Kārtot: Augošā secībā
1 2
feciic 14.11.2019 17:56

Liela starpība starp borta datoru un faktisko patērinu arī var liecināt par sprauslu problēmām. Borta dators patēriņu skaita ņemot vērā degvielas spiedienu, sprauslas teorētisko ražību un sprauslas atvēruma laiku. Ja tā "čurā" vai sprūst tad pie mazāka teorētiskā atvēruma laika tā cilindrā gāž vairāk degvielas, ecu piekoriģē atvēruma laikus lai nodrošinātu +/- vienmērīgu darbību.

Fords pie apsprāgušām pjezo sprauslām(elektrisko daļu) momentāno patēriņu rādīja zem trim litrim velkot 130-140 un ar pusbāku piedāvāja nobraukt vairāk par 1000 kilometriem

feciic 13.11.2019 17:00

Vēl var paskatīties kas ar egr notiek, ja viņš tiek darbināts ar vakuumu un nav sensora tad arī var palielināt patēriņu tieši šosejas režīmos

feciic 12.11.2019 23:14

Šis gan ir spēcīgi teikts, ir gadījies trīs gadus rezerves riteni neaiztikt un vienu un to pašu riteni pārdurt ar dienas starpību.

Vienam no family vāgeniem bija tikai kompresors ar putām un run flat riepas-gandrīz 4 gados nesanāca neko notestēt.

feciic 12.11.2019 17:57

1. Parbaudi termostatu(temperatūras)

2. Ja tas auto visu dzīvi pavadījis Latvijā tad saved kārtībā bremžu suportus, kuri diezgan droši būs norūsējuši.

3. Līka savirze un tizlas riepas tāpat var diezgan pamatīgi ietekmēt patēriņu.

4. Diagnostika, kurā māk vairāk kā nolasīt kļūdas.

Personīgā pieredze ar 1,6tdi golfu-patēriņš bija par ~litru lielāks nekā būtu vajadzējis būt, viss augstāk minētais tika sakārtots-diagnosts konstatēja ka pirmās vecuma pazīmes pie 200k ir sākušas par sevi manīt-kvēpu filtrs pusmūžā, sprauslām korekcijas vairs nav ideālas, turbīnai aizture nedaudz lielāka kā jaunai-viss kas bet nekas konkrēts, ko izdarot auto būtu "kā jauns".

feciic 11.11.2019 22:19

Katrs brauc ar to ko var/grib/domā ka var atļauties, pērkot auto ar jaunu apskati par 1000 eur un vienalga kādu motoru, pēc gada to nododot lūžņos un pērkot nākošo, piecu gadu kopējā izdevumu bilance vienalga būtu mazāka kā jaunam priusam ar trīs litru patēriņu.

feciic 11.11.2019 13:48

Ja skatās tikai izmaksu pusi tad protams tur viss ir skaudri.

Dīleris ar tiem motoriem vienkārši netiek galā un šauj ar lielgababalu.

Bet no otras puses tas ir atmosfērisks benzīns ar gandrīz 300zirgiem un patēriņu kā 1,6 toyotai, vai tā nav fantastika?

Otra puse inženieru darbs-cik daudz par visu ko ir padomāts un kādi kļūdu noteikšanas un novēršanas algoritmi ir izstrādātāti-tas nav uzlecošās saules zemes auto ar regulējamām vārstu atstarpēm

feciic 07.11.2019 11:00

Salīdzinot ar 20 gadus vecāku auto tur ir iespējami diezgan daudz asistentu-automātisks čoks karburatoriem, stūres pastiprinātājs, iespējami elektriski logi, centrālā atslēga, jumta lūka, kondicionieris un gan jau vēl daudz lietu, kuras šodien šķiet pašsaprotamas vai jau aizmirstas.

feciic 06.11.2019 17:44

Tā bilde deizgan rēcīga-tā vektra diezko neatpaliek no mūsdienu auto-tāpat tur ir ABS un datora vadīta degvielas iesmidzināšana. Es saprastu ja bildē būtu kāds patiešām analogs auto.

Es ticu ka pēc 20 gadiem būs jauna MSH paaudze kas fanos par šodienas auto ar moto "Jauni auto ved tevi paši, braucot ar benzīnu es jūtos dzīvs".

feciic 04.11.2019 11:54

Šis ir interesants moments-hibrīds drīkst vilkt tikai 800kg, automāts(CVT) 1,5 bet manuālis 2 tonnas.

feciic 04.11.2019 11:35

Piesakos

feciic 02.11.2019 11:39

Kurš ir tas benzīns, kuru ieliekot slodzē patēriņš nav x2 vai x3?

Tukšgaitā visi var būt ekonomiski un patēriņa starpība parasti ir globāli nebūtiska. Teiksim Subaru wrx pa ledu gāžot mierīgi izdzer bāku(50l) stundas laikā. Vai biturbo dīzeļpasāts to varētu?

feciic 01.11.2019 10:46

Ar ko saproti līdzvērtīgs?

Vienāds tilpums un turbīnu skaits vai vienādi zs vai NM?

Jā, benzīns vienmēr būs ātrāks salīdzinot līdzīgas jaudas dīzeli bet tikko tiekam pie kāda specifiskāka uzdevuma-piemēram pasmagas piekabes vilkšana-Mitsu Outlander ar 2,4 benzīnu vilka apmēram kā 1,6 un dzēra degvielu krietni vairāk par 3.0 dīzeļiem.

feciic 28.10.2019 10:47

Parasti jau regulēt jāsāk tad kad atstarpes vairs nav kā vajag-tātad jautājums vai kāds viņas vispār pārbauda?

feciic 25.10.2019 14:04

Ok, salīdzinajums ar vecu fordu varbūt nebija īsti korekts jo tas tomēr nav jauns auto.

Man personīgi auto nogāde un savākšana no servisa prasa 20 minūtes kopā, tādēļ baigi par to nepārdzīvoju.

Kā jau teicu katrs izvēlas sev aktuālo auto kompozīciju starp uzticams/lēts/ekonomisks/interesants/skaists/ātrs/ietilpīgs/komfortabls utt. jeb kā teica Atis Jansons "labākā nav-izvēlies savējo".

feciic 25.10.2019 10:57

Ja tā skaita tad 7 gadus vecs Fords brauca no 200 līdz 300k trīs gados iztiekot bez ārkārtas remontiem(nepaliekot uz ceļa), kāda atsaite, kāds rullītis, kas tikai mainīti reizē ar eļļu, principā dilstošās daļas.

Fiziska dirnēšana servisā kamēr auto tiek labots vai apkopts nav arguments, jo vienmēr ir opcijas transportam/citu lietu darīšanai konkrētajā brīdī/strādāšanai no tām pašām servisa telpām.

Katram pašam tad jāizvertē vai ir gatavs braukt ar garlaicīgu Toyotu no apkopes līdz apkopei vai katru reizi ar smaidu iedarbināt Quadrifoglio un būt draugos ar evakuatora šoferi.

feciic 23.10.2019 15:06

Nu ja reizi 3-4 gados nevar sagrabināt 100-120 eur, ko maksā atjaunotu r15 riepu komplekts tad jāsāk domāt vai mašīna vispār ir vajadzīga. Var sākt bļaut ka laikos tā ir liela nauda bet tieši laukos un tieši ziemā nākas novērot vispārēji labāku situāciju ar riepām kā pilsētu ļurkātājiem.

feciic 23.10.2019 12:02

Ziemelvakstīs neviens neiedomāsies braukt ar plikām riepām, jo saprot ka tas var maksāt dārgi vai ļoti dārgi.

feciic 22.10.2019 8:16

Bijis nav bet gan jau tas pats kas visiem-sprauslas, dpf un spararats.

No “vecā” dw6 liekākā atšķirība ir viena sadales vārpsta, attiecīgi viena ķēde motorā mazāk, bet ja arī vecais ir nobraukts līdz ķēdes maiņai tad tas principā ir viss.

feciic 21.10.2019 21:19

Cik tika nobraukts pa tiem trim gadiem? Un vai abi auto bija pirkti jauni? Tikpat labi tā akorda nākošajam saimniekam viss bira pēc kārtas.

feciic 21.10.2019 13:53

Jaunam cena bija 21 ar kautko eur.

Kārbu nomainīja jo pie pārslēgšanās sāka izslīdēt, eļļā atrada skaidas un tad nomainīja.

Nomainītā strādā vairāk vai mazāk ok, ir atsevišķas piezīmes konkrētos aostākļos bet nevaru saprast vai mehānikā problēma vai smadzenēs-pabraucot sporta režīmā “vainas” pāriet.

Ar manuāļiem stāsts nav labāks-jau diviem kolēģiem pie 50 un 70k sajūgs prasās uz maiņu, garantija šo nesedz attiecīgi pie oficiāļiem tāme ap 1k eur.

feciic 21.10.2019 11:08

Bērītis pārsniedzis 100k robežu tādēļ krīt ārā no kategorijas iesniegšu reportu:

Golf 7. 1,6 TDI 110zs, DSG universālis, Comfortline.

3 arpus gados nobraukti 102 tūkstoši, bijušas trīs apkopes, tuvojas ceturtā, 1x mainīti bremžu kluči.

Ārpus kārtas remonti-mainīta kārba, izbeidzās bagāžnieka pogas slēdzis, sāka grabēt priekšējā bremžu diska aizsargs, kautkas tika darīts aizmugurējām durvīm jo salonā tecēja ūdens, sāka grabēt aizmugurējā sēdekļa atzveltne.

Salīdzinot ar 6 golfu šis ar skaļāks salonā, ar mazāku bagažnieku, jūtami cietāku gaitu un zemāku sēdekli.

Degvielas patēriņš variē no 5,2 vasarā līdz 6 ziemā 50/50 pilsēta/šoseja principā nesēņojot.

Dinamika ir ok, nekas vairāk, sakāpjot pilnai mašīnai uz šosejas jāsāk stingri domāt.

Pasūtot tika piepirkti "sporta" sēdekļi kas maksāja salīdzinoši neko pret to kā izmainās izskats un sēdēšanas ērtums jo standarta comfortline sēdekļi ir nu tā, nemaz nerunājot par trendline. Kam interesē var iegūglēt "golf mel stripe", žēl ka feisliftam šāda opcija ir novākta vismaz Latvijas tirgum.

Kas vēl-vēsos rītos piečab salons, kas sestajam netika novērots pie divtik liela nobraukuma.

Kopumā jauno auto noliedzēji var gavilēt jo tīri no tehniskā izpildījuma daudz kur ir redzama materiālu un risinājumu ekonomija salīdzinot ar iepriekšējo paaudzi-kautvai aizmugurējais tilts-sestajam bija daudzsviru, septītajam balka, daudzsviru tikai GTI, R un vēl kādam varbūt. Bagāžnieka organaizeri 6-atlokāmi metāla āķīši-7 vienkārši plastmasas āķi.

Kopējais rezumē-kā darba auto galīgi OK, par savu naudu pērkot jaunu būtu skābuma sajūta, lietotu noteikti nepirktu.

feciic 17.10.2019 20:42

Konkrētajam auto tāds točna nav.

feciic 17.10.2019 12:25

Dīzelim detonācijass sensors?

feciic 17.10.2019 10:35

ECU noteikti ir saglabājusies kļūda-kāda tā ir?

Pilnīgi noteikti neatgriezies servisā kur mainīja motoru!

feciic 15.10.2019 16:07

1.Eļļas maiņu skaita spidometrs-precīzi katrus 20k kilometrus tiek iededzināts šis paziņojums-vai tas tika nodzēsts pēc internetā atrodamas instrukcijas? Eļļas kvalitātes sensora tur nav

2. Drosele nav saistīta turbīnu-tā palīdz slāpēt motoru un pieveras atveroties EGR, kāda kļuda tiek radīta? Turbīnas un droseles vadības solenīdi atrodas blakus varbūt trubas sajauktas.

3. Jāsāk ar sprauslām, šim motoram viņas ir pjezo un reti kuram pēc 200k viņas strādā tā kā būtu jāstrādā.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti