Sviestnesis rakstīja: Vispār man viena lieta nav skaidra..
biju Stoholmā, tur tramvaji kursē vecie,
Stokholmā vispār pāri palikusi ir tikai muzejtramvaja līnija ar attiecīga līmeņa vagoniem. Plāno atjaunot vismaz 4-5 līnijas ar mūsdienīgu ritošo sastāvu.
biju Prāgā, tur arī kursē vecie, gan tie, kurus pie mums maina pašlaik uz jaunajiem, gan arī vēl vecāki..
Vecāku modeļu kā Rīgā tur nav. Nu izņemot dažnedažādus muzejeksponātus, kuri vasarā kursē pa 91 maršrutu. Prāga ir pasūtījusi sev 250 tādus kā mums. Kopā viņiem ir ap 1000 vagonu.
Pensionāriem nav ko ēst, tiem nav ar ko nomaksāt komunālos maksājumus,
Tas drīzāk jautājums, kas neattiecas uz Rīgu un tā transportu.
bet toties Viņi var braukāt krutos tramvajos, kuri ir aprīkoti ar GPS, kuri loģiski ka tiem neēdušajiem Pensionāriem ir dziļi pie kājas..
GPS nav paredzēts pensionāriem vai citiem pasažieriem, izņemot mobilo pozīciju uz ekrāna vagonā, bet gan, lai uzņēmums var kontrolēt savus transportlīdzekļus uz līnijas. Nu un citām vajadzībām, kā pārmiju pārslēgšanu, maršruta tablo pārslēgšanos uc.
Nu kāpēc mūsu Rīgas Satiksme nemitīgi cenšās uzlegt augstāk par savu, un visu Rīgas budžeta "pakaļu"
kāpēc?
un kam tas ir izdevīgi?
Bet vai tad jauns transportlīdzeklis ir ar kaut ko slikts???
Kāpēc normālas un bagātas Eiropas valstis uzskata ka viens un tas pats tramvajs var kursēt šamu galvaspilsētās 20 un vairāk gadu,
bet lūk Rīgas Satiksme savukārt apgalvo ka šie tramvaji, trolebusi un autobusi ir nolietoti, savu nokalpojuši, ekonomiski nezidevīgi un ka mūsu Latvijas izsalkušajam pensionāram obligāti vaig jaunas Škodas, Mersedesus un.t.t.
Veco, esošo tramvaju izgatavotājrūpnīcas paredzētais kalpošanas laiks ir noteikts 16 gadi.
Vecākais tramvajs pie mums izgatavots 1975. gadā, jaunākais-1990.gadā.
190gb 1999-2001.gados tika veikts kapitālremonts/renovācija un vagonu ekspluatācijas termiņš tika pagarināts pa 12 gadiem. 2013. gads ir pēdējais, kad tos var lietot.
Autobusiem ekspl. termiņš ir krietni īsāks. 1997 gadā pirktie MB jūk laukā. Bet pagaidām tos neplāno aizvietot ar jauniem.
Ar trolejbusiem ir labāk, liela daļa veco, 20-22 gadīgo ir nomainīta un vismaz gadus 15 jaunus nevajadzēs. Varbūt vienīgi kādas 15-20 garmoškas. Pāragri nosprāgušo baltkrievu vietā.
Vakar saskāros ar visai dīvainu situāciju: tankštellē pienāca meitene un jautāja, lai palīdzu šīs CitronXsarai atrast ventiļus Bet ventiļu tiešām nebija. Nē, laikam tie bija gan, bet zem dekoratīvajiem kalpakiem, kurus var noņemt tikai atskrūvējot pašu ratu.... Nu kā tik nejēdzīgi var uztaisīt??? :x
Veiga rakstīja: Nav mirušu topiku, ir notikumu trūkums.
Bams, vai vari pastāstīt, pēc kādas tehnoloģijas taisīs jauno sliežu klājumu, nebiju agrāk redzējis, ka kaut kur zem sliedēm lentveida pamatus lietu...
Tagad lej daudz kur. Eiropas tehnoloģija. Šajā vietā tika izvēlēta šāda metode, jo apakšā ir purvs, viss grimst. Teorētiski vajadzētu kalpot 2x ilgāk nekā parasto gulšņu klājums. Bet kā būs ilgtermiņā - grūti pateikt, jo Rietumos tikai pirms apm. 20 gadiem tādu sāka pielietot. Vismaz gulšņi nebūs jāmaina.
kā rīkoties, ja 4 mēnešus pēc jauna auto iegādes ar speciālistu palīdzību esmu konstatējis, ka, visticamāk, auto pirms pārdošanas ir remontēta virsbūve
Savulaik Lauva Auto piekopa šādu praksi. Mums bija darba autiņš Peugeot, kuru 2 gadu vecumā viens darbonis ziemā 2x apmeta kūleni, mašīna bija samīcīta no visām pusēm. Pēc Kasko un vēl tur kādu sexpertu novērtējuma tā nebija vairs labojama. Saņēmām apdrošināšanu, sexperti auto savāca.
Liels bija mans izbrīns, kad pēc kāda pusgada to kā jaunu ieraudzīju pie kāda lielveikala. Ar tiem pašiem numuriem kamēr gaidījām jaunos, laimīgos īpašniekus to rūpīgi aplūkoju un atradu dažas mazas buktes, kuras zināmu iemeslu dēļ zināju, bet nezinātājs tā uzreiz neieraudzītu Sagaidījām jauno īpašnieci, viņa teica, ka auto pirkts no salona kā jauns... Un tiešām nobraukums tik knapi 6000tk. Vot kā vajag
Neticu... Kaut kas nelīmējas tavā stāstā kopā... Divgadīgu auto par jaunu uztaisīt nemaz nav tik viegli. Domā, auto salons pārsita šasijas numurus, plāksnes, sataisīja mašīnu tā, lai nebūtu nevienas nodiluma pazīmes ne salonā, ne uz virsbūves, saviltoja iegādes dokumentus, atbilstības sertifikātus, lai piereģistrētu kā jaunu, bet nesamainīja reģistrācijas numurus, lai kaut vismaz divgadīgai numuru sērijai nebūtu, kur piejāties? Tās izmaksas tādam pasākumam tad ir pilnīgi nerentablas.
Nezinu, varbūt, bet savām acīm redzēju nobrauktos km panelī. Manuprāt kruķit nost jau ir neētiski. OK, lai jau tirgo uzceltus autiņus, bet autosalons (ofic.auto dīleris) tomēr jau ar to atšķiras no parasta plača, ka tam cilvēki tic, ko šie borē un, ka mašīnas būs no rūpnīcas. Nevis no miskastes.
Jā, pilnīgi iespējams, ka salons no apdrošinātāja atpērk sistas mašīnas, kuras apdrošinātājs atzīst kā bojāgājušas, dīleris tās salipina kopā (galu galā, citi izcenojumi) un tad tirgo kā mazlietotas, tas nav nekas īpašs, nosodāms un tā notiek visā pasaulē. Jā, iespējams arī, ka mašīnai ticis attīts spidometrs, bet, ka tā ir tirgota kā jauna - šite manuprāt sākas piedomātā daļa...
Nu ok, krietns laiciņš ir notecējis, precīzi vārds vārdā neatceros ko madāma teica, bet nu par tiem 6000km domāju šai no Dīleriem makaroni tika sastūķēti visos caurumos labi daudz. Neba nu teica, ka kūleņi ar to tika mesti un tāpēc auto stāvējis un tik maz nobraukts.
kā rīkoties, ja 4 mēnešus pēc jauna auto iegādes ar speciālistu palīdzību esmu konstatējis, ka, visticamāk, auto pirms pārdošanas ir remontēta virsbūve
Savulaik Lauva Auto piekopa šādu praksi. Mums bija darba autiņš Peugeot, kuru 2 gadu vecumā viens darbonis ziemā 2x apmeta kūleni, mašīna bija samīcīta no visām pusēm. Pēc Kasko un vēl tur kādu sexpertu novērtējuma tā nebija vairs labojama. Saņēmām apdrošināšanu, sexperti auto savāca.
Liels bija mans izbrīns, kad pēc kāda pusgada to kā jaunu ieraudzīju pie kāda lielveikala. Ar tiem pašiem numuriem kamēr gaidījām jaunos, laimīgos īpašniekus to rūpīgi aplūkoju un atradu dažas mazas buktes, kuras zināmu iemeslu dēļ zināju, bet nezinātājs tā uzreiz neieraudzītu Sagaidījām jauno īpašnieci, viņa teica, ka auto pirkts no salona kā jauns... Un tiešām nobraukums tik knapi 6000tk. Vot kā vajag
Gugi rakstīja: Man ar šorīt atnesa foto, no aizmugures Raganā uzšauts, atļautais 50, fiksēts 66, noņemot iespējamo kļūdu 63, viss ok, cēneris aizripoja Valsts kases virzienā.
Fiksēts 25.07., atnesa šorīt, nepilna mēneša laikā paspējuši apstrādāt.
ir ir ātrāk sākuši strādāt
man kaut kādā augustā atnesa par 21 jūniju, un pēc tam par 10 jūliju burtiski pēc 2 dienām...
Timrots twitterī atrakstijās, ka šim ienākuši 4 fotosodi uzreiz.
Shiirs rakstīja: atcerieties kas notika lielupee, kad straadaaja cukurfabrika? zivis tur katru gadu peldeja ar veederiem gaisaa. un slokas papiirene? tieshi tas pats. gandeeja uz nebeedu.
Da labi tev, Bauska, Jelgava un citas pilsētas, kuras pirms Slokas, laida Lielupē iekšā savus notekūdeņus. Slokas papīrene, protams arī nebija pirmā svaiguma, bet tā vietā, lai kko modernizētu, latvju bāliņi aizklapē ciet.
Starp citu, Līgatne vēl joprojām strādā. Vai Līgatne tāpēc ir ekoloģiska bēdu ieleja?
tagad, kad tas rupnicas ir ciet, lielupe atkal ir atdziivojusies.
Protams, protams, mums jau svarīgāki ir tārpiņi, sliekas, kūdras biotopi, kaltušas priedes, putni, hwz kādas vēl citas nezāles. Viss, tikai ne pašu cilvēki. Un ta brīnās, ka teju pusļimons ir notinuši makšķeres...
DekstersFF rakstīja: lielais ºažošanas aizstāvis jau uzstājies
'i_edgars
No visas Eiropas dzen ārā svina ražotnes, bet te mēs "labiņie" atveram darba vietas!! Indēt cilvēkus pa minimālo algu?! Labi ka šie cilvēki nezina cik vajadzēs atdot zālēm pēc kādi 10 nostrādātie gadi - diez vai dubultīgas algas pietiks.
Zinu kas ie svins ražotnē! '
Nu un kā tādu mērgli lai uz locekļa nesūta??
Latvija dalās divās dalās:
vieni ir ar mieru strādāt da_jeb_ko;
citi negrib strādāt un neļauj arī citiem. Tā nu tas ir.
Varu paskaidrot tik, cik zinu:
Sviestnesis rakstīja: Vispār man viena lieta nav skaidra..
biju Stoholmā, tur tramvaji kursē vecie,
Stokholmā vispār pāri palikusi ir tikai muzejtramvaja līnija ar attiecīga līmeņa vagoniem. Plāno atjaunot vismaz 4-5 līnijas ar mūsdienīgu ritošo sastāvu.
biju Prāgā, tur arī kursē vecie, gan tie, kurus pie mums maina pašlaik uz jaunajiem, gan arī vēl vecāki..
Vecāku modeļu kā Rīgā tur nav. Nu izņemot dažnedažādus muzejeksponātus, kuri vasarā kursē pa 91 maršrutu. Prāga ir pasūtījusi sev 250 tādus kā mums. Kopā viņiem ir ap 1000 vagonu.
Pensionāriem nav ko ēst, tiem nav ar ko nomaksāt komunālos maksājumus,
Tas drīzāk jautājums, kas neattiecas uz Rīgu un tā transportu.
bet toties Viņi var braukāt krutos tramvajos, kuri ir aprīkoti ar GPS, kuri loģiski ka tiem neēdušajiem Pensionāriem ir dziļi pie kājas..
GPS nav paredzēts pensionāriem vai citiem pasažieriem, izņemot mobilo pozīciju uz ekrāna vagonā, bet gan, lai uzņēmums var kontrolēt savus transportlīdzekļus uz līnijas. Nu un citām vajadzībām, kā pārmiju pārslēgšanu, maršruta tablo pārslēgšanos uc.
Nu kāpēc mūsu Rīgas Satiksme nemitīgi cenšās uzlegt augstāk par savu, un visu Rīgas budžeta "pakaļu"
kāpēc?
un kam tas ir izdevīgi?
Bet vai tad jauns transportlīdzeklis ir ar kaut ko slikts???
Kāpēc normālas un bagātas Eiropas valstis uzskata ka viens un tas pats tramvajs var kursēt šamu galvaspilsētās 20 un vairāk gadu,
bet lūk Rīgas Satiksme savukārt apgalvo ka šie tramvaji, trolebusi un autobusi ir nolietoti, savu nokalpojuši, ekonomiski nezidevīgi un ka mūsu Latvijas izsalkušajam pensionāram obligāti vaig jaunas Škodas, Mersedesus un.t.t.
Veco, esošo tramvaju izgatavotājrūpnīcas paredzētais kalpošanas laiks ir noteikts 16 gadi.
Vecākais tramvajs pie mums izgatavots 1975. gadā, jaunākais-1990.gadā.
190gb 1999-2001.gados tika veikts kapitālremonts/renovācija un vagonu ekspluatācijas termiņš tika pagarināts pa 12 gadiem. 2013. gads ir pēdējais, kad tos var lietot.
Autobusiem ekspl. termiņš ir krietni īsāks. 1997 gadā pirktie MB jūk laukā. Bet pagaidām tos neplāno aizvietot ar jauniem.
Ar trolejbusiem ir labāk, liela daļa veco, 20-22 gadīgo ir nomainīta un vismaz gadus 15 jaunus nevajadzēs. Varbūt vienīgi kādas 15-20 garmoškas. Pāragri nosprāgušo baltkrievu vietā.
bet paēst normāli Viņam nevajag?
Kurš un kāpēc to ir izdomājis?
Pensijas mums bīda Dombrovskis ne RD vai RS.