da pa to naudu var nopirkt daudz advancētākus HTC izstrādājumus.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
da pa to naudu var nopirkt daudz advancētākus HTC izstrādājumus.
es vispār boikotēju Nesti 6 dienas nedēļā, bet visus pārējos benzīntankus boikotēju 365 dienas gadā
nu un ko šodien teiks lielie "prognozētāji" pa 1,5 ls un tamlīdzīgi?
Nu no tā garā saraksta liela daļa neizceļas ar kvalitāti vai nav pieejami ar automātu. ieteiktais golfs ir vecāks par 10gadiem un ar manuālo kārbu. tādēļ pirms bārstīt bezjēdzīgus komentārus lūdzu kārtīgi izlasīt jautājumu, vai arī vienkārši paklusēt, ja nav personīgas pieredzes ar automātiskām kārbām. Tāpat man nevajag neko pa lēto apdauzīt, ikdienā braucu jau 19 gadus un neko neesmu apdauzījis. Varbūt tomēr ir kāds prātā nobriedušāks cilvēks par iepriekšējiem komentētājiem, kurš var kaut ko ieteikt?
Kaut kas sāk atsijāties. meklēju kompaktās vai vidējās klases auto. ir doma par vw ar dsg. no paziņām daži ir ilgi un dārgi ķēpājušies ar BMW3.0d, gan ar kārbām, gan ar dzinējiem.
nu varbūt no pēdējo gadu gājuma ir izslimojuši bērnu slimības un ir veikti uzlabojumi. un ja noskrējiens zem 100.000, varbūt paveicas. varbūt var atrast ar lielāku noskrējienu, bet jau atremontētas, tālāk jau viss no paša atkarīgs. No opeļiem - vectra ap kādu 2006-8 gadu varētu arī būt ok. tur gan laikam parastais automāts.
jā, gan cenas, gan izskata ziņā būtu pieņemams arī šis bmw, vienīgi nedaudz attur anālā piedziņa, it īpaši ziemā. var jau būt ka ar esp utt. elektronikas palīdzību ir ok, bet jebkurā gadījumā ziemā regulāri redzu ka tiek stumti merši un bembji, jo ir vienkārši iestiguši. ar priekšpiedziņas auto tas tikpatkā nav novērots.
es arī laikam neriskētu pirkt nekādus eksperimentālos modeļus - audi a1, a klase, velsatis, u.t.t.
Tomēr beigās paņēmu līdzvērtīgu eiropas variantu 2.3 ar 5pak. automātu. esmu ļoti apmierināts. nedaudz sabiedēja tā v6 apetīte - ap 13-15l.
šim pagaidām 10.2 braucot tikai pa pilsētu. jāliek gāze un būs vēl lētāk nekā jebkurš traktors, kurš tāpat ēstu vismaz 6.5l pie tās jaudas.
nu bija jau teikts ka 3.0, kurš nemaz savādāk kā v6 nemēdz būt. vai es būtu ko palaidis garām un ir vēl citas modifikācijas no aizokeāna?
nezinu gan, man liekas ka 2.3 ar 166zs ir ok. tam 3.0 v6 ko piedāvāja pēc pases bija 145kw (197zs). nav diezko vairāk. bet apkopēs v6 neapstrīdami ir dārgāks. un pašmasa arī par 50 kg vairāk. un patēriņš pēc tagadējā īpašnieka vārdiem reāli ir 13-15 pārsvarā pa pilsētu īpaši riepas nesvilinot. daudz.
p.s.
pēc papīriem 5 pak. automātam mazdai nav paredzēts mainīt eļļu, tikai pārbaudīt līmeni ik pa 60.000km. tā varētu būt taisnība? instrukcijā tā stāv rakstīts, bet baigi aizdomīgi tas liekas. pat manuālim ir jāmaina eļļa..
Nu man arī tāpat liekas, bet negribas jau lieku naudas un laika patēriņu, tādēļ arī vaicāju cik nopietni ir tā nemainīšana. Tam pašam modelim tikai manuālim, eļļu pēc ražotāja datiem paredzēts mainīt ik pa 75.000.
Automātam nē! sviests kaut kāds..
Sanāk ka puslīdz mierīgi varu vēl pāris gadus un pārdesmit tūkstošus braukt?
Jāceļ uz pacēlāja, jo apakšā esot korķis pa kuru pieliet ja nav līmenis. pastāvot itkā divu veidu maiņa (vispār automātiem) - daļēja, kad nolej cik var un pielej jaunu līdz līmenim un pilnā maiņa - pa vienu galu lej nost, pa otru jaunu klāt , darbinot motoru, kamēr izejā parādās pilnīgi tīra eļļa. tas gan prasa vismaz 15-20 litrus eļļas. manā gadījumā tilpums kārbā ir 8.3L
Nevaru saprast ko darīt.
Nu man gan liekas ka labāk vēlāk nekā nekad. kas tur var būt sliktāks no jaunas eļļas? Tā jau viss it kā o.k., krāsa kā jaunai, karsēts nav. vienīgi tas fiziskais vecums 7gadi un 100.000km dara domīgu. gribētos jau bez problēmām vēl tikpat nobraukt.
o.k. tas der.
kas tika remontēts? respektīvi kas tur ir tas, kas 'nosprāgst' un ir jāremontē?
es pats braucu godīgi, baudu komfortu . luksoforu kariņu vecums pārgājis. tādēļ ceru uz ilgu kārbas mūžu.
Tātad labāk mainīt. jo gribu dažus gadus vēl braukt. tad rodas jautājums - kur to vislabāk un drošāk darīt?
tai pašā inchapē vai citur?
tā jau likās, ka aizies ne pa tēmu, kā jau vairākumā topiku, bet nu ko padarīsi..
Iepirku litru dexronIII pieliešanai, ja vajadzēs, un izbrīnija, ka ir derīguma termiņš uz pudeles - 5 gadi! WTF? pat nelietots produkts zaudē savas īpašības pēc šī laika? tad par ko mana 7gadīgā lietotā eļļa jau ir pārvērtusies?
Kā izrādās lai veiktu kaut vai daļēju eļļas nomaiņu, esot jāņem nost karteris, tad varot tikt arī pie filtra u.t.t bet arī tad iztek mazāk kā puse no eļļas. Vispār diezgan liela ķēpa, cik sapratu.
Tad radās jautājums - vai kārbai nevar eļļu izsūkt pa līmeņa pārbaudes trubiņu, tāpat kā to mēdz darīt motoreļļas maiņas gadījumā?
nu jā, bet reizi gadā veicot šo daļējo maiņu izsūcot, varētu būt pilnīgi pietiekami???
------------------------------------------------------------------
Te pilsonis interesējās par eļļu derīguma termiņiem - jā,
motoreļļām un transmisiju eļļām derīguma termiņš ir 5
gadi (60 mēneši) NEATVĒRTĀ TARĀ. Ilgāk vienkārši neviens ražotājs nav pārbaudījis.
-----------------------------------------------------------------
es saprotu ka ir derīguma termiņš jo tas ir rakstīts uz pudeles. Jautājums ir KĀPĒC? Tā eļļa pēc tam paliek nederīga, ja beidzas DERĪGUMA termiņš?
piens saskābst, alus sarūgst, ātrumkārbas eļļa.............?
tātad pēc pieci gadi tā būtu jāmaina obligāti neatkarīgi no noskrējiena. un to būtu jārekomendē pašam autoražotājam. bet tā nav.
vai eksistē kāds cits skaidrojums?
oho! nebiju staķika kolonkā vai čekā tādu opciju pamanījis.
bet tā nav atbilde kapēc produktam ir jānosaka mistisks derīguma termiņš, ja tam nav nekā kopīga ar realitāti un tas tikai mulsina patērētāju.
nu ja atslāņojas, tad var sakratīt un vajadzētu būt ok.?
man mašīnai līdz nāca tikai kopējā instrukcija un nekāda atsevišķa rokasgrāmata dzinējam. pie tam diez vai benzīns no Mažeiķiem līdz mūsu bākām nonāk ātrāk par mēnesi. faktiski visi brauc ar vecu nederīgu benzīnu..... vot hohma.
Paldies, beidzot, par praktisku komentāru no pieredzes.
Es arī likšos mierā, neko nemainīšu - tā teikt "ņetrož otlaženij mehaņizm".
Viss strādā lieliski un ceru ka tā arī turpināsies pie normālas ekspluatācijas.
Un starp citu, ko tas kompis ir spējīgs izmest? ir kādi parametri uz ko reaģē kādi devēji, vai kā? jo pat tāda vienkārša lieta kā līmenis jāpārbauda manuāli...
krāsa un smarža gandrīz neatšķiras no jaunas, ko nopirku 1l pudelītē.
kopumā sapratu, ka nekustināta noliktavā eļļa var zaudēt īpašības. bet esot lietošanā tā regulāri silst un tiek kustināta. tātad savas īpašības varētu saglabāt ilgāk?
biju domājis tādu softu, kas nav autonavigācija, kura plāno maršrutu pa ceļiem un ielām, bet tādu, ar kuru var iet mežā, atzīmēt ieejas punktu, labākās sēņu vietas, attālumu un virzienu līdz vietai kur atstāts auto, lietot digitālo kompasu u.t.t.