Kārtot: Augošā secībā
1 2
rrupucis 23.02.2009 17:17

Sinn rakstīja:

Seene rakstīja:

Kas tieši no maniem tekstiem tev tā liek domāt?

Vispārēja neiecietība pret citiem braucējiem, kas nebrauc tieši tāpat kā tu pats.

Starp citu, lasot kārtējo gaudulīgo piemēru, ka apdzenamais "pēkšņi" palielina ātrumu, man tā vien gribas pateikt lai autors savus mazvērtības kompleksus neizrāda uz ielas. Nu apdzenamais iemina, nu un? Nospied bremzi un turpini braukt aiz viņa, pasaule tāpēc neies bojā, ja tu kādu kilometru pabrauksi otram aiz muguras. Bet nē, vajag taču "pierādīt", ka tavi 220 lopi ir labāki par tā "ībļa" miskasti.

ko tu centies pierādīt?

rrupucis 08.12.2008 23:39

vnk nožēlojami. kauns bija skatīties. nepietiek ar to, ka EN nezin, bet arī pati jēga no viņa teiktā pieklājīgi sakot ir pī...

rrupucis 08.12.2008 13:53

Palaidniex rakstīja:

smaidiigais rakstīja: Tā ir simbioze - pilsētai vajag tos, kas uz turieni brauc, un braucējiem vajag kur vienuviet saņemt pakalpojumus

Vot ja brauc tikai saņemt pakalpojumus - Zemesgrāmatu apmeklēt, arhīvu, uz Kādu konci atbraukt, Paciemoties - manispēc, lai brauc.

Un nebūs tā bardaka te tik liela. Latvijas izteiktais ūdensgalvisms reizēm kretinē...

Vai tiešām pilnīgi visa dzīve jebkuram nerīdziniekam ir iekārtota tā, ka bez Rīgas iztikt nevar?

Un ko mūsdienās nevar nokārtot sēžot pie compja vai sava miestā???

pats jau atbildēji uz jautājumu - rīga ir visa latvija. tā nu viš šobrīd ir. vnk piemēri, bērnu pie speciālista ārsta var aizvest faktiski tikai rīgā, plašākas darba iespējas, izklaides iespējas, izglītība, veikali utt utt... un kāda hu.ja pēc man dēļ tā visa būtu reglāri jāmēro piem. 200km no liepājas? tieši tāpēc daudzi meklē iespējas noenkuroties rīgā vai tās tuvumā, jo citur jau būtībā nekā nava :lol:

rrupucis 08.12.2008 12:32

doma kā tāda varbū nemaz nebūtu slikta, bet ne jau pie mums. kamēr iztaisīs n-tos projektus ar n-tajām komisjām un radu uzņēmumu uzcenojumiem, tupie konkursi un citas herņas, tiks iztērēti miljoni un tad vēl ne viens vien miljons, lai to visu ieviestu dzīvē. un ta vēl ... naudiņas lai to visu uzturētu utt utt. tā, ka ieguvums būs minimāls un neviens no šeit esošajiem to reāli nejutīs. nemaz nešaubos, ka arī satiksmes ziņā tiktu izveidots kas īpaši atjautīgs, kas gan mani īpaši neuztrauc, jorīgā esmu reti

rrupucis 08.12.2008 12:27

Kaksis rakstīja:

rrupucis rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Nerausti māgu. Rīga nepieder tādiem kā tu...Rīga ir VISAS Latvijas īpašums,zēniņ.

Brīdī, kad jārunā par papildus finansējumu ceļa infrastruktūras uzturēšanai, tā visas pašvaldības sāk brētkt, ka katram sava kasse, un Rīga ir visu kopīpašums. Ja tā tad Dienvidu tilta izmaksas ir jāsadala uz visas Latvijas pašvaldībām...

Kaut es esmu PAR iebraukšanas maksu Rīgā. Kādu trīnīti no katra iebraucēja derētu nokāst, vienīgais to var iekasēt tikai tad, kad par visui pašvaldību (izņem,ot Rīgu) naudiņu šim visu kjopīpašumam uzcelš normālu apvedceļu...

pajols ne pa jokam

tu jau laiam pats nekad neizbrauc no rīgas un nelieto citu pašvaldību uzturētos ceļus vai ne? a par to iebraukšanas maksu - tīri jautri būtu, ja tagad katram rīgā iebraucējam/strādātājam ikdienā būtu jāmaksā. normāls bardaks sāktos

Kam bardaks, rīdzeniekiem?

vnk rīgā smuki palielinātos iedz.sk. uz papīra. jeb tu ierosini, ka pašiem rīdziniekiem ar būtu jāmaksā atgriežoties pilsētā?

rrupucis 08.12.2008 10:29

Palaidniex rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Nerausti māgu. Rīga nepieder tādiem kā tu...Rīga ir VISAS Latvijas īpašums,zēniņ.

Brīdī, kad jārunā par papildus finansējumu ceļa infrastruktūras uzturēšanai, tā visas pašvaldības sāk brētkt, ka katram sava kasse, un Rīga ir visu kopīpašums. Ja tā tad Dienvidu tilta izmaksas ir jāsadala uz visas Latvijas pašvaldībām...

Kaut es esmu PAR iebraukšanas maksu Rīgā. Kādu trīnīti no katra iebraucēja derētu nokāst, vienīgais to var iekasēt tikai tad, kad par visui pašvaldību (izņem,ot Rīgu) naudiņu šim visu kjopīpašumam uzcelš normālu apvedceļu...

pajols ne pa jokam

tu jau laiam pats nekad neizbrauc no rīgas un nelieto citu pašvaldību uzturētos ceļus vai ne? a par to iebraukšanas maksu - tīri jautri būtu, ja tagad katram rīgā iebraucējam/strādātājam ikdienā būtu jāmaksā. normāls bardaks sāktos

rrupucis 23.09.2008 1:10

msh rakstīja:

Kindzulis rakstīja: Max.Ātrums : 310khm,

0-100 : 3.5 sekundēs,

Motora jauda : 473 zs

da joptaju... kuram veel auto (jaunam) by default ir shaadi raadiitaaji??? un vik sapratu ar elementaaru manipulaaciju paliidziibu shie raadiijumi ir paraujami augshaa krietni vien... ~600Ps un 3s-100km...

dalju veel ... teiksim zs var dabuut... max aatrumu arii... paatrinaajumu taapat(lotusa mazie briinumi) bet... tam visam klaat 4x4 + pilns komforts salonaa...(iet runa par standarta auto)

par gaumi protams nestriidaas... bet par uinju sho auto var nosaukt tikai pilniigs losis...

Kuiņa nav, bet tu jau te esi pārkaifojies Domāju, tiešām būs kaut kādi graujuši cipari - jauda 600 bhp un uz augšu A kuj, kindzulis nosauca ciparus, kas pēc idejas ir "nekas īpašs", tb, salīdzinot ar "pelēko masu", īpašs, bet lielākā daļa ražotāju kaut ko līdzīgu jau piedāvā Izmet laukā nevajadzīgo aprīkojumu no M3 vai RS4 un būs tev kaut kas līdzīgs

āmurs tu esi! ne tikai par cipariem iet runa, bet par vadāmību un visu pārējo. pameklē netā video un citu infu un tad sapratīsi, kas un kā...

rrupucis 21.09.2008 10:49

bobcat rakstīja:

Kindzulis rakstīja:

Yetti rakstīja:

rrupucis rakstīja: ...

lai darbotos multistūre pēc maģa maiņas, ir jāliek adapters. es ar sev tādu meklēju, bet kad veicī uzzināju, ka tas mēsls maksā 80 Ls, nolēmu ka iztiksu bez tām pogām. pieņemu gan, ka ir iespējams viņu atrast arī stipri lētāk...

biški smalkāk vari?

tak daudzirem ir shitaa fishka... liec ne stock audio bet vadi ar stock pogaam uz stuures...

kautkur maniits manam briimnumam ar shitaa fishka...

Bet piemēram manam opim arī ar cd vadību no stūres bez oriģināla maģa un bez adapteriem der arī jebkurš maģis kur ir ar VDO fišku, īpaši daudz maģu ar VDO nav bet ir ar USB un citām labām lietām. Iekš ebaja var dabūt ap 100 ls. Adams to pašu piedāvā par laikam 200 ls vai vairāk. tā ka ir bišku jāparok un tā lieta aiziet. Bet tie adapteri ir gan padārgi no 70 lidz 150 Ls, es Blaupunkta servisā interesējos. Patīk tie zilie punkti, skaņa un kvalitāte laba, tas tā subjektīvi

nezinu tik smalki tos nosaukumus, bet atsevišķiem maģiem nevaig laikam to adapteri.

rrupucis 21.09.2008 0:03

Yetti rakstīja:

rrupucis rakstīja: ...

lai darbotos multistūre pēc maģa maiņas, ir jāliek adapters. es ar sev tādu meklēju, bet kad veicī uzzināju, ka tas mēsls maksā 80 Ls, nolēmu ka iztiksu bez tām pogām. pieņemu gan, ka ir iespējams viņu atrast arī stipri lētāk...

biški smalkāk vari?

ja nav oriģinālais maģis, tad visdrīzāk vaidzēs to adapteri (steering wheel controls adapter), lai rukātu pogas uz stūri un ja displejā gribi redzēt infu, tad ar tur adapteris vaidzīgs.

rrupucis 20.09.2008 23:06

KSI rakstīja: Šī ķibele ir arī manam Town&Country, taču civila risinājuma nav. Paša radio kodēšanu neviens neņemas darīt. Radio nomaiņa un/vai FM transmittera izmantošana maina situāciju daļēji, jo nevar tikt izmantotas multistūres iespējas (scan, volume, preset)

lai darbotos multistūre pēc maģa maiņas, ir jāliek adapters. es ar sev tādu meklēju, bet kad veicī uzzināju, ka tas mēsls maksā 80 Ls, nolēmu ka iztiksu bez tām pogām. pieņemu gan, ka ir iespējams viņu atrast arī stipri lētāk...

rrupucis 20.09.2008 18:49

Yetti rakstīja:

rrupucis rakstīja: ...

pirms 3 gadiem vēl skatījos krāsainos burbuļus

bļin, nu nav viņi rādīti...

pat Stradiņos nav manīti...

par stradiņiem neko nezinu, bet pirms 3 gadiem, kad tiesībām vajadzēja, Liepājā skatījos burtiņus un burbuļus.

rrupucis 20.09.2008 13:11

Yetti rakstīja:

Uggga rakstīja: Kad pirms gada bija jāmaina tiesības (attiecīgi jāiet pie acu daktera), dakterīte izteicās, ka vairs par krāsu nepazīšanu liegumu tiesībām nedodot. hvz cik tur taisnības

100%...

pēdējo gadu laikā esmu gājis, caurmērā, x gadā komisiju...

pēdējo reizi, tās krāsainās bildītes, man rādīja 1985, armijā ejot...

pirms 3 gadiem vēl skatījos krāsainos burbuļus

rrupucis 09.08.2008 19:43

Motorolers rakstīja:

recluse rakstīja:

rrupucis rakstīja:

pričom tur kamazi? kurš ģimenei pērk kamazu? tie pa jēgu brauc. lai brauc arī tie ar džipiem, kam tiešām viņi vajadzīgi. bet tagad katrs, kam 1 bērns izdomā, ka viņam vajag ideālo ģimenes auto - džipu. un ko man tagad darīt savas ģimenes drošības labā, lai viens no šiem ideālajiem ģimenes auto mums nepārbrauktu kāddien pāri? arī tādu iegādāties, kaut pa gadu pa granteni nobraucu varbūt 100 km? par kādiem bezceļiem nemaz nerunājot...

P.S. problēma jau ir tā, ka pie mums nemāk normāli braukt. jo tuvāk rīgai, jo tupāki braucēji. visi baigie šūmaheri tāpēc arī ir tāds sviests, ka jāsāk uztraukties par džipveidīgo savairošanos

Lai es varētu aizbraukt līdz savai majai Rīgas teritorijā, man ir jānobrauc ~1km pa bedrēm ar asfalta lāpījumiem un 300m pa zemes (pat ne grants) ceļu, kuru ziemā nekad netīra. Ja sanāk ziemā pēc snigšanas braukt pirms kaimiņiem, tad jāuzņemas sniega šķūrēšana ar bamperi. Es zinu, ka noteikti pirkšu apvidus auto (ne SUV), jo ceļus neviens nelabo un netaisās.

P.S. Ir dzīvoklis vienā no mikrorajoniem un tur pāri kanalizācijas lūkām braucot ir redzēti n-tie pārsistie karteri (bmw un mb parasti), sanāk, ka attiecīgo ielu iedzīvotājiem ir pamatotas tiesības iegādāties apvidnieku, lai arī no Rīgas parasti neizbrauc

Nu man ir līdzīgi apstākļi, tik dzīvoju pierīgā un aizejot uz pagastu pajautāt pa ceļiem, man atbildēja, ja es pa savu piķi uzliešu asfaltu, tad pagasts to ceļu var apsaimniekot, tikmēr ziemā tur traktoru ar uguni neredzēsi un bedru izmērs tik palielinās Vieglajiem es hodeni varēju manīt 2x gadā!!! Starp citu bērni ir divi un ar vieglo NAV ērti pārvietoties, ielikt bagāžniekā ratus un vēl pirkumus NAV iespējams!

nu par tiem sliktiem ceļiem varētu saprast, bet par vietas trūkumu vieglajos nevajag! normālā universālā vietas ira daudz gan sēdēšanai gan grabažniekā.tad jau drīzāk jājautā kādi tev bērni (amerikāņveidīgie?) un iepirkumi, ja nevari salikt?

es pesonīgi savā universālā varu sabāzt uz laukiem braucot gan ratus, gan ritenīti, gan veselu kalnu šmotkas un iepirkumus laukiem ilgākam laika periodam. viss pārējais manuprāt jau ir lielummānija un atrunas krāna garināšanai. un par tiem ļoti sliktajiem ceļiem, kuri jums jāpārvar katru dienu - nu nelido uz 70 pa tām bedrēm, izbrauc prātīgi un nebūs nemaz tik traki

rrupucis 08.08.2008 5:55

Motorolers rakstīja:

rrupucis rakstīja:

Motorolers rakstīja: Nesaprotu kas te daļai ir pret džipiem??? Skauž vai??? Kopš esmu to iegādājies jūtos zaudējis tikai vienā lietā, vieglais bija dinamiskāks, bet baudīt mūsu bezceļus džipā ir daudz labāk, ok zupu rij biš vairāk, bet ja ņem vērā, ka iepriekšējais bija A8 4,2L, tad tāpat esmu ieguvējs

Pa retam izbraucu ar sievas auto (vieglo) un šausmās saķeru galvu, cik izjūt mūsu labos ceļus, džipā ir daudz komfortablāk, kā arī vietas vairāk, ērtāk ar sīkajiem sakāpt utt., protams viņš izmaksā vairāk, bet ja var atļauties, noteikti par!

Ir īpašumā arī vairāki busi, tai skaitā T5 Multivani, ir ok, bet pilsētā tomēr nav ērti ar viņiem un pietrūkst dinamikas.

Tad jau sanāk, ka cilvēks var atļauties nopirkt kaut ko labu - viņš uzreiz ir krāna staipītājs??? Nu negribas man braukt ar golfu!

neskauž!

gregers jau atbildēja uz tavu jautājumu. sadursmes gadījumā, tu manu auto vienkārši izšķaidīsi. kaut arī man ir diezgan liels auto, tavs džips būs krietni augstāks un vienalga vai no priekšas vai sāniem trāpīsies, tas iebrauks "skaisti" mīkstajās daļās un saspiedīs mani

Tad jau KAMAZi ar likumu jāaizliedz, tie vienkārši pārbrauks pāri...kaut atkal es jūtos mazliet drošāk par savu ģimeni un trakie bembisti mazliet raustās

pričom tur kamazi? kurš ģimenei pērk kamazu? tie pa jēgu brauc. lai brauc arī tie ar džipiem, kam tiešām viņi vajadzīgi. bet tagad katrs, kam 1 bērns izdomā, ka viņam vajag ideālo ģimenes auto - džipu. un ko man tagad darīt savas ģimenes drošības labā, lai viens no šiem ideālajiem ģimenes auto mums nepārbrauktu kāddien pāri? arī tādu iegādāties, kaut pa gadu pa granteni nobraucu varbūt 100 km? par kādiem bezceļiem nemaz nerunājot...

P.S. problēma jau ir tā, ka pie mums nemāk normāli braukt. jo tuvāk rīgai, jo tupāki braucēji. visi baigie šūmaheri tāpēc arī ir tāds sviests, ka jāsāk uztraukties par džipveidīgo savairošanos

rrupucis 07.08.2008 6:57

doma apmēram šāda

www.youtube.com/...

rrupucis 07.08.2008 6:54

Motorolers rakstīja: Nesaprotu kas te daļai ir pret džipiem??? Skauž vai??? Kopš esmu to iegādājies jūtos zaudējis tikai vienā lietā, vieglais bija dinamiskāks, bet baudīt mūsu bezceļus džipā ir daudz labāk, ok zupu rij biš vairāk, bet ja ņem vērā, ka iepriekšējais bija A8 4,2L, tad tāpat esmu ieguvējs

Pa retam izbraucu ar sievas auto (vieglo) un šausmās saķeru galvu, cik izjūt mūsu labos ceļus, džipā ir daudz komfortablāk, kā arī vietas vairāk, ērtāk ar sīkajiem sakāpt utt., protams viņš izmaksā vairāk, bet ja var atļauties, noteikti par!

Ir īpašumā arī vairāki busi, tai skaitā T5 Multivani, ir ok, bet pilsētā tomēr nav ērti ar viņiem un pietrūkst dinamikas.

Tad jau sanāk, ka cilvēks var atļauties nopirkt kaut ko labu - viņš uzreiz ir krāna staipītājs??? Nu negribas man braukt ar golfu!

neskauž!

gregers jau atbildēja uz tavu jautājumu. sadursmes gadījumā, tu manu auto vienkārši izšķaidīsi. kaut arī man ir diezgan liels auto, tavs džips būs krietni augstāks un vienalga vai no priekšas vai sāniem trāpīsies, tas iebrauks "skaisti" mīkstajās daļās un saspiedīs mani

rrupucis 21.07.2008 22:16

kolēģis ar tādu braukā apmēram pusotru gadu. nekāda vaina. patēriņš mazs, iet labi, salons patīkams un daudz vietas. mainīja kau kādu ķegu liekas, vienbrīd kau kas nežēlīgi čīkstēja priekšā apakšā, diagnostikā pateikt neko nevarēja, jo viss kārtībā... tā čīkstoņa laikam ar laiku pazuda. tagad nesen panelis nosvila. nekādas citas šaizes nav dzirdētas, tikai tas kas nolietojas...

rrupucis 21.07.2008 6:18

juhaN rakstīja: Avarijas uz tilta būtu sūc ... ja vien kārtējo reizi mūsu Banānu Republikā viss nebūtu izdarīts "kā vienmēr" (;

DIVAS kreisās malējās joslas Šobrīd sanāk paredzētas Izredzētajiem ar Caurlaidēm , VIENA labā josla VISIEM pārējiem mirstīgajiem, kas vēlās pirkt caurlaidi vai braukt pa Jūrmalas apvedceļu ... Kā domājat - Kuru IR vairāk ?

un tie ~20 m papildus labā nogriešanās josla uz Apvedceļu - tas laikam vienkārši paņirgāšanās , vai aizbildinājums par kārtējo līdzekļu trūkumu PILSĒTAS budžetā ...

vo vo! tur jau tā škrobe, ka vajadzēja tikt uz apvadceļa, bet nu šitās rindas. nezinu par avāriju uz tilta, tuvāk jūrmalai otrā trešā josla jau raitāk aizgāja, ko protams nevar teikt par pirmo joslu. jo tuvāk, jo lēnāk. intereses pēc - cik vispār tagad maksā iebraukšana jūrmalā?

rrupucis 20.07.2008 21:45

Uggga rakstīja:

rrupucis rakstīja: vai tā normāla parādība vasarās ned nogalēs?

Siltajās un saulainajās dienās - normāla.

man gan liekas, ka tur plūsmas traucēšanā 100% vaina jāuzņemas jūrmalas saimniekiem ar savu "vārtu sistēmu". ja godīgi, tad pats ne reizi neesmu viņu izmantojis, jo jūrmalā man nekas nav pazudis. kad pirmo reizi vandīju uz to pusi ar auto, bik ieskrējos un pa taisno iepirdu pāri tiltam nu neko, tā kā man no jūrmalas neko nevaidzēja, apmetu riņķī un braucu mierīgi ārā

rrupucis 20.07.2008 21:14

sanāca šodien braukt no babītes puses uz jūrmalu. tā ap 2 dienā. plūsma apmēram tāda - pirmais otrais (labi ja) stop. un tā līdz jūrmalai. murgs kau kāds. tādu korķi tur agrāk nebiju ievērojis. bet nu tā kā neesmu rīdzinieks un arī šo konkrēto posmu praktiski nekad neizmantoju, tad jautājums - vai tā normāla parādība vasarās ned nogalēs? jo nekādu avāriju vai citu traucējošu lietu neievēroju.

P.S. ja viss tas murgs bija tikai dēļ jūrmalas "vārtiem", tad atšaut tos jūrmalas saimniekus!!!

P.S.S. par atsaldeņiem runājot īpaši izcēlās trīs - X5, landcruizers un A4 (bezmaz tikko no salona). mauca pa pļavu visiem garām. nevis pa nomali bet tieši pa pļavu. ja X5 un landcruizers cik manīju daudz maz vēl turējās tuvāk apmalei, tad A4 meitene vandīja pa pļavai aiz barjerām un tml es tik gaidīju kad kāds grāvis vai tml pagadīsies. būtu bijis jautri. un kas pats labākais - nekur tālu jau viņi neaizskrēja

rrupucis 17.07.2008 22:20

Ideots rakstīja: es teiktu, tiesibu iegushanu japataisa par pamatigu pasakumu, ta apmeram 1 k lvl cenaa un 6 meneshus gatavoshanos....taa, lai sajuut, kas ir "dabut tiesibas" un tas godat, ka ari CSN

asprātis ibio

ja pašam būtu tagad kā studentam jāliek vai tml, runātu citu valodu!

rrupucis 17.07.2008 22:06

Romiqe rakstīja: nu tas ta, imo mana uztvere tads 80 gadu volvo, no praktiska viedokla, kas perkot sadu auto ir galvenais, ir tikpat bezjedzigs pirkums ka kads skorpis, omega vai reno 25... vienigais, kas tur ir daudz metala par letu naudu...

pie tam vel pieplusojot dargaku OCTA un cela nodokli, ja jau runa ir par santimjasanu...

kāds sakars ar OCTA? nekas tur nemainās. bija man auto ar pašmasu 1200 un tagad ar 1700 kg. šķirba nekāda. a tas gada nodoklis - uz gadu tie 20 Ls neko neizsaka. drīzāk varētu uztraukties, ka tas smagākais vairāk ēdīs...

rrupucis 12.07.2008 10:33

no TVNET: "92% gadījumu staciju sūkņi bija noregulēti uz maksimāli pieļaujamo kļūdas normu. To Patērētāju aizsardzības centra vadītāja iezīmēja kā diezgan satraucošu tendenci."

ar šo arī viss ir izteikts

rrupucis 12.07.2008 10:16

orion rakstīja: Labāk atbildiet uz jautājumu kā bāka var samazināties?

Varianti 1)varētu būt, ka lampiņai iedegoties, ka atlikuši 50km, reāli ir palicis vairāk.

kad man iedegas lampiņa, varu nobraukt vēl 120-200 km. atkarīgs no tā vai pa pilsētu šķārdos vai prātīgi pa šosi kruīzēju

rrupucis 09.07.2008 22:48

pilnīgākais sviests, ja atstās, ka ķer jau uz 10+ pārkāpumu. pat tādam mierīgam braucējam kā es tas nav pieņemams. ievērojot šādu ātrumu, pat normāli apdzīt nav iespējams. un no otras puses, tā kā soda punktus nepiešķirs, tad tie, kam rubulis kabatā ir vairāk un tie daži desmiti neko neizskaka, brauks kā braukuši.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti