- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Vērsies tuvākajā VAG dīlerī.
Par svaru neizrunājies
Neaizmirsti ka 4.2 ir alumīnija klucis, kamēr 1.9 belarusniekam ir čuguna bloks.
Stiliņā ir lasīts jautrs stāsts - divi čaļi reiz saderēja par to, kas smagāks - 4.2 no V8 kopā ar tomātkārbu, vai 2.5 TDI ar kvatras sešu robu mešalku - saderēja un aizveda nosvērt. Neatceros kāds tieši bija rezultāts, bet kaut kas ļoti līdzīgs - un tam V8 bija pieskruvēta liela un smaga kārba.
Par kuriem gadījumiem, izdomātajiem un izbazūnētajiem lai normalizētu ideju par piespiedu špricēšanu? Tā pa lielam esi kaut ko sajaucis - tās sērgas bija izplatītas laikos kad badā mirstoši, antisanitāros apstākļos dzīvojoši cilvēki bija samērā izplatīta parādība. Bet mūsdienās vajag cilvēkus padarīt slimīgus, jo tas ir ienesīgi - un pie viena globālisti dažādos veidos rūpējas par to, lai cilvēki nevairotos. Ienesīguma sakarā man nesen bija interesanti uzzināt par to, cik amerikāņiem izmaksā ārstēšanās - tas izskaidro kāpēc farmācijas kompānijas astoņdesmitajos tur ielobēja ka tām nav nekāda atbildība par blakusparādībām, pēc kā bērniem špriču skaits pošu kalendārā vairākkāršojās - izrādās ka šiem diezgan parastas ārstēšanās var izmaksāt desmitus un simtus tūkstošu...
Ā, un vispār - te kāds gadījumā nezina teikt kāds izskatījās pošu kalendārs bērniem astoņdesmitajos/deviņdesmitajos gados? Tā nesen aizdomājos vai gadījumā tam, ka no pusotra gada vecuma biju ļoti slimīgs nav nejauši sakars ar kādu šprici...
Lielāka varbūtība, jo lielāka iespēja ka motoram ir turbīna. Bet par to "augsto sadegšanas temperatūru" - ko, nopietni? 😂 Dīzelim tā sadegšanas temperatūra ir tik "augsta", ka fofāgena grupa benzīnnieku turbīnām kopš astoņdesmito vidus izmanto ūdensdzesi, bet dīzeļu turbīnām astoņdesmitajos uz 1.6 TD izmantoja, un tad saprata ka nah nevajag, un kā minimums līdz nullto beigām nevienam nebija - kā arī Audī atļāvās izmantot uz piecu cilindru 2.5 TDI izplūdnieku kas ir viengabala čuguna pagale, nospiestu dizainu no 10v turbo benzīna, kur tādu aizvietoja ar divdaļīgu, jo viendaļīgais plaisāja. Man te golfam ir izplūdnieks un turbīna no dīzeļa - man tie dēļ sadegšanas temperatūrām kas rodas ar benzīnu un gāzi ir izdeguši tīri; pie kanāliem ir kāds grams kvēpu, viss pārējais balts un kā ar smilšu strūklu izpūsts, lai arī ielikšanas brīdī bija melns un nokvēpis.
Elsā rakstīts ka antena atrodas kaut kur zemāk pie kreisās A statnes, tā ka ņem nost apšuvumu un skaties - ja nav pret stiklu, skaties vai nav zem paneļa.
To vadu nevar sajaukt - tas ir ekranēts vads. Es vienīgi nepateikšu uz kurieni tas noklusējumā iet, par cik man vienmēr ir bijusi darīšana tikai ar blokiem un nogrieztiem štekeriem ![]()
Ļoti blonds viedoklis. Ja neesi pēc skaņas/bļembas pārliecinājies ka benzīnnieks, nefilosofē - arī dīzelis tā var kūpēt, un ar lielāku varbūtību. Dīzelim nav obligāti jākūp ar melniem dūmiem, bet pie beigtas turbīnas zilus gan var mierīgi dabūt.
Daba? Atkal tankā esi aizķēries un neredzi kas notiek? Tas, ko tu sauc par "dabu" ir depopulācijas ideoloģija kopā ar veiklu finansiālu manipulēšanu. Bet es par to nemaz nerunāju, jo mēs te runājam par kaitīgām vielām, nevis kaitīgām ideoloģijām. Piemēram, nesen parādījās publiski pētījums - kaut kur, gan jau kādā rietumvalstī, izpētīts ka divdesmitgadīgiem vīriešiem testosterona līmenis vidēji nokrities uz pusi, sasniedzot līmeni, kādam normāl būtu jābūt 70 gadus veciem večukiem. Tā nav nekāda "daba" - tie ir sūdi pārtikā, kosmētikā un citur. Vai atkal citas ziņas - pētījums no Dānijas, ja pareizi atceros, no organizācijas kas nodarbojas ar spermas donoru apkalpošanu - 30 vai cik tur gadu laikā spermatozoīdu kustīgums samazinājies uz pusi. Neatceros, vai tas bija turpat, vai kur citur, ka cilvēku auglībai ir tendence nulles virzienā, kur līdzšinējajā ātrumā tas tiks sasniegts pēc kādiem 20 gadiem. Vēl kaut kādā citā pētījumā - mikroplastmasas daļiņas ir atrodamas arī vīrieša spermā. Par kādu dabu tu te runā, kad veikalos produktos, kuriem būtu jāsatur uz pirkstiem saskaitāmas sastāvdaļas, uz etiķetes ir uzdrukāta puse ķīmijas grāmatas? Tā nav nekāda daba.
Jaunākās ziņas, kas atkal tev, tankistam, noteikti paslīdējušas garām - kaut kādi britu lielveikali sākuši tirgot pienu, kas izslaukts no govīm, kuras tiek barotas ar īpašu barību lai šīs mazāk pirstu - barība, kuru izstrādājusi ar bēdīgi slaveno Vārtu Bilu saistīta kompānija - un kas satur kaitīgas vielas, kuru ilgtermiņa ietekme uz cilvēkiem bija, neatceros, vai nu kaitīga, vai arī neizpētīta - un neaizmirsīsim ka pats apgalvojums ka govju pirdieni ir problēma ir kaut kāds absurds. Tātad, atkal daba?
Tu ar to saitē redzamo sūdu apstiprini to, ko es saku. Bet politiķus uz plebeju aptīrīšanu mudina naudiņa, kas nesmird.
Šitā ir pilnīgi tukša liekulība. Ā, izmeši ietekmē slikti cilvēku veselību? Nu tad davai vajag sākt ar lietām, kas to ietekmē stipri smagāk - indīgo pārtiku, indīgo kosmētiku, plastmasu un tās radīto mikrosplastmasu piesārņojumu, kaitīgās zāles utt. Bet nekā - par tiem ne čiku, ne grabu, jo tie rada vēlamo efektu - cilvēku auglība gāžas bezdibenī, un pie viena, papildus efektam, hormonālie traucējumi vēl lielu daļu noņems no trases. Bet izmeši - oi, bļē, tie tik ļoti kaitīgi - jo uz šīs demagoģijas pamata var atņemt un noslaukt.
P.N. Es baidos ka viens nokūries elektromobīlis uz ielas atstās vairāk kaitīgā piesārņojuma nekā līdz kliņķim nopistu dīzeļu satiksme ilgākā laika posmā.
Man arī likās ka leišos ziemenes ir no pirmā novembra, bet nē, no desmitā. Pie viena piemirsi piebilst ka līdz pirmajam aprilim - bet naglas drīkst no pirmā decembra līdz pirmajam martam...
Kas notiks? Vieni brauks ātrāk, otri brauks lēnāk - bet par to ka sēņotājus apdzīs, cepisti sodus piespriest nevarēs.
Pa vidu starp pēdējo un vidējo variantu. Lukturi ir knapi ciešami, bet gaismas ir vairāk nekā kamera parāda. Tas tomēr ir C5 - bez uzlabojumiem tur ar gaismu tā ne pārāk.
Tas ka pirms 10 gadiem, lai nopirktu C sērijas mašīnu ar V8, bija jāpērk S6, un nu - RS6.
Mazs atgādinājums par vienu no mazajiem prieciņiem ko ekofašisms ir vairāk vai mazāk paņēmis prom no mums. Jā, tas ir parasts Audi A6 ![]()
Dīvaini gan - es gan redzu tieši pretējo. Nerunājot nemaz par to ka manā galā purnā līšanu vispār var ieraudzīt tikai vasarā, kad turīgie pierīgas purnālīdēji ar saviem lepnajiem bembjiem un aužiem brauc atvaļinājumos...
Murgo šobrīd tu. Es nezinu kāpēc mašīnu akumulatoru uzlādes kontrolieri izmanto savādāku loģiku nekā tevis piesauktais akumulatora lādētājs [jo neesmu iedziļinājies], bet ļoti labi zinu uz kāda principa tie darbojas. Atceries - pēc tāda pat principa, kā tas Depo lādētājs, darbojas arī klasiskais ģenerators - kā redzi, tā pieeja autoražotājiem neder.
Slikti ka grūti iedomāties. Tas cits iemesls ir ekofašisms; mazāk ģeneratoru darbināt - un varbūt vienkārši lai vairāk kontrolētu kas notiek - teiksim, kaut kādam B7 passātam aķa uzlādes kontrolieris nāk tikai kopā ar start stop sistēmu, ja tās nav, nav arī uzlādes kontroliera.
Jā, nosprāgst tieši dēļ nepiekodēšanas - uzlādes kontrolieris aķa ietilpību rēķina pēc kodējma un pēc tā, cik sen atpakaļ aķis ir ticis piekodēts - man reiz bija darīšana ar kaut kādus 12 gadus vecu C6, kam bija palicis dzimtā aķa kodējums, bet iebāzts kaut kāds jauns bezfirmas aftermarkets, un uzlādes kontrolieris burtiski nelādēja aķi , piekodējot ar kaut kādu pielasītu kodu, viss sagāja.
Meršiem kā dzirdēts sanākot otrs variants - ja nepiekodē, tad uzlādes kontrolieris vāra aķi ārā.
Pārliecināmies ka tiešām tev elektrība ir tumša lieta kas gaiši spīd. Parastai mašīnai atvieno aķi, ja tas ir iespējams tāpēc, ka tajā aķī esošā strāva ar ļoti lielu varbūtību ir ugunsgrēka cēlonis. Elektriskajai mašīnītei tas fiziski nav iespējams - jā, var atvienot akumulatoru no pārējās mašīnas [kas pa lielam sanāk - atvienot no motora kontroliera un sprieguma pārveidotāja] un ir arī pirotehniskais drošinātājs kas tad, ja tosterim ir izšauti baloni, to arī izdara - bet elementus savstarpēji atvienot nevar. Un arī pēc tā nav vajadzības. Tu saki - ūdens vada elektrību - un kas tad ir? Tu laikam neesi sapratis atšķirību starp elektriskās mašīnītes akumulatora elektrību un elektrotīkla elektrību. Redzi, tu pret elektrības vadu nedrīksti pavērst šļūteni tāpēc, ka tam vadam ir potenciāls attiecībā pret zemi uz kuras tu stāvi, un no/caur kuru nāk ūdens tajā šļūtenē, attiecīgi caur to strūklu, un, iespējams, tevi, noslēgsies ķēde. Bet elektriskā mašīnīte ir izolēta no zemes, līdz ar to pat ja tur vēl kaut kur radīsies spriegums - tas būs īssavienojums starp diviem punktiem mašīnā, kas nevar traumēt jebko, kas neatrodas starp šiem diviem punktiem. Kā jau teicu - visos viģikos, kas redzēti kur ugunsdzēsēji dzēš elektriskās mašīnītes, viņi rīkojas tā, it kā tur nekā tāda nebūtu.
Pārfrāzēšu - tu esi nobijies no neesošas problēmas, bet neuztraucies par īstu problēmu - un īstā problēma ir apkārtējās vides piesārņojums no degšanas, sevišķi toksiskie dūmi. Es neesmu iedziļinājies par sprieguma jautājumu, bet es noprotu ka dzēšanai ir dziļi pie dirsas, cik simti voltu tajā aķī ir - pažarnieki gāž virsū ūdeni tā, it kā tur nekā nebūtu - pieņemu ka tad, kad tur jau liesmas nāk ārā, aķa kontrolieris visdrīzāk jau ir atslēdzies vai nokūries, un ūdenim reāli ir darīšana ar trīs komats kaut kas voltiem xxxx eksemplāros. Renis, ja kas, zojai ir uztaisījis speciālu lūku zem pakaļas ķebļa, ar domu ka pažarnieki tur iebāzīs šļūteni un gāzīs iekšā ūdeni lai dzesētu degošo akumulatoru - problēma gan tāda ka aizdegoties akumulatoram, pa to lūku laikam salonā var nonākt gāzes un liesmas.
Atvainojiet, es kļūdījos! Latvijas prezidenta konvojs stājas pie sarkanās gaismas un gaida 3.DAĻA (+ VIDEO)
5
iAuto par satiksmes organizēšanu Rīgā jaunajā krustojumā K.Ulmaņa gatve ar Lielirbes ielu 2.daļa (+ VIDEO)
17
Tīkls nav, ir pāris lādētāji - kas reklāmas nolūkos ir bez maksas. Nezinu kādi tām kastēm ir štepseļi, bet nav obligāti - ES no kaut kāda, neatceros kura, gada noteica CCS2 kā obligātu prasību - un ES no Teslas štepseļa nav nekādas jēgas.