Kārtot: Augošā secībā
1 2
vinstrol 09.05.2008 23:24

bobcat rakstīja:

vinstrol rakstīja: Vai bay.lv vēl ir dzīvs? Ir kāds darbinājis pēdējā mēneša laikā?

da labāk pašam izveidod useri ebaja un reģistrēties paiplā. man patīk lietoju jau otro gadu un ir o.k

Tā arī vajadzēs darīt. Bet atcerējos ,ka man uz bay.lv konta jau kādu laiku atpakaļ palikuši kaut kādi 25 ls. Pamēģināju šodien nopirkt vienu cacku , bet neizdevās-saits izskatās tā kā nosprādzis.

vinstrol 02.05.2008 18:27

WALA rakstīja:

vinstrol rakstīja: ... Virs 250 000 sāka birt visi gan bmw,gan merzavec benz ,gan amerikāņiutt. Nācās 4.g nobraukt ar tādu it kā izturības etalonu ,kā 80.landcruis 4.2 d, pēc tam ar dodge durango 5,2. ...

Par pirmo daļu man grūti piekrist, ka 250 kkm autiņi sāk nopietnāk birt. Ar MB E diesel automātu krusttēva pro šofera pieredze visnotaļ pozitīva, tas nekas ka modelis viens no tiem ko uzskatīja par dranķīgāko MB vēsturē.

-----vecie vācu auto nebirst pie lielim nobr., tad kad visu expl laiku ir ievērots vācu pedantisms tehn.. rem. un apk.(parasti kāds no īpašniekiem biogrāf. ir jau sabojājis).Vispār pedantisms sevišķi patīk BMW,bet pietiek nedaudz atslābināties un šāksies rem. Jaunos (pēc 2000.g ) dažreiz neglābj arī tas--vienam vw turbodieselis(2005) noklājās pēc uzreiz pēc garant. -apkopes strogo pie dīlera.

vinstrol 02.05.2008 14:26

Bezjēdzīga diskusija salīdzināt vācu ,amerikānu,japāņu auto,jāskatās konkrēts modelis. Man praktiski ir bijuši visi-5.,7.bmw,mb s-class,toyota-landcruis 80 ,utt.,2 paaudzes camaro z28.utt. Virs 250 000 sāka birt visi gan bmw,gan merzavec benz ,gan amerikāņiutt. Nācās 4.g nobraukt ar tādu it kā izturības etalonu ,kā 80.landcruis 4.2 d, pēc tam ar dodge durango 5,2. Secinājumi -durango izturības ziņā ne ar ko neatpalika,tikai detaļu cenas 2x mazākas.,degvielas izm.(gāzes iešpr.)arī mazākas.Bezceļos arī izbraucu visur tur ,kur ar landcruis. Bija Bmw 7-haizivs,pirkta no bundesvēra pulkveža-perfekts auto,vadāmība super(subjektvi labāk patīka par 2005. g 735-kaut kāds pamīksts) ,3 gadi bez probl. Pēc tam 5. bmw ar 3.5 v8- bira viss pēc kārtas,galvas blīve, termomuft, radiat, ātrumk. utt. No usa auto noteikti pieverstu uzmanību corvettei un camaro Z28 ar (abi ar ls1 mot)-usa pašlaik var dabūt par saprotamu cenu.Kaut k''adā bmw vācu forumā lasīju ka LS1 5.7 motoru bija iebāzuši M5 nokauta 5.o vietā. Kaut gan 5.7 ir formāli 350 zs 400zs vietā,rāviens palika tas pats ,bet elastība uz zemiem apgr. uzlab. LS1 -1999.gadā tika atzīts par labāko sporta motoru pasaulē. Tā ka ir arī amerikāņiem normāli auto ,tikai jāatzīst'loti mazs procents,pie mums tādu praktiski nav(savezti visādi lēti nelikvidi m300 utt.)

vinstrol 25.04.2008 21:04

Paradoxāli bet pabrauktiem motoriem (virs 200 000) karstā vasarā tiek rekomendēts liet dārgo mobil rally formula 5W-50,jo tā saglabā augstu viskozitāti pie 100 grādiem un augstāk. liqui moly arī dārgajā galā ir analogs. Ielejot parastu šķidru sintētiku, kas vairāk domāta ziemai,lielā karstumā stāvot korķos padilušam motoram var nokristies eļlas spiediens.

vinstrol 13.04.2008 21:11

bmw ir tikai tie,kas ieskrienas 0-100 zem 6 sek.,pārējie ir rūpnīcas brāķis(recall).

vinstrol 13.04.2008 0:35

Apskaties labāk cik maksā diski 20\'\' piem x5 4.8 šeit:www.tirerack.com/... -lētākos var nopirkt par 139usd,borbet-ap 300 usd. Un cik maksā lētākie pie mums.

vinstrol 13.04.2008 0:14

Leksika es domāju ir ļoti atturīga. Lai atspoguļotu reālo dzīves īstenību jālieto cita lexika,ko te formāts neļauj.

vinstrol 12.04.2008 22:23

man bija probl. ar hroma diskiem,starp riepu un disku -pagaidu risin. notīrīt+ hermētiķis.Cilvēki teica,ka hr. diski neder mūsu netīrajām ielām,vai arī katru dienu tie jāmazgā. Un vēl teica,ka hromu notīīt nav iespējams ne ar kādām tehnoloģijām. Ir bijusi situācija-prastaks nopērk jaunus hr. diskus pie obnagļevš. comersantiem pa 2000 ls un pēc 1ziemas jāmet ārā.

vinstrol 11.04.2008 12:01

mp3 kā formāts ir mēsls(tāpat kā visi sakomresētie mp4,divx utt.),kur nu vēl caur modulātoru.

vinstrol 27.03.2008 22:35

grandam 1993-1998 un 1999-2004 kopīgas ir tikai viena no razdatkām-NV 242 un viens no motoriem 4.0(jaunākajam uzlabots). Tā 1999-2004 uzprojektēts pilnīgi no jauna(citu kopīgu mezglu jeep.avtograd.ru/... .

vinstrol 27.03.2008 21:57

Kādreiz man bija 80. landcruisers 4.2d ar visiem 3 bloķiem. Pēc tam pabraukāju ar Durango 5.2 selec trac kārba -gāze ,aizmugur. tilta pašbloķis. Vispār bezceļos izgāja visur tur ,kur landcruisers.Degvielas izmaksas mazākas, kā 4.2 dīzelim.Arī uz šosejas stabīls ar pareizajiem amortiz.(nesasverās).Masīvs rāmis (bezceļos neizļurkāsies). Granda plusi(1999-2004)-dizains(subjektīvi labākais no visiem suviem-arī jauno grandu,x5 utt.),dinamika-4.7. Mīnusi-sasverās pagriezienos(var nedaudz izārstēt,bet jāieguldās piekarē-tunings).Nesošais kuzovs- rāmis integrēts(iespējamas kuzova deform.extrem bezceļos, bet var nostiprināt-info no forumiem).Bet abiem ir vēlama selec trac kārba. Durango part time kārba nekam neder(nevar braukt4X4 pa šoseju un normālā ātrumā-nav starpasu difa. Grandam quadra drive un qudra trac2 strāda labi,bet selec trac tomēr ir labāka.

vinstrol 27.03.2008 15:21
vinstrol 27.03.2008 15:16
vinstrol 27.03.2008 15:08
vinstrol 26.03.2008 18:56

Paskaties kādu Durango ar gāzes iešprici,bet tikai ar select trac razdatku.

vinstrol 25.03.2008 18:35

Overlandam ir vairākas versijas pēc cietības,viscietākā viena no eiropas 4.7 HO versijām--tā vismaz raksta cilvēki forumos. Gadus 5 atpakaļ nepaņēmu parasto limited 4.7 tikai sasvēršanās dēļ pagriezienos ,citi atkal saka ka nav bīstami,tikai tāda sajūta mīkstās piekares dēļ. Ar overland 4.7 eiropas versiju nav nācies braukt.

vinstrol 25.03.2008 17:59

Pagriezienos labi uzvedas overland versija(no 2002.g). pārējiem jāpiestrādā pie piekares(var uzlikt viscietākās overland versijas atsperes, amort. un stabilizat.).Bet ja pa asfaltu brauc mierīgi var palikt tāpat. Paradoksāli,bet aļnu testos uz asfalta rāda labus rezultātus, starp 2001.g suviem, paaižot priekšā tikai veco x5--www.5koleso.ru/...

vinstrol 22.03.2008 19:04

maziņš viņš maita ir, ļoti maziņš.

vinstrol 08.03.2008 21:00

Jāskatās kā restaurēts,krāsots kuzovs. Ja viss ir ok momentāli jādzen uz Tallinu antikor. apstrādi(vienīggā tuvākā vieta kur var apstr.ar oriģ. rust stop canada tehnoloģ., vēl Pēterburga.).Cik esmu lasījis forumus krievijā un citur -rust stop ir viens no retajiem prepar. ,kas reāli strādā. Apstrāde ilgst dienu,maksā latos apt. 140 ls. Dažādi sastāvi jaunām un vecām maš.Rūsa ir arījaunām mašīnām tikko no konv.Krievijā bija pētījuši jaunu 5. bembi tikko no konveijera ar mini videokamerām, ar ko veic medicīn. izm--lanžeronu iekšpusē,salaiduma vietās vietām bija mikro rūsas aizmetņi.

vinstrol 20.02.2008 0:27

Vispār ķīnieši(taivāna) 'pedējā laikā taisa ļoti normālus Hid blokus (ar xen. spuldzi saudzēj. palaiš. rež.). Vienam bembim pastāvīgi raustījās hid bloks -oriģ ..(it kā hella), nomainīja pret apm 4X lētāku ķīn .-iet jau gadu bezproblēmā.

vinstrol 19.02.2008 17:23

subj. apžilbināš. sajūta rodas no xenona (oriģ.) liela izmēra lampās(bez lēcām)-landcruis 100 utt. Kaut arī nesen naktī nācās braukt ar 7.bembi ar oriģ. xenon-arī pa retam kāds mirķšk.Bet tas ir subj. uz citu mašīnu fona ar parast. lampām. tumsā. Pseido-xenons-parast. halog. zilā kolbā(parasti 100W)-pilnīgi bezjēdzīgs,diez-vai kādu var apžilb.

vinstrol 16.02.2008 0:04

varbūt ģimenes summārie ienākumi atļauj(ģimenēt ietilpst-vecāki,vecvecāki,brāļi,māsas,krustēvs utt.)

vinstrol 15.02.2008 23:42

ne solaris- solara,bet kāda tur atšķirība

vinstrol 15.02.2008 23:37

No cilvēkiem dzirdētas sūdzības par 2.4 vāju dinamiku,bet 3.0 ir retums. Interesanta alternatīva -toyota solaris3.0-tas pats camry,bet kupeja un, kas interesanti atšķirībā no citām kupejām bāze tā pati un vietas aizmugurē praktiski tikpat(tikai 2 durvis).

vinstrol 15.02.2008 20:04

vairs nav neviena neapmier. kredītņēmēja?

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti