Palūrēju shēmās - ģeneratora ierosmei ar spidometru vairs nav nekāda sakara, tā ir pieslēgta centralās elektrības blokam, kurš atrodas virs pedāļiem. Ko es šādā gadījumā darītu - vispirms ar VCDS slēgtos pie centrālā elektrības bloka lai noskaidrotu kas tam sakāms par šo situāciju, tālāk izzvanītu vadu no ģeneratora līdz centrālās elektrības blokam - ja vads vesels, mainītu bloku, protams, pārkopējot vecā bloka kodējumu jaunajā.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Volkswagen Transporter T5 problēma ar ģeneratoru.
Sveiciens visiem!
Kādu laiku esmu nokrāmējies ar savu busu un problēmām ar ģeneratoru. Sākās viss ar to, ka vienā jaukā dienā iedegās akumulatora lampiņa braucot. Sarunāju meistaru, kas remontē ģeneratorus. Taja dienā kad vedu pie meistara, lampiņa vairak nedega un šķita, ka viss ok. Ģeneratoru atrestaurēja un viss bija labi. Pēc 3 mēnešiem atkal radās problēmas. Pats no sevis brīžiem pazuda uzlāde. Taču panelī akumulatora lampa neiedegās.
Uzliku jaunu akumulatoru un ģeneratoru. Taču uzlāde vairāk nav un akumulatora lampiņa neiedegas. (Kad piedarbina, tad iedegas un nodziest ,viss kā jābūt) kontakti un drošinatāji itkā pārbaudīti. Secinājums ka ģeneratoram nav ierosme, jo ja pie zilā vadiņa, kas pieiet pie ģeneratora pieliek no akumulatora uz īsu brīdi 12v tā uzlāde sākās un var braukt līdz nākamajai noslāpēšanas reizei. Gribētos saprast kur meklēt vainu? Pašā vadiņā, instrumentu panelī vai automašīnas vadības blokā.??