Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4
vinstrol 29.12.2007 22:17
vinstrol 28.12.2007 21:39

kādreiz ap 97.g arī meklēju merzavecu ar 116. kasti un v8 restaurācijai ,par normālu cenu visi bija papuvuši(tipiskajās meršu vietās) par teicamā stāvokli vācijā prasīja 20-25kilomarkas.Beigās paņēmu 560 126.kasti-pabraukāju nedaudz-pārdevu.

vinstrol 28.12.2007 16:56

kļūda jābūt----cgi.ebay.com/...

vinstrol 28.12.2007 16:52

www.metacafe.com/... ---z28 pakaļējās lampas -cena smieklīga. cena šeit ap 50ls-caur bay.lv

vinstrol 28.12.2007 16:26

cgi.ebay.com/... cena šeit ar piegādi būs kādi 50 ls par abiem ,laiks caur bay.lv 1-1.5ned (ar lidmašīnu) ir pārbaudīts. priekš otrā auto tas nav daudz. Par vojagieriem nezinu-tas ir viens no amerikāņu auto ko jāapiet ar līkumu ,tādu ir daudz-pārsvarā visi ar 4 cil un 6cil dzinējiem(neoni,sebringi,cavalieri utt.).IR viena likumsakarība-detaļas maksā dargāk visiem Usa auto,kas domāti eiropas tirgum,tajā skaitā vojagieris.

vinstrol 28.12.2007 15:54

jā tam 911 laikam nebija turbīnas. Vācijā 2000.gadā ņēmu no plača izbraukt 911 un 944(tam gan bija -2.5 turbo) Bet sajūta ka ir turbo bedre bija abiem-riktīgi rāva pēc 3000 rpm.

vinstrol 28.12.2007 14:44

Camaro Z28 1999--- ir 6-pak manuālā ,un automāts tāds pats kā uz suburbana! Resurss pietiekošs(jākustina2x vieglāka mašīna) pavarotņiks usa maksā 10-15 usd ar sūtīšanu ne vairāk kā 20ls

vinstrol 28.12.2007 14:19

Pilnīgas blēņas. Nav vairs 1995. gads .Amerikāņu auto detaļu Rīgā ir pilns ,dažreiz ir vairāk kas uz vietas,kā audi Ww .Maksā kapeikas(dolāra kurss un USA cenas) Ja nav Rīgā ,tad ir eiropas noliktavās .

vinstrol 28.12.2007 11:52
vinstrol 28.12.2007 11:45
vinstrol 28.12.2007 11:43
vinstrol 28.12.2007 11:40
vinstrol 28.12.2007 11:37

Rakstā www.phy.duke.edu/... ne viens nesaka ka camaro z28 ir labāka vadāmība par porshe 911 .Tā atpaliek ,bet tikai par 1 punktu no 10(stering feel) ,kas auto ar aizmugures monotiltu ir fenomenāli labi,jo Porshe 911 var uzskatīt par vadāmības etalonu. Ar 911 esmu braucis tikai nedaudz pa pilsētu,lai brauktu dinamiski stipri jāspaida pedālis(ir izteikta turbo bedre).Ar z28 pabraukāju vairākas dienas.Rij priekš tāda motora fenomenāli maz ,pilsētā līdz 17l (motors visu laiku strādā tukšgaitā -līdz 1000rpm).Uz šosejas 200km/h-puspedālis gāzes.pie 3000 rpm!.Zem 130km/h var palīst zem9 l. 5.7 motors tuningojas elementāri (ar piedāvājumiem un komplektiem pilns internets),lai vēl uzforsētu porshe 3.6 turbomotoru jāpamokās.

vinstrol 28.12.2007 3:32
vinstrol 28.12.2007 3:30
vinstrol 28.12.2007 3:28
vinstrol 28.12.2007 3:25
vinstrol 28.12.2007 3:18
vinstrol 28.12.2007 2:20

Te iet runa par 4.paaudzes Camaro 1993-1998.Bāzes modelis 3.8 V6-Camaro nosaukuma necienīgs(1.paaudzes Camaro 60.g sāk. bija jaudīgākā sērijv . mašina pasaulē-virs 400zs) un Z28-5.7 l ar nesalīdzināmi labāku vadāmību un daudz ef . bremzēm, par dinamiku nemaz nerunājot.1998.g beigās notika ļoti būtiska Camaro Z28 modernizācija(daži to sauc par 5.generation).1).Sāka uzstādīt nedaudz deforsētu corvetes motoru LS-1 power 5.7(ko par kapeikām var forsēt atpakaļ un uz augšu-līdz pat 1100zs zem 3 sek.-100-Amērikā viens no populārākajiem ielas drag modeļiem-skat saitus pa camaro z28 ar LS1.LAi forsētu līdz tādā jaudām vāciešus vai japāņus vajag 10x vairāk naudas.) 2) Tika palielināta par 50% visbūves cietība(hidropresēšanas tehnoloģ) 3) Nelielas izmaiņas dizainā 4) ESP sistēma (atslēdzama).5)uzlabotas bremzes,visi vent. diski. Ir nācies pabraukāt ar 1999.g Z28 .Biju pārsteigts par perfekto vadāmību(ar atkarīgo aizmugures piekari!) un rāvienu-tuvojas corvetei.Subjektīvi iespaidi labāki par BMW M5 ar 5 litr mot.Latvijā ,Igaunijā ,Lietuvā Camaro Z28 1999-2002 atrast praktiski neiespējami.Vācijā var -cena virs 12000e. Amērikā -nesists 10000-20000 USD. SS.lv tirgojas Pontiac firebird trans am 5.7-camaro z28 dvīņubrālis(arī LS-1 motors) . Mustangs pat ar jauno V8 (no 2000.g)-testos atpaliek no z28.

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti