Mitsu Colts 1.3 / 95 Zs varētu derēt tajās robežās.. Ja ir interese dod ziņu... 43 t. noskrējis un garantija līdz 10.gada martam.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Mitsu Colts 1.3 / 95 Zs varētu derēt tajās robežās.. Ja ir interese dod ziņu... 43 t. noskrējis un garantija līdz 10.gada martam.
cap rakstīja: O, kārtējais klasiskais iauto topiks par litru desmitdaļām un ekonomijām
Jūs parasti kaut kā aizmirstat par auto iegādes cenu, rēķinot ekonomijas, var padomāt ka jums mašīnas dāvina. Dīzelis atmaksājas pēc 150k km noskrējiena vidēji salīdzīnot normālas vērtības auto benzīns/dīzelis izpildījumos, ja runa iet par šrotiem, kuriem cena ir 400Ls benzinniekam un 450 dīzelim - tā, protams, cita lieta.
Nu ja skatāmies jaunus auto, tad konkrēti Škodām nemaz tik liela cenu starpība nav, lai vajadzētu 150k km, lai sāktu atmaksāties, dzinējiem ar līdzīgu jaudu cena atšķiras aptuveni par 1,5k EUR. Un tas jau nu ir kapeikas....
rrupucis rakstīja:
viestursp rakstīja:
TDI rakstīja:
viestursp rakstīja: ēdīs par 2L/100km vairāk, nekā ar benzīnu - bet nu skaties, lai iekārta ir normāla ar iesmidzi uz katru cilindru - citādi būsi vīlies uz jaudas rēķina. Gāzi neiesaka likt mazākam dzinējam par 1800 cm3, bet nu es uzskatu, ka dzinēja tilpumam jābūt virs 2000 cm3 (saku no pieredzes), a citādi ir ok, gāzei izmaksas uz degvielu ir tas pats, kas braukt ar lēto DD.
nu nu ,leeto saljarku..... veel viens TG/AM
nu izmaksu ziņā jau +/- tā arī sanāk.
sapņo tālāk!
vienam modelim dīzelis jau pats par sevi ēd mazāk nekā benzīnnieks plus vēl gāzi rij mazliet vairāk. ņemot vērā, ka nu jau gāze maksā faktiski tikpat cik lētā DD, kur tu rauj, ka vienādas izmaksas?
Teorētiski tīrā pilsētas režīmā varētu izlīdzināties izmaksas, bet citādi dīzelis smagi iekabina
Savukārt čoms uz sava 2.0 Primeras gāzi lika Autogāzē, ielika šim kautkādu poļu pakaļdarinājumu, membrānas mainīja ik pēc apmēram 50KKm, regulāri čakarējās un tml., bet "labajās" dienās šim patēriņš pēc aprēķiniem grozījās pat ap 8L/100, kautgan jāpiezīmē, ka brauca viņš krietni vien sēņojot, tas ir zem 90, bet šim bija kautkādas problēmas ar dzinēju un līdz ar to tukšgaitā CO dabūt normālu bija nereāli, teica ka motora ķēdei pēdējais laiks uz Tolmetu....
smart235 rakstīja:
GunchaSh rakstīja: Nu piemēram B4 Audim 2.0L monošprice ar parasto gāzes iekārtu reālais patēriņš ir 8.5L/100 gāze, tā kā ar benzīnu praktiski netika braukts, tad varu minēt tikai, ka viņam skaitās rūpnieciskā norma pa šoseju 7.0L/100, reāli droši, ka vairāk sanāktu... Pie tam ar gāzi jau nobraukts aptuveni 150tk.km ar viņu un nav pat mainītas membrānas, pagājšnedēļ TA izgāja bez probļem, gāzes iekārta Emmegas. Konkrētajam autiņam esmu ļoti apmierināts ar rezultātu...
kuru gāzi tu pildi un kas tev CO regulē? es mainīju membrānas pēc 40k.
Tukumā, pie apļa ir gāzes stacija, tur var apjautāties par Dzintaru, viņš tās iekārtas uzstāda, bet kautcik nopietni regulēts pēdējo reizi tika pie Tukuma CSDD gadus 2-us atpakaļ, tas ir šogad nemaz nevajadzēja, tāpat izgāja....
Baisulis rakstīja: 8,5 litri pa vējam no kalna. Tas pats ar benzīna 7 litriem. Esmu tādu palietojis dažus mēnešus, nekādi tur 7 litri vidējais nev,beidz melst niekus.
Klau, es tak rakstīju, ka ar bencīnu vispār neesmu braucis, lai note
iktu tā patēriņu, to izmantoju tikai motora sildīšanai, katrā gadījumā šādā režīmā rēķinot uz sotaku, tas aiziet krietni virs 10-ieka...
Un gāzi pildu tikai Tukuma gāzes kantorī, šiem tur tvertnes ir zem zemes un līdz ar to āra gaisa temperatūra praktiski neiespaido gāzes spiedienu un līdz ar to arī uzpildīto litru daudzumu, un aprēķins tiešām tiek veikts pēc čekiem, kā balons tukš tā atzīmē nobraukumu un pēc čeka ielieto gāzi, tā es sekoju līdzi praktiski visu laiku, lai laicīgi saprastu vai sistēmai viss OK.... Vienīgais jāpiezīmē, ka pa pilsētu man diezgan nosacīti jābrauc aptuveni 20-25% no visa noskrējiena...
Nu piemēram B4 Audim 2.0L monošprice ar parasto gāzes iekārtu reālais patēriņš ir 8.5L/100 gāze, tā kā ar benzīnu praktiski netika braukts, tad varu minēt tikai, ka viņam skaitās rūpnieciskā norma pa šoseju 7.0L/100, reāli droši, ka vairāk sanāktu... Pie tam ar gāzi jau nobraukts aptuveni 150tk.km ar viņu un nav pat mainītas membrānas, pagājšnedēļ TA izgāja bez probļem, gāzes iekārta Emmegas. Konkrētajam autiņam esmu ļoti apmierināts ar rezultātu...
Ir ziemas "pankookas" 195/50 R16 pilnīgi jaunas. Varbūt kādam interesē??
A kā īsti ir ar tiem jaunajiem dīzeļiem, esmu dzirdējis, ka viņi visi ēdot eļļu, tā vismaz salonos arī saka?? Čoms konkrēti nopirka Oktāviju 1.9TDI un jau apmēram pie 7-8 Tkm dabūja liet klāt, nenokonkretizēju tikai cik.
Uggga rakstīja:
GunchaSh rakstīja: Par Coltu var padomāt, bet laikam ne benzīnnieku, baigi rijīgs
Ko nu uzskata par rijīgu, manis pieminetais automāts vairāk par 7l vidēji neēdot, tikai īsti nezinu kads viņam motors.
Ak jā pilsētas režīmu es vispār nepieminēju tas vispār ir murgs 10-15 l/100
Uggga rakstīja:
GunchaSh rakstīja: Par Coltu var padomāt, bet laikam ne benzīnnieku, baigi rijīgs
Ko nu uzskata par rijīgu, manis pieminetais automāts vairāk par 7l vidēji neēdot, tikai īsti nezinu kads viņam motors.
Nu manējais 1.3 ar lielu sēņošanu knapi iekļaujas 6-6.5 litros un tas ir manuālais, ja bik normālāk pabrauc, tā lai tjipa netraucē citiem pārvietoties tad 7-i ir stabili...
Manā gadījumā pat nepieminēja, ka tāda lieta pastāv, kā km ierobežojums un ņēma uz savu galvu iešķieba 70Kkm. Nu nez 2-iem gadiem pietiek, bet ko darīt ar 12 vai 20Kkm, gan nezinu, tad jau nav jēga pirkt tādu auto. Par Coltu var padomāt, bet laikam ne benzīnnieku, baigi rijīgs, ja ņem dīzeli, tad jau labāk apskatīties kādu no jaunās Škodas Fabia variantiem, par 15KEur sanāk ar 1.9 TDI dzinēju....
Droshi vien tirguu pirki, bet es tur ieberzos un vairaak vispaar neko nepeerku, lai gan chomi arii bez maz vai garanteeja, ka tur viss chiki....
bem320 rakstīja:
GunchaSh rakstīja: Par cik tad Tev pirmajā bodē piedāvāja??? Un vispār kādus tad Tev vajag, gāziniekus vai parastos??? Tukumā var pa 18-20 Ls/gab. dabūt...
Es Tukumā Audim A6 gāzinieku pa 13,50 Ls nopirku !
Par cik tad Tev pirmajā bodē piedāvāja??? Un vispār kādus tad Tev vajag, gāziniekus vai parastos??? Tukumā var pa 18-20 Ls/gab. dabūt...
Daniels_Reebuss rakstīja:
GunchaSh rakstīja: Ja apsilde atslēgta, tad iespējams kautkur kondensāts pamatīgi sakrājies, tagad pamatīgajos mīnusos tas ūdens spraugās izpleties un stiklu nospriegojis, kamēr prātīgi brauca vēl nekas, bet kā veči servī stiprāk durvis aizcirta tā logs ārā. Saku no pieredzes, divas reizes šitā ziemā pie -padsmit grādiem kā aizcērtu durvis tā logs sabirst un tieši aizmugurējais, kur vislielākais kondensāts krājās....
Un kur tad tas kondensāts pamatīgi sakrājas? Kurā vietā?
Nu kā, starp metāla korpusu un stiklu. Vecajam P205 (tas kas vienu brīdi pie Reda bija) stikls bija līmētais un viņam iekšpusē uzreiz veidojās tāds kā grāvītis, kurā krāties visam iespējamajam, nu un ja vēl līmēts pavirši ar kādu dziļāku rievu līmē, tad domāju, ka daudz neko nevajag...
Ja apsilde atslēgta, tad iespējams kautkur kondensāts pamatīgi sakrājies, tagad pamatīgajos mīnusos tas ūdens spraugās izpleties un stiklu nospriegojis, kamēr prātīgi brauca vēl nekas, bet kā veči servī stiprāk durvis aizcirta tā logs ārā. Saku no pieredzes, divas reizes šitā ziemā pie -padsmit grādiem kā aizcērtu durvis tā logs sabirst un tieši aizmugurējais, kur vislielākais kondensāts krājās....
Nu Colta gadījumā, apkopes ir ik pa 20 tk.km. pirmā bija 66, otrā tikko izmaksāja 155 Ls, trešajai vajadzetu būt tuvu 100 Ls +-, ja nebūs baigais inflācijas uzcenojums atkal... Colti ir pacieti, jo viņiem pārsvarā ir zemprofila riepas (205/45/16 vai 195/50/16). Salons kāds ir tāds ir (........ Patēriņš jau varētu būt labāks, bet 6-os litros sanāk iekļauties, bet nu pamatā pa šoseju, pa pilsētu labi ja 10-15%...