Škoda ir izaugusi gan no savas “pelēkās” reputācijas, gan mūsu iedomātās cenu kategorijas. Tagad čehu zīmols pircējiem piedāvā pavisam cita līmeņa automašīnas, kas nav salīdzināmas ar tām, kas bija pieejamas pirms 10 vai 20 gadiem. Tas redzams arī cenu lapās. Tiesa, lai arī vizuālais iespaids ir labs, ne visās zonās interjera apdares montāžas kvalitāte tiek līdzi augsti uzstādītajai latiņai.
Kodiaq ir ļoti praktisks un ietilpīgs SUV, kas izdabās daudzu ģimeņu vēlmēm. Gluži kā labākajās premium tradīcijās, arī šeit papildaprīkojums ātri vien sadārdzinās SUV cenu, tāpēc šīm izvēlēm jāpieiet rūpīgi – tad gala cena nebūs nemaz tik liela.
Pērn pikapu segments piedzīvoja uzplaukumu un to ir viegli saprast. Tikai tad, kad būsit pasēdējis vairākas dienas pie pikapa stūres, kļūst skaidrs, cik bezrūpīga kļūst braukšana. Bedres, nelīdzenumi un citi potenciālie traucēkļi kļūst nesvarīgi, turklāt šeit runa nav tikai par komfortu, bet gan bezceļu spējām.
Uz priekšu to dzen 3,0 litru V6 dīzeļdzinējs, kas attīsta 240 ZS un 600 Nm. Tas savienots ar desmitpakāpju automātisko pārnesumkārbu, bet ratus griež 4MOTION pilnpiedziņa. Citu izvēļu šeit nav, bet nemaz arī nevajag. Vidējais degvielas patēriņš (bez kravas vešanas) šādā kombinācijā bija ap 12 l/100km.
Ņemot vērā kravnesību un darba spējās, Amarok aizmugurējam tiltam joprojām ir lokšņu atsperes, bet tas ir mazāk stīvs kā iepriekšējās paaudzes modelis. Tas padara gaitu līganāku un komfortablāku pat tad, ja kravas kaste ir tukša.
Volkswagen Amarok sevi pierāda kā patīkams ikdienas pikaps, kas prot ne tikai celt un velt, bet arī labi izskatīties lielpilsētā. 3,0 litru dīzeļdzinējs ir pārliecinošs un gaita neierasti patīkama. Tā lielākais konkurents ir paša radinieks – Ford Ranger.