Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
msh 11.01.2024 17:21

Tu neizrunājies, ka nebūs kā ar atļaujām filmēšanai, kur, vismaz sākotnēji, likumā bija diezgan specifiski uzrakstīts, aizejot absurdā; minos ka bija prikols, ka bija likumā iekļauts "pinhole kameras", un kaut kas par šito ironizēja ka "pinhole" ir adatas caurums, no kā izriet ka bez atļaujas nedrīkst pat būt kartona kastes sienā izdurts caurums... 😂

msh 09.01.2024 20:09

Atslēgas frāze ir šī:

"Veselības ministrija (VM) informē, ka Pasaules Veselības Organizācija (PVO) pašlaik izstrādā kopīgu risinājumu Covid-19 sertifikātu sistēmai, ar mērķi paplašināt un veidot visu vakcinācijas datu apmaiņu."

te gan tā miglaini aprakstīts - PVO uz ES lopu zīmju bāzes taisa globālo potēšanās pasi. Kādi norūpējušies indivīdi, vai ne?

msh 07.01.2024 5:14

Jā, arī ātrajiem, pažarniekiem, policistiem...

msh 05.01.2024 12:46

Nu labi, iepriekšējajam īpašniekam tas divnieks. Kāds tur bez sajēgas par mašīnas elektrosistēmas uzbūvi, piemudrījis ligzdu, pat neizmantojot tādās situācijās lietojamo releju bloku.

msh 04.01.2024 23:11

Tā, sēdies divi. Es par šito neko neminēju, jo TĀ NAV JĀBŪT - tā ligzda ir piemuhļīta. Mašīnām ar centrālās elektrības bloku kas darbina lukturus, tajā skaitā B6/B7, piekabes āķa ligzdu jādarbina savam, atsevišķam vadības blokam - kāds ir izpildījies un piemudrījis to ligzdu paralēli lukturiem - C5 tas būtu normāli, B6 nē.

msh 04.01.2024 18:24

Tas ir tipisks fofāgenu risinājums, atrodams VAGmobīļos kas bāzēti uz golfa platformas - attiecīgi arī A3 un TT, bet ne B sērijai. Un par blīvi šaubos - štekeris droši vien notur - vadības blokiem vienkārši ir ventilācijas atvere...

msh 04.01.2024 17:18

Viencexpercs rakstīja:

Volx rakstīja: Sārtvaidži, kas netiek vesti uz bdārzu, šo visu iziet 1.klasē. Ja esi turēts izolācijā, tad vēlāk ir grūtāk ar tiem cīnīties.

Un tādu klasisko lauku sārtvaidžu vairs ir maz. Vai tad tagad katrā sētā tur govi un audzē cūku? Nav tak nekāda starpība kur tu pērc to saindēto pārtiku - lauku veikaliņā vai pilsētas hipermārketā. Laukos nedzīvo veselīgākie cilvēki, ja kas. Tas ir izdomājums.

tas ir labi, ja tikai 1.klasē.

Man vieniem paziņām - antivakseriem ( kas jau ir diagnoze) bērns 4.klasi iet ar mājas apmācību, jo katru mēnesi pa nedēļai slimo. Tur vēl lomu nospēlēja sterilā vide, kas bērnam bija bērnībā. ( slimīgi sterilā, kad tika mazgāts ar antibakteriāliem līdzekļiem viss, ieskaitot knupīti) Tagad viņam pret visu alerģija - pret ziediem, pret putekļiem, pret dzīvniekiem utt.

Vecāki tagad pārdzīvo, bet man smīns, jo es viņus par to brīdināju jau tad, kad pirmo reizi to marasmu ieraudzīju.

"katru mēnesi pa nedēļai slimo" - šitas ir nasing spešal - man tā bērnībā arī bija. Šī iemesla dēļ es praktiski negāju bērnudārzā.

msh 04.01.2024 1:57

Kā pīpēji, pie rūcoša motora?

Slēdz klāt kompi un skaties kļūdas. Audiosistēmas nosaukumu nosaukt nepapūlējies, bet no kaut kādām sagramstītām shēmām noprotu ka visi skaļruņi ir pievienoti vienam dzelzim, vai tas būtu maģis, vai atsevišķs pastiprinātājs.

msh 31.12.2023 5:08

Dirsēji Nē nu par Davidich viss skaidrs, bet no anoagask šito negaidīju Cik mašīnām aizmugures lielie lukturi atrodas vākā? Man uz sitienu nāk viens modelis, neatceros, Q5 vai Q7.

Par tēmu - paskatījos shēmu bet - neredzu iemeslu lai šādi notiktu... Releja, protams, nav - visus lukturus darbina centrālās elektrības bloks, kurš atrodas vadītājam pie kājām - āķis ir tāds ka viena izeja ir visiem attiecīgās puses virzienrādītājiem, un neizskatās ka pakaļai pat būtu atsevišķs bunts ar štekeriem... Nē nu var jau pagramstīties ap centrālā elektrības bloka vadiem, vienīgi ja spraud viņu nost, vispirms atvieno aķi lai bariņš ar blokiem neatrautos kļūdas par pēkšņi pazudušu centrālās elektrības bloku...

msh 29.12.2023 7:50

Fofāgena grupai nekad nav bijis dīzelis ar 1.8 litru darba tilpumu. Attiecībā par pēdējo - bezjēdzīgs ieteikums - labāk nopirkt Ross - Tech kabeļa ķīniešu klonu vai, ja mašīna šitik veca, parastu OBD kabeli, un lietot ar VCDS Lite - tie diagnostikas risinājumi spēj pieslēgties visai mašīnai un, ja pilnais VCDS, ar to pašu motoru spēs izdarīt vairak kā tikai nolasīt kļūdas un apskatīties rādījumus.

msh 28.12.2023 19:37

Tas jau ir cirkulācijas trūkums ne termostats ciet. Vai nu galvas blīve, vai izjucis ūdenssūknis.

msh 28.12.2023 18:20

GB12 rakstīja: "Nākamai plāndēmijai" pēc tavu domubiedru apgaismotajiem paredzējumiem jau bija jābūt palaistai 2021. gadā... A šobrīd pusi pasaulei, šo rindu autoru ieskaitot, jau bija jābūt zem zemes nošvakcinētam. Bet, nu jā, tev kā tipiskam bomzim, patīk vilkt no misenēm visādus sūdus ārā.

Kādām vēl misenēm? Svaiga ziņa. Par pārējo - tipisks sazvērestības teoriju piekritējs, notic visam burtiski - bet nu tāpēc arī patiesību maisa kopā ar pilnīgiem absurdiem, priekš tādiem kā tu.

msh 27.12.2023 22:04

Slēgt pie kompja, skatīties kļūdas un salīdzināt devēju rādījumus ar realitāti.

msh 27.12.2023 22:03

Ko tu te murgo? Alumīnijs [virzuļi] izplešas vairāk nekā čuguns [bloks].

msh 27.12.2023 21:41

www.facebook.com/KarossChiptuning/posts/pfbid02tABvRpn3PoqBUxATUEidVjB4K2medJDzFrxyv5vTgXKmJe3YkmhqLfqjk58uQreml vai šis derēs? Un tas nav nekāds "uz dullo", tieši otrādi - lai grāmatvedības dokumentos ražotāja mašīnas neizskatītos sliktāk par cita ražotāja mašīnām, vajag LongLife - ražotāja inženieri izrēķina ka garantijas periodu izvilks, un aiziet - tas kā tur kāds pisīsies ar nopisteni pēc pāris trīs simtiem tūkstošu, tas pajāt, garantija tad jau sen būs beigusies un pirmais īpašnieks no tās mašīnas būs atkratījies. To pašu BMW sakarā cits BMW speciālists, Kaspars Sproģis aka Kaspich sava bloga ierakstos ir diezgan uzsvēris par šitās kapeikpišanas ietekmi uz viņa specialitātes - BMW benzīnnieku - valvetronic mehānisma ietekmi - ja īpašnieks piš kapeiku, tad mehānisms aiziet ciet un sākas auzas - bet garantiju parasti izvelk, lai arī vienā viņa bloga postā bija piemērs, kur mašīnai jau 100k nesasniegušai jau ar kompi varēja pamanīt gāzu sadales mehānisma darbības anomālijas.

msh 26.12.2023 1:09

Ā, un vēl par taviem stāstiem par to, cik neērti ir normālās mašīnās iekāpt - izkāpt. Šodien sanāca bik pabraukāties ar mk5 golfu. Novērojumi - mašīna ir zemāka, un attiecīgi sēdeklis ir zemāks. BET, galvenā problēma ir citur - tā kā tā mašīna ir uzblīdusi, izkāpjot slieksnis liek likt kājas jūtami tālāk nekā gribētos, līdz ar to kājas nav vairs 90 grādu leņķī. Sanāca pabraukt arī ar tikpat vecu Polo - tur viss normāli

msh 26.12.2023 1:06

Silts ieteikums visiem kuru īpašumā ir pēdējo 20 gadu laikā ražotas mašīnas, kam vairs nav garantija, un kuras ir domāts paturēt īpašumā ilgāku laiku, un kam motortelpā vadi ir vismaz daļēji sakrāmēti gofrās, nevis kembrikos, vai visā garumā notīti ar izoleni - lai novērstu nevajadzīgas problēmas nākotnē, noņemiet motora vadu buntam gofras, un ja zem tām vadi nav labi notīri ar izoleni, tos pārbaudīt vai nav bojāti, un notīt labi ar izoleni, pirms atlikt atpakaļ gofras. Ar visu to ka man halītes sanāk salīdzinoši reti, esmu pasācis saskarties ar nullto gadu fofāgeniem, kam ir radušās problēmas dēļ tā, ka gofrās sabāztie, nenotītie vadi ir pārrīvējušies pret gofrām - bet, cik zinu, citi ražotāji ar līdzīgu huiņu nodarbojās - ietaupīti pārdesmit centi ražošanā un sagādātas garantētas problēmas mašīnas tālākiem īpašniekiem, jo vadi gofrā atrodas brīvi un gofra var vibrēt un deldēt vadus. Pagaidām - un vai tik tas nav bijis tieši šī gada laikā [neatceros kad bija kadijs, šogad vai pagājušogad], ir sanācis saskarties ar pieciem gadījumiem, katrs savādāks modelis - mk3 kadijs, mk1,5 šarāns, T5, mk5 golfs un mk4 polo. Pazīstams čalis kas agrāk par mehāniķi strādāja, ir saskāries ar šādu problēmu mk2 oktāvijai kurai tolaik bija labi zem 10 gadiem... Tipiskā problēmu vieta - virs kārbas.

msh 24.12.2023 22:25

Volx rakstīja: Aa nu ok, tad lūdzu tos specifiskos smirdētājus novāciet no koplietošanas ceļiem. Citās mašīnās brauc arī bērni!

Kas ir ar tiem bērniem? Vai tavai mašīnai salons mēdz piepildīties ar redzamiem dūmiem, ka tu tā satraucies?

msh 24.12.2023 22:24

Paga, paga, ko? Kāpēc vāciešiem ir tāds paradums pārdot mašīnas kurām tuvojas laiks mainīt to pašu DPFu, vai kādi citi dārgi, plānoti izdevumi - ja jau spēj uzturēt? Un kāpēc šķilteņi no Vācijas ir ar tieksmi aizceļot uz Lietuvu, ko?

Attiecībā par "Vajag pirkt ienākumiem atbilstošus auto" - nu vajag, jā, bet tad vajadzēs aizmirst par lietotu mašīnu pirkšanu no Vācijas, un pastiprinātos apjomos visiem pirkt Dacītes, kā arī vilkt iekšā no Krievijas žiķeļus... Neaizmirsīsim - mēs dzīvojam Eiropā, mums ir paredzēts pirkt tikai dārgas mašīnas - nav kā dažādās Āzijas valstīs, kur ražo ilgus gadus vienkāršās un uzticamas mašīnas... Pasaki to arī jaunu tačku tofika lietotājiem, jo spēcīga spiešana uz garantiju kaut kā aizdomīgi velk uz nevarēšanu atļauties remontus...

msh 24.12.2023 12:16

Re, tipiska situācija - es runāju par diska izmēru, tu par riepas apkārtmēru, vai otrādi   Abi nav saistīti, ja kas.

 Jā, tieši tā, dubļu vannas - vienīgā situācija, kur mašīna ar pilnpiedziņu un viengabala tiltiem ir ar kaut ko pārāka par citām. Priekš "komfortabli izbraukt no pilsētas un tikpat komfortabli iekļūt tur, kur gribas" kāds C4 quattro būs vismaz divas galvas tiesas pārāks, jo ne tikai tā mašīna nav zaudējusi nekādas labās mašīnas īpašības, bet pilnpiedziņa, tā kā tā nāk komplektā ar neatkarīgo pakaļas piekari, tikai tās ir uzlabojusi, jo tur, kur uz grants tavs wannabe bezceļnieks ies krusteniski, kvatra pakaļu laukā nemetīs.

msh 24.12.2023 3:52

Kādi vēl tev nah kuģi - skaties tuvāk - kā tiltus remontēs...

msh 24.12.2023 3:30

"To, ka lielāks riteņa diametrs nozīmē "labāku" leņķi riepai atsitoties pret apmali vai bedres malu jau tu nezināsi, jo pat tik elementārus mehānikas pamatus neaptver." - nu lūk, tipiski tavi meli Nevis "lielāks riteņa diametrs", bet "lielāks riteņa apkārtmērs". Ja mērķis būtu bezceļš, nevis ponts, tad būtu 16" ripuļi vai vēl mazāki, un augstāka gumija. Un nevis es neaptveru elementāras mehānikas pamatus, bet tu neaptver ka to kasti diez vai kāds dzīs dziļākos bezceļos nekā es savu golfu ar R14 185/60. Un par to "crosss" bļembu - nebiju paskatījies bildes, un domāju ka modelis kura nosaukumā ir vārds "corolla" ir piepacelta corolla - izrādās ka tas ir bomžu rāvējslēdzējs, kam ar corollu kopīga ir tikai platforma - tas arī izskaidro lielākas riteņu arkas un lielākus ripuļus - izskatam.

P.N. Diezgan jautri ka tu aizstāvi bezjēdzīgi zemas mašīnas, vienlaicīgi braukājot pa Rīgu ar wannabe bezceļnieku. Wannabe, jo - pēdējā svešā mašīna kas pastāvēja manā sētā bija XJ čeroki, mašīna ar kuru nav iespējams iziet apskati, jo tā pielāgota lietošanai bezceļos - tā kā tev noteikti apskate ir, tas nozīmē ka tu brauc pa pilsētu un bāņiem ar pilsētai un bāņiem nepiemērotu sūdu, bet pabraukt vari, jo tā bezceļu potenciāls nav izmantots, respektīvi - bezjēdzīga mašīna

msh 24.12.2023 3:29

Lai pie pseidodžipa vai džipa pieejot varētu normāli apsēsties, tur laikam tiešām ir jābūt tam variantam, kur mašīna stāv uz ielas, bet iekāpšana notiek no trotuāra - izņēmums ir mašīnas, kas domātas praktiskam bezceļu pielietojumam, nevis pontam pilsētā ar lielu kasti, un kurām attiecīgi gan ir liels klīrenss, bet virsbūve ir zema, un sēdēšana notiek bezmaz uz grīdas, ar izstieptām kājām, lai nesapistu smaguma centru. Par ķeršanos pie meliem kad argumenti beigušies piekrītu, to tu tiešām dari regulāri lai pamatotu kāpēc pilsētai vajag lielu kasti

Man patīk ka arguments par "Nīcas bedrēm" nāk no cilvēka kurš dzīvo pilsētā ar vislielāko pseidodžipu koncentrāciju Latvijā Nīcā bedru īpaši nav, un Rucavā arī ir jāizbrauc kaut kur ārpus centra lai dabūtu bedres - atšķirībā no Rīgas vai Liepājas, kur māju pagalmos jāmočī pa trotuāriem vai zāli lai izbrauktu, par bedrēm un citiem brīnumiem nerunāsim Da nu - atceros, kādus gadus atpakaļ Stabu ielā posmā starp čakeni un Avotu ielu lēja jaunu asfaltu, atceros traģikomisku skatu - uzlieta pamatkārta, bet virskārta vēl ne - pie iebrauktuves pie bordas nolikti divi dēlīši, jo vietā, ko es ar savu golfu ne aci nepamirkšķinot varētu pārvarēt vismaz uz 30, kādam wannabergacing lowraiderim noteikti bez tiem dēlīšiem priekšas buferis skrāpējās pret trotuāru vai kas tāds

msh 23.12.2023 19:42

"spilvens uz zemes" var būt vienīgi mašīnām ar zemu klīrensu - ko tu, gabaliņu uz augšu, cītīgi aizstāvi - ceļi pie krūtīm ir piedomāti. Bet par "sēdēt SUV ir kā klubkrēslā" - labs joks; neesmu vēl ne reizes redzējis tik augstu klubkrēslu.

msh 23.12.2023 19:39

Vecākiem cilvēkiem ir ērtāk iekāpt mašīnā, kur vienkārši pieiet un apsēžas, nevis kur pieiet un jārāpjas iekšā ar rāpšanos - esmu jau divus piemērus nosaucis, bet sliņķim neder, jo viņa tantiņas radušas braukt ar MTZ-82, un tāpēc mašīnai jābūt ar vismaz vienu pakāpienu uz augšu, ja nē, nav pierastā rāpšanās sajūta...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti