Kārtot: Augošā secībā
1 2
vieplis 04.09.2019 11:22

100% tāda pati pieredze. Tāpēc, meklējot salūzušā aizstājēju, noder meklēt to pašu tehnisko principu un izpildījumu, ar kuru iepriekš labi sapratās gan āda, gan operators.

vieplis 16.07.2019 13:57

Pirms pirkšanas un vēlāk apkopē jāpatur prātā, ka dažiem ir 2 zobsiksnas, nevis zobsiksna+ķēde. Otrā - zobsiksna eļļā, wet belt.

vieplis 26.04.2019 15:16

Jezusmarijaunjezup, tik daudz laika, prāta un enerģijas, lai obligāti apsiptu visu (dzelžus, likumsakarības, procesus) un visus (klientus, darba devēju, pircējus, savu valsti, jebkuru). Obligāti apsipt! Saglabāt un atjaunot nevajag. Un tik pat daudz laika, prāta un enerģijas, lai nepamana, ka un kā apsipts un sasipts. Pēc tam kāds par to drīkstēs samaksāt. Saprotams, ka tas "kāds" nekad nebūšu es, jo esmu skaistulis un gudrinieks. Nemainīgs skaits avju ir tur ārā, ārpus gudrinieku brālības.

vieplis 12.04.2019 15:48

Citāts no www.lsm.lv/raksts/zinas/latvija/policijas-reids-soferus-neattur-no-atruma-parkapumiem-varetu-atteikties-no-tolerances-robezas.a314878/

Policijā uzsver – iespējams, braucēju disciplīnas palielināšanai jau drīzumā nāksies atteikties no tolerances robežas, kas šobrīd ir 10 kilometru apmērā no atļautā ātruma. "Mums vajadzētu laikam pārskatīt likumdošanu, lai šo jautājumu mainītu uz to virzienu, kādu vēlamies sasniegt. Lai tanī ceļa posmā, kur ir atļautais ātrums, tas tiktu ievērots, nevis lai mēs katru reizi domātu, ka tos 10 km mēs varam droši likt pa virsu un braukt. Tā ir tā mūsu attieksme un mūsu domāšana, kas ir beidzot jāmaina," norāda Krapsis.

Citāta beigas.

Noprotams, ka kaut kādu cūku dēļ zudīs Dieva dotās pamattiesības uz +10km/h. Tomēr nespēju identificēt vainīgās cūkas. Spidometri? Visi satiksmes dalībnieki, izņemot mani? 102km/h braucēji? Policisti? 88km/h braucēji? Liberasti? Mežacūkas? Gājēji? Citi varianti? Lūdzu, palīdziet atrast cūkas, kuru dēļ (vai kuras) grasās samīdīt Dieva dotās pamattiesības.

vieplis 14.02.2019 16:10

Paldies! Tante no Bauskas kniksē

vieplis 14.02.2019 15:23

Lūdzu, pastāstiet tantei no Bauskas. Kas ir "komentāri"? Gunāram/Sergejam saprotams teksts/info vai dažiem programmētājiem saprotama komandrinda? Kurš un kad tos rada (ir radījis)? Vai sākumā, vai ražotājs?

vieplis 12.02.2019 19:21

nomiks, piebilst nebija lieki, jo publiski jādokumentē retie gadījumi, kad auto pieskatītājs dara tieši to un tikai to, ko vajag konkrētajam auto. Lai turpmāk veicas!

vieplis 12.02.2019 19:09

Kāda propaganda? Kā (ar ko) iebiedēti?

vieplis 05.02.2019 22:20

Par "plastmasas detaļu, tādu pat ir grūti nepareizi nokrāsot" un par krāsas lobīšanos. Tieši lobīšanos. Atbrauc uz galvaspilsētu, pavēro pakaļējos bamperus. Vislabāk pavasarī, kad sāls žļurga labi paskalojusi servisu profesionāļu vasaras-rudens "darbu", par ko samaksāts gan tieši, gan KASKO.

vieplis 01.02.2019 19:10

arba rakstīja: Iedomasimies situaciju - perkam lietotu auto ar nobraukumu 150000 , vienam mainita ella ik pa 10 otram ik pa 30 , kuru pirksiet ?

To, kuram ik pēc 10. Ar 270 tūkst. bildes dzinēju (likvidēts ap Euro5 perioda vidu), jo tajā vēl nav pēdējās bildes dzinēja risinājumu, kuri ir izteikti atkarīgi no labas un biežas eļļošanas. Un bez longlife - tātad bez solārija, un bez pļockām eļļošanas sistēmā. Taču nesanāks, jo piedāvājuma nav bijis un nebūs. Kandidāti jau kādu laiku nirst ārā no garantijas. Diemžēl daļa jau sačakarēti ar gāzi, un neviena paša, kuram būtu mainīta eļļa pa 10.

vieplis 31.01.2019 16:22

RR95 31.01.2019 13:46,

Smiekli pieklusīs, kad "lietot-pārdot" (jāt-iesmērēt) bumerangs atgriezīsies atlikušās "vērtības" izteiksmē (sk. Bradypus 31.01.2019 13:13). Smiekli pieklusīs, jo "paņemt kaut ko jaunu" rutīna balstīta uz ekselī iebāztu pārliecību, ka Dievs devis tiesības uz lielu, bet taisnīgu atlikušo "vērtību". Par eļļas maiņas intervāliem un Longlife raizējas tie, kuri ar savu pieprasījumu (varbūt) uzturēs to "vērtību".

Kurš te vispār pērk? Pirkšana nomira pagājušajā desmitgadē vai agrāk. Reāli skatot, paši iznomā uz laiku, vai nodokļu pusmaksāšanas čaulas iznomā uz laiku, vai darba devēji iznomā un iedod palietot uz laiku.

Jūs pērkat?

vieplis 28.01.2019 15:55

Menti ir Krievijā un jūsu galvā (turklāt šķiet, ka dzīves loģika abās ir vienāda). Latvijas Republikā ir policija.

vieplis 25.01.2019 19:22

uz kāzām

vieplis 25.01.2019 18:31

Bradypus rakstīja: Nodoklis beigu beigās sanāk lētāk, nekā maksāt par katra s*da piegādi, nepieciešamā ekipējuma nomu, jo līdzi paņemt nevar u.t.t. Auto NAV tikai savas personas nogādāšanai no punkta A uz B. Protams, ir cilvēki, kuru dzīvē nekā cita, izņemot darbu, lielveikalu un TV, nav - tie, kurus jau Ļeņins nosauca par noderīgajiem idiotiem - cītīgi dara savu ikdienas darbu, maksā nodokļus, pilda piecgades plānu un neapgrūtina varnešus ar savu vēlmi dzīvot, nevis eksistēt.

Jūs atvērāt man trešo aci pierē. No jūsu teksta par noderīgajiem idiotiem saprotu, ka gudri un tālredzīgi cilvēki ikdienas darbu dara pavirši (toties iekasē algu vai atlīdzību par to), nemaksā nodokļus (tātad nedod savai valstij, bet tikai pieprasa un sagaida no valsts), nepilda "piecgades plānu" (tātad nepilda to, ko uzņemas kā darba ņēmējs vai uzņēmējs, toties iekasē algu vai atlīdzību par to) un bļauj uz kaut kādu svešinieku ieceltiem "varnešiem" (Atlajst Sajmu, b£e, valdība vainīga).

Viss, vadzis ir lūzis, vairs nebūšu idiots. Jūsu iedvesmots, tagad strādāšu un dzīvošu gudri. Tā kā esam sabiedrības locekļi, mēs neizbēgami satiksimies. Anonīmi. Tad, kad remontēšu jūsu auto, labošu jūsu podu, remontēšu jūsu dzīvokli, vilkšu jums gāzi, būvēšu jums māju, remontēšu jūsu zobus, izrakstīšu jums ripas, griezīšu un šūšu jūsu gaļu, kā arī diagnosticēšu visas sarežģītās kaites, kas jums radušās gadu gaitā, raizējoties par visa iepriekš minētā apmaksu un sekām. Ja tik tālu sanāks, tad arī stūķēšu katetru un turēšu roku. To visu darīšu gudri - tātad pavirši, bez nodokļiem, bez atbildības, jo valdība vainīga. Jūs tikai drīkstēsiet samaksāt par to visu.

Tagad bez sarkasma. Jums kļūmējās par "noderīgo idiotu" autoru un jēgu. Tas nav Ļeņina jēdziens. "Noderīgie idioti" - pārsvarā augstskolu mācībspēki - ticēja ekonomiski un citādi kroplajai Padomju "idillei" un slavēja to, paši dzīvodami "sapuvušo" Rietumu sabiedrībā un patērēdami tās labumus. Patērēdami gan brīvību izteikties, gan materiālos labumus, ko viņiem tieši (atlīdzībā) vai netieši (nodokļos, valsts pakalpojumos) nodrošināja citi "sapuvušo" Rietumu sabiedrības locekļi ar savu darbu, nodokļiem un uzņemto saistību pildīšanu.

P.S. Braucu ar relatīvi lielu auto, kurā pārmaiņus krāmēju cementu, līgavu, trepes un brusas, sievasmāti ar visu frizūru un kostīmu, brangus gumijkokus un bambusus, teltis un ekipējumu tāliem ceļojumiem, utt.

vieplis 22.05.2018 16:24

Kā novērots ar dažādiem citu marku pasažieru auto (radu un paziņu, kuri pēc garantijas turpina doties pie dīleriem vai citiem servisiem) - B uzreiz vai drīz atnes A. Pat pēc trekna gara rēķina par B. Ilgtermiņa salīdzinājumam būtu ideāli redzēt, kā pēc garantijas beigām uzvestos līdzīgs auto bez servisa B, tā vietā apkopi veicot pašrocīgi, ja ir tādas iespējas.

vieplis 22.05.2018 14:43

murx, jautājums par "Lai samainītu kādu no aizmugures buksēm, bieži ir jāņem nost detaļa komplektā, kas var radīt pārējo, vēl nebojāto detaļu bojājumus".

Vai tiešām eksistē aizmugures piekares risinājumi, kuru noņemšana saskaņā ar ražotāja procedūrām rada nebojāto detaļu bojājumus (citu bukšu utt.)? Ja "jā" - kāda veida aizmugurējā piekare tā ir? Neatkarīgā daudzsviru, jeb vienkāršāka?

Jautājums balstīts uz pieņēmumu, ka strādājat tik pat atbildīgi un niansēti, kā aprakstat tehniskas lietas šeit forumā (par ko liels paldies). Proti, ka jūsu darbs ar klientu auto nav "ko ieraugu, to situ-rauju-laužu-skrūvēju" ar veseri+lauzni rokā; ka vispirms noskaidrojat konkrētā auto vajadzības (uzbūve, procedūras, vajadzīgie instrumenti - lai nepasliktinātu klienta auto stāvokli) un savas iespējas (vai ir instrumenti; ja nav, vai aizstājēji nepasliktinās klienta auto stāvokli).

Jautājums rodas, jo šaurā (pašdarbnieks, tikai 2 marku auto, priekšpiedziņa, neatkarīgā aizmugure), bet ilggadīgā pieredzē konstatēju, ka piekarē nav iespējams sačakarēt saistītos mezglus (bukses utt.), ja strādā, ievērojot auto vajadzības (ražotāja procedūras no A līdz Z - gan secību, gan instrumentus vai 100%-īgus aizstājējus, bez žiguļu svešzemes improvizācijām). Acīmredzot tādēļ, ka ražotāja procedūras sastādītas darbam garantijas laikā, kad pats auto vēl tiek pasargāts (jo garantijas remontā klients-maksātājs ir pats auto ražotājs).

vieplis 22.05.2018 11:12

taaneko, jautājums. Pieņemu, ka stāstat par 1 auto. Pieņemu, ka arī apkopi (eļļa, filtri, bremzes, benzīniem-sveces) veic servisu profesionāļi. Kā jūs konstatējat vajadzību remontēt? A vai B variants?

A) Dzinējs: neiet, streiko, gauss; vai patēriņš mainās; vai lampiņa panelī; vai citi varianti. Piekarē - klab, gaudo, ēd riepas, neturas uz ceļa, vizuāli defekti apskatē no garāžas bedres utt.

B) Regulāri uz servisu. "Lūdzu, apkopīti, un arī diagnostiku". Pēc tam "saremontēt" visu, kas "diagnosticēts".

Un vissvarīgākais - cik aizdedzes ciklos un cik kilometros pēc B rodas nākamie A? Gan tādi paši, gan citā galā, kur servisam nemaz nebija jābūt.

Un vēl , piekares sakarā - vai braucat tikai pa grants trepi un/vai tikai pa sliktu asfaltu?

vieplis 21.05.2018 22:37

Ar nosacījumu, ka CSDD saglabā savu patreizējo funkciju (tikai apskate, nekādu remontu) visās >30 stacijās Latvijā.

vieplis 21.05.2018 17:30

Jā, laikam ir arī pašvaldību (atslēgvārds Council MOT).

vieplis 21.05.2018 16:21

Vēl par Lielbritānijas piemēru. No britu forumiem saprotu, ka klients drīkst remontēt citur, tomēr MOT servisi drīkst brutāli stimulēt remontu turpat. Proti, iekasēt lielu atkārtotās apskates cenu, ja auto salabots citur.

Ja klients drīkstētu salabot citur un valsts noteiktu servisam mērenu fiksētu atkārtotās apskates cenu, rastos jauna problēma - stimulējošas "atlaides" par darbu turpat. Rezultātā - vēl spazmatiskāks bizņes sākotnējā apskatē un tā sauktajā "remontā", jo tā falšā "atlaide" ir jāatgūst.

vieplis 21.05.2018 14:03

Vara dažiem un konkurence neiet kopā. Tas nav iespējams.

Reāli tie būs daži servisi. Piemēram, 1 uz vairākiem ciemiem, 5 mazpilsētā, 20 galvaspilsētā. Tā būs DAŽU servisu vara iekasēt summu. JEBKURU SUMMU pēc servisa patikšanas, nevis fiksētu, kā šobrīd CSDD. Auto faktiskais stāvoklis (labs ilgtermiņa stāvoklis, lai auto nav jāatgriežas servisā) kļūs vēl mazsvarīgāks nekā servisu bizņes rotaļās šobrīd.

Reāli skatot, tā būs neapstrīdama vara (jo pārsūdzēt ir čakars). Līdzīgi gadījumam, ja melo amatpersona. Jā, ir apstrīdēšanas procedūras, tomēr gana liela čakarēšanās, jo izejas punkts ir tāds, ka varas nesējs nemelo. Vairums nolieks galvu, maksās, un pēc tam forumos dzemdēs arvien drūmākas leģendas par dažādu marku neizturīgajiem motoriem un s.dīgajām piekarēm. Kā tas jau notiek šobrīd pēc brīvprātīgiem servisu apmeklējumiem.

Varas pārbaudi iztur retais. Jo īpaši, ja tā ir VARA IEKASĒT JEBKURU SUMMU. Līdzīgi parādsaistību pārbaudei, kuras sekas iestājas, aizdodot lielu naudu labākajam čomam vai lādzīgajam radiniekam. Līdzīgi celtniekiem, kuri prot tikai rīt garantētus fondus un rādīt juridisku vidējo pirkstu kvalitātei.

Reāli tās būs bizņes rotaļas ar klienta naudisko sāpju slieksni ikgadējā apmeklējumā, kā aprakstīja msh Lielbritānijas piemērā. Meli par darāmo + meli par izdarīto + meli par detaļu faktisko izcelsmi/cenu/kvalitāti + sačakarēts auto remonta procesā (jo remontē pēc principa "ko ieraugu, to situ-rauju-skrūvēju" un "kā es daru, tā ir pareizi"), kā tas jau notiek šobrīd.

Skatot proporcionāli naudas ziņā, nodokļi un OCTA kļūs par sīknaudu.

vieplis 20.05.2018 23:35

Pasarg dies', atdot visu varu (pārbaudīt + remontēt + pārbaudīt remontu) servisu miesniekiem-bizņesmaniem.

vieplis 05.05.2018 13:49

Vai jūs gadījumā neizbaudat arī momentus, kad citi (kas nav jūsu čomi) iestieg sniegā, nevar piešķilt, pārkarsē dzinējus, zaudē citus auto šķidrumus, pārsit riepas?

vieplis 05.05.2018 13:42

Skaidrs, ka nevar. Vai sirds būtu mierīgāka par tiesisko paļāvību, taisnīgumu utt., ja šajās nulles/divnieka prasībās būtu bargāki % pret pašmasu (nevis vecie % pret pilnu masu)?

vieplis 04.05.2018 11:06

Pagājušā gada rocenes mērījumu OK novērtējums šogad var būt divi, jo aprēķina formulā nullei/divniekam pašmasa aizstāta ar pilnu masu. Jo smagāks auto, jo lielākas ziepes, kā šī temata XC. Plus vēl jaunie trijnieki.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti