Problēma atrisināta. Nopirku bu korektora motorīti par 10,-LVL. Viss strādā.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Problēma atrisināta. Nopirku bu korektora motorīti par 10,-LVL. Viss strādā.
Nu ir jau ar nieks. Ieiesi servisā un paprasīsi pēc helpa, paskatīsies ar šķjību aci. Tagad tauta izlepusi, ja 100 lašus pa sitienam nepelna, tad par 5-10 naudiņām vispār neiespringst.
Manam vagonam priekšējie lukturi ir ar korektoru. Sanāca būt MM un teicu lai pie reizes noregulē gaismas. Šamējie saka, ka vienam lukturim nevar. Mājās pārbaudīju, tiešām nevar. Korektors gaismas cilā, bet grozot regulatoru nekas nenotiek. Tas plastmasas zobrats grozās, bet necilā. Kamēr čimerējos šad tad ierūcās korektora motoriņš. Izskatās, ka kāds īsais kautkur. Paņēmu un atvienoju pienākošo vadu, tad gan varēja paregulēt. Vai neesat saskārušies ar ko līdzīgu? Teorētiski jau noregulēt var, bet palietojot korektoru nav nekādas garantijas, kad viss atgriezies savās vietās. Vai kāds ir ložņājis tajā korektora elektromehānismā? Dēļ tāda sīkuma jaunu lampu pirkt negribētos. Varbūt pilsētā kāds remontē tādus niekus?
protams ka pēc 120k
Neesmu lasījis pamatrakstu, bet 1 drošas braukšanas kursu apmeklējis gan esmu. Protams tas ir bizness, bet ieguvums ir abām pusēm, gan tiem kas māca, gan tiem, kas mācās. Uzskatu sevi par "agresīvu" braucēju t.i. patīk paslidināties, salikt auto pirms līkuma, uzlekt kādā tramplīnā. Lielākā daļa tā nedara un viņiem nav nojausmas ko auto dara ekstremālās situācijās. Nevietā izbraucis auto, izskrējis tantuks, stirna naktī un tev ir jāpieņem pareizss lēmums. Ko es ar to gribu teikt. Jo vairāk jūs mācīsieties, jo vairāk darbosieties ar auto, jo drošāk jūs brauksiet. Priekšējo riepu DBS'ā pietiek 3 dienām poligonā, degviela, bremžu kluči, jauni Ford Focus.... lūk arī izmaksas. Nav šī apmācība spiesta lieta, nu neejiet, ja negribat. P.S. Arī es šajos kursos ieguvu vismaz 2 jaunas lietas
Karodziņi šosezon ir modē, esmu urmasiņus redzējis, broļi arī braukā apkārt. Man patīk! Vai pats liktu? Nezinu. Pie 100 km/h baigi pļerinās.
Real rakstīja: Esmu pārmeties no SAABistiem uz VOLVOistiem (V-40)... Ja ne labāk, tad vismaz citādāk... ) Un uzreiz lūdzu padomus:
1. Aktuālākā lieta - šodien Tehniskājā apskatē konstatēja, ka pazudušas visas bremžu gaismas (nu, nevarēja tak visas lampiņas reizē izdegt t. sk. tās papildlukturī uz aizmugurējā stikla), panelī par tēmu neko nerāda, drošinātājs (motortelpā) vesels. Ko vēl var pats izdarīt vai arī - kur ir kāds sakarīgs specs, izņemot lielos servisus?
2. Bagāžniekā (pie rezerves riteņa) bagātīgi uzkrājas ūdens, vizuāli nevaru nofiksēt - no kurienes. Vai kādam ir pieredze, kur ir vājā vieta, kā meklēt?
3. Panelī visu laiku deg "slīdošais auto". Vai tas nozīmē, ka pretslīdēšanas sistēma visu laiku strādā, vai, ka ir nokārusies? (vispār jau vienalga, bet kārtībai jābūt - gribas zinaat )
4. Iedarbinot iedegas servisa lampiņa, bet pēc kāda brīža nodziest. It kā nekādas problēmas nejūtu... Kā noskaidrot - vai kaut kas nopietns, vai vienkārši pienācis laiks kārtējai apskatei?
1. Manam 850tajam nekontačīja tā saucamā "ļiguška". Gaismas pazuda pēkšņi. Noņēmu, neko nekonstatēju, uzliku atpakaļ. Viņai tāds interesants pašregulācijas mehānisms. Pasūtīju MM jaunu. Jāgaida bija 2 nedēļas. Nebrauksi taču tik ilgi bez "bremzēm", pakaļā kāds var ielikt. ņēmu vēlreiz nost, izjaucu, iztīriju kontaktus un apgriezu otrādi(ja jauksi sapratīsi) un .... maita aizgāja. Tagad viens jauns štrunts par padsmit Ls stāv mājās. Pamēģini!
Cik dzirdēju no vīriem kas ir lietojuši šo drazu, tā ir jāiepūš pa to caurulīti pa kuru tiek novadīts kondensāts, respektīvi no auto apakšpuses kur nu kuram tā trubiņa atrodas. Pūšot visās citās vietās netiek panākts vajadzīgais rezultāts.
fix-ice rakstīja: Sveiki.
Manan 850-ajam novērota šāda problēma, nezinu, iespējams, ka tas ir normāli šim auto. Lietas būtība sekojoša - kad auto tiek stādināts (bremzēts), bremžu pedālis sākumā ir ciets, taču turot uz bremzi, tas aiziet gandrīz grīdā. Gribu piebilst, ka auto bremzējas ļoti labi. Bremžu trubas ir veselas, eļļas noplūdes nav.
Varētu būt vaina vakuuma pastiprinātājā varbūt, ja šim modelim vispār tāds ir?
Padalieties ar iespējamajiem ieteikumiem lūdzu. Paldies.
Es arī domāju ka ir gaiss sistēmā. Vai neesi ko ķimerējies ap un ar bremzeem? Vakuma pastiprinātājs tev palīdz bremzēt, citādi pedālis būtu kā akmens un jāspiež ar visu spēku. Velkot auto ar izslēgtu motoru var sajust kā ir bremzēt bez VP
Tomēr nopirku SPORT pakaļai. Plānoju pa brīvdienām uzlikt. Būšu atpakaļ ar reportu. Leinodos atlaidīti arī sarunāju, nācās atsaukties uz mūsu brāļiem (SAABistiem).
"Bizenāj" - jūsu labais vārds(SAAB Club) ir pazīstams it visur Latvijā!!!
Tomēr nopirku SPORT pakaļai. Plānoju pa brīvdienām uzlikt. Būšu atpakaļ ar reportu. Leinodos atlaidīti arī sarunāju, nācās atsaukties uz mūsu brāļiem (SAABistiem).
"Bizenāj" - jūsu labais vārds(SAAB Club) ir pazīstams it visur Latvijā!!!
bizenajs rakstīja:
Rudais rakstīja: vispār Leinodos viens džeks no Sābu 'zonas' manīts, kopā Sābrallijā braucām. Vienu reizi tik vārdus pārmijis esmu, tā uzreiz piebraukt negribētos.
kad ta esi braucis??
Toreiz, Ādažos, ar Uculi.
vispār Leinodos viens džeks no Sābu 'zonas' manīts, kopā Sābrallijā braucām. Vienu reizi tik vārdus pārmijis esmu, tā uzreiz piebraukt negribētos.
S70-T5 rakstīja: Pie Leinodiem komplekts maksā ~ 400 Ls, var mēģināt ar viņiem sarunāt līdz 20% lielu atlaidi!
Es laikam palikšu pie pārbaudītām vērtībām un ņemšu Sportu pakaļai. Saki ar kuru tautieti jārunā par discountiem vai uz kādu labu vārdu var atsaukties. Pdod sms uz 26186190 vai rudice@inbox.lv
mx_black rakstīja: a kas tur iisti ir ar tiem KONI? tjip reguleejama cietiiba vai kas?
Cik nopratu no lasītā, tad FSD ir 1std. vārsts kā normāliem amīšiem un 1 papildus - paralēlais vārsts. Normāli braucot strādā abi divi, bet ja notiek kas extremālāks(bedre, strauja sānsvere), tad tas paralēlais tiek aizsists(aizvērts) , kas nepieļauj ātru eļļas pārplūšanu uz otru pusi. Nu kautkā tā. FSD tirgojas tikai pa 4gb., atradu arī komplektus kopā ar atsperēm. Kāds ir noskaidrojis cik pie Leinodiem maksā komplekts?
Lielās fiškās var uzlikt dajebko. Man pašam virsū stāv Nivomāti, kuri izskatās iet uz beigām. Tīri materiālu apsvērumu(veselā saprāta) dēļ nav vērts pirkt jaunus Nivomātus 2x230,-Ls=460,-Ls '95 gada autiņam. Kā jau rakstīju iepriekš nomainot atsperes(+/-30,-Ls/gb.), atbalsta bukses + KONI Sport(~55,-Ls/gb.) var tikt pie jaunas aizmugures par saprātīgiem rubļiem.
ziedoniz rakstīja: Sorry! Kļūdījos! Gāzes ir tikai regulējamie
Abi ir regulējami. Eļļenieki jānoņem no auto, bet gāzeniekiem(Sport) to var darīt vienkārši tāpat.
Tiesa! KONI fiška pavisam cita. Es te iebliezu par NIVOMAT sistēmu, t.i. krauj autiņā cik gribi, pēc pārdesmit metriem aizmugure ieņem savu normālo horizontālo stāvokli un nevelkās pa zemi. FSD ir pavisam savādāk.
vai Volvo 850 ar jumta reliņiem šķērsstieņi ar dabonami? Varbūt kāds stiprinājums laivas nostiprināšanai?
Njā! Sābisti tik runā par labiem amortizātoriem, bet brauc ar o.e. Sarkanie ir eļļenieki, dzeltenie gāzenieki. Esmu braucis tikai ar sarkanajiem, nogrieztiem līdz galam. Auto bija ciets, līkumos gāzu ka traks. Atsperes ieteiktu mainīt uz pakāpi cietākām, jo standarta nespēj strādāt kopā ar Koni. Regulāri izsita. Nekad nelietojiet sēdinātās atperes ar standarta amīšiem. Izdursiet štokus caur haubi. Sarkanie KONI pirms likšanas ir "jāatgaiso", jo pastāv risks, ka guļot noliktavas plauktā tajos iekļuvis nedaudz gaisa. Garantija bija lielāka ja pirka visus 4 kopā.
Nu vīri jūs dodat! KONI nekad nav ražojuši pašlīmeņojošos amortizātorus. Vinji ražo ļoti labus regulējamus eļļeniekus un gāzeniekus. Koni "parasti" pērk tauta kura grib ko sportiskāku(cietāku) nekā O.E. 850jam pikapam ir nopērkami pašlīmeņojošie ko ražo BOGE artikula nr.60-166-4 un SACHS artikula nr.170496. Latvijā nopērkami par ~230,-LVL/gab. Ja autiņam pirms tam stāvējuši parastie amīši un grib nomainīt uz pašlīmeņojošiem, tad ir jāliek citas(mīkstākas) atsperes un augšējās atbalsta gumijas.
P.S.Ieliktajā linkā skaidri un gaiši uzrakstīts, ka izņemot autiņus ar pašlīmeņošanos.
Gnoms tu gan daudz zini ! Pusstundu mekleeju vainu un atradu. Tieshaam kaads fiksators bija izlecis no savas vietas, jo atsperiite to neievilka atpakalj. Fiksatora noziimi atshifreet neizdevaas. Siicis nebij pie vainas, taa teikt dabiigais nolietojums.
Vai kaadam nav bijis taa.....? Neveras valjaa beernu seedekliitis. Izvelkas kaadus 15-30 graadus un atduras pret ko metaalisku. Siicis dievojas ka lauzis neko neesot.
draco rakstīja: zhopa!
visiem 850 iipasniekiem,kuri to veel nezin, iesaku tuvu apmalei ar purnu nestaaties - shodien nostaajos. braucot nost nolauzu apaksheejo spoileri un kaukaadu aizsardziibu plasmasas apakshaa. nezheeliigi zems tas volvo tomeet,liidziigas izdariibas uz turboeskorta pie taadaam sekaam neveda
Man gadiijaas liidziigi. Piebraucu pie apmales atpakalgaitaa, pastaaveeju kaadu laiku un .... Aizmugureejie Nivomaati nolaidas un piekabes aakjis bij otrpus apmalei. Njeemu un braucu, noraavu tikai kontaktligzdai vaacinju. Deels saka - domaa liidzi!
Tu jau noteikti runā par VADIS. Proga kurā var paskatīties detaļu numurus un visu citu tehnisku infu. Taujā Crash'am, par 5 Užavniekiem iededzinās.