Jaunie TA noteikumi

sarashkins Reģ.: 01.08.2009

Kā jums šķiet - vai ir adekvāti likt TA trijnieku par to ka nedarbojas roķene??? Kāda mārrutka pēc? Vai līkumus nespēšu tik veikli izņemt? Viss pārējais TA bija pa nullēm, bet dēļ vājas roķenes tipa jābrauc prom uz evakuātora... manuprāt mūsu bāleliņi kārtējo reizi pārcentušies!

likumi.lv/ta/id/292396-noteikumi-par-transportlidzeklu-valsts-tehnisko-apskati-un-tehnisko-kontroli-uz-cela

Vērtēšanas kritēriji Novērtējums

1.4.1.

B1. Nav stāvbremzes 3

1.4.2.

B1. Bremzēšanas efektivitāte nesasniedz 50 % no prasībās noteiktās minimālās vērtības attiecībā pret transportlīdzekļa masu pārbaudes laikā 3

 
juriz Reģ.: 09.06.2001
1 0 Atbildēt

Danimars rakstīja: Par roceni turpinot. Man passatam ir elektroniskā, to arī uz ruļļiem pārbaudīs? Kā tas notiek?

11 gadus vecs rneault ar el-meh. roceni, kaut kā viņiem tur skatē to izdodas pārbaudīt.

krix Reģ.: 04.10.2002
1 0 Atbildēt

vieplis rakstīja: Vai jūs gadījumā neizbaudat arī momentus, kad citi (kas nav jūsu čomi) iestieg sniegā, nevar piešķilt, pārkarsē dzinējus, zaudē citus auto šķidrumus, pārsit riepas?

Protams ka izbaudu. Tikai nevis konkrētā cilvēka nelaimi, bet to, ka esmu kādu izvilcis, aizvilcis, palīdzējis nomainīt cauro riepu, pieliet izbraukto degvielu utt Tas ir kaifs, kad redzi kā cilvēkam, kurš tiko ir bijis bezcerīgā stāvoklī, ir atgriezies dzīves prieks un viņš pasaka paldies. Tikai žēl, ka visiem šķiet kā pienākums dot naudu. Reāli pietiek ar paldies un rokas spiedienu.

Bet tos mudakus, kuri, veicot savus darba pieākumus, ir tik augstu, ka nevar auto īpašniekam pavaicāt par niansēm konkrētam auto, vajag apņirgt un nolikt. Ja reiz visu zin un māki, tad stum manu auto. Ja spečukam šķiet, ka vienādi jārauj roķene kā asfalta riepai tā arī MT(atļautas uz koplietošanas ceļa) riepai, tad nāksies klanīties un atvainoties par to ka auto ir "lēkājis" pa ruļļiem un plēsis riepas.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 2 Atbildēt

Nespēju izbaudīt tupumu. Prieks par cita nelaimi nav, bet arī nekāda prieka palīdzēt tam, kas pats muļķis. Ir gadījies pāris tādus atstāt kupenā pārdomāt dzīvi. Nav problēmu piestāt un izvilkt par paldies, ja kāds noracies - lai tik āķējas klāt, tam jau džips domāts. Bet nekā... Striķa pašam nav, kurpes negrib smērēt... Un tad kad paprasa 10 eur par striķa nomu un 50 par manu kurpju slavināšanu, apvainojas. Sēdēt mājās vajag, ja pat striķi bagāžniekā nejēdz ziemā vadāt līdzi.

krix Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

Man laikam ir veicies. Tādu gadījumi nav bijuši, lai man būtu jāsūtīta cietušo dēt. Man palīdzēja, kad divdesmitnieka dullumā paliku uz ceļa. Un tā arī es pie iespējas palīdzu.

Man pikapā visu laiku ir līdz 2 tauvas (26mm x 10m un 6m), 3 šeikeļi, aķene ar garajām muciņām(21,19,17), trekteris un cenšos turēt arī kanniņu 5L ar dīzeli. Ir arī gumijas zābaki un darba cimdi. Un neesmu ne lauksaimnieks, ne mežinieks.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

Domāju, ka te noteikti daži no foruma biedriem varētu būt potenciāli kandidāti. Apstāsies palīdzēt, bet tev vēl noteikumus diktēs, kā jāpalīdz un izrādīsies vainīgais viņu nelaimē Dzīvē gan tādi ir reti sastopami - te savākušies domubiedru grupiņā.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
1 1 Atbildēt

Foruma biedri? Dīvāna esksperti!

arba Reģ.: 16.12.2002
2 0 Atbildēt

es nesaprotu jūsu problēmas

šodien gāju skati ar 43 gadus vecu auto

izgāju - pa 0

kur problēma sakopt savus auto ?

tāda mūzīga d.... un savas nevarēšanas- negribēšanas uzvelšana citiem

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
6 3 Atbildēt

Katram savs hobijs, kur šķiest naudu. Cilvēkiem, kam auto nav fetiša objekts, nav nekāda prieka tērēt naudu tam, lai bez objektīva iemesla apmierinātu skates vīriņus.

core Reģ.: 03.01.2017
3 4 Atbildēt

Ja negrib mašīnā šķiest naudu, tad nevajag mašīnu pirkt. Mašīna vienmēr prasa naudu nevis dod.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Nu, ir jau arī mašīnas, kas dod - taksometri un tamlīdzīgas...

iciks Reģ.: 29.05.2013
3 0 Atbildēt

Tieši tā.

Rokasbremze nudien nav primārā lieta. Kādreiz bez tās iztiku faktiski vienmēr. Izņēmums bija laukos, kur mašīnu novietoju kalna galā un drošības pēc roķeni norāvu, bet ja tās arī nebūtu, pabrauktu 10m tālāk. I vyss.

krix Reģ.: 04.10.2002
1 0 Atbildēt

Kurš teica, ka auto ir nekopts?

Tieši pretēji, auto ir kopts un kārtībā. Tikai sajūta ir tāda, ka nepilnvērtīgajam ir dota vara izpildīties un pacensties kaut ko salauzt vai izdarīt visu iespējamo, lai iekabinātu 2 un 3

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Gadiem jāja smadzenes par neieslēdzamiem migliniekiem, kurus tāpat vajadzēja vienreiz gadā uz skati. Tagad beidzot drīkst vienkārši atvienot.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Pirms gada aprīlī gāju skati ar mašīnu, kam neslēdzās miglinieki, bet fiziski tie bija vietā. Pateicu, ka neslēdzās un viss, nekam nepiesējās, šķiet, pat nepārbaudīja, vai tiešām neslēdzās.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Tagad tā drīkst. Pagājušajā gadā skatē bija patīkams pārsteigums - kārtējo reizi konstatējot, ka jāregulē, skates darbinieks pats teica, lai uz nākamo reizi (nebija vienīgais 2) vienkārši atslēdzu. Šogad uzreiz pateicu, ka atslēgti un arī nemaz nepārbaudīja. Praksē gan atslēdzu tikai uz skati un pēc tam savienoju atpakaļ, lai štekeri pa dubļiem neiet bojā - varbūt kādam pēc manis noderēs. Ieslēdzis pavisam godīgi neesmu ne reizi.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

A1. Ieslēdzot priekšējos miglas lukturus, jādeg visiem uzstādītajiem priekšējiem miglas lukturiem.

B2. Vadības ierīce nedarbojas 2

Ja uzstādīti tad jādeg.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 2 Atbildēt

krix rakstīja: Ar belarusu nebraucu, bet tas traktors tas ir gan. Bet par šrotu gan nesauktu.

Un pēc TA regulēju tikai tāpēc, ka apskatē rauj to kloķi nejēgā, bet man patīk tieši īsais stāvbremzes gājiens jeb kā Tu teici 2 vai 3 klikšķi. Un ar to pilnībā pietiek ne tikai ikdienas slīpumiem, bet arī RIB laivas nolaišanai/izcelšanai. Un slips pie manis nav nekāds lēzenais

Pa lielam izklausās ka problēma ir vai nu pārāk vārgā rocenes mehānismā, ka tu to vēlies no apskates rūķīša glābt, vai arī īberīgā mehānismā kurš pieļauj uzlikt pārāk lielu jūtību [cik esmu novērojis, tas mēdz rezultēties smagā kloķī], un tev tas ir iepaticies, un apvienojumā ar iepriekšējo punktu, jāsargā mehānisms no apskates rūķīša...

gunbox Reģ.: 23.12.2016
3 3 Atbildēt

Nu gan saspamojuši, nu tad es ar. Manuprāt auto jābūt ideālā kārtībā. Ja nevar uzturēt, tad pārvietojas ar sabiedrisko. TA daarbiniekam nav jāzina, kādā slīpumā auto īpašnieks novieto auto. Bet viņam ir jāzina, ka šo auto var nolikt maksimālā slīmumā un roķene izturēs. Ja neiztura, tad viss ir kārtībā - liek 3. Es vispār ieteiktu noņemt tiesības, ka ieradies uz skati ar nepārbaudītu roķeni. Pats esmu diviem tomātiem roķenes labojis dēļ neizmantošanas, bet to dara pirms skates. Domā, ka ja auto nav tikko no salona, tad TA vērtējumam jāpiemēro auto nolietojuma atlaide vadoties no rūsas dziļuma, gadu skaita un īpašnieka dzīves stāsta? Tjipa - "Man kādreiz bija auto, bet pāri palika stūre. Nebraucu, turu sekcijā. Vai skates uzlīmi varu dabūt?"

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 1 Atbildēt

Neviens auto nav "ideālā kārtībā", pat ne tie, kas tikko no salona. Skatē pārbauda tikai lietas, kas ietekmē kopējo satiksmes drošību. Manuprāt rocene ir tāda pat, kā miglinieki-jauztur kārtībā tiem, kas lieto, bet lietošana nav obligāta.

arba Reģ.: 16.12.2002
3 0 Atbildēt

gaismām vispār nav jābūt- es tikai pa dienu braucu

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Tad ne LV, šeit arī pa dienu jābūt ieslēgtām.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Divas blāvas ķīnas diožu virtenītes un saiģot.

krix Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

krix rakstīja: Ar belarusu nebraucu, bet tas traktors tas ir gan. Bet par šrotu gan nesauktu.

Un pēc TA regulēju tikai tāpēc, ka apskatē rauj to kloķi nejēgā, bet man patīk tieši īsais stāvbremzes gājiens jeb kā Tu teici 2 vai 3 klikšķi. Un ar to pilnībā pietiek ne tikai ikdienas slīpumiem, bet arī RIB laivas nolaišanai/izcelšanai. Un slips pie manis nav nekāds lēzenais

Pa lielam izklausās ka problēma ir vai nu pārāk vārgā rocenes mehānismā, ka tu to vēlies no apskates rūķīša glābt, vai arī īberīgā mehānismā kurš pieļauj uzlikt pārāk lielu jūtību [cik esmu novērojis, tas mēdz rezultēties smagā kloķī], un tev tas ir iepaticies, un apvienojumā ar iepriekšējo punktu, jāsargā mehānisms no apskates rūķīša...

Kurš teica ka jāsargā?

Stāvbremzi ir jālieto tai paredzētam mērķim, lai auto patvaļīgi neizkustētos stāvēšanas laikā. Nevis auto apstādināšanai.

Ir arī sports un blēņošanās, bet TA nedod slēdzienu vai auto atbilst šādām aktivitātēm. TA pēc definīcijas dod apliecinājumu, ka auto ir drošs ikdienas lietošnai kopējā satiksmē.

Vecie autoskolas pasniedzēji mūs mācīja, ka stāvbremzi novelk tikai tad, kad auto nekustas un vienlaicīgi ir nospiests bremžu pedālis. Jā, tas bija PSRS laikos, un pa lielam tika pamatots ka tā mazāk staipīs rocenes troses un bremzes kalpos ilgāk. Bet, ievērojot viņu dotos padomus, manaiem transportlīdzekļiem bremzes kalpo ilgi un gana efektīvi. Rekords bija C2, kurš ar oriģinālajām bremzēm noripoja 3,5 gadus un 143k km. Pickup tik ilgi nenovelk, tiem jāmaina ap 100k km, bet tiem slodze ir citādāka

Un, tā kā tas darbojas, kāpēc ir man būtu jāpriecājas par to manu auto pārbauda to laužot. Pie tam es, to daru viegli pievelkot rokturi, bet TA rauj ar spēku.

Rezultāts tāds, ka pēc tādas parbaudes tas kloķis nekustas tā kā man patīk. Tāpēc tracina pārbaudes veids, tāpēc katru reizi regulēju.

Nezinu cik Tu novizinies gadā, bet pie maniem 50k+ km gadā man patīk, lai auto ir tāds kā man patīk un ērti.

PS kāpēc piekabes bremzes nepārbauda uz ruļļiem?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ja jau pēc normālas rocenes noraušana rocene uzvedas savādāk, tātad kaut kas tur nav kā vajag un tu tāpēc tiešām to mehānismu sargā. Tātad problēma nav pārbaudē, bet gan mehānismā.

Bet piekabes bremzes uz ruļļiem nepārbauda jo tam vajadzētu speciālus ruļļus + kravu piekabē

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Vecie autoskolas pasniedzēji to stāstīja par bremzēm, kam darba un stāvbremzēm ir kopīgs mehānisms un uzlikas - piedevām esmu diezgan drošs, ka par trumuļu bremzēm. Mūsdienu auto tie mēdz būt pilnīgi nesaistīti mehānismi - darba bremzes ir disku, bet rocene joprojām trumuļu. Tāpat nekāda sakara ar vienlaicīgu lietošanu nebūs, ja auto stāvbremze ir, piemēram, uz kardāna.

Vēl jautājums, vai tavi vecie pasniedzēji bija tik veci, ka nepazina arī visnotaļ veco Zasadu? Viņš noteikti noteikti neapgalvoja, ka stāvbremzi novelk tikai tad, kad auto nekustas

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Vispār tevis nosauktajam bremžu konstruktīvajam risinājumam - pakaļējās darba bremzes - diski, rocene - disku iekšpusē loki - nav nekāda sakara ar "mūsdienām" - tas ir atkarīgs no mašīnas ražotāja. Es, piemēram, šaubos ka kādam jaunam fofāgena grupas izstrādājumam, izņemot, iespējams, porsche, bugatti vai lamborghini, varētu rocenes mehānisms nebūt iebūvēts pakaļas supportā - vienīgais man zināmais audī ar šādu tehnisko risinājumu bija RS2 - tā kā S2 tā nav, atliek secināt ka visas četras bremzes nāca no porša. Tikmēr MB vai lolvo ir tā tevis nosauktā konstrukcija.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Nu jau būs grūti atrast jaunu auto kam rocenei ir atsevišķi loki. Tak tas loku mehānisms ir no punķiem un pie nelietošanas sagādā tikai papildu izdevumus pirms skates.

Man visiem auto rocene ir bijusi uz darba bremzēm un vienīgā sàpe kas tur var būt ir iesprūdusi(sarūsējusi)trose

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Tieši tā. Toties pārējā mašīna, atšķirībā no modernajām, nav no puņķiem un tiek uzturēta kārtība nevis skatei, bet apzinoties, ka tiek ekspluatēta agresīvā slodzē. Par visu pārējo skatē tiek saņemta 0, izņemot migliniekus un roceni, kas vienmēr ir laimes spēle un prasa ieguldījumus tikai skates iziešanai. Migliniekus par laimi ir no šīs spēles izņēmuši, jo kā izrādās iepriekš pieprasītais tomēr nav bijis vajadzīgs satiksmes drošībai.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Izlasot šī mēneša "Likums un Taisnība" numuru vēlreiz pierādās, ka CSDD darbošanās ir pupu mizas. eshop.kasjauns.lv/lv/ezurnali/numuri/lasit/?ezurnali_m=112&ezurnali_n=2861&ezurnali_a=11

www.autodna.lv/lp/W0L0XEP68G4069407/opel/63dc32a9c5f1118fbef561123cafd059bcd4f3d5

jauns.lv/raksts/bizness/275434-ridziniece-inga-neizpratne-avarija-sagandetais-auto-kuru-ieteica-norakstit-pecak-nonak-atpakal-pardosana

ru.focus.vesti.lv/news/rizhanka-nedoumevaet-strahovshiki-vynudili-perepisatj-ubituyu-mashinu-a-teperj-ona-snova-v-prodazhe?19783

Stāsts tāds, ka apdrošinātāju "norakstīts" auto tiek nevis CSDD norakstīts, bet noņemts no uzskaites un tālāk BTA pārdod to uzpircējiem, kas to "sataisa" kā jaunu. Vissmieklīgākais, ka auto ir jauns līdz ar to pat tehniskā apskate joprojām spēkā, tas nekas, ka drošības spilvenu nav. Kad jautā CSDD kā tā, tad atbilde ir ka policijai esot jāanulē tehniskā apskate. Fantastika.

Kāpēc gan nevarētu būt kārtība, ka pēc šādām avārijām, kad auto netiek it kā labots tad lai atkal uzliktu uzskaitē būtu jāaiziet ekspertīze!? Tagad skaidri zināms ka šis auto ir bez spilveniem, bet CSDD tik plāta rokas un muti.

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

pirms 10 gadiem gadījās apskādēt 3 mēnešus vecu Golfu. Apdrošinātāji izmaksāja, mašīnu savāca kā netaisāmu. Pēc vairākiem mēnešiem diezkā saņēmu zvanu no kāda Vasjas, kas gribēja zināt vai mašīnai neesot slepenais slēdzis, jo, redz, nevarot iedarbināt.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu bet kas tev nepatīk? Bik apsistu mašīnu, kuru neatmaksājās remontēt, jo plika žurka, bet tā kā tikai gadu veca, tad apdirsinātājs būtu remontējis pie dīlera ar jaunām oriģināldetaļām, kāds saremontējis ar šrotu detaļām vai ķīnas aftermarketu. Tas, kas šajā situācijā ir absurds, ir tas, ka nedaudz apsista gadu veca mašīna, un "neatmaksājas remontēt".

Kā, tavuprāt, tā ekspertīze kontrolētu spilvenu esamību?

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

Spilvenu esamību jau nu elementāri var pārbaudīt, jo neesamības gadījumā tiek lodēti rezistori un stūre pāršūta. Tāpat arī ja zināms ka spilvens izšāvis pie dīlera var noskaidrot detaļas numuru kuram vairs mašīnā nav jābūt uzstādītam. Sānu spilvenus arī var pārbaudīt kaut vai noņemot durvju blīvgumijas un pa šķirbu zem apšuvuma palūrēt vai nav nogriezti. Ja ir birokrātija tad lai ir līdz galam. Laiks arī čipšķūnerus piegriezt ar izravētiem DPF/Kataliz/EGR.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
1 3 Atbildēt

Bradypus rakstīja: Neviens auto nav "ideālā kārtībā", pat ne tie, kas tikko no salona. Skatē pārbauda tikai lietas, kas ietekmē kopējo satiksmes drošību. Manuprāt rocene ir tāda pat, kā miglinieki-jauztur kārtībā tiem, kas lieto, bet lietošana nav obligāta.

Te rodas jautājums, kurā Āfrikas valstī tu dzīvo, ka pērc jaunu auto jau sliktā stāvoklī?

Bet manuprāt tevi jāizsūta kaut kur uz 100k km attālumā no jebkādas tehnikas ar tādu domāšanas veidu. Auto jābūt kārtībā un punkts.... neatkarīgi no tā, ko un kad lieto...gan miglinieki, gan roķene, gan uzlikts svaigs vējstikla tīrītājs, pretējā gadījumā tavs vienīgais paredzētais pārvietošanās veids ir k2 tupeļmotors - pārvietoties vari, bet zini...nav obligāti.

Ar tādu domāšanas veidu arī redzam tagad otreizējo tirgu svalkas līmenī. Un auto normālā stāvoklī nemaz nevar pārdot, jo viss maksā tik, cik maksā 100%tīgs šrots.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
4 1 Atbildēt

Kurš teica, ka sliktā? No ideāla līdz sliktam ir tāls ceļš ejams. Vai obligāti ir uzreiz japārkraso durvis pēc pirmā idiota kas blakus lielveikala stāvvietā nejēdz atvērt savējās? Vai paneli obligāti jājauc ārā, ja vienai no ntajām podziņām ir izdegusi gaismiņa? Vai sēdekli jāmaina uzreiz pēc šokolādes uzkrišanas vai tomēr drīkst mēģināt sekas slēpt ar pilnu salona ķīmisko tīrīšanu? Debils esi pats ar savu domāšanas veidu.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
2 0 Atbildēt

Ja novelkot roceni auto paliek nekustīgs, tad kāda iespēja ka tas izskustēsies vēlāk. Praktiski neiespējami diski oksidējas strauji un saķere tikai pieaug. Tā kā autovadītājs pats uzreiz saprastu ja slīpums pa lielu, pie tam ziemā var slīdēt arī ar visu roceni tā kā tas bremzēšanas spēks tur nelīdz. Likt 3 jau nu tiešām ir šantāža.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 2 Atbildēt

Nebūs gluži taisnība - lielākā daļa vadītāju tāpat atstāj auto pārnesumā. Attiecīgi nestrādājošas rocenes gadījumā auto atstāšana būs līdzvērtīga atstāšanai tikai pārnesumā - un tas pie pietiekama slīpuma jau var ļaut atstāt auto šķietami neripojošu, bet pēc tam spējīgu izkustēties. Tēlainās iespējas krāsu sabiezināšanai - pavisam vecs dīzelis var pat izdomāt iedarboties

gunbox Reģ.: 23.12.2016
1 2 Atbildēt

Bradypus rakstīja: Kurš teica, ka sliktā? No ideāla līdz sliktam ir tāls ceļš ejams. Vai obligāti ir uzreiz japārkraso durvis pēc pirmā idiota kas blakus lielveikala stāvvietā nejēdz atvērt savējās? Vai paneli obligāti jājauc ārā, ja vienai no ntajām podziņām ir izdegusi gaismiņa? Vai sēdekli jāmaina uzreiz pēc šokolādes uzkrišanas vai tomēr drīkst mēģināt sekas slēpt ar pilnu salona ķīmisko tīrīšanu? Debils esi pats ar savu domāšanas veidu.

Jo vairāk tu runā, jo vairāk rodas pārliecība, ka tevi jātura no tehnikas pa gabalu. Salīdzināt nenozīmīgu spuldzīti ar tehnisku problēmu. Ko tu pīpē, es nezinu, bet paķēris ir labi.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 3 Atbildēt

Ar ko nedegoša lampiņa, dēļ kuras tumsā kādu pogu jāmeklē vairāk novēršoties no ceļa, ir sliktāka par roceni, kas nekad netiek lietota?

gunbox Reģ.: 23.12.2016
4 3 Atbildēt

Atkal apliecināji, ka tehnika un likumdošana tev ir tik pat tāla padarīšana, kā slaucējai balets.

Vēlreiz atkārtojos - kāda h pēc tehniskās apskates veicējam būtu jāinteresē tavs dzīves stāsts? Roķenei tehniskajā apskatē ir jābūt darba kārtībā un punkts ...un nevienu nekrata, ko tu tu lieto vai nelieto. Idioti arī drošības jostu nelieto... ko nu?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 1 Atbildēt

Un ko tu apliecini? Es jau nepastrīdu, ka šobrīd pēc normatīvo aktu prasībām rocenei ir jābūt kārtībā - tieši otrādi. Bet punktu vari iebāzt kaut kur - normatīvi mainās - kā redzam, miglas lukturi tagad pekšņi ir kļuvuši neobligāti - tatad tiek atzīts, ka agrāk skatē tika pārbaudīta lieta, ko nebija objektīvi nepieciešams pārbaudīt. Un tieši tādēļ ir vieta diskusijai tieši par to - vai rocene pieder pie tām tehniskajām problēmām, kuras skatē jāvērtē vai tomēr tām auto "fīčām", kas ir paša lietotāja ziņā.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
2 1 Atbildēt

Nepievērš uzmanību! Vai ta vēl neesi pamanījis, ka lielākā daļa šejienes publikas absolūti neaizdomājoties, centīsies izpildīt visu, ko viņu pasaules autoritātes būs lēmuši. Lai arī kādā mirkļa iespaidā vai dzērumā delīrijā tas būtu radies. Bauri dzīvo pēc principa- taisnība tam, kam augstāks amats.

kalfonso Reģ.: 27.03.2002
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja: Ja novelkot roceni auto paliek nekustīgs, tad kāda iespēja ka tas izskustēsies vēlāk. Praktiski neiespējami diski oksidējas strauji un saķere tikai pieaug. Tā kā autovadītājs pats uzreiz saprastu ja slīpums pa lielu, pie tam ziemā var slīdēt arī ar visu roceni tā kā tas bremzēšanas spēks tur nelīdz. Likt 3 jau nu tiešām ir šantāža.

par neejošu roceni vairāk par 2 neesmu saņēmis nekad. pēdējo reizi š.g. martā. sāpīgi, ka tā bij vienīgā sāpe bij.

arba Reģ.: 16.12.2002
5 0 Atbildēt

likumiem, noteikuiem, instrukcijām ir viena īpatnība

viņi ir standartizēti !

un rakstīti stulbākajiem sabiedrības locekļiem, lai viņiem viss būtu pateikts !

ja sabiedrībā VISI būtu gudri, apzinīgi, domājoši, tad nekādi noteikumi nebūtu vajadzīgi, tad nekādas TA vispār nebūtu vajadzīgas.

Prātīgs cilvēks saprot, ka mašīnai jābūt drošai !

ka riepām jābūt piemērotām laika apstākļiem, ka degvielai nav jātek, ka lampām jādeg un jābūt noregulētām u.t.t.

Idioti nesaprot !

Jo sabiedrībā vairāk idiotu, ja vairāk noteikumu, instrukciju u.t.t.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Kaut kādā tēmā šai tavai domai varētu piekrist, bet tikai ne attiecībā uz mašīnām. Jo likumi kas attiecas uz mašīnu tehnisko stāvokli, attiecas arī uz modifikācijām un pašbūvētām mašīnām, un kā jau zinām, pa lielam likumu attieksme ir - kā nav, tas ir drošs Teiksim, man ir nākotnē doma ielikt savam golfam ABSu, bet tāds gājiens satur risku ka, ja apskatē rūķītim nebūs pie kā piepisties, bet gribēsies, man var iedot divnieku par ABSu, jo, lūk, neatļauta pārbūve - tas nekas ka viņš nevar pateikt ka tas nav tur bijis mašīnā no dzimšanas, un tas nekas ka sistēma ir iekrāmēta komplektā no atbilstoša modeļa. Vai, teiksim, cita lieta, it kā man ne pārāk saistoša, bet tomēr - piekares modifikācijas - ja es, teiksim, kaut ko kādai piekares detaļai redzami pārmetinātu, tad par to uzreiz automātiski divnieks vai trijnieks, tas nekas ka ja tas būtu metināts ar pusautomātu, apskates rūķītis nevarētu noteikt cik labi ir sametināts, vai ja ar TIGu, tad būtu labi sametināts - nedrīkst un viss.

Par pašbūvētiem transportlīdzekļiem nemaz nerunāsim - tur tas princips - "kā nav, tas ir drošs" izpaužas vislabāk. Labi ka vismaz es drīkstu ar paštaisītu velosipēdu braukt...

taaneko Reģ.: 30.07.2008
1 0 Atbildēt

Tāpēc visur pasaulē, pat Rumānijā,Indijā, Bulgārijā u.c. valstīs ar visumā vāju tehnisko potenciālu var mājās būvēt auto, ar kuriem drīkst pārvietoties pa koplietošanas ceļiem. Latvijā tas ir pilnīgs tabu. Sertifikāti pilnīgi visām, līdz pēdējai skrūvei, rasējumi (elektroniskā formā) un sertificētu ekspertu atzinumi, laboratorijas testi.

Tapēc Dartz tiek būvēti Igaunijā un leišiem pa brīžiem uzpeld kāds pseido Pagani vai Lamborghini, bet mēs tizlenīši neko vairāk kā piekabīti uzražot nevaram.

Kas attiecas uz visaugstāko dievu CSDD- visu viņu augstāko un vidējo vadību vajadzētu sasēdināt uz Lukstiņa jahtas (kurā gan it kā pieder somiem) un aizsūtīt uz Somāliju cerībā, ka tur vēl ir kāds pirāts atlicis.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
1 0 Atbildēt

No pieredzes varu pateikt, ka CSDD stendi spēj norādīt tikai kādus 60-70% no potenciāli vai kritiski bīstamiem defektiem.

Gaudojoši, pussabiruši riteņu gultņi, izrūsējušas bremžu maģistrāles, līdz caurumiem izrūsējuši piekares elementi, piesegti ar kartera aizsargiem, tiltiem, vairogiem, pārtdilušas stūres pastiprinātāja šļaukas, no vibrācijas, pie stiprinājuma kronšteiniem pārdilušas degvielas maģistrāles. Pilnībā nokauti un sen iztērējuši un jau nožuvušu amortizācijas, neatbilstošas skrūves piekarē un ritošajā daļā. Nopietni riepu bojājumi protektora daļā, ar zobiem, nagiem, ragiem satīta elektroinstalācija.

Esmu no tiem, kas TA galīgi neuzskatu par autoritatīvu un vērā ņemamu pasākumu. Kārtējais mūsu dižvalsts pasākums lai nokāstu piķi kaut cik legālā veidā.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

A kas tev nepatīk gaudojošos gultņos? Nu labi ka šiem to ir grūti uzķert, tā nu es šogad apskati izgāju, pirms tam cīnoties lai sasmilšotu un sakrāsotu citu pakaļas tiltu ar disku bremzēm, jo nestrādājošas trumulenes šie būtu pamanījuši, un, pēc apskates iziešanas ar gaudojošu priekšas gultni varēju ķerties pie nākamā uzlabojuma, atkal smiltis, krāsa, čupiņa ar jaunām detaļām un citas gultņu mājas ar lielajām bremzēm nonāca priekšā - to visu pacelt vienā mēnesī būtu bijis problemātiski...

Šaubos ka kāds no laba prāta brauc ar mašīnu, kam gaudo gultņi - pārāk besīgs bojājums tomēr...

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

Ne par to stāsts. Uzsvars uz to, ka vientiesis nezinātājs, kurš mašīnā remontē tikai to, ko uzrāda TA protokols, vienalga pārvietojas ar auto, kurš iespējams ir bumba ar laika degli. Motivācija-satiksmes drošība.

Idioti jautājumus neizdod. Tas ir tāpat, kā sodīt tos, kas sabiedriskās vietās pīpē Marlboro, bet neaiztikt tos kas pīpē Kent.

P.s.pats esmu nobraucis stupicu tik ilgi ( ar tekstiem- nakošnedēļ toč nomainīšu) kamēr sāka klemmēt rats un braucot pats šitās klāt pie bremzēm.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tādi "vientieši nezinātāji" maz eksistē? Pamatā vai nu ir saimnieki, vai arī īpašnieķeļi, kas cenšas darīt mašīnai pēc iespējas mazāk, un otrie nevar nemanīt ka mašīnas tehniskais stāvoklis, remontējot tikai priekš apskates, pakāpeniski pasliktinās...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Nē vien eksistē bet ir ļoti daudz. Sastāv pamatā no divām kategorijām - vecajiem padomju laiku braucējiem, kuri auto uzskata par drošu, kamēr vien kūst, un remontē tieši tik, lai pietiktu skatei. Un nu jau viņus skaitliski pārspēj hipsterveidigie - kas tic jebkurai propagandai bet tehniski ir pilnīgi zābaki. Tādi svēti tic, ka skati izgājis auto ir perfekta tehniskā kārtībā un brauc, neizprotot tā darbību, bet tupi pēc instrukcijas spaidot pedāļus. Kaut kur pat lasīju viena ģēnija "zaļo" pārliecību - ja mašīnai ir lielāks motors, tad arī pie mazāka degvielas patēriņa izmeši būs lielāki.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
3 0 Atbildēt

No ozola nokritis vai arī jūras vējš smadzenes uzpūtīs? Puse no šīs vietnes apmeklētājiem.

Pazīmes:

Tikai jauns auto ir auto.

No līzinga uz līzingu. Ļoti izdevīgi ņemt operatīvo uz 3 gadiem ar 20 000 km kopējo nobraukums.

Dīlera servisā kārtējā apkopē sataisija. Garantijas ietvaros nomainīja rokturi, kurām hroms lobijās nost, bet par to graboņu teica, ka tā jābūt.

Mašīna, kurai ir 56 elektroniskie asistenti un palīgsistēmas ir drošāka un uzticamāka nekā mašīna kurai ir tika 6.

Elektroniskais mērinstrumentu panelis kurš realizēts daudzfunkcionāla displeja veidā ataino datus labāk un precīzāk nekā analogais.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Cik tālu likumdošana ,ka TA varēs dot jebkurš legāls licenzēts servis ?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Necik, kamēr vien Lukstiņš būs pie varas.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Pēc mafijas krusttēva Lukstiņa nāves varēs.

vieplis Reģ.: 09.02.2006
1 0 Atbildēt

Pasarg dies', atdot visu varu (pārbaudīt + remontēt + pārbaudīt remontu) servisu miesniekiem-bizņesmaniem.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Kāpēc ne. CSDD uzdevums būtu izlases kārtā izsaukt dažus uz atkārtotu pārbaudi un pieķerti servisus kas pārkāpj prasības. Jau tagad ir BINGO sistēma, ka tavu auto var pārbaudīt ārpus kārtas.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Šādā situācijā var pieķert servisus, kas iedevuši skates uzlīmi nojātam auto. Uzskatu, ka biežāka parādība būs lieki un nepamatoti remonti servisam par labu. Kā to CSDD kontrolēs?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 0 Atbildēt

Tev nekad nav ienācis prātā, ka servisiem ir parāk liela konkurence, lai būtu jāsatraucas par šāda virziena procesu? Tas varētu būt aktuāli, ja vien pašos pamatos atkal CSDD tiks atstāts "pie siles", izsniedzot sertifikāciju šādai darbībai savējiem.

Tehniskā stāvokļa kontrolei vispār van nepieciešama šāda birokrātiska uzraugošā institūcija - tam ir domāti apdrošinātāji un to eksperti - ja notiek CSNg, kura cēlonis ir nepieļaujams auto tehniskais stāvoklis, tiek vērsts regress pret atbildīgo. Atbildība par savu darbu ir atslēgvārds kārtībai. CSDD ne par ko neatbild - pat ne tik daudz, ka auto, kas tik tikko ir saņēmis uzlīmi, patiešām ir tehniskā kārtībā.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Patīk vai nepatīk, bet Eiropā tādas tehniskās skates ir arī valstīs, kuras mums patīk piesaukt "tur gan viss ir labi" sakarā. Ko pārbauda, cik bieži, kas to dara u.t.t. - tās jau nianses, bet principā pati padarīšana ir.

Un neredzu iemeslu, kāpēc lai nesatrauktos par servisu ieinteresētību kādā papildus remontiņā. Paskaidrosi, kas tad to tieši novērsīs?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Par konkurenci esi kaut ko dzirdējis? Vai tā tev sveša lieta, pieņemot, ka tikai totālitārisms spēj ieviest kārtību.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

"konkurence, konkurence". Kā tev liekas, apvienotajā karalistē servisiem nav konkurences un iespēju izveikt MOT attiecīgā iestāde izdod tikai savējajiem? Bet icika nosauktā dabas parādība tur ir dabā novērojama - jeb kā man to paskaidroja viens brits, auto entuziasts, ka, piemēram, šie var nomainīt pāri labu amartu un cilvēks pēc tam var teikt "man šogad MOT izmaksāja tikai 500 mārciņas" ...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Diezgan precīzi esi uzminējis - ir iestāde, kas lemj, kuri būs izredzētie. Tas arī izsaka visu - tiklīdz kādam ir vara, tā rodas korupcija un šādi scenāriji.

arba Reģ.: 16.12.2002
0 0 Atbildēt

Ko nozīmē labs amorts ? Ja braucot nesit cauri vai ja amortu stendā rāda, ka diži labs vairs nav ?

vieplis Reģ.: 09.02.2006
1 0 Atbildēt

Vara dažiem un konkurence neiet kopā. Tas nav iespējams.

Reāli tie būs daži servisi. Piemēram, 1 uz vairākiem ciemiem, 5 mazpilsētā, 20 galvaspilsētā. Tā būs DAŽU servisu vara iekasēt summu. JEBKURU SUMMU pēc servisa patikšanas, nevis fiksētu, kā šobrīd CSDD. Auto faktiskais stāvoklis (labs ilgtermiņa stāvoklis, lai auto nav jāatgriežas servisā) kļūs vēl mazsvarīgāks nekā servisu bizņes rotaļās šobrīd.

Reāli skatot, tā būs neapstrīdama vara (jo pārsūdzēt ir čakars). Līdzīgi gadījumam, ja melo amatpersona. Jā, ir apstrīdēšanas procedūras, tomēr gana liela čakarēšanās, jo izejas punkts ir tāds, ka varas nesējs nemelo. Vairums nolieks galvu, maksās, un pēc tam forumos dzemdēs arvien drūmākas leģendas par dažādu marku neizturīgajiem motoriem un s.dīgajām piekarēm. Kā tas jau notiek šobrīd pēc brīvprātīgiem servisu apmeklējumiem.

Varas pārbaudi iztur retais. Jo īpaši, ja tā ir VARA IEKASĒT JEBKURU SUMMU. Līdzīgi parādsaistību pārbaudei, kuras sekas iestājas, aizdodot lielu naudu labākajam čomam vai lādzīgajam radiniekam. Līdzīgi celtniekiem, kuri prot tikai rīt garantētus fondus un rādīt juridisku vidējo pirkstu kvalitātei.

Reāli tās būs bizņes rotaļas ar klienta naudisko sāpju slieksni ikgadējā apmeklējumā, kā aprakstīja msh Lielbritānijas piemērā. Meli par darāmo + meli par izdarīto + meli par detaļu faktisko izcelsmi/cenu/kvalitāti + sačakarēts auto remonta procesā (jo remontē pēc principa "ko ieraugu, to situ-rauju-skrūvēju" un "kā es daru, tā ir pareizi"), kā tas jau notiek šobrīd.

Skatot proporcionāli naudas ziņā, nodokļi un OCTA kļūs par sīknaudu.

vieplis Reģ.: 09.02.2006
0 0 Atbildēt

Vēl par Lielbritānijas piemēru. No britu forumiem saprotu, ka klients drīkst remontēt citur, tomēr MOT servisi drīkst brutāli stimulēt remontu turpat. Proti, iekasēt lielu atkārtotās apskates cenu, ja auto salabots citur.

Ja klients drīkstētu salabot citur un valsts noteiktu servisam mērenu fiksētu atkārtotās apskates cenu, rastos jauna problēma - stimulējošas "atlaides" par darbu turpat. Rezultātā - vēl spazmatiskāks bizņes sākotnējā apskatē un tā sauktajā "remontā", jo tā falšā "atlaide" ir jāatgūst.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Es toreiz nopratu ka viņiem esot arī tamlīdzīgi iestādījumi kā mūsu apskates punkti, kas tikai pārbauda bet paši neremontē...

vieplis Reģ.: 09.02.2006
0 0 Atbildēt

Jā, laikam ir arī pašvaldību (atslēgvārds Council MOT).

murx Reģ.: 15.04.2016
0 0 Atbildēt

Te arī ir atbilde tam, kā jābūt - ir servisi ar tiesībām izsniegt uzlīmi un CSDD arī paliek.

vieplis Reģ.: 09.02.2006
0 0 Atbildēt

Ar nosacījumu, ka CSDD saglabā savu patreizējo funkciju (tikai apskate, nekādu remontu) visās >30 stacijās Latvijā.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

arba rakstīja: Ko nozīmē labs amorts ? Ja braucot nesit cauri vai ja amortu stendā rāda, ka diži labs vairs nav ?

Noteikti parastajā izpratnē, kā tad vēl. Amortizatoru stends? Nesmīdini. Pie mums vēl būtu pamatojums tādus izmantot, jo pie mums tie amarti arī reāli dabū pastrādāt, bet ačgārnajā salā jau nu toč tādu noteikti nelieto, jo kāda starpība cik labi darbojas amarts, kuram jāamortizē autostrādes tiltu šuves vai gulošie policisti, kamēr tas vēl darbojas.

Ak jā, jau kādus 10 gadus sēžot vienā britu audī forumiņā, man ir iekritis acīs ka tur viens tipisks apskates jājamzirdziņš ir sprūstošas bremzes. Nē nu protams, aizmugurējajām disku bremzēm aizdirsts rocenes mehānisms var izraisīt bremžu neatlaišanos, tik es nespēju saprast vienu lietu - vai nav savādi ka cilvēks, kura mašīnai sprūst bremzes, aizbrauc uz apskati, neko nenojaušot, un tur uzzina ka bremzes sprūst un jāmaina suporti - man ir vienreiz gadījies braukt ar mašīnu, kurai viens pakaļas supports sprūda - to nevarēja nepamanīt ka pēc dažiem kilometriem ar 2.0 motora spēciņu sāka kļūt trūcīgi priekš B3 A80 vilkšanas...

murx Reģ.: 15.04.2016
0 0 Atbildēt

rudens68 rakstīja: Cik tālu likumdošana ,ka TA varēs dot jebkurš legāls licenzēts servis ?

Servisi vēl jalicencē!!!

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Bradypus rakstīja: Par konkurenci esi kaut ko dzirdējis? Vai tā tev sveša lieta, pieņemot, ka tikai totālitārisms spēj ieviest kārtību.

Labrīt!

Tikai vakarā tiku atbildēt, bet tauta jau pieminēja to pašu Angliju. To mīlam piesaukt par valsti ar kārtību u.t.t. Tu ARĪ ir šī problēma, lai gan ir servisi un ir konkurence. Visiem labpatīk kādu monētiņu noslaukt no klienta, kas neko no auto nejēdz.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Esi pie tiem, kas visu pēc kārtas mīl. Es nemīlu ne piesaukt, ne Angliju. Un viņi ir piemērs kā nevajag darīt. Šaurs licencēts izredzēto pulciņš nav konkurence.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Tu ierosini šo iespēju dot visiem servisiem pēc kārtas? Labi, dižā pilsēta jau ir ar dažādām iespējām, bet kas ar mazpilsētām, kuras pietiekami lielas, lai TA tagad varētu iet? Cik tur tādu servisu? Ņem vērā faktu, ka ne visi tur esošie servisi ir aprīkoti ar visu nepieciešamo tādas TA veikšanai. Kas tad paliks, ko? Pilsētā varbūt 1-2 servisi un brauks ne tikai pilsēta, bet arī rajons. Konkurence? Nesmīdini.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu gan tu pateici... Aprīkojumu kāds tiek izmantots pie mums apskatē, protams, lietotu, pacelt spētu pat bik jaudīgāks lauku kaktu skrūvētājs, kur nu vēl mazais serviss - dižās pilsētas kaktu skrūvētājs noteikti varētu pacelt arī jaunu Galu galā, kas tur ir - platformas pacēlājs ar kratekli - vai arī kā pie leišiem, krateklis uz bedres, bremžu ruļļi un atgāzu analizators.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Jā, tieši tā - visiem pēc kārtas, kas nodrošina prasītās tehniskās iespējas un nosakot līdzatbildību apdrošinātāja priekšā. Vai arī liekam miera servisus un gluži vienkārši nosakam CSDD atbildību. Servisi to varētu, bet CSDD slaucamais agregāts bankrotētu īsā brīdī. Un tāpat vajadzētu ar pārkāpumiem - ja braucējs pats nezin, ko ir pārkāpis, tad sodu maksā uz pusēm ar CSDD.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Paga paga - šaurs izredzēto pulciņš? Anglijā esi bijis? Es esmu - diezgan bieži pie servisa ir uzraksts ka veic MOT - tie kas neveic, lielākoties ir švakie/fiksie servisi kas specializējušies uz kaut ko vienu - riepām, stikliem, eļļām. Un pat ja tādu servisu tur būtu mazāk - tādā attālumā, kādā latvijā viens no otra atrodas ciemi, tur atrodas pilsētas - nepatīk kā MOT veic vietējais serviss - aizbrauc uz nākamo, 10 kilometrus tālāk, kaut kā tā, un nevis kā latvijā, kur jau ir kruta, ja 50 kilometru rādiusā ir vairāk par vienu apskates punktu.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Nevajag braukt nemaz tik tālu, lai saprastu pretējo. Rīgā arī uz katra stūra ir autorizētie dīleru servisi. Un nekas netraucēja tiem plēst lielu naudu, līdz tika noteikta kārtība, ka garantijas apkopi var veikt arī citos servisos. Tagad arī pie dīleriem cenas ir normālas.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Varbūt kāds atceras- te LV jau pirms dažiem gadiem (līdzīgi kā dažās citās jomās..) bija pacēlusies tāda kaut kāda jezga sakarā ar "servisu licencēšanu". Daži "Liel-Licenzētie" bija makten neapmierināti, ka vispār pastāv arī kaut kādi "mazie".

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

Tikai skaitļi un fakti. Servisa pakalpojumi.

Oficiālais dīleris- nu jau mirušais "Eiro auto" 30€/h + tikai orģinālās (viņu) detaļas pa fantastiskām cenām. Rezultāts- cenas kosmoss un nekad neesmu izmantojis.

Glābējserviss Rīgā 20€/h Ja detaļas nav līdz- sagādā paši. Detaļas no lielākajiem vairumtirgotājiem pa letes cenām vai lietotās. Izmantojas nelieliem vai neatliekamiem remontiem.

Autorizētais (specializētais, tikai ar vienu automarku strādājošais, ražotāja tehnoloģijas, palīginstrumentus izmantojošais) serviss Lietuvā 11-12€/h neraud un nečīkst, ja atbrauc ar savām detaļām, atradīs un sagādās arī lietotas.Pie kam ĻOTI svarīga nianse- bez papildus piemaksām strādā arī pēc darba laika, ja ļoti vajag. 9PM- 11PM manis dēļ nav retums. Un vēl- ir gadijies palikt parādā 100- 150€ tikai tapēc, ka neizdarot kaut ko braukt ir bīstami, vai arī no remonta nav liela jēga.

Līdz ar to kā parādās lieki400-500€ (parasti 2x gadā) + ceļš un dzīvošana tiekk brsukts uz Viļņu un tur tiek taisīts - "ko atradīsiet- saremontējiet"

Un vēl- gan mūsu, gan leišu servisiem rindas ir vismaz uz nedēļu un glābējservisā lai tiktu rīt vai parīt ir dikti jādīc un jāapsola ka tikai tas mazais sūda darbiņš un mašīna nepaliks uz pacēlāja.

UN TAGAD JAUTĀJUMS- par kādiem remontiem, kas ir bezjēdzīgi un tikai tapēc lai nokāstu piķi, jūs runājat???

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Tādu lamatu man nav, kam būtu 4-5 simti jāliek remontos (kā tie paliek 'brīvi') un jābrauc uz ārzemēm dēļ tā

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

Malacītis, Tev ir paveicies. Pasmaidi.

Man auto nobrauc 60-70 k gadā un jābūt dzīvam neatkarīgi no laika, ceļa un ātruma apstākļiem. Piedevām nestradājošs auto tas man ir apmēram mīnus 100€ dienā un diskomforta sajūta.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Šitas attiecībā uz iespējamo remontu vnk Dramatiski atšķiras- vai braukt gadā ierastos 20-30k, vai 70k un turklāt katru dienu un jebkādos apstākļos.

Guzis Reģ.: 23.08.2006
0 0 Atbildēt

Tas auto ir komerctransports. Nav nekādas jēgas salīdzināt ar privāto ,ar ko neviens nepelna. Un zaudējumi dēļ auto atstāšanas pie sētas būs divu sab.transporta biļešu cenu apjomā.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Arī tad, ja auto pievils, piemēram, atvaļinājuma sākumā, kad viesnīcas vairs nav atceļamas? Izskatās, ka spēj par privāto auto domāt tikai kā par transportu uz/no darba.

Guzis Reģ.: 23.08.2006
0 0 Atbildēt

Tādiem gadījumiem ir domāta auto noma.

Ja vajag lai nepieviļ - uzturi divas mašīnas. Nav tas tik kosmiski dārgāk, un var atļauties vienu ilgāk remontēt ja vajag.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Tieši tā - un cik noma izmaksās? Tie jau ir tie "neesošie" zaudējumi. Piedāvāt uzturēt divas mašīnas, ja tirgošanās ir par tās pašas vienas neremontēšanu, ir diezgan absurdi.

Guzis Reģ.: 23.08.2006
0 0 Atbildēt

Ja bija nauda rezervēt viesnīcas - tad atradīsies arī auto nomai. Tie nav zaudējumi, bet izklaides izdevumi. Izdevumi auto uzturēšanai ir pilnīga normāla parādība, kas nav nekas ārkārtējs, un auto ir jāparbauda un jālabo laicīgi, nevis pēdējā brīdī! Piegājiens "braucam kamēr apstājas" nav nopietna attieksme pret savu laiku un pienākumiem pret apkārtējiem.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Nevajadzīgi izklaides izdevumi nav zaudējumi? Patīk tava loģika, ka cilvēkam, kas jau ir iztērējis naudu, atradīsies vēl. Un pavisam neesi iebraucis sākotnējā problēmā - es šo tieši minēju kā argumentu, ka arī personīgo auto ir jāuztur kārtībā, nevis jābrauc kamēr iet.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

Ir 2. Otrā ir Alfa Romeo- pabraukties.

vieplis Reģ.: 09.02.2006
0 0 Atbildēt

taaneko, jautājums. Pieņemu, ka stāstat par 1 auto. Pieņemu, ka arī apkopi (eļļa, filtri, bremzes, benzīniem-sveces) veic servisu profesionāļi. Kā jūs konstatējat vajadzību remontēt? A vai B variants?

A) Dzinējs: neiet, streiko, gauss; vai patēriņš mainās; vai lampiņa panelī; vai citi varianti. Piekarē - klab, gaudo, ēd riepas, neturas uz ceļa, vizuāli defekti apskatē no garāžas bedres utt.

B) Regulāri uz servisu. "Lūdzu, apkopīti, un arī diagnostiku". Pēc tam "saremontēt" visu, kas "diagnosticēts".

Un vissvarīgākais - cik aizdedzes ciklos un cik kilometros pēc B rodas nākamie A? Gan tādi paši, gan citā galā, kur servisam nemaz nebija jābūt.

Un vēl , piekares sakarā - vai braucat tikai pa grants trepi un/vai tikai pa sliktu asfaltu?

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

B variants, tikai cita kārtība. Diagnostika, remonts, apkope. Šķidrumus, lampiņas pats, eļļa kā sanāk. Līdz A cenšos nenonākt.

Intervāls apmēram25- 30 k km- parādās nepatikamas luftes, pa kādai skaņai.

Ceļi- pilnīgi viss spektrs no meža ceļiem līdz starpvalstu šosejām.

vieplis Reģ.: 09.02.2006
0 0 Atbildēt

Kā novērots ar dažādiem citu marku pasažieru auto (radu un paziņu, kuri pēc garantijas turpina doties pie dīleriem vai citiem servisiem) - B uzreiz vai drīz atnes A. Pat pēc trekna gara rēķina par B. Ilgtermiņa salīdzinājumam būtu ideāli redzēt, kā pēc garantijas beigām uzvestos līdzīgs auto bez servisa B, tā vietā apkopi veicot pašrocīgi, ja ir tādas iespējas.

Guzis Reģ.: 23.08.2006
0 0 Atbildēt

Iespaids pēc LV servisiem - uz 3 salabotām lietām, 1 salauž. Un vari tikai cerēt, ka salauztais būs kautkas nebūtisks vai lēts.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Manam auto A ar sekojošu B (t.i. auto specifikas dēļ A iestājas pietiekami bieži). Sievas auto tikai B un nav bijis neviens A gadījums. B remontēšana gan netiek veikta tupi izpildot "visu, kas diagnosticēts", bet izvērtējot situāciju.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

Ekspluatācijas izmaksas ir arī atkarīgas no auto klases. Man patīk premium. Cik aiziet remonts gadā maksimāli nopakotas Karavellas vai Vito īpašniekam?

Un ko teikt par tiem, kas pērk diskus pa 400€ gabalā vai hromētus sū... Pa 200-300€ vai aplīmēšana mašīnas ar plēvi pa1000€ lai neredz cik sarūsējuši ir viņu nesen piektie auto vai papildus ieliek 1000 skaņas izolācijā lai varetu dzirdēt ko blakussēdētājs sāka.

Jūs esat smieklīgi.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti