ups, IV Golfs bij domāts...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
ups, IV Golfs bij domāts...
rudens68 rakstīja:
Par nobraukumu ? ! Nu labi ,tik precīzi kā vwfans reti kurš atceras , bet Tevis norādītais diapazons ...pēc kā vadies kad apkopes veic ?
vispār gan III golfam, gan 3 bmw huļigankai, nerunājot nemaz par svaigākiem braucamajiem ir elektroniski brīdinātāji, kas stāsta kad eļļa jāmaina....
Pirmais rakstīja: ...esmu mēģinājis ar diedziņu taisīt vaļā - ....
suņam, kad nav ko darīt, tas vismaz par personīgo higiēnu rūpējas...
te laikam jāpiekrīt i_edgaram - bērnudārzs...
kasinsh79 rakstīja: Atbalstu Vw Fana pieeju, tas tak autodīleru darbs.
Lielveikalā apkopējas darbs ir uzturēt tur esošās labierīcības tīras, vai tas nozīmē, ka tāpēc tīši jānomīž podam brille vai jānotirš garām?
kasinsh79 rakstīja: Atbalstu Vw Fana pieeju, tas tak autodīleru darbs.
Lielveikalā apkopējas darbs ir uzturēt tur esošās labierīcības tīras, vai tas nozīmē, ka tāpēc tīši jānomīž podam brille vai jānotirš garām?
avensis...
atlikusī tigus vērtība pēc tiem 5 gadiem japānim un korejietim?
M1A1 rakstīja:
Piekrītu apgalvojumam par labu auto. Trīs gadi tādu dzinu pie ddiezgan lielām slodzēm. Ļoti labi pacieta pāridarījumus.
Nelielu, bet mēs ar Deksteru bijām kopā vienā paštaisītā dubļu braukšanā, kur džekam bija vecāka modeļa stock Mazdas pikaps ar dikti draņķīgām riepām, vēl piedalījās Jeep WJ, Mitsubishi Pajero un Opel Antara... viennozīmīgi var pateikt, ka Mazda caurgājamības ziņā iekabināja visiem un tā kārtīgi... stipri vieglāks, pakaļā bloķis, priekša pieslēdzama un braucējs biški bezbašennijs...
mans viedoklis, jo jaunāks dzinējs, jo ražotājs vairāk izvirtis lienot apakšā visiem EUR ekostandartiem, t.i. sarežģītāka/dārgāka pēc tam uzturēšana...
x_rays rakstīja: Attieciibaa uz ESP: www.caterham.co.uk/...
Man nav parlieciba, ka tur jebkad buus ESP un tamlidzigas padarishanas.
Runa ir par NEoiropā ražotajiem... t.i. ievestajiem no trešajām valstīm...
arī dzirdēju, ka to sūcu nano aprīkojot EU prasībām cena uzlec līdz 5K EUR...
Buļļa kaka tāpēc, ka šaubos vai kasiņa darba vietas autoparkā visi auto ir ar lielajiem V-veida dzinējiem, bet lai nokautu bmw rindnieku, kaut Lieldienu salās kopā liktu (motora komplektējošos ne jau uz vietas ražo?), nu neticu...
Sievas - vācietis, bračkas - amerikānis, paziņa jaunu ņēma šeit uz vietas...
kasinsh79 rakstīja: Pats trakākais, ko cilvēks var izdarīt - nopirkt mazlietotu BMW pēc garantijas. Tur ieberziens pilnīgi noteikti garantēts.
Pilnīga un galīga buļļa kaka...
Sievai paņēmu e61 530d, mazlietotu, bračka brauc ar e65 745, vēl vienai paziņai e65 730d, nekas no tevis aprakstītā...
Vai nu jums mehs/saimnieks tur kaut ko ķīmiķo norakstot līdzekļus vai kui viņu zin kā tie auto tiek lietoti...
Es neņirdzu par Tata, es piedāvāju fanam baudāmu risinājumu....
Paklau, vwfans, iepērc divus baudāmos Tata Nano, cena~1.2K Ls gab... Kad brauc ar ģimeni, piesien to otru šņorē, būs gan vieta, gan bauda....
DekstersFF rakstīja:
VWfans rakstīja: Vai esat pamaniijushi, ka Honda palaidusi tirdznieciibaa jaunaa modelja Civic - gan hechbeku, gan sedanu. Baudaamas komplektaacijas hechbeks maksaa nepilnus 12 tuukstoshus latu.
Tu saki? Ko tagad darīt?
Pirkt jebkuru s*du, kas iekļaujas fana pirktspējā + ja tirgonis stāsta, ka dos dižatlaidi un nankang vasaras riepas līdz...
esmu pircis 3 a/m un 2 quadrus inetā, neredzot, pa lielam, nav bijušas problēmas...
toties zinu daudzus, kuri klātienē, LT ir pirkuši auto un visai kārtīgi ieberzušies (piem V70 ar mainītu jumtu, a6 slīkonis, a4, bmw330d ar mainītām priekšām, Pajero 3.2 ar nokautu dzinēju, u.t.t.)
tā kā šīri beidz te stellēties par tādu dzīves rūdītu vecu vilku kā biji tā esi tāds pārgudrs puņķutapa...
Seene rakstīja:... Īpaši jau par tādu mazuli, kā C-MAX. ...
pljad, tev teica, ka liels, značit liels:
VWfans rakstīja: C-Max nav mazs, tas ir liels. Trešdien tādā sēdēju.
DekstersFF rakstīja: Kur var šitā dirst visu laiku,baudu viņam sniedz..KIA pie tam.
Nu nesaki... Plašajās i-neta tālēs var visādas perversijas redzēt no kā kāds spēj gūt baudu... Tā kā tas KIA salīdzinoši nav tas pats pretīgākais no redzētajiem
atkal tu lieni par tapu...
nezinu uz ko viņš reģistrē pērkot (sapratu, ka kaut kāds čoms/paziņa/partneris uz vietām), bet auto paliek ar NO Nr (nevis tranzīta un tml)... atpakaļ vedot atkrīt ārprātīgie NO nodokļi...
pēdējos, ko zinu, viņš atvilka 2x caravelles abas par 3K ērikiem, pēc uzfrišināšanas esot atdevis par 5K katru...
Par pārdošanas cenu varbūt viņš lej, bet abus auto es šeit redzēju...
i_edgars rakstīja:
Chankaishi rakstīja: filtrs tiiraas automaatiski,
lai pati attīrītos ir spējīga tikai kādu 1 mēnesi gadā. I ta ja āra temperatūra ir virs + 30 grādi!
Nejauc pliko teoriju ar piespiedu praksi!
Nu jau, nu jau ieskrējies.... Strādā arī pie mīnus 10...
vilko rakstīja: Kādas atsauksmes par auto no Zviedrijas? Kā zviedri izturas pret saviem auto un kādas sekas viņu ziemas atstāj uz autiņiem?
Ne par kapeiku savādāk kā citi kapitālisti, lieku neko nemainīs, ja var iziet TA, lietoti autiņi mēdz būt visai papujuši gan no SE, gan no NO... It kā sāli jau sen nekaisot, bet tomēr... Viens tālbraucējs, kas regulāri stiepj no turienes ( nenoņemot no uzskaites) vizuāli uzfrišina, pašu nepieciešamāko piekarēnomaina un ar labu % ved un tirgo atpakaļ... Šie lielu vērību piegriežot vizuālajam (lietie diski, dugas, papildus lampas, u.t.t) ne tik daudz tehniskajam
Kaut kā tā...
VWfans rakstīja: Taapeec es to iesaku iegaadaaties!
pērc un rīvē uz viņu... kāpēc tu mūžīgi ar dzeņa cietpaurību fisies visiem virsū ar tavuprāt dikti labajām miskastēm?
Gauss rakstīja: Nevajag tur neko ar āmuru dauzīt, vajag uztaisīt kārtīgu termotriecienu un viss būs kā jaunībā. Tranzīts pirms katras TA tiek kārtīgi atvilkts pa trasi, pēc tam uz vietas pārkarsēts un nolaistīts no šlanga ar aukstu ūdeni (gan glušaks, gan dzinējs). Pēc tam pārdesmit km pilnā gāzē pa trasi un prom uz TA.
Ei, ko tu lieto?
skaidrs, man vienkārši nav bijusi praktiski nekādas saskarsmes ar III golfu