Ieraksts N.Ušakova Twitterī:
Rītdien līdz 14.00 snigs. Aicinu autovadītājus atstāt mašīnu mājās, paņemt līdz tehnisko pasi un bez maksas braukt ar sabiedrisko transportu.
Ieraksts N.Ušakova Twitterī:
Rītdien līdz 14.00 snigs. Aicinu autovadītājus atstāt mašīnu mājās, paņemt līdz tehnisko pasi un bez maksas braukt ar sabiedrisko transportu.
sarashkins rakstīja: Skaistulis! img1.liveinternet.ru/...
Es to sauktu par psrs "inženēru" nespēju radīt pietiekami normālu dīzeļdzinēju.
Bet pirmsākumi visiem šitiem ir meklējami 19.gs beigās.
Lūk viens no tādiem:
robotbarbers rakstīja: Mani ieinteresēja tāda lieta: Uz kāda punkta pamata, vispār aizsākās šis tofiks?
Gribi par to parunāt?
Deja Vu...
Latvijā vilcienu konkursā uzvarēja Spāņu CAF, Šveices Stadler iesniedza sūdzību tiesā.
Nupat Tallinā noslēdzās konkurss par jaunu tramvaju piegādi, kurā uzvarēja CAF, Stadler nekavējoties iesniedza sūdzību...
HIPPY rakstīja:
Bams rakstīja: Rumānija.
Arada-Ghioroka
tf1.mosfont.ru/...
Ko viņš tur krūmos dara?
Tur iekšā brauc fotoradaru uzstādītāji. Tāpēc pietur pie katra krūma
uupis rakstīja:
HIPPY rakstīja: Trakie tramvaji
www.fontanka.ru/...
Viņi ir visur…
Nē, Līvānos nav. Mārupē arī.
DekstersFF rakstīja:
GB12 rakstīja: Viss jau atkarīgs no tā, kādas ir tavas intereses un ko vēlies redzēt.
Man Dānijā patika Monas klintis
Tās klintis izskatās iespaidīgas, paldies par norādi.
Tasman patiktu. Pa muzejiem staigātājs gan neesmu, bet šitāds gan ir ļoti ok www.iwm.org.uk/...
Kaut kā patīk pat rudenī-ziemā paceļot. Nav karsts, cilvēku nekur nav gandrīz.
Ja būsi Prāgā, iesaku uzkāpt mazajā Eifelī.
Arī Karlovivari no Prāgas nav tālu, bet ir ko redzēt.
Kaut kur pa vidu starp Olomouc un Brno ir Macohas bezdibenis ar Punkvas alu - plaša pazemes stalaktītu ala ar pazemes laivas braucienu un fotogēnisku atvērumu pazemes gājiena beigās uz Macohas bezdibeni.
Tad jau uz Rīgas pusi braucot vairs nav Tālu Krakova un tai blakus esošās Vieličkas sāls raktuves. Iesaku.
Eskişehir, Turkey
Insbruka:
HIPPY rakstīja:
Bams rakstīja:
HIPPY rakstīja: (RS) nākamgad plāno iegādāties 125 jaunus trolejbusus un 175 jaunus autobusus.
Starp Rīgas domi un RS Līgumiņš tur tā interesanti noslēgts (pagarināts). Ar noteikumu, ka busu vecums nedrīkst pārsniegt 10, bet trolejbusu -12 gadus.
Un Tramvaji 30?
Jā.
HIPPY rakstīja: (RS) nākamgad plāno iegādāties 125 jaunus trolejbusus un 175 jaunus autobusus.
Starp Rīgas domi un RS Līgumiņš tur tā interesanti noslēgts (pagarināts). Ar noteikumu, ka busu vecums nedrīkst pārsniegt 10, bet trolejbusu -12 gadus.
HIPPY rakstīja: Viss gtaču jau apķīlāts dēļ jaunajām sekcijām
AUsainis esot gatavs ieķīlāt sevi
HIPPY rakstīja: (RS) nākamgad plāno iegādāties 125 jaunus trolejbusus un 175 jaunus autobusus.
Kur viņi ņems naudu?
Bankā. //--//
i_edgars rakstīja:
GB12 rakstīja:
Kontaktā. Lādēju telefonu.
Kas tas par mēslu, kuru visu nakti jālādē?? Vecu vecais "ķieģelis" vai!
Esot tādi tel. ar gumijas korpusi. Jo ilgāk lādē, jo vairāk ielādē
taaneko rakstīja:
Rīgā IK nevar dabūt cauri, ja ir centrālapkure no RS- var dabūt cauri, ja tā ir māja kaut kur Grīziņkalnā ar malkas apkuri dzīvokļos. Arguments- izmešu kvotas, netiešais arguments- RD ir akciju daļas RS.
Visa māja praktiski nevar, bet ja dzīvoklis pēdējā stāvā, tad var. Ar lielu čakaru protams, un ilgu papīru kārtošanu+ lielām izmaksām. Ir precedenti.
Rxx rakstīja: Kādas izmaiņas mēģināja dabūt cauri?
Paplašināt krustojumu uz Čakenes pusi tā lai tramvajs netraucētu auto un otrādi. Arī sliežu radiusu nedaudz palielināt.
Palaidniex rakstīja:
un ar ko tie šo modernās satiksmes murgu aizstāvēja? kura tieši vēsturiskā ietve vai māja ciestu no normālu satiskmi nodrošinoša risinājuma realizācijas?
var diez tās sēdes protokolu un "autoru" vārdiem aplūkot?
Sīkāk pagaidām neko daudz nezinu.
Nupat uzzināju, ka Pieminekļu aizsardzības komisija nav devusi atļauju Kr.Barona-Matīsa ielu krustojuma rekonstrukcijai.
Tas nozīmē, ka brauktuve paplašināta netiks un spraukšanās starp auto un tramvaju turpināsies.
Arī iecerētā sliežu līkuma pārbūve nenotiks. Mērkaķi.
Nortel rakstīja:
Kad apsaimniekotājs atteiksies apsaimniekot, tad domas mainīsies.
Apsaimniekotājiem tas ir gards kumosiņš, jo māja ir salīdzinoši jauna un labā stāvoklī. Tādi nāk viens pēc otra un piedāvā ķipa labākus un lētākus pakalpojumus...
Nortel rakstīja: Piedošanu, ar katru gadu mazāk paliek "slikto" māju. Pensionāri pamazām apmirst un jaunie var savākt vairākumu balsojumos par labu siltināšanai.
Atvaino, bet zinu vienu māju Rīgas centrā, kur ir 100 dzīvokļu un kur jau gadiem tiek sauktas kopsapulces un gadiem nevar vienoties ne_par_vienu jautājumu... katrs velk deķīti uz savu pusi, tiek veidotas savējo un ienaidnieku nometnes, apmelošana nu kā jau latviešiem pieņemts... Turklāt pensionāru tur ir apm. 10% no visiem, turklāt viegli manipulējama masa. Tāpēc ļoti skeptiski skatos uz šādiem aicinājumiem savākt vairākumu.
zhuks rakstīja: Vai kāds ir tā darījis- samainījis savu silto dzīvokli ar visām ērtībām pret māju kādi 15km no pilsētas? Dikti jau gribās māju ar zaļo teritoriju un savu dārziņu, un piknika vietu, bet finanses ļauj tikt pie mājas tos 10-15km no pilsētas, nevis centrā. Izsakieties skaidri un saprotami- interesē gan plusi, gan mīnusi. Varbūt jūsu teiktais palīdzēs man labāk saprast- vajag man to vai nevajag!
Nu blins kā tad to kāds tavā vietā var ieteikt...
Vajag padzīvot kādā mājā, tajā, vai citā un tikai tā var saprast. Plusi ir tik pat daudz, cik mīnusu.
Es personīgi neredzu dižu atšķirību starp dzīvokli un māju pierīgas pļavu rajonā, kur kaimiņš no kaimiņa 10m attālumā. Tādos gadījumos vienmēr atradīsies kāds jampampiņš, kurš 6 no rīta ar motorzāģi zāģēs vai pļaus zāli 10 vakarā vai cits, kurš izdomās blakus sētā vistas vai cūkas turēt vai kāds cits autoservisu pagalmā ierīkot... ļembasts visas dienas garumā garantēts.
Tāpēc ja reiz māja, tad tālāk nost no citiem. Mana pieredze.
Un rēķinies ar to, ka viss būs jādara pašam. Gan jumts jālabo, gan pagrabs no ūdens jātīra, gan viss pāºējais pašam jālabo un ikdienā jāčeko līdzi.
Dzīvoklī tu vari pazvanīt uz namu pārvaldi un tā visu izdarīs.
Rēķinies, ka apkure visdrīzāk būs dārgāka nekā dzīvoklī. Arī zāle vasarā pašam būs jāpļauj un ziemā sniegs jātīra arī pa ielu gar sētu, ja negribi pašvaldības policiju bieži ciemos. Bet tas nedod tev garantiju, ka kādā sniegotā rītā tiksi laukā uz lielā ceļa...Protams vienmēr var noalgot kādu, kas to visu izdarīs tavā vietā.
Arī transporta izdevumus rēķini, tā tikai liekas, nu kas tur 10-15-20km... No rīta un vakaros brauc kurā virzienā gribi-visur propķi...
Ar vienu auto arī visdrīzāk vairs neiztiksi, sievai gribēsies pa savām ģēlām braukt, pašam pa savām, ja vēl sīkie jāvadā turp-šurp.
Bet cilvēks jau ir tāds lopiņš, kurš pierod pie visa. Vobščem domā pats.
Ir vai nav šķībs?
Man jau liekas, ka reāli nepas ne pēc viena parametra, skatoties gan pēc logu līnijas, gan jumta, gan apakšas. slāvi gan ar putām uz lūpām brēc, ka viss štokos, esot nelīdzena iela tai vietā
(izstrādājums jauns, vienā ex., tikko no zavoda)
Jaunākās vīzijas pasažieru pilsētas satiksmes transportlīdzekļos
Bilde no Berlīnes izstādes Innotrans-2012.
Turku ražojums
Crankshaft rakstīja: Mja, incanti un loģiski - "apstrāvotais" elektrības pievadsliedes posms allaž ir zem tramvaja. Vien mūsu klimatā IMHO varētu būt problēmas ziemas / sniega /ledus
gadījumā, principā tur kartē parādītās pilsētas visas ir reģionos, kur tādu normālu ziemu nemaz nepazīst ...jeb to strāvas sliedi jāapsilda, lai neapsarmo / neapledo
Jā, tā tas ir. Patlaban nav neviena sistēma kādā pilsētā ar īstu ziemu.
Kaut gan tāda sistēma ir veca kā pasaule un pirms 2.pas. kara Eiropā un ASV bija plaši izplatīta.
Bilde no Vašingtonas: images.nycsubway.org/...
Eiropā pirmie to sāka izmantot Londonā.
Pārslēgšana gan notika mehāniski, ar roku palīdzību.
Te bildes no Londonas kā tas notika:
HIPPY rakstīja: Interesanti vai šajā putenī jaunās (augsto griestu) SCHkodas vispār kursē?
Brauc. Pa 6 tikai Škodas. Līdz gada beigām arī pa 11 būs tikai Škodas.