Ievadot paroli, saka ka neaktva vai nepareiza parole, bet ur vis ir štokos!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ievadot paroli, saka ka neaktva vai nepareiza parole, bet ur vis ir štokos!
RLaguna rakstīja:
RE-VO rakstīja:
RLaguna rakstīja:
RE-VO rakstīja: Es nekādi nevaru apstiprināt reģistrāciju RENAULT clubā, jo uz meilu atnāk kautkādi hiroglīfi!!!!!!!!!!!
Nu bet beidzot tak tiki iekšā.
Nekā!!!!!!!!!!!!
Kā tas ir nekā?Tu tur esi ar 48. kārtas numuru.
Es redzau, bet iekšā ielogoties nevaru!!!!
msh rakstīja:
RE-VO rakstīja:
RLaguna rakstīja:
RE-VO rakstīja: Es nekādi nevaru apstiprināt reģistrāciju RENAULT clubā, jo uz meilu atnāk kautkādi hiroglīfi!!!!!!!!!!!
Nu bet beidzot tak tiki iekšā.
Nekā!!!!!!!!!!!!
Neuztraucies, neko neesi nokavējis
RLaguna rakstīja:
RE-VO rakstīja: Es nekādi nevaru apstiprināt reģistrāciju RENAULT clubā, jo uz meilu atnāk kautkādi hiroglīfi!!!!!!!!!!!
Nu bet beidzot tak tiki iekšā.
Nekā!!!!!!!!!!!!
Es nekādi nevaru apstiprināt reģistrāciju RENAULT clubā, jo uz meilu atnāk kautkādi hiroglīfi!!!!!!!!!!!
STALINS rakstīja: Tagad vairāk vai mazāk visi autoražotāji dara visu, la saviem klientiem apgrūtinātu dzīvi- par visādiem sīkumiem spiež griezties autoservisos un maksāt naudu par NEKO- t.i.lampiņas,kļūdu dzēšanas,dizgnostikas u.c.
Renault šajā ziņā ir viens no līderiem, cik dzirdēts un lasīts
Ta ir ka ka tik lielas ausis! lampiņas var mainīt arī pats, kļudas var dzēst jebkurā servisa, kam ir atbilstošas iekartas....
Pats atradu! Ta ka, tie stūlbie komentari ir lieki!
Dzirdēju ka ir kantoris, kas pagrieziena lukturiem nomaina sarkanos stikliņus uz oranžiem? Vai kādam nav info?
Atradu, bet ar to sūtīšanu ir problēma
Nevarēju atrast!
Caurumu virsbūvē nav neviena. Ruberoids ir pielīmēts kārtīgi, tā lai neveidojs mitrumas starpā un ja salons no iekšpuses būs saus, tad viss būs OK, ir jau pārbaudīts.
Magistrs rakstīja: Beņķi arī pēc second hand izskatās Vismaz ādiniekus būtu ielicis.
Bija ādinieki, nepatika. Nomainīju uz neitrālāku materiālu.
Diski uz pavasari ir jau sameklēti, meklēju priekšējos gāzes amīšus, lai var nosēdināt, kā arī sānu sliekšņi ir meklējuma stadijā.
Nelieli Meganes uzlabojumi un papildinājumi
Spoles nokauj sveces, kuras ir apdegušas un vajadzīgs lielāks caursites spriegums un spole pārkarts. It ipaši ziemā! Un sveces labāk izvēlēties ar mazāku kvēlskaitli. BMW ši problēma arī nav sveša, tiem kam spole uz katru cilindru.
Problēma tur ka bieži katalogi neuzrada Rover tā vienkārši palauties uz Hondas daļām nevar. Labāk noņemt vajadzīgo detaļu un samērīt ar Hondas piedāvātajām. Pats esmu iekritis uz eļļas filtriem, precīzāk, uz vītņotajiem savienojumiem. Tie ir COLLĀS!
putraims rakstīja:
grands_ rakstīja: zinjojums! auto salabots!
tikai zobene!
naivais....
fiksi pārdod to ķerru, kamēr vēl vārsti nav izdeguši.
Kāds sakars zobenei ar vārstu izdegšanu!!!!
tetis rakstīja:
RE-VO rakstīja: Tāds ātrums nav prāta darbs!!!!! Ņemot vērā musu ceļus..........es nezinu kur tādu ātrumu var attīstīt! Pat lielās šosejas kas mums Latvijā ir .... pat ar 1,5 braukt ir ārkārtīgi bīstami!!!
Gājēji iet kur pagadās, sliktas apgasimojums naktīs un galvenais drausmīgs ceļa segums.
ja un tapec vajad samzanit max pielaujamo atrumu lidz 70 kmh
ar 150 patiešam ir bistami
Arī tādi ...... atrodās, kuri 90 - 105 Km/h vietā velkas ar 70-80 km/h.... :/ Tie pat reizēm ir bīsatmāki un rada avārījas situācijas uz ceļiem. Vai arī tādi kuri velkas pa otro joslu, lai gan pirmā ir brīva!
raimondsm rakstīja: izskrūvē arā
Tomēr interesanti, cik Ls tad beigās tas auto izmaksāja????
Ne vairāk kā jebkurš cits auto, kurs sācis niķoties!!!!
It īpaši tie autiņi, kuri ir bijuši plūdos!!!!!!!!
_PN_ rakstīja:
knaukis rakstīja:
_PN_ rakstīja: Reno tikai pliks un nabags var noskriet bmw, un arī tādu pasūdīgāku. Ja saliks renī visus bmw navarotus, tas viņš sakritīs čupā jau atverot durvis.
Intresanti,kādi tad bmw ir navaroti,kādi nav reno.Liekas,ka reno varētu būt pat vairāk.
Man liekas tu no auto maz ko saproti,un neizslēdzu iespēju,ka esi pāķu lohs ar vecu bumbieri.
Var redzēt, ka īstais pāķu sūkātājs esi tu pats. Vismaz iesēdies bmw, lai saprastu, ka reno sūkā. Salīdzini kau tikai vadītāja beņķus un to regulēšanas un muguras masāžas iespējas.
Plēšas kā divi GAIĻI, kuram garāks KRĀNIŅŠ!!!! )
Tāds ātrums nav prāta darbs!!!!! Ņemot vērā musu ceļus..........es nezinu kur tādu ātrumu var attīstīt! Pat lielās šosejas kas mums Latvijā ir .... pat ar 1,5 braukt ir ārkārtīgi bīstami!!!
Gājēji iet kur pagadās, sliktas apgasimojums naktīs un galvenais drausmīgs ceļa segums.
Ja kāds mocs ar II Lagunas pakaļējā vāka pogām, tad varu ietekt tiem kam strādā un arī jau nestrādā stās pogas, it ipaši sviras slēdzis. Abi slēdži ir izjaucami, tos vajag iztīrīt un sasmērēt ar kontaktpastu. Standartā tie ir pilnīgi sausi.
Labs rakstīja: Kāda gan var būt dzīve Meganē - draņķīga ,ne izgulēties ne nomazgāties ...
Ir gulēts, bet tākā man ir sporta sēdekļi, tad neko ērti, bet mugura no rīta nesāpēja.
Orģinālie benķi gan ir ērti!
Es runāju par pamata konstrukciju un tā ir tīri vienkārša. Tas ka 2.0l dzinējs tiek montēts uz neko īpaši nepastiprinātas piekares, nav no tiem labākajiem risinājumiem!
Izveidoju jaunu!