Cirvim ir pouxjtroniks ![]()
![]()
Neinteresē
Mechanizmam kurš gana labi darbojās , jāļauj darboties , nevis jārubina,jāurķē un beigās jāsa3,14šš lai varētu urbties pa forumiem un ''umņečiķ'' , kaut ko pārķīmiķot , sazirgot un atkal sa3,14st.
Cirvim ir pouxjtroniks ![]()
![]()
Neinteresē
Mechanizmam kurš gana labi darbojās , jāļauj darboties , nevis jārubina,jāurķē un beigās jāsa3,14šš lai varētu urbties pa forumiem un ''umņečiķ'' , kaut ko pārķīmiķot , sazirgot un atkal sa3,14st.
nu re arī VWfans atrada kārtējo baudāmo perdelīti ![]()
![]()
nu vaj nau jauki
P.S.bet izskatās laps ,pa Vecrīgām , braucamais .
īsāk sakot viss ir slikti
bet mana pieredze nau tik slikta :0
karočč kam netīk LPG lai noraujās podā .
P.S.Un giktsK zin un prot labāk par piem.BRC inženieriem ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vtf is Gints Kalniņš ?? tikpat labi varēji uzrakstīt Jānis Bērziņš
Un nau TDIOTSam nekādu savu iekārtu , tās ir BRC iekārtas uzskrūvētas Autonamsā , tur arī PROFESIONĀLI regulētas....
Ja jācep tofiks , tad jau traģēdija liela - minimums 33 euro ![]()
![]()
savulaik MK4golpam pa 7 gadiem~3 reizes VWcentrā pirku spoguļiem stiklus - ls18mazais `ls28 lielais , nu baigā traģēdija bija katru reizi![]()
![]()
a tajotai , pa tiem pašiem 7gadiem -ne reizi .....arī bij neslikti
ui,atvainojos-ieplūdes vārstus![]()
Eļļo / neeļļo -pilnīgs buļļa klucis..... temats izsmelts 2222,13 reizes. Gāze sadeg lēnāk un svilina izplūdes vārstus -tur tā ''krunka'' . a ''eļļo'' to padarīšanu ''flašlūbe'' kits vai kāc cic speciāls vārstu eļļošanas gadžets - pārsvarā attiecas uz dzinējiem bez vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem.
Ir lasīts forumos, ka perfekta regulēšana arī palīdz nenokaut dzinēju , bet uz to mūsu ''gāzētāji'' nau pārāk spējīgi -99% prot tik gudri tirst.
Nu nevar perfekti noregulēt dzinēju ja nau jaudas stends un kuram LPG licēju kantorelim LV tāds ira??
pameklē UK vai DE saitos gāzētājkantorus -viņos tas stends IR!!rezultātā patēriņš 1;1(max1:1,1) un nekādu čekendžinu un jūtamu jaudas zudumu .
A pie mums -kā paveiksies.........+ visvienalga taupīgāk kā ar benzīnu.
Iešu rītā malku cirst
ziema tuvojās....
Bet pasākums izklausās lapss , lai labi noiet
Un VWfans atkal ko'' baudīs'' , bet nez vai tur būs kādi baudāmie 0,5l triturboo ![]()
150zs 2.0cirvim06' ar 5meh.kārbu , pie 110, ir ~3200 ,talāk -baisāk :O bet par to ''raketa''
116zs 1.6jukear CVT pie 110 ir ~2000 tikai , tas tad arī ira tas augsti efektīvais , modernais dzinejs.
paldies Teu Kloķvarpsta par neizmērojamo pacietību atkartoties
Šis temats ir izmalts 2222,13 reizes.
Chankaishi ja teu gribas 1;1 vai pat 0,8:1 LPG patēriņu , iepērc 3+litrīgu oldtaimeri ar karbuli uzkramē antīko LPG iekartu , nodušī padevi un valē -jaudas zudumu nasajutīsi
Modernie, augsti efektīvie dzinēji , rīs vairāk gāzi + saniedzot 3000+ apgriezienus ,sāks piešpricēt bendzīnu .
Tā višš i un tur neko nivar sadarīt ,nekaitējot dzinejam(izplūdes vārstiem).
Konkrēti Hondas ivtec2,0 , videjo LPG +benz( par 16,5kkm periodu) uzrāda 7,2eur/100km , a benz.(pēc melīga borta datora patēriņa rādijumiem) 12,8eur/100km. Un ira za je bisja , iedr āzti 920eur.
hondas Cirvji ziemā ir silti , arī dīzelis . Novecojuši motori ??!! - no laba uz labu nemūk
..... -nekas vairāk kā tukša iršana.
Vienīgi starp ''deklarētajiem'' degvielas patēriņiem un īstenību ir +/- 1,5-2,5 l/100km
Un jā , kā jau te kolēģis Nortel pieminēja , jaunie megazirgu mazmotori ir tik efektīvi ka 99,99% ''liekā'' siltuma aiziet dzinēja atdeves lietderības koeficentā ( pļe ku gudri) un salona siltumam paliek piga ... Pirmo reizi ar to sastapos Forda Duratecā , uz vietas vispār bezceris , gaitā -esmu atbraucis kur vajadzēja( ~10km) un šis tik sāk sildīt salonu....
Tas forc bij pirmais autiņš manā mūža , kur cimdus un cepuri reti vilku nost .
Un vēl , pērkot auto , ir vērts noskaidrot par garantijām . Daudzi , par piemaksu , dod pagarinato garantiju . Skodai tie bij ~200eur līdz 5 gadiem , bembim bij~ 500eur līdz 5gadiem , a jūkam 1000??!! - tur gan pasūtiju tirst ![]()
![]()
P.S. ja grib ar DSG , tad jāņem 6pakāpju . 7pakāpju DSG ir sū_dīga/neuzticama , bet ja jau ir 5gadu garantija tad po..uj.
N.B. Oktavija RS 2,0TDI ,startā maksā ~26keur un tur +/- ir tāds pakojums , nu tāds pakojums...... ka parejie VAGeni atpūšas..
Kantorin pavasarī tika iehavots combiRS . Analogu komplektācijas un tehparametru tautmašīnas un gredzeni maksātu kadus 15-20keur vairāk .
Tas Rapida spacebaks izskatās ļoti sabalnsets cenas/labuma variants , latvietim prakstiskajam
kurš negrib vairs vecu audī/pasrātu , bet jaunam nau pat 1/3 dalas no naudām - tobiš ~15keur budžets, ~200eur/mēnesi , jaunas mašīnas pirkšanai.
a Tu izbrauc ar to DSG ''automātu''un negribēsies vairs ''mešalku''.........
Ja, līdz nomaiņai , plāno braukt kādus gadus 6-8 un 150-180kkm , tad der dajebkuršs jauns , budžetam atbilstošs, auto .
P.S. vispar dīvains jautājums -ko pirkt ??!!
Tippoo kādu sievu nemt , resnu tievu , gudru stulbu , utt utml...
Nez kāds būtu vietu sadalijums ja Sirdenieki un Sunubudas nebūtu . Tomēr 14 mandāti , no kuriem 1 ir rejošs
.
Nu kam tās balsis tiktu??
Pats beigās nobalsoju Kurzemē , espešal braucu uz Saldu ( testadraivs Audakam
), lai gan izvēle bij R'iga un Zemgale .
Incanti vaj rudā un zaķis , mēginās ielavities atpakaļ pie siles , piespiežot kadu jauno atteikties no karmuškas :O
#Atbilde # Citāts - tas ir labi
,smaili nāks atpakaļ -arī lieliski , bet kāpēc postošana baigi velkas , 333,6 sekundes paiet kamēr ''apēd'' ![]()
TDIOTS rakstīja: :0
10+iauto gadu laikā , kautkā pierasts bija pie smailiem.....
TDIOTS rakstīja: Tu saki ?!
Un tagad ar ''citāts''
V'ardu uzv'ardu gribi zināt ?
P.S. D.B. ![]()
7pakakapju DSG ar neesot ūgu maize :O
kam Teu tādu ?? rij kā lops -~9l/100km nu galīgi nebaudāms
P.S. iepriekšējam trafikam bij gariem/ilgiem braucieniem galīgi nepiemēroti beņķi iekš pasažieru salona .