Kārtot: Augošā secībā
1 2
lynx85 10.10.2019 11:05

Vispirms nomēri voltus startēšanas brīdī. Vai pamēģini nevis ievilkt, bet piepīpēt.

lynx85 17.09.2019 9:16

Man savulaik mācīja ka jābremzē pirms bedres, un kad jau tūlīt brauksi pāri, jāber virsū gāze, lai atslogotu priekšējo tiltu. Ja iemanās, var izšūpoties pāri visādiem brīnumiem. Ja mauc pa tiešo bedrē iekšā, kad bremzējot visa inerce piespiež purnu pie zemes, tur reāla slodze uz to nabaga riepiņu sanāk...

lynx85 08.09.2019 9:41

raimi, bļe, nu tak ābece... paskaties wiki, kas ir hektārs

lynx85 07.08.2019 14:01

Nevajag neko anulēt un nekādas 24h atļaujas dot - vajag iecirst maksu par virsnormas kūpēšanu un viss. Savādāk izbrāķē pisloni uz ceļa un sūta šamo uz TA dienas laikā. Šis aizbrauc, dabū slimības lapu un MĒNESI var domāt, kā lai sistēmu apjāj, lai nākamreiz tomēr ir uzlīme logā, bet darīt neko nevajadzētu...

lynx85 26.07.2019 11:34

īsti neizprotu kritiku. Neapgalvoju ka "ātrie" ir visu pasaules nelaimju cēlonis, nudien neapgalvoju. Vien esmu novērojis ka vidējais vietējais pislonis apdzīšanas manevru veic tad, kad tā uzsākšana jau ir stipri nokavēta. Ne viens vien es esmu tādu tendenci novērojis. Katrs to 2+1 joslu ceļa sašaurinājums no divām uz vienu joslu būs kā pudeles kakls, kā potenciālais melnais punkts. Kāpēc? Tādēļ ka būs lēnie, būs ātrie (tādēļ jau būvējam tādu 2+1, vai ne?), un vienmēr būs kāds ātrais kam vajadzēs VĒL PASPĒT apsteigt kādu lēno, un vienmēr būs kāds lēnais, kas vairs NEGRIBĒS PALAIST kādu ātro. Kāds dzīs garām jau pa pretējo joslu, kāds spiedīsies rindā iekšā utt utjp. Nu neprotam, un neesam mācīti izmantot tādus risinājumus. Iedomājies, cik avārijas būtu svētdienas pievakarē, ja no Saulkrastiem, virzienā uz Rīgu, būtu kādas 10 vietas, kur divas joslas saiet vienā... Iedomājies, ar šodienas šoferīšu iemaņām? Manuprāt, būtu žopa... Nav naudas pilnvērtīgam divjoslu ceļam, nevajag ķēzīties ar pusmēriem JA NAV pienācīgas sabiedrības informēšanas un apmācības, KĀ TUR BRAUKT.

lynx85 26.07.2019 9:29

seller rakstīja: Diemžēl tā izskatās!

pie tam Via Baltica neveiksmīgā 1,5 joslu varianta vietā varēja būvēt skandināvu tipa 2/1/2 (faktiski trīs joslu) ceļus, kā tas ir piemēram EE, posmā pēc pagrieziena uz Hāpsalu (braucot no Tallinas uz Pērnavu). Šķiet, ka izmaksu ziņā tas ir visoptimālākais risinājums!?

IMHO pie mūsu stulbajiem šoferiem tā 2+1 versija ar maiņjoslu te vienam, te otram virzienam taisīs kārtējo līķu kaudzi. Kāpēc? Tāpēc ka ik pa gabaliņam tur veidosies pudeles kakls, kur divas joslas saiet vienā, un mums nudien ir pārāk plaši novērojama tendence dzīt tad, kad jau vairs NEVAR. Ja pie tās pusjoslas nomales tomēr tauta ir kautcik pieradusi un vairs nesitās statistiski vairāk kā jebkur citur, tad 2+1 josla būs kā jauni vārti aunam... Un pirmās pāris vasaras līķu kaudzes.

lynx85 21.06.2019 9:52

40Ax3 noteikti nebūs. Es netērēju TIK daudz. Visdrīzāk 20x3.

Kādēļ jautā?

lynx85 21.06.2019 9:07

Tas tā kā man adresēts?

Par pretestībām - zinu aktīvo un reaktīvo. Visam citam (ja vien tas nav supervadītājs pie ļooti zemas temperatūras) IR pretestība. Principā var uzskatīt, ka jebkam mūsu ikdienā, kam cauri skrien elektroni, tam VISAM IR PRETESTĪBA. Bet tā kā tu nerunā vienā, vispārpieņemtā valodā un jauc ābeces pamatelementus, loģiski ka sarunā ar tevi es saputrojos. Padomāju ka tu gribi atklāt vēl vienu pretestības veidu, nevis ka tev vajag ar pirkstu acī iebakstīt ābeces pamatelementu, ka KATRAI LIETAI IR SAVA PRETESTĪBA. To es arī toreiz rakstiju. Ja tu uzdotu precīzākus jautājumus, saņemtu precīzākas atbildes.

SAvādāk būs jācitē Bradypus:

"Ko? Tu? Gribi?"?

lynx85 20.06.2019 22:41

es vispār biju izmantojis ekskluzīvo iespēju un pieklājīgi paklusēju. vismaz dažas dienas.

Neko šaubīgu netiku apgalvojis, paši piedirsāt bez manis.

Nezinu, kā tev, bet man tieši tas plikais "oksīds" dūrās acīs. NU prasīties prasījās to vienu vārdiņu klāt.

Man arī Kalvja tektstā durās acīs tas "karbīds", sevišķi tā komentāra kontekstā - par alotropajiem veidiem. Jo man tika mācīts, vai kautkur nosapņoju, ka izskaņa -īds nozīmē savienojumu. Karb-īds ir oglekļa savienojums. Savienojums ar kautko citu. Un tā vairs nav alotropā versija.

Vai es prasu nejēdzīgus skaidrojumus?

Ja neproti ābeci vai vēlies izgudrot riteni no jauna, tad varbūt...

lynx85 20.06.2019 21:45

kā jau teicu - ābece... katrai vielai ir savs nosaukums, patīk tas vai nē. Kā oksidētājs var būt ne tikai skābeklis, kā arī ne vienīgais reducētājs uz pasaules ir ūdeņradis. Neizdomāsim jaunu ābeci, bet pieturēsimies kaut astotās klases grāmatu terminos, un nebūs domstarpību. Ja sāksim katrs lietas saukt kā pašam ērtāk, ierastāk, tad nebūs diskusija vienā valodā.

lynx85 20.06.2019 21:30

"Ūdeņradis un skābeklis. Gāzes. Oksidētājs un reducētājs. Degviela un degšanai nepieciešams komponents. Ūdens - oksīds, Šķidra viela, viens no šķīdinātajiem, bioloģisko sistēmu pamatviela.

Tagad var......, ka es tik pamatus vien zinu, neko citu."

Ūdens - oksīds. Ja tu pamatus zinātu, tad tev kaut vai pārkopējot šādas lietas acīs durtos. NO2 arī ir oksīds. Vai tas nozīmē ka H2O=NO2? Nē, lai runātu par elementārām lietām, būtu vēlams nepieļaut elementāras kļūdas. Šajā gadījumā - ūdens - ūdeņraža oksīds.Nevis tikai "oksīds". Tā ir ābece. Kuru tu tomēr nejēdz, kā man, no malas skatoties, šķiet.

lynx85 14.06.2019 21:13

Vērtīgs komentārs, paldies. Līdz šim uzskatīju ka arī uz leju drīkst 10%, tagad zināšu.

lynx85 14.06.2019 18:38

Vai, taču nē. Kad es cenšos nelamāties, es nevaru tik tieši izteikties.

Es nebūvētu raimja sūdus arī tad, ja man būtu nauda.

lynx85 14.06.2019 18:07

"Un viņam tak gribējās 2 kilovatu tējkannu normāli sildīt. Vispirms tas ir 3 mazāka hidraulikas plūsma, tātad 12 litri minūte.

Un tas ūdens takš uzsilst 3 minūšu laikā.

Un tas elektrotīkls taču to 1 kilovatu tomēr nodrošināt spēj. Tur gan vajag mazu projektiņu, kas salāgo fāzes līnijai un ģeneratoram."

KĀ TU ZINI KO ES GRIBU VAI NEGRIBU SILDĪT?

Bļe, pats izdomā, un tad citiem piedēvē - nerodi līdzības??

Kad man ir 190v, es slēdzu gāzesplīti un punkts. Nav vajadzības projektēt un sinhronizēt kvazistacionāros pipelizatorus. Man priekš tam nav naudas.

lynx85 14.06.2019 17:58

Goda vārds, es ļoti labprāt lietotu kādu ekonomiski pamatotu risinājumu, ja tas palīdzētu ietaupīt kādu monētu, atvieglotu manu dzīvi, un padarītu mani neatkarīgāku no ārējiem faktoriem (piegādātājiem). Tieši tāpēc mans lentzāģis mežmalā ir ar benzīna dzinēju.

lynx85 14.06.2019 14:45

Pasmirdēšu vēl nedaudz:

Tika piedāvāts risinājums: www.ss.com/msg/lv/construction/tools-and-technics/tool-machines-machinery-equipment/generators/khgob.html

Ielikšu saiti uz veikalu, ja nu ss pazūd:

www.repark.lv/produkti/komunala-tehnika/generatori-stravas-dynaset/

Trijos vārdos:

darba spiediens 210bar

gravitācija

augstums?

lynx85 14.06.2019 11:05

Un jā, visa šī lirika ir tikai par SADZĪVES patēriņu. Pietiek ieviest PAPILDUS elektroauto lādēšanas un mēs atgriežamies pie 200v.

lynx85 14.06.2019 11:02

Nē, man nav 3 fāzes.

Jā, es gribu 3 fāzes. Man ir pietiekoši daudz energoietilpīgi hobiji, un, lai arī frekvenčniekam ir gana daudz plusu, no 220 tīkla arī ar to virpas 4kw man nepalaist nekad...

Viss atmetīsies izmaksās, ja tikai +15eur par ampēru abonementmaksu, tad 3f man būs. Jo pēc līnijas pārbūves vairs neies īsti krastā arguments "ziniet, līnija ir ļoti noslogota, mēs jums nevaram piešķirt jaudas palielinājumu. Jūs varat uzstādīt savu transformatoru, par savu naudu, protams..."

lynx85 14.06.2019 10:57

Nu un ka vakar tas nebija pateikts? Tā vietā lai ar kvēlu sparu mestos rēķināt un konstruēt teorētiskus kvazistacionāros pipelizatorus, vajadzēja vienkārši padomāt plašāk un pajautāt: "eu, vecīt, a ko sadales tīkli saka par tādu huiņu? "

lynx85 14.06.2019 10:28

Cik ir jāpatērē modernai, pa augšu veramai saldētavai, lai es 5 gados atpelnītu vismaz tās cenu?

Vai arī jāpieņem, ka mans minskas šrots tagad arī skaitās moderns un nekorekti vispār salīdzināt?

lynx85 14.06.2019 10:26

es ātri un vienkārši - par kādu naudu?

lynx85 14.06.2019 10:11

jā, vien oponents redz, kas notiek tur ārā, reālā pasaulē, pie ĪSTIEM cilvēkiem...

lynx85 14.06.2019 10:10

Kur tu rauj, ka IR tās 3 fāzes?

Kur tu rauj, ka bez slodzes rozetē ir 240?

lynx85 14.06.2019 10:04

Tas ka tev kojās bija ledusskapis, kurs nerubīja ārā kompresoru, nenozīmē ka pirms 50 gadiem visi tādi bija.

Un mana uzparikte nav moderna - man ir tikai un vienīgi CITA termoregulācija, arī oriģinālajai Minskai tāda bija, vien neatbilda man vēlamajam temperatūras diapazonam.

Es jau teicu ka to kasti taisīju pats - iedomājies 200l plastmasas mucai apkārt apliktas 5cm baltā putuplasta loksnes, stūros iepūsts makrofleksis. Virsū vāks no 10cm putuplasta, kā blīvgumija kalpo plēves gabals. Baigi moderni. No minskas tur tikai kompresors un kameras redele, jo to varēja no "bruņu sienām" atdalīt, neizlaižot freonu. Un ar to visu - atkārtošos - 240kw gadā. Cik ir jāpatērē modernai, pa augšu veramai saldētavai, lai es 5 gados atpelnītu vismaz tās cenu?

lynx85 14.06.2019 8:48

transports un ĪSTA ekoloģija

ĪSTA informācija...

lūk - sociālās inženērijas paraugstunda - jau nosaukumā ietverts ka visi oponenti dzīs NEĪSTU tuftu, autors viens pats baltā zirgā, pārējie visi meļi - oponēt taču nav ĪSTA informācija...

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti