arba rakstīja: Tu piekrīti un tajā pašā laikā sāc atkal salīdzināt jaunu ar lietotu
piekrītu tam, ka jauns vienas markas auto ir labāks kā lietots tās pašas markas auto, bet ar nosacījumu, ka nav jātaupa nauda. Kaut vai tīri tehniski neviena mašīna pieaugot noskrējienam nekļūst labāka
STALINS rakstīja: Cenas/kvalitātes attiecība nav viennozīmīga.
Vairums Latvijas iedzīvotāju vēl nemāk skaitīt naudu. t.i. pērk iedomātu prestižu, piepilda ambīcijas par savu naudu.
Īstu kapitālistu tas, protams,priecē
nav jau laikam ko vainot tautu, jo gadus atpakaļ daudzi, sākot ar csdd un TV cilvēkiem borēja, ka ar lietotām mašīnām brauc tikai lūzeri utt. ka visusr civilētajā eiropā brauc ar tikai ar jaunām, utt. Ja eiropā viņiem būtu latvijas iedzīvotāju algas, tad viņi jaunas mašīnas laikam vispār nepirktu. Beļģijā jaunas mašīnas pērk ģimenes kur ģimenes ienākumi ir no 5-6k mēnesī ar nosacījumu, ka nav nekustamā īpašuma kredīta. Pārējie pērk lietotas. Cilvēki tur nevēlas pasliktināt dzīves kvalitāti dēļ mašīnas. A LV cilvēks saņem 400 LS un pusi atdod mašīanai + vēl remontos dēļ sliktiem ceļiem. man mašīnai jau iet ceturtais gads un izmaksas uz remontiem ir "0", tikai mainu eļu un filtrus, nu ķipa apkopes. Pie tam mašīna nav nekas kruts. Pēts beļģijas likumiem nopērkot jaunu mašīnu pirmos 4 gadus uz apskati nav jābrauc un pēc tam jāgaida, kad no beļģijas csdd atnāks ielūgums uz pirmo apskati