Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2
staar 25.04.2010 22:53

grs rakstīja: Nopirku pirms gada Volkswagen Caddy 1.9 sdi. Viss jau būtu labi - patēriņš priecē, bet motora temperatūru nevar dabūt augstā kā kādi 80 grādi - temperatūras dačiks nepaceļas līdz vidus atzīmei. Rezultātā apsilde švaka - ziemā vispār braucot silti jāģērbjas. Tāpēc jautājums - tā ir norma šitiem dīzeļiem vai konkrētajam eksemplāram kaut kas bremzē?

paskaties vai pečka nav ciet, ķipa tecējis radiators un iemočīts pulveris lielās devās. Pie 80 grādu temperatūras tev iekšā jābūt normāli siltam. Arī pie 60. Man savulaik LT35 2002.gada. pie vidējiem mīnusiem brīvgaitā stāvot temperatūra nokritās gandrīz uz pusi zemāka, bet auksts salonā nebija. Ar pulveri var panākt to ka pie silta motora logi ziemā salst ciet.

staar 10.04.2010 23:05

starp citu pirms gadiem uz dārza svētkiem ieradās viens čoms, kas pusdienas sūca caur salmiņu. Izrādās bija mainījis kadetam amīšus un dabujis pa muti ar atsperi. Rezultātā lausts žoklis un ja nemaldos zobi arī bija mīnusā. Cik atceros šis ar striķi bija atsējis atsperi un striķis pievīla mehāniķi.

staar 10.04.2010 23:00

lidvaavere rakstīja: Tur galā seškante nāk, ar ko to skrūvi pieturēt, bet man to seškanti visu laiku aprāva. Beigās izdomāju ar fleksi iefleksēt skrūvei galā rievu, lai varētu to skrūvi turēt ar skrūvgriezni. It kā sanāca atskrūvēt, bet atsaite vienalga sap*sās No tā WD 40 liela tolka nebija, es vinju sapūtu jau labu laiku pirms sāku kaut ko darīt, bet vienalga nebija nevienas skrūves, kuras varētu normāli atskrūvēt

Atpere nebija vispār rūsējusi, nezinu, kapēc viņa pārlūza, bet, ņemot vērā ceļu stāvokli latvijā, laikam par to nevajadzētu brīnīties

par to sivēnu un aviāciju izskatās, ka pārspīlēji Fleksis ir, atsperi nomainīji.

staar 06.04.2010 1:21

i_edgars rakstīja: Es redzu ka te visi ir tikai dīvānā pirdēji, un neviena kas ar moci ir nobraucis kaut vai 1000 km.

1. Saplīst tikai tas kvēldiegs, kurš nedega!!

2. Polijā laikam neviens nekad nav bijis - tur vienmēr visas apdzīšanas notiek pa vidu (ieskaitot par fūres), jo savādāk apdzīšana nebūs iespējama visā Polijas garumā. Tur nez kāpēc šoferi ir spējīgi palaist, bet te redziet vietas par maz.

3. Ja es braucot ar moci redzu ka kāds grib mani apdzīt, es pavirzos uz labo malu cik iespējams, lai jau šis brauc garām pa to pat joslu... Bet lielum lielākā daļa pēc tam pasā deguna priekšā nogriež ceļu, tā ka jābrauc uz apmales virsū! Esmu tā pa Latvijas ceļiem pat fūres laidis garām. Nezi kādēļ fūres šoferis vienmēr zolīdi ir spējīgs apdzīt. Un tagat pēc pēdējā teikuma vēl kāds pasakiet ka tā fūre mani apdzina, jo mans ātrums bija 2 x lielāks par atļauto!!

Šitā pat tas idiņš kas nespēja saskatīt pretīmbraucošu moci arī teica... uz cik Tu lidoji. Nu dien, ja nebūtu spēcīgi apdauzījies ap šā kapotu, bez komentāriem būtu mēzis pa purnu!! Uz 50!!!!!!!!!!!

4. Re ka 35 gadi pie fūres stūres nav iemācījuši, ka vajag pārliecināties vai galvenais ceļš ir brīvs... Tad nebūtu mocim jāmēž fūres purnā. Ja esi akls, tad sēdi mājās un nebrauc.

5. Taisni brīnos, kā es esmu vienmēr spējīgs ieraudzīt moci, gan priekšā, gan aizmugurē (aiz 4 - 5 mašīnām), lai vai ar kādu ātrumu tas brauktu. nekad mocis mani nav pārsteidzis no nez kurienes uzrodoties.

i_edgar, par to 3 joslu apdzīšanu tu noteikti runā par ceļiem ar pašnāvnieku josliņām abās pusēs, jo uz pārējiem ceļiem (izņemot vairākjoslu) tas īsti nebūtu iespējams. Tās pašnāvnieku josliņas ir viena no stulbākajām lietām, kas polijā ieviesta. Jo braucot pa tiem ceļiem polijā bail disku bardačokā sameklēt, jo nevar acis no ceļa novērst. Cik zinu tā josla nav domāta 'pastāvīgai braukšanai, bet tikai lai palīdzētu apdzinējam, bet polijā ir jāmūk arī no pretīmbraucošajiem, jo tāpat nevar apdzīt neiebraucot pretējā joslā + to pašnavniekjosliņu tāpat kā LV arī polijā izmanto velosipēdisti, mopēdisti utt.

A kas attiecas par mukšanu malā ar moci uz LV ceļiem, ja apdzen likas diezgan riskants manevrs.

Nevaig iedrošināt vadītāju apdzīt, ja viņš uz to nav spējīgs, ja nevar apdzīt lai brauc aiz manis, protams, tas neatiecas uz gadījumiem ja teh iemeslu dēl man būtu jā'velkas 30kmh.

Kāda būs tava rīcība ja pie 100kmh tu labu gribēdams būsi nolīdis malā, bet briekšā uz ceļa ieraudžīsi bedri, akmeni, da jeb ko. Ar mašīna sasitīsi disku, bet ar moci tas var beigties ar stiepienu uz mutes, bet šinī situācijā tu būsi pamatīgi samazinājis izvairīšanās iespēju.

Fūrei vai tad nav ierobežotājs? MAX 100. Es jau braucu kā pensionārs, bet fūres mani točna neapdzen, ne ar moci ne ar rolleri, tas tā.

staar 05.04.2010 1:14

i_edgars rakstīja: Tieši tāpēc ka motociklistus neciena un neredz šie arī sāka braukt ar tālajām gaismām!

Ta izrādās ka dīvānā pirdējiem nepatīk?!!

Un ko motociklistiem ir jāpatīk, ka šos spiež bordjūrās, nogriež ceļu deguna priekšā?

Tad kad beidzot sāks ievērot, tad arī izslēgsim tālās gaismas. Kamēr tas nav noticis saņemiet ko esiet pelnījuši - pilnīgu necieņu.

Dots pret dotu.

Man pa LV ar moci nesanāk bieži braukt, bet vismaz pagājušajā vasarā divas dienas sanāca pabraukt pa Rīgu un no Rīgas uz Liepāju un atpakaļ nu nebija kur piečakarētiesviss LV braucējiem viss štokos.

Kā to saprast spiež pie barģūra?? Mocis nav veļuks, mierīgi var braukt kā mašīnā pa visu joslu.

Ja apbrauc rindu un ignorē vietu, kur kreisais pagrieziens, tad nav ko stresot ja nogriež ceļu, jo autovadītāji pilsētā bieži neskatās uz aizmuguri taisot kriso pagriezienu. A ja pa labo apbrauc tad nu sorry, pats vainīgs. Tiesa šeit arī no noteikumu viedokļa autovadītājam visādi var sanākt. Es pats pirmajā gadā, kad noliku tiesības reāli lohnulsa un droši mizoju garām pa labo pusi mašīnu rindai, bet tā pieredzīte bija nekāda un neparedzēju, ka kād varētu stāvietā izdomāt iegriezties, ķipa tanī laikā pie Metropoles viesnīcas bija skujiņas stāvieta, nu tā nu es neuzspēju pasprukt garām un viena kundzīte man iebrauca sānos, griezôties parkingā. Uzšāva no sāna pa pakaļējo riteni un rezultātā pāris metri uz sāna pa asfaltu. Ātrums bija neliels tāpēc tikai bleķii apskādēti, bet mācība laba. Starp citu toreiza kundzīte bija vainīga, cik sapratu no CP, tas tāpēc ka pa pakaļējo riteni uzšāva. Bet patīsībā avārija bija likumsakarīga, un manis izraisīta.

staar 05.04.2010 0:40

i_edgars rakstīja: Tieši tāpēc ka motociklistus neciena un neredz šie arī sāka braukt ar tālajām gaismām!

Ta izrādās ka dīvānā pirdējiem nepatīk?!!

Un ko motociklistiem ir jāpatīk, ka šos spiež bordjūrās, nogriež ceļu deguna priekšā?

Tad kad beidzot sāks ievērot, tad arī izslēgsim tālās gaismas. Kamēr tas nav noticis saņemiet ko esiet pelnījuši - pilnīgu necieņu.

Dots pret dotu.

staar 03.04.2010 23:49

Kas teica, ka mocis nespiež acīs? Spiež un pamatīgi. Tiešām jāpiekrīt tiem, kas saka ka nav ko gaidīt, ka mūs motociklistus cienīs ja izrādām necieņu pret citiem. Mans princips ir braucu tā lai netraucētu pārējos. Ja neviena nav vai satiksme ir prognozējama, tad nav ko vilkties, bet ja blīva satiksme nekad nepaļaujos uz to, ka mani ieraudzīs. Bet vot tas man nav ienācis prātā braukt ar tālajiem lai pievērstu uzmanību. Ja sastrēgumā starp mašīnām stiep uz 80 un tev kāds pārkātojoties aizgriež priekšā, tad nav ko apbižoties, bet ja ir vēl tāda iespēja, tad izdarīt secinājumus priekš sevis.

staar 13.03.2010 14:24

Chankaishi rakstīja: Nu tachu - jebkuraa rustojumaa darbojaas labaas rokas likums. Piem. - aplis aiz Ulbrokas kapiem - parasti pa otro joslu iebraucu aplii, aplii braucu pa otro joslu, nogriezhoties pa labi pirmajaa palaizhu garaam, ja kaadam trauceeju un nogriezhos nost no aplja - nekaadu probleemu un sarezhgjiijumu! Piemineetaa aplii baukshana Beljgjijaa - taa ir vairaakaas vietaas, vienkaarshi jaapieshaujaas, ja nezini, kaa vieteejie to dara, labaak miiciities pa maleejo labo.

Nu tas točna, vienīgais atliek piešautis. Praukt visu apli pa pirmo joslu ir nezolīdi pret pārājiem vaditājiem, kas vēlas iebraukt aplī un tādā beļģijā ir liels risks ka kāds no otrās joslas nogriezīs ceļu, jo pieņems ka ja tu pa pirmo brauc tad visticamāk nogriezīsies pie pirmās iespējas. Vainīgs brotams arī pēc beļģijas likumiem būs tas kas nogrieza ceļu, bet šinī gadījumā pirmās joslas braucējam ar to būtu jārēķinās Zviedrijā atkal viņi pie daudziem apļiem uz asfalta ir sazīmējuši bultas kur un kā braukt, bet problēma ir tāda, ka zem sniega tās bultas neredz, bet vietējie no galvas zina kas un kā, tāpēc bieži sanāk ka iebrauc no pirmās un nākošajā izejā tev jānogriežas un ja izdomā pabraukt garām pirmajai izejai, tad sanāk tāda neveikla drūzmēšanās ar vietējiem jo tie aiz pirmās nobrauktuves jau kārtojas uz pirmo joslu. Bet nu protams nestreso un palaiž bluģītājus, bet nu fakts ir tāds, ka apļos braukšanas kārtība praksē valstīs atšķiras. Domāju, ka ja beļģis iebraucot LV sāks aplī uzvesties kā mājās, tad nu baigā iespēja ka kāds pirmās joslas šturmētājs iebrauks sānos, jo LV tā ir normāla prakse apbraukt visu apli pa pirmo joslu, pietam normālā ātrumā

staar 12.03.2010 21:16

Beļģijā piemēram, ja uz apli ir 2 un vairāk joslas, tad aplī iebrauc no tik joslām un tanī joslā kur motora jauda un drosme atļauj iebraukt. No apļa sastrēguma stundās nodriežas kā pagadās vai no pirmās vai no trešās vai pēdējās, tāpēc, ka viss sastrēgums parasti tēmē tieši vienā no nobrauktuvēm. Visi kaut kā ieplūst tanī nobrauktuvē un pat avārijas nemana. Ja sastrēguma nav, tad no otrās joslas pukt no apļa pāri par pirmo joslu vēlams ar ielēgtu labo pagriezienu lai nesanāk pārpratums. Poliči paši tā dara un nevienu arī neaiztiek. Sanāk tāda, kā pašregulācija. Sākumā bija nedaudz baisi, bet tad piešāvos drūsmēties pie apļa izejas un viss štokos, rezultāts labāks kā LV godīgā apļa iebraukšana un izbraukšana. Tagad vizinos pa Zviedriju un, te gan viss ir kārtīgi un smuki, bet ar īpatnībām.

staar 12.03.2010 20:48

Parasti jau ir tā, ka ja tosolā tiek spiestas gāzes vai rodas spiediens, tad tas tosols jau arī mierā neliekas, tb viņam jāparādas eļļā vai tvaikos no izpūtēja. Pie tam parasti tas jūtams arī gaitā, nu vismaz brīvgaitā vai palaižot no rīta, jo pēc loģikas tas korķis kādu brīdi pēc auto noslāpēšanas uztur vēl spiedienu un tad mierīgi var nokļūt caur plaiso otrā pusē. Es arrī neesmu L200 un vispār baigais motoru specs, bet varbūt kāda plaisa ir iepējam jau aiz izplūdes vārsta, līdz ar to motora darbību neietekmē, bet izplūdes gāzes sistēmā nokļūst. Pārējos gadījumos vai nu tosols eļļā vai tosols tvaikos pa izpūtēju ārā. Ja tev šitā burbuļo tad tvaikiem būtu jābūt ļoti labi redzamiem.

staar 16.02.2010 14:49

Biideklis rakstīja: Konkreeti par sho topiku, autors tak teica - apklusa .Gan jau ka riepas bij pie vainas. Taa biezhi gadaas.

Par to auto pirkshanu, ieprieksh izzinot raksturiigaakaas kaites - buljlja kaka. Kaa var pateikt raksturiigaas vainas nopeerkot teiksim divgadiigu autinju???Teiksim ruuseeshanu ? kautkaadus suuknju defektus?? Peec desmit gadiem mees visi esam gudri, tikai man tas piemeeram neko vairs neizsaka.

Par reguleeshanaam - i taac teiciens, njemeshai mashinu jehatj. Ja riepas need, vadaamiiba nav pasliktinaajusies, nav bijis kaads nopietnaaks hadenes remonts,kaada hera peec tur kas jaaregulee??? Lai Gacham buutu maiziite beernjukiem?

Lai atpelniitos tas uuberstanoks ko shie paraavushi liizee un tolkom taapat nejeedz darboties???

Izstaastiishu vienu piemeeru ar gjeometrija reguleeshanu, kaa pasham gaaja gadus seshus laikam atpakalj.

Braucu ar opel omegu , un vienu briid saaka sulot reika.Nu, jaamaina nost protams. Ir mums te Salduu serviselis saldus celjinieks, kursh bija uznjeemies opel diilera lomu, ieskaitot protams remontus. Reiku zobos, un pie shiem prom. Reiku nomainiija aatri un bez probleemaam, dabiski jaaregulee gjeometrija. Nu, paardzina uz citu boksu, kur shiem tas aparaac staav un dzheks njemas reguleet. Zvana peec laicinja, jaamaina plauktu bukses, nevarot noreguleet. Nekaadu probleemu ieprieksh nebiju jutis, veel paaris nedeeljas atpakalj apskati izgaajis biju, bet nu labi - kas jaamaina, jaamaina.Godiigi sakot nebij diez ko daargas ar taas bukses. Samainiija, noreguleeja, samaksaaju, viss ok. Stuure bik sliipi bija gan, bet nu tie siikumi. Braucot neko nejutu, liidz peec kaada meenesha biju atstaajis autinju ar izgrieztiem ripuljiem un ieraudziiju iekshpusi riepai.Jedritvaikocinj, lisaks galiigs iekshmalai. Lieki teikt, ka riepa nebij no leetajaam, pirmaa doma bij aizbraukt un tiem reguleetaajiem uzmaukt vinju kaklaa. Uzbraucu uz bedres un peec senteevu metodes ar kocinju nomeeriiju neatceros, vairs cik, bet atshkjiriiba bij centimetros! Uz vietas peec taa pasha puljkja sakrukjiiju taisni, riepu nafig nomainiiju, un nobraucu veel pusotra gadu, liidz paardevu. Nekas neko vairs needa.

Pagarsh pentereejums iznaaca , bet nu, kopsh taa laika uz tiem reguleetaajiem skatos ar shkjiibu aci.

Var iznaakt, ka labu ko izdariit autinjam gribeedams, uzraujies uz shitaadiem te, un galaiznaakums iznaak padaargs.

Nu noblatoji vecīt ķipa ko jūs te puikas sipās Vai tēlo ka nesaproti par ko iet runa vai tiešām nesaproti? Runa nevienu brīdi nav bijusi par jauniem vai garantijas auto, jo šādā gadījumā par remontiem būtu lieki satraukties. Runa bija par to, ka cilvēks nopērk it kā pirmā brīdī labu auto, bet beigās izrādās, ka uzturēšanas izmaksas kosmoss.

staar 15.02.2010 23:29

brmbrmm rakstīja:

staar rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

staar rakstīja: Drīzāk ir vērts skatīities un raksturīgākajām auto kaitēm, kā piemēram opel 2,0 dti motorelis vai kaut kādi muļķitroņiki utt.

Kas tad vainas opel 2.0 dīzelim?

Un kuru tieši biji domājis, cik zinu, tie bija vismaz 3: X20DTL, X20DTH, Y20DTH? DTL no DTH mazliet atšķiras, bet Y ir jaunāka versija par X.

Tas 2,0 kuram sūknim elektronika mirst. Es točna nezinu kas par kodiem utt, bet 2000.gada ja nemaldos DTI. Ja nemirtu sūknis būtu feins motors, gana ekonomisks un dinamisks, bet tā nu sanācis ka vairākus gadus esmu sekojis līdzi lietotu auto tirgum beļģijā, tad ļoti bieži tiek tirgotas, pamatā vectras, kur sludinājumā raksta ka beigts sūknis. Pieļauju, vectras tāpēc, ka astras taupīgie beļģi pērk ar 1,7 dīzeļiem. Tie divlitrīgie opeļi ar beigtiem sūkņiem tiek tirgoti par sviestmaizi, jo beļģijā neviens tos sūkņus nelabo un vienīgā alternatīva ir jauns sūknis par kosmisku summu. Neviens cits dīzelmotors tik bieži nav redzēts ar beigtu sūkni. Man arī pedāvāja vienu super nopakotu vektru ar beigtu sūkni par sviesmaizi. Nopirku, cilvēks kam bija uzdots savest to vectru kārtībā nosipāss tā, ka maz nelikās. Mēģināja remontēt LV, itkā sataisīja, bet pēc dienas apstājās, tad beigās, ja nemaldos nopirka lietuvā sūkni par pieklājīgi augstu cenu. Pats stulbākais tai sūkņa vainai ir tāda, ka tas auto vienkārši apstājas un viss, un līdzēt var tikai evakuātors vai striķis.

Par sūkni - arī manam opel sūknis noklājās, izpētīju vainu- bija nosvilis vadības blokā izejas tranzistors, kas būtībā ir tikai viena detaļa, ko, ja labi grib, var nomainīt arī pats. Par remontu (t.i. bojātā sūkņa nomaiņu ar salabotu) pie mums censoņi prasa Ls 400 - 500, kas gan nav pavisam primitīvs process, jo sūkņa vadība ir piesaistīta imobilizerim, kas arī ir jāpārprogrammē, lai tas atzītu jauno sūkni.

Pats (tā kā tobrīd naudas netrūka) izvēlējos nomainīt visu sūkni pie ofic dīlera ar garantiju uz 2 gadiem (ar cerību, ka tagad Bosch ir novērsis konkrēto konstruktīvo nepilnību). Sūknis ofic pie mums maksāja Ls 1500, ar atlaidi sarunāju par Ls 1200 +darbs 6h, kopā tie paši Ls 1500. Vecais tagad stāv par piemiņu plauktā.

Konkrēto sūkni Bosch vp44 lika netikai opeļos, bet arī citos auto - var paskatīt googlē - ir atrodamas daudz žēlabas no Dodge īpašniekiem Amerikā, kā arī savulaik uzgāju vienu krievu saitu, kur kaut kādiem tūristiem vietējais Vasja bija sačinījis viņu Nissanu. Te būs ar visām bildēm: www.autodata.ru/...

Te mazliet par vp44 defektiem (kāpēc tā notiek, angliski): www.bluechipdiesel.com/...

Te manas bildes: foto.inbox.lv/...

Ja nemaldos šitos tranzistorus mainīja arī tie LV mehi kas gar sūkni krāmējās mainīja, bet beigās vai nu nevecās vai pietrūka zināšanas, rezultāts izpalika.

Šitādus remontus var veikt paša auto, bet ja grib uz auto tirgošanu ko nopelnīt, tad beigās ar peļņu var sanākt tā pašvaki.

staar 15.02.2010 23:25

bobcat rakstīja:

staar rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

staar rakstīja: Drīzāk ir vērts skatīities un raksturīgākajām auto kaitēm, kā piemēram opel 2,0 dti motorelis vai kaut kādi muļķitroņiki utt.

Kas tad vainas opel 2.0 dīzelim?

Un kuru tieši biji domājis, cik zinu, tie bija vismaz 3: X20DTL, X20DTH, Y20DTH? DTL no DTH mazliet atšķiras, bet Y ir jaunāka versija par X.

Tas 2,0 kuram sūknim elektronika mirst. Es točna nezinu kas par kodiem utt, bet 2000.gada ja nemaldos DTI. Ja nemirtu sūknis būtu feins motors, gana ekonomisks un dinamisks, bet tā nu sanācis ka vairākus gadus esmu sekojis līdzi lietotu auto tirgum beļģijā, tad ļoti bieži tiek tirgotas, pamatā vectras, kur sludinājumā raksta ka beigts sūknis. Pieļauju, vectras tāpēc, ka astras taupīgie beļģi pērk ar 1,7 dīzeļiem. Tie divlitrīgie opeļi ar beigtiem sūkņiem tiek tirgoti par sviestmaizi, jo beļģijā neviens tos sūkņus nelabo un vienīgā alternatīva ir jauns sūknis par kosmisku summu. Neviens cits dīzelmotors tik bieži nav redzēts ar beigtu sūkni. Man arī pedāvāja vienu super nopakotu vektru ar beigtu sūkni par sviesmaizi. Nopirku, cilvēks kam bija uzdots savest to vectru kārtībā nosipāss tā, ka maz nelikās. Mēģināja remontēt LV, itkā sataisīja, bet pēc dienas apstājās, tad beigās, ja nemaldos nopirka lietuvā sūkni par pieklājīgi augstu cenu. Pats stulbākais tai sūkņa vainai ir tāda, ka tas auto vienkārši apstājas un viss, un līdzēt var tikai evakuātors vai striķis.

Nu nav jau tik traki, kā te stāsti. Sūkis sastāv no divām daļām, mehāniskās un elektroniskās. Elektronika maksāja ap 500 Ls (Lietuvā esot par sakarīgākām naudām). Kopā domājams pie patreizējās situācijas par kādiem 1200 Ls var dabūt oficiālā Opeļa dīlera(ar garantiju). Ja tu auto vari ar motor šādenu par 1000 EUR iepirkt, tad pieliec tos 1700 EUR un iegūsti labi nopakotu auto par smieklīgu naudu un brauc laimīgs. Nav gadījies dzirdēt ka viens īpašnieks mainītu divus sūkņus.

Tik lēti jau labi nopakotu opeli arī nedabūt, jo visas cenas uzrauga leišu un poļu modrās actiņas Mūsu gadījumā runa bija par to elektronisko daļu. Visu pamatā sačakarēja kārtējais latvju mehs, kas solījās sataisīt utt, bet beigās tāpat no lešiem daļas sūtīja.

staar 15.02.2010 22:19

brmbrmm rakstīja:

staar rakstīja: Drīzāk ir vērts skatīities un raksturīgākajām auto kaitēm, kā piemēram opel 2,0 dti motorelis vai kaut kādi muļķitroņiki utt.

Kas tad vainas opel 2.0 dīzelim?

Un kuru tieši biji domājis, cik zinu, tie bija vismaz 3: X20DTL, X20DTH, Y20DTH? DTL no DTH mazliet atšķiras, bet Y ir jaunāka versija par X.

Tas 2,0 kuram sūknim elektronika mirst. Es točna nezinu kas par kodiem utt, bet 2000.gada ja nemaldos DTI. Ja nemirtu sūknis būtu feins motors, gana ekonomisks un dinamisks, bet tā nu sanācis ka vairākus gadus esmu sekojis līdzi lietotu auto tirgum beļģijā, tad ļoti bieži tiek tirgotas, pamatā vectras, kur sludinājumā raksta ka beigts sūknis. Pieļauju, vectras tāpēc, ka astras taupīgie beļģi pērk ar 1,7 dīzeļiem. Tie divlitrīgie opeļi ar beigtiem sūkņiem tiek tirgoti par sviestmaizi, jo beļģijā neviens tos sūkņus nelabo un vienīgā alternatīva ir jauns sūknis par kosmisku summu. Neviens cits dīzelmotors tik bieži nav redzēts ar beigtu sūkni. Man arī pedāvāja vienu super nopakotu vektru ar beigtu sūkni par sviesmaizi. Nopirku, cilvēks kam bija uzdots savest to vectru kārtībā nosipāss tā, ka maz nelikās. Mēģināja remontēt LV, itkā sataisīja, bet pēc dienas apstājās, tad beigās, ja nemaldos nopirka lietuvā sūkni par pieklājīgi augstu cenu. Pats stulbākais tai sūkņa vainai ir tāda, ka tas auto vienkārši apstājas un viss, un līdzēt var tikai evakuātors vai striķis.

staar 15.02.2010 17:38

anonimikis rakstīja: tās platīna sveces iet 100 000 km. tā kā salīdzinājums drusku nekorekts.

Ok, tad japānis nav nekas dārgs. Pa 6 gadiem tam auto tika mainītas siksnas eļļa, aķis, lampiņas un tās sāļās sveces.

staar 15.02.2010 17:14

brmbrmm rakstīja:

Sretsked rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

staar rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Servissmenji briinumainie! Skaidrs, ka riepa gaudoja! Gultni paarbaudiit - divus pirkstus, taa teikt! Pacel riteni uz augshu un riktiigi iegriez - buus slikts gultnis, dzirdeesi. Var jau arii paraustiit, bet lufte iisti sajuutama buus tikai jau pie galiigi beigta. Ar solidola smeereeshanu - dikti uzmaniigi, nav jau vaagju rumba. Maksimums pusi apjoma, attieciibaa pret to, ko tur vareetu iesmeereet!

nu nebūs gan tik viegli, jo:

1. kalotkas neļauj to riteni tā baigi iegrizt.

2. solidola smērēšana šim modelim pinībā atkrīt, jo gultnis kopā ar stupicu un pie tilta skrūvējas ar 4 skrūvēm.

Principā, ja tas gultnis nebūtu tik dārgs, tad sistēma super! nomaiņa elementāra.

Vai tā rumba ārā nejaucas? T.i. - vai nav iespējams to gultni izpresēt un nomainīt?

Izdarīt droši vien to var, jebko var atjaunot. Bet tur vajag LABU meistaru, tāpat jāpērk gultnis pa latiem 20 un jāmaksā virpotājam kādi lati 40-50 par darbu. Jēga ?

Manuprāt, tāda veida auto mezglu uzbūve (kuri turklāt ir pakļauti nolietojumam un ir iepriekš zināms, ka ik pa laikam būs jāmaina) ir tīrākā ļaunprātība no ražotāja puses, kā arī labs iemesls citreiz, izvēloties auto, skatīties uz citu marku/koncernu. Nerunājot par to, ka tā ir resursu izšķērdēšana. Vienīgi baidos, ka mūsdienās reti kuram auto nav šādi uzbūves elementi.

Pats jau beigās nonāci pie pareiza secinājuma, domāju ka ja gribi ko jaunāku par 80 gadu auto, tad auto pirkšana pēc šādiem kritērijiem varētu izvērsties par murgu, jo, ja vienam gultnis mainās kopā ar stupicu, tad citam gaisa filtrs maksā tik cik tas dārgais gultnis + kvēpu filtri + gaisa mērītāji+ šaras kopā ar plauktiem utt.

Domāju, ka neviens jauns vai pasvaigs auto ikdienā nesanāks lētāk kā, piemēram 2 golfs, kas tagad maksā tik cik viena jauna auto apkope pie dīlera, bet diez vai pat tagad atradīsies daudz cilvēku, kas izvēlēsies tik radikālu naudas taupīšanas veidu. Ar to nu mūsdienās jārēķinās, ka auto remots lētāks nepaliks, kaut vai dēļ elektronikas. Man kādu laiku atpakaļ žoklis atkārās, kad 2004.gada japānim sveces gāju pirkt, samaksāju 90 eiro par 4. Atceros, ka kupejai NGK kastīte ar 4 maksāja ap 10 LS. Drīzāk ir vērts skatīities un raksturīgākajām auto kaitēm, kā piemēram opel 2,0 dti motorelis vai kaut kādi muļķitroņiki utt.

staar 15.02.2010 15:27

bobcat rakstīja:

staar rakstīja:

ValdisM rakstīja:

staar rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Servissmenji briinumainie! Skaidrs, ka riepa gaudoja! Gultni paarbaudiit - divus pirkstus, taa teikt! Pacel riteni uz augshu un riktiigi iegriez - buus slikts gultnis, dzirdeesi. Var jau arii paraustiit, bet lufte iisti sajuutama buus tikai jau pie galiigi beigta. Ar solidola smeereeshanu - dikti uzmaniigi, nav jau vaagju rumba. Maksimums pusi apjoma, attieciibaa pret to, ko tur vareetu iesmeereet!

nu nebūs gan tik viegli, jo:

1. kalotkas neļauj to riteni tā baigi iegrizt.

2. solidola smērēšana šim modelim pinībā atkrīt, jo gultnis kopā ar stupicu un pie tilta skrūvējas ar 4 skrūvēm.

Principā, ja tas gultnis nebūtu tik dārgs, tad sistēma super! nomaiņa elementāra.

cik maksā ja nav noslēpums?

LV cik skatījos no 65-90 ls (nedīlera). Beļģijā SKF no 195 eiro līdz 300 eiro

Manam Opel Vectra B pakaļējais gultnis ar stupicu uz 5 skrūvēm maksāja Sensonauto 65 Ls plus daži lati par darbu pie čoma(pašam bija lēnis skrūvēt). Uz kasītes bija FAG bet iekšā SKF raksīts.

tas pats gultnis vien ir, 5 skrūves jo tev 2 litrīgais. Arī 2 litrīgai astrai ir uz 5 skrūvēm, 1,7 uz 4.

staar 15.02.2010 15:24

brmbrmm rakstīja:

staar rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Servissmenji briinumainie! Skaidrs, ka riepa gaudoja! Gultni paarbaudiit - divus pirkstus, taa teikt! Pacel riteni uz augshu un riktiigi iegriez - buus slikts gultnis, dzirdeesi. Var jau arii paraustiit, bet lufte iisti sajuutama buus tikai jau pie galiigi beigta. Ar solidola smeereeshanu - dikti uzmaniigi, nav jau vaagju rumba. Maksimums pusi apjoma, attieciibaa pret to, ko tur vareetu iesmeereet!

nu nebūs gan tik viegli, jo:

1. kalotkas neļauj to riteni tā baigi iegrizt.

2. solidola smērēšana šim modelim pinībā atkrīt, jo gultnis kopā ar stupicu un pie tilta skrūvējas ar 4 skrūvēm.

Principā, ja tas gultnis nebūtu tik dārgs, tad sistēma super! nomaiņa elementāra.

Vai tā rumba ārā nejaucas? T.i. - vai nav iespējams to gultni izpresēt un nomainīt?

Nu letiņi ir spējīgi uz visu un iespējams, ka varētu pārbūvēt to stupicu tā ka gultni var mainīt , bet vācietis šādu manipulāciju nav paredzējis.

www.autosams.lv/...

staar 15.02.2010 13:17

ValdisM rakstīja:

staar rakstīja:

ValdisM rakstīja:

staar rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Servissmenji briinumainie! Skaidrs, ka riepa gaudoja! Gultni paarbaudiit - divus pirkstus, taa teikt! Pacel riteni uz augshu un riktiigi iegriez - buus slikts gultnis, dzirdeesi. Var jau arii paraustiit, bet lufte iisti sajuutama buus tikai jau pie galiigi beigta. Ar solidola smeereeshanu - dikti uzmaniigi, nav jau vaagju rumba. Maksimums pusi apjoma, attieciibaa pret to, ko tur vareetu iesmeereet!

nu nebūs gan tik viegli, jo:

1. kalotkas neļauj to riteni tā baigi iegrizt.

2. solidola smērēšana šim modelim pinībā atkrīt, jo gultnis kopā ar stupicu un pie tilta skrūvējas ar 4 skrūvēm.

Principā, ja tas gultnis nebūtu tik dārgs, tad sistēma super! nomaiņa elementāra.

cik maksā ja nav noslēpums?

LV cik skatījos no 65-90 ls (nedīlera). Beļģijā SKF no 195 eiro līdz 300 eiro

izskatās ka Opel jau sen vairs kā nav lēts auto

Nu dārgs arī nav. Gultnis un vadības bloks ir varbūt vieni no dārgajiem elementiem šim auto, bet viss pārējais ir ļoti pat lēts.

Filtri ir maināmie elementi, hadene vienkārša, bez speciālām gudrībām, pie tam izskatās vienkārši nomaināmi.

Šitas auto man vajadzīgs līdz maijam un tad tiks atdots uz LV, bet man kā pārliecinātam benzīnauto piekritējam jāatzīst, ka degvielas patēriņš cieņas vērts, Apmēram 5,5uz 100, 80% maģistrāle ar ātrumu 130kmh un 20%pilsēta.Vecam auto šitik smuks patēriņš, hmm. Te i auto bija viens uzeris kas jaunai merivai līdzīgus ciparus deklamēja

staar 15.02.2010 13:02

Yetti rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Yetti rakstīja:

staar rakstīja: ...

LV cik skatījos no 65-90 ls (nedīlera). Beļģijā SKF no 195 eiro līdz 300 eiro

var būt, ka tas ir stulbs stereotips, bet ja man būtu iespēja, tad pirktu Beļģijā...

Kāda nez starpība...

tēlaini - lielāka iespēja nenopirkt tikai SKF kastīti... [/c

šeit savu krējuma karoti ir nosmeluši arī veikali, jo tieši tas pats SKF ar ABS dačiku pie viena tirgoņa maksā 195 eiro, bet pie cita 300. Protams arī no zemākās cenas līdz latvijas cenai ir liela starpība.

staar 15.02.2010 12:36

ValdisM rakstīja:

staar rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Servissmenji briinumainie! Skaidrs, ka riepa gaudoja! Gultni paarbaudiit - divus pirkstus, taa teikt! Pacel riteni uz augshu un riktiigi iegriez - buus slikts gultnis, dzirdeesi. Var jau arii paraustiit, bet lufte iisti sajuutama buus tikai jau pie galiigi beigta. Ar solidola smeereeshanu - dikti uzmaniigi, nav jau vaagju rumba. Maksimums pusi apjoma, attieciibaa pret to, ko tur vareetu iesmeereet!

nu nebūs gan tik viegli, jo:

1. kalotkas neļauj to riteni tā baigi iegrizt.

2. solidola smērēšana šim modelim pinībā atkrīt, jo gultnis kopā ar stupicu un pie tilta skrūvējas ar 4 skrūvēm.

Principā, ja tas gultnis nebūtu tik dārgs, tad sistēma super! nomaiņa elementāra.

cik maksā ja nav noslēpums?

LV cik skatījos no 65-90 ls (nedīlera). Beļģijā SKF no 195 eiro līdz 300 eiro

staar 15.02.2010 11:00

Kaksis rakstīja: Starp citu, šķietami "neregulējamā" ģeometrija tomēr ir regulējama.

piemēram???

staar 15.02.2010 10:59

Chankaishi rakstīja: Servissmenji briinumainie! Skaidrs, ka riepa gaudoja! Gultni paarbaudiit - divus pirkstus, taa teikt! Pacel riteni uz augshu un riktiigi iegriez - buus slikts gultnis, dzirdeesi. Var jau arii paraustiit, bet lufte iisti sajuutama buus tikai jau pie galiigi beigta. Ar solidola smeereeshanu - dikti uzmaniigi, nav jau vaagju rumba. Maksimums pusi apjoma, attieciibaa pret to, ko tur vareetu iesmeereet!

nu nebūs gan tik viegli, jo:

1. kalotkas neļauj to riteni tā baigi iegrizt.

2. solidola smērēšana šim modelim pinībā atkrīt, jo gultnis kopā ar stupicu un pie tilta skrūvējas ar 4 skrūvēm.

Principā, ja tas gultnis nebūtu tik dārgs, tad sistēma super! nomaiņa elementāra.

staar 15.02.2010 10:49

Pirmais rakstīja: a tam opelim vispār pakaļas ģeomerija regulējas? nu bez kuvaldas....

nu to jau es regulēšanas ieteicējiem mēģinu iestāstīt, ka bez kuvaldas regulēšana nav iespējama, riteņus savieno truba

staar 15.02.2010 2:33

Ozz rakstīja: Ģeometriju var viegli sasipt ieslīdot apmalē. nedomāju ka tirgonis būtu tikpat neatlaidīgs kā sretskeds un speciāli piemeklējis vismaz pāri riepu kuram vienai mala noēsta.var jau būt,protams,bet maz ticams. Ja piekare ir kārtībā,tad pat riepa ar noēstu iekšmalu netrokšņos bet stāvēs taisni. Es domāju ka drīz viss būs savās vietās.

Ja pret apmali būtu izjaukta ģeometrija, tad ēstu ārmalu un visi diski arī ir orģinālie ļitaki un visi vienādi, diez vai pēc trieciena pret apmali nebūtu jūtamas sekas. Domāju, ka ja riepa kauca tad tā paša iemesla dēļ kāpēc Sretsked pasātam. Un galvenais ka pilnībā apklusa pēc riepu maiņas. Citas versijas man nenāk prātā, kā ritīgi gaudojošu gultni varētu apklusināt jaunas ziemenes.

Pricipā sagāzumu jau var paskatīties mājas apstākļos ar svārstu ūdens glāzē un lineālu pret riteni, bet nu .....

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti