Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
krv 17.07.2007 17:28

Sāpīgākais ir laiks, ko jāpavada braukājot no šrota uz šrotu. Tur vajag veselu brīvu dienu. Parasti palūdzu, lai man visu jaunu ieliek. Audi 80 tāpat viss ir lēts.

krv 16.07.2007 11:03

uupis rakstīja: Tosolu jau tāpat spiež ārā jebkuram auto ja tūlīņ pēc apstāšanās mēģina korķi noskrūvēt.

Tavā gadījumā ja spiež tosolu ārā tam ir jāzūd un aukstam motoram līmenim ir jābūt ļoti zemam.

Ja tosolu spiež ārā - varbūt tu katru reizi pārcenties ar līmeņa papildināšanu?

Nē, es leju līdz atzīmei un nevairāk. Esmu lējis tikai Statoil nopērkamo tosolu.

Bet viena lieta gan man šķita aizdomīga. Laistoties ar to tosolu pamanīju ka tosols bākā ir tāds it kā tam būtu mazliet eļļas pieliets klāt. Tāds tumš ar eļļai raksturīgiem plankumiem. Es nezinu, vai kas tāds ir vispār iespējams.

krv 16.07.2007 10:59

uupis rakstīja: Apskaties kas radiatorā darās no priekšpuses?

Vai gadījumā tur nezaļo mežš un nezied virši?

Nē. Mazliet ir mušas un odi ierauti. Radiatoru pirms pāris gadiem nomainīju uz pilnīgi jaunu. Abas trubas ir vienlīdz karstas.

krv 16.07.2007 10:47

Mefistofels rakstīja:

uupis rakstīja: A moška tikai termostats?

Un mazais loks vārās?

Aptausti trubas uz radiatoru - vai abas ir vienādi karstas?

Tad motors nepaartraukti paarkarstu un vaariitos.

No autora var saprats, ka spiediens ir pie normaalas motora temperatuuras.

Lēnām pārvietojoties pa pilsētu motors nepārkarst un tosolu arī nesit atpakaļ. Vakar nobraucu kādus 35km režīmā 110-120km/h un uzreiz spiediens bija tik liels, lai tosolu pamatīgi sistu atpakaļ, bet motors nevārījās / nepārkarsa. Domāju - atskrūvēšu tosola bākas vāciņu ļoti vaļīgi, lai var līdz mājām tikt, bet rezultāta braucot gandrīz uzreiz viss tosols tika izsviests atpakaļ.

krv 16.07.2007 10:42

uupis rakstīja: Gadījumā neesi kādu laiku ar ūdeni tosola vietā braucis?

Nē, nekad.

krv 16.07.2007 10:39

Kādu laiku atpakaļ mašīnai sāka tikšķēt kompensatori. Man tos nomainīja. Bet tie burtiski pēc nedēļas sāka atkal tikšķēt. Garantijas ietvaros tos izņēma un izrādījās, ka pavisam jaunais kompensators jau bija saskrāpēts. Man ielika citus vietā un pateica, ka galva esot jāslīpē, bet viņi tādas lietas atsakās darīt, jo tas prasot pārāk lielas pūles.

Pēc kompensatoru otreizējās nomaiņas tie apklusa un es jau nopriecājos, ka galva nav pie vainas.

krv 16.07.2007 10:24

Ok. Tad man rodas jautājums, kur šādiem šrotiem maina galvas? Protams, šeit prasās pēc jaunas mašīnas, bet šobrīd nav īstais brīdis.

krv 16.07.2007 10:21

bēdīgi

Lasītākie raksti

Jaunie raksti