Pēdējā laikā katrs ražotājs izceļas ar kaut ko savu - cits spiež uz mazajiem dīzeļiem vai jaunu degvielas iesmidzināšanas sistēmu, citam ir visādas jauna veida kārbas - DSG, Nissan Murano variators utt. ; cits atkal attīsta hibrīdzinējus vai arī Bifuel degvielas sistēmas - brauc ar bioetanolu 85%spirtu un 15%benzīnu vai tīru rapša eļļu. Ir arī elektrodzinēji, jauni daudz ietilpīgāki akumulatori, kuru cena samazinās, ūdenraža degvielas šūnas utt. Kāds izskatīsies vieglais auto pēc 10-20-50 gadiem?
Tehnikas attīstības prognozes.
Pēdējā laikā katrs ražotājs izceļas ar kaut ko savu - cits spiež uz mazajiem dīzeļiem vai jaunu degvielas iesmidzināšanas sistēmu, citam ir visādas jauna veida kārbas - DSG, Nissan Murano variators utt. ; cits atkal attīsta hibrīdzinējus vai arī Bifuel degvielas sistēmas - brauc ar bioetanolu 85%spirtu un 15%benzīnu vai tīru rapša eļļu. Ir arī elektrodzinēji, jauni daudz ietilpīgāki akumulatori, kuru cena samazinās, ūdenraža degvielas šūnas utt. Kāds izskatīsies vieglais auto pēc 10-20-50 gadiem?