Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3 4
lynx85 11.11.2015 18:19

28.10.2015 "MAN ir jābūt GATAVAM apstāties PIRMS gājēju pārbrauktuves"

Tas ir mans teksts, Palaidniex to tikai pārcitēja. Un joprojām no tā neatkāpšos, jo es tieši tā arī braucu - esot gatavībā apstāties PIRMS pārejas, ja situācija to prasa. Nereti pilnīgi pietiek ar to ka atmetu gāzes pedāli, cilvēki pāriet pāri un es, neapstājoties varu turpināt kustību, bet jebkurā gadījumā, CEĻU es viņiem esmu devis. Nemīlu gājējiem braukt ne pa purngaliem, ne pa papēžiem un uzskatu ka man gabals nenokritīs, ja pirms nepārredzamas pārejas nometīšu ātrumu, nevis turpināšu tupi maukt (uz aklo, var teikt) ar max atļauto +10%.

lynx85 11.11.2015 23:42

"jādod priekšroka"? Tas ir kas? Drukas kļūda vai vienkārši grūtības saprast terminus? Nepārproti, es nepiekasos sīkumiem, bet nu šis gramatiski un loģiski neiederās...

lynx85 17.11.2015 20:46

nu i nasraļi... ;D

lynx85 20.01.2016 18:11

par šo abu firmu simbiozi - Ford Probe un Mazda 626 būvētas no vienas platformas, daudzas daļas ritošajā vienādas. Tā ka šīs firmas sadarbojās dikti ilgu laiku jau un nav nekāds brīnums ka kādas detaļas unificētas un tiek lietotas vairākās markās un vairākos modeļos reizē.

lynx85 26.01.2016 19:32

šoreiz jāpiekrīt aansim - ja reidiem ir nauda sestdienu un pirmdienu rītos, tad lai uztaisa kādreiz arī piektdienas naktī. Ir gadījies Baltezerā tapt apturētam "reida" laikā kad paši menti bija apturējuši tādu baru ka pie manis nepienāca pat 5min laikā, nemaz nerunājot par piesauktajām 30s. Bet nu jā, dirsināt plūsmu kas brauc Rīgā uz darbu iekšā ir stipri produktīvāk nekā ķert tos kas palī starp krogiem vizinās... Tie paši izslavētie līgo-jaungada reidi - jau 50-60km rādiusā ap Rīgu pjāni jaunieši driftē visu nakti pa vietējas nozīmes ceļiem, kontroles nekādas. A reidi rītā pēc brīvdienām ķer uz muļķi jo ar samuhļītu alkometru var izspiest kukuli no šofera, kam pēc brīvdienām palicis 0,0-0,3 izelpā, labi vēl atceramies tā jaunieša video, kas ar savu alkometru atsēdināja mentu tā, ka šis pats pat no darba aizgāja. Un daudz tādu vēl uz ielām ir, ne jauniešu ar alkometriem, bet pērkamu un korumpētu mentu.

lynx85 27.01.2016 13:25

kā nekas nesanāktu - ar šļirci piliens spirta itkā neatvētā alkometra trubiņā un tāds normāls cilvēks kas nedod kukuļus pārvēršās dzērājšoferī - ja vēl ar dežurējošo mediķi ir doļā, tad arī asins pārbaude neatpestīs. Nevajag tik naivi cerēt ka sistēma nav atstrādāta un pieslīpēta.

lynx85 27.01.2016 13:51

gribi tici - negribi netici. Kamēr laukos būs vietējās ekipāžas, tikmēr īstie alkāni mauks pālī un protokoli pildīsies uz muļķiem. Te iepriekš aansim tika jautāts, ja reidi ir slikti, lai piedāvā labāku risinājumu: es varu piedāvāt - lai sestdienas/pirmdienas rīta reida vietā Rīgas ekipāžu aiztriec izbraukt kādus 120-150km rādiusā ap Rīgu piektdienas naktī. Savādāk vietējā miestā visi zin, cikos reģionālā brigāde nodod maiņu un ir 2h logs kad visi visur var mierīgi braukt...

lynx85 27.01.2016 16:24

Tak laikam lasīt un saprast izlasīto ne katram ir dots - Tu pats saki ka atbalsti reidus un saki ka vēl vajadzētu - bet vai tiešām Tev šķiet normāla tā pokazuha/pohaiņu ķeršana, kam pirmdienas rītā, nedod Dies, būs veselas 0,56 promiles izelpā? Kāpēc man, no rīta uz Rīgu braucot, jāsēž mentu uztaisītā korķī 5-10min jo šie paši nespēj visiem apturētajiem paspēt trubiņas pienēsāt? 30 sekundes, Tu saki? Smiekli nāk.

lynx85 27.01.2016 17:47

Janozaur, speciāli Tev atkārtošos: ja policijai ir nauda taisīt reidu sestdienas/pirmdienas rītā, tad lai pārmaiņas pēc arī pakontrolē to, kas notiek piektdienas naktī. Šeit es par visiem 100% piekrītu aansim viņa iepriekš komentārā teiktajam, ka tad policijas NAV! Kāpēc? Tāpēc ka tas jau būs darbs, nevis tupa rindas ķemmēšana. Atsevišķas sarunās vērti ir reģioni - kā jau teicu, ir mazpilsētas/ciemi, kur visi alkonauti zin, cikos reģionālā brigāde nodod maiņu un 2h ir laiks, kad var vizināties jebkur, jebkādā pālī, ar jebkādu vraku, ja pats neieliksi grāvī, tevi NEVIENS nekontrolēs. Es uzskatu ka tā ir problēma. Vēl piemērs: 10km no manām mājām ir asfaltēts laukums, kur brīvdienu naktīs savācās vietējie entuziasti driftēt - viena lampa priekšā, viena pakaļā, skates nav, šoferis iztempj vismaz dvušku/divas seansa laikā. Vai kāds tādus kontrolē? Tikai tad kad tādi, pilns auto, kautkur aptinās ap koku vai apslīkst kādā grāvī. Bet pirmdienas rītā dirsināt Rīgā ienākošo plūsmu, tur jā, to mēs mākam. Varbūt katram simtajam būs 0,56 un katrs tūkstošais būs ar 1+.

lynx85 27.01.2016 19:19

Protams, neko nezinošā policija nenojauš, kad klubā disene vai pagastnamā zaļummballe. Neviens neredz, kurš pieturas placis katru nedēļas nogali tiek nofrēzēts, neviens pat nenojauš ka pa grantenieku uz vietējo točku caur mežu brauc tikai alkāni... Kamēr uz šādam vietām nesāks braukt Rīgas ekipāžas, tikmēr vietējam "mentozauram" vari zvanīt vai nezvanīt - viss viens. Ak nē - ja bieži zvanīsi, tad pirtiņas mēdz nodegt... Bet reidi ir labi un reidus vajag - vislabāk taisīt reidu pirmdienas rītā baltezerā. Tā ir krietna darba paraugstunda.

lynx85 30.03.2016 16:11

Tad jau motocikli ir kopā ar mašīnām, copi un medībām, ja?

Nu tad man ar pārīti biļešu, ja drīkst...

lynx85 01.04.2016 13:54

Es ar nupat aizūtīju, bet ja nav saņemts, tad mans meils ir tāds pats kā niks šeit at inbox elvee.

Jau iepriekš - paldies!

lynx85 03.04.2016 21:54

Biju šodien.

Jāsaka kā ir - par laivām man diži neinteresēja, par motocikliem, domāju, bija gana daudz gan dzelžu, gan speciālā apģērba un cita ekipējuma, bija ok.

Velosipēdi - biju nedaudz vīlies - nebija neviens remonta/tuninga kantoris. Man ir 1924.g ražots rāmis (tepat LV, bet ne ērenpreiss) un ir plāns to restaurēt, cerēju ka tikšu pie kādām idejām vai kontaktiem, bet nesanāca.

Par copi - turpinās mikrodžiga un ēdamgumiju uzvaras gājiens. Pa lielam, nekā cita pārstāvēta nebija.

Medību lietas bija pārstāvētas samērā niecīgā klāstā, tajā pašā MMD kausā ir vairāk stendu nekā tagad ķīpsalā.

Bet visumā bija ok. Lai vai kā - vēlreiz paldies par ielūgumiem ;)

lynx85 15.06.2016 8:30
lynx85 19.06.2016 14:23

Atvaino, bet Tu laikam gribēji teikt "citu" nevis "jaunu" ;-D

Jo, ja salīdzina 7 gadus jātu hibrīdu, tad sieviete jau būtu ar vismaz vienu šķirtu laulību un pāris bērniem mantojumā Tas tā, svētdienas atslodzei, nekā personīga un aizvainojoša nedomāju.

lynx85 21.06.2016 12:26

Bet es atkal nesaprotu, kur tu redzi tās nievas un visu pārējo, ko šajā tēmā saskati. Ja kas, tēmas nosaukums ir elektro/hibrīdi, nevis tas, cik apjūsmojamu drapuļetu ir iepirķījis kasiņš. Manuprāt, viņš ir nopircis pavecu, stipri prastu un neizteiksmīgu vāģi, nesaprotu, par ko te daļa lietotāju čurā karstu.Dinamika? Aha, nav brīnums ka kasiņa sievai tas auto patīk, jo, ja cilvēks reiz jau ir gandrīz nosities, apkārtējie būs tikai priecīgi ja tāds turpina braukt ar gliemeža gaitas cienīgiem auto. Patēriņš? LAbrīt, mana tēva vecā mazda ar 2.2 tērē tikpat, bet ir 20 gadus vecāka par kasiņa jau 7 gadus jāto koijotu. Par to salīdzinājumu ar sievietēm es jau atļāvos pasmaidīt.

Par ekoloģiju - mans viedoklis ir tāds, ka neviens neņem vērā PILNU auto ciklu - ražošanu un utilizāciju ieskaitot. Vismaz es personīgi neesmu gatavs kļūt par patērētāju sabiedrības vāveri skrejritenī, kas pērk visu jauno tikai tāpēc ka tas ir jauns.

Sausais atlikums? Elektro/hibrīds ir vienīgi un tikai kaitīgo izmešu ražošanai CITUR. Miljonu pilsētās tas varbūt būtu aktuāli, pie mums? Pie mums tīrākais vipendrons un stilošanās.

P.S acīmredzamā vajadzība "pierādīt" cik labi ir veci auto, ir vienkārša faktu konstatācija, ka jaunie nekuja neprogresē...

lynx85 21.06.2016 16:11

Tēmas sakarā Tu komentē tikai un vienīgi emocijas. Būsim reāli, nu nav tam, kā emeša saka, prīmusam, nekādu priekšrocību, salīdzinot ar līdzvērtīgas klases tāda paša gada auto. Savādāks - jā.

lynx85 21.06.2016 19:15

Protams ka man nav hibrīdauto. Un neplānoju, jo neredzu tajā nevienu ieguvumu. Man labāk simpatizē daudzmaz normāls 3.0 dīzelis, kas mierīgi braucot patērē ir ne mazāk ekonomisks. Re kur pats minēji par savu 530 3.0d, arī Aansim pozitīva pieredze ar bijušo 3.0 (Saab 9-5, vai ne?).

Es esmu no tiem, kas, pa lielam, auto tomēr uzskata par kasti uz riteņiem, tā ka slavas dziesmas par to ka pie lielveikaliem var bez skaņas biedēt gājējus, manās acīs ir mazsvarīgs hibrīda pluss. Par braukšanas prieku, nedomāju ka apzināti Tu būtu pircis auto, kurā braukt ir neērti. Un nedomāju, ka neērtāk būtu braukt ar tīru benzīnnieku vai dīzeli. Pats teici, ja cena neatšķirās, tad lai iet hibrīds - šis, manuprāt, bija uz emocijām balstīts lēmums. Ja patīk, tad tak viss ok, lai labi ripo.

Par aptiršanu, nu atvaino, negribēju tik rupji kā sanāca. Vien nelielu smaidu izraisīja Tava iepriekšējā lapā auto salīdzināšana ar sievieti, kas arī noveda pie tāda neveiksmīga salīdzinājuma, kas vairāk izskatās pēc uzbrauciena.

lynx85 21.06.2016 19:19

protams, viss tiek spiests uz to, lai produkts novelk garantija+10% laiku, un tālāk tā remonts jau izmaksātu aptuveni tikpat, kā paņemt jaunu preci (kauč kredītā). Ekonomika sildās, patērētāju sabiedrība ir stāvā sajūsmā. 2 gados 3-4 telefoni, auto max līdz 10 gadiem.

lynx85 22.06.2016 22:25

lūk, par ziemu - tas jau ir interesanti. Cik km no baterijas resursa apēd logu kausēšana un salona apsilde? Ja reālais nobraucamais gabals samazinās kaut par 30%, tad tur nekas prātīgs vairs nepaliek. Vasarā varbūt vēl nav tik traģiski smagi kondiķi griezt, bet ziema ir konkrēta sāpe, vismaz manās acīs. Un likt elektroauto autonomo krāsniņu, ko darbina ar šķidro degvielu? Atvainojiet...

lynx85 22.06.2016 22:53

nu bet tāpat tak elektrība tam jātērē, vai ne tā? Principā, elektroauto šajā jomā ir pat ar labu bonusu - domāju, nekas netraucē to pašu apkuri uztaisīt programmējamu, kas faktiski nozīmē to ka sērijveida elektroauto ir ar tādām priekšrocībām, ko var baudīt vien parastās mašīnas ar autonomo krāsniņu. Bet lielākais jautājums - cik par tādu ērtību būtu jānoloka kWh... Ja baterijas ietilpība tiek norīta uz pusi lai es varētu iesēsties siltā salonā ar atkausētiem logiem - nu tad nafig to elektro, webasto forever...

lynx85 26.06.2016 12:58

Viss jau labi, ja lādētu privātmājas pagalmā. Bet ja es lādēju darbā un gribu siltu salonu un tīrus logus daudzstāvenes pagalmā? Kur, loģiski, ka es kabeli nevaru izvilkt?

Un vispār, vai kāds jau esošs modelis vispār piedāvā tādu opciju? Tas jau tas lielākais jautājums.

lynx85 26.06.2016 15:32

Aha, bērnu uz skolu un mazāko sīci uz dārziņu ir ĻOTI ērti izvadāt ar velo vai sabtransu, protams, protams. Par x5 piekrītu, tas nu ir pastulbi, bet VISMAZ viens auto ģimenē ir vienkārša pirmā nepieciešamība, un ja reiz ir runa par elektro/hibrīdu tendencēm, tad var arī apskatīt tādus scenārijus, kādos atrodas pilsētas lielākā daļa iedzīvotāju - kā reiz tie, kas dzīvo daudzstāvenēs.

Personīgi es pats dzīvoju 50km no Rīgas - ja tepat tēmā pieminētais e-up, pie temperatūrām ap nulli, spēj davilkt knapus ~100km, tad man pat līdz teātrim ar tādu nesanāk aizbraukt. Grozies kā gribi - "zaļi" braukt sanāk tikai dikti niecīgai daļai pilsētas hipsteru.

lynx85 27.06.2016 0:09

Auto nav ekstra bet pirmā nepieciešamība. Ne visiem ir tā laime strādāt max 2km rādiusā no mājām, un atrast dārziņu sīcim PA CEĻAM uz darbu un turklāt sagaidīt tajā rindu... Nez kāpēc tad visi iekšpagalmi pilni ne tikai ar Kanibāla pieminētajiem X5, bet arī opeļiem, fordiem un škodām - tak laikam tauta atzīst ka tomēr auto vajag, nevis kā dažs uzskata - lieka greznība. Es piekritīšu kasiņam ka kā otrs ģimenes auto (veikals, skola, bērnudārzs, teātris, aptieka, pulciņi sīčiem utt maršruti) elektro/hibrīds vaŗetu būs baisi ērts, bet šodienas izpildījumā šīs tehnoloģijas REĀLI pieejamas ir vien nelielam, ļoti pat nelielam, skaitam cilvēku.

lynx85 27.06.2016 0:12

Šoreiz arī es tev oponēšu - būs Tev sieva un bērni, ātri sapratīsi ka ir posms ģimenes dzīvē, kad arī otrs auto ir pirmā nepieciešamība.

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti