Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Volvo V50 atgāzes

Toms132 Reģ.: 31.10.2023

Volvo v50 1.6d 80kw 2006.gada Problēma sekojoša- Apskatē atgāzes 8.19! Mehāniķis Kompis rāda EGR nestrādā, jāmaina. Mehāniķis nomaina EGR(ielikām lietotu) un paziņo ,ka Egr itkā sākumā strādā un tad atslēdzas (pēkšņi vairs egr nav vainīgs) lai atgāzes būtu normas robežās jāmaina kolektora blīves, sprauslu blīves, izpūtēja posms kopā ar gofru un jāsaprogrammē pareizi bloki(laikam amatieris mēģinājis sačipot) Pagājušo gad apskatē viss bij ok ar atgāzēm, bloki jau tad bij tā teikt sačakarēti. Vai tiešām varētu būt pie vainas vadības bloki, blīves un izpūtēja posms? Varbūt ir kādi ieteikumi?( zinu jā tolmetā visu var nodot, gan paspēs)

 
650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Ja tiešām tikai saprogrammēts, tā priekš tevis būtu necerēta Veiksme.Pirmoreiz dzirdu, ka blīves un izspupūtēja posms iespaidotu atgāzes.Interesanti, ka nav informācijas par dpf-a uzvedību (tā esamību vai tā neesamību konkrētajam auto).

Citos gadījumos Šim motora modelim pie gadskārtējās eļļasmaiņas (parasti) komplektā maina arī turbīnu un/vai sprauslas.Mazāk turīgie īpašnieki varētu izlīdzēties ar tā dēvēto Restaurāciju.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

EGR vārsts sāk nenoslēgt - DPF pašattīrīšanās nenotiek - parādās lielāks spiediens izplūdes sistēmā - EGR aizsērē vēl vairāk - DPF cieš vēl vairāk. 

Blīves? Ja ieplūdē piesūc klāt lieku gaisu, tad it kā arī var visādi brīnumi notikt. 

mans 1 centa viedoklis, ko var neņemt vērā.

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
0 0 Atbildēt

Mehs pat vēl neatrada vainu?

Ja būtu drastiski par maz gaisa(starpdzesētāja caurules vietā?), nebūtu arī jaudas. Tad jau par daudz degvielas! Eļļu gadījumā nepiesūc, nededzina?

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Ja nopietni,tad apraksts ir nepilnīgs un tas "meh$" neizraisa sajūsmu..Viss slikti,taču nav paša braucēja atsauksmes par mašīnas uzvedību braukšanas laikā..

Pirmais un svarīgākais jautājums- vai tur ir Dpfs.Nav zinams.Ja nav-kāpēc nav.Kāds lohs varbūt to "laboja",izdauzot trubu, bet nenovēršot cēloņus?

Cik i!gi tev tas auto ir un vai ta tiešām neko jocīgu iepriekš nenovēroji?

Toms132 Reģ.: 31.10.2023
0 0 Atbildēt

Auto manās rokās tulīt 2 gadi, jā visos servisos saka pareizi jāsaprogrammē bloki , jo esot bijis iejaucies tā teikt amatier līmeņa programmētājs un visu sačakarējis. Automašīnas uzvedībā- degvielas patēriņš pacēlies  ,jauda ir , jocīgu neko nemanu.

Kompis rādot, ka ir dpfs ,tikai dzīvē viņa nav, nav pareizi arī tur saprogrammēts! Kapēc nav- nav ne jausmas ,bet izskatās, ka kāds ir mēģinājis sačipot vietējā šķūnī sačakarējot visu iespējamo

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Hmm.Kā vispār kāds  "jaunais" īpašnieks var atļauties savam jauniegādātajam auto neizveikt diagnostiku un nenoskaidrot aktuālo tehnisko stāvokli? Kā tā- atgāzes "8", bet īpašnieks ikdienā nemana neko aizdomīgu?

Tur drīzāk ne programmētājs, bet gan "kāds" pa prasto izrāva to sačakarēto dpf un steidzami pārdeva mašīnu (tev).Gan jau tas dpfs bija ciet un motors grasījās nosprāgt (vai tiešā nozīmē uzsprāgt, dēļ korķa/izpūtējā). 

Dpfs sačakarējās dēļ kāda iemesla,- visdrīzāk dēļ lejošām sprauslām un/vai kāda cita defekta motorā.Vai dēļ kāda jau ielaistu defektu kopuma.Lai mašīnu pilnvērtīgi salabotu, 1kārt bija jānovērš šis iemesls.

Tas nenovērstais defekts tos tavus 2g turpināja to motoru čakarēt,līdz beidzot tu tagad būsi spiests to defektu atrast un (var'būt) pamēģināt novērst.  

Aizaudzis dpfs ātri vien sadrirš gan turbīnu, gan egru, un visbeidzot arī pašu motoru visā tā komplektā- sakarā ar TO, ka sadrirstā dpfa radītais prestpiediens izraisa nesadegušās degvielas nokļušanu eļļā- kā rezultātā motorā cirkulē kaut kādas nepietiekoši eļļojošas samazgas.

Visizplatītākā bojājumu novēršanas metode- dpf-a aizdriršanās cēloņa atrašanu un novēršanu aizstājot ar šo trulo "čipošanas" variantu.Trubas izdauzīšana un līkrocīgas "programmēšanas" darbības.Par visu to paveikto suudu beigu beigās maksā "nākamais" īpašnieks.

Toms132 Reģ.: 31.10.2023
0 0 Atbildēt

Šodien aizbraucu pie vel viena meha , kompis rādot ka egr uz 99.4% kā ir tā ir apstājies, jamaina velreiz cits ,rādot arī kļūdu uz gaisa masas mērītāju, bet iesākumā jādabū ejošs egr un tad jāskatās gaisa masas mērītājs.

Iespējams, prātīgāk būtu aizbraukt pie kāda profa un lai saprogrammē visu pareizi un likvidē EGR

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Nujajā, vēl kādi 3-4gab "ejoši" egr-i tur ir jāieliek, lai ticami izkonstatētu 1gab neejošu gmm.Ja pie tā "profa" būtu aizbraucis jau "aizvakar", būtu jau nezcik "ietaupījis". Sprauslas un turbīnu noņem nost un "izdiagnosticē"!

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Šis motors arī bez DPF un ar noglušītu EGR spēj uzrādīt dūmainību 0,15. Parasti kvēpi ir dēļ nepareizas gaisa/degvielas attiecības, precīzāk trekna, te atkal divi varianti par maz gaisa-cauras trubas, EGR sprūst atvēŗtā stāvoklī vai par daudz degvielas-sprūst atvērtas/tek/pil/čurā sprauslas.

Toms132 Reģ.: 31.10.2023
0 0 Atbildēt

Pagaidām izskatās EGR sprūst, paliek aizvērtā stāvoklī ,tapēc jauda ir

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Ja sprūst aizvērts tad meklē vainu citur. Man bija aizvērts ar metāla plāksni trubā starp egr un ieplūdes kolektoru, nebija ne dūmu ne kļūdu. Ar gmm arī, šis motors vismaz Fordā brauc vienādi gan ar gan bez gmm, protams, atvienojot ir kļūda

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Toms132 rakstīja: Šodien aizbraucu pie vel viena meha , kompis rādot ka egr uz 99.4% kā ir tā ir apstājies, jamaina velreiz cits ,rādot arī kļūdu uz gaisa masas mērītāju, bet iesākumā jādabū ejošs egr un tad jāskatās gaisa masas mērītājs.

Iespējams, prātīgāk būtu aizbraukt pie kāda profa un lai saprogrammē visu pareizi un likvidē EGR

Nūū... Ja jau EGR ir ciet, tad vēl mazāk iemeslu kaut kam kūpēt, jo skābekļa ir pietiekami. Attiecībā par gaisa masas mērītāju, atkal - ja jau EGR ir ciet, tad nav nekāda problēma pārbaudīt gaisa masas mērītāju...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Klau nu ja DPFa nav un tas nav izprogrammēts, tad vai nav tā ka šobrīd tev jams par katru cenu cenšas to "izdedzināt", jeb ir aizgājis tā saucamais reģenerācijas cikls, kas pēc būtības ir max pacelt temperatūru izplūdē un liet papildus degvielu, lai to DPFu tīrītu/izdedzinātu ...

Un visādi citādi tev tur vispār nav nekādas problēmas pēc būtības, tik jātiek pāri tam idiotiskajam ciklam un/vai jāizprogrammē tas nahren ...

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

Mēģinot dedzināt neesošu dpf ir zilu pēc dīzeļa smirdošu dūmu mākonis, to nevar neredzēt un apskatē diezvai kāds sāktu dūmainības testu.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Tas taču ir specifiski atkarīgs no konkrētā motora,kā tas uzvedīsies izdedzināšanas laikā.Un KĀ vispār ir iespējamas atgāzes uz "8", ja pats īpašnieks "neko" nejūt (nesaož)?

Tieši šādiem volvo ir bijuši gadījumi, kad ieslēdzot piespiedu izdedzināšanu aizdambētam dpf, izplūdes gāzu mākonis izlaužas motortelpā, tur visu totāli melnu nokurinot un vērotājos izraisot ugunsgrēkam līdzīgu trauksmes sajūtu.

Te ir nepareizs jautājuma "uzstādījums" gan no īpašnieka, gan no tā "meha" puses. Brauc uz normālu diagnostiku, kur kāds kko "saprot" no Volvo un it īpaši tieši no šī vispārzināmi problemātiskā 1.6 80kW motora! Tur pat viens/otrs tiešām "zinātājs" ne labuprāt būs ar mieru tam pieķerties.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Aizaudzis vesels DPF nedotu dūmainību 8, ja tur kautkas vēl ir palicis tad vainu salūzis vai izkusis.

Kas ir tās vispārzināmās problēmas šim motoram, zinu tikai vienu-turbīnas eļļas atplūdes caurule mēdz aizaugt. 

Ja būtu tik slikts diezvai būtu dažādās konfigurācija piejams sākot no 2004 līdz pat šodienai zem nosaukuma 1.5bluehdi.

Tas kas motoram ir slikti ka viņš pamatā ir visādās mazbudžeta klaberkastēs un komerctransportā, kur neviens netaisās lieku pirkstu piedurt kamēr vēl uz priekšu kust, atšķirībā no N57 kam šāles un ķēdes jau ir servisa materiāls nevis rezerves daļa.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Neatceros tagad uz sitiena to vēsturi, bet tieši šis 80kW "volvo" motors savulaik tika uzskatīts par izcili cimperlīgu.Ar kādas citas, ne-volvo grupas (ne ta reno, ne ta bwm/hvz) izstrādnēm saistīts.Vārīgas Siemens ražojuma sprauslas laikam un vēl sazin kas tur bija.

To, ka ""šim motoram "turbīnu maina kopā ar eļļu"- to tā sacīja viens no savulaik pirmajiem un "redzamākajiem" LV autočipdiagnost jomas pārstāvjiem.No tiem laikiem, kad mums vēl ne kurš katrs Lohs nodarbojās ar šo rūpalu.

Ja to suuda dpfu (laicīgi!) paspēt izgriezt,korekti visu saprogrammēt un sakārtot tās iespējami lejošās sprauslas un visdrīzāk ka arī iesprūdušo turbīnas ģeometriju un tālāk turpināt saudzīgi lietot ar labu eļļu un labu degvielu- tas štrunts ēdīs knapus 4l un brauks vēl bezdgalīgi nekaunīgi ilgi,praktiski par pus/velti.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Bluehdi tas jau slavenais Peugeot motors. Jūs gribat teikt, ka Volvo stāv Peugeot motors?

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

tas ir tas laiks ,kad volvo piedereja fordam, šis modelis ir praktiski analogs focusam, Jā fords izmanto fraņču kā kurs sauc citroen jeb Peugeot motoru

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Jā, laikam tas 1.6 80kW "volvo" dd motars tiešām bij ar to PSA saistīts tolaik.Katrā ziņā, ne jau ar vag, kā varbūt d5.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Ira ira tas pats, viņs nāca praktiski visos vieglajos Fordos, PSA grupā veselai plejādei, pat Mini un Mazdā bija pamanījušies iepļekāt. Ģimenē ir bijušī 3 auto ar konkrēto 1,6 80KW un viens ar atvasinātu 100zs versiju, vienam sagura turbīna, bet auto bija ar nenosakāmu nobraukumu. Pārējiem no standarta lietām mainītas sprauslu blīves, principā viss. Globāla problēma ir prasmīgu diagnostu trūkumus, vai vispār informācijas pieejamību, ja Ford dīleris nespēj diagnosticēt DPF neesamību vai nezin ka autiņam ir atsevisķa bāciņa degvielas piedevai ar domu par DPF, tad ko lai saka smērmiķelis rumbulas boksos? No mucas ielej 5w40 kā visiem un iekasē naudu par eļļas maiņu.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Nu tas jau kā paveicas, cik laicīgi esi griezies un pie kāda meistara.No savas senākas "pieredzes" noteikti varu ieteikt Remap.lv - tie noteikti varētu to salabot, vienīgi cik ilgi būs jāgaida "rindā" un ja vispār piekritīs čakarēties.

Dīleris- nu tas nu gan ir tā "beidzamā" instance.Prastu it kā "dīzelim" paredzētu 5w40 idejiski nedrīkst liet nevienam ar Dpfu aprīkotam-, ne vag, ne volvo, ne mb vai bmb.Jautājums vēl, vai būtu gudri tādu eļļu izmantot pat tad, ja tas Dpfs būtu korekti likvidēts. 

Un savureiz arī tie prasmīgie meistari izturas atturīgi- ja piem redz, ka tur var sanākt krietns defektīvo mezglu kopums un ja vēl pats īpašnieks grib "kā lētāk",nevis kā no konkrētā meistara viedokļa būtu "pareizi".Mēdz gadīties, ka tas "lētāk" gribošais pēc tam atbrauc dusmīgs un sāk pirkstus/mētāt, ka te lūk "ne viss" esot novērsts.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
1 1 Atbildēt

Un beigās atradīsies banālais nosprāgušais temperatūras sensors.

Toms132 Reģ.: 31.10.2023
1 0 Atbildēt

Apskati izgāju.Beigās nomainiju EGR un gaisa masas mērītāju , atgāzes 3.00 tāpat diezgan lielas, bet vairs nav 8

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

A pie kāds atzīmes nelaiž cauri TA?

Toms132 Reģ.: 31.10.2023
0 0 Atbildēt

3 maximums

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Nu tas 3 arī ir abnormāli, tātad "tava" vaina (cēlonis) ir kkur citur. Ja nav Dpf-a, būtu jābūt vismaz zem "1"..Tagad tev nav nekāda garantija, ka tu ar to "jauno" gmm un nomainīto egr neturpināsi to motoru bojāt (vai atkal drīz sabojāsi abus tos nomainītos mezglus).Velc ārā sprauslas, ved uz stendu un pārbaudi arī turbīnas ģeometriju- vai gadījumā tur viss nav iesprūdis.

Ja uz sitiena nav iespēja čakarēties, tad vismaz iegāz bākā kādu (normālas izcelsmes) sprauslu tīrītāju un nebrauc ar regulāro suuda ddegvielu.

Toms132 Reģ.: 31.10.2023
0 0 Atbildēt

Iespējams, ka tas 3 rodas no tām blīvēm un caurā izpūtēja un vel sazin cik ilgi nobraukāju ar nestrādājošu egr varbūt tur izpūtējs un pārējā izplūde aizdi*sta.

Toms132 Reģ.: 31.10.2023
0 0 Atbildēt

Varbūt ir ko ieteikt to normālās izcelsmes sprauslu tīrītāju? Vispār strādā viņi vai tik sevis apčakarēšana tā ir?

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Ne,nu "strādāt" viņi strādā noteikti, jautājums tikai vai tu ar to pielietojumu gribi kko sev uzturēt/kārtībā, jebvai (*optvai)) tu ar to gribi jau kko "saremontēt".Trīs ir vispārzināmi un LV plaši "pārbaudīti- LiquiMoly,ProTec un GAT (kas ir praktiski tas pats, viss made in DE) www.gat-international.de/de/en/products/diesel-system-cleaner-plus/

Kā arī vēl šo pašu ķeneru keramikas piedevu pie motoreļļass www.gat-international.de/de/en/products/ceramic-engine-protect/ -jo īpaši Tam gadījumam, ja nu tā eļļa kādureiz mēdz "iztecēt na/uj".Tā "gadās".Bet te ir, ka visdrīzāk jau pirmais/padzirdējušais tavā (manā) virzienā raidīs vārdu Lohs ;p (nu zin kā, tagd Lohiem grūti laiki,jo strauji tuvojas izdevumi- nāksies "esošos" motorus remontēt))

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
3 0 Atbildēt

Atgāzes 3.00 nozīmē ka skates klerks ir veicis vairākus mērījumus, normās nav iekļāvies, bet ir bijis gana tuvu, lai apžēlotos un izlaistu cauri. Tas 3,00 ir manuāli ievadīts sistēmā, nevis paņemts esošais mērījums. Dabā tur varēja būt kāds 3,15 vai tikpat labi pat 3,4. Jebkurā gadījumā, 650 jau visu pateica.

Toms132 Reģ.: 31.10.2023
0 0 Atbildēt

Dabā bij 3.06 ,Mehāniķa teiktais ka esot aizdi*sts izpūtējs tapēc tāds liels cipars

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
0 0 Atbildēt

Kā jau teicu, dabā pienācās divnieks par atgāzēm. Turklāt tas (3,06) ir labākais, ko no vairākiem mēģinājumiem izspieda. Tevi pažēloja un palaida. Priecājies.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Nepakam neticu.Izpļūtējs varētu būt aizdrirsts tad, ja no tā kāds ķeneris būtu tikko (vai nesen/vakakar) izdauzījis to aizdrisrto Dpf-u.Un kā gan tas aizdrirsums tev "pēkšņi attīrījās" no "8" līdz "3".Turklāt ja pats saki, ka neko sliktu neesi nedz manījis, ne arī saodis.

Bet visiem (esošajiem un nākotnē iespējamajiem) interesentiem ir 1nureiz taču jāsaprot TO, ka izdauzāms (vai jau truli izdauzīts) Dpfs (kur nu vēl ja komplektā ar tik aizdristu izpļūtēju) ir tikai SEKAS- kurām ja netiks novērsts IEMESLS, tam palietotajam motoram drīz vien būs pz/ā. Divsimt punkt, ka tas lohs (kurš tur pirms tevis ir krāmējies) nekādu "iemeslu" nav nedz novērsis, ne pat ne meklējis.

KĀ ARĪ- kamēr tu (vai tavs Meistars) neesat iebāzuši galvu tajā trubā- īsti nav zināms, cik "kvalitatīvi" tas Dpf-s tur ir izdauzīts.JO- tajā suuda dpf-a bundulī PIRMS paša tā Dpfa ir vēl arī Katalizators(!), kurš tāpat var būt gan aizdrirsts, gan izņemts, gan atstāts, gan viss tas suudu komplekts var būt nekorekti izprogrammmēts! 

To tu pat neesi minējis- vai tev tur vispār ir pats tas dpf-a bundulis atstāts.Vai tas ir fiziski tukšs, vai varbūt tikai pustukšs.Vai varbūt tur vispār tā visa draza joprojām ir iekšā un tajā ir vienkārši pa prasto/lēto kāds cohums izurbts- arī TĀ mēdz būt..

Šis (pa Lielam) nav tur kkāds "volvō v50" sindroms, drīzāk vienkārši vispārēja (bezmaksas) pamācība- kā nebūt (vai kā nekļūt) par Lohu.Vai ko darīt, ja gadījumā tas Lohs ir bijis iepriekšējais lietotājs.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Sveiki.Vai tik šis dzinējs nav aprīkots ar peizo sprauslām,viņas ar laiku atšālējās un sāk strādāt nekorekti, vajadzētu dzīzeļcentru apmeklēt. Agrāk viņš bija Bišumuižā bet tagad viņu tur nav.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Bet uz Remap gan vajadzētu aizbraukt.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti