Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2
mansotraises 05.07.2011 14:41

modena rakstīja: piektdien no Lielvārdes staķika līdz Pļaviņām bija iespaidīgs reids - 4 ekipāžās. Strādāja visai labi organizēti. Ir pat aizdomas, ka pa trasi gāja viens ar rāciju un maldināja citus, citādi man nav skaidrs kā var 40 km pēc kārtās braukt no Madonas puses... Jēkabpils virzienā. To pie Skrīveriem stāstīja, ka priekšā viss tīrs... bet tur 3 ekipāžas trāpījās.. to es to fruktu pēc 40 km un 10 minūtēm veikalā, esmu pie Pļaviņām dzirdējis, tā pati balss, tas pats teksts...

līdz ar to ieteiktu būt īpaši uzmanīgiem pret latviešu valodā izskanošo informāciju tajā maršrutā.

cp.isti braukā ar CB, tas jau sen zināms fakts. Ķegumā arī ir bijis, ka saka tīrs, bet tālāk resnie paši sēž krūmos

mansotraises 15.11.2010 13:46

Yetti rakstīja: čomam ir Signum ar 3.0 Isuzu dīzeli... nevarot teikt nevienu sliktu vārdu... pie noteikta noskrējiena maina maināmo un brauc...

principā Vectra modifikācija, tā kā detaļu cenas arī pieņemamas, pēc 100K esot mainījis pakaļējos amortizatorus, vēl viena lieta - virsbūvē Al izmantots, šis savu kapotu bija saburzījis, meklēja lietotu, jauns maksā ārprātu, vecais neremontējas...

manā lietošanā tāds ir nu jau 2 gadi, nobraukti kādi 110k km. Ir nomainīta zobsiksna ar ruļļiem. Cipars atbilstoši V6 . Tad nesen beidzās agrātsiksna, divi ruļļi, spriegotājs, ģenim rullis. Cipars arī ekskļuzif.. Bet nu ko var gribēt ja spidometrā ir 230k km, tad gan jau savi 400 būs notriekti. Kādam jau jāsāk arī kaut kas mainīt.

Ir rūpnīcas sporta piekare, cietāka, zemāka. Nolūza priekšējai atsperei vijums. Liku jaunas orižinal. Maksāja divas tik pat, cik visas četras standarta.

Kad nopirku, fricis bija braukājis bez pusass piļņika.. Jauns gals ~250 lati. Tagad ieberzos uz otru pusi.

No piekares ir nomainīts tikai plaukts, ~63 lati. Un viss. Pārējās bukses, sviras utt. man par brīnumu turas un negrab.

Ir lieta, kas besī - elektrība. Gļuki ik pārdienu. Mānās par izdegušām lampiņām

Bet tā kopumā ņemot, nav tik traki. Liels un ērts auto ar mazu degvielas patēriņu. Man automāts vid 7.2l/100km. Kā pēc grāmatas

mansotraises 16.09.2010 22:33

VWfans rakstīja: www.alfamotors.lv/...

Atvainojos, aizmirsu ielikt linku...

Nu tā kā tu tagad zini, cik "labi un lēti" ir remontēt Opel dīzeļus, vari ņemt arī šo saaPi ar tā paša "lētā" opeļa dīzeli

Tie paši motori stāv iekšā gan astrās, gan vectrās.

mansotraises 16.09.2010 12:34

KUMHO I`ZEN KW22 radžojamas riepas ar veco HKPL2 proķi.

Bilde www.kumho.lv/...

Pagājušo ziemu nobraucu kādus 20k km pa LV netīrītajiem ceļiem. Ne reizi nepaliku kupenā. Manam auto riepu izmērs 215/55R17, cena par gab bija ~63 LVL.

Domāju, ka nobraukšu arī šo ziemu, bet tad jau redzēs kādi sniegi būs.

mansotraises 02.09.2010 17:11

standarts nosaka likt vispirms rīkojuma zīmes, bet ja nevar savādāk tad aizlieguma.

šajā gadījumā, škiet drīzāk mēģina nobiedēt CSN nezinātājus, lai tie negriežas elkorā un nebremzē satiksmi.

mansotraises 15.07.2010 18:39

Kanibaals rakstīja: Ja tu to tā uztver, tad sanāk, ka "P" zīme nepārtrauc "stāvēt aizliegts" zīmi.

zīmes darbības beigas ir noteiktas 291. punktā.

Savukārt 292. punktā ir noteikts, kas šo zīmju darbības zonu samazina, nevis pārtrauc.

mansotraises 15.07.2010 14:52

Kanibaals rakstīja: Kurš man izskaidros šo teikumu?

326., 327., 328. un 329.zīmes darbības zona beidzas vietā, kur sākas uz brauktuves un ietves ierīkota un ar 532. vai 533.zīmi "[P]" apzīmēta stāvvieta.

Kā var ierīkot stāvvietu, gan uz brauktuves, gan ietves?

ir papildplāksnes (825. , 829. un 830) ar auto novietojumu daļēji uzbraucot uz ietves.

mansotraises 13.07.2010 19:35

VWfans rakstīja:

Ozz rakstīja: kapec veel nau, bet jaaremontee buus- galvas bliive jau nu 100% tiks mainiita...

Galvas blīves maiņa nebūtu nekas traks. Plaisa galvā - tas gan būtu sūdīgi...

nu ja atdevi dīlerim uz apkopi, tad gan jau būs jāmaina motors "zborā"

mansotraises 21.06.2010 17:56

uupis rakstīja: Interesanti – vai stacijā vēl jo projām var dabūt belašus???

pirms nedēļas sanāca braukt ar LDZ. Vagonā iekāpa nenosakāmas dzimtes persona, speķainiem gariem matiem un tikpat galantu ieptērpu. Nopeilējis sēdveitu, iekrita beņķī un savai smaķelei peivienoja belaša neaizmirstamo

Pieļauju, ka skrienot uz vilcienu, kādā tunelī, īsti markas pazinēji, tos var dabūt.

mansotraises 18.04.2010 22:34

VWfans rakstīja:

Sretsked rakstīja:

VWfans rakstīja: Manas Merivas nobraukums sasniedzis 98574 km.

Līdzjūtības... klau,kāpēc tu raksti,ka vedīsi cilvēkus ar labu auto?

Tāpēc, ka mana Meriva ir laba - vēl pajauna, ar kondicionieri, ar ļoti plašu salonu. Arī aizmugurē sēdošajiem ir iespēja regulēt atzveltnes slīpumu.

ja merivā ir plašs salons, tad es savā signumā izīrēju telpas banketiem ar dejām

mansotraises 16.03.2010 19:02

balstoties uz aprēķiniem, auto vajag atstāt garāžā.

Tad prognozētā sadursme ar gājējiem samazinās līdz 1% . šo % sastāda ome, kas nesot zaptes burku uz pagrabu var nejauši uzstreipuļot tavam auto.

mansotraises 13.01.2010 17:50

pirms novelt vainu uz lukturi, vajag papētīt spuldzīti.

ir mēģināts regulēt līdz bezsamaņai. Tad čoms servī paskatījas uz to spuldzīti un teica, ka ar šito sūdu līdz rītam jāsies

paņēma citu spuldzi un gatavs - stars kā vajag un TA veči smaida.

mansotraises 11.12.2009 16:33

Sretsked rakstīja: Nedomāju, ka budžetā ir sadaļa \'\' Ieņēmumi no sodu plāna\'\'

Lai gan, soda naudas droši vien ir gan. Tas pats vien būs.

www.likumi.lv/...

Naudas sodi, ko uzliek Ceļu policija 5 999 021 LVL

mansotraises 20.11.2009 14:31

Seene rakstīja:

Par to labo eksemplāru... Patiesībā jau nemaz tik labs nebija - bet to uzzināju tikai tad, kad savas vainas pēc nomainīju motoru. "Jaunais" strādā jūtami gludāk un arī vēl nedaudz mazāk tērē degvielu.

ko tad nokāvi tam motoram?

mansotraises 20.11.2009 10:38

Foley rakstīja:

mansotraises rakstīja:

VWfans rakstīja: Šis SAAB izskatās varen baudāms:

www.inserviss.lv/...

Gan ekonomisks dīzelis, gan komfortabls automāts, gan plašs bagāžnieks...

pērc vien nost un nekur tālu no opeļa netiksi šitas, ja nemaldos ir tas pats opel dīzels ar visu automātu. Nezinu, kā sāpiem, bet iekš to opelpopel automātiem ap to gadu bij šaizīte gadijusies.

To neņem, man bija un dārgs prieks. Nobira sūknis un remonts izmaksāja 700LVL. Ja gribi dīzeli, ņem 3.0 kas nav opelis!

savukārt 3.o ir isuzu. Par to ir daudzi un dažādi stāsti. Man tāds ir opelī. Vēl tāds motors ir arī renī.

Visus briesmus stāstus par 3.0tid vari sameklēt netā. Galvenā šaize ir tā, ka pirmajos gados, lika motoru ar defektu - cilindra čaulas neturējās vietā. Paskaties www.saabscene.com/...

Tepat iauto par 3.0 tid daudz var pastāstīt Seene. Viņam ir paveicies un ir nopirkts labs eksemplārs.

Degvielu 3litru dīzelis tērē maz - man ar 5 pakāpju automātu tērē vidēji 7,2 litri, kas ir gandrī tik pat cik rūpnīcas dati. Braucot ar 90km/h patēriņs ir 5,7 litri/100km. Pie ātruma 160km/h patēriņs ir 7,8litri/100km .

Sābam nav komplektācijas ar automātu.

Pēdējā mēneša laikā, gan saab forumā, gan vauxhal forumā parādās daudzi šo 3. litru motoru īpašnieki ar līdziģu problēmu - degvielas sūknis. Kā noskaidrojies, iespējams pie vainas ir degvielas piedevu satura izmaiņas. Vaina ir tikai tiem auto, kas vecāki par 2006. gadu. pēc tam jau nāca uzlaboti sūkņi.

Vecā sūkņa updeits izmaksā ~200 eur detaļas plus darbs, kas pie šā motora nav lēts.

mansotraises 18.11.2009 23:44

VWfans rakstīja: Šis SAAB izskatās varen baudāms:

www.inserviss.lv/...

Gan ekonomisks dīzelis, gan komfortabls automāts, gan plašs bagāžnieks...

pērc vien nost un nekur tālu no opeļa netiksi šitas, ja nemaldos ir tas pats opel dīzels ar visu automātu. Nezinu, kā sāpiem, bet iekš to opelpopel automātiem ap to gadu bij šaizīte gadijusies.

mansotraises 10.11.2009 19:48

bobcat rakstīja:

mansotraises rakstīja:

msh rakstīja: Relejam noteikti aizture...

bobcat ir vectra B. Tur parasti netur pretvārts un viss logu škidrums attek atpakal uz bačoku. Tāpēc vispirms slotiņas un tikai tad, kad sūknis uzpumpē ir arī ūdens.

Var nopirkt atseviški varstiņu, kaut vai no vw un ielikt trubiņā pie haubes, pirms sprauslām un būs labi.

būs kāds brīvāks brīdis, jāpapēta, kas tur ir ar to pretvārstu. Sistēma jau pietiekoši veca, var jau būt ka kaut kur ir sūcīte.

tur nav ko daudz pētīt izgriez ratus uz labo pusi, kreisā pusē atskruvē "podkriļņka" priekšējo apakšējo daļu un pavelc uz rata pusi. ieradzīsi bačoku un sūkni. Sūkni vienkārši pavelc uz augšu un tas būs laukā no gumijas blīves, kas reizē arī ir filtriņs. Izķimerē to filtru laukā un iztīri. Es domāju, ka 95% pilns ar zapti.

Ar dārza šlūteni vai karcher izdzen visu laukā no bačoka, kamēr nāk tīrs ūdens. Izpūt sūkni, trubas un liec kopā. Būs ok.

mansotraises 10.11.2009 18:40

msh rakstīja: Relejam noteikti aizture...

bobcat ir vectra B. Tur parasti netur pretvārts un viss logu škidrums attek atpakal uz bačoku. Tāpēc vispirms slotiņas un tikai tad, kad sūknis uzpumpē ir arī ūdens.

Var nopirkt atseviški varstiņu, kaut vai no vw un ielikt trubiņā pie haubes, pirms sprauslām un būs labi.

mansotraises 10.11.2009 10:18

Sretsked rakstīja:

mansotraises rakstīja:

Ir bijis, ka sajaucot dažādu ražotāju logu škidrumus, bačokā veidojas puņķi.

Šis gan ir interesanti.

Vai nu kāds tajā bačokā mazgājis kabatslakatiņus vai ielējis pienu.

Nu tas ir mans pieņēmums jeb secinājums. Kopš reizes kad iepirku ziemas škidrumu, kas smird pa kilometru, tagad uzmanīgi lasu to, kas rakstīts uz etiķetes. Ir lasīts teksts, ka konkrēto škidrumu drīkst jaukt ar citiem. Tātad ir arī tādi, ko nedrīkst. Un pierādijums bija man šopavasar, kad nekas uz logiem vairs netika, tikai līdz slotiņām. Izņēmu motoriņu un noņēmu bačoku. Tvertnes apakšā, kāds 1cm biezs škidruma slānis ar puņkiem līdzīgu konsistenci. Un ieslēdzot sūkni, tie punķi attiecīgi arī aizlipina sūkņa filtru.

mansotraises 09.11.2009 18:29

skutais rakstīja: HELP!!!!

Kur var iegādāties jaunas sprauslas logu mazgāšanai, knapa strukliņa, pat līdz logiem nenonāk. Honda, accord, '97.

KUR VAR NOPIRKT ????

nezinu kā tur ir tām hondām, bet izjauc to sistēmu, iztīri. izmazgā bačoku, apskaties vai filtrs sūknim galā nav ar puņķiem.

Ir bijis, ka sajaucot dažādu ražotāju logu škidrumus, bačokā veidojas puņķi.

izpūt sprauslas ar kompresoru. izpēti visas trubas, vai netek.

noskaidro vai sūknis spēj ražot vajadzīgo spiedienu - paskaties ko tas spiež pie izejas. sprauslas jaunas ir pēdējais, ko vajadzētu pirkt.

mansotraises 17.10.2009 21:17

orion rakstīja:

mansotraises rakstīja: tak paņem un samaini ar kādu čomu tos riteņus uz to laiku, kamēr brauc uz EU. Gan jau ir kāds paziņa ar bezšipu riepām, kuram der tavi diski un riepas.

Latvijā jau drīkst braukt ar radzēm, diemžēl.

Pamācies ģeogrāfiju.

Kas nebija skaidrs?

Topika aizsācējs grib braukt uz poliju. Viņam auto ir ar radzēm.

Viņs uzliek sava čoma nešipotās riepas un brauc laimīgs pa poliju un arī pani smaida.

Čoms uzliek šipenes un to nedēlu, divas vai vairāk mieriģi vico pa LV. Un viss.

ģeogrāfiju zinu, vari neuztraukties.

mansotraises 17.10.2009 13:50

tak paņem un samaini ar kādu čomu tos riteņus uz to laiku, kamēr brauc uz EU. Gan jau ir kāds paziņa ar bezšipu riepām, kuram der tavi diski un riepas.

mansotraises 27.06.2009 13:38

uupis rakstīja: Ir jau klāt īstais čalis. Laikam kāds riteņbraucējs apbižojis…

www.tvnet.lv/...

nu ja jau sācis ir runāt par likumdošanas izmaiņām, tad labi.

Šī ir reize, kad, tev uupi, ir laiks rakstīt viņam savus priekšlikumus.

Lai iestrādā skaidri definētus noteikumus, kas ir gājējs, kas velosipēdists un kas tiem ir atļauts un kas aizliegts. Lai uztaisa "īsos" noteikumus 12gadīgajiem, kas būtu pietiekami velo tiesību iegūšanai.

bet, ja runājam par velosipēdistiem pārkāpējiem, tad tie ir daudz.. nekad varbūt neesi redzējis kā tie brauc "pret spalvu" vienvirziena ielā, vai zem sarkanā luksofora brauc? noteikumi ir noteikumi, kāpēc lai uz velosipēdista braukšanu šmigā un zem sarkanā pievērtu acis?

mansotraises 25.06.2009 18:50

mīties velosipēdists pa pāreju var un ments viņu sodīt nevar. minoties pa pāreju, viņš uzņemas visu atbildību uz sevi.

Minoties pa gājēju pareju, velosipēdists automātiski atrodas uz brauktuves, nevis uz pārejas kā gājējs. Un tad uz velosipēdistu attiecas visi noteikumi, kā viņam jāuzvedas uz brauktuves nevis kā gājējam uz gājēju pārejas. Un attiecīgi arī autovadītājam šis velosipēdists jāuztver kā transporta līdzekļa vadītājs (velosipēdists) uz brauktuves, nevis kā gājējs uz pārejas.

vēl vajadzētu ievērot šo punktu - 10. Ceļu satiksmes dalībniekiem un citām personām jārīkojas tā, lai neradītu satiksmei bīstamas vai satiksmi traucējošas situācijas un nenodarītu zaudējumus.

mansotraises 25.06.2009 17:17

uupis rakstīja:

Sretsked rakstīja: Tu ar mašīnu arī brauksi pāri gājēju pārejai un gribēsi,lai visi palaiž ?

Nu nevajag jau uzreiz krist bērnībā ?

Autombīlim var neķerties klāt – tam aizliegts barukt pa trotuāriem. Atļauja ir īpašos gadījumos tāpēc šis nav arguments.

Fuktieris ir kur?

Velosipēdists ir vispriviliģētākais transportlīdzeklis. Tādas privilēģijas nebūs citam. Velosipēdistam ir atļauts braukt pa trotuāriem, tad kāpēc ne pa gājēju pāreju? Aizliegts tad nav. Un lai būtu visiem saprotams gan lielam gan mazam vai tad nevajadzētu ieskrāpēt tādu punktu pie īpašiem noteikumiem lisapēdistiem? Tad beigtos diskusijas par šo tēmu un likumu un gunāriņu staipīšana uz vienu vai citu pusi. Citādāk sīkie nesaprot – rakstītс nav bet jāpārvietojas pēc citādiem noteikumiem.

CSN 1.21. gājēju pāreja - brauktuves daļa, kas apzīmēta ar 530. un 531.ceļa zīmi un (vai) 931.ceļa apzīmējumu un paredzēta gājēju pāriešanai pāri brauktuvei.

CSN 159. Transportlīdzekļa vadītājam, tuvojoties neregulējamai gājēju pārejai, jāsamazina braukšanas ātrums vai jāaptur transportlīdzeklis pirms gājēju pārejas, lai dotu ceļu gājējiem, kas šķērso brauktuvi pa gājēju pāreju vai iziet uz tās, ja tie varētu tikt traucēti vai apdraudēti.

šajos punktos neredzu, ka vadītājam jādod ceļš braucošam velospēdistam pa gājēju pāreju.

transporta līdzekļiem uz gājēju pārējām ceļš ir jādod tikai un vienīgi gājējiem. Velosipēdistam šķēsot gājēju pāreju ir tas pats, kas šķērsot brauktuvi jebkurā citā vietā ar visām no tā izejošām sekām.

226. Vietās, kur ārpus krustojumiem velosipēdu ceļš šķērso brauktuvi un ceļu satiksme netiek regulēta,

velosipēdu un mopēdu vadītājiem jādod ceļš transportlīdzekļiem, kas brauc pa šķērsojamo ceļu.

pie ķīpsalas vadītājiem derētu zināt šo

138. Nogriežoties pa labi vai pa kreisi, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš gājējiem, kas šķērso to

brauktuvi, kurā viņš nogriežas, un velosipēdu vadītājiem, kuru ceļu viņš šķērso.

protams, piekrītu tev, ka vajadzētu ierakstīt gan pie gājēju gan velosipēdistu noteikumu sadaļām, konkrētās lietas skaidri un gaiši, lai to saprot arī 12 gadīgie

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti