Yetti rakstīja: čomam ir Signum ar 3.0 Isuzu dīzeli... nevarot teikt nevienu sliktu vārdu... pie noteikta noskrējiena maina maināmo un brauc...
principā Vectra modifikācija, tā kā detaļu cenas arī pieņemamas, pēc 100K esot mainījis pakaļējos amortizatorus, vēl viena lieta - virsbūvē Al izmantots, šis savu kapotu bija saburzījis, meklēja lietotu, jauns maksā ārprātu, vecais neremontējas...
manā lietošanā tāds ir nu jau 2 gadi, nobraukti kādi 110k km. Ir nomainīta zobsiksna ar ruļļiem. Cipars atbilstoši V6 . Tad nesen beidzās agrātsiksna, divi ruļļi, spriegotājs, ģenim rullis. Cipars arī ekskļuzif.. Bet nu ko var gribēt ja spidometrā ir 230k km, tad gan jau savi 400 būs notriekti. Kādam jau jāsāk arī kaut kas mainīt.
Ir rūpnīcas sporta piekare, cietāka, zemāka. Nolūza priekšējai atsperei vijums. Liku jaunas orižinal. Maksāja divas tik pat, cik visas četras standarta.
Kad nopirku, fricis bija braukājis bez pusass piļņika.. Jauns gals ~250 lati. Tagad ieberzos uz otru pusi.
No piekares ir nomainīts tikai plaukts, ~63 lati. Un viss. Pārējās bukses, sviras utt. man par brīnumu turas un negrab.
Ir lieta, kas besī - elektrība. Gļuki ik pārdienu. Mānās par izdegušām lampiņām
Bet tā kopumā ņemot, nav tik traki. Liels un ērts auto ar mazu degvielas patēriņu. Man automāts vid 7.2l/100km. Kā pēc grāmatas
modena rakstīja: piektdien no Lielvārdes staķika līdz Pļaviņām bija iespaidīgs reids - 4 ekipāžās. Strādāja visai labi organizēti. Ir pat aizdomas, ka pa trasi gāja viens ar rāciju un maldināja citus, citādi man nav skaidrs kā var 40 km pēc kārtās braukt no Madonas puses... Jēkabpils virzienā. To pie Skrīveriem stāstīja, ka priekšā viss tīrs... bet tur 3 ekipāžas trāpījās.. to es to fruktu pēc 40 km un 10 minūtēm veikalā, esmu pie Pļaviņām dzirdējis, tā pati balss, tas pats teksts...
līdz ar to ieteiktu būt īpaši uzmanīgiem pret latviešu valodā izskanošo informāciju tajā maršrutā.
cp.isti braukā ar CB, tas jau sen zināms fakts. Ķegumā arī ir bijis, ka saka tīrs, bet tālāk resnie paši sēž krūmos