paziņas un kāds labprāt iznomātu savu auto skaistam pasākumam!

Esmu pats savu auto pāris reizes attālām paziņām aizdevis un nekāda vaina. Teorētiski model S es vēl varētu atrast kādu īpašnieku bet Model X, kas ir favorīts, gan nav ne jausmas, cik un kam tādi ir iekš LV.

kontradmiral 19.01.2018 10:19

Atvest/aizvest no Tallinas baigi paņems laiku, kas it īpaši pirms pasākuma būs ļoti limitēts un tālais ceļs arī palielina izmaksas, bet Pērnavā man neizdevās atrast. Ir kāds links?

kontradmiral 22.01.2018 11:05

Vari atrakstīt uz kontradmiral at inbox lv ja interesē viens labi uzturēts SAAB dīzelis 2008.g. ar 160000 nobraukumu. Lēnā garā apsveram iespēju pārdot.

kontradmiral 22.01.2018 15:19

Tiek izskatīts arī šāds variants, bet mazums izdodas LV atrast, tas tomēr būtu krietni ērtāk

kontradmiral 29.03.2018 10:18

Personīgās 2 pieredzes ar DSG ir pozitīvas, cik zinu ar pirmo (auto nākamais šoferis nobraucis jau pāri 200K bez problēmām un Šarānam (2011) man tūlīt būs 340K un arī viss OK. Pieļauju, ka tās DSG kārbas ir tik daudz mašīnām, ka ir izveidojies tēls, ka tās baigi plīst nost, lai gan pieļauju, ka procentuāli varbūt plīst tāpat kā citi automāti. Vēl pāris paziņām ir auto ar DSG kārbām un 100-200K nobraukumiem un arī nav problēmu.

kontradmiral 03.04.2018 10:51

bobcat rakstīja: kas par dzinēju un kāds kārbas veids 6 vai 7 ātrumu?

Abām mašīnām bija 140zs 2.0 dīzeļi. 6 robi. Parunāju ar paziņu no servisa Mollerā. Viņš teica, ka pirmās paaudzes DSG ir problemātiska, kuras sāka ražot pirms gadiem 10 līdz kādam 2011, pēc tam nāk jaunās paaudzes, kas jau ir krietni uzticamāki. Nedaudz paslavēja pēdējās paaudzes VW - ir bez tipiskām vainām/ Pats servisa džeks minēja, ja būtu jāizvēlas vecāka mašīna, tad ņemtu toyota uzticamības dēļ (bet nu braukt prieks vājāks), bet ja svaigāku mašīnu (5 gadi vai jaunāka), tad vairāk naudas un gaumes jautājums.

kontradmiral 01.08.2018 8:35

Nomiks, pastāsti par Multivan apkopēm un vispār atsauksmes - patēriņš, komforts, izskatītās alternatīvas vai ir nācies jau kaut ko remontēt. Cik sapratu Tu ņēmi mazlietotu.

Tūlīt ģimenē būs 5 bērns un aktuāls jautājums ir par lielāku auto, kur var sasēsties 7 un vēl ratus ielikt. Tourani, Sharāni, S-max, Galaxy un līdzīgie ir par mazu. Ja gribās automātu, tad izvēle paliek ļoti maza Multivan, varbūt Voyagers, Proace Verso un dvīņi no Peugeot un Citroen. Nevaru izlemt vai ņemt jaunu operatīvajā vai lietotu finanšu. Finanšu līzingā maksājums būs par ~20% mazāks, bet ieberziens lietotajam negaidītā remontā to viegli var izbalansēt.

kontradmiral 01.08.2018 14:14

Es tieši domāju, ka labāk long versiju, jo mazajā versijā likās, ka aizmugurē tomēr pamaz vietas. Par motoriem no Mollera servisa ziņo, ka labāk ņemt mazāk jaudīgos, jo tiem resurss ir ļoti labs 140/150zs. Jaudīgajiem vairāk garšo eļļa un resurss mazāks. Man 2011. gada Sharānam tūlīt būs 360000 un ne turbīna, ne motors ne reizi nav pievīluši. Bet nu ir sajūta, ka motors gribēs lielāku remontu. Vēl jāpapēta Toyotas ProAce. Draugiem ir dažus mēnešus un ir tīri apmierināti

kontradmiral 01.08.2018 15:05

Vēl ir Mercedesiem Viano un V klase, jauni maksā kosmosu, bet par lietotiem ir nulle saprašana, cik lielās auzās var iebraukt ar remontiem. Varbūt kādam ir pieredze?

kontradmiral 01.08.2018 17:00

Es vēl saprotu tagad akcijā ģimenes Multivani iet robežās 35K unuz augšu, kas ir daudz maz līdzīgi kā Sharāns. Bet kaut kādi executive par 50K un vairāk vai V klase virs 60K. Es arī tiešām nesaprotu par ko tas kosmoss

kontradmiral 03.10.2018 12:18

Es kā ilgstošs Sharān lietotājs un pāris draugiem ir līdzīgi visi ar DSG nav nekādas vainas. Mollera servisā strādā paziņa un apstiprināja, ka problēmas bija pirmās paaudzes DSG kārbām. Tagad tipisku problēmu nav. Esmu iesēdies pāris auto ar robotiem, pēc DSG liekas tīrās šausmas.

kontradmiral 18.01.2019 13:10

Par šo īpaši cepās Voygeristi , jo tiem, kam ir 2009. gada un jaunāki un motors virs 3.5 nodoklis pieaug reizēs. Robežās no 700 līdz 1050EUR (kas ir max iespējamais). Tas ka visi brauc gandrīz ar gāzi nevienu neinteresē.

kontradmiral 18.01.2019 16:40

Voyager forumā stiprs sašutums par šo. Visiem, kam 2009. gads un jaunāks un ir benzīna motors it īpaši virs 3.5 (bonusā nodoklim plusā vēl 300EUR), nodoklis sanāk robežās no 700 līdz max iespējamiem 1050EUR. Pats tikko nopirku 2009. gada un izmantojot 3+ 50% atlaidi tāpat dabūju savus 350 samaksāt!

Cepiens ir par to, ka gandrīz visiem ir gāze, kas ir daudz draudzīgāka videi degviela, bet jāmaksā kā lielajam ļaunajiem.

kontradmiral 22.02.2019 9:28

Ieteikumi?

Jāmaina darba auto, budžets 23K, vēlams: automāts un paaugstināta sēdamvieta, daudz maz jaudīgs motors, jo sanāk pa šoseju braukāt un negribas apdzīšanu padarīt par stresainu manevru. Ir korporatīvais izmešu ierobežojums, kas dažus variantus liek atmest. No sākuma meklēju variantu ar 7 vietām, bet ja gribās automātu, tad reāli sanāk tikai jaunais Berlingo (Rifter, Combo), kas jaunajā izpildījumā nemaz nav tik briesmīgs, bet bail no frančiem. Vēl sanāk T-roc (maziņš), Skoda Karoq, Seat Ateca, Kia Niro, demo X-trails ir vēl kādas idejas?

Veco RAV4 varbūt varētu iedabūt budžeta, bet tas benzīns man šķiet nav ne dinamisks, ne ekonomisks un hibrīds būs ārpus budžeta.

kontradmiral 22.02.2019 14:07

SUV nav akmeni cirsts, bet esmu pieradis Sharanā pie augstās sēdēšanas. Esmu gan ar jauno passātu vizinājies un ar CC pabraukāju kādu nedēļu un skaidri sapratis, ka labāk jūtos, ja dibens ir tālāk no asfalta. Ar niknākiem mazākas klases auto visdrīzāk atduršos izmešu ierobežojumā. Tā kā gadā nobraucu nedaudz virs 40km, tad gribās atrast sakarīgu variantu.

kontradmiral 26.02.2019 14:28

Tiešām DSG neizskati? Atšķirībā no pirmās paaudzes jaunās DSG ir pietiekami uzticamas. Sharan vai Allhambra noteikti būtu ērtāki ar 7 pinvērtīgām vietām. Es ar Sharānu tūlīt būšu nobraucis 370K km un vēl viss turās, paziņa, kas strādā Moller servisā apstiprina, ka tā nav tipiska problēma atšķirībā no iepriekšējās paaudzes DSG, kas bira nost krietni biežāk.

kontradmiral 06.03.2019 9:13

Turpinot meklēt jauno darba auto un mēģinot izdarīt izvēli starp kaut ko ar 7 vietām vai mazo crossoveru, esmu testa braucienā izbraucis ar KIA Sportage. Lai ierakstītos budžetā un korporatīvi noteiktajos izmešos sanāk 1,6dīzeļautomāts. pašas mašīnas dizains ne pārāk, bet salons visnotaļ OK. Dinamika daudz maz OK, uzvedība uz ceļa pieņemama. Izbraucu arī ar forumieša ieteikto SEAT Ateca arī 1,6 automāts. Subjektīvi mašīna patika labāk gan no ārpuses, gan interjerā. Šobrīd ražotājs (līdz marta beigām) ir iedevis tiešām labu cenu un tur var dabūt salīdzinoši ļoti labu komplektāciju (webasto, automātiskā parkošanās, pilnie LED utt). Salīdzinot ar Sportage, Seat dinamikā likās miegaināks. Bet ņemot vērā komplektāciju pie līdzīga budžeta un sajūtas salonā visdrīzāk ņemtu SEATu.

Ar 7 vietīgajiem izbraucu ar jauno Berlingo un Caddy. Berlingo jaunā paaudze ir liels solis uz priekšu salīdzinot ar iepriekšējo, 130zs motors ir visnotaļ dinamisks. Salons ietilpīgs, bet sirdī tomēr tas ir komercvāģis un to var just. Caddy noteikti būs dārgāks, jo pie līdzīgiem budžetiem Berlingo jau būs diezgan pilns un ar automātu, tad caddy pat automāts nesanāks un caddy braucot ir izteiktāka bulku vāģa sajūta nekā Berlingo. No šiem izvēlētos Berlingo.

Pēdējais brīnums,kas nebija shortlistā, bet ar ko izbraucu ir KIA Carens, ko tūlīt ņem nost no pārdošanas. Palikušas pāris mašīnas. Ārējais dizains ne pārāk, bet salons pietiekami patīkams un komfortabls. 1,7 dīzeļautomāts visdinamiskākais no visiem minētajiem auto. Uz ceļa sēž labi, bet ceļa nelīdzenumi ir jūtami, bet nav kritiski. Ja KIA iedos normālu cenu, tad šis šobrīd ir favorīts. Touran pie noteiktā budžeta sanāk diezgan pliks un ar manuālo kārbu.

Par cik nobraukumi ir lieli, tad būtisks ir patēriņs, kas šīm visām mašīnām būs 5-6,5 litru robežās. Tādēļ benzīna alternatīvas neizskatīju.

Ir kādas idejas, ko vēl var ielikt izvēles grozā! Tuvojas lēmuma pieņemšanas termiņi

kontradmiral 08.03.2019 10:22

Piekrītu Volx, izmēģināju pasēdēt SEAT aizmugurē, nu trijatā tur būtu diezgan skumīgi (īpaši vidējā sēdvietā). Sportage ir līdzīgi, bet kripatu labāk. Kodiak arī izskatīju kā variantu, bet nu viņš knapi lien budžetos (galīgi pliks un manuāls sanāk) un ilgi jāgaida.

Tad nu gaidu vai Carens nometīs cenu līdz budžetam, jo tad laikam ņemšu šo, jo ik pa brīdim var gadīties vajadzība mašīnu izmantot piecatā vai 7atā. Lai arī vecs modelis, ko ņem nost no pārdošanas, bet papilnā komplektācija, automāts un pietiekamā dinamika un 7 vietas var nosvērt svaru kausus par labu Carenam. Ja nevarēs nomest cenu, tad pagaidām vairāk skatos uz SEATU un 7 vietu jautājumu vienmēr risināšu ar sievas auto.

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti