C4 Cactus kļuvis mazāk Cactus'īgs, ja tā varētu teikt. Tas gan nozīmē, ka vidējam pircējam, tas beidzot ir saprotamāks, iztiekot bez sākotnējā modeļa ārišķībām.
Neradās iespēja izmēģināt tā gaitas īpašības uz grants seguma. Žēl, jo Cactus šobrīd savā klasē ir absolūts komforta līderis, pateicoties jaunā tipa balstiekārtai. To īpaši varēju just uz tradicionālās grants trepes.
Tam ir tikai divi nosacīti trūkumi. Trūkst tahometrs un sēdekļiem ir ļoti minimāls sānu atbalsts. Ja brauksiet nesteidzīgā plezīra braucienā, nevienu no šiem mīnusiem nemaz nejutīsiet.
Kopumā jāteic, ka šis ir vidējam pircējam pieejams auto. Senioriem patiks komfortablie krēsli un lidošā paklāja efekts zem virsbūves, jauniešus varētu piesaistīt tā nepieradinātais dizains (tas īpaši attiecas uz interjeru), bet visiem simpatizēs tā cena.
Bezceļos spējīgs krosovers, kas pieejams jau zem 10 000 eiro. Protams, saprātīgā tehnisko agregātu un aprīkojuma kombinācijā Duster maksās jau starp 15 un 20 tūkstošiem eiro, taču tik veiktspējīgam bezceļu apvidniekam šajā cenu kategorijā būs grūti atrast alternatīvu. Jau pirms šī testa brauciena bija iespēja pārliecināties, ka pat ar standarta ielas riepām Duster pilnpiedziņa un klīrenss ļaus izbraukt vietās, kur mēs atļautos dzīt tikai offroad smagsvarus.
Saprotams, ka būs jāsamierinās ar dažiem kompromisiem interjera apdarē un skaņas izolācijā, taču savu pamatuzdevumu - būt uzticamam palīgam ikdienas darbojas - tas pilda teicami. Testa braucienā piedalījās priekšpiedziņa ar automātu. Manā skatījumā pilnpiedziņa ar mehānisko transmisiju būtu krietni pieprasītāka un saprotamāka izvēle.
Nesamākslots un patiess auto.