Sviestnesis rakstīja: es iegāju šodien jaunā fāzē.
Iegrūdi knaģus sadales skapī ?
![]()
Sviestnesis rakstīja: es iegāju šodien jaunā fāzē.
Iegrūdi knaģus sadales skapī ?
![]()
Nu gan pietirsuši.....
Renaults ir prasta, lēta (priekš tās kvalitātes patiesībā par dārgu) bleķa-plastmasas sakausējuma kaste uz riteņiem. transportlīdzekļa funkciju viņa pilda, un tas arī ir viss. Lai par viņu jūsmotu, iedziļinātos smalkās vēstures un konstrukciju niansēs - tur jābūt bišķi tērētam.
Es protams atvainojos, nekā personīga.
![]()
smaidiigais rakstīja: vai tad es kaut ko par 400. mosi?
Nē, tu neko.
Centis_Nuudele rakstīja:
smaidiigais rakstīja: līdz karam Eizenahas rūpnīca bija vienīgā BMW autorūpnīca, un arī pirmā, kopš BMW to nopirka 20. gados
pēc kara šie turpināja kļepīit autiņus ar BMW bļembaku, bet tik 30. gadu atraugas, tā teikt.
no 55. gada šie tur Vartburgus kļepīja
412. mosis tika izauklēts desmitgadi vēlāk - ap 60. gadu beigām/vidu
30. gadu bembjiem bija šķībi motori? Nezinu. www.bmwheaven.com/...
var jau būt ka krievi aizņēmās kādas idejas no 30. gadu BMW dzinējiem no Eizenahas
Tu saki?
Man kaut kā ieciklējies, ka 400.moskvičš bija opel-kadett.
de.wikipedia.org/... ![]()
pel-kadett-1936.jpg&filetimestamp=20050219170716
smaidiigais rakstīja: līdz karam Eizenahas rūpnīca bija vienīgā BMW autorūpnīca, un arī pirmā, kopš BMW to nopirka 20. gados
pēc kara šie turpināja kļepīit autiņus ar BMW bļembaku, bet tik 30. gadu atraugas, tā teikt.
no 55. gada šie tur Vartburgus kļepīja
412. mosis tika izauklēts desmitgadi vēlāk - ap 60. gadu beigām/vidu
30. gadu bembjiem bija šķībi motori? Nezinu. www.bmwheaven.com/...
var jau būt ka krievi aizņēmās kādas idejas no 30. gadu BMW dzinējiem no Eizenahas
Tu saki?
Man kaut kā ieciklējies, ka 400.moskvičš bija opel-kadett.
edgars80 rakstīja: lohu ķeršana notiek pie oficiālajiem hreno dīleriem
Biju servisā, čalis rāda - pie žoga stāv lagūna, esot viņa auto, baigi labais, dīzelis, noskrējis tikai 220 kkm, seši gadi........ gaida kad atnāks pasūtītais radiators. Prasu -sasiti? Nē, pats no sevis pārplīsa...bet tas jau baigi labs rādītājs 6 gadi, reņa busiem gadoties ka kaut kādas konstruktīvas kuiņas rezultātā radiators izbeidzoties jau pirmajā gadā.
Uzdodu šim nākošo jautājumu - un to tu uzskati par labas kvalitātes rādītāju?..klusums.....
![]()
vai, netīšām.
Priekš francūžiem un tiem līdzīgi domājošiem reno ir labs.
sami ģoņim, sami pjom.
Es dodu priekšroku alum vai degvīnam...ja galīgi nekā cita nav, tad varu iedzert arī kādu vīnu.
edgars80 rakstīja: pilnpiedziņas hrenaults..., tas i kaut kas labs
šos jēdzienus tādā jautāuma formā nedrīkst apvienot.
Tāpēc, ka pilnpiedziņa ir laba lieta, bet hrenaults nav laba lieta.
Ja tu tos saliec kopā, tad jāatceras veco triku ar darvas karoti medus mucā.
![]()
Sretsked rakstīja: Pirmais gan var nebraukt uz izsoli, tur viņa sapņu kruzaks nav pieejams
Vienam vajadzēja būt...
kolēģis pirms 2 nedēļām dzina uz Ķegumu.
Tiešām kāds savējais būtu to mēzlu nopircis![]()
:
![]()
Nu? Nosolīji Druvu?
Nja, seriņkij mužičok.....
![]()
siamriP rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja:
siamriP rakstīja:
Pirmais rakstīja: duša
www.iauto.lv/...
Nassing spešel......
Ziepju ta nav!
tur ar fotošopu ir aizkrāsots gan deksters, gan ziepes pēc kurām jamais liecās
Tik vai tā - nassing spešel.
![]()
Sretsked rakstīja: Un ar kurām riepām var nobraukt 90 000 km ??
Man ir viena riepa, kura nobraukusi 350 000 km.
Vācietis zapasku ne reizi nav izņēmis no bagāžnieka.
![]()
Sretsked rakstīja:
Pirmais rakstīja:
kā īsti ir?
jāmaksā 10 lati par piedalīšanos vispār vai 10 lati par vienu mašīnu, uz ko piesakies solīt?
10 par katru vienību. Protams, ka visīstākais idiotisms.
Tā ir samaksa par Šovu.
Dīdžeji, Rīgas aktieri, grupa Autobuss Debesīs....tas viss tak maksā naudu!
siamriP rakstīja:
Pirmais rakstīja: duša
www.iauto.lv/...
Nassing spešel......
Ziepju ta nav!
![]()
VWfans rakstīja: Kā zelta vidusceļu var izvēlēties Opel-Meriva par nepilniem 7 tūkstošiem latu:
Pirkt tik dārgu auto darbam![]()
par 150, max.200 latiem ejošu ķerru ar TA uz gadu, ja jau darba devējs nav spējīgs nopirkt darbiniekam pārvietošanās līdzekli.
![]()
Laikam tuvojas ziema.
No rītiem man degunā sakrājušies puņņņķi.
msh rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja:
uupis rakstīja: Tas ka moskābelim motoru bloka novietojums un pirmssākumi meklējami no Vācijas kā kontribūciju izvestās BMW
te tu kļūdies, pie bavārijas rūpnīcām krievi klāt netika.
Tas bija opelis, nevis bmw, ko izveda.
Savukārt 412. moskviča motors tapa sadarbī'ba ar talbotu...kā šeit kādreiz ir teicis misters Crankshaft.
Iesaku pamācīties vēsturi Zini kas bija EMW? Eisenach Motorenwerk. Būmera automašīnu fabrika, kas atradās eisenahā, kas bija krievu okupācijas zonā. Man būt domāt ka tā pat nebija vienīgā būmera rūpnīca, kas palika austrumvācijā...
Tas ir tas pats kombināts, kurā pēc kara vācieši ražoja divtaktu vartburgus?
nekādas līdzības ar moskviču.....
![]()
Ozz rakstīja:
edgars80 rakstīja: es pavasarī ap 50 nestandarta ( ne eiro) sazāģēju malkā..., gaidu, kad vēl piegādās..., labi deg!
mums pa 20 ls pieved klaat kravu... piša nedaudz ir lai sazāģētu, bet taa OK
lai sazāģētu, nekāda lielā fiša nesanāk. Lielāka fiša ir ķeksēt naglas ārā no ārdiem.
![]()
uupis rakstīja:
Dzeses šķidrumam jāeļļo sistēma un nav jāvārās pie 110 grādiem, To ūdens nevar.
Jā, esi ieciklējies ar to eļļošanu....pie noteikta spiediena ūdens nevārās arī pie augstākas temp., nekā 110 grādi.
Es ar ūdeni braucu ne tāpēc, ka garlaicīga dzīve bija, bet tāpēc ka antifrīzs bija deficīts.
uupis rakstīja: Tas ka moskābelim motoru bloka novietojums un pirmssākumi meklējami no Vācijas kā kontribūciju izvestās BMW
te tu kļūdies, pie bavārijas rūpnīcām krievi klāt netika.
Tas bija opelis, nevis bmw, ko izveda.
Savukārt 412. moskviča motors tapa sadarbī'ba ar talbotu...kā šeit kādreiz ir teicis misters Crankshaft.
edgars80 rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja:
Sviestnesis rakstīja: es iegāju šodien jaunā fāzē.
Iegrūdi knaģus sadales skapī ?
da viņš tak iegāja, nevis iegrūda..., po samije pomidori..., skapī..., sadales...
Tad jau Sviestam tagad ir elektriskais zutis!