Kārtot: Augošā secībā
1 2
feciic 20.09.2019 10:38

Pēdējā laikā sanācis 2x saskarties ar Rolis čiekurkalnā..

1.Manis tirgota auto (mk6 Golf) diagnostika-diagnostikas atskaite bija krietni pilnīgāka kā manis paša pie Moller veiktā, iekļāva konkrētus visu dzinēja mezglu paramterus un nobīdes. Cena gan bija lielāka kā mollerī 60 pret 45 bet manuprāt adekvāta.

2. Paša auto remonts-Opelis apklusa un vienīgais no daudzmaz netālu esošajiem servisiem kurš bija gatavs uzņemties diagnostiku, godīgi pasakot ka tā tiks veikt pie pirmā brīvā brīža tuvāko dienu laikā-saņēmu zvanu jau nākošajā rītā ar problēmas cēloni un iespējamiem risinājumiem. Gribētos protams kapeiciņu lētāk bet viss maksā to ko maksā.

Lieku 8 no 10.

feciic 20.09.2019 10:28

Tad jautājums kas ir šis?

autotransflush.eu/product/filter-kit-automatische-versnellingsbak-gm-volvo-aw-af40-tf-80sc/

Ja plāno vēl kādu reizi mainīt to eļļu tad varbūt ir vērts noraut karteri un samainīt to filtru pie viena-savādāk filtrs aizaugs un un kārba pati sevi apēdīs.

feciic 18.09.2019 10:25

Parasti jau hidrobloks beidzas no abarazīva kas nodilis no frikcijas diskiem, nomainot tikai hidrobloku pastāv diezgna liela iespēja ka pavisam drīz izlīdīs cita problēma. ja ar to auto paredzēts vēl kādu laiku braukt tad es ņemtu pilnu restaurāciju, ja tirgot tad iespējams lietotu.

feciic 17.09.2019 13:19

Piesakos

feciic 17.09.2019 10:16

Šim vēl var pielikt klāt darbības ar stūri-asi metot pa labi vai kreisi iekšējais ritenis atslogojas. Bieži vien tieši izvairīšanās no bedres nepaspējot to apbraukt iemet riteni tajā ar lielāku spēku kātas būtu mēģinot riteni "pārcelt" pāri bedrei.

feciic 15.09.2019 15:20

Viens ka cieti, otrs ka vairāk vazā pa risēm. Varbūt tā bija konkrētā auto īpatnība jo piekare un savirze bija kārtībā.

Katrā ziņā no brīvas gribas RF riepas vairs neliktu nekādos apstākļos.

feciic 13.09.2019 14:44

Pat tanīs miglu bildēs izskatās raibs kā dzeņa vēders.

Ar LED optikas izcenojumiem un garantijas auto dīlera tāmi tur tāds cipars diezgan viegli saskrien, kas protams nenozīmē ka viņs nav bijis locīts.

feciic 12.09.2019 15:41

Ģimenes auto noteikti nav domāts trakošanai bet deforsētā variantā tur tāpat ir 12,5 sekundes līdz simtam un kautkā tie 18% vairāk jaudas dod par 30% ātrāku ieskrējienu līdz simtam un noteikti vēl lielāku starpību režīmos 60-100 un 80-120, kas tomēr dod daudz relaksētāku braukšanu šosejas režīmā.

feciic 12.09.2019 12:20

Ja plāno braukt viens pats tad tie 120zs varbūt arī pietiks, ja krausi iekšā famīliju un piekabi aizmugurē tad varbūt nežmiegties un braukt ar prieku. Ja tas pusotra litra dīzelis ar manuāli ieksrienas 12 sekundēs tad kas būs ar automātu?

Bija Caravelle ar 140zs, tukša skrēja labāk kā vidusmēra vieglais, ieliekot 300-400kg vēljoprojām bija normāli braucams.

feciic 06.09.2019 17:52

Atkarīgs jau no katra indivīda-vienam aug smuka bieza un pēc nedēļas atlaišanas vēljoprojām labi izskatīsies, citam reta un gaiša un jau pēc trim dienām skats kā pumpainam tīnim.

feciic 06.09.2019 12:15

Pa reizei uz akciju var pa trīnīti atrast.

Bēt pietiek 2x nedēļā skūties, nav kā ar mašīnīti bezmaz katru rītu vingrot.

Kāds moš ir lāzerepilāciju mēģinājis?

feciic 03.09.2019 23:45

Divgadīgam A4 inspektors norādīja uz nosvīdušu kārbas blīvslēgu ar tekstu ka nekas slikts nav bet auto ar 30k nobraukumu tā nevajadzētu būt.

Molleris samainīja garantijas ietvaros

feciic 27.08.2019 11:11

Neesmu spečuks, bet izskatās ka virsma pirms krāsošanas nav sagatavota kā nākas(attaukota/uzmatēta/gruntēta)

feciic 23.08.2019 7:56

Kur tad galu galā ir karstākā vieta dzinējā? Galva un cilindru bloks, kurš viss ir ieskauts ar dzesēšanas sistēmu, eļļa tiešā veidā dzesē tikai virzuļu apakšas, kam ir nesalīdzināmi mazāks virsmas laukums.

feciic 22.08.2019 18:01

Man novērojums gluži pretējs, auto rāda eļļas temperatūru un vienmēr dzeses škidruma skala sakustas pirmā, eļļas temperatūras minimālā vērtība (50C) tiek rādīta kad dzeses šķidruma skala ir pāri 80 vai pat jau 90 grādi.

feciic 21.08.2019 11:00

Nu skati pats ir droši vai nav

Mašīnām drusku savādāk-neviens netiek mācīts bremzēt uz saķeres robežas vai braukt uz trim riteņiem, vismaz šādas prasmes netiek pārbaudītas.

Piloti gan tiek apmācīti gan manevriem ar nestrādājošiem dzinējiem, neizlaistām šasijām un vēl sazin kādām visādām problēmām

feciic 20.08.2019 21:48

Īstenībā jau no otra gala-tiek piepičkātas lai samazinātu cilvēciskā faktora riskus, jo lielākās aviokatastrofas ir notikušas cilvēku kļūdu dēļ

Cik zinu aviācija ir vienīgā nozare kur tiek izķudāti visi iespējamie avāriju cēloņi lai novērstu nākotnes katastrofas, ja zem līdzīgas lupas pabāztu autovadītājus tad jau sen automašīnas būtu ar automātiskiem minimālā un maksimālā ātruma ierobežotājiem. Grozi kā gribi arī ar visiem nemākulīgajiem pilotiem lidot ir daudzreiz drošāk kā braukt ar mašīnu vienkārši kļūdas ir daudz dārgākas.

feciic 20.08.2019 20:05

Kādi vietējie šmurguļi aizņēmās pavizināties un noslīcināja szerā. Neviens no minētajiem nav tik tautā populārs vai dārgs lai būtu vērts zagt detaļām. Lai apzagtu pietiek ar izglāzētu stiklu.

feciic 20.08.2019 15:04

Esi mierīgs, nevienam tas 407 nav vajadzīgs

feciic 19.08.2019 10:21

Tak tas auto jau ir tik vecs ka nav pat vērts runāt par kādām konkrētām vainām vai slimībām.

Kā jau jebkurai vecai mašīnai jāskatās stāvoklis-rūsa, eļļas noplūdes, trokšņi motorā utt.

Katrā ziņā pa lēto tur būs kapi un labam Tev naudas tikpat nebūs jo maksās tikpat cik e39 labā stāvoklī vai vairāk.

feciic 16.08.2019 13:11

Padirsējs ir nobraucis brangus 216 tūkstošus iespējams pat vēl vairāk, pēc tam sasists, apdrošinātāja apmaksāts un baleliņš vīnu tagad tirgo(veselus auto arī no Vācijas bez pasūtījuma vairs nav izdevīgi vest)

Jauns varēja maksāt ap 30-33, ja DE pārdots par 12 tad sanāk 10centi vērtības kritums uz kilometru kas ir pilnīgi ok rādītājs šādam auto.

Brauc pakaļ!

suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=DIESEL&id=277454792&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=63&maxPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=2017&minMileage=150000&minPowerAsArray=KW&scopeId=C&sfmr=false&transmissions=AUTOMATIC_GEAR

feciic 16.08.2019 11:52

Paskatījos-lielāko dāļu svaigo B8 tirgo moller ar nelielu nobraukumu, kas nozīmē ka tie ir bijuši operlīzes nomas autiņi-lielās autonomas nečakarējas ar "veciem" auto un maina autoparku regulārāk kā parasta auto lietotāja gadījumā, no turienes arī viņi tik daudz.

Neviens no eiropas nevilks P par 20+ tūkstošiem.

feciic 15.08.2019 20:03

Pēc tam atver motora pārsegu vai palien apakšā un saproti kur tā cena veidojas un par ko tiek maksāts

feciic 15.08.2019 19:54

Nepētīju sludinājumus kas tie par auto bet pasāts ir ļoti populārs uzņēmumu un auto nomu auto, attiecīgi pēc gada-diviem tie tiek mainīti pret jauniem. P atkal pērk privātpersonas oplīzē un brauc savus 4-6 gadus, tādam divus gadus vecam P cena vēl ir gana augsta lai nebūtu pa rokai taksistiem un visiem pārējiem lētu auto tirgotājiem tādēļ neviens auto tirgonis no Eiropas tādu šurp nevilks, ja nu vienīgi smagi sistu.

feciic 15.08.2019 15:21

Brīnumi nenotiek-viss maksā to ko maksā-kas P noteikti nebūs ja liek pret V

-normāls(gana jaudīgs) motors

-normāls ne dīlera serviss

-salonā 100% kkur kkas būs no lētas plastmasa

-V noteikti būs vieglāk pārdot kā P

Par kvalitāti-diezvai tur kautkas dramatiski ir mainījie pa dažiem gadiem-paļaujies uz garantiju un ceri ka nebūs problēmu un gadījumā ja tās būs tad dīleris spēs tās novērst.

Izbrauc ar abiem un sapratīsi kas Tev der.

Man personīgi neceltos roka ar savu maku balsot par jaunu francūzi redzot cik tas ārējais spožums ir prasts no iekšienes.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti