iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
feciic 10.08.2020 12:02

Man līdzīgi, ar manuāli netraucē vispār, automāts prasīja drusku piešauties un tam slēdzu ārā tikai nemierīgos sastrēgumos.

feciic 10.08.2020 11:52

msh rakstīja: Jā, turbodīzelim ar VNT turbīnu [tu šīs divas svarīgās detaļas pagūsti piemirst; labi, dīzeli bez turbīnas šodien, iespējams, nevar nopirkt, bet tādiem budžeta brendiem kā dacīte VNT turbīna var būt papildaprīkojums] pūtiena apogeja var sākties pie 1,5k - bet neaizmirsti ka tas pūtiens sāks krist nost virs 3k, atšķirībā no jebkura benzīnnieka...

Kārtējā pieņēmuma forma, dacītē stāv reno 1,5 litru dīzelis, vnt turbīna tur ir jau no aizlaikiem.

Ko Tu mēģini pierādīt? To ka 1,2 benzīns velk sūdīgāk par 1,6 dīzeli tikai tāpēc ka dīzelim ir turbīna?

feciic 08.08.2020 12:16

Neaizmirsti ka dīzelim max grieze būs jau no 1,5-1,6 k rpm arī ņemot vērā kārbas pārnesumus grieze uz riteņiem būs lielāka kà škodas nemotoru zāģējot.

Lai turpinātu šo diskusiju vajag pārnesumu attiecības un griezes momenta līknes. Cipari parasti ir stiprāku par pārliecību.

feciic 07.08.2020 22:47

Lielajiem kantoriem-ABT, Alpina, lorinser tas varētu būt pa spēkam, bez pilnas funkcionālā modeļa izpētes, un to ir radījusi koderu armija, kautko nesalaist dēlī ir praktiski neiespējami. Un to nevar izdarīt viens cilvēks.

feciic 07.08.2020 22:41

Ko nozīmē uz papīra? Kia 4 un skodai 5 àtrums būs ar stingri līdzîgu attiecību. Attiecīgi ņūtoni uz riteņiem tāpat būs par labu kia braucot vienādā ātrumā ar vienādiem apgriezieniem. Un tas neņemot vērā griezes momenta līknes.

feciic 06.08.2020 22:30

V6 pie tik maziem apgriezieniem noteikti ir mierīgāks vibrāciju ziņā.

feciic 06.08.2020 22:29

Ar divreiz lielāku griezes momentu būtu dīvaini ja vilktu tikpat knapi kā škoda. Pie pusotras tonnas varētu sākties kautkas līdzīgs mokām, bet tas vairāk atkarīgs no pirmā ātruma garuma.

Attāls paziņa ar dīzeļdusteru regulāri staipa 2m+ augstu kasti ar svaru drusku zem divām tonnàm, dusterim gan tie ātrumi stipri īsi

feciic 06.08.2020 9:24

Nu, tā auto ikdienas draiveris to vibrāciju nemaz nebija piefiksējis un viss likās tip-top.

Tā ka kārtējo reizi pierādās cik draiveru, tik prasību un ekspektāciju.

Čipotājs modernu mašīnu visdrīzāk salauzīs, automātkārbas darbība un pārslēgšanās sen vairs nav tīri mehānisks pasākums bet gan daudzdimensiju karšu kalkulāciju rezultāts. Izmainot kādu vērtību vienā kartē neviens nevar pateikt kā tas ietekmēs visas sistēmas darbību kopumā.

feciic 05.08.2020 12:47

Atkarīgs no autombīļa, MK7 ar automātu pie mazas slodzes pārslēdzas brīdī kad nākošais pārnesums sākas ar 1300rpm.

B9 audī ar 190zs dīzeli, septīto robu slēdz ap simtu kas sakrīt ar 1200rpm, tajā brīdī baigi forši nav jo jūtama knapi manāma vibrācija, komfortabls kruīza ātrums šim sākas no 115-120. Ko ar tādu LV darīt?

feciic 04.08.2020 23:19

Ņemot vērā ka tas prasa 10-15 minūtes, notiek gana reti un ar visām reģenerācijām ar bāku (65l) var nobraukt 1200-1300km tad baigi nepārdzīvoju.

feciic 04.08.2020 11:20

Palielinoties slodzei uz kvēpu filtriem tās prasības kļust arvien plašākas, piemēram norautu reģenerāciju turpinās tiko kā motors būs tuč tuč iesilis, tāpat var pabeigt reģenerāciju stāvot uz vietas. Vienīgais kritiskais varētu būt degvielas daudzums bākā.

VW 1,6tdi momentānais patēriņš uzkāpj par litru-diviem, opelim 2.0cdti nāk klāt visi 3-4.

feciic 03.08.2020 8:20

Apkopes ir relatīvi dārgas, garantija sedz ražošanas brāķi nevis “dabīgo nolietojumu”.

Attiecīgi sadilusi turbīna pie 100k var būt diskusiju objekts.

feciic 25.07.2020 23:47

Kāda pieredze interesē? Geļiks ar dīzeli ir garām jo mēģina savienot nesavienojamas lietas.

To auto pērk jo grib un patīk, pie šādiem kritērijiem ir pilnīgi vienalga cik dārgi un bieži tas iegriežas servisā.

feciic 17.07.2020 23:28

Karoč, uz Viļņu un Tallinu jābrauc ar autobusu, galā paķer citybee vai ko tamlīdzīgu, pa ceļam varēsi citas derīgas lietas darīt.

Man šie braucieni jau sen krīt uz nerva jo produktīvais laiks sanāk gaužām mazs jo visu dienu esi vedis savu pakaļu.

feciic 17.07.2020 16:56

Cik bieži izbrauc bāku dienas-divu laikā? Elektriskai var katru rītu startēt ar pilnu "bāku".

feciic 17.07.2020 16:54

Pa bāni braucot varbūt sāks rēķināt ka braukt lēnāk lai zaudētu 10 minūtes galā ir izdevīgāk kā dirnēt stundu pie rozetes pa ceļam.

feciic 09.07.2020 18:10

Volx rakstīja: Pieredzes ir daudz un daž@das.Šodien runāju ar mēbeļniekiem, kas pārvietojas ar 2006.g. 2.5 turbo dīzeļa Opel busu. Esot viss OK, plīstot tik standarta lietas un autiņš tiek nežēlīgi ekspluatēts. Pāris mēnešus atpakaļ vienā servisā redzēju tādu pašu Opeli, tik daudz jaunāku, bet tam jau mainīja motoru.

Ā, biju Amservā ieklīdis, caur logu redzēju ka daudz Toyotu servisā sadzītas, citas pat uz pacēlājiem paceltas

feciic 08.07.2020 23:53

Nav tādu Opel busu, ir tikai Reno ar Opel bļembām.

feciic 07.07.2020 17:32

Pēc tam slāj uz lētākā apdrošinātāja lapu un dabon vēl lētāk, manapolise If apdrošināšana 99 eur, if lapā 89

feciic 22.06.2020 16:04

Nav zvanīts ka tur kāds jau nav grābājies gar ecu izpostījis softu, lambu vienkārši atslēdzot dēļ mirušiem katiem.

feciic 04.06.2020 15:32

Jautājums-vai bez kļūdu nolasīšanas tika veiktas vēl kādas darbības diagnostikas sakarā un vismaz apzināts mehānisms kā šī konkrētā kļūda tiek reģistrēta?

feciic 30.05.2020 18:41

Ja noplūde būtu blīvslēgos tā būtu viegli konstatējama un attiecīgi arī novēršama. Diezvai kāds atteiktos no tik vienkārša remonta.

feciic 28.05.2020 23:08

GB12 rakstīja: Radiators samainīts...

Tagad dikti man sāk niezēt nagi uz čipošanu...

Tev to nevajag

n53series.blogspot.com/2019/10/chip-tuning-blaknes.html?m=1

feciic 28.05.2020 23:04

msh rakstīja: Vecākām mašīnām mēdz novecot dažādi blīvgredzeni un blīvslēgi, un tad sākas tie klasiskie joki par tēmu kur cilvēkiem liekas normāli reizi gadā pildīt kondišu, neaizdomājoties par to, kāpēc reizi gadā nevajag pildīt ledusskapi...

Atbilde:

1. Ledusskapim visa sistēma ir salodēta, arī kompresors ir pilnīgi noslēgts.

2. Ledusskapim viens gals netiek regulāri mērcēts sāls/dubļu emulsijā

3. Virtuves stūrī pastāvīgas vibrācijas un triecieni būs zemestrīces gadījumā.

Ļoti bieži pildīt sistēmu reizi gadā ir lētāk kā meklēt un novērst mikro noplūdi pat vairāku gadu griezumā.

feciic 28.05.2020 0:21

Kas ir seškantes muciņa?

Ja nekļūdos, tad tiguan bremzes ir tādas pat kā sestajam golfam, specifiskākais tur ir 7mm seškantis un arī tikai ar to ka nav iekļauts parastajos līko seškanšu komplektos. Lai atspiestu priekšējos virzuļus pietiks ar skrūvi, metāla plāksni un uzgriezni. Aizmugurē ar kobru var smuki ieskrūvēt. Ir jau tam speciāli instrumenti, bet izveicot šo darbiņu reizi pāris gados nav radusies vēlme viņus iegādāt.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti