KurBads rakstīja: paldies par komentiem,
auto, peec pardeveja vardiem, ir 1976.g.
man arii izskataas, ka aizmugures amortizatoru atbalsti ir bijusi remonteeti ... labais aizmugures spārns/bagaznieka mala ir vai nu bijusi sista vai totaali izruusejusi ... ja jau saads ielaaps ir likts ...
saprotu, ka sis auto ir njemams, ja to dod par velti vai kaa donors ... un sii zilaa kraasa ar nav taa skaistaakaa ...
cik gruuti siem auto ir ar rezerves dalaam? ja nu tomeer sadomaju kaut ko no 96 iegaadaaties ...
Krāsa, kura redzama salona iekšpusē, ir sastopama tikai 1978. gada modeļiem. Info domāts nevis lai "spīdētu ar zināšanām", bet lai mēģinātu pievērst Tavu uzmanību, ka šis projekts ir nedaudz samudžināts.
Vietas, kuras ir rūsējušas un ir lāpītas ir +- Saab 96 klasika, tur nekas TĀDS nav.
Daļu pieejamība dalot segmentos: lietotas - puslīdz labas daļas nav problēmas ( izņemot, kuras ir svarīgas vizuālajam efektam: hromētās, lukturi, lukturu stikliņi, redeles utt ). Jaunas: tikai dažas, kuras ir saistītas ar biežāk maināmajiem ekspluatācijas materiāliem. Aksesuāri ( lietie diski, spoileri, veclaicīgie miglas lukturi, stūres u.c.): to skaits astromoniski strauji sarūk un cenas dubultojas ik pēc maza brītiņa, ja runa iet par labu preci, vai par labu izejas materiālu restaurācijai.
Viedoklis par 96-tā krāsām ir tāds, kad tam, manuprāt, nav krāsas, kura neizceltu šo modeli. Runa var būt tikai par to, ka konkrētais auto krāsojums ir švaks. Ja Tev izdotos redzēt svaigi krāsotu, vai labi sapostu šīs pašas krāsas toņa krāsojumu, iespējams, Tu teiktu atzinīgus vārdus.
ursis rakstīja: www.iauto.lv/...
nesits,nepaarkraasots,neruuseejis,orig.nobraukums