Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lūdzu padomu. Lietots auto.

Miezis_69 Reģ.: 01.12.2012

Sveiki autotauta.

Vajag padomus. Padalās lūdzu katrs pēc savas pieredzes, kādu auto labāk pirkt sievietei. Braukšanas prakse neliela.

Viņas prasības automāts un pats auto ne pārāk liels, lai var ielikt specializētos bērnu ratus. Auto lietots.

Nu ķipa Wv Tourans vai Golfs-hečbeks vai Seat Altea vai Volvo V50 vai kaut kas līdzvērtīgs. bet izskatīsim jebkuru ideju.

No opcijām vēlams, lai ir parkingi. Vismaz aizmugurē. Bet nav obligāti.

Braukšana 70% pa trasi. Nedēļā plānots ap 350km.

Pie reizes jautājums kā tur ir ar tiem DSG automātiem?

Kādi automāti ir Volvo? Cik izturīgi, ja pērk lietotu auto.

Lūdzu tēmu neuzskatīt par spamu. Tiešām vajag idejas.

Iepriekš pateicos.

 
1 2
650 Reģ.: 25.01.2017
1 5 Atbildēt

Volvo suuds,ok,- undressteers, zaeebeers..Kurš ir beidzamoreiz redzējis apgāzušos xc ? Kuram diez tādam labticīgam tā ienīstā awd ierindas lietotājam ziemā vai dubļos šī te awd klātbūtne ir kaut kādā veidā "patraucējusi"?

Kurš pirarass diez ņemtu uz savu galvu kaut kādu exotisku suudu (kaut vai par velti..)- kia vai vēl szin ko, kad/ja viņam ir jautājums pēc gada/diviem to hlamu mainīt uz citu? Pie viņa 18k gadā tas 1 litrs lieka patēriņa izmaksā 200 eur.Nafigam to benzīna kia viņam? Atraugas no tiem laikiem- kad tas kia bij suuds no visiem viedokļīem,nevis kā "tagad".Tas pats kaut kādu citu nojātu to austrumnieku ar visu iespēju iekulties zaudējumos un pārpratumos,kad lielākas šaizes gadījumā viņam lietotu rezerves daļu vai kur nu vel ja visu mezglu her kur atradīsi.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Labticīgam nav patraucējusi, bet kā rādās, kaur kur ir tie "VISI", kuriem Volvo nepietiekami stūrējas. Tieši tiem jautājums - KO tu pirki un PRIEKŠ KAM, ja tas, ko esi nopircis tevi tik ļoti neapmierina.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Nu ja, te taču domuapmaiņa koncentrējas uz to, kuram/garāks no pašiem ieteicējiem.Beigās gan "izrādās", ka pats tēmas ierosinātājs pietiekošu laiku braucis ar v60,kā arī tēmas ietvaros (sākotnēji) tikai runāts par v50 (kas esot "mazāks par golfu;))".Manā tiešajā "redzeslokā" ir piem veseli 3gab "dažāda" izmēra volvo- nekad neesmu dzirdējis par kādām pagriešanās vai tamlīdzīgām morālajām grutībām.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 1 Atbildēt

Tu vienkārši esi auns: "Arī visi tie, kuri (tomēr) brauc ar Volvo un pat varbūt ir ar milzu autovadīšanas pieredzi - stipri lielāku nekā Tev, atzīmē slikto pagriežamību. Punkts."

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Neuzraujies tikai uz p-ersonālijām.Citiem vārdiem, iebāz tak sev sev to savu pieredzi kopā ar visu to p-tu.Es, atšķirībā no Tevis, ilgāku laiku "piedomāju" arī par to, kā viņus uzturēt tehniskā kārtībā.Piereedze te vienam/otram ir pa lielam galvenokārt interneta pjlūtīšanā ;p-unkts

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 1 Atbildēt

Neuzraujies pats - pat nepamanīji, ka tas bija ironisks citāts.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Nafig tad "kasīties" uz līdzenas vietas.Visi, plet,tik to vien dara kā kasās un savstarpēji noskaidro- kuram kas garāks un no kam kuras vietas kas aug.Sen jau ir aizmirsts, ko un kapc vispār gribēja tas tēmas ierosinātājs.Nopirks kādu eksotisku nelikvīdu- viss, čau, viņš ne to ka pēc gada tur uz kko labāku "nomainīs", bet gan nonstopā jaasies gan to gadu, gan to nākamgadu, kamēr/ja no tā suuda tiks vaļā.No otra gala- kas maisa tai meitenei iedresēt to braukšanu no vietas.Visi tie mazie volvo ir ar "gariem" ātrumiem un pabraukt var gan no vietas,gan gaitā.Nemāk ja ielikt ceturtajā, pofig, pa pilsētu ar trim ātrumiem tam ir ok.Drīzāk vēl pamēģini pats savureiz saproti un tad viņai iestāsti to, kad,atšķirībā no saprotama manuāļa, tur tas kaut kaads suudatomaats "velk" un kad pēkšņi tieši vajadzīgajā momentā viņš nefiga neiet.Visi tie vecie tomāti ir primitīvi suudi, un labi vēl ja tie kaut cik brauc pie relatīvi jaudīga motora.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 1 Atbildēt

XC AWD ir patraucējusi. Smiltīs gan. Radīja mānīgu iespaidu, ka visu var. Un pēkšņi izrādijās, ka ir daži specifiski ierobežojumi. Raka ārā vesels bars.

Tas zvērīgais understeer uz apgāšanos gan nevilka, bet uz grāvingu gan.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 0 Atbildēt

Nevis XC AWD patraucēja, bet tehniskais analfabētisms. Ja nejēdz ar ko Haldex atškiras no kārtīgas sadales kārbas, tad rakšana barā ir ļoti audzinošs un izglītojošs pasākums.

Tieši tāpat ilūzija par "zvērīgu understeer". Pamēģini pabraukt ar kārtīgu bezceļnieku un bloķiem, uzzināsi, kas ir īsts "understeer" un nesauksi par tādu lielas kastes vēlmi saglabāt taisnvirziena kustību mazliet ilgāk, nekā rallija auto.

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 2 Atbildēt

Ej tak tu.... XC ir normāls lohu auto un lietotājam nav jāstudē bibliotekā, lai to varētu lietot. Tā nav spectehnika.

Un gribētos arī no parastas tehnikas sagaidīt NORMĀLU stūrējamību (neiet runa par rallija naglu riepu saķeri). Pie visa, protams, var pierast, bet no otras puses - vai vajag?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
3 0 Atbildēt

Nu jau pats sapinies savā gudrībā. Ja tā nav spectehnika, tad nevajadzēja līst tur, kur nav jālien ar "normālu lohu auto". Un nē - SUV nekādi nav parasta tehnika no kuras sagaidīt tādu pašu stūrējamibu, ka mazauto ar zemu smaguma centru (pamatskolas fizika).

insekc Reģ.: 24.03.2003
1 2 Atbildēt

Nu ja grib lielu klīrensu un zemu smagumcentru, tad jau jāskatās uz Subaru. Pie tam būs vēl piedevām pastāvīgs 4x4, nevis automātiska pieslēgšanās, kā Volvo.

Izmērs? XV -> Forester -> Outback.

Katrs izvēlas pēc vajadzības.

Vecākajiem automāts tups (man gan īpaši netraucēja), bet toties nenokaujams. Kārbu remontnieki pat nezin, kas lācītim vēderā, jo neviens tāds nenāk priekšā.

Jaunākajiem variators, strādā perfekti (manuprāt). Par ilgmūžību vēl īpašas statistikas nav.

msh Reģ.: 16.04.2007
5 0 Atbildēt

Tie subāra tomāti vienkārši ir vajadzīgi tikai sievietēm, tāpēc arī ir "nenokaujams", jo kā tu tur mierīgi pukšķinot kaut ko nokausi Tikmēr, cik dzirdēts, subāra mešalkas gan mēdz birt - jo atšķirībā no sieviešu tomātiem, kuri bieži vien pieskrūvēti atmosfēriskiem nemotoriem, mešalkas parasti atrodas mašīnās, kur tām vienā pusē atrodas nikni rēcoši, vīlēti četru katlu turbiķi, bet otrā galā - divi velkoši tilti, kuri bieži vien ir apauti ar ežiem, un tas viss atrodas krusteniski ejošā imprezā...

Miezis_69 Reģ.: 01.12.2012
0 1 Atbildēt

Foresteram nav dīzeļu. Pieejamie uz šo brīdi benzīnnieki visi ar lielu nobraukumu un droši vien arī vidējo patēriņu.

insekc Reģ.: 24.03.2003
0 1 Atbildēt

Benzīnnieks ar LPG ir ekonomiskāks par dīzeli (12 l LPG uz 100 km). Subaru labi sadzīvo ar LPG. Manā ģimenē sievietes nav sūdzējušās par Forester automātu.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 3 Atbildēt

Miezis_69 Reģ.: 01.12.2012
1 0 Atbildēt

Nu ir tēma izplūdusi beztēmā Paldies visiem par ieteikumiem.

Tika apskatīts arī Škoda Yeti. Neliels izmēros, pietiekami ietilpīgs, ar augstu sēdēšanu, kas bābiešiem patīk Bet diemžēl ar mehāniku, jo automāti ir pieejami tikai sākot no 8k Eur.

Tā kā auto meklējumi turpinās. Noteikti atrakstīšos, ko paņēma.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 1 Atbildēt

Es kaut kā nemanīju nevienu ieteikumu,par franču autiņiem atbildes nebija, itkā tu nebūtu jautājis, vispār viena bija bet skopa.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Par franču auto mūsu platuma grādos nav īsti vērts runāt, kaut arī tiem ir vien laba lieta- tiem ir ļoti ekonomiski dīzeļi, pat BMW sameties kopā ar PSA mazmotoru dīzeļu ražošanā.

Patiesībā tad pat Fiat es uzsaktu par labāku risinājumu, ja pērk lietotu. Jaunu - nu tur protams frančus droši, bet vecs - kā saka 650 - "ir ļoti nelikvīds".

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Vissliktakie motori franciem ir tie ar kas razoti kopa ar BMV. Tie tika likti ari uz Mini, konkreti braki. Savukart labakie ir pasi vienkarsakie - Loganiem, Dusteriem utml. Vienigais tie mazie motori reti kad iet kopa ar automatiem

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 1 Atbildēt

Kas tev teica kad tie motori ir brāķi,tantiņa no tirgus?

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Jap, teorētiski tā sanāk. Kādam pazīstamam nav bijis mini vai peugeot, bet tā saka gan ka ir baigās auzas www.youtube.com/watch?v=fsFlFfTmUe8

Vispār jau "sadarbība"ar vāciešiem būtu jebkurā rakursā jāliek zem jautājuma zīmes. interesanti ko Toyota darīs ar savu jauno Supru, ko ražo BMW? Tur arī drīz nelīdīs ārā kkādi brinumi?

feciic Reģ.: 09.05.2008
2 0 Atbildēt

Stāsts sākās ar PSA dīzeļiem, kuri patiešām nav tie sliktākie. Tu sāc bāzties pa vidu ar atmosfērisku benzīnu, kurš nonāk šrota statusā dēļ tā ka BMW viņu ir uztaisījis tehnoloģiski tik advancētu ka pat dīlera “profi” netiek galā ar korektu diagnostiku, pieliekam klàt longlife eļļas un pilsētas ekpluatāciju un sanāk ka motors sūds. Tur pat nepareizas sveces var izsaukt nekorektu motora darbību.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Ok, gribēju tikai brīdināt, ka nevajag domāt šabloniski, ka ""frančiem ir labi dīzeļi""

Katrai kompānijai ar vesturi ir bijuši labi un arī slikti motori. Frančiem tie ir K sērijas motori(arī dīzeļi), ko uzstāda uz visādiem neciliem auto kā Kango, Logan,Duster u.c. en.wikipedia.org/wiki/Renault_K-Type_engine

bet viņi arī grib skriet pakaļ visai pasaulei(lasi - vāciešiem) un izstrādā visādus koprodukta brāķus. Piemēram tā sērija ar BMW EP6 un dīzeļu koprodukts tika radīts sadarbība ar FORD HDI/TDCi.......................kāpēc tad nerunā par labajiem FORDA dīzeļiem, jo viņi tak ir visos Mondeo,S-Max,C-Max,Galaxu un pat Volvo S40,80 utml.(Volvo piederēja Fordam)? tie principā ir visi franču dīzeļi

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

OK, PSA nekad nav bijuši izteikti slikti dīzeļi, tā globāli patiešām labie dīzeļi beidzās ag gadsimtu miju-ja ar labs pieņemam maksimāli mazas ekspluatācijas izmaksas(neskaitot degvielas patēriņu).

Par DW10- nu tie motori ir pietiekoši izplatīti lai būtu pagrūti noslēpt kādus globālus kāšus, plus pamatā tas motors nāk kastēs, kuras nav pelnījušas neko vairāk kā uzturēšanu braucamā stāvoklī tapēc arī motori parasti ir nolaisti. Sliktākais tur ir neremontējamas pjezo sprauslas, bet tādas jau tagad ir gandrīz visiem.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 1 Atbildēt

Mans liek domāt kad nav liela starpība kurš ražojis motoru, protams ir cimperlīgi dzinēnji bet ar pareizu pieeju viņu uzturēšanā viņi arī kalpos ilgi.Vispār ražotājs arī pieliek savu roku ātrākai dzinēja bojāejai nosakot eļļas maiņu ik pēc 20 000 km.Palasīju internetā par ep6 dzinēja problēmām,ziniet,biku smieklīga problēma visur rakstīta-sulo vārstu vāks.Tak nomainiet to blīvi,viņa tak nav mūžīga.Manam autiņam ir ep3 dzinējs, arī suloja vārstu vāks,1 stundas darbs un blīve nomainīta,vecā bija pārvērtusies par plastmasu, kā nekā drīz motoram būs 200 000 km.Redzeju vienu krievu video kur bija ieteikts ik pēc 30-40000 km nomainīt sveču spolītes, kā arī bija ieteikts nebraukt ar aukstu dzinēju.Maini eļļu ik pēc 10000 km un dzinējs kalpos ilgi.Nav tak daudz prasīts lai brauktu bez bēdām,vai ne?

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 0 Atbildēt

Hmm, kāpēc lai līstu ārā brīnumi - tie ir vieni no labākajiem motoriem kopā ar ZF8HP kārbu, tā kombinācija praktiski ir nenokaujamākais komplekts ko var dabūt uz šo brīdi. Protams ja gribas salīdzinātt ar pedējo veco Supras 2jz-gte - nu nebūs te iespējas tā virpot un celt jaudu baigi nepasliktinot dzinēja resursu, kaut gan arī laika jautājums.

Miezis_69 Reģ.: 01.12.2012
1 0 Atbildēt

Vot, par to es arī lasiju, ka PSA kopā ar BMW ir suuc.

Es gan pats jau nepilnu gadu braucu ar Volvo V60 mešalku 1.6D (D2), kurš laikam arī skaitās franču ražojums un neko sliktu teikt nevaru. Tfu, tfu, tfu patēriņš tiešām mazs, bet iet tas auto pietiekami jestri.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Glavenais nelasīt krievu forumus par šo un tiem akli neticēt. Kreivija ir ļoti specifiska valsts ar hz kādu degvielas kvalitāti un citādiem gļukiem (t.sk. servisu darba kvalitātes). Protams teiksim salīdzinoši tipa BMW kalpo tik krievijā vs Peugeot kalpo tik var puslīdz pieļaut, kau gan arī jānem vērā ka BMW drīzāk tiks lieta laba degviela bet vidējam Pegijam drīzāk kāda nu pagadās.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
2 1 Atbildēt

Pamet aci arī uz Ford s max ar 1.8 dīzeli.

feciic Reģ.: 09.05.2008
2 0 Atbildēt

1,8 nav ar automātu un nav ieteicamākais motors tam auto.

vieplis Reģ.: 09.02.2006
2 0 Atbildēt

Pirms pirkšanas un vēlāk apkopē jāpatur prātā, ka dažiem ir 2 zobsiksnas, nevis zobsiksna+ķēde. Otrā - zobsiksna eļļā, wet belt.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
5 0 Atbildēt
Miezis_69 Reģ.: 01.12.2012
4 0 Atbildēt

Izskatās jau labs, bet kā te saka- ar mešalku

Kaut kā iepatikās man tie iauto specifiskie termini ķīseļmašīna ar tomātu vien kā vareni skan

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
7 0 Atbildēt

Labākais ko iegūt šajā portālā - iemācīties baudīt pašus dīvainākās auto un iegūt logoreju

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
3 0 Atbildēt

Šaubos kad vispār var ko jēdzīgu nopirkt par 4500 EUR,ķem boļe dīzeli un automātu.

Miezis_69 Reģ.: 01.12.2012
4 0 Atbildēt

Es ceru tomēr vēl, ka noteikti ka var, ir tikai cītīgi jāmeklē.

Miezis_69 Reģ.: 01.12.2012
6 0 Atbildēt

Ko advancētā autotauta saka par šo izstrādājumu?

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/peugeot/2008/bnnlli.html

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
5 0 Atbildēt

Pieļauju iespēju kad km ir notīti.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
11 1 Atbildēt

Es saku to, ka šis ir tieši tas brīdis, pēc kura šim skaistajam Peugeot mazdžipiņam sāksies regulāri remonti. 6 gadi, 180 tūkst.km - tā ir jaunlaiku auto kritiskā robeža.

WALA Reģ.: 19.06.2002
7 0 Atbildēt

Jā bieži tā ir, pie šāda nobraukuma pie cenas ir jāatstāj 1000Eur rezerve lai var samainīt visādus tur divmasu spararatus, siksnas /ķēdes un tās elementus un vēl visādus sīkumus. Rezervi var neatstāt tikai tad ja ir iespēja parliecināties ka tās lietas ir tiešām jau mainītas pavisam nesen.

WALA Reģ.: 19.06.2002
5 0 Atbildēt

Lietoc kā īres auto Vācijā (protams jauns < 3K nobraukums) ap 1500km , bet ar manuālo kārbu. Pal lielam tur kur pilsētā ir normāli ceļi - ļoti braucams auto, pa Rīgu - negribētu tādu, bet varbūt ka tāda piekare ir ilgmūžīgāka par kaut ko mīkstāku a la Ford Focus.

ietilpībā ļoti OK, braucām 4 cilvēki es, dēls (abi > 1.85m) sieve un meita (<6gadi). Motors principā ļoti izdevies ( pat negribu atcerēties F Focus ar 1.0 litri pa Spāniju, kurš gan bij ar daudz mīkstāku gaitu). Nedaudz nepatīk tas ka jau dampis tuvojas 178K km, tie ir ~30Kkm gadā - padaudz auto kuru brauc tikai sieviete ( ja vien tas nav katru dienu uz darbu Rīgā un atpakaļ).

Teiktu ka jāizbrauc un jāskatās uz sajūtām, jo bračkam 300Kkm FFocus (bija no darbavietas garo gabalu skrējējs) ar 2 litriem zem haubes es par attiecīgo cenu pat teicu ka jāņem.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Mm, OK šitam LV nobraukums sākas no 17. gada ar 147255 pēc CSDD, aizdomīgi ...

Miezis_69 Reģ.: 01.12.2012
1 0 Atbildēt

WALA rakstīja: BMW 3 sērija universāis ar nav slikta izvēle, vienīgi baigi jāskatas kas bijis iepriekšejais īpašnieks ( šie ir populāri jauniešu vidū, tikai reti kurš to spēj uzturēt kā pienākas) - sūdīgi uzturēts BMW nav baigi labā doma, kaut arī kalpo jaunu ļoti ok tāpat. Var cerēt ka "spoortiski" noskaņotie jaunēkļi būs gājuši ar līkumu šādiem BMW automātiem:

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/320/blebmd.html

Nez, domāju, ka viņai būs grūti ziemā novaldīt pakaļpiedziņas auto. Braukt 50km pa piesnigušiem ceļiem ziemā, rīta agrumā ar bmw iesācējam būs riskanti. Kaut gan lasīju, ka 2l dīzelis esot nenobraucams un arī automāti esot labi. Tā raksta. Kā ir patiesībā hwz.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

nu kā lai tev saka, viens stāsts par padullu kolēģi kurš nevarēja uzturēt tad vēl ļoti pasvaigu savu 5. serijas (E39) BMW. Vienā piegājienā braucām kopā ar viņu ziemā pa Rīgu lielā sniegputenī ar vasaras diezgan lisām riepām (šķiet ka tad vēl pat pēc noteikumiem to drīkstēja darīt). tad ar'ira'dija cik labi strādā tā BMW visi braukšanas palīgi pie 60+km/h. tehniski tas auto pa to diezgan sildeno putru praktiski griezās kā pa sliedēm ( protams ņemot vērā ka slīd), protams vinš tur netaisīja pigporus kā "spooortisti" to dara, ka domā ka ir baigi labi uzbērt (kad slīd) lai vieglāk griežas utml. - nē mierīgi ripinot ne lieku bramzi ne gāzi spiežot - ļoti labi uzvedās uz ceļa. Protams ja braucot taisni "uzber" , tad gan iet škērsām ka prieks.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
5 0 Atbildēt

Iesaku apdomāt, varbūt vērts iegādāties vecāku auto, toties koptu un nenobrauktu? Arī nostāsies cenā virs tirgus cenas (jo, pilns ar leišu mizām bez zināmas vēstures), bet, ja sev?... Vācijā tādi auto IR gan, bet maksā dārgāk.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
2 0 Atbildēt

Iegāju mobile.de paskatīties pa cik tirgojas pežulis 2008 ar dīzeli,2013.gads.Lētākais maksāja 8000 eur bet izskatījās kad kilometri notīti(90 000 km). Toties ar nobraukumu 144 000 km maksāja gandrīz desmit štukas.

feciic Reģ.: 09.05.2008
2 1 Atbildēt

Ar tādu nobraukumu viņam vairāk arī nebūtu jāmaksā, cena vel pagaidām turas dēļ tā ka aktuālais modelis, pēc diviem-trim gadiem viņu varbūt varēs pārdot par pusi no pirkuma summas, ja vien nebūs jau pa vīlēm izjucis.

Miezis_69 Reģ.: 01.12.2012
3 0 Atbildēt

Pac interesantākais šajā visā auto aplūkošanas un pirkšanas procesā ir tas, cik dīvaini izturas pārdošanā izlikto auto pārdevēji.

No 11 sazvanītajiem, tikai 4 bija gatavi parādīt savu auto uzreiz vai citā laikā, abām pusēm pieņemamā. Pārējie izturējās apmēram tā- nu ko tu te zvani un mani traucē Zinot to, cik pārdot auto ir grūti, pēc personīgās pieredzes, tad maigi sakot ļoti izbrīna šāda attieksme. Nu kaut vai viens tāds kekss, piezvanu, šodien nevarot parādīt, jo tūlīt braucot uz jūru, savukārt vakarā arī nevarēšot, jo rīt agri uz darbu. lai zvanu kaut kad nākamnedēļ )) Citam atkal bija slinkums atbraukt nepilnus 10 km (es pac tajā brīdī biju bez sava transporta). Vēl viens atbildēja, ka mašīna stāv lidostas placī, lai braucu un skatos, pac būšot pēc nedēļas. Vēl vienam auto bija Rumbulā, kas nav nekas sevišķs, bet esot tur, auto ne atvērt ne vēl jo vairāk piedarbināt nevarēja, jo ne es, ne plača īpašnieks saimnieku sazvanīt vairs nevarēja..Tā kā tas pac apskates process stipri ievelkas un diezgan nogurdina šāda braukāšana un meklēšana pa tukšo.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 2 Atbildēt

Tāpēc ērtāk ir nopirkt jaunu Volkswagen T-Cross par 17 tūkst.EUR vai Škoda-Scala par 16 tūkst.EUR un braukt ar to desmit skaistus gadus! Un desmit gadus nenodarboties ar auto pirkšanu/pārdošanu.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
2 0 Atbildēt

Var arī pirkt mazlietotu kas tik iegādāts Latvijā,ietaupīsi kādu kapeiciņu.

650 Reģ.: 25.01.2017
4 0 Atbildēt

Plet, nu tu toč esi nelabojams.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 1 Atbildēt

Gan jā, gan nē. Cilvēkam esot ārzemēs, kā viņš tirgojamo auto var interesentam atrādīt?... Labi, ka pateica, ka lidostas stāvvietā vari jau sākotnēji ieraudzīt.

Citi vienkārši nav profesionāli tirgoņi, drīzāk uztver to kā plusu, nevis mīnusu.

Rumbulas tirgoņi - galīgi garām, gan ar savu attieksmi, gan tirgojamo preci

eidis Reģ.: 07.11.2001
5 0 Atbildēt

Ir laba pieredze dīlersalonā. Kilometri garatēti nenotīti, kautkādu garantiju arī iedeva, saremontēja ko aizrādīju. Godam kalpo 6 gadu. Nelūzt pa lieko nekas.

insekc Reģ.: 24.03.2003
3 0 Atbildēt

Man savukārt laba pieredze pērkot leišu "amerikāņus". www.plius.lt Pēdējie 4 auto tādi. Pēdējais Subaru Outback '15, nu jau 2 gadus LV būšu nobraucis un nenožēloju ne vienu brīdi. Protams visi bijuši sisti, bet jāskatās bojājumu vieta. Jāpērk auto ne vecāks par 2 gadiem un ar nobraukumu ne lielāku par 50 000 km. Tad iepriekšējais īpašnieks un viņa servismeņi nebūs savas līkās roķeles visās iespējamās (un neiespējamās) vietās bāzuši.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
2 1 Atbildēt

Kolēģis gribēja xc90,meklēja kādu pusgadu kamēr nopirka,cits kolēģis jau pēc nepilna mēneša iegādājās xc60 mums stāstot kad auto ideālā stāvoklī.Jau izlīda pirmā problēma, kondiška slikti pūš auksto gaisu, protams auto saimnieks izvēlējās dārgāko ceļu,uzpildīja bez diagnostikas un tagad tikpat auksts gaiss kā pirms pildīšanas.Pieļauju iespēju kad šo problēmu viņš tā arī atstās.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
2 0 Atbildēt

Kondiškai visdrīzāk sajūgs izbeidzies. Ir modeļi, kam pietiek pievilkt un pāris gadus vēl braukt, citiem tikai maiņa. Man Cr-v tas prieks izmaksāja ~140eur, iepriekš Outlanderim pievilka bez maksas. Iesaku kondicionieru servisu Senču ielā pie Nestes.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Vēl jau tur pastāv arī temperatūras un spiediena sensori.

torkjis Reģ.: 05.10.2013
0 0 Atbildēt

Jā, varbūt pietiek, ja nomaina "ezi" pārdesmit eur vērtībā un viss strādā.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Nu ja, bet labāk tak iejāt 10 eur un braukt bez kond, paskat reku drīz jau Ziema buus ;p

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

Vispār normāls meistars novakumē, un ja ir jēga iepilda gāzi. Tad nodiagnosticē un ja nepieciešams remonts, to gāzi atkal izsūc ārā. Respektīvi par gāzi nemaksā, ja vajag labot.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Man par gāzes nosūkšanu un atpakaļpumpēšanu kaut kādus ērikus paņēma, bet par pašu gāzi, protams, nebija jāmaksā.

Miezis_69 Reģ.: 01.12.2012
1 0 Atbildēt

Vakar tika apskatīts šāds variants: www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/520/ghhlx.html

Saka, ka ļoti patīk un citu nemaz vairs negribot... Jā, šis ir lielāks par golfu, tourānu kā sākumā minēju, bet ko tu sievišķim padarīsi?

Kādi būtu jūsu padomi?

feciic Reģ.: 09.05.2008
2 0 Atbildēt

Pēc stūres vien jau tur nobraukums x2, ņemot vērā cik daudz visa kā tur ir tad pat uzturēšana braucamā stāvoklī var prasīt patstāvīgus finanšu līdzekļus.

Bloks bloka galā, pneimopiekare aizmugurē, motors vēl vecais kam ķēdes problēma teorētiski iet secen bet ņemot vērā nobraukumu tur draud visas parastās dīzeļu problēmas.

Ja nosliecies par pirkšanu-obligāti izsit sērijas numuru caur datu bāzēm un normālu diagnostiku uztaisi pie kāda BMW spečuka. Tas auto ir daudz sarežģītāks kā pirmajā brīdī liekas.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 0 Atbildēt

Līdz pirmajam sniegam dabūsi... Pēc pirmā sniega arī - tikai ar pannu pa galvu, nevis to, ko gribēsi

Ja pērc auto vasarai un sievišķi ar visu auto plāno ieziemot, tad droši.

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 0 Atbildēt

Tad jau gan mazs autiņš , ko viegli noparkot

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

CSDD 2017 gadā reģistrētais nobraukums 187283, pēc tā kāds ir stūres rats nobružāts - es ar tam nobraukumam neticu !

Tātad lai šo vispār pat apsvērtu pirkt - gribētu zināt patieso nobraukumu !

Un vēl ļoti nepatīk no CSDD šis:

6.2.1.Virsbūves stiprību un citus satiksmes dalībniekus neapdraudoši deformācijas bojājumi

3.2.1 Redzamību vai izturību būtiski neietekmējoši stiklojuma bojājumi.

3.3.1 Sīki, atpakaļskata spoguļa izturību neietekmējoši bojājumi.

Tas izkluasās pēc kāda kas lēti pircis un ne sūda pat nav mēģinājis uzturēt, vai arī bijis taksometrs ...

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

A un vēl no iepriekšējās apskates:

Piezīmes: Nenozīmīga eļļas noplūde no motora (transmisijas).

Trūkumi vai bojājumi

6.1.3.2 Mehāniski bojāts barošanas sistēmas cauruļvads pie degvielas tvertnes.

4.5.2.2 Labais priekšējais miglas lukturis iestatīts par augstu.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 0 Atbildēt

Gribēju vienīgi pieminēt par to eļļas noplūdes ierakstu, ka tas ieraksts pats par sevi nenozīmē uzreiz ko sliktu. Man katru gadu šķiet ieraksta šito, kas beigu beigās ir bez maz vai servisā lašara nolējis drusku garām un motors ir netīrs. Bet praksē eļļas noplūdes nav. Protams, ka konkrētā BMW gadījumā, kā jau teici, jādzen pie spečuka, lai tiešām paskatās, kas par lietu.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 0 Atbildēt

Deformācijas bojājumi? Labots pēc avārijas?

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Verdikts - šo konkrēto BMW tavai dāmai un vēl jo mazāk tev -NEVAJAG !!!

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

pled paralēli darot citus smadzenes noslogojušus darbus sasipos loģikā, jābūt -

… vēl jo vairāk tev - NEVAJAG

JanJan Reģ.: 07.02.2018
1 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Tāpēc ērtāk ir nopirkt jaunu Volkswagen T-Cross par 17 tūkst.EUR vai Škoda-Scala par 16 tūkst.EUR un braukt ar to desmit skaistus gadus! Un desmit gadus nenodarboties ar auto pirkšanu/pārdošanu.

VWfan - Tev gadījumā tagad autosalonos mašīnas testa braucieniem nedod tikai ar līguma punktu, ka tev šitāds standarta teksts jāieraksta internetā?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
3 0 Atbildēt

Mani nepamet sajūta, ka pienāks tas brīdis, kad tie Fanam testēt devēji aptvers, ka viņa pozitīva rekomendācija ir briesmīgāka par atsaukumu. Fanam patīk un ir baudāms? Tātad jāturas no tā auto pa LIELU gabalu.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Gan jau kādā brīdī tie testētāji arī sapratīs, ka šis ir kadrs, kas atnāk, izmēģina, bet pirkt neko netaisās.

Kādā brīdī būs "Kungs, mēs jau labprāt,bet tieši šobrīd, kad jūs brīvs, nav iespējas auto izmēģināt".

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

vo, jaa, psec, shitik pareizi pateikt ;p būtu manas durvis,es,pletj, uzkārtu ka viņam ieeja banota, aka Kivičam raijanairā ;))

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

BMW E61 Vai gatavi uzturēt to pienācīgi (dārgi gan apkopes, gan remonti utt.)? Jo, savulaik ražotājs tam nav paredzējis "lētas detaļas un ekspluatāciju" Komplektā ar nezināmu vēsturi tā var būt finansiāla katastrofa. Manam bija oriģinālie 210tkm, kalpoja labi, bet tik un tā ik pa laikam bija rēķini ap 600 eur. Ak jā, tie kopā ar BMW E60 ir kādu laiku zagtākie modeļi LV, rēķināties ar bargu Kasko utt. ES NEPIRKTU

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

600 Eur nav dārgi ja nu kas, man Honda pat dārgāka sanāk ;)

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Domāju kad šāds auto sievietei būtu tieši laikā.

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/mercedes/b150/meinc.html

torkjis Reģ.: 05.10.2013
1 2 Atbildēt

Vot, nu kāda mārrutka pēc vispār tiek izskatīts dīzelis?!

Dīzelis jebkurā gadījumā būs braucis daaaaudz. Gandrīz 100% grozīts nobraukums. Patēriņš? Starpība būs ap 2 .. nu ok EUR 2,50/100km. Ja gadā nobrauc 15K, tie būs EUR 375. Plika turbīna 2 gadu ekonomiju iedzīs mīnusos. A sprauslas? DPF? Dīzelim arī hadene dārgāka. Un tās ir tikai paredzamās veca dīzeļa problēmas.

torkjis Reģ.: 05.10.2013
0 1 Atbildēt

ezis71 rakstīja: Domāju kad šāds auto sievietei būtu tieši laikā.

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/mercedes/b150/meinc.html

Kamēr iet. Kad jāsāk remontēt, tad sākas sūdi. Remontu sarežģītību varētu salīdzināt ar Land Rover, kuram pie katra sīkuma jānoceļ virsbūve. Un tās jau ir izmaksas, kas pārsniedz rezerves daļu cenu.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Nu gan tu vari fleitēt.

boliks Reģ.: 22.03.2004
0 0 Atbildēt

Šos nevajag savulaik bija, 2.0d ar sādu kārbu. Kārbas remonts izmaksāja 1,5 t.LVL.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Mersi ar 7 ātrumu automātu toč nevajag pirkt (tam B klases toč tāda nav), savukārt 5 ātrumu tomāts bija ļoti laba kārba !

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Ātrumā palūrēju - laikam tam ir CVT kārba, man laikam neceltos roka uz tā gada auto ar CVT. Tas tā vairāk subjektīvi, jo neticu tādām un to ilgmūžībai.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 1 Atbildēt

Domāju, ka šis varētu būt baudāms:

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/toyota/avensis/ecgho.html

boliks Reģ.: 22.03.2004
1 0 Atbildēt

Pārāk daudz avārijās pabijis 3.

WALA Reģ.: 19.06.2002
4 0 Atbildēt

Nez kā tad veicas ar auto atrašanu ?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Prakse rāda, nereti iegādāts tiek kardināli citādāks auto (pat klases, cenas utt. nianses) nekā te apspriestais

eidis Reģ.: 07.11.2001
4 0 Atbildēt

Droši vien tik ilgi maisies pa tirgu, kamēr trāpi uz tirgotāju, kas iebaksta tev jūtīgākā acī. Un tad top visādi jocīgi pirkumi. Vislabāk IMO padodas Purčika pamatsastāvam uzspiest uz "prestižšu". Tā tiek pārdoti līdz kliņķim nolaisti Audi, BMW un MB.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nevis tirgotāju, bet tirgojamo objektu. Viens paziņa aizbrauca uz dižo pilsētu meklēt C6 audī - šim apnika skatīties uz tīteņiem ar nopulētām stūrēm, beigās ieraudzījis smuku tādu gadu C klases eksemplāru, paņēma to.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Katram modelim reiz iestājas stadija,kad krasi samazinās ievesto eksemplāru skaits un visu reālo apriti uztur galvenokārt šeit uz vietas riņķojošie.Bet tie vietējie pats zini kādi ir- un, ja aptuveni tādi tie bija jau pirms vairākiem gadiem,ta kur nu vel šodien.c6 interesents ir idejiski drusku citādā attieksmes un izaugsmes stadijā,nekā cklases tīkotājs- kurš būtu tajā hierarhijā ieliekams tomēr drusku augstāk.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Precīzāk pateikt nav iespējams

Atgādināšu. Viens tāds pirkstu locītājs te Cayenne, te Landcruiser vēlējās, bet Forum Auto tam milzim reāli iepārdeva... Mazu Peugeot

JanJan Reģ.: 07.02.2018
1 0 Atbildēt

Tā jau klasika, protams. Ķengaragā pie noplukušām hruščenēm un dubļainiem pagalmiem, kur senos laikos bijis asfalts, arī pilns ar visādiem 15gadīgiem x5, lexus utt

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Pašam ar tādiem nav braukts? Bet gribētos...

Miezis_69 Reģ.: 01.12.2012
2 0 Atbildēt

Pagaidām nekā. Laika trūkums cilvēkam. Galīgs pašlaik.

Noteikti atrakstīšos, ko tad paņēma galubeigās.

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti