Par 30% rocenei es vēl ticēšu, bet ka darba bremzēm? Gribētos redzēt normatīvus, vien pašam nudien slinkums meklēt…
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Par 30% rocenei es vēl ticēšu, bet ka darba bremzēm? Gribētos redzēt normatīvus, vien pašam nudien slinkums meklēt…
Tas ir kā - atpisies, mēs tev dosim 200 miljonus un 10 000 karavīrus priekš robežas un tagad atpisies? LOL, jā, to es pamanīju.
A kādēļ tad viņam Meksika un Kanāda neieteica vienkārši atsipties, bet uzreiz atrada nevājo naudas summu ko tērēt kautkādām Orange bad man iegribām?
media.patriots.win/post/qW3NXJbHTDUQ.jpeg
www.instagram.com/p/DFnbfp2Oy48/
es gan teiktu ka apdirsās Meksika un Kanāda.
Tramps vienkārši piedraudēja ar tarifiem, lai ASV kaimiņi beidzot darītu kautko karteļiem ,kas netraucēti dzen iekšā visā ziemeļamerikas kontinentā narkotikas, nodarbojas ar cilvēku kontrabandu un paverdzināšanu. Fakts vien, ka šamie uzreiz atrada gan naudiņu, gan cilvēkresursus, liecina ka gan Meksika, gan Kanāda jau sen varēja palīdzēt, bet līdz šim vienkārši noskatījās, lai jau USA viena pati sipās pa nātrēm.
Un tarifus kā instrumentu Tramps tieši solīja savās priekšvēlēšanu kampaņās. Kā reiz viņs dara tieši to, ko saviem vēlētājiem ir apsolījis - ar uzsvaru - SAVIEM vēlētājiem, kas par viņu balsoja. Radikālajiem liberāļiem, protams, ir iebildumi.
Bildē krokodils pats pašrocīgi ir aizkrāsojis numurzīmes, kādiem transportiem beigusies apskate. Jo ar tādiem datiem nemētājas interneta vidē. Ieskaties rūpīgāk.
Izteikšu minējumu ka pie šāda itkā kompromisa nonāca, analizējot crašos iesaistīto dalībnieku kinētisko enerģiju un iespējas izdzīvot, izsmērējoties ar to "masa reiz ātruma kvadrāts".
Un Vecvārnu ceļa pagriezienā uz Pusku ir aizslēdzami vārti. Pat ja kāds faķīrs neievēro ķieģeļus un viņu neaiztur MP, tad fiziski tur nevar izbraukt.
Nu nezinu, kā ar to varēšanu, reāli dabā visur ir ķieģelis. Ļoti sen jau. Laiki, kad kadagas iedzīvotāji devās peldēties uz divezeriem ir apmēram 15 gadus sena pagātne.
Nupat es vairs neko nesaprotu. Tur taču militārais poligons kur civilie nebrauc. Sēņot tajā vietā maksā vismaz 1400eur, ja nemaldos.
Caur Puskas kurgānu? Nopietni?
Tā kā nestrādāju un nedzīvoju Rīgā, tad šitās vaimanāšanas par korķiem un satiksmes kavēšanu man ir diezgan svešas. Esmu, protams, piedalījies arī tādās atrakcijās, piemēram, esmu vilcis striķī paziņu piektdien ap pieciem pēcpusdienā, laukā no centra, bet tā nav mana ikdiena. Žēl, protams, ļautiņu, kam tāda tomēr ir ikdiena, bet nu nedomāju ka šīs problēmas, kad "visiem visur vajag reizē braukt" var atrisināt at kautkādām CSN novitātēm. Tas ir tāpat kā ekoloģijas tēmā, kur raimis iesaka dīzeļus pārbūvēt uz gāzi, bet breidijs iesaka likvidēt vajadzību braukt ar savādāku ienākuma nodokli. Es te varētu izpausties līdzīgi, tā vietā lai pieņemtu likumus no sērijas "pisīsim lēnākos par MANI", varētu pieņemt ka valsts iestādēs puse darbinieku strādā pirmdiena-piektdiena, un otra puse otrdiena-sestdiena, un tad tie, kas gāžās piektdienā uz saviem laukiem vai dačām, tiek sadalīti uz divām dienām. Protams, piemērs stulbs, bet tomēr labāks, nekā represijas staļina stilā pret jebkuru senioru vai nupat no autoskolas iznākušo.
darklight rakstīja: Nezinu. Man tā vieta patīk. Parasti apdzenu tur kādu pulciņu, nevienam sānos neesmu braucis, man kāds cits arī nē.
Man ir braukuši sānā, nu tā reāli - ja nepievāktos, tad būtu kontakts. Lieki piebilst, ka tad arī malējā josla ir pilna, un plūsmai ātrums ap 60, pirms tilta daudzi taisa kreiso, uz tilta ilgu laiku ir bijis ka 50 zīmes, vārdu sakot, šī 2+1 josla ir pirmā legālā vieta, kur no Rīgas ārā braucēji var izpildīties, pirms tam ir tikai stabiņu strīpas. Esmu redzējis kā 2-3 vai pat 4 smagie mēģina savstarpēji kārtot attiecības un pozīciju uz ceļa, neviens tur galā nebremzē un pieklājīgo rāvējslēdzi netaisa. Protams, ja nebrauc kopīgo stūķu laikos, vai vismaz daudzmaz regulāri, tad jau daudz ko neredz. Es esmu no Saulkrastiem, tiesības ir no 2005 gada, esmu izaudzis kopā ar plato nomali un saulkrastu apvedceļu, tā ka varu salīdzināt, kā bija kādreiz, un kā ir apmēram tagad. Tur vajag 2+2, kā jau baltezera tilta platums paredz, bet tagad jau prioritātes citas - stabiņi, saliņas, un pudeles kakli, kur rodas konflikti uz līdzenas vietas. Un jā, man daudz labāk patika kādreizējais - katram josla + platās nomales (ar pārtraukto), reāli dabā varēja to pašu 2+2 braukt un neviens nevienam netraucēja.
Vismaz Ādažu brīnumā diezgan regulāri kāds grib likt plūsmai nakuj sānā, jo vēl grib paspēt, bet vietas vairs nav, jo pārrēķinājās. Tas pats pudeles kakla efekts, un tie paši purnā braucēji arī izpildās kā faķīri, vien risks mazāks, jo nevar būt frontālā.
"protams, ja var pierādīt, ka tā ir mainīta" - nu es jau tieši par to arī iekomentēju, jo, gāzes iekārtu vismaz fiziski var redzēt. Ticēt kautkādiem servisu čekiem vai uzlīmītei ar km motortelpā? Nu nez, šodien jau izprintēt var dajebko. Protams, te arī vietā arguments - ja jau šķiet, ka pārdevējs dirš par siksnu maiņu, tad labāk to auto vienkārši nepirkt.
GB12 rakstīja: Patiesībā pat samazina, ja gāzes iekārta ir likta vairāk kā gadu atpakaļ. Ja mazāk, tad es kā pircējs uzreiz uzdotu jautājumu - kāpēc veici tādas investīcijas un uzreiz mēģini tikt no auto vaļā?
Gāzes iekārtu vismaz var redzēt ka viņa ir. Bet ko darīt ar neskaitāmajiem "tikko nomainīta dzensiksna, filti un eļļa"? Tur taču nav nekā, kā pārbaudīt/pārliecināties... Un tieši tas pats jautājums, nah tad kraties vaļā ja nupat mainīji zobeni? 😀
imzz rakstīja: Kubiešiem nekādi neizdodas atjaunot elektrības padevi:
HAVANA, 20. oktobris (Reuters) - Kubas centieni atjaunot elektrību salā sestdien vēlu trešo reizi tika izsisti no sliedēm, īsi pirms pusnakts paziņoja Kubas varas iestādes, atstājot miljonus neziņā un radot jaunus jautājumus par valdības centienu dzīvotspēju. atjaunot elektropadevi.
Kubas nacionālais elektrotīkls pirmo reizi avarēja piektdien ap pusdienlaiku pēc salas lielākās spēkstacijas slēgšanas. Sestdienas rītā elektrotīkls atkal sabruka, ziņo valsts mediji.
Tak lai uzliek kādu saules paneli, kur problēma?
Tikai tāpēc viņam arī vajadzēja to pusminūti, jo pirmā doma bija, nevis kā palaist ugunsdzēsēju, bet gan "cik tas man maksās".
100 punkti viņam atnāks kvīts, kur būs skaisti ierāmēts tikai viņa auto ar redzamu numurzīmi, bez nekāda lielā fona vai operatīvajiem aizmugurē. Un ne sūda nepierādīs, ka nebija kamielis. Lai kāds palabo, ja es kļūdos, bet nu nedomāju ka tur būs savādāk.
kvazistacionāros pipelizatorus pa 150 ļimakiem.
Videoreģistrators ir? Šitie mēdz arī neļaut blokiem iet gulēt, ja visu laiku pie strāvas pieštepselēts, kaut izslēgtā stāvoklī.
Un vēl ir vesela kaudze tēraudu, kas pat paspēj norūdīties urbšanas procesā. Ne vienmēr ir vēlme un iespēja čakarēties ar emulsijām. Tad var gadīties ka 4-5mm izurbj un jāuzasina.
raimondsm rakstīja: Ūdens dzesēšana daudz ko atrisina.
Urbji tik ļoti nekarst. Protams, pareiza asināšana. Bija youtube un facebook reels video vairāki piemēri.
raimi, wtf, kādus mēslus tu te liec??
Viencexpercs rakstīja: bet ko dara ārējie ierosinātāji?
Salauž DNS vai RNS ķēdi. Tā savienojas atpakaļ, bet ja kaut kas ir izkritis, rodas kļūda.
"Pēc varbūtibas teorijas - cik reizes lielāka varbūtība izveidoties jaunai mutācijai vakcinētam cilvēkam ( 2) vai nevakcionētam, ( 8) kurš vīrusa vairošanos savā organismā praktiski nejūt ( slimo viegli)."
Nu tad vēlreis pie tavas varbūtības teorijas - cik reizes lielāka varbūtība izveidoties jaunai mutācijai vakcinētam cilvēkam, kur KATRAM individuālam vīrusam uzbrūk un mēģina to iznīcināt, (bet nespēj to iznīcināt jo ir leaky vaccine) ārēji ierosinātāji, vai nevakcinētam, kur vīruss vairojas netraucēti? Kur loģika, karl?
Nudien, klauns.
Urbjiem lietoju šādu:
Visu cieņu meistariem, kas prot tiešām simetriski uzasināt urbi. Līdz kādiem 8mm es arī varu, bet smalkākus - labāk aparātā.
Un lielākajai daļai no tiem 70% sen jau vakcīnas aizsardzība ir beigusies, jo uz būsteriem viņi neparakstījās.
Klauns, nudien.
Ok, paskatījos pats arī. Līdz 30% ir vieninieks, 30-50% divnieks un virs 50% ir trijnieks. Emocionāli tie cipari liekas ļoti lieli, bet joka pēc gribētu dabā pamēģināt tādu auto, kam pie apmēram 30% nevienmērība, mani vecie lūžņi tik slikti neprot…