Kārtot: Augošā secībā
1 2
feciic 12.09.2021 17:25

Atkarīgs no auto un valsts no kuras nācis, man autodna atskaite palīdzēja neiegrābties tītenī

feciic 11.09.2021 22:49

Nekas diži specifisks- sēdekļu apsilde, kruīzs un manuālis, cenu kategorija līdz 10k, smax, pasāts, superb, sharan.

Labā ziņa ka auto, kurš tiek aizvietots ir pārdodams dārgāk kā pirkts pirms diviem gadiem,

feciic 11.09.2021 18:20

WALA rakstīja: manā skatījumā šitas ir tukša diršana, jo ir gana daudz auto (nesliktu auto) , kas stāv plačos ne pirmo gadu un nevienam nav vajadzīgi. Jā 2-3 gadīgu, vai izcilu eksemplāru cenas ir cēlušās, taču lielākā daļa tādus nepērk ...

Līdz ar to to virsrakstu es laikam tulkotu kā - tirgotāji gribētu audzēt cenu, tāpēc rada ažiotāžu un "sagatavo augsni".

Nepiekritīšu-konkrētu 5 modeļu/marku auto ar konkrētiem kritērijiem meklēju Vācijā kopš gada sākuma. Nemaz nerunājot par cenu atbilstošo sludinājumu skaits ir samazinājies aptuveni par pusi un vidējā cena pieaugusi par procentiem 15-20.

feciic 03.09.2021 7:36

Atskaņotājam neko nepadarīsi-paveca Kia palielas mūzikas kolekciju spēlējot jauktā secībā tā secībā bija katru reizi viena un tā pati.

Ņemot vērā ka mūzikas atskaņošana no fleškām sāk izzust ražotāji īpaši neiespringst uz failu tagiem un specifiskām atskaņošanas niansēm.

feciic 01.09.2021 12:34

www.rags.lv/veikals/index.php?route=product/product&filter_name=brunox&product_id=55006

" Noņem vaļējo rūsu, taukus, netīrumus un rūsas saēstos krāsas pārpalikumus ar drāšu birsti, slīpmašīnu utt."

Pirms tam gan būs jāpadarbojas.

feciic 01.09.2021 11:24

Aizmirsta viena svarīga lieta-ja vien auto stipri svaigs tad diezgan droši šur un tur būs pa kādam brūnumiņam, to nenotīrot tāda apstrāda ir bezjēdzīga.

Papildus tam pūst kautko pret koroziju uz piekares daļām un pusrāmjiem ir acu aizmālēšana, jo tās ir salīdzinoši viegli maināmas detaļas, ok kam tur Getziem bija sāpe ar pusrāmju rūsēšanu, bet tāda palieto un izmet miza diezvai kautko vairāk par prastu mazgāšanu būs pieredzējusi.

feciic 31.08.2021 11:24

Nu pirmais jau būtu saprast kurā galā tā problēma-tikpat smagi slēdzas arī noslāpētam motoram ar šo var izslēgt sajūga problēmu?

Talāk paņem troses nost no kārbas un saprast vai kulisē vai pašā kārbā kas sprūst.

Golfam bija problēma ar slēgšanos aukstā laikā-pāris piles grafīta smēres trošu galos un lieta atrisināta.

feciic 30.08.2021 18:18

Agrā pavasarī šie ir īsta bauda-bedru rindas abās pusēs

feciic 27.08.2021 12:42

Diezgan liela, vecam priekškameras dīzelim motora temperatūra mainīs klakšķa skaļumu un dūma biezumu.

Tiešās iesmidzes dīzelim ar DPF pie 15km dienā, kas ir 7km vienā sesijā pieņemot ka tiek braukt us darbu, pat vasarā būs grūti sasniegt darba temperatūru nemaz nerunājot par DPF attīrīšanos. Arī tie 30-40 km reizi nedēļā nebūs nekāds glābiņs, neviens jau nemāk kalkulatoru uzsist ka gada nobraukums autoram pie nosauktajiem cipariem ir stabili zem 10k, kāds tur dīzelis vispār?

feciic 26.08.2021 18:16

Latvija sanāk gana liela lai katram tā ziema laukos asociētos ar ko citu

Mans tēvs katru dienu brauc 40km pa granteni no kuriem 4 ir šaurs meža ceļš, vēl 4 asfalts-pamatā ar vienriteņiem ar vienu vai otru velkošo tiltu bez kādām pretenzijām uz džipu vai pseidodžipu. Tur kur iebraukšanai vajadzētu džipu aiziet ar kājām vai brauc ar traktoru, ja ziemā ir tik daudz sniega ka nevar ar vienriteni izbraukt visdrīzāk būs kāda kupena kas arī četritenim būs par grūtu, tad parasti izvēlas vienu no daudzajiem apkārtceļiem ar savādāku mežu/lauku/aizvēju konfigurāciju, kur nebūs tik aizputināts.

feciic 26.08.2021 16:46

Tas pasakainais mīts ka laukos vajag džipu vai pseidodžipu

Izdauzītā grantenē vajag balonu riteņus un mīkstu piekari ar garu gājienu-un ap 10 gadu veciem auto šim vislabāk kvalificējas kabluki.

feciic 09.08.2021 23:03

Nav jau zvanīts ka problēma ir ar pašu zondi.

Pirmais rezultāts google:

What causes the P0133 code?

A faulty O2 Sensor

A leaking exhaust manifold

An engine vacuum leak

An open or short in the wiring of the O2 sensor

Soot or oil buildup on the O2 sensor (excessive buildup will clog the ports the sensor uses to measure the air fuel ratio)

A dirty mass air flow sensor

Incorrect fuel pressure

feciic 09.08.2021 17:54

Ja tā tiešām ir zonde tad meklē vien oriģinālo.

Veikalā taču arī negaidi kad desa par eiro kilogramā būs tikpat laba kā tā par pieciem.

feciic 07.08.2021 17:21

Tieši to pašu ko kasinsh varu pateikt par auris/golf. Apdare sūdīga, motors skaļš, variators tizls-par Auris.

feciic 06.08.2021 23:32

Tad sanāk ka visu vidēja un augsta līmeņa vadītājiem visi golfi, pasāti, A6 un kas tik tur vēl ne vakarā jānoliek pie uzņēmuma sētas un mājās jākratās ar lohovozu?

feciic 06.08.2021 15:33

Ja auto ir nepieciešams tiešo darba pienākumu veikšanai tad īsti neredzu kamdēļ uzņēmuma auto varētu tik apsaukts par izviarīšanos no nodokļu nomaksas. Ja skatās no darbinieka gūtā "labuma" viedokļa tad jā bet ne jau velti ir ieviests UVTN.

feciic 06.08.2021 13:05

Tā naudas summa, ko uzņēmums tērē uz darbinieku auto, kļūst gandrīz divreiz mazāka izmaksājot kā algu. Tātad vienīgais patiesais zaudējums ir izvēles brīvība un arī ne vienmēr. Protams, ja uz darbu var nokļūt kājām/velo pusstundas laikā tad varbūt izdevīgāk ir saņemt dajebkādu summu papildus algai. Jo distance kļūst lielāka jo izdevīgāks kļūst dienesta auto.

feciic 16.07.2021 0:12

Ja jau bija antifrīzs ko uzreiz pieliet tad problēma gan jau neparādījās pēkšņi. Ir kāda ideja par ko tas check engine mēģina ziņot?

Cēloņi-galvas blīve, plaisas galvā vai labākajā gadījumā caurs EGR radiators.

Velc/brauc uz uzticamu servisu un pēc konkrētas tāmes tad var izlemt ko darīt.

feciic 13.07.2021 19:22

Sāc ar problēmas (dūmainības) cēloņa novēršanu un tad maini dpf. Savādāk pavisam drīz arî jaunais dpf būs metams.

feciic 13.07.2021 19:19

Kāda konkrēti ir tā kļūda?

Jo ņemot vērā ka degvielas sūknim nekāda atgriezeniskà saite nav un zemspiedienā arī visdrīzāk nekāda spiediena devējs nav tā kļūda izklausās maigi sākot dīvaina.

Pagriežot aizdedzi ir dzirdams bākas sūknis? Tālāk jau diagnostika vienkārša ar testeri un lampiņu.

feciic 09.07.2021 22:33

Īstermiņā izlīdīs slēpti defekti, kas principā arī ir lielākais risks pērkot lietotu auto. Ilgtermiņā jau vairāk kā zvaigznes sastājas un lien ārā konkrētās markas/versijas/komplektācijas ekspluatācijas īpatnības.

feciic 05.07.2021 10:59

Problēma, kas izpaužas kā check engine, nerisinās ar kļūdas dzēšanu. Ir kļūdas, kuras pēc dzēšanas var vairāk neparādīties bet status viņām tāpat var būt aktīvs.

Ja pat dīleris nespēja paskaidrot kas tā par kļūdu, kāpēc viņa ir radusies tad daudz laimes visiem Kia īpašniekiem!

feciic 05.07.2021 10:47

Sāc ar cenu apsekošanu tamā Europā-vairs negribēsi neko vest

feciic 01.07.2021 10:40

Labāk 200k pa bāni nogājis nekā 100k pa pilsetu ļurkāts, jo sevišķi dīzelis. Tas pats ar rūsu-cīņa vienmēr tiks zaudēta.

Tāpat tādam pa bāni gājušam būs par kārtu mazāk nodzīvots salons jo mašīnā pavadītais laiks būs līdzīgs vai pat mazāks un iekāpšanas izkāpšanas reizes n reizes mazāk.

feciic 28.06.2021 23:39

Neatsperotā masa ir tā lieta kas tiek atrisināta ar pneimas palīdzību, auto ar parastiem amortizatoriem tā ir sāpe, pasvaigs X3 katrā parastā pilsētas bedrē saņem diezgan pamatīgu dunku no riteņā pa virsbūvi, nē amītis nav caursists un arī trokšni nekādi nav un varbūt arī pats bedres nodarījums ir nedaudz maigāks dēļ resnākām riepām bet pašu virsbūvi iekustina krietni vairāk kā salīdzināma izmēra golfu.

Un vispār jau pats sāki bāzties ar XC60 un serpentīniem. Kautkā bieži nesanāk manīt suv'us iekš trackdays-tam taču ir kautkāds iemesls, ne tā?

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti