iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Centis_Nuudele 26.08.2009 10:36

edgars80 rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja:

Sviestnesis rakstīja: es iegāju šodien jaunā fāzē.

Iegrūdi knaģus sadales skapī ?

da viņš tak iegāja, nevis iegrūda..., po samije pomidori..., skapī..., sadales...

Tad jau Sviestam tagad ir elektriskais zutis!

Centis_Nuudele 26.08.2009 9:48

Sviestnesis rakstīja: es iegāju šodien jaunā fāzē.

Iegrūdi knaģus sadales skapī ?

Centis_Nuudele 26.08.2009 9:47

Nu gan pietirsuši.....

Centis_Nuudele 25.08.2009 14:03

Renaults ir prasta, lēta (priekš tās kvalitātes patiesībā par dārgu) bleķa-plastmasas sakausējuma kaste uz riteņiem. transportlīdzekļa funkciju viņa pilda, un tas arī ir viss. Lai par viņu jūsmotu, iedziļinātos smalkās vēstures un konstrukciju niansēs - tur jābūt bišķi tērētam.

Es protams atvainojos, nekā personīga.

Centis_Nuudele 25.08.2009 13:49

smaidiigais rakstīja: vai tad es kaut ko par 400. mosi?

Nē, tu neko.

Centis_Nuudele 25.08.2009 13:40
Centis_Nuudele 25.08.2009 13:36

Centis_Nuudele rakstīja:

smaidiigais rakstīja: līdz karam Eizenahas rūpnīca bija vienīgā BMW autorūpnīca, un arī pirmā, kopš BMW to nopirka 20. gados

pēc kara šie turpināja kļepīit autiņus ar BMW bļembaku, bet tik 30. gadu atraugas, tā teikt.

no 55. gada šie tur Vartburgus kļepīja

412. mosis tika izauklēts desmitgadi vēlāk - ap 60. gadu beigām/vidu

30. gadu bembjiem bija šķībi motori? Nezinu. www.bmwheaven.com/...

var jau būt ka krievi aizņēmās kādas idejas no 30. gadu BMW dzinējiem no Eizenahas

Tu saki?

Man kaut kā ieciklējies, ka 400.moskvičš bija opel-kadett.

de.wikipedia.org/... pel-kadett-1936.jpg&filetimestamp=20050219170716

Centis_Nuudele 25.08.2009 13:30

smaidiigais rakstīja: līdz karam Eizenahas rūpnīca bija vienīgā BMW autorūpnīca, un arī pirmā, kopš BMW to nopirka 20. gados

pēc kara šie turpināja kļepīit autiņus ar BMW bļembaku, bet tik 30. gadu atraugas, tā teikt.

no 55. gada šie tur Vartburgus kļepīja

412. mosis tika izauklēts desmitgadi vēlāk - ap 60. gadu beigām/vidu

30. gadu bembjiem bija šķībi motori? Nezinu. www.bmwheaven.com/...

var jau būt ka krievi aizņēmās kādas idejas no 30. gadu BMW dzinējiem no Eizenahas

Tu saki?

Man kaut kā ieciklējies, ka 400.moskvičš bija opel-kadett.

Centis_Nuudele 25.08.2009 13:23

edgars80 rakstīja: lohu ķeršana notiek pie oficiālajiem hreno dīleriem

Biju servisā, čalis rāda - pie žoga stāv lagūna, esot viņa auto, baigi labais, dīzelis, noskrējis tikai 220 kkm, seši gadi........ gaida kad atnāks pasūtītais radiators. Prasu -sasiti? Nē, pats no sevis pārplīsa...bet tas jau baigi labs rādītājs 6 gadi, reņa busiem gadoties ka kaut kādas konstruktīvas kuiņas rezultātā radiators izbeidzoties jau pirmajā gadā.

Uzdodu šim nākošo jautājumu - un to tu uzskati par labas kvalitātes rādītāju?..klusums.....

Centis_Nuudele 25.08.2009 13:12

vai, netīšām.

Centis_Nuudele 25.08.2009 13:11

Priekš francūžiem un tiem līdzīgi domājošiem reno ir labs.

sami ģoņim, sami pjom.

Es dodu priekšroku alum vai degvīnam...ja galīgi nekā cita nav, tad varu iedzert arī kādu vīnu.

Centis_Nuudele 25.08.2009 11:47

edgars80 rakstīja: pilnpiedziņas hrenaults..., tas i kaut kas labs

šos jēdzienus tādā jautāuma formā nedrīkst apvienot.

Tāpēc, ka pilnpiedziņa ir laba lieta, bet hrenaults nav laba lieta.

Ja tu tos saliec kopā, tad jāatceras veco triku ar darvas karoti medus mucā.

Centis_Nuudele 25.08.2009 11:18

Sretsked rakstīja: Pirmais gan var nebraukt uz izsoli, tur viņa sapņu kruzaks nav pieejams

Vienam vajadzēja būt...

kolēģis pirms 2 nedēļām dzina uz Ķegumu.

Tiešām kāds savējais būtu to mēzlu nopircis:

Centis_Nuudele 25.08.2009 11:10

Nu? Nosolīji Druvu?

Centis_Nuudele 25.08.2009 10:48

Nja, seriņkij mužičok.....

Centis_Nuudele 25.08.2009 10:34

siamriP rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja:

siamriP rakstīja:

Pirmais rakstīja: duša

www.iauto.lv/...

Nassing spešel......

Ziepju ta nav!

tur ar fotošopu ir aizkrāsots gan deksters, gan ziepes pēc kurām jamais liecās

Tik vai tā - nassing spešel.

Centis_Nuudele 25.08.2009 10:33

Sretsked rakstīja: Un ar kurām riepām var nobraukt 90 000 km ??

Man ir viena riepa, kura nobraukusi 350 000 km.

Vācietis zapasku ne reizi nav izņēmis no bagāžnieka.

Centis_Nuudele 25.08.2009 10:06

Sretsked rakstīja:

Pirmais rakstīja:

kā īsti ir?

jāmaksā 10 lati par piedalīšanos vispār vai 10 lati par vienu mašīnu, uz ko piesakies solīt?

10 par katru vienību. Protams, ka visīstākais idiotisms.

Tā ir samaksa par Šovu.

Dīdžeji, Rīgas aktieri, grupa Autobuss Debesīs....tas viss tak maksā naudu!

Centis_Nuudele 25.08.2009 10:01

siamriP rakstīja:

Pirmais rakstīja: duša

www.iauto.lv/...

Nassing spešel......

Ziepju ta nav!

Centis_Nuudele 25.08.2009 8:56

VWfans rakstīja: Kā zelta vidusceļu var izvēlēties Opel-Meriva par nepilniem 7 tūkstošiem latu:

Pirkt tik dārgu auto darbam

par 150, max.200 latiem ejošu ķerru ar TA uz gadu, ja jau darba devējs nav spējīgs nopirkt darbiniekam pārvietošanās līdzekli.

Centis_Nuudele 25.08.2009 7:59

Laikam tuvojas ziema.

No rītiem man degunā sakrājušies puņņņķi.

Centis_Nuudele 25.08.2009 7:57

msh rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja:

uupis rakstīja: Tas ka moskābelim motoru bloka novietojums un pirmssākumi meklējami no Vācijas kā kontribūciju izvestās BMW

te tu kļūdies, pie bavārijas rūpnīcām krievi klāt netika.

Tas bija opelis, nevis bmw, ko izveda.

Savukārt 412. moskviča motors tapa sadarbī'ba ar talbotu...kā šeit kādreiz ir teicis misters Crankshaft.

Iesaku pamācīties vēsturi Zini kas bija EMW? Eisenach Motorenwerk. Būmera automašīnu fabrika, kas atradās eisenahā, kas bija krievu okupācijas zonā. Man būt domāt ka tā pat nebija vienīgā būmera rūpnīca, kas palika austrumvācijā...

Tas ir tas pats kombināts, kurā pēc kara vācieši ražoja divtaktu vartburgus?

nekādas līdzības ar moskviču.....

Centis_Nuudele 24.08.2009 17:02

Ozz rakstīja:

edgars80 rakstīja: es pavasarī ap 50 nestandarta ( ne eiro) sazāģēju malkā..., gaidu, kad vēl piegādās..., labi deg!

mums pa 20 ls pieved klaat kravu... piša nedaudz ir lai sazāģētu, bet taa OK

lai sazāģētu, nekāda lielā fiša nesanāk. Lielāka fiša ir ķeksēt naglas ārā no ārdiem.

Centis_Nuudele 24.08.2009 16:37

uupis rakstīja:

Dzeses šķidrumam jāeļļo sistēma un nav jāvārās pie 110 grādiem, To ūdens nevar.

Jā, esi ieciklējies ar to eļļošanu....pie noteikta spiediena ūdens nevārās arī pie augstākas temp., nekā 110 grādi.

Es ar ūdeni braucu ne tāpēc, ka garlaicīga dzīve bija, bet tāpēc ka antifrīzs bija deficīts.

Centis_Nuudele 24.08.2009 16:20

uupis rakstīja: Tas ka moskābelim motoru bloka novietojums un pirmssākumi meklējami no Vācijas kā kontribūciju izvestās BMW

te tu kļūdies, pie bavārijas rūpnīcām krievi klāt netika.

Tas bija opelis, nevis bmw, ko izveda.

Savukārt 412. moskviča motors tapa sadarbī'ba ar talbotu...kā šeit kādreiz ir teicis misters Crankshaft.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti