batka rakstīja: Nu ko lai saka pa cilveku kas nespej atšķirt kadu eļļu vajag pieliet savam auto.Tas ir tupums
nu tas vēl ir labi, ka cilvēks apzinās, ka eļļa ir jāpielej.
Man viens cilvēks reiz saka, ka kaut kāda lampiņa bieži degot šim panelī. nu pēc mēneša sanāca satikties, un pieiet pie viņa auto. Izrādijās, ka vienkārši eļļa beigusies izvilku taustu, tur pat galā pile kanpi savācās
vot tas ir tupums, ka pat grāmatiņā nevar atšķirt un ielūrēt kas tā par lampiņu.
msh rakstīja: P.S. Braucam, teiksim, no rīgas uz, vienalga, daugavpili, liepāju, ventspili, pusceļā dabūnam mīksto, a rokas par līkām, lai zapasku uzliktu - ko nu? Kādu stundu jātusē, kamēr sameklēs numuru, kamēr atbrauks Es pa to laiku būšu uzlicis savu pankūku un sen būšu gabalā
tu varbūt jā,nomainīsi BET sieviete kurai mašīna ir tikai transports no A uz B, un neko saprot no tehnikas ?
ko viņai darīt, ja neviens izpalidzigs pilsonis nepiestāj ?
p.s ir LV pieejams tehniskas palidzibas dienesti/automasinas... bet nu tas ipaši nav pieprasīts.. tiešām šeit nav Amerika
bija nesen gadījums. skatos stāv meitenes ceļa malā ar Lupo, viss bagāznieks izkrauts uz ceļa, viena riepa mīksta. Domāju apstāsos palīdzēšu. cik tā darba ratu nomainīt.
Paceļu uz domkrata auto, atskrūvēju ratu, tad ņemu zapasku. Skatos tā uz diska GM.. aizdomīgi, kā tā vw ar gm disku. Nu labi, piemetu klāt - caurumi ta nepas karoče pārdevējs meičas apsipis... Nu neko, zvana uz SOS - 75 ls par palīdzību, LAMB ~90 lati, attālums no Rigas bija kādi 30km. meičas meža vidū, tumsa klāt. Biku pakavēju laiku, kamēr atbrauca pazina ar vw ratu. ko darītu kaut kur dziļākos laukos ? kāds tur palīdzības dienests.. iekruķītu viņi vēl lielākas summas.
mansotraises rakstīja: dažādi ir cilvēki. zinu vienu sevišķi smagu gadījumu, kad cilvēks brauca gaisa filtru uz dīlerservi mainīt...
čoms arī no sērijas, ka varot tajā laikā vairāk nopelnīt. Tikai viņš aizmirsa ierēkināt ceļā korķos pavadīto laiku un patērēto degvielu un to ka par 5min darbu no viņa paņema kā par 1/2h.
Drusku ir jāsaprot kāpēc tu brauc uz servisu. ja brauc un saki man lūdzu apkopīti, tad iespējams ka tev nomainīs visu ko, tikai ne to kas ir beigts. Jo tas beigtais neietilpst apkopītē.
Tas protams neattiecas uz pārbaudītiem meistariem, servisiem un sava amata fanātiem. Tie nemainīs to, kas nav jāmaina, un nesipīs tev prātu, ka pusauto ir beigts.
Bet, lai brauktu mainīt lampiņas, gaisa filtru vai logu šķidrumu... nu kaut kā nelīmējas man tas.
Ja mazliet padomā - līmējas gan. Tev mājās ir gaisa filtrs? Man nav. Un jas saskaita kopā laiku, lai to iegādātos un nomaiņu (manam auto tas ir pieejams no apakšas), ātrāk un vienkāršāk ir aizbraukt uz servisu. Logu škidrumu, protams, ieleju pats, bet papildināt eļlas līmeni braucu uz servisu (vai pareizāk sakot iebraucu, kad snāk pa ceļam) - jo nav jāsatraucas par eļļu saderību un lētāk arī sanāk. Ja jāielej ~0.5l - nopirkt var tikai litru, kas maksā ~6Ls, bet serisā pielies ar visu darbu par 5.
nu pagaidi. tev taču atliek laiks, lai te diskutētu par to kā labāk darīt, bet nav laiks ieskriet veikalā panemt filtru? turklāt tagad taču katru sūdu pieved pat mājās. un Knecht vai Mann ražoto produkciju tirgo daudzas firmas. Domāju, ka veikalos ir tavam auto vajadzīgais filtrs.
nu labi, ok. piekrītu, ka ir auto kurām viss mainās caur pakaļu. tad tur protams ir cits stāsts. Es pats arī tad nelīstu apakšā, kaut kur pagalma vidū. Eļļu es arī nemainu mājās. Tur tev piekrītu, ka tā ir lētāk. Bet papildināt man gan nevajag.
Bet par to ekoloģiju gan nevajag. gribi būt zaļais, ej ar kājām, un nemīdi vaboles
dažādi ir cilvēki. zinu vienu sevišķi smagu gadījumu, kad cilvēks brauca gaisa filtru uz dīlerservi mainīt...
čoms arī no sērijas, ka varot tajā laikā vairāk nopelnīt. Tikai viņš aizmirsa ierēkināt ceļā korķos pavadīto laiku un patērēto degvielu un to ka par 5min darbu no viņa paņema kā par 1/2h.
Drusku ir jāsaprot kāpēc tu brauc uz servisu. ja brauc un saki man lūdzu apkopīti, tad iespējams ka tev nomainīs visu ko, tikai ne to kas ir beigts. Jo tas beigtais neietilpst apkopītē.
Tas protams neattiecas uz pārbaudītiem meistariem, servisiem un sava amata fanātiem. Tie nemainīs to, kas nav jāmaina, un nesipīs tev prātu, ka pusauto ir beigts.
Bet, lai brauktu mainīt lampiņas, gaisa filtru vai logu šķidrumu... nu kaut kā nelīmējas man tas.
Bess rakstīja: 257000 kopā, pa Latviju 55000.Kurā brīdi jūs maināt stūres pirkstu?Tad kad izlido ? Bremžu klučus tikai tad kad dzird metāla skaņu? Sailentblokus kad stūri nevar valdīt?Par ko satraukums? Jūsu super drapaki lūzt tikai 1x 5gados un maināt detaļu vēl pēc 5 gadiem D.D.D.D.D.
atvaino, bet es ar savu veco opel vectru (97.gads), savā laikā tos 50 000 nobraucu gadā. un pat opelim šitik daudz nebij jāmaina. pa gadu bukses gan bija jāmaina. tagad ar to auto ripina sieva un nu jau tas pie mums ir 6 gadu. nobraukumus pat nezinu cik liels. Bet nu šitā, ka stūres pirksti, lambdas, stabilizatora stieņi... neko tādu opels neliek man ciest šopavasar tik bremžu diskus ar klučiem nomainiju, bet tās ir detaļas kas dilst, nevis lūzt.
pirms vectras bija mondeo, likās ka nav tik traki, bet laikam laicīgi šķīrāmies kā draugi
Bess rakstīja: Ko vispār cilvēki šobrīd pērk? Nav nemazākās vēlēšanās atdot pa velti .Šodien paņēmu izdruku no servisa par mondeo ,kopumā diezgan daudz kas pa 4,5 gadi iegūldīts remontos.
maizi, desu... citam atliek nauda arī margarīnam "divi gaiļi'
Tādu margarīnu tak vairs neražo!!!
žēl nezināju, jo tādus sūdus nepērku. bet nosaukums taču bija tik skanīgs
snow rakstīja: chomam i tads verkjis un braucot mierigi videjais paterish i apt 11-12/100
tas ir braucot vidējo konstanto tev varbūt viņš arī rādīs 11 litrus. reāli dabūt varbūt var tikai ļooooti par to piedomājot. ir nācies braukt ar tādu auto. patēriņs bija 14-15 uz simtu.
Bess rakstīja: Ko vispār cilvēki šobrīd pērk? Nav nemazākās vēlēšanās atdot pa velti .Šodien paņēmu izdruku no servisa par mondeo ,kopumā diezgan daudz kas pa 4,5 gadi iegūldīts remontos.
maizi, desu... citam atliek nauda arī margarīnam "divi gaiļi'
Zoo rakstīja: A tas pezhoo jamam laikam ka 409.tais skaitàs,universàlis.galìgi bez pa4ota kaut kàdi smurgulji jau no mammas dotàs pusdienu naudas ietaupìjumiem tàdu nepirks.
kaut kad pasen tele2 nāca ar savu piedāvājumu, tipa tele biznes ar brīvajām sarunām uzņemumua iekšienē un citiem labumiem. Bet tā kā galīgi negribējās pāriet no LMT un Tele2, tad ar 2teļu piedāvājuma izdruku, pie LMT un viņi iedeva tieši tādus pašus nosacijumus. Tā ka vajag vienkārši sirsnīgi parunāt par dzīvi un viss notiek.
mazdainis rakstīja: Pazina brauc ar ziemenēm arī pa vasaru?
Pārdevu savu auto ar Bridgestone Blizzak- pēc vienas ziemas riepa bija OK- bet tagad sanāca stāvvietā satikties--> pēc vasaras (ar nemaz ar tik lielu nobraukumu) blizzaki ir diezgan nodiluši.
aha, visu vasaru mauc ar ziemenēm. prasiju kāpēc tā dara, bet šis atbildēja, ka katrai ziemai pērk jaunas riepas un pa vasaru esot pofig kādas kalašas
mazdainis rakstīja: Sakarā ar ziemas tuvošanos līdzīgs jautājums- KURU RIEPU ŅEMT:
Michelin X-ice pret Dunlop GRANDTREK SJ6
ir bijusi lietošanā tikai X-ice. neko sliktu nevaru teikt. likās diezgan klusa un pa pēdējo ziemu (slapjdranķi) bija ļoti ok.
zinu cilvēku kurš x-ice kā uzlika pagājušajā rudenī, tā brauc vēl tagad lisas nav, tā ka nemaz tā nedilst pa liku asfaltu. ja sanāks iet garām, tad joka pēc pamērīšu cik mm palicis uz priekšējiem ratiem.
3 gadus braucu ar auto - kādas 4 piekares detaļas ir mainītas, vienreiz visu priekšas piekari noņēma lai tiktu iekšā ātrumkārbā un izņemtu tur iekritušo mazu skrūvītes gabalu.. Savirze ne reizi nav regulēta un tajā servisā nemaz nav nekāda savizes stenda.
Kā viņi to savirzi regulē?
Riepas arī neēd.
Neatkarīgā visu 4 riteņu piekare.
par kādu servisu runā? ir servisi, kuri dzen pie citiem regulēt.
DeSuns rakstīja: klau, bet tieshaam, kaadi veel ieteikumi kur labs serviss kur labi regulee? Es, diemzheel varu tik pateikt, kur labaak nevest auto reguleet. Nevediet uz Kemi (pie Muukusalas aplja). Varbuut te antireklaamu tagat taisu, bet nu esmu tur divas reizes dabuujis sliktu savirzi, vienreiz Voyageram un pirms trim nedeljam Celicai un abas reizes vaina taada, ka sture shkjiibi atstaata, lai arii ciitiigi viirinsh njeemaas un taisnoja- skatiijaas vai taisna! Voyageram par savirzi kaa taadu nez cik laba bij uztaisiita nepateikshu, bet par Celicu, kuru taa vairaak liikumos testeeju, varu teikt, ka iipashi apmierinaats neesmu, jo sajuuta, ka viens ritens pagriezienaa aatraak saak izsliideet. Un protams stuure shkjiibi staav! Bet atpakalj vairs pie vinjiem nevediishu (Voyageru vedu-sareguleeja), jo gribu kvalitatiivaaku regulaaciju. Vispaar nebij te iAuto kautkur topiks ar +- servisiem?
Aizbrauc uz Faktorija BR, Dignājas 7. Regulē labi, vismaz maniem auto ir ok.
pagājušo vasaru redzēju, kas paliek pāri no sīkajiem, kas izdomājuši pa privātmāju rajona ielām izbraukt līkumiņu ar tēta gādātu kvadraciklu. Tādu lietu kā dodiet ceļu bērni nezin. rezultātā no abiem bērniem zinātniskās fantastikas filmā varētu salikt vienu nebojātu.
Ja ir kur braukāt lauku īpašumā, tad ok, bet citādi, galīgi šo neatbalstu.
es biju domājis ar to, ka šobrīd ir pilni plači ar mazlietotiem laizingu nemaksātaju automašīnām. Tie kam ir nauda "jauna" auto iegādei pērk jaunākus auto. Tie kam nav - tie pērk līdz 1000eur. vispār ja papēta fordu cenas, tad tās krietni jaunākiem modeļiem arī ir zemas. Attiecīgi vai būs kāds tieši šādas markas un komplektācijas fans, kas gribēs pirkt 12 gadus vecu auto par konkrēto cenu?
Es domāju, ka pārdot, ātri realizēt varētu pa ~ 1200 eur max.
Reāli to var lietot un braukt. Un ja nespiež prestižs, vai naudas trūkums tad nav jēgas pārdot pa tik zemu cenu labā stāvoklī esošu auto.
Bet katrs pats labāk zina kāpēc pārdod un kāpēc nē. Ja jau pārdod, tad tā vajag.
šobrīd vispār pārdot auto nav izdevīgi. it seviški ja tā auto vērtība ir zema.
reālāk ir atdod lauku radiem, lai zīmējas pie veikala un spolē pa granti, nekā tirgot pa lēto. Summa pa kuru pārdosi to auto var izrādīties, krietni zemāka par tajā ieguldītajiem līdzekļiem. Kaut vai par tām pašām dorfman apkopēm, labām riepām utt.
Otrs variants ir piesakies amatieru rallim un beidz pasākumu ar uguņošanu
nu es lieku tā ka principā pamanīt var tikai, kad pienāk tuvu klāt un sāk lūrēt. Tā kā tajā gadījumā pastāvēja iespēja, ka šie var apturēt, tad arī novācu. Manā gadījumā vadus neredz.
Bet dēļ visu šo matiņu izkarināšanas loga vidū, šie cp.isti ir palikuši manāmi acīgāki.
skaidrs, ka normalam ir ok. bet tagad puikas sapirkuši visādas lētas mantiņas un sakarinājuši logos. nepietiek, ka leti RD, bet vēl škībi salikti.
To tak cp zin.
Nesen vispār bija smieklīgs gadījums. Braucu pirmais pa taisnu šosi, neskrienu pārāk, bijā kādi 105 pieklājīgie. Tālumā pamanu volvo, nopīkst vienreiz rd. sabremzējos līdz 90, noņemu rd no redzamibas loka. tikmēr volvo klāt, ieslēdz bākugunis. Domāju, ka nu ņems un čakarēsies par sīkumiem, sabremzējos lai lēnu uzbrauktu uz nomales un stātos malā. Bet liels bija pārsteigums, kad cp.isti garām braucot nu tā lūrēja uz paneli, ka likās šis pa logu izlīdīs. Bet pabraucot garām, ķēmi izslēdza uguņus un aizbrauca tālāk.
nu tad Seene, dari mums visiem skaidrību kas ir jālej iekš to isuzu dīzeli