Kangoo=citan=proace
Berlingo=partner
Master=Movano
Jumper=Boxer
Kangoo=citan=proace
Berlingo=partner
Master=Movano
Jumper=Boxer
Iespējams dīleris to uzpilda.
P308 nekādas lampiņas neiedegas-tikai kļūda par dzinēja darbību. Sākot rakt izrādījās ka bāciņas tilpums ir pietiekams lai stabuli nobrauktu starp apkopēm. Sākot servīzēties pa kaktiem adblue netika uzpildīts un tika norauta kļūda ar kuru galā tika tikai dīleris. Auto bija braucams.
Kur ir tā informācija?
Ja no austrumiem, tad cik pašam sanācis palasīties, sajūta ka tur tās mašīnas no citām rūpnīcām tiek piegādātas-ritošās sāk jukt ap 60k, pie 120k tā jau ir pilnībā pārlasīta, pie tāda paša nobraukuma kārbām pirmie remonti un pie 250k motoram kapitalka.
Tapēc ka gāzi ir grūtāk aizdedzināt-attiecīgi svecēm lielāka slodze dēl grūtāk caursitamas gaisa spraugas.
Ja standarta intervāls ir 60k tad pēc 30k jau nu noteikti viņas nav "svaigas". Iemest 30eur un pusstundu darba jau nav tik sarežģīti un dārgi.
30k kilometri uz gāzes parastām svecēm ir jau nu ļoti daudz.
Par "īstumu" jā, maz būs ražotāju ar pilnu in-house galveno agregātu izstrādi un ražošanu. Manuprāt "īstie" markas auto beidzas ar brīdi kad auto izstrādē virsroku pār inženieriem un dizaineriem ņem mārketings.
Piekritīsi taču ka uz GM platformas "īsts" sābs nesanāk?
Viņam pat stūres pamatforma ir 1:1 ar insigniu hroma ielaidumi tikai atšķiras, tāpat zemstūres kloķi un gaismu slēdzis.
Tas būtu līdzīgi kā Navara un X250-var likt instrumentu paneli, apdari un skaņas izolāciju kādu grib, tas tāpat paliek japāņu darba pikaps un no merša ir tikai bļemba kapota galā.
Konkrētajā 9-5 paaudzē izpaliek unikāli risinājumi kā piemēram Saab 90-rocene uz priekšējiem riteņiem un karburators ar eļļošanu.
Varētu domāt ka divu litru 4 cilindriem tā rūkoņa būs makten savādāka
core rakstīja: Motori ir līdzīgi, nevis 1:1, saaba motoros ir atšķirības (varbūt ne visos, bet ir) tāpat ir atšķirības izmēros, salona plašumos. Man škiet ka tur vispār ir pavisam maz detaļu kas der no vienam no otra, platforma viena, bet divas pavisam dažādas mašīnas. Un arī izskatam ir nozīme, ja kas.
Ja cilvēki pirktu mūsdienās aprīkotas mašīnas, tad golfi nebūtu ar airējamiem logiem
Retā reizi kad jāpiekrīt MSH, pēc īsas izpētes jāsecina ka otrās paaudzes 9-5 VISI motori ir no GM saimes-benzīni no opeļiem, dīzeļi no fiatiem.
Arī pirmajai paaudzei dīzeļi bija no vektras.
Kautkā arī biju ieciklējies ka otrās paaudzes 9-5 varētu būt feins braucamais, tā ka šõbrīd tiek ekspluatēta insignija tad visa interese ir pārgājusi
Gana daudz info kirilicā www.opel-insignia.su/index.php?showtopic=8935&st=225
Tipiskākās problēmas:
1. Blīve starp karteri un sūkni
2. Eļļas sūkņa spiediena regulators
14gadā problēmai ar spiediena regulatoru jābūt atrisinātai. Tā ka atliek kartera blīve. Vai eļļa pēc specifikācijas. Labāk abi.
Silts ieteikums pēc iespējas ātrāk savest abas šīs lietas kārtībā savādāk sanāks papildināt vienu no statistikas sadaļām ar kurām šis motors ir slavens:
1. Aprautas šāles
2. Aprautas šāles un līka kloķene
3. Pārlūzusi kloķene
Šīs trīs lietas ir secīgi pa izlaiduma gadiem, iespējams secību esmu sajaucis.
Man kkā līdzīgi, tikai tas ka vienam subjektīvi apakša neķeras nekur un ar virnriteni var piesmiet vienu otru suv bet citam vēders kutinās jau pa niecīgām risēm. Turklāt klirens diezgan pamatīgi mainās no atsperu un amortizatoru stāvokļa kā arī riepu izmēra, kas vienam modelim var variēt diezgan būtiski.
Nē ar remontu izmaksām nebūs saistīts:
1.nav populārs entuziastu vidū, attiecīgi ar specifiskām elektrības lietām un kodēšanām var līdzēt tikai dīleris, kurš, vismaz manā pieredzē, sevi nav īpaši labi parādījis. Piemēram diagnosts nespēj konstatēt dpf iztrūkumu un pieņēmējs jāizglīto par eolys funkciju un esamību uz auto.
2. Motortelpā lietas saskrūvētas kaskādēs-kronšteins uz kronšteina.
3. Mūžīgi čaboš salons, 4gadīgam auto vācietis pa salonu bija iztērējis pāris metrus velkro mīksto lentu lai mazinātu čabināsanu, lieki teikt ka baigi nelīdzēja.
4. Tāda glupība kà abs sensora vads ir vienā gabalā no riteņa līdz vadības blokam, vēlākiem gadiem gan spraudnis zem paspārņa parādījās. Kautko skrūvējot diezgan bieži bija jālamā konstruktori par ekselenti tizliem risinājumiem. Ar nākošajiem auto no VAG un GM kautkā šādas situācijas nav gadījušās.
Voyager toč garām, pārējie busi arī jo nu vadāt ikdienā trīs kubus gaisa nav īsti racionāli.
Smax ir bijis, ar to viss labi vietas ziņām, bet pēc atsevišķiem remontiem sev nosolījos pie šīs markas vairs neatgriezties tieši konstruktīvo risinājumu ziņā
Mnu ja starp atzveltni un sēdekli paliek plaukstas platuma sprauga tad tur nekas ērts nevar sanākt.
Zafira b un c ir mēģinātas, b ir pilnīgs rūķīšu auto, c lai arī pati vieta tīri ok tad niša kājām ar atbīdītu otrās rindas krēslu tāda samocīta.
Superbs ir sarakstā.
Premium lielie limuzīni, lai cik arī viņi lieli no ārpuses neizskatītos iekšā nemaz tik plaši nav, turklāt "sedans nav mašīna"
Pametat idejas plašiem auto, kas nav vecāks par 10 gadiem un nav SUV.
Kritērijs-aiz līdz galam uz atpakaļ atstumta un uz leju nolaista vadītāja krēsla jāvar ērti iesēsties cilvēkam uz metru astoņdesmit.
Sedans nav mašīna
Bet Tu taču saproti ka tās Tavas mega gaismas ir pārākas tikai ar to ka tām ir divreiz lielāka gaismasspēja dēļ vairāk spuldzēm un tam nav pilnīgi nekāda sakara ar pašu lukturu labumu/sliktumu.
Jebkuram H4 lukturim piekabinot divus normālus "spot light" rezultāts būs tāds pats.
Īstenībā VAG būtu jākaunās vēļ 19gada kadija lustrās iespraust H4 spuldzi.
Ražotāja ieskatā tam auto pirms trim gadiem bija jābūt pārkausētam. Ja autiņš, pirkts par 5k latiem jauns, brauc 13 gadus jau ir gana labi.
Gan jau trāpījās ar evakuatoru izvizināts attiecīgi pus mašīna jauna salikta
Izmaksas ir tieši pakārtotas cik labu/sliktu nopirksi, pilnīgi visiem ķēžu maiņa starp 200 un 250 tūkstošiem, bet tā kā tas maksā laba r20 ziemas riepu komplekta cenā tad nav ko baidīties
Izbrauc ar abiem un gan jau sapratīsi kas der.
Ja baida izmaksas tad Tev nevajag tādu mašīnu.
Starp viņiem nebūs dižas atšķirības ekspluatācijā jo pamata agregāti ir vieni un tie paši atskaitot GT, kurš kā jau GB raksta ir uz 7er platformas, attiecīgi relatīvi sarežģītāks auto.
Par M5 atmet domu uzreiz jo labs tavā budžetā nesanāk un lēts nekādi neies kopā pārējiem kritērijiem.
Nevajag aizmirst ka ap to rēcošo motoru cirkulē kāds spainis krietni karsta dzesēšanas škidruma.
Esmu domājis par variantu ko darīt šādā situācijā un no visiem lietošanā bijušajiem dīzeļiem tikai diviem gaisa ieplūde ir bijusi viegli piesedzama, bet pat tad tā līdz filtra kastei ir būvēta no moduļiem un nav pārāk hermētiska tāka varētu neiet cauri.
Visiem pārejiem gaiss tiek ņemts kkur zem priekšējā luktura, lai noņemtu gofru no turbīnas arī ar piemērotiem instrumentiem parasti ir jāpavingro un tas tikai gadījumā ja turbīna ir motora priekšā.
ā vienam korejiešu dīzelim bija ar vakumu darbināma drosele-ar roku varēja pavirināt un slāpēt dzinēju
īstenība jau arī stāsta varoņa motoram ir varena drosele tieši ieplūdes kolektora galā, pie motora slāpēšanas viņa tiek aizvērta, diemžēl noklusējuma stāvoklis ir atvērts.
Gen2 fl Megane ir bijis lietošanā, logu pacēlāji un vējstikla apskalotājs mira reizi gadā. Bija problēmas ar roceni, regulāri iesala ziemā. Skatos ka brauc vēljoprojām, sestā gada LV mašīna bez rūsas.
Savādāk tīri ok mobīlis, kluss, mīksts, benzīns ar vidējo ap 7 litri
Nu tad jāplēš nost tas piķis-uz grantenes melno ledu nav sanācis novērot