Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8
staar 27.05.2008 22:17

STALINS rakstīja: Cenas/kvalitātes attiecība nav viennozīmīga.

Vairums Latvijas iedzīvotāju vēl nemāk skaitīt naudu. t.i. pērk iedomātu prestižu, piepilda ambīcijas par savu naudu.

Īstu kapitālistu tas, protams,priecē

nav jau laikam ko vainot tautu, jo gadus atpakaļ daudzi, sākot ar csdd un TV cilvēkiem borēja, ka ar lietotām mašīnām brauc tikai lūzeri utt. ka visusr civilētajā eiropā brauc ar tikai ar jaunām, utt. Ja eiropā viņiem būtu latvijas iedzīvotāju algas, tad viņi jaunas mašīnas laikam vispār nepirktu. Beļģijā jaunas mašīnas pērk ģimenes kur ģimenes ienākumi ir no 5-6k mēnesī ar nosacījumu, ka nav nekustamā īpašuma kredīta. Pārējie pērk lietotas. Cilvēki tur nevēlas pasliktināt dzīves kvalitāti dēļ mašīnas. A LV cilvēks saņem 400 LS un pusi atdod mašīanai + vēl remontos dēļ sliktiem ceļiem. man mašīnai jau iet ceturtais gads un izmaksas uz remontiem ir "0", tikai mainu eļu un filtrus, nu ķipa apkopes. Pie tam mašīna nav nekas kruts. Pēts beļģijas likumiem nopērkot jaunu mašīnu pirmos 4 gadus uz apskati nav jābrauc un pēc tam jāgaida, kad no beļģijas csdd atnāks ielūgums uz pirmo apskati

staar 27.05.2008 21:37

arba rakstīja: Tu piekrīti un tajā pašā laikā sāc atkal salīdzināt jaunu ar lietotu

piekrītu tam, ka jauns vienas markas auto ir labāks kā lietots tās pašas markas auto, bet ar nosacījumu, ka nav jātaupa nauda. Kaut vai tīri tehniski neviena mašīna pieaugot noskrējienam nekļūst labāka

staar 27.05.2008 19:02

EZ rakstīja: jauns Benzhou par 350 vai lietota Vespa par 750Ls?

Kādam ir viens vai otrs? Padalieties, lūdzu!

Vespu protams. Ja stils nav svarīgs, tad vari pirkt jebkuru no itāļiem utt, bet ķīniešus neaiztiec. Tikai jautājums, kas tā par vespu par 750 naudiņām? jegkurš rolleris nojāts paliek par mēslu un vespa nav izņēmums.

staar 27.05.2008 18:49

arba rakstīja: Mani nedaudz kaitina sarunas par tēmu jauns : lietots.

Jauns ir jauns un nav salīdzināms ar lietotu.

Jauns BMW ir labāks par vecu BMW

Jauns Rovers ir labāks par vecu Roveru.

Jauna Škoda ir labāka par vecu škodu

Ja cilvēks grib JAUNU škodu, tad viņam nevajag VECU Roveru.

(un vēl mazāk BMW vai AUDI)

Katram mums ir savas prasības un savas vajadzības !!!!!!!!!!!

par šito tev pilnīga taisnīna, bet par šito jau parasti nav diskusijas, ja nu vienīgi ja runa iet par ļoti mazlietotiem, ķipa 5k, 10, 20k, jo cena jūtami nokrītas, bet ja nauda nav jāskaita tad protams jaunu, jo vari izvēlēties krāsu extras utt. Bet cits jautājums ir vai jaunu loganu vai lietotu vācieti utt. kaut vai golfu. Un uz servisa apmeklējumiem izmaksas varētu būt līdzīgas vai pat pa labu golfelim. Tiem ļoti lētā gala auto kvalitāte ir ļoti zema.

Bet, kā tu pareizi teici, ka katrs pērk auto sev un gaumes cilvēkiem atšķiras.

staar 27.05.2008 12:32

Gregers rakstīja:

orion rakstīja:

Gregers rakstīja: Ideotisms...

Par to naudu jau var nopirkt Rover 75 ar 2.0l diesel un bēdu nezināt. Gan remonti lētāki, gan tērē mazāk, gan nav salonā kauns draudzeni ielaist + ja kur gadās iepiļīt tad nebūs pus gadu slimnīcā jāguļ + ja bērni ir tad tāds Yaris vispār atkrīt.

Ja draudzenei tā svarīgs auto salons tad na. vispār tādu draudzeni????

Nav tik traki, ir ok, ar Yaris drošību.

Vecs 2.0 dīzelis pie 20k km gadā??

Nu, nu...drošība saki... bet ja pareizi deformējošās barjeras vietā trāpīsies nekuja nedeformējošs Volvo, Audi, BMW vai X5 purns kurš nāks tev virsū ar 70 km/h jo viekārši nebūs tevi ievērojis!!!???

A vecs Roveris 75, nu tipo 2002 gads, bet ar noskrējienu maks\'\'a laikam ap 5k euro un ir no visām pusēm labāks par Yari.

Jābūt vispār slimam lai nopirktu pa 10k šito konzervbundžu un sadistam ar slepkavnieciskām tieksmēm lai tajā iesēdinātu savu sievieti!!

Ja tu vecais viņu nemīli un tev ir po uz viņu, ja tev ir po ka pat pie nelielas avārijas viņa gūs neatgriezeniskas kosmētiskas traumas tad tu esi freeks!!!

youtube.com/...

www.youtube.com/... šitas smart nošķiļas pie 70 JŪDZĒM, kam vajadzºtu but pāri pa 100 km/h un pat durvis vaļā var atvērt.

pie tam x5 2003 gada modelim Ncap ir 33punkti, bet Yarim 35

staar 27.05.2008 12:09

Gregers rakstīja:

orion rakstīja:

Gregers rakstīja: Ideotisms...

Par to naudu jau var nopirkt Rover 75 ar 2.0l diesel un bēdu nezināt. Gan remonti lētāki, gan tērē mazāk, gan nav salonā kauns draudzeni ielaist + ja kur gadās iepiļīt tad nebūs pus gadu slimnīcā jāguļ + ja bērni ir tad tāds Yaris vispār atkrīt.

Ja draudzenei tā svarīgs auto salons tad na. vispār tādu draudzeni????

Nav tik traki, ir ok, ar Yaris drošību.

Vecs 2.0 dīzelis pie 20k km gadā??

Nu, nu...drošība saki... bet ja pareizi deformējošās barjeras vietā trāpīsies nekuja nedeformējošs Volvo, Audi, BMW vai X5 purns kurš nāks tev virsū ar 70 km/h jo viekārši nebūs tevi ievērojis!!!???

A vecs Roveris 75, nu tipo 2002 gads, bet ar noskrējienu maks'a laikam ap 5k euro un ir no visām pusēm labāks par Yari.

Jābūt vispār slimam lai nopirktu pa 10k šito konzervbundžu un sadistam ar slepkavnieciskām tieksmēm lai tajā iesēdinātu savu sievieti!!

Ja tu vecais viņu nemīli un tev ir po uz viņu, ja tev ir po ka pat pie nelielas avārijas viņa gūs neatgriezeniskas kosmētiskas traumas tad tu esi freeks!!!

youtube.com/...

tam roverim ja nemaldos euro Ncap ir 4 zvaigznes bet YARIM 5

Runājot par crash testiem, tad tie ir tikai vienota sistēma kā salīdzināt un novērtēt auto drošības jomā un dabā var būt pavisam savādāk. Dzīvē vajadzētu būt tā, ka lielais auto ir pārāks par mazo, ja tas saskrienas ar mazo vai ieskrien tādā kokā kuru nolauž kā sērkociņu, bet savādāk rezultātiem vajadzētu būt līdzīgiem, jo mazajam auto arī inerces spēks ir mazāks. ieskrienot sienā vai kokā X5 purnu locīs 2tonas ar kapeikām, yara gadījumā kuzavs aiz motora vispār neko nesver.

staar 26.05.2008 22:47

911 rakstīja: Ja pareizi saprotu, tad lielākā daļa CP ekipāžu ir aprīkotas arī ar video, kas var fiksēt pārkāpumus. Nez kādam ir gadījies saņemt pa pastu soda kvīti ar šādi fiksētu pārkāpumu, vai arī tas vēl netiek praktizēts?

Vai tik te nebija domāti fotoradari

staar 26.05.2008 21:55

tibors rakstīja: VW Sharan 1.9TDI No sākuma braucot pie 100 km/H sāka vibrēt mašīasn kuzavs ,likās ka riepas ,nobalanseju diskus ,bet vienalga vibrē .Vakar braucu nekas nebija biju nobraucis ap 40 km un atkal sākas vibrācija .Vibrācija nak itkā no priekšas labās puses,tāda sajuta ka pusas nedarbojas un vibre motora darbība laba, tikai vibrē kad daod gazi .Meistars skatīja neko neatrada .Varbūt kādam ir bijusi šāda problēma.Atbildat lūdzu.

Sāc ar to, ka padomā kad tas sākās un varbūt atrodi kādas kopsakarības, bet vispār būt var daudzkas. Es drīzāk sliektos uz pusasi, bet tāpat dīvaini. Man pirms gadiem auģikam parādījās vibrācijā un īsi pēc tam atjūdzās pusass. Bet vēl pirms tam atceros, ka vienreiz parādījās krakšķis ,braucot ar izgriestiem riteņiem, bet tūlīt ar tas krakšķis pazuda. It kā tipiska pusass miršanas pazīme, bet kāpēc pazuda? Značit pastāv neskaitāmas iespējas kā tās pusasis mirst. Atrodi vien labu meistaru kas var ko sakarīgu pateikt, jo savādāk izgrūdīsi kaudzi naudas pērkot pusasis utt. un beigās izrādīsies kaut kas galīgi stulbs. Ja vainīga pusass, tad vajadzētu to labi just uz stūres.

staar 26.05.2008 21:36

Par YARI piekrītu kontradmiral. Es ar to YARI vizinājos pa kanāriju salu kalnu ceļiem. Godīgi sakot pat pārsteidza cik labi tas yaris uz ceļa turējās. Sievietei varētu patikt YARa stūres pastiprinātājs, jo bija ļoti viegli grozīt stūru, man pat likās pārāk viegli, bet sievietei būtu īsti laikā. Panelis un salons tam jarim ir tiešām ritīgi pa lēto, plastmasa, plastmasa un vēlreiz plasmasa. Par fabia neko nezinu, bet pieļauju ka būs krietni kvalitatīvāka, bet attiecīgi arī izmaksas noteikti būs lielākas, kaut vai tāpēc vien ka jauns modelis.

Ja jau viņa brauc tikai 20 k gadā un Yarī viņu neapmierina tikai saskrāpētais bamperis, tad lai aizmirst par bamperi un pēr Yari. Pieļauju ka kasko būs vismaz uz 1/2 lētāks kā skodai. Bet ja man būtu jāizvēlas starp škodu un yari, tad pirktu skodu.

staar 20.05.2008 23:05

Vanger rakstīja: Vai kādam ir sanācis lietot, remontēt vai bijusi cita pieredze ar VW Passat W8 aparātu? Varbūt ir kādas atsauksmes konkrēti par šo modeli? (ir piedāvājums ar konkrēti šo modeli bet praktiski nekādas informācijas par to).

Ja izdosies nopirkt labā teh. stāvoklī, tad brauksi svilpodams, ja nopirksi nodzītu, tad būs jautri. Man ir zināmi 3 cilvēki, kas brauc ar šitiem aparātiem. 1. armēņu izcelsmes beļģis. Jūsmo par savu auto, lai gan bija nopietna probza ar automātu, bet viņam esot pateikts, ka pie tāda noskrējiena kā viņam tā esot bieža problēma. žēl ka neatceros cik tieši viņam bija tas noskrējiens, bet visā ziņā ap 200 k. Bet vispār kaut kā neticās.

2. cilvēks brauc pa LV un es no viņa neesmu dzirdējis nevienu sliktu atsauksmi, bet cik zinu vīrelis ar cieņu izturas pret tehniku.

3. Nelaimīgs ka nopirka W8, jo plīst viss sākot ar ģenerātoru beidzot ar hsdeni. Pats viņš neatzīstās, ka pircis Lietuvā, bet man ir pamatotas aizdomas ka tas auto ir pabijis pie BRAĻUKĀM vai arī kāds pirms pārdošanas hadeni salasījis no poļu buksēm.

secinājumus izdari pats.

staar 20.05.2008 22:35

Magistrs rakstīja: *******, man kāreiz ir visas skrūves. Man uz *******o geju auto ni******* nevelk.

Visi tak nevar būt tik kruti un braukt ar 190 mersi

staar 19.05.2008 20:08

smaidiigais rakstīja:

staar rakstīja:

smaidiigais rakstīja:

staar rakstīja:

smaidiigais rakstīja: jaunais MINI - tīrākais mārketinga triks, būvēts uz Rover 200 mātes plates, ar pežo/bmw kopcepuma benzīna motoriem, un PSA grupas dīzeļiem, un par dubultu (BMW)cenu.

Par kādu auru vai pārmantojamību var būt runa?

Tad jau VW Lupo un Toyota Aygo, un Fiat Panda / 500 ir vairāk MINI, kā jaunais mārketinga MINI

peace

Nu vecīt tu iebrauci pilnīgās auzās

pats izlasīji vai klasesbiedri pateica?

peace

ne tam uzbrauci,

man pašam ir īstais, klasiskais MINI, esmu pietiekoši daudz interesējies par jaunajiem, kūrēju www.miniclub.lv lapeli (jā, zinu, ka pašķība), tā ka šo to zinu.

MINI ideja 60. gados bija maza, lēta, viegli lietojama mašīnīte. Kas no tā ir palicis jaunajā?

Tādā kontekstā tieši manis piesauktie auto vairāk atbilst MINI idejai. A jaunais - glamūrīgs siluets uzmaukts uz kaut kā, kas BMW gadījās pa rokai, un tiek pa dārgo tirgots. Skatos, tu arī esi uzķēries

Davai nevaig, šitie umņiki ir pilna Latvija. Ķipa man ir un es esmu.

Es redzēju tavā galerijā to mini, nu un? sāc ar to, ka pārtopi no mini metālūžņa turētāja uz mini īpašnieku. Atrestaurē to savu nabadziņu un tad sauc sevi par MINI īpašnieku. Pirms gadiem, kad atrestaurēju savu pirmo veco braucamo, tad bija daudz čiglu kas nāca klāt un sita uz pleca, sakot, man ar tāds ir, tikai uz jautājumu kur? atbilde bija, vectēva šķūnī. 100%, ka lielākai daļai gudrinieku tie braucamie turpina rūsēt neaiztikti vai pārdoti lai nopirktu širpatrebu.

Tākā esmu viens no Beļģijas VESPAS kluba aktīvistiem un manā īpašumā ir PILNĪGI atrestaurēta 1961. gada vespa + atrestaurēta Vjatka VP 150 (1964) + VESPA GTS 250 ie (2007gada), tad varu tev pačukstēt, ka tu ar savu MINI klubu esi iebraucis auzās tieši dēļ saviem nepareizajiem uzskatiem. Ar vespas klubu mums ir vienkārši, ja esi izvēlējies VESPU un vēlies būt klubā, tad laipni aicināts un netakarīgi no tā vai VESPA ir 57 vai 2008 gada. Visus vieno tas, kāpēc cilvēks ir izvēlējies VESPU nevis HONDU, kas daž'brīd pat varētu uzrādīt labākus teh rādītājus. Tā, kā man ir gan vecās, gan jaunās paaudzes vespas tad varu ar pilnīgu pārliecību pateikt, ka viņas atšķiras kā diena pret nakti, bet arī jaunā ir un paliek vespa. Tu zini kāpēc janā VESPA, pilnīgi nopakota maksā pari pa 5 K eiro? tieši tāpēc kāpēc jaunais MINI maksā 25k eiro. Sauc to kā gribi, mārketings nemārketings.

Plānos ir nopirkt arī veco MINI lai rokas neaizmirst eļļas smaku bet sākšu ar jauno, jo vienkārši patīk man tas spridzeklis a vecais MINI lai paliek saldajā ēdienā.

Ja es kādreiz ieraudzīšu Tevi ar labi uzcelto veco MINI, tad respekt un sava komentāra pirmās daļas vārdus ņemšu atpakaļ.

Doma tev vecīt ir laba un respekt jau par to vien, ka esi iegādājies clasisko MINI, bet labāk būtu mazāk runājis un vairāk darījis.

PEACE!!!

ko tu cepies,

braucu ar savu veco mini ik pārdienas, nav man muzeja eksponāts bet reāla mašīna, viss ir kārtībā lai kaut šodien sēstos un brauktu uz kaut vai Itāliju - kā jau vienreiz ir izdarīts.

Ja tu nepiekrīti manām domām par jauno MINI tad tā arī pasaki, nevis sāc plātīties ar savām vjatkām un zākāties.

Miniklubs nav nekāds oficiāls klubs, un uz rīkotajiem pasākumiem drīkst un ierodas gan veco, gan jauno mini īpašnieki. Bet ir tikai lôģiski, ka veco mini īpašnieki tusē savā bariņā, jo pie vecajiem īpaši neviens klāt nenāk un tie pāris ļauži, kas cīnās ar saviem vecajiem MINi viens otru pazīst un sauc uz tu, bet jauno aprindas mainās katru gadu.

Sorry vecīt, piebesiji ar savu plātīšanos. A par to itāliju tu pārspīlē, tevi par tām nesinhroni strādājošajām slotiņām pirmais vācu AUSVEIS atsvaidzinās nerunājot nemaz par UK nummuriem

staar 19.05.2008 19:51

iuzii rakstīja: staar, gribi pavizinaaties un paluureet tuvaak dabaa ?

Tu tirgojies ar miņiem, vai esi no milionāru pulciņa?

nav slikta doma, varētu pagvelst gudrības

es no 24 maija nedēļu būšu Latvijā. Davai pa e-pastu visu sarunāsim, dod ziņu.

marks_export@mail.be

staar 19.05.2008 18:45

GirtzB rakstīja:

msh rakstīja:

Yetti rakstīja: te par 2005:

consumerguideauto.howstuffworks.com/...

pārdomas raisa Tevis pieminētais dzinējs 163hp... manis dotajā linkā uzrādās kā Supercharged, t.i. ar kompresoru... ja sūdīgi kopts vari iebraukt labās auzās....

A kas tur īpašs? Šitiem miņiem-nemiņiem parastais coopers laikam arī bija ar ļurbu, tikai vājāka programma...

Tēks

vecais (tie kuriem Cooper S bija 163 zs un lampas kopā ar kapotu) cooper S ar mehanisko kompersoru

jaunais Cooper S(pēc facelift) ar atgāzu turbīnu(par to šeit laikam nejautā) īsi sakot ar parastu turbomotoru.

Coope un Mini one ir vienādi bezkompmresoru diznēji ar dažādām ECU programmām.

BMW Mini ar Rover 200(lasi Honda civic) nav nekā kopīga(tik cik 3 durvis un priekšpiedziņa)

no kurienes tev šidāda informācija? Mini.lv dīleris lielās, ka jaunajam COOPER S ir twin-scroll turbolādētājs un Overboost fcija. Un pēc mini.lv sanāk tā kā te iiuzi rakstīja, ka ONE ir ar parasto 1.4 L motoreli un COOPER ir ar 1.6 i motoreli, bet S versijai ir kompresors + turbo. Bišku nav skaidrs par to Overboost

funkciju, bet kompresora esamība liekas pat ļoti loģiska, kāpēc lai no viņa atteiktos.

staar 19.05.2008 18:32

GirtzB rakstīja:

msh rakstīja:

Yetti rakstīja: te par 2005:

consumerguideauto.howstuffworks.com/...

pārdomas raisa Tevis pieminētais dzinējs 163hp... manis dotajā linkā uzrādās kā Supercharged, t.i. ar kompresoru... ja sūdīgi kopts vari iebraukt labās auzās....

A kas tur īpašs? Šitiem miņiem-nemiņiem parastais coopers laikam arī bija ar ļurbu, tikai vājāka programma...

Tēks

vecais (tie kuriem Cooper S bija 163 zs un lampas kopā ar kapotu) cooper S ar mehanisko kompersoru

jaunais Cooper S(pēc facelift) ar atgāzu turbīnu(par to šeit laikam nejautā) īsi sakot ar parastu turbomotoru.

Coope un Mini one ir vienādi bezkompmresoru diznēji ar dažādām ECU programmām.

BMW Mini ar Rover 200(lasi Honda civic) nav nekā kopīga(tik cik 3 durvis un priekšpiedziņa)

staar 19.05.2008 17:34

smaidiigais rakstīja:

staar rakstīja:

smaidiigais rakstīja: jaunais MINI - tīrākais mārketinga triks, būvēts uz Rover 200 mātes plates, ar pežo/bmw kopcepuma benzīna motoriem, un PSA grupas dīzeļiem, un par dubultu (BMW)cenu.

Par kādu auru vai pārmantojamību var būt runa?

Tad jau VW Lupo un Toyota Aygo, un Fiat Panda / 500 ir vairāk MINI, kā jaunais mārketinga MINI

peace

Nu vecīt tu iebrauci pilnīgās auzās

pats izlasīji vai klasesbiedri pateica?

peace

ne tam uzbrauci,

man pašam ir īstais, klasiskais MINI, esmu pietiekoši daudz interesējies par jaunajiem, kūrēju www.miniclub.lv lapeli (jā, zinu, ka pašķība), tā ka šo to zinu.

MINI ideja 60. gados bija maza, lēta, viegli lietojama mašīnīte. Kas no tā ir palicis jaunajā?

Tādā kontekstā tieši manis piesauktie auto vairāk atbilst MINI idejai. A jaunais - glamūrīgs siluets uzmaukts uz kaut kā, kas BMW gadījās pa rokai, un tiek pa dārgo tirgots. Skatos, tu arī esi uzķēries

Davai nevaig, šitie umņiki ir pilna Latvija. Ķipa man ir un es esmu.

Es redzēju tavā galerijā to mini, nu un? sāc ar to, ka pārtopi no mini metālūžņa turētāja uz mini īpašnieku. Atrestaurē to savu nabadziņu un tad sauc sevi par MINI īpašnieku. Pirms gadiem, kad atrestaurēju savu pirmo veco braucamo, tad bija daudz čiglu kas nāca klāt un sita uz pleca, sakot, man ar tāds ir, tikai uz jautājumu kur? atbilde bija, vectēva šķūnī. 100%, ka lielākai daļai gudrinieku tie braucamie turpina rūsēt neaiztikti vai pārdoti lai nopirktu širpatrebu.

Tākā esmu viens no Beļģijas VESPAS kluba aktīvistiem un manā īpašumā ir PILNĪGI atrestaurēta 1961. gada vespa + atrestaurēta Vjatka VP 150 (1964) + VESPA GTS 250 ie (2007gada), tad varu tev pačukstēt, ka tu ar savu MINI klubu esi iebraucis auzās tieši dēļ saviem nepareizajiem uzskatiem. Ar vespas klubu mums ir vienkārši, ja esi izvēlējies VESPU un vēlies būt klubā, tad laipni aicināts un netakarīgi no tā vai VESPA ir 57 vai 2008 gada. Visus vieno tas, kāpēc cilvēks ir izvēlējies VESPU nevis HONDU, kas daž'brīd pat varētu uzrādīt labākus teh rādītājus. Tā, kā man ir gan vecās, gan jaunās paaudzes vespas tad varu ar pilnīgu pārliecību pateikt, ka viņas atšķiras kā diena pret nakti, bet arī jaunā ir un paliek vespa. Tu zini kāpēc janā VESPA, pilnīgi nopakota maksā pari pa 5 K eiro? tieši tāpēc kāpēc jaunais MINI maksā 25k eiro. Sauc to kā gribi, mārketings nemārketings.

Plānos ir nopirkt arī veco MINI lai rokas neaizmirst eļļas smaku bet sākšu ar jauno, jo vienkārši patīk man tas spridzeklis a vecais MINI lai paliek saldajā ēdienā.

Ja es kādreiz ieraudzīšu Tevi ar labi uzcelto veco MINI, tad respekt un sava komentāra pirmās daļas vārdus ņemšu atpakaļ.

Doma tev vecīt ir laba un respekt jau par to vien, ka esi iegādājies clasisko MINI, bet labāk būtu mazāk runājis un vairāk darījis.

PEACE!!!

staar 19.05.2008 15:24

smaidiigais rakstīja: jaunais MINI - tīrākais mārketinga triks, būvēts uz Rover 200 mātes plates, ar pežo/bmw kopcepuma benzīna motoriem, un PSA grupas dīzeļiem, un par dubultu (BMW)cenu.

Par kādu auru vai pārmantojamību var būt runa?

Tad jau VW Lupo un Toyota Aygo, un Fiat Panda / 500 ir vairāk MINI, kā jaunais mārketinga MINI

peace

Nu vecīt tu iebrauci pilnīgās auzās

pats izlasīji vai klasesbiedri pateica?

peace

staar 19.05.2008 11:44

iuzii rakstīja: www.mini.lv/...

Hmm, točna. Vot šito es nebiju piefiksējis

staar 19.05.2008 10:56

msh rakstīja:

staar rakstīja:

msh rakstīja:

Yetti rakstīja: bet interesanti, ko viš domāja ar programmējamu kompresoru...

Pļe, motora kompim [ECU] programma savādāka, kā rezultātā mazāka jauda Bet protams, es par mini uzskatu veco, šitas tik tāds bēmūvē ražojuma golfs vien ir

wai tik tu kaut ko nejauc

tu esi braucis ar mini cooper s JCW? Manuprāt mini JCW salīdzināt ar golfu ir nekorekti.

p.s

pret veco mini protams respekt.

Protams, ka neesmu. Bet salīdzini jauno mini ar veco - jaunajā vienīgais, kas ir minisks, ir izskats, bet tas arī viss - tāpēc golfs

daļā piekrītu daļā nē.

tas, ka jaunajam mini ir zināmas līdzības dizainā ar veco ir jau ļoti daudz, jo ir leģendāru auto pārmantotāji, kas pat to ir zaudējuši, piemēram tavs pieminētais GOLFS. Leģendārs bija GOLF 1 GTI, tieši dēļ savām gaitas īpašībām salīdzinājumā ar tā laika autobūves šedevriem, bet jaunajis golfs un golfs + ir aizgājis tik tālu no idejas, ka līdzības jau praktiski nevar saskatīt. Līdzīgi gadījumi ir ar Audi urku, FORD MUSTANGU līdz jaunajam modelim utt.

Vienā auto saitā bija izteikta doma, ka leģendāra auto pārmantotājs sāk zaudēt savu īpašo auru tikko kā fanātisko autoinženieru prāti tiek saindēti ar mārketinga nosacījumiem un prasībām. Leģendārā vecā MINI pārmantotājs, manuprāt, ir tieši žiperīgie mini, ķipa COOPER S vai COOPER S JCW, bet COOPER D ir uzcepts lai piesaistītu plašāku auditoriju un būtu praktiskāks ikdienas lietošanā. Bet bija labs teiciens par COOPER un praktiskumu, proti, ja pērkot mini tu tajā sāc meklēt ko praktisku, tad izsvītro MINI no iespējamo iegādājamo automobīlu saraksta

p.s.

IUZII, man liekas, ka visiem jaunās paaudzes BENZĪNA minī ir 1,6 L motoreļi bez turbīnas un kompresora.

staar 19.05.2008 0:42

iuzii rakstīja: JCW cooperim ir 210hp, nessen iegaadaajos vienkarshi Cooper S par problemam nemaceshu teikt, jo ljoooti mazs noskreejiens bija... un ir.. Pees gada pastaastishu ;D

cooper S jau nav nemaz tik viekārši Vienkārši ir COOPER ONE

Par tiem Jcw nav īsti skaidrs, bet cik saprotu JCW ir vairākas tuninga pakāpes jo pastāv 192 (194) 200 un pāri pa 200 ZS, laikam jau tiešām lieta ir kaut kādā čipā un viss, jo cenas atšķirība nav tik liela, tātad diezin vai motoram ir radikālas izmaiņas. TOP GEAR savulaik bija sižets, ka Fāterlandes meistari cep arī COOPERUS kam zs tuvojas 300zs.

staar 18.05.2008 21:29

msh rakstīja:

Yetti rakstīja: bet interesanti, ko viš domāja ar programmējamu kompresoru...

Pļe, motora kompim [ECU] programma savādāka, kā rezultātā mazāka jauda Bet protams, es par mini uzskatu veco, šitas tik tāds bēmūvē ražojuma golfs vien ir

wai tik tu kaut ko nejauc

tu esi braucis ar mini cooper s JCW? Manuprāt mini JCW salīdzināt ar golfu ir nekorekti.

p.s

pret veco mini protams respekt.

staar 18.05.2008 14:44

Yetti rakstīja: ar nojātu kompresoru te cīnījās gan Mazdas gan VW īpašnieki...

ja pareizi atceros, tad VW vēl varēja ārstēt, bet Mazdas vareja utilizēt...

jāmaina bija gultņi, "gliemeži" siksnas... it kā vienkārši, bet ja tas nebija darīts, tad *******....

Doma ir par auto kam noskrējiens ir līdz 50k. Itkā jau vārāk par siksnu maiņu utt, līdz šitādam noskrējienam nevajadzētu būt. Pats par sevi es varu atbildēt, jo uz apkopēm jau točna nežmiedzos. Parezāk jau šitādus auto pirkt jaunus, bet laikam neesmu gatavs 27k eiro par jaunu atdot.

Šitas saits baigi labs. Par turbo utt ir vairāk vai mazāk skaidrs, bet par kompresoru bija migla

staar 18.05.2008 13:09

Yetti rakstīja: te par 2005:

consumerguideauto.howstuffworks.com/...

pārdomas raisa Tevis pieminētais dzinējs 163hp... manis dotajā linkā uzrādās kā Supercharged, t.i. ar kompresoru... ja sūdīgi kopts vari iebraukt labās auzās....

Vot tieši par šito es jautāju, jo ir lietas, kam būtu jāpievērš uzmanību pērkot, jo ar šitiem motoriem nepērk lai brauktu svētdienā uz baznīcu . Doma pirkt gadīgu 175ZS vai JCW 194ZS, bet cik saprotu tad motoram būtiskas atšķirības no 163 ZS motora. Vienam manam paziņam ir JCW un šis jau pāri pa 100 k nobraucis un problēmu nav, bet vins nav rādītājs, jo eļļu maina 2X biežāk utt. vopšim pedantiska pieeja .

Jautājums, ko tam kompresoram var nokaut un kā? Cik saprotu tas kompresors coopetram strādā tikai uz maziem apgriezieniem un pēc tam nodod stafeti turbīnai, tātad jāpievērš uzmanība tam kā ietas apkopes utt.

p.s

yetti, paldies par linku.

staar 06.05.2008 22:28

Uggga rakstīja: Par uzmetējiem, kas "pārdod" mašīnas būtu tā kā skaidrs.

Jautājums par pretēja darījuma uzmešanas iespējam.

Čoms tirgo mašīnu, uzradies pircējs tipa no anglijas, kas ir gatavs neskatoties to mašīnu ņemt priekš savas meitas (konkrētā mašīna gan galīgi nav vidējās statistiskās sievietes braucamais, bet tas nu tā ). Ņemot nekaulējoties.

No epastiem īstas skaidrības nav, kā viņš taisās maksāt, kontu gan paprasīja. Par piegādes nosacījumiem arī īsti skaidrības nav, jo angļu valoda tāda pašvaka. It kā pats savākšot (atsūtīšot transporta kompāniju), kaut gan tajā pašā teikumā saka, ka pārskaitīšot naudu un tad, kad pārdevējs paņems savu daļu, atlikumu pārskaitīs transporta kompānijai, tb sanāk, ka viņš taisās maksāt cena + transporta izdevumi

Kāds ir ar kaut ko tādu saskāries?

Ja tas ir uzmetējs, kur slēpjas zemūdens akmeņi?

Nu ļoti dīvaini... Ja nu vienīgais tam čomam ir kaut kāds rets modelis utt, bet tāpat dīvaini. Galvenais lai tavs čoms visu dara pēc gostiem, proti, lai brīdī, kad auto iziet no viņa kontroles nauda būtu kabatā un juridiski auto vairs tavam čomam nepieder. Tālāk jau tas jefiņš ar to auto lai dara ko grib.

Bet pieļauju, ka ja darīsi visu pēc gostiem, tad būs viens brīdis, kad angļu sirs piedāvās labāku varijantu, kas tad arī būs slavenais zemūdens akmens.

staar 25.04.2008 14:09

rt rakstīja: heh, izlasīju pirmo, trešo un pēdējo lapu... un jums neapnīk?

n-tais topiks, saturs identisks.

bet nu... labi, ka ir vismaz drosme izteikt viedokli

aistāvēt, argumentēt gan diemžēl protat tikai ar lamuvārdiem.

...jābrauc uz kāda nomaļāka ceļa patrennēties paraut ratā!

Tieši te jau drosmi nevaig

1 2 3 4 5 6 7 8

Lasītākie raksti

Jaunie raksti