Piebaldzens rakstīja: BEERNUDAARZS...
Precīzi!
Vispar es jau šķiet vakar renaultclub.lv forumā PM aizsutiju par spoileriem. Ebayā var šo to atrast
Piebaldzens rakstīja: BEERNUDAARZS...
Precīzi!
Vispar es jau šķiet vakar renaultclub.lv forumā PM aizsutiju par spoileriem. Ebayā var šo to atrast
Neesmu dakters, bet te tač lielākā daļa ar diagnozi- izskatās, ka vairums ļautiņu augām dienām seko līdzi jaunākajiem topikiem un momentā cenšas tajos kaut ko iepļūtīt un bērnišķīgi apsaukājas.
Par tēmu: nehermētiskums dīzelim ir grūti konstatējams, jo parasti ir ļoti minimāls. Lai konstatētu sūci, pie strādājoša dzinēja rūpīgi jācaurskata visas caurspīdīgās degvielas padeves šļaukas, no šļaukas pretējās puses spīdinot spožu lukturīti,- kaut kur jāparādās gaisa burbuļiem. Problēma notiek, jo, ilgstoši nedarbinot dzinēju, degviela attek no degvielas vadiem, tās vietu aizņem caur nehermētisko savienojumu vai plaisu korpusā ieplūstošais gaiss, vēlāk darbinot, sistēmai jāatgaisojas, tāpēc nepieciešama ilgstoša startēšana.
Tas nobraukums mēnesī? 8D
Ko šūmējās, cilvēks pirms katras uzpildes reseto kompja rādījumus, pirms tam uzcītīgi pierakstot datus, noapaļošana būtu lieka darbība.
Taisnajos gabalos tā arī jābūt- krietni zem 5/100
8/100 tas ir pilsētā īsos pārbraucienos.
Pirmais rakstīja:
smoke rakstīja: Taisnajos gabalos tā arī jābūt- krietni zem 5/100
8/100 tas ir pilsētā īsos pārbraucienos.
stulps tu esi
pilsētā korķos var izstāvēt pēc patikas lielu patēriņu
uz noslogotas šosejas braucot kolonnā, neapdzenot un neizpendrījoties tas patēriņš jau arī reāli stāv uz kādiem 5 litriem.... tiklīdz sāc apdzīt vai pabraukt bišķi ātrāk tā uzkāpj līdz 6-7...
aizslēdzot projām kompi no patēriņa rādītājiem un pabraucot kā pašam patīk - tas nozīmē, kur vajag ieskrienoties līdz 180, kur vajag uzspiest gāzi lai apdzītu, patēriņš nostājas uz 8...
pabraukt jau zem tiem 5 litriem protams var.... nu bet nauhj tad vispār jābrauc???? var palūgt lai vēvēfans aizvizina ar savu opeli
ĀMEN!
Tu gan gudrs mums jau pilnas ielas ar tādiem, kas "izpendrijās, spiež 180, kur vajag", bezjēdzīgi bīstami lien priekšā un tad velkās līdz panāk nākamo "lēno", pilsētās ir spiesti bremzēt pie katra sarkanā. Gribētos trasē redzēt darbībā šos asus.
Jā, neslikta doma, vajadzētu vienu kārtīgu ģimenes auto un citu zemu lidojošu pusšrotu salidojumu 333kos, varētu tiešraidē pa radio 2 translēt.
Tu meties staipīt ar katru, kurš Tevi iauto par muļķi nosauc?
Apsveicu, vari pats piesēst!
Ierunājās cilvēks, kurš sakās izbraukājis Alpus ar līdz kordiem nobrauktām riepām- skat. Ibio galerijā vairākas bildes no pāris rakursiem (ar vienu nepietika, vienreiz nobildē un miers?)
Patēriņu kāreiz ir vērts regulāri pavērot- tas precīzi "parāda" auto tehnisko stāvokli, degvielas, riepu kvalitāti, DUS sūkņi precizitāti u.c.
Tas daudz laika neprasa, kā ikdienas rutīna, ne jau visiem jāiedziļinās tādos sīkumos.
Baisulis rakstīja:
jā, biju jau tavus rakstu darbus pamanījis, ignorēšu.
Tas ir psihologu lauciņš
ibio rakstīja: .......
a ko tik miermīlīgs tonis uz tādu uzbraucienu, jāsāk domāt, ka ne visi te no vienas palātas ?
Cik ta mm bija, kad brauciens sākās? Mīkstas gan ir bijušas, vai arī savirze.
Nokian viens indikators pazūd pa bāņiem 2 dienās, bet nākamais divos mēnešos tepat. Bet tur toties nav rises, bus vien vasarā japaliek pie ziemas izmēra 205/50/17, patēriņu arī iespaido vismaz par 0,0127/100, vai ne, Baisul
Jāņem ir 4cilindru 16vārstu pēc iespējas lielāka tilpuma dīzelis bez FAP, jāčipo, jānovāc EGR, kas sēž priekšā ieplūdei un kā likums agrāk vai vēlāk sāks jaukt prātu.
Paātrinoties jādod grīdā un laicīgi jāparedz situācija uz ceļa, lai nav bezjēdzīgi jābremzē tādā veidā audzējot patēriņu un vairojot sastrēgumus.
EGR ir tikai atgāzu normu izpildīšanai, pie Latvijas satiksmes vairumam motoru tas vārsts drīz sāk ķīlēt un tad visa ekoloģija ir dup.sī.
Stendzenieks?
Nedomāju, ka šim tāds pieaudzis dēls.
Kapēc gan neizvirpot jaunu buksi vajadzīgajā izmērā?
Pirmais rakstīja: [braucam uz trasi, pamērīsimies krāniņiem... es būšu ar bezmotora dīzeļrenaultu
Nu tipisks piemērs vietējam pa koplietošanas ceļiem gāzējam
Kad brauc, paprasi, lai kāds uzfilmē un atrādi savu prasmi.
Tik netrāpi, kad tur īstie puikas ākstās, pamodīsies vēl kauna sajūta.
"Sportiski" jau var ar jebko pabraukt, pārmērīgi liels degvielas patēriņš liecina par tehn.defektiem, nemākulīgu braukšanu vai agresīvu braukšanas stilu(kas nez vai tas piestāv ģimeniskam dīzeļvagonam).
Ozz,
Tas noderētu ikvienam, nav bazāra
Pirmais rakstīja: drīzāk jau būtu jāšauj nost tie pajoļi, kas ieraugot mentu ekipāžu sabremzējas uz -20 no atļautā
Tieši manas domas
Par pārējo- nepārliecināsi, ka sportošana ar FWD kombiju uz 60 profila 185mm cīsiņiem ir kaut kas cool
180km/h nesaskatu nekā sportiska, kur atļauts, tā ir norma jebkuram people carrier`am.
Pirmais rakstīja: 2 apļi 333 trasē ar startu gaitā.... paskatīsimies, kuram no mums ir vairāk morālu tiesību braukt uz 180 pa ceļu
Optimists
kāda tur bija statistika? 80% vadītāju uzskata, ka viņu braukšanas iemaņas ir labākas kā pārējiem?
Cikās tad opa renis nolido tos apļus? Pretēji pulkstenim?
Jā, ir doma pēc vasaras ripuļu uzlikšanas vismaz vienreiz aizripināt, salīdzināt sajūtas rwd 260hp vs fwd melnie dūmi.
Centis_Nuudele rakstīja:
smoke rakstīja: gaiss degvielas sisteemaa?
Pirmo reizi dzirdi kaut ko tādu?
Tas bija mans minējums par ticamāko problēmas cēloni, dīvainīt