MB A-klase dīzelis automāts 2000.gads

zhuks Reģ.: 01.12.2005

Sieviete noskatījusi sev auto tieši mazo burbulīti-alņa testa upuri. Dīzelis, automāts, 1999-.... gads. Budžeta robežas līdz 2000,- Ls

Pašam par viņiem sajēgas nav, bet ir dzirdētas kaut kādas briesmu lietas ar elektroniku- ja saiet čupā, tad teju štuka pa kāju.

Kā īsti ir ar viņiem, kam pievērst uzmanību tādu pērkot. Plānota iegāde divu mēnešu laikā, tā ka laiks ir iegūt informāciju.

 
recluse Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt
bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

nu no sēºijas viena tante (tobiš kaimiņiene) teica. Nopirka jaunu tādu iekš dominika. no servisa tā arī principā neizbrauca laukā, tas tomāts bira vienā biršanā.

Padomā divreiz vai tev vajag. Varbūt par tādu naudu kādu opel tigra vai ford puma kaut vai nīsto renault twingo vai mitsu colt? Arī mazam mersedesam detaļa maksā mersedesa cienīgi.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

bobcat rakstīja: nu no sēºijas viena tante (tobiš kaimiņiene) teica. Nopirka jaunu tādu iekš dominika. no servisa tā arī principā neizbrauca laukā, tas tomāts bira vienā biršanā.

Padomā divreiz vai tev vajag. Varbūt par tādu naudu kādu opel tigra vai ford puma kaut vai nīsto renault twingo vai mitsu colt? Arī mazam mersedesam detaļa maksā mersedesa cienīgi.

Nevar bez iedgarveidīgiem pārspīlējumiem iztikt?? Sanāk, nopirka jaunu, uzreiz iedzina servisā un tā arī no tā neizbrauca.

Pašam nešķiet tāds pastulbs apgalvojums?

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Neko daudz pastāstīt laikam nevarēsu. braucu ar tādu tikai vienu reizi... pirms gadiem trim.

Palika atmiņā sekojošas lietas:

1. ļoti ļoti prasts salona apdares līmenis ( tādi puķaini nenosakāmas krāsas benķi, ļoti lēta paskata plastmasa panelim)... acīmredzot auto bija bāzes komplektācija.

2. ļoti labi dzirdēja visus trokšņus salonā (dzinēju, riepu skaņa,u.t.)

3. Piekare likās ļoti cieta, nekomfrtabla.... (braukts gan tika pa toreiz vēl neremontēto... (lasi: sabrukušo) Rēzeknes galveno ielu).

4. Atceros kā viss grabēja.. penelis, durvju apšuvumi, kaut kas bagāžniekā...

5. Salona ietilpība likās ok..

6. Atziņas pēc brauciena bija apmēram sekojošas... "Kā MB vispār izdomāju ko tādu projektēt un ražot".

Pirms tam bija brauks ar diezgan parastiem MB auto ( W124 kupeja E320 , C klases 200MB ( laikam W204), acainie E klases MB). Vārdusakot pat pēc diezgan parastiem MB, A klase likās diezgan shocking

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

ap 2006. gadu tādu - vai gandrīz tādu, jo nezinu cik tas bij vecs - man iedeva Herca autonoma Berlīnē. Pārbraucu pāri Vācijai un atpakaļ. Neko neatceros. Bija mašiņš. Pie 160 kmh strēba soļķi kā divi kalibri lielākas mašīnas. Tas viss.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Ir tāds mbclub.lv , tur dabūsi gana daudz patiesas un nepatiesas informācijas par to MB parodiju.

Lai konkurētu tirgū, auto ražotāji ir gatavi darīt jebko, lai aizbāztu savus baltos plankumus modeļu rindā. Tad nu sanāk kaut kas dīvains ik pa laikam.

Nez būs BMW minivens ?

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

DekstersFF

Lai konkurētu tirgū, auto ražotāji ir gatavi darīt jebko, lai aizbāztu savus baltos plankumus modeļu rindā. Tad nu sanāk kaut kas dīvains ik pa laikam.

Nez būs BMW minivens ?

================

Ja vajadzēs un būs prognozējams un pietiekams noiets, ražos kaut vai kravas auto vai autobusus Galu galā, ja PORSCHE savulaik varēja ražot traktorus, kāpēc lai BMW nevarētu Pilnīga taisnība par tiem baltajiem plankumiem Man Vācijā vienreiz baisi iepatikās šitas

A-Klasse ar uzrakstu uz sāniem "BMW Niederlassung Nordrhein - Westfal" Žēl, nebija fotoaparāta pie rokas

arko2 Reģ.: 11.01.2005
0 0 Atbildēt

es arī laikam neriskētu pirkt nekādus eksperimentālos modeļus - audi a1, a klase, velsatis, u.t.t.

saf Reģ.: 20.07.2006
0 0 Atbildēt

Sievai bija 6 gadi lietošanā A160, 99. gada benzīns ar manuālo kārbu. Nobraukts netika daudz, kādi 50k, jo ekspluatēts tikai pa pilsētas korķiem, braucienam uz darbu.

Iekšā kluss, dzinēju nedzird, vienīgi pa bedrēm grabēja pakaļējais vāks.

Pa visu laiku tika nomainītas visas atsperes, jo pārlūza, piekares gultņi, atbalsta gultņi. Atbalsta šarnīri, priekšējas atsaites.

Dzinējam bija nomainīts starteris.

Regulāri bija jāmaina dzensiksnas ruļļi, jo ātri vien sāk čīkstēt, laikam reizes trīs tika mainīti.

Detaļas ir pa lēto, jo pilns tirgus ar aftermarket ražotājiem, un arī oriģinālās daļas nav nekāds kosmoss, tikai tolks viņas pirkt, ja tā pat ražo turki.

Ar dzinēju, elektroniku vispār nekādu problēmu nebija.

Jāsaka ka tas 1.6L benzīna dzinējs tāds kūtrs gan.

Tika pārdots, jo intensīvi sāka rūsēt pakaļējās arkas.

KAIFARIX Reģ.: 28.06.2002
0 0 Atbildēt

MERSEDES zīmes necienīgs auto! Čoma sievai tāds bija lietošanā kādus 5.gadus. Serviss serviss un vēlreiz serviss!

Piekare netur, plastmasas grab, rūsē, salons no cietas plastmasas. Tika pārdots pirms pāris gadiem jo izbesīja to miskasti remontēt!

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti