Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3 4
Bams 24.12.2007 11:47

Tominjsh rakstīja:

sintris rakstīja: ....kujeķ var. Santīsipēju banda, mož Albānijas NR auto uzāķējiet. Kāds ir saķēries ar probzām avarējot ar neLatvijā reģistrētu auto? Naf?! Tad uzzini,kas sagaida ,tad arī dziedi nākošo pantiņu...

nu pastaasti, ja jau tik praaaatiigs

Mūs te Lvijā drātēs ar rubļiem un nodokļiem tik ilgi, kamēr vien būs tādi sintri un pārējie naudā peldošie taukmūļi, kuriem viens vai divi sotaki lašu ir pie kājas.

Vajadzētu visiem kolektīvi nereģistrēt mašīnas te, bet kaut vai Lietuvā, arī jaunas nepirkt te, bet kaut kur citur, kaut vai pie Broļukām.

Lai taču beidzot iesālās šī banānu valstiņa ar saviem neadekvātajiem nodokļiem un 10. kategorijas šosejām!

Bams 27.01.2008 23:43

uupis rakstīja: Tarmvaji ir lēni, dārgi, nedroši, kriminogēni...

Tāpēc tramvajiem nē.

Pievienojos. Trolejbusi ir lēni, smirdīgi, degoši, slapjā laikā bīstami dzīvībai un tapēc arī TROLEJBUSIEM NĒ!

Bams 28.01.2008 0:00

TROLEJBUSIEM NĒEEEEĒ!

TROLEJBUSIEM NĒEEEEĒ!

TROLEJBUSIEM NĒEEEEĒ!

TROLEJBUSIEM NĒEEEEĒ!

TROLEJBUSIEM NĒEEEEĒ!

TROLEJBUSIEM NĒEEEEĒ!

TROLEJBUSIEM NĒEEEEĒ!

Bams 28.01.2008 14:20

Oscar rakstīja:

uupis rakstīja: Kas tie par murgiem? Ko jūs tādu esat pīpējušī? Kādas zonas?

Zonas bija vilcieniem. Iekšrīgas sab tr. nav tāda zvēra redzējis ka vienīgi projektā un uz papīra.

Zonas bija .... vismaz 6.tramvajā Pie VEFa mainījās.

Šo to vēl atceros.

ZONAS BIJA.

TROLEJBUSIEM NĒ!

TROLEJBUSIEM NĒ!

TROLEJBUSIEM NĒ!

Bams 28.01.2008 14:22

HIPPY rakstīja: Tramvajs ir un paliek skoda Lenc neerts un nedrosh transports

šKODA IR TROLEJBUSI!

TAPĒC- TROLEJBUSIEM NĒ!

TROLEJBUSIEM NĒ!

TROLEJBUSIEM NĒ!

TROLEJBUSIEM NĒ!

Bams 28.01.2008 17:34

Ideots rakstīja:

Bams rakstīja: ZONAS BIJA.

TROLEJBUSIEM NĒ!

TROLEJBUSIEM NĒ!

TROLEJBUSIEM NĒ!

tikai nepieliec biksēs

trolejbusiem būt !

un mammjiem, kas tos stūrē ar elkonīti ārā pa Fortačku-arī!

Man tās ragainās govis jau līdz ūkai! Nevienā centra maģistrālajā ielā nav iespējam raiti izbraut dēļ šiem monstriem!

TROLEJBUSIEM NĒ!

TROLEJBUSU STŪRESVECENĒM- UZ PENSIJU VAI KAPIEM!

Bams 29.01.2008 11:34

HIPPY rakstīja: Pec katras pieturas jaunu zonu

KATRU DIENU LIKVIDĒT PA VIENAM TROLEJBUSAM!

DAJOŠ STRAŅE METALOLOM!

PAR KATRU NODOTO METĀLLŪŽŅU TONNU GLĀZE PIENA!

Bams 02.02.2008 10:23

Ozz rakstīja: onka laikam pieradis pa 13. janvaara ielu močiit maksimaali pa labi kaa to dariija pirms 25 gadiem kad brauca no tirgus kuraa bija paardevis kartfeļus un puscuuci

Likuma nezināšana neatbrīvo no soda

es butu tikai laimiigs, ja taadi onkas nevazaatos pa pilseetu.

Pamatojums-vins ar savu esmi vien rada avaarijas situaaciju,

Nu un ko dod tās sabtransa joslas Rīgā? Nu izbrauc tie STr to 13.janvāra ielu par 2 minūtēm ātrāk, bet tak tālāk tāpat tie stāv kopējā masā.

Un tā josla gar VEFu uz Brīvībenes- vispār pilnīgs murgs ir!

Kaut kādi 150m, bet izčakarē visu, jo tiem, kas regulāri brauc lejā zem tilta vai griež pa labi ir jāspraucās kopējā rindā lai pēc pāris metriem atkal nobrauktu malā...tāds apsurds, kādu nevienā pilsētā (normālā) neesmu redzējis.

Starp citu vienu dienu stāvēju pie Podiuma gaidiju savējo, sēdēju autiņā, skatijos satiksmi ot ņekuj delatķ, tak vot, tad, kad kādu brīdi pa Brīvībeni centra virzienā nebrauca neviens ragainis vai buss, nebija arī sastrēguma, autiņi raiti brauca.

Bet tiklīdz pačkām vien sāka velties busi un ragaiņi, tā rinda un korķis sāka veidoties jau no Vairoga ielas.

Secinājums viens- pa daudz Rīgā ir busi un trolejbusi!

Un vispār NĒ TROLEJBUSIEM!

KOMPARTIJAS UN ZOCIĶU PROLETARIĀTA TRANSPORTS!

KURŠ SMIRD!

Bams 02.02.2008 10:28

uupis rakstīja:

Kuznecss rakstīja: tevis mierināšanai varu pateikt, ka briest domē ideja Krišbarona ielu vispār slēgt privātajiem.

NĒ. Nekādā gadījumā.

Veselības sentram 4 klāt būs jābrauc ar privāto tramvaju?

Sportsmeniem uz sporta namu jāīrē saņčo pansas lai somas taščī.

Drošības polisija uz darbu lai brauc ar kelikopteri?

Brīvības, Pērnavas, Seņču krustojumā atļausim kreisos pagriezienus???

Kaut kāds murgs.

Ceru, ka tā nekad nenotiks!

A ko jūs visi to veselības centru 4 piesaucat?

It kā vienīgais Rīgā būtu.

A uz "Daugavas" Sporta namu pa Ērgļu ielu var piebraukt. Un no Brīvības ielas puses caur pagalmu arī.

NĒ TROLEJBUSIEM!

KOMUŅAGU TRANSPORTS!

Bams 02.02.2008 10:39

uupis rakstīja: Tramvajam Rīgā nē.

TROLEJBUSAM ARĪ NĒ!

NĒ ATKARĪBAI NO KRIEVIJAS ELEKTRĪBAS!

Bams 02.02.2008 10:42

Martinelli rakstīja: www.tvnet.lv/...

Protams! Kā lai nedusmo, ja tur tajā burzmā ceļš jādod vēl tām RAGAINAJĀM GOVĪM, kuras kā pa pļavu brien visai krastmalas 5 joslu satiksmei pāri

Kur vēl redzāts tāds apsurds?

NĒ TROLEJBUSIEM!

Bams 02.02.2008 10:45

Kuznecss rakstīja: Rīgas svēto govi-trolejbusu.

Man un ne tikai man šķiet, ka ir pienācis pēdējais laiks to ragaino miskasti no Rīgas centra šaurajām ielām izvakt! Lai tas paliek plašajās mikrorajonu ielās.

NĒ TROLEJBUSIEM! NĒ KOMUŅAGU UN ZOCIĶU PROLETARIATA TRANSPORTAM!

Bams 08.02.2008 19:21

uupis rakstīja: Sāk jau parādīties reāli priekšlikumi –> www.iauto.lv/...

Tur nekā nav- tapēc NĒ TROLEJBUSIEM!

Šodien izgriežoties no Bruņinieku uz Valdemāra ielu krustojuma vidū bija palicis viens ragainis-garmoška.

7 zaļos nostāvējam, kamēr tas mērglis atpinās no savām drātīm! Bessī ārā šitais transports!

Blin, es ar sākšu no mājām staipīt līdz parasto telefonu ar vadu, lai tad pinās pa visiem stūriem! A man būs po, ka pārējiem traucē.

Bams 11.02.2008 16:12

Autotjufs rakstīja: Labdien!

Gribētu infu par A klassi

Paldies

Vārdu "klase" raksta ar VIENU /S/!

Bams 18.03.2008 22:31

Roi rakstīja: www.youtube.com/...

Nu jebal es šitos izgudrotājus, tas ir psc ko tādu izveidot. Tādu tak neviena lode neņems, tikai granāta moška.

Būtu labāk domājuši kā naftas vietā liet ūdeni bākā vai ko citu lietderīgu!

Bams 19.04.2008 13:25

vmartini rakstīja: Šodien izmēģināju ceļu no Daugavpils uz Rīgu caur Lietuvu (Zarasai, Rokišķi, Biržai).

Izbraucu no Daugavpils centra 16:45 un Pie autoostas Rīgā biju 19:15. Braucu bez apstāšanās! Ceļš super, izņemot posmi no D-pils līdz robežai un no Skaistkalnes līdz Bārbelei!

Nu Leišos jau ceļi labi. esmu braucis to maršrutu, tiešām tas ir pilnīgi bez stresa.

ps.Labi ka ikdienā jābraukā 99% pa Tallinas piķi- vismaz tajā virzienā tagad ir norma.

Bams 23.04.2008 10:39

richi rakstīja:

Ko konkrēti vajag?

Ja domā arī braukt nevis lai stāv garažā pašam nāksies iegūt mehāniķa grādu!

Nu ir doma, kā jau minēju to paņemt sava prieka pēc, cik esmu braucis patīk man šie auto, ir viens onka, kura auto braucu, bet šis ir jau tik vecs kā pati pasaule un neko konkrēti par tehnisko pusi pastāstīt nevar, jo neko citu sava šopera mūžā redzējis nav, tad nu prasu šeit.

Saremontēt lai brauc var ar lomu un prijomu dajebkurš dzērājs sovjetu vodjila jebkurā pāķu ciemā. Nav evo.

Detaļas remontam veikalā var nopirkt, hromi brieži stūres un citi dizaina elementi ir meklējami ar uguni, bet ja nauda ir var krievijas replikas nopirkt.

No komforta viedokļa tā nav mašīna- ja nēesi tvaika ielas pretendents fīiilllings pazudīs pēc pirmā karbja pārlasīšanas naktī tumsā pusceļā uz šoses.

Vot šito jau arī gribēju dzirdēt. Esmu dzirdējis, ka tur visas ritošas detaļas ir jāeļļo ar roku.)

Lai uzvedas labi vari rēķināties ar to ka reizi divās sezonās pārlasīsi visu ko var pārlasīt. savādāk tavs mīļākais draugs būs auto evakuātors.

Nu reizi divās sezonās jau var pieciest

P>P>S ja vajag padomu vienmēr welcome. un nedomā pirkt no tiem kosmonautiem kas ss.lv liekas par n-kLs, 95% gadījumu tu reāli saņem 250ls vērtu volgu.

Ok, paldies par padomu! Noteikti kaut ko vēl jautāšu, ja to retrolūzni tomēr nopirkšu.

Bams 23.04.2008 10:43

Slinkais rakstīja: taadu auto japeerk cilveekam, kas prot pats vinju labot, nevis stiept uz servisu. manas domas.. labaa stavoklii maksaa kosmosu.

Uz to jau es arī briestu, bet diemžēl ne visu, vismaz es, varēšu/mācēšu salabot savā lauku garāžā.

Bet tā kā tas ir padomju produkts, pieļauju, ka daudzas lietas/detaļas tam ir pietiekami vienkāršas.

Bams 23.04.2008 10:55

Centis_Nuudele rakstīja:

Bams rakstīja: Bet gribētos tomēr bišku vairāk uzzināt, cik, kas, kad tam mēdz lūzt, plīst

Salīdzinot ar mūsdienu ķerrām tur pilnīgi viss ir īsmūžīgs.

motors, priekšējais tilts, pakaļējais vecai volgai arī nebūs vairs ilgdzīvotājs,

priekštiltam ir skrūvpirksti - ņepadmažeš, ņepojeģeš

ja gribi ar viņu braukt, jāskrūvē būs bieži.

Vai tur kādus mezglus, nezinu, nu bukses vai vēl kaut ko, piemēram, var aizvietot no kāda cita, mūsdienu auto? Esmu dzirdējis, ka var. Man principā šoreiz nav no svara, lai viss tajā auto būtu pilnīgi identisks, vismaz mehānikā ne.

Bams 25.04.2008 10:26

i_edgars rakstīja: Nu te tovarišči ir biku samuldējušies... 2,5 tonnas dzīvsvara ir tam verķim un degvielas patērīnš ir ne mazāk par 20 litri uz 100 km pie ātruma 70 km/st.

Vakar notestēju divus šitos verķus! Tas ir ko vērts! Tanks ne mašīna

Strebj jau gan to zupu, bet tas nu tā. Un ātri braukt ar šito arī nav domāts- pa pilsētu uz 50 ir tīri labi. Skuķiem acis jau uz kātiem

Ja gribi vizināties būs jāremontē vien pašam, ja nav tādu iemaņu tad vāģa pietiks nu kādam 1000 km! Uzreiz ģenerators ir jānomaina no līdzstrāvas (oriģinālā) uz maiņstrāvu. Ar oriģinālo nav aršana pat bez gaismām.

Njāāā... tas nu gan ir tiesa.

A kas ar to ģenģeri- it kā nekādus gļukus abiem autiem nemaniju...

Bams 25.04.2008 10:36

juha rakstīja: Lej dajebkādu 5W40 - kvalitātē atšķirības nav, skanīgākajiem zīmoliem piemaksāsi vien par nosaukumu. Un galvenais netici tiem austrumu gudrajiem, kuri apgalvo, ka ar dārgāko eļļu varēsi bez bēdu cukāt 25-30 kkm.

Man te viena sieviešu kārtas paziņa savam vācu 3-burtu auto bija ielējusi Castrol sintētiku- satiku šo pēc gada, prasu kā auto un tā, ši saka ka viss ir labi, bet kad tad tā eļļa atkal būs? Es saku, nu reizi 10000km tā kā būtu jāmaina, ši saka, bet es jau gadu braucu un man nekād uzraksti neparādās un nekādas lampiņas arī nedegot........... būs jau 24000km...

Bet neko, aizdzinām uz sevi, motoram viss kārtībniekā. Par laimi.

Bams 03.06.2008 19:11

Viktos rakstīja: Sveiki tauta, sen neredzēti...

Tiek plānots vasaras brauciens pie Melnās jūras ar savu auto...

Domāju visiem zināms kas notiek ar auto atrodoties ļoti tuvu pie juras kur sāls ir pat gaisā.

Kādus pasākumus būtu jāveic lai pēc 2 nedēļu atrasšanās pie juras auto nepaliktu par izrūsējušu kasti ??

Varbūt kādas ķīmiskās apstrādes vai vēl kkas?!?!?!?

Nu sviestc kaut kāds! Tu skolā ķīmiju mācijies ar jeb bastoji stundas? Kas var notikt ar bleķa kaudzi, ja tai nav saskares ar sālsūdeni??? Jeb tu taisie močīt ar savu anfībiju pa mello jūru?

Nupat atgriezos no Turcijas, Vidusjūra ir krietni sāļāka par Melno jūru, bet nevienu, pat bišku ierūsējušu auto tur neredzēju!

Visi autiņi, pat padsmitgadīgie žiguļveidīgie un citi Franču-itāļu-japāņu retroauto tur kā jauni!

Bams 25.07.2008 18:17

tipo rakstīja: Par cik 30 jūlijā plānots braukt uz vāciju ingolstadt, intresē maršruts caur poliju. Caur kuram pilsētām, kā taisnāk var caur izraut.

Nezinu par ceļu uz Vāciju, bet nupat atgriezos no Prāgas. Braucām uz to Zig-zagā cauri Polijai exkursijā, tur tos ceļus rok, remontē un būvē ik pa gabaliņam, bieži ir korķi pirms lielajām pilsētām, čakars lai izbrauktu Poļiem cauri ir diezgan liels. Fotoradari salikti ik pa dažiem km, nekāda desošana nesanāk pat tur, kur var it kā atvilkt.

Bams 28.07.2008 17:44

kuka rakstīja: Vispaar Latvija kaut kur ir iespeejams uzzinata oficialao policijas statstiku - cik procentuaali paklajdziishanas ir bijushas sekmiigas un cik nesekmiigas ???

Vispaar jebkuras pakalj dziiishanas gadijumaa vajadzeetu peec tam oficiaalaa saitaa publicet informaaciju - vadiitaas tadas un taadas ar mashiinu (marka, modelis, numuri) tada un taada datumaa taadaa vietaa beega no policijas.

Nu es esmu divreiz laidies no mentiem un abas reizes bija man par labu. Turklāt tas bija jau sen, vēl ar veco huļiganku

Ja ir doma mukt, galvenais ir pirmais brīdis, kamēr ments tiek līdz savam auto. Ja pa to laiku paspēj nozust, tad menti atsūkā

Bams 05.08.2008 13:41

Ar Merivu braukt tik tālus gabalus- tur tak apaļam idiotam jābūt! Ar šito hlamu jau pēc stundas brauciena esi noguris kā pēc 12 stundu fiziska darba! Priekšējās logu stokas un tie mini logi vien ir ko vērti!

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti