i_edgars rakstīja: Citreiz paprovē pastartēt lielu dīzeli ar ragā sasalušu aķi pie - 30 grādiem!
Edžu nemusini tautu! Tas nav iespējams! 12l dīzeļdzinēju sasalis (visās bankās ledus) nespēj iegriezt
i_edgars rakstīja: Citreiz paprovē pastartēt lielu dīzeli ar ragā sasalušu aķi pie - 30 grādiem!
Edžu nemusini tautu! Tas nav iespējams! 12l dīzeļdzinēju sasalis (visās bankās ledus) nespēj iegriezt
i_edgars rakstīja: Tikko blakus topikā raksta ka spriegotājsrullis maksā 100 Ls, pie kam nav tas dārgākais... Ja ja + siksna + nomaiņa un manam auto motora kapitālais remonts lētāk sanāk!!
Toties moderni un galvenais motors ir par 2 dB klusāks salīdzinot ar manējā ķēdes pievadu (mūžīgo!!!).
Tualetes papīrs arī maksā x,xxLs, bet var taču pakaļu slaucīt arī par brīvu- ar kļavas lapu, piemēram
Toties moderni- var drošāk baltas apenes valkāt (brūnā strīpa ) un podā noskalot...
Slinkais rakstīja: kungi, ziemaa klimata kopmressors vispabaa netradaa nevienam. tas saak sktradaat tik pie +4-5 vai nu kadaa siltakaa stavvietaa, bet taa pat tikliidz izbrauc kkur, araa, atkal amen.
Manam laikam kaut kāds defekts..., pie -1 slēdzās iekšā (protams, uz vietas stāvot, braucot hvz- uz kompresoru neskatījos )
Bet nu, ja mēs abi diskutētu par šo tēmu ar Rumbulas expertiem- mēs abi būtu lohi J0 tie borē, ka kondiška slēdzas iekšā tik pie +15
i_edgars rakstīja: Te atkal sākas izlekšana - aģitējam pirkt jaunu auto, tas nekas ka ir kuprainā Zapara lieluma, bet ka tik jauns!!
Tā jau laikam Latvijā pienākas ka vajag izcelties da ar jebko, ka tik neatpalikt no kaimiņa.
Mans tēvs savulaik tā arī izdarīja - par esošo naudu nopirka auto, ka tik jauns - Zaparu! Pēc 3 gadu nīšanas pārdeva to un pusi naudas nodzēra, kaut arī nebija nekāds dzērājs. Uz priekšu!! Tie kas grib sū.., bet jaunu!
Es vienmēr esmu pieturējies pie sistēmas: no sākuma izvēlies sev piemērotu auto un tad skaties kura gada vari atļauties nopirkt.
Ir jau arī otra galējība! Salāpītās bikšelēs sēž pie 7. Benbja stūres ar lielu benzīnnieku, gāzes balonu bagāžniekā... un izbraucot no vārtrūmes uz galveno ielu sāk ekonomēt - vismaz 2 km vajag lai ieskrietos līdz 50 km/st!! Vai zemnieks ar A-8 atbraucis uz daudzstāveņu pagalmu, no tā bagāžnieka tirgo gaļu vai pienu!
Tā arī ir tikai un vienīgi izlekšana - nu neņem to ko nevari atļauties uzturēt!
Lasu un jūtu kaut kādu sāpi tavos tekstos..... Brauc ar skorpi....., slavē skorpi, bet dvēsele pilnīgi brēc pēc jaunāka auto.....
Ehh, grūti tev.....
ValdisM rakstīja:
krishus rakstīja:
i_edgars rakstīja: UN ja tāds auto patrāpās nopirkt pēc kādi 5 - 7 gadi dzīšanas?? Tam visa sula jau ir nosmelta pilnībā!
400 km X 20 dd X 11 mēn = 88 000 km jau 1 gada laikā!
Te kaut kas nelīmējas kopā.....
"i_edgars rakstīja: 400 000 km lielākā daļa tagadējo auto nav spējīgi izturēt! Tie nav vecie Merši, kur miljons bija parasta lieta. Priecājies ka 300 t km noripo, tālāk jau vai tolmets vai kapitalka! "
88k x 5gadi = 440k
88k x 7gadi= 616k
Koroče man sanāk, ka mūsdienu auto no DE pēc 3,5 gadiem iestājas zvezģec......
nevajag iespringt par cilvēku aizspriedumiem. Tie cilvēki kas auguši psrs laikos un taisījuši kapitalkas pie 100 tk vai 200tk nobraukuma, tie protams, ka psiholoģiski nav spējīgi pieņemt , ka auto var būt 400,600,800tk nobraukums.
Bingo! pilnībā piekrītu!
p.s. es neiespringstu, es vnk pieduros
WALA, neiedziļinies
Vnk pie.isos viena "kompetenta" cilvēka diviem dažādiem postiem, kuri atmetas viens pret otru
Tb, pēc i-edžiņa teorijas, sanāk, ka mūsdienu a/m jau vajadzētu dabīgā nāvē apmirt jau iekš DE........, bet tā īsti laikam nav, ne?!
Piedodiet, safisos meistarībā 4,5 gados
i_edgars rakstīja: UN ja tāds auto patrāpās nopirkt pēc kādi 5 - 7 gadi dzīšanas?? Tam visa sula jau ir nosmelta pilnībā!
400 km X 20 dd X 11 mēn = 88 000 km jau 1 gada laikā!
Te kaut kas nelīmējas kopā.....
"i_edgars rakstīja: 400 000 km lielākā daļa tagadējo auto nav spējīgi izturēt! Tie nav vecie Merši, kur miljons bija parasta lieta. Priecājies ka 300 t km noripo, tālāk jau vai tolmets vai kapitalka! "
88k x 5gadi = 440k
88k x 7gadi= 616k
Koroče man sanāk, ka mūsdienu auto no DE pēc 3,5 gadiem iestājas zvezģec......
msh rakstīja:
... un piedevām tevis minētās mizas jau ir no rūpnīcas domātas braukt un nodot tolmetā
vw..bla,bla,.....muteres gopls bla, bla, bla....
Psc...., gribēju jau runāt par jūras vējiem un mitro gaisu..., bet palasījos allcar.lv- nu ir arī normāli puikas Liepājas pusē....
msh, pacel tēmu allcarā par mazmotoru un lielmotoru resursiem!
i_edgars rakstīja: 400 000 km lielākā daļa tagadējo auto nav spējīgi izturēt! Tie nav vecie Merši, kur miljons bija parasta lieta. Priecājies ka 300 t km noripo, tālāk jau vai tolmets vai kapitalka!
Bļē, man bembim(2000') jau 303 tk......, kādam nav tolmeta nr?
Edgariņam kompetence lien ārā pa visām vīlēm...
Atcerējos viena klienta stāstīto: paņēmuši pa saldu cenu iekš SE volvo s80 dīzeli, 2002.g. 280 k km uz šiltes (bijis taxi)tirgošanai tālāk. Tiem likās padaudz, vajag pamainīt..., tad atklājās, ka noskrējiens jau vienreiz mainīts- patiesais: 760k km sc:
msh rakstīja: WALA, ko tu pīpē, kāds mašīnas motora litrāžai sakars ar motora resursu?
Vistiešākais ohh:
Seene rakstīja:
TDIOTS rakstīja:
bēt 'piestrādājot' , kas USSRkāriem bij vajadzīgs 'by default' , tas 'mēsls' arī uz 200km/h bij dabonams
Uz 200??? Ar kieģeļa cienīgu aerodinamiku un 1.5 atmosfērisko un tehnoloģiski atpalikušo dzinēju Esi tak reāls...
Man pirmais auto bija 74.g. M412. Viss original un 150km/h gāja! Nopietni
....."nedarbojas turbīna" .....wtf? Noķīlējusi?
TDIOTS rakstīja: Kad bij sniegs , auxjenno daudz [P] vietu uzradās -nevienu BMW(un vēl paris RWD megarulzu ,no sava poģika neredzēju) taxšto RWD rulzz ņewjebenno itīpaši LV ziemās
P.S. pašam gan būtu pouxj RWD vaj FWD jo ih bin ''orjol'' , bet tas jau cic stāsc
P.S.S. bet tā kā esmu 'lauķis'' , labprātāk lietoju AWD,FWD un tikai tad RWD...
P.S.S.S. Sviesc nedos satirst - kautkā tos RWD , pie viņa mājas Juglā , ziemā īpašī neredz
Šitajā tekstā kaut kā baigais iespringums jūtams
taaneko rakstīja:
krishus rakstīja:
i_edgars rakstīja: krishus - es pāris lpp atpakaļ arī rakstīju, ka vēl līdz šim neesmu atļāvies jaunu auto. Un ja 3,14si būs arī turpmāk pie varas tad drīz vispār nosprāgšu! Kopš 94 gada mani izdevumi krietni ātrāk ir auguši kā ienākumi (vienīgi tad bija 2 bērni un māte pensionāre, bet tagat vairs nav!)
Nu re, nonākam pie tā, ka auto izvēli pa lielam nosaka finansiālais stāvoklis
Es jau arī labprāt brauktu ar kāda 2007.g. M6..., bet nevaru atļauties. Savas iespējas apzinos- tapēc braucu ar 12gadīgu 7er
p.s. tavam viedoklim par priekšpiedziņām gan piekrītu par 100% FWD sucks
kas M6 ir labāks un vairāk slīdzinot ar 7? un ko no tā visa, kas ir m6 pie zināmām naudām nevar pārlikt uz 7?
Ar kuru 7er salīdzina?
Bet tā dzinēja jauda, sportiskāka balstiekārta, pašbloķējošais reduktors u.t.t.
Ja salīdzina ar manu e38, tad pieļauju, ka braukšanas komforts ar varētu būt lielāks..... Tas, kam man personīgi rociņas varētu būt par īsu, ir starta cena + uzturēšanas izmaksas...., jo jebkurš ///M uzturēšanā ir dārgs Nu, protams, ka man dārgs, ir gana cilvēki, kas var tādu gan nopirkt, gan uzturēt.
p.s. to M6 tik salīdzinājumam pieminēju, jo vnk patīk man tas auto
i_edgars rakstīja: krishus - es pāris lpp atpakaļ arī rakstīju, ka vēl līdz šim neesmu atļāvies jaunu auto. Un ja 3,14si būs arī turpmāk pie varas tad drīz vispār nosprāgšu! Kopš 94 gada mani izdevumi krietni ātrāk ir auguši kā ienākumi (vienīgi tad bija 2 bērni un māte pensionāre, bet tagat vairs nav!)
Nu re, nonākam pie tā, ka auto izvēli pa lielam nosaka finansiālais stāvoklis
Es jau arī labprāt brauktu ar kāda 2007.g. M6..., bet nevaru atļauties. Savas iespējas apzinos- tapēc braucu ar 12gadīgu 7er
p.s. tavam viedoklim par priekšpiedziņām gan piekrītu par 100% FWD sucks
i_edgars rakstīja: Te ieminējās, ja var atļauties...
Man šefs var atļauties nopirkt jebkuru kaut cik necik sērijveidā ražotu auto, bet uzskata par idiotiem visus kas to dara! Pa 10 gadi ko pie šā strādāju ir jau nomainījis 1 Saabu un 3 Meršus. Pērk 1 - 2 gadus vecus, jo nopērkot pie dīlera, un pat izstumjot auto pa vārtiem ārā no salona jebkurš jauns auto zaudē 25% no pārdošanas vērtības! Cilvēks māk skaitīt naudu! Gan pašam pietiek, gan saviem darbiniekiem var maksāt pietiekami labas algas. Tur pat līdzās ir cits diezgan līdzīgs uzņēmums, bet šefs pērk tikai jaunus auto.... un vienmēr sūdzās, ka neviens nenāk strādāt, un ja atnāk, tad izrādās nemāk strādāt... Vienīgi nekādi nesajēdz, ka 5 Ls dienā par 12 st darbu šajās dienās ir krietni pamaz!!
Es par atļaušanos ieminējos ...un tu ar savu postu to savā ziņā apstiprini
Ja reiz visi prātīgie un tie, kas naudu prot skaitīt pērk 1...3g vecus auto, tad kāpēc tu brauc ar 20gadīgu? .....,jo nevari atļauties.... Vot i viss.
Arī ECU mēdz būt nepastāvīgi simptomi Man reiz bija EBS bloks, kurš gļukoja (panelis daudzkrāsains, pastāvīgi deg "stopi" ) tikai kamēr kabīne auksta , kad uzsilst- viss čiki Ar ELC (gaisa piekare) ar ir bijis līdzīgi....
taaneko rakstīja:
Aha... a ko darīt ja sapņu auto jau ntos gadus vairs neražo?
Jārērk lietots
Tak, katrs izvēlas auto pēc savām iespējām. Ja var atļauties ņem jaunu/ mazlietotu dārgu, je nevar- brauc ar 20gadīgu. Ir jau, protams, kas uzlec augstāk par dirsu, bet nu tie agri vai vēlu tāpat saprot, ka ierāvuši zarā
Nu man vēl nav bijis, ka uzrāda iekšēju kļūdu vadības blokā, bet vaina izrādās kaut kur citur. Parasti arī ar bloka nomaiņu viss beidzas Es gan nestrādāju ar meršiem.....
A nav iespējas no tāda paša sprintera to bloku paņemt uz izmēģinājumu?
i_edgars rakstīja: Ko šeit darīt cilvēkam kas grib pakonsultēties, nevis tukši papļūtīt???
Ar ļoti retiem izņēmumiem kāds pēc kādas nedēļas kaut ko kompetenti atbild, bet nu ļoti reti.
un to visu saka, tēls, kurš pats vienmēr sniedz tās KOMPOTENTĀS atbildes,
Tu tak pats te esi atnācis paumņičiķ, nevis pakonsultēties
anonimikis rakstīja: RAFus savā laikā pilnīgi visus tā testēja. Jo atdod varēja tikai pēc obkatkas, tās laikā gandrīz puse palika uz ceļa. Kaimiņš savā laikā strādāja par testētāju, daudz interesanta izstāstīja.
Nu gan jau MB, BMW, vai spļAUDI testētājiem ar būtu daudz stāstu, ko stāstīt varbūt nedaudz mazāk, kā RAFam, bet būtu
Bet anyway- testiem un izmēģinājumiem tiek pakļauts da jeb kas, kas vēlāk tiek likts uz konveiera Arī par eļļām runājot- diez kādā veidā rūpnīcas nosaka tās prasības, kuras jāizpilda eļļai konkrēta mezgla/ agregāta eļļošanai? Protams visādi aprēķini ut.t., bet noteicošākais faktors tomēr ir testu/izmēģinājumu rezultāti
Chankaishi rakstīja: Vieniigais - vai auto razhotaaji to gribeetu - kljuut par izmeegjinaajuma trusiishiem?
Avotiņa efekts
Tak 100% visi ražotāji ir izmēģinājumu trusīši Jebkurš agregāts tiek pakļauts ntajiem izmēģinājiem, gan laboratorijās, gan arī reālos eksplutācijas apstākļos! Tā kā mums ir salīdzinoši mazs tirgus, tad šeit tā prakse nav tik bieži sastopama- taču ir diezgan plaši sastopami gadījumi, kad rūpnīcas piedāvā klientam nomainīt kādu agregātu (tai skaitā arī dzinēju) uz izmēģinājuma laiku reālos ekspluatācijas apstākļos. Pēc tam maina atpakaļ un sūta uz rūpnīcu atpakaļ- uz ekspertīzēm. Pie mums (LV) zinu tikai vienu tādu gadījumu, kad tika testēti mežinieka tilti. Vienas firmas visām mašīnām nomainīja velkošos tiltus (protams, par rūpnīcas līdzekļiem) un tas viņus ekspluatēja 2 gadus, pie kam- mazākā defekta gadījumā, bija jāmaina viss tilts un esošais sborā jāsūta atpakaļ uz rūpnīcu (ar visu eļļu iekšā). Un pie apkopes, pirms nolej eļļu bij jāpaņem eļļas paraugs nosūtīšanai
Lielajos tirgos (skandināvija, Vācija, UK, Brazīlija, Austrālija, u.t.t.) tā ir diezgan izplatīta prakse
Man logu apsk. sūknītis jauns maksā 24LS....
I-edgars ir UK?