Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Bams 12.09.2012 21:56

Varu paskaidrot tik, cik zinu:

Sviestnesis rakstīja: Vispār man viena lieta nav skaidra..

biju Stoholmā, tur tramvaji kursē vecie,

Stokholmā vispār pāri palikusi ir tikai muzejtramvaja līnija ar attiecīga līmeņa vagoniem. Plāno atjaunot vismaz 4-5 līnijas ar mūsdienīgu ritošo sastāvu.

biju Prāgā, tur arī kursē vecie, gan tie, kurus pie mums maina pašlaik uz jaunajiem, gan arī vēl vecāki..

Vecāku modeļu kā Rīgā tur nav. Nu izņemot dažnedažādus muzejeksponātus, kuri vasarā kursē pa 91 maršrutu. Prāga ir pasūtījusi sev 250 tādus kā mums. Kopā viņiem ir ap 1000 vagonu.

Pensionāriem nav ko ēst, tiem nav ar ko nomaksāt komunālos maksājumus,

Tas drīzāk jautājums, kas neattiecas uz Rīgu un tā transportu.

bet toties Viņi var braukāt krutos tramvajos, kuri ir aprīkoti ar GPS, kuri loģiski ka tiem neēdušajiem Pensionāriem ir dziļi pie kājas..

GPS nav paredzēts pensionāriem vai citiem pasažieriem, izņemot mobilo pozīciju uz ekrāna vagonā, bet gan, lai uzņēmums var kontrolēt savus transportlīdzekļus uz līnijas. Nu un citām vajadzībām, kā pārmiju pārslēgšanu, maršruta tablo pārslēgšanos uc.

Nu kāpēc mūsu Rīgas Satiksme nemitīgi cenšās uzlegt augstāk par savu, un visu Rīgas budžeta "pakaļu"

kāpēc?

un kam tas ir izdevīgi?

Bet vai tad jauns transportlīdzeklis ir ar kaut ko slikts???

Kāpēc normālas un bagātas Eiropas valstis uzskata ka viens un tas pats tramvajs var kursēt šamu galvaspilsētās 20 un vairāk gadu,

bet lūk Rīgas Satiksme savukārt apgalvo ka šie tramvaji, trolebusi un autobusi ir nolietoti, savu nokalpojuši, ekonomiski nezidevīgi un ka mūsu Latvijas izsalkušajam pensionāram obligāti vaig jaunas Škodas, Mersedesus un.t.t.

Veco, esošo tramvaju izgatavotājrūpnīcas paredzētais kalpošanas laiks ir noteikts 16 gadi.

Vecākais tramvajs pie mums izgatavots 1975. gadā, jaunākais-1990.gadā.

190gb 1999-2001.gados tika veikts kapitālremonts/renovācija un vagonu ekspluatācijas termiņš tika pagarināts pa 12 gadiem. 2013. gads ir pēdējais, kad tos var lietot.

Autobusiem ekspl. termiņš ir krietni īsāks. 1997 gadā pirktie MB jūk laukā. Bet pagaidām tos neplāno aizvietot ar jauniem.

Ar trolejbusiem ir labāk, liela daļa veco, 20-22 gadīgo ir nomainīta un vismaz gadus 15 jaunus nevajadzēs. Varbūt vienīgi kādas 15-20 garmoškas. Pāragri nosprāgušo baltkrievu vietā.

bet paēst normāli Viņam nevajag?

Kurš un kāpēc to ir izdomājis?

Pensijas mums bīda Dombrovskis ne RD vai RS.

Bams 07.09.2012 17:34

GB12 rakstīja:

Bams rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

Bams rakstīja:

ak rakstīja: Za to kalpaki nekad nepazūd Citroniem riepas pumpēt ir jābrauc uz autorizēto servisu.

Tā jau vakar viens cits tur teica: šai mašīnai gaiss beidzās kopā ar auto un riepas jāmaina kopā ar auto

Bet ja kas- pirmo reizi ar kaut ko tādu saskāros.

Bija iemesls ar meiteni iepazīties tuvāk.

ņe v majom vkuse bija

Gan jau ka otrādi...

Nu ne jau es pie viņas gāju, bet gan viņa nāca

Bams 07.09.2012 17:33

i_edgars rakstīja:

Bams rakstīja:

ņe v majom vkuse bija

Nestāv vai??

Vai

Bams 07.09.2012 14:17

DekstersFF rakstīja:

Bams rakstīja:

ak rakstīja: Za to kalpaki nekad nepazūd Citroniem riepas pumpēt ir jābrauc uz autorizēto servisu.

Tā jau vakar viens cits tur teica: šai mašīnai gaiss beidzās kopā ar auto un riepas jāmaina kopā ar auto

Bet ja kas- pirmo reizi ar kaut ko tādu saskāros.

Bija iemesls ar meiteni iepazīties tuvāk.

ņe v majom vkuse bija

Bams 07.09.2012 13:46

ak rakstīja: Za to kalpaki nekad nepazūd Citroniem riepas pumpēt ir jābrauc uz autorizēto servisu.

Tā jau vakar viens cits tur teica: šai mašīnai gaiss beidzās kopā ar auto un riepas jāmaina kopā ar auto

Bet ja kas- pirmo reizi ar kaut ko tādu saskāros.

Bams 07.09.2012 13:30

Vakar saskāros ar visai dīvainu situāciju: tankštellē pienāca meitene un jautāja, lai palīdzu šīs CitronXsarai atrast ventiļus Bet ventiļu tiešām nebija. Nē, laikam tie bija gan, bet zem dekoratīvajiem kalpakiem, kurus var noņemt tikai atskrūvējot pašu ratu.... Nu kā tik nejēdzīgi var uztaisīt??? :x

Bams 05.09.2012 14:15

Veiga rakstīja: Nav mirušu topiku, ir notikumu trūkums.

Bams, vai vari pastāstīt, pēc kādas tehnoloģijas taisīs jauno sliežu klājumu, nebiju agrāk redzējis, ka kaut kur zem sliedēm lentveida pamatus lietu...

Tagad lej daudz kur. Eiropas tehnoloģija. Šajā vietā tika izvēlēta šāda metode, jo apakšā ir purvs, viss grimst. Teorētiski vajadzētu kalpot 2x ilgāk nekā parasto gulšņu klājums. Bet kā būs ilgtermiņā - grūti pateikt, jo Rietumos tikai pirms apm. 20 gadiem tādu sāka pielietot. Vismaz gulšņi nebūs jāmaina.

Bams 05.09.2012 14:01

sarashkins rakstīja:

Ropaži, "Vēja ligzda". Krodziņš labs, cenas sakarīgas, atklātais kamīns, otrā stāvā biljarda galds, par naktsmītnes iespējām nezinu.

Paldies, aplūrēšu klātienē.

anonimikis rakstīja: Jūrkalne, Zaķu krogs.

Tas tāds sakarīgs izskatās. Paldies.

Jautājiens: vai kāds ir bijis Melnsila mucās? Tur esot lielas koka mucas pašā jūras malā, kurās esot gan numuriņi, gan pirts.

Bams 04.09.2012 12:53

Eu, kāds var ieteikt kādu sakarīgu krodziņu ārpus Rīgas, kur nosvinēt svinības un moš var palikt pa nakti?Attālumam no Rīgas nav būtiska nozīme.

Bams 30.08.2012 16:50

topiks nosprādzis dabīgā nāve

Bams 30.08.2012 0:06

manuprāt dinamiska bilde.

forum.myriga.info/...

Tajā vietā tagad dzīvīgums ir zudis.

Bams 28.08.2012 21:04

Paguglējot krievu saitus, var lieliski redzēt, ka viņu pilsētās ļeņina, komunisma un viņu līdzskrējēju idejas dzīvo un uzvar.

Pilsētās vēl pilns ar ielām, kuras joprojām dēvētas kā

Улица Ленина

Улица Крупской

Советская площадь

Улица Пионеров

Интернациональная улица

Улица Героев Панфиловцев

Комсомольская площадь

Улица 1-й Пятилетки

Улица "Красный перекоп"

Проспект 50 лет Октября

Улица Октябрьская

Проспект Кирова

Краснодонская улица

Проспект Дзержинського

Улица Кирова

Проспект Энгельса

Проспект Маркса

Ленинградский проспект

Первомайская улица

Улица Чкалова

Проспект 50лет ВЛКСМ

Улица Красной Армии

Улица Розы Люксембург...

Bams 27.08.2012 19:01

Paturpinot par trambalajiem plašajā pasaulē.

Šoreiz par dīvainībām.

Volčanska. RUS. Ne ta ciemats, ne ta pagasts. Vobščem ģerevņa.

Bet ir tramvajs. Kopš 1951.gada. Viena līnija, viens maršruts, savieno vienu ģerevņu ar otru.

Kādi 8km, no tiem puse pa Taigu.

Kādreiz vēl bija savienojums ar 16 km attālo Karpinsku un uz otru pusi vēl ar kaut kādu ciemateli.

Depo 5 vagoni, 5 dažādi modeļi, no tiem 4 ejoši.

Bildes:

ķipa depo: transphoto.ru/...

tf1.mosfont.ru/...

ķipa laikam centrs

tf1.mosfont.ru/...

kaut kur dziļi mežā:

tf1.mosfont.ru/...

šķībo stabu karaļvalsts

tf1.mosfont.ru/...

Ziemā sliedes tīra ar.. kāpurķēžu traktoru jo vienīgais sniegtīris sen kā nedarbojas.

tf1.mosfont.ru/...

bijušais krievu interurbāns Volčansk - Karpinsk

tf1.mosfont.ru/...

Meža vidū kilometriem no apdzīvotām vietām maršruts pēkšņi taisa 90\' pagriezienu. Bija plānota pilsēta ar ielām. Nekas no tā nav uzbūvēts.

tf1.mosfont.ru/...

Bams 23.08.2012 14:10

GB12 rakstīja:

Bams rakstīja:

Vilks rakstīja: gribējās padomu palūgt

kā rīkoties, ja 4 mēnešus pēc jauna auto iegādes ar speciālistu palīdzību esmu konstatējis, ka, visticamāk, auto pirms pārdošanas ir remontēta virsbūve

Savulaik Lauva Auto piekopa šādu praksi. Mums bija darba autiņš Peugeot, kuru 2 gadu vecumā viens darbonis ziemā 2x apmeta kūleni, mašīna bija samīcīta no visām pusēm. Pēc Kasko un vēl tur kādu sexpertu novērtējuma tā nebija vairs labojama. Saņēmām apdrošināšanu, sexperti auto savāca.

Liels bija mans izbrīns, kad pēc kāda pusgada to kā jaunu ieraudzīju pie kāda lielveikala. Ar tiem pašiem numuriem kamēr gaidījām jaunos, laimīgos īpašniekus to rūpīgi aplūkoju un atradu dažas mazas buktes, kuras zināmu iemeslu dēļ zināju, bet nezinātājs tā uzreiz neieraudzītu Sagaidījām jauno īpašnieci, viņa teica, ka auto pirkts no salona kā jauns... Un tiešām nobraukums tik knapi 6000tk. Vot kā vajag

Neticu... Kaut kas nelīmējas tavā stāstā kopā... Divgadīgu auto par jaunu uztaisīt nemaz nav tik viegli. Domā, auto salons pārsita šasijas numurus, plāksnes, sataisīja mašīnu tā, lai nebūtu nevienas nodiluma pazīmes ne salonā, ne uz virsbūves, saviltoja iegādes dokumentus, atbilstības sertifikātus, lai piereģistrētu kā jaunu, bet nesamainīja reģistrācijas numurus, lai kaut vismaz divgadīgai numuru sērijai nebūtu, kur piejāties? Tās izmaksas tādam pasākumam tad ir pilnīgi nerentablas.

Nezinu, varbūt, bet savām acīm redzēju nobrauktos km panelī. Manuprāt kruķit nost jau ir neētiski. OK, lai jau tirgo uzceltus autiņus, bet autosalons (ofic.auto dīleris) tomēr jau ar to atšķiras no parasta plača, ka tam cilvēki tic, ko šie borē un, ka mašīnas būs no rūpnīcas. Nevis no miskastes.

Jā, pilnīgi iespējams, ka salons no apdrošinātāja atpērk sistas mašīnas, kuras apdrošinātājs atzīst kā bojāgājušas, dīleris tās salipina kopā (galu galā, citi izcenojumi) un tad tirgo kā mazlietotas, tas nav nekas īpašs, nosodāms un tā notiek visā pasaulē. Jā, iespējams arī, ka mašīnai ticis attīts spidometrs, bet, ka tā ir tirgota kā jauna - šite manuprāt sākas piedomātā daļa...

Nu ok, krietns laiciņš ir notecējis, precīzi vārds vārdā neatceros ko madāma teica, bet nu par tiem 6000km domāju šai no Dīleriem makaroni tika sastūķēti visos caurumos labi daudz. Neba nu teica, ka kūleņi ar to tika mesti un tāpēc auto stāvējis un tik maz nobraukts.

Bams 21.08.2012 19:25

Vilks rakstīja: gribējās padomu palūgt

kā rīkoties, ja 4 mēnešus pēc jauna auto iegādes ar speciālistu palīdzību esmu konstatējis, ka, visticamāk, auto pirms pārdošanas ir remontēta virsbūve

Savulaik Lauva Auto piekopa šādu praksi. Mums bija darba autiņš Peugeot, kuru 2 gadu vecumā viens darbonis ziemā 2x apmeta kūleni, mašīna bija samīcīta no visām pusēm. Pēc Kasko un vēl tur kādu sexpertu novērtējuma tā nebija vairs labojama. Saņēmām apdrošināšanu, sexperti auto savāca.

Liels bija mans izbrīns, kad pēc kāda pusgada to kā jaunu ieraudzīju pie kāda lielveikala. Ar tiem pašiem numuriem kamēr gaidījām jaunos, laimīgos īpašniekus to rūpīgi aplūkoju un atradu dažas mazas buktes, kuras zināmu iemeslu dēļ zināju, bet nezinātājs tā uzreiz neieraudzītu Sagaidījām jauno īpašnieci, viņa teica, ka auto pirkts no salona kā jauns... Un tiešām nobraukums tik knapi 6000tk. Vot kā vajag

Bams 21.08.2012 14:38

Palaidniex rakstīja:

Gugi rakstīja: Man ar šorīt atnesa foto, no aizmugures Raganā uzšauts, atļautais 50, fiksēts 66, noņemot iespējamo kļūdu 63, viss ok, cēneris aizripoja Valsts kases virzienā.

Fiksēts 25.07., atnesa šorīt, nepilna mēneša laikā paspējuši apstrādāt.

ir ir ātrāk sākuši strādāt

man kaut kādā augustā atnesa par 21 jūniju, un pēc tam par 10 jūliju burtiski pēc 2 dienām...

Timrots twitterī atrakstijās, ka šim ienākuši 4 fotosodi uzreiz.

(c)

Joprojam nejutu audzinosho efektu!

Bams 13.08.2012 11:52

kārtējais krievu ekstrīms

kratās un šūpojās viss, kas kas vien nav pieskrūvēts.

www.youtube.com/...

Bams 11.08.2012 20:23

Veiga rakstīja: Brīvības ielas caurlaidību tam noteikti vajadzētu uzlabot.

Nu cerēsim. Katrā ziņā arī Brīvībenes krustojumus līdz Sporta akadēmijai ir paredzēts rekonstruēt, arī pieturas bīdīs.

Līdz nākošajai šaurajai vietai, protams.

Gaisa tilts. Kaut viņu...

Uz Juglas pusi braucot busiem būs kabatas. Tā kā ārā braucošiem būs raitāka izbraukšana.

Bams 10.08.2012 19:21

Bams rakstīja: :x

:x

Bams 10.08.2012 19:20

:x

Bams 10.08.2012 17:02

Palaidniex rakstīja: klau, Bams, to tramvaja tranšeju Brīvības gatvē rakņās visu ziemu līdz nākamajam gadam?

Nu ķipa laikam jā. Binders un pārējie lāpstotāji darbus sagrābušies pāri galvai pa puslatviju, nekur netiek galā

Jā un vēl kas. Pēc pēdējiem jaunumiem rekonstruēs arī ceļu aiz sliedēm un plānots, ka tur brauks visi RS busi.

Te kāds ļoti gribēja, lai tā būtu

Bams 10.08.2012 13:43

Ziema.

Putenis.

Šosejas malā tālbraucējs šoferis maina riepu savam Kamazam un purpina:

"Teica taču māte, mācies, dēliņ, par ginekologu.

Gan nauda turēsies, gan rokas vienmēr siltumā."

Bams 07.08.2012 12:20

Es paspēšu!

H*j tu paspēsi!

img.tagantransport.ru/...

Bams 06.08.2012 13:24

Shiirs rakstīja: atcerieties kas notika lielupee, kad straadaaja cukurfabrika? zivis tur katru gadu peldeja ar veederiem gaisaa. un slokas papiirene? tieshi tas pats. gandeeja uz nebeedu.

Da labi tev, Bauska, Jelgava un citas pilsētas, kuras pirms Slokas, laida Lielupē iekšā savus notekūdeņus. Slokas papīrene, protams arī nebija pirmā svaiguma, bet tā vietā, lai kko modernizētu, latvju bāliņi aizklapē ciet.

Starp citu, Līgatne vēl joprojām strādā. Vai Līgatne tāpēc ir ekoloģiska bēdu ieleja?

tagad, kad tas rupnicas ir ciet, lielupe atkal ir atdziivojusies.

Protams, protams, mums jau svarīgāki ir tārpiņi, sliekas, kūdras biotopi, kaltušas priedes, putni, hwz kādas vēl citas nezāles. Viss, tikai ne pašu cilvēki. Un ta brīnās, ka teju pusļimons ir notinuši makšķeres...

Bams 05.08.2012 16:47

DekstersFF rakstīja: lielais ºažošanas aizstāvis jau uzstājies

'i_edgars

No visas Eiropas dzen ārā svina ražotnes, bet te mēs "labiņie" atveram darba vietas!! Indēt cilvēkus pa minimālo algu?! Labi ka šie cilvēki nezina cik vajadzēs atdot zālēm pēc kādi 10 nostrādātie gadi - diez vai dubultīgas algas pietiks.

Zinu kas ie svins ražotnē! '

Nu un kā tādu mērgli lai uz locekļa nesūta??

Latvija dalās divās dalās:

vieni ir ar mieru strādāt da_jeb_ko;

citi negrib strādāt un neļauj arī citiem. Tā nu tas ir.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Lasītākie raksti

Jaunie raksti