Vismaz Ādažu brīnumā diezgan regulāri kāds grib likt plūsmai nakuj sānā, jo vēl grib paspēt, bet vietas vairs nav, jo pārrēķinājās. Tas pats pudeles kakla efekts, un tie paši purnā braucēji arī izpildās kā faķīri, vien risks mazāks, jo nevar būt frontālā.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
darklight rakstīja: Nezinu. Man tā vieta patīk. Parasti apdzenu tur kādu pulciņu, nevienam sānos neesmu braucis, man kāds cits arī nē.
Man ir braukuši sānā, nu tā reāli - ja nepievāktos, tad būtu kontakts. Lieki piebilst, ka tad arī malējā josla ir pilna, un plūsmai ātrums ap 60, pirms tilta daudzi taisa kreiso, uz tilta ilgu laiku ir bijis ka 50 zīmes, vārdu sakot, šī 2+1 josla ir pirmā legālā vieta, kur no Rīgas ārā braucēji var izpildīties, pirms tam ir tikai stabiņu strīpas. Esmu redzējis kā 2-3 vai pat 4 smagie mēģina savstarpēji kārtot attiecības un pozīciju uz ceļa, neviens tur galā nebremzē un pieklājīgo rāvējslēdzi netaisa. Protams, ja nebrauc kopīgo stūķu laikos, vai vismaz daudzmaz regulāri, tad jau daudz ko neredz. Es esmu no Saulkrastiem, tiesības ir no 2005 gada, esmu izaudzis kopā ar plato nomali un saulkrastu apvedceļu, tā ka varu salīdzināt, kā bija kādreiz, un kā ir apmēram tagad. Tur vajag 2+2, kā jau baltezera tilta platums paredz, bet tagad jau prioritātes citas - stabiņi, saliņas, un pudeles kakli, kur rodas konflikti uz līdzenas vietas. Un jā, man daudz labāk patika kādreizējais - katram josla + platās nomales (ar pārtraukto), reāli dabā varēja to pašu 2+2 braukt un neviens nevienam netraucēja.