Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
ValdisM 07.09.2007 0:46

Melvins rakstīja: kādu absurdu jūs šeit dzenājiet?

S-90 akustika, tāpat, kā Majaki, Olimpi, Elektronikas un UKU pastiprinātāji ir vairāk, kā 20 gadu pagātne...

taku atveriet acis! & aizčapojiet uz kādu Hi-Fi veikalu = paklausaties labas tumbas, dažādas klases pastiprinātājus, varbūt pavērsies cits skats uz dzīvi. (un cita 'laba skanējuma' uztvere).

domājat, ka 20 gadu laikā tehnika, akustika u.c. lietas neiet uz priekšu (???)

iet!, un vēl kā

jā!... tiesa gan - laba akustika nemaksā lēti, tāpat, kā cita tehnika.

bet nu... to visu arī nevar salīdzināt ar PSRS laika produkciju.

topiks = sviests!...

(izņemot augstāk minētā personāža vēlme iegādāties jaunu lentnieku).

Tumbas vispār konstruktīvi nav mainījušās. Kādas tās bija tādas tās arī tagad ir. Mainās tikai dizains-koka apdare,stikls, vecuma efekts,u.t.t.

S90 skanējumā ziņā ir ģeniāls produkts.

P.S. un ned*rs par kasetēm. Ja izmanto 2.tipa lentu kasetes kas rakstītas vismaz uz 100ls vērtām Sony,Pioneer dekām par avotu izmantojot vinulu, tad skaņa ir labāka kā uz CD.

Padomā par to

Pasaulē vēl nav izgudrots nekas augstvērtīgāks par magnētiskiem datu nesējiem.

Tāpat kā visi nopietni kino veidotāji filmē uz lentām nevis uz mpeg, tāpat visas normālas studijas raksta uz magnētiskajām lentēm.

tas ka lielākoties raksta uz kompja ir tikai nabadzības un strādāšanas eºtuma dēļ 9vieglāka montāža un apstrāde)

Man mājās ir divi majaki, bet horizontālie.....

ValdisM 09.09.2007 23:09

saf rakstīja:

ValdisM rakstīja:...P.S. un ned*rs par kasetēm. Ja izmanto 2.tipa lentu kasetes kas rakstītas vismaz uz 100ls vērtām Sony,Pioneer dekām par avotu izmantojot vinulu, tad skaņa ir labāka kā uz CD.

Padomā par to

Pasaulē vēl nav izgudrots nekas augstvērtīgāks par magnētiskiem datu nesējiem.

Tāpat kā visi nopietni kino veidotāji filmē uz lentām nevis uz mpeg, tāpat visas normālas studijas raksta uz magnētiskajām lentēm.

tas ka lielākoties raksta uz kompja ir tikai nabadzības un strādāšanas eºtuma dēļ 9vieglāka montāža un apstrāde)

Man mājās ir divi majaki, bet horizontālie.....

Tu pats vēlreiz padomā ko runā! Kādā rakā tu no kasetes 5mm biezās lenteles dabūsi kaut cik jēdzīgu kvalitāti? Ar 2. kalases lentu, kas tā ir kaut kāda brīnumu lente?, da mosties! Un ko tu salīdzini ar 50mm studijas lentu, kas pie tam slīd ar lielāku ātrumu un pa aparātu, kas maksā kosmisku summu salīdzinot ar širpotreba deku? Kasetes jau padomju laikā bija sūds, un nekas arī tagad nav mainijies, nesapņo!

Un kā magnētiskais datu nesēj lenta ir ok, tikai skaņa nav dati.

Un kāds sakars te sakars ar kinolentu? Tu zini ka kino un magnētiskā lentas ne tikai izskatās dažādi, bet ir arī dažādas tehnoloģijas?

Zinu un piekrītu, ka padomju laikā uz lentām varēja dabūt labu labo kvalitāti, bet nav lenta nespēja konkurēt ar CD. Vinils ir bijis labs tapēc joprojām pastāv, lampu pastūzis ir bijis labs tapēc joprojām pastāv, kinolenta ir labāk par TV, tapēc joprojām pastāv. Lenta bija laba, bet CD bija labāks, tapēc lentas sadzīve vairs nepastāv. Tie ir fakti.

Un studijās lentu izmanto lai iegūtu īpatnēju tembrālo noskaņu (tapēc arī ir lampu mikrofona priekšpastiprinātāji, lampu kompresori, utt.), jo beigās tā pat viss tiek māsterēts ciparu veidā, jebkurā studijā, un tad iecepti vinilī, un ne jau tapēc ka lētāk! Un visi vecie labie muzāri arī tiek remāsterēti un atjaunoti digitāli. Protams, darbs jau nenotiek CD izškirtspējas līmenī, bet krietni augstāk.

Loģiski, ka CD nav nekāds etalons, tapēc izgudroti visādi SACD un DVD audio.

Nedirs ka audio kasetei ir sūdīga kvalitāte.

Ja izmanto labas lentas, piejm Maxell UR, TDK SA , tad kvalitāte ir super.

Piem. tada grupa kā genesis gandrīz visas savas karjeras koncertus kopš 1972.gada rakstīja no skaņupults kasetēs un tagad ik pa laikam tie koncerti vai atsevišķas dziesmas tiek ramāsterētas un izdotas izlasēs, albūmos,.u.t.t. Esmu dzirdējis kā tās skan-skan lieliski, un es arī esmu redzējis viņu saistos kā tās kasetes izskatās- tās bija pašas prastākās plašapatēriņa kasetes kas bija nostāvējušas samestas kastē 30 gadu un tad kāds tās izvilka un sāka remāsterēt.Un jāņem vērā cik mazattīsīta toreiz bija kasetnieku aparatūra.

lūk vienu albumu kas nāk no šīm kasetēm atradu kur var noklausīties, tiesa tā kā tur skan mp3:

concerts.wolfgangsvault.com/...

vienīgi lai klausītos ir jāreģistrējas.

ValdisM 20.09.2007 18:28

Varbūt var kaut kā no Tevis to maģi iznomāt???

Izskatās ka tuvākajā laikā būs jaciparo dažādi leģendāri latviešu mūzikas ieraksti.

A man ir tikai Majaks, kas nav labi....

msh rakstīja:

Zoo rakstīja: diez vai uz lentes buus kaut vai 2x labaaka kvalitaate nekaa uz CD

cits jautaajums- uz kaada aparaata klausies to CD...vai veel preciizaak-cik laba ir taa dalja, kas naak aiz galvas-pastuuzis, akustika....

RRR tumbas kaa reiz skaitiijaas cut ne Wi-Fi produkts tikai taapeec ka no skaidenes un ar nelielu zinaatnisko baazi apaksaa...

attieciigas kvalitaates lentas (plataas, ko ieks raadio un teevee izmanto un studijaas maksaa ka maz neliekas...

Wi-Fi vai Hi-Fi?

Break405 - tas ir Orbita 106 stereo, otrās klases maģiem bija viens motors, trīs bija tikai pirmās un nultās Pašam tāds, pāris gadus vecāks par mani, kaut kur stāv, vajadzētu kaut kad reanimēt vienu jaudas pastiprinātaja bloku, kas ir atņirdzies.

Par spīti savam jaunumam, ir pieredze ar lentniekiem Iemesls - vecvecākiem bez radio joprojām vienīgā audiotehnika ir te agrāk pieminētais CATYPH 202C-2 CTEPEO, tikai tagad pārceļojis uz bēniņiem. To aparātu trīs gadus lietoju pastiprinātāja vietā, pieslēgtu pie kastes, lai darbinātu savas S-30B. Tā kā tam pastiprinātāja režīma nav, kaste tika pieslēgta lineārajā izejā, lai tukšgaitā darbojošais motors nesildītu, tam tika ierīkots tumblers, bet lai neslēgtos laukā [iddle kā nekā ] ieslēgšana notika, iebāžot spraugā starp ieslēgšanas pogu un korpusu kaut kādu papīra viedojumu

Lai arī tikai otrās klases maģis, bet kvalitāte zaibis. Frekvenču josla 20-20k etc, pirmajai klasei tikai detonācija un vēl daži lielumi bija mazāki. Savulaik dažas lentes ar veco kasti saciparoju - lai arī tai bija 200 MHz Pentium MMX [bija tālais 2002. gads], tas man netraucēja Pats nevaru vienai otrai deviņdesmito gadu latviešu underground grupai, ka izmantojuši kasetes - ja kasešu vietā būtu lentes, tad tagad varētu saciparot, iegūstot CD kvalitāti Kvalitāte tika iegūta ar plato lenti un ātro kustību - ja salīdzina ar lentniekiem plauktā stāvošo radiotehnika MP-7301 kasetnieku, tā parametri noteikti liktos smieklīgi

S-90 slavēšanai varu piekrist, vien piebilstot, ka tam tomēr ir tikai 35w, un mazai istabai piemērotākas tomēr ir S-30B Koridorā stāv viena S-90D, škrobe, ka nav otras, vai ka tā nav parastā S-90 - Ja būtu abas, slēgtu pie viena no saviem pastiprinātājiem, ja būtu viena S-90, varētu likt mašīnā un darbā ja rastos vēlēšanās, paklausīties - S-90D ir ar 8 om, maģis negrib vilkt. Vienīgi škrobe par radiotehnikas tagadējo kvalitāti [tās trūkumu] Pirms kādiem trijiem gadiem savām tumbiņām nopirku jaunus lielos skaļruņus ZT-25, jauni skaļruņi grabēja [un grab joprojām]

ValdisM 30.09.2007 0:29

SUSURIS rakstīja: Peedeejais lielais VOLVO kam vareeja bez milziigaam probleemaam paarlikt stuuri pareizaa pusee bija 240. Saakot ar 740. un taatad 940. un 960. seeriju arii, virsbuuves labaas un kreisaas puses satiksmes valstiim atshkjiras tik ljoti, ka shaadi paarbuuveet auto vairs nav izdeviigi. Veel notekti vajadzeetu jaunus lukturus, paneli, stuures mehaanismu, pedaalju bloku um pilniibaa paarlikt visus zempanelja vadus. Murgs...

Pilnībā piekrītu!

Vislielākais un neparedzamākais murgs kas var notikt pat pēc it kā veiksmīgas pārbūves, ir sagaidāmie eletrkonikas gļuki. Tā kā 960 elektronikas ir ui cik daudz, problēmas būs neizbēgamas. Ir gandrīz neiespējami ar rokām kvalitatīvi pārlikt visu to vadu mudžekli kas ir panelī. To man stāstīja smago auto profi,kuri ir maiījuši smagajiem kabīnes. It kā kabīnes maiņa nav nekas traks, un grūtākais ir tas ka penelis jāpārliek, bet pēc kabīnes pārlikšanas tādu auto parasti centās ātrāk nopārdod jo gļūki un pro'blēmas ir neizbēgamas.

ValdisM 15.12.2007 2:00

Pilnīgi vienalga kādu pirkt,galvenais lai atbilst Ah un izmēri.

Tie ko oficiāli tirgo veikalos ir visi sertificēti un ar labu kvalitāti.

Akumulatora kalpošanas laiks nav atkarīgs no tā ražotāja brenda, bet gan no:

1.Akumulatora apkopes (sekot līdzi līmenim un ja vajag papildināt).

2. Auto uzlādes /izlādes strāvas lielumiem.

Ja neievēro pirmo norādījumu un ja auto (īpaši vācu bāņu automašīnām rīgas probkās) izlādes strāva ir lielāka par uzlādes, tad nobeigsies pilnīgi jebkurš akis, pat pasaules labākais.

P.S. Es nobraucu 3,5g ar aki no autokapsētas, tas tika uzpildīts, saskrūvēti atpakaļ korķīši (dažādas krāsas) uzlādēts, ielikts iekš auto, un nekādas vainas 3,5 g braucu.

ValdisM 08.01.2008 21:13

Crankshaft

05.09.2006 13:03

Pazaverīties - iekš Kanādas jau slāneklī arī dakuja naftas, bet pagaidām neviens saprātīgs cilvis netaisās gāzt ārā lielo piķi, lai iegūtu kādu barelu.

Vasals broļ, Latgaļīt!

ValdisM 29.01.2008 18:44

ursis rakstīja:

AutoNets rakstīja: Tas atkarigs no dazadiem faktoriem:

1. Disku kvalitate, materials

2. Bremzu uzlika kvalitete, materiala cietiba - perkot letas un cietas uzlikas var iegut ne tikai nezeliigu ciksteshanu, bet ari atra tempa nodeldet bremzu diskus.

3. Mitrums, puteklji, sals utt veicina dilshanu

Lidzshineja pieredze liecina, ka diski kalpo ap 120 000 km (1x gan falcite janovirpo).

Andz izlasi jautaajumu

Es jau 144000 esmu nobraucis ar tādiem bremžu diksiem ar kādiem no Vācijas atveda (auto toreiz bija 14 gadi), nav pat aiztikti.

IZskatās ka vēl labu laiku varēs braukt.

Es domāju 250000 noteikti iet.

Man mazda 626.

ValdisM 29.01.2008 18:49

shibernieks rakstīja: Kas tās atkal par muļķībām?! Automātam vienmēr pie vienādiem auto un vienāda braukšanas stila bremzes dils vairāk!

Būtisks aspekts ir arī auto massa kas bremzēm jāaptur un bremzes krietni ilgāk kalpos 1t smagam auto kā 2t smagam.

Nu parasti jau bremzes- tas ir bremžu disku lielumu,uzliku lielumu un konstrukciju projektē ievērtējot auto masu, tā kā nu nebūs gluži tā ka Hyunday getz ar 1 t masas diski būs jāmaina 2 reiz retāk ka piem. BNW 760IL ar 2t massu.

ValdisM 28.03.2008 0:28

shearer rakstīja: labi es jau neieshu striideeties ar iauto "mehaanikjiem". laikam jau razhotaajs ir mulkjis izdodot nepareizus remonta manuaaljus

visi ražotāji drošs paliek nedrošs tomēr raksta visu ar n-kārtīgu rezervi.

Neviens ražotājs manuālī taču nerakstīs ka var braukāt ar tukšu radiaotru un bačoku, bet kā pierāda prakse tad var. Man tosola bačoks vienmēr ir tukšs un radiatorā var vienmeº ieliet 1l tosola, kurš operatīvi pēc tam pa caurumiem iztek laukā. Teorētiski dzinējam būtu jākarst, bet.... praksē braukā kā gribi, nekarst , bet ir normālās temp robežās. (Mazda 626)

Piem. vienam paziņam radinieks atdeva nevajadzīgu Volvo 740. Tas aizbrauca mājās pāris visam novadam (130km), tad apskatīja eļļas līmeni, uz šcupa eļlas vispār nebija, un dzinējā bija jāielēj vairāk par 3l eļļas. Vēl tagad ar to auto braukā (Volvo 740,1983g. 2.3benzīnnieks)

ValdisM 28.03.2008 14:04

msh rakstīja: Normāls mazdulis, neko teikt Un īpašnieks arī

Kas vainas īpašniekam

Ipašnieks vienkārši ar galvu domā, tāpēc arī neredz jēgu likt iekšā 300Ls vērtā auto jaunu radiatoru pa 70Ls , ja arī esošais caurais spēj normāli izpildīt savu funkciju.

ValdisM 06.04.2008 19:30

martsr rakstīja: Es nezinu,ka var mazdai(626 88.gada)pieliet karbai limeni.Ir tur divas skruves,vina apaksa,otra sana,bet loti zemu,pie pasas lejas,man liekas,ka ar to ir par maz.Varbut kads padalisies pieredze.Paldies.

Jālej ir caur stūres spidometra trosītes skrūvi.

Atrodi kur ātrumkārbā ir ieskrūvēta trosīte ar skrūvi galā, skrūvē to vaļā. Uz skrūves ir normāla eļļas līmeņa "metkas" man liekas. Res.eļļas ir bišķiņ jābūt uz tās skrūves gala.

ValdisM 12.04.2008 0:05

Piebaldzens rakstīja: Zinu ka daudzi lieto... Kādas ir lietotāju atsauksmes?

Atsauksmes ir labas.

Tā kā te ir daudz un dažādi viedokļi, tad uzrakstīšu visu par Fm modulatoru.

PIRMKĀRT: Ja tev nav būtiksi 100Ls un tu vari nopikrt kādu auto cd atskaņotāju ar jau iebūvētu USB ieeju-dari to.Skaņai teorētiski būtu jābūt labākai nekā caur palīgierīcēm (FM modulatoru).

Ja negribi, nevari to izdarīt vai tev tas nav būtiski, tad labāk iztērē 10Ls un nopērc modulatoru.

OTRKĀRT: pirms pirkt Tev ir jāzin sekojošas lietas. FM modulatora skaņa nav atkarīga no paša FM modulatora, bet gan no radio kvalitātes. Ja tev ir labs radio, kam ir laba skaņa, kas skan bez liekiem trokšņiem,šņakoņas, u.t.t , tad arī Fm modulatos skanēs labi.

TREŠKĀRT: FM modulators pārraida to kas tev ir iekš USB Flash atmiņas. Ja tur būs 256 vai 320kb/s mp3 faili un labi izpildās visi iepriekšējie faktori arī ir pozitīvi, tad finālā skaņa būs laba.

Par paša pieredzi.

Manā auto stāvēja Sony kasetnieks. Mājās skapī mētājās ļoti lieliski skanoša SONY XPloyd CD, bet ar nojātu cd atskaņotāju. Tā kā radio neklausos (Nu neskan tur mūzika kas man patīk.(izņemot radioNABA, bet tas ir tikai nelielā radiusā ap rīgu, līdz ar to ar to vien nepietiek), tad neatlika nekas cits kā kalusīties kasetnieku. Patiesībā CD nemaz arī negribēju, jo pirmkārt čakarēšanās ar to cd rakstīšnu, otrkārt-cd ļoti daudz "lēkā" ja braukā pa gruntenēm un sabrukušiem asfalta segumiem.

Tā arī lietoju kasetnieku, un līdz ko uzzināju par tādu FM modulatoru, no ebay nopirku.

Ieliku -viss skanēja. Skanējums bija analogs kvalitātes ziņā SONY kasetnieka radio skanējuma kvalitātei.Tā kā šim sony radio skanēja sliktāk kā kasete, tad protams arī FM mod.skanēja sliktāk kā kasete.

Tāpēc ieliku SONY XPLOYD. Tam radio skan lieliski un arī attiecīgi Fm mod skan lieliski.

Vienīgā problēma bija tāda ka visu laiku turēju to fm modulaotoru iekšā auto, un tad kad no rīta pēc 20 grādu sala ieslēdz to, salons sāk uzsilt, pēc kāda fm sāka slēgties ārā. Nospriedu ka acīmredzot straujo temperatūras maiņu dēļ. Sāku turēt istabā un nesu auto tad kad to vajadzēja lietot-problēma izzuda.Viss Ok.

Par to ka daži saka ka skaņa ir s***s. Patiesīa ir tāda ka lielai daļai labi skanēs tikai tas uz kura ir lepni brendu uzraksti (BOSS, PIONEER,ut) Resp. skaņas kvalitātes tiek vērtēta pēc cenas, un ga;venais bieži vien ir izrādīties draugam, kaimiņam vai darbadbiedram, kurš bieži vien arī pēc tāda paša principa spriež par skaņas kvalitāti. Tādi cilvēki iet uz veikaliem pērk resīverus pa 400s, pērk 5,1skaļruņu sistēmaspa 500Ls... Pie viena paziņas ilgi testēju Denon resīveri ar 5,1.tumbām-grozīju šādi un tādi... vienalga skan sliktāk kā 20 gadīgas S90 ar 73 vai kura tur gada Rumānijas ražojuma pastirpinātāju Doina...(P.S. Ar mūziku esmu ļoti tuvu uz "TU")

ValdisM 14.04.2008 0:50

msh rakstīja: Bess tev baigi tās pogas uz stūres vajag? Btw ir arī modeļi, kuriem ir pultis, kas stiprināmas uz stūres - manam 10 gadus vecajam kenwood maģim oriģinālajās ekstrās tāda ietilpst, mūsdienās, protams nedabūnama, bet es maģi varu aizsniegt

ValdisM es apbrīnoju cilvēkus kā tu, kam grūti uzcept CDDA Kā arī tās probas ar CD lēkāšanu - nopērc normālu maģi un nomaini kastei burneri Protams, labas matricas arī ir no svara, ne jau kurš katrs mēsls Bija piemērs - biju kaut kādus Philips draņķus iepircies, brīnos, napig raustās vienā gabalā etc. Sameklēju sen atpakaļ uzceptu Rammstein disku, tam skanot varēja bez jebkādas raustīšanās uz 40 pa liepājas siena tirgu pāri vilkt, tad palika skaidrs, kur proba slēpjas

Problēma jau nav tik daudz ar cd (man mājas pilna kolekcija ar tiem), tā kā ja vajag labus cd varu arī no mājas kolekcijas likt.

Problēma ir tajā, ja gada laikā nobrauc 40000km un lielu daļu no tiem pa dranķīģiem un putekļainiem ceļiem, pats vd atskaņotājs noklājas... zb es katru 2.gadu pikrt jaunu atskaņotāju. Labāk nopērku pa 10Ls modulatoru un viss.

ValdisM 14.04.2008 0:59

kliks rakstīja: Transmiteru galvenā problēma, ka viņi spēj pārraidīt tikai 50-15000hz.

Cilvēks nav aparāts.. Cilvēka ausij nav Hz jāmēra. To dara "eksperti" un citi speciālisti lai varētu salīdzināt kuram tad ražotājam ir labāki rādītāji tehnikai..

Patiesībā cilvēka dzirde pat grūti uztver galējās frekvences (zemās un augstās). Un patiesībā skaņu frekvenču pat dažādām rasēm un nācijām ir dažāda.....

Kāda tad ir pareizā skaņa?? Kādi Hz ir pareizie??

Patiesībā īsti iedziļibāties tehnikas raksturlielumos (Hz,W,u.t.t) pārstāju jau sen, kad sapratu ka no miskastes izvilkts aprūsējis un pirms tam 20gadus pa lauku klubu novalkāts pastirpinātājs var skanēt labāk kā jauns Denon pa 400Ls... Tad es sapratu ka ir nevis jāskatās uz Hz bet jāklausās kā skan.

FM transmiteri skan OK, ne tik labi kā CD, bet vienalga ļoti labi. Kādi Hz ir tiem, godīgi sakot pat nezinu.

ValdisM 18.04.2008 1:35

UUSA rakstīja:

Kaspersky rakstīja:

Viktos rakstīja: Tas vēl nekas, izmēgināt ceļa posmu no Jēkabpils līdz Rēzeknei

Tur ir kādi 20 luksafori, kur deg pa 10 min sarkanais

Oj, nekāp uz varžacīm

Šodien biju Rēzeknē. Ogrē vēl figņa, vot tur tiešām ir, ko redzēt un stāvēt. A nu nah, laikam ar vilcienu ātrāk būtu

Uz Rēzekni iesaku braukt caur Līvāniem-Preiļiem-Viļāniem,neviena remontposma,attāluma starpība ~+30km(~20min.).

Tu debīls esi - tu esi braucis tos 40km no preiļiem uz viļāniem-- tas ceļš kopš pirmreizējās asfalta izbūves 1973.gadā ir lāpīts un tikai lāpīts. Pa grunteni ir labāka braukšana nekā pa to ceļu.

Ja jātiek uz rēzekni ieteicams braukt Jēkapbils-Līvāni-Preiļi-Krāce9feimaņi)-Rēzekne.

Salīdzinājumā ar "taisno" maršrutu šim ir kādi +15km, vienīgi pirms krāces ir 3km garš posms ar sabrukušu asfaltu (jābrauc uz 30-50km/h), savukārt pārējais ceļš ir kvalitātes ziņā ir krietni virs vidējā Latvijas ceļu stāvokļa.

ValdisM 18.04.2008 1:37

Gasjs rakstīja: Kāpēc vispār pa D-pileni jābrauc? Savulaik nācās vairākkārt doties maršrutā Rīga - Ludza - Rīga. Ļoti labi, ātri un bez liela līkuma savulaik bija braukt Rīga - Bērzkrogs (Pleskavas piķis) - Madona - Varakļāni (?) tur kaukur izbrauc ārā uz Jēkabpils - Rēzeknes šosejas.

UZ doto brīdi tas posms no Bērzkorga līdz Madonai ir nojiāts do ručki, izņemot pirmos 15km pēc bērzkroga. Posms Sigulda-bērkrogs ir vairāk dranķīgs nekā labs.

Tur labāk nebraukt.

ValdisM 21.04.2008 0:28

ursis rakstīja: ir C4 bez stuures pastiprinaataaja un ABS ,ar 2.0 mono sprici.

taadiem aizmuguree ir barabani.

bet nu aarkaartiigi reta komplektaacija...

autors raksta par DISKU.

oho, tu nopietni??? C4 ir bijuši pieejami pat bez stūres pastirpinātāja (tas tak žigulis kaut kāds...) APbrīnojami ka Audi kaut ko tādu piedāvāja 1992.gadā.

Nē nu tie vācieši ir tomēr kapeikp***ji vēl tie,ja jau acīmredzot pēc tādiem auto bija kaut kāds pieprasījums.

ValdisM 21.04.2008 15:51

msh rakstīja: A kas tur īpašs? Iedomājies, nav vēl viena eļļa, nav sūknis, kurš pēc entiem simtiem tūkstošu var atkosties un nav reika, kura var sākt sulot Es kaut kā esmu priecīgs, ka manam šrotam nav - neesmu tak nekāda sieviete, lai nespētu pagriezt priekšējos riteņus ar spooorta barankas starpniecību

Sieviete vai ne sieviete tas nav tik būtiksi.

Taču tādas lietas kā stūres pastirpinātājs, hidrauliksais sajugs, klimatakontrole, ērti regulējams benķis, kruīzakontrole,stūres augstuma regulācija es pat neuzskatu par ekstru- tā ir dzīves nepieciešamība, jo ja dienā ir jābrauc 500km tad šīs aprīkojums ir vitāli svarīgs lai samazinātu autovadītāja nogurumu no garā ceļa un tādējādi palielinātu satiksmes drošību 9esmu braucis pat 900km dienā- nav ne vainas ja auto ir labs aprīkojums un viegla braukšana).

Par ekstru un turklāt ļoti nevajadzīgu es uzskatu piem. elektriski regulējamus spoguļus- piem. man pa pēdējiem nobrauktajiem 38000km nācās spoguli regulēt tikai 1 reizi ( pēc Dinaza automoikas). Konkrēti priekš manis kā vienīgā auto vadītāja tas ir absolūti bezjēdzīgs aprīkojums.

ValdisM 21.04.2008 22:48

Centis_Nuudele rakstīja:

ValdisM rakstīja: Par ekstru un turklāt ļoti nevajadzīgu es uzskatu piem. elektriski regulējamus spoguļus- piem. man pa pēdējiem nobrauktajiem 38000km nācās spoguli regulēt tikai 1 reizi ( pēc Dinaza automoikas). Konkrēti priekš manis kā vienīgā auto vadītāja tas ir absolūti bezjēdzīgs aprīkojums.

Vai nu tavai ķerrai ir sniegalāpstas izmēra sfēriskie spoguļi, vai arī tu parkojies pusotru metru no trotuāra. Tad elektriskie ir lieka greznība, piekrītu.

Nē, man ir dzelzs bamperi. Es pēc skaņas parkojos.....

Bet ja nopietni- vai Tu parkojoties esi spiests ar vienu roku pie reizes spoguļus regulēt lai varētu noparkoties... tas taču ir idiotisms kaut kāds. Kā tu tiesības noliki???

ValdisM 22.04.2008 2:22

msh rakstīja:

ValdisM rakstīja:

msh rakstīja: A kas tur īpašs? Iedomājies, nav vēl viena eļļa, nav sūknis, kurš pēc entiem simtiem tūkstošu var atkosties un nav reika, kura var sākt sulot Es kaut kā esmu priecīgs, ka manam šrotam nav - neesmu tak nekāda sieviete, lai nespētu pagriezt priekšējos riteņus ar spooorta barankas starpniecību

Sieviete vai ne sieviete tas nav tik būtiksi.

Taču tādas lietas kā stūres pastirpinātājs, hidrauliksais sajugs, klimatakontrole, ērti regulējams benķis, kruīzakontrole,stūres augstuma regulācija es pat neuzskatu par ekstru- tā ir dzīves nepieciešamība, jo ja dienā ir jābrauc 500km tad šīs aprīkojums ir vitāli svarīgs lai samazinātu autovadītāja nogurumu no garā ceļa un tādējādi palielinātu satiksmes drošību 9esmu braucis pat 900km dienā- nav ne vainas ja auto ir labs aprīkojums un viegla braukšana).

Par ekstru un turklāt ļoti nevajadzīgu es uzskatu piem. elektriski regulējamus spoguļus- piem. man pa pēdējiem nobrauktajiem 38000km nācās spoguli regulēt tikai 1 reizi ( pēc Dinaza automoikas). Konkrēti priekš manis kā vienīgā auto vadītāja tas ir absolūti bezjēdzīgs aprīkojums.

Ja tev ir kaut kādas fiziskas novirzes no normas vai arī tu esi pārāk mazs, tad vēl var saprast, kāpēc strūres lifts ir "nepieciešamība" Brālēns ar savu A6 braucot cilā to stūri [jams laikam 1,7m], es piesēdos pie paceltas, neredzēju vajadzību cilāt Hidrauliskais sajūgs - kas tur tik īpašs? Mana šrota hidrauliskais sajūgs ir smagāks nekā muteres golfmašīnai, kurai ir uz trosi - un izspiedējgultnis nav pie vainas Ērti regulējams ķeblis - jā, visādos "džipos" tā varētu būt problēma Par cik dienā vairāk par 100 km īpaši nesanāk nobraukt [tagad pat ne 10 pagaidām], kaut kā roku nogurums no barankas grozīšanas nav manāms, laikam rūdījums Kruīzs gan nākotnē tiks ielikts - vismaz iepriekšējajā darbā strādājot vakarā braucot mājās kājai bija problēma pedāli spiest

Bet spoguļu nevajadzība - elektriskie spoguļi arī ir elektriski apsildāmi spoguļi - nevajadzīga ērtība?

Par to stūres liftu.. redzams ka tu esi braukājis ar ļoti maz dažādiem auto. Stūres lifts ir vajadzīgs - Vienkārši ir tā ka tu iesēdies kādā auto, noregulē visu kā vajag un vienīgā vēlme priekš tā lai viss būtu ideāli- pacelt vai nolaist stūri uz augšu vai uz leju.. Augums man ir 1,92m.

Ja ar auto dienā brauc mazāk kā 10km, tad patiesībā pilnīgi viebalga tam auto ekstras ir vai nav, var pat ar zaporožecu braukt vai ar velosipēdu. Noguruma ne no viena no šiem nebūs. Es piem. kājām staigāju (4km no rīta, 4 km vakarā). Runa šeit iet par ilgāku braukšanu.

Kāpēc tu domā ka elektriski grozāmi spoguļi ir arī automātiski apsildāmi spoguļi (kas tiešām ir laba ekstra lai gan arī reti noderīga)

ValdisM 22.04.2008 19:39

Centis_Nuudele rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja:

ValdisM rakstīja: Par ekstru un turklāt ļoti nevajadzīgu es uzskatu piem. elektriski regulējamus spoguļus- piem. man pa pēdējiem nobrauktajiem 38000km nācās spoguli regulēt tikai 1 reizi ( pēc Dinaza automoikas). Konkrēti priekš manis kā vienīgā auto vadītāja tas ir absolūti bezjēdzīgs aprīkojums.

Vai nu tavai ķerrai ir sniegalāpstas izmēra sfēriskie spoguļi, vai arī tu parkojies pusotru metru no trotuāra. Tad elektriskie ir lieka greznība, piekrītu.

Nesaprotu priekš kam tev vajag redzēt aizmugurējo riteni. Lielākajai daļai auto tā galīgi nav tā malējā izbīdītākā auto detaļa. Daudz svarīgāk tad jau ir redzēt aizmugurējo bamperi, aizmugurējos un priekšējos auto stūrus,spārnus.

Riepas parkojoties nevar sabojāt, toties apskrāpēt bamperus un spārnus var gan.

Lai ntas nenotiktu, es parasti skatos uz auto srūtiem un sāniem, nevis riteņiem.

Nu bet katram savs

Nē, man ir dzelzs bamperi. Es pēc skaņas parkojos.....

Bet ja nopietni- vai Tu parkojoties esi spiests ar vienu roku pie reizes spoguļus regulēt lai varētu noparkoties... tas taču ir idiotisms kaut kāds. Kā tu tiesības noliki???

Mja....tāpēc jau ir pilnas ielas malas ar tādiem kā tu kas parkojas uz skaņu. Noparkojas tā, lai citi netiek garām. Tiesības es nopirku pirms 30 gadiem...apmēram. varbūt tāpēc esmu pieradis piebraukt riteņus pie pašas apmales. Jā, nākas spoguli pārregulēt lai redzētu aizmugures riteni.

ValdisM 22.04.2008 19:40

Centis_Nuudele rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja:

ValdisM rakstīja: Par ekstru un turklāt ļoti nevajadzīgu es uzskatu piem. elektriski regulējamus spoguļus- piem. man pa pēdējiem nobrauktajiem 38000km nācās spoguli regulēt tikai 1 reizi ( pēc Dinaza automoikas). Konkrēti priekš manis kā vienīgā auto vadītāja tas ir absolūti bezjēdzīgs aprīkojums.

Vai nu tavai ķerrai ir sniegalāpstas izmēra sfēriskie spoguļi, vai arī tu parkojies pusotru metru no trotuāra. Tad elektriskie ir lieka greznība, piekrītu.

Nesaprotu priekš kam tev vajag redzēt aizmugurējo riteni. Lielākajai daļai auto tā galīgi nav tā malējā izbīdītākā auto detaļa. Daudz svarīgāk tad jau ir redzēt aizmugurējo bamperi, aizmugurējos un priekšējos auto stūrus,spārnus.

Riepas parkojoties nevar sabojāt, toties apskrāpēt bamperus un spārnus var gan.

Lai ntas nenotiktu, es parasti skatos uz auto srūtiem un sāniem, nevis riteņiem.

Nu bet katram savs

Nē, man ir dzelzs bamperi. Es pēc skaņas parkojos.....

Bet ja nopietni- vai Tu parkojoties esi spiests ar vienu roku pie reizes spoguļus regulēt lai varētu noparkoties... tas taču ir idiotisms kaut kāds. Kā tu tiesības noliki???

Mja....tāpēc jau ir pilnas ielas malas ar tādiem kā tu kas parkojas uz skaņu. Noparkojas tā, lai citi netiek garām. Tiesības es nopirku pirms 30 gadiem...apmēram. varbūt tāpēc esmu pieradis piebraukt riteņus pie pašas apmales. Jā, nākas spoguli pārregulēt lai redzētu aizmugures riteni.

ValdisM 22.04.2008 19:44

Centis_Nuudele rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja:

ValdisM rakstīja: Par ekstru un turklāt ļoti nevajadzīgu es uzskatu piem. elektriski regulējamus spoguļus- piem. man pa pēdējiem nobrauktajiem 38000km nācās spoguli regulēt tikai 1 reizi ( pēc Dinaza automoikas). Konkrēti priekš manis kā vienīgā auto vadītāja tas ir absolūti bezjēdzīgs aprīkojums.

Vai nu tavai ķerrai ir sniegalāpstas izmēra sfēriskie spoguļi, vai arī tu parkojies pusotru metru no trotuāra. Tad elektriskie ir lieka greznība, piekrītu.

Nē, man ir dzelzs bamperi. Es pēc skaņas parkojos.....

Bet ja nopietni- vai Tu parkojoties esi spiests ar vienu roku pie reizes spoguļus regulēt lai varētu noparkoties... tas taču ir idiotisms kaut kāds. Kā tu tiesības noliki???

Mja....tāpēc jau ir pilnas ielas malas ar tādiem kā tu kas parkojas uz skaņu. Noparkojas tā, lai citi netiek garām. Tiesības es nopirku pirms 30 gadiem...apmēram. varbūt tāpēc esmu pieradis piebraukt riteņus pie pašas apmales. Jā, nākas spoguli pārregulēt lai redzētu aizmugures riteni.

Nesaprotu priekš kam tev vajag redzēt aizmugurējo riteni. Lielākajai daļai auto tā galīgi nav tā malējā izbīdītākā auto detaļa. Daudz svarīgāk tad jau ir redzēt aizmugurējo bamperi, aizmugurējos un priekšējos auto stūrus,spārnus.

Riepas parkojoties nevar sabojāt, toties apskrāpēt bamperus un spārnus var gan.

Lai ntas nenotiktu, es parasti skatos uz auto srūtiem un sāniem, nevis riteņiem.

Nu bet katram savs

ValdisM 29.04.2008 0:47

jaspers rakstīja:

Yetti rakstīja:

Geex rakstīja:

* Gaismas pakete

kas tas ir?

gaismas pakete man liekas nozīmē,ka attaisot durvis smuki izgaismots kā zem kājām pie a/m,kā arī a/m iekšpusē!

nu jā, drūmākā ekstra,... ko tu neteiksi... pat manai 88.gada mazdai bāzes komplektācijā tādā ir

ValdisM 29.04.2008 0:49

CyberGhost rakstīja:

juuzveris rakstīja: nu vo es taga domāju. ripinos tagad ar 1.6 bet lai kaut cik patīkami braukt būtu tāpat visi 11 - 12l sanāk agrāk atvilku ar vecu 2.5 un tas tāpat ap 12-13l ēda, bet toties nebija jāgriež, lai vilktu.

tad tev tur kaut kas nav saregulēts, man ar 1.6 nu max 9L pa Rīgu...

Piekrītu.

Es savukārta ar 2,0 maks parīgu ziemā lielos mīnusos vairāk auto sildot nekā braucot spēju izspiest tikai nieka 12l, a savādāk tagad apmēram 8-9L iet (atkarībā cik daudz korķos nosēž)

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti