Kārtot: Augošā secībā
1 2
feciic 26.11.2020 7:58

Nav jau vairs to mašīnu kam var daudzmaz civilizēti uzlikt gāzi par saprotamiem cipariem.

feciic 25.11.2020 15:04

eidis rakstīja: Nav kāda draudzīgāka banka? Vecmā'miņai būs grūti ar ibanku

Pastā pensiju vairs nevar izņemt?

feciic 23.11.2020 13:42

Kalvis99 rakstīja: Lai arī nav ieviesti vēl nekādi dīzeļu ierobežojumi, tomēr kaut kādu iemeslu dēļ cilvēki LV reģistrē aizvien vairāk benzīna auto. Piem 2009.g. 4k benzīna un 18k dīzeļi, bet 2019. g. 10k pret 10k. Interesanti, kas ir "nav degvielas" pozīcijā, kas pieaug pēdējos 5 g vismaz. Elektrība baigā minoritāte.

www.csdd.lv/transportlidzekli/transportlidzekli-vizualizacija

1. Dīzeļi kļūst dārgāki salīdzinot ar benzīniem

2. Vienam otram tirgū pieprasītam brendam praktiski vairs nav dīzeļu

3. Nākusi apgaismība ka dīzelis nav domāts ļurkāšanai pa pilsētu

4. Benzīni gājuši uz priekšu degvielas ekonomijas ziņā un jābrauc stingri daudz lai atsistu iegādes starpību.

5. Uz vietas pamatā pērk jaunus budžeta klases auto, ar gadiem ejot to masa tiek pamatīgi atšķaidīta ar brauktiem un nobrauktiem prēmium dīzeļiem no Eiropas.

feciic 20.11.2020 11:55

Kā Tavuprāt tiek regulēta kondicioniera jauda?

Klimata gadījumā vadība pati slēgalē AC kompresoru pēc vajadzības, Auto režīmā parasti tas ir ieslēgts un ne velti klimatam ir poga ECO vai AC tieši AC kompresora atslēgšanai. Temperatūras regulēšana notiek ar apkures krāsniņas vārstu atvēršanu/aizvēršanu.

feciic 17.11.2020 23:30

Tie 14l uz tiem 4km?

1. Auksts motors-pašam jāsildās, jāsilda arī katalizatori

2. Akumulators patstāvīgi jālādē jo necik netiek braukts

3. Salons arī jāpiesilda, lielāko daļu laika gan jau ar elektrību

4. Jāpabaro arī visi elektriskie patērētāji, krēslu apsildi ieskaitot.

Šim visam vajag enerģiju. Start/stop kādā brīdī vispār nostrādā?

feciic 17.11.2020 10:00

Pat nav jābūt tik fundamentāliem bojājumiem.

Salona daļas un airbagi maksā kosmiskas summas pērkot pie dīlera-garantijas mašīnai tas tā arī būtu jādara. Itogo apdrošinātāja ieskatā auto remonts konkrētajos līguma noteikumos ir biji nerentabls=auto grāmatvediski norakstāms.

feciic 16.11.2020 21:00

Papromē drusku jestrāk palaist, varbūt ka nākošo ātrumu ieslēdzot motora apgriezieni nokrīt zem turbīnas pūtiena(1100-1200rpm) un ecu dara visu lai to pūtienu panāktu.

Šitā kolēgam ar 1,6d izdevās brangus patēriņa ciparus saraut-tikko kā sākas normāls cēliens, tā tiek rauts nākošajā robā un atkal tiek audzēts turbīnas spiediens, tik tikko tas ir sācis plaukt kā ziediņš drusku zem 2k rpm tā tiek iemests nākošajā ātrumā.

feciic 16.11.2020 0:10

Ikdienā 4km maršruts-tātad 8km dienā, 2000km gadā, ieseksojot divus litrus(pieņemsim ka motoram ir kāda problēma) Tavs vinnests būs 50 eur gadā braucot uz darbu. Vai tas ir tā vērts? Vai arī plāno strādāt par kurjeru vai picu piegādātaju un plānotos 30k nobrauksi pa pilsētu?

Ārpilsētas patēriņš ir ok.

Primārais lai nodzītu pilsētas patēriņu ir startēt ar siltu motor-vai to silda webasto vai spirāle no rozetes brīva izvēle. Sīkums tikai ka šie abi arī prasa savu kapeiku.

feciic 11.11.2020 10:55

Kapēc plata riepa uz sniega un ledus būs labāk?

feciic 09.11.2020 18:11

Jaudas/masas attiecība tak tāda pati

feciic 09.11.2020 11:33

Par fabiju vēl lēnāku auto būtu jāpameklē, plus gāze, kas savu tiesu gan jau atņem, lamda zonde un gmm arī vairs nav pirmā svaiguma-arī kādu gabaliņu asuma atņem.

Es par volx komentāru ka sportage zirgi diktam maz.

feciic 08.11.2020 23:05

Parametrs Ceed/Sportage

Zs 122/115

Nm 154/280

Max Nm pie 5200/1500-2750

Kg 1188/1504

0-100 10,8/11,5

Zirgi tad itkā maz, bet ņemot vērā ka grieze jau no apakšas ikdienas satiksmē Sportage būs krietni veiklāks un arī sajūtās "jaudīgāks", tas arī būs tas turbo pienesums.

feciic 08.11.2020 10:32

Turbo d un atmosfēras b.

Stāsts ir par mazas slodzes režīmu-šoseja 100kmh.

feciic 07.11.2020 22:55

Tas b8 dzēra jo no viņa tika prasīti tie 211zs, kāda hera pēc ar viņu būtu jātusē starp fūrēm?

feciic 07.11.2020 22:53

Tad pastāsti kāpēc stādot ātruma rekordus tiek gaidīta ideālā gaisa temperatūra un mitrums.

Skābekļa procentuālā daļa nemainās, molekulu daudzums vienā tilpuma vienībā gan, un tieši tie 10-15 grādi ir tas saldais punkts pie kuriem visām mašīnām esmu novērojis mazāko momentāno patēriņu mazas slodzes apstākļos

feciic 06.11.2020 23:25

Šis gan tiesa-dzimtajam vācietim trīsgadīgam e60 3.0d ar vidējo ātrumu ap 100kmh uz 5k kilometriem borta datirs vidējo patēriņu rādīja drusku zem 9 litriem. Čalim kruīza ātrums ap divīti.

feciic 05.11.2020 21:07

Stāsts par viena brauciena patēriņu īsti neiet kopā ar faktisko,

Liepājas šoseja ir ļoti labvēlīga eko patēriņam valdošo vēju dēļ, nu vismaz ceļā līdz Rīgai, atgriežoties atpakaļ vakarā/naktī vējš iespējams jau pierimis, gaisa temperatūra tā ap 10 grādiem(atkal pozitīvi eko braukšanai) un stāsts par aizvēsturisko daudzkatlu benzīnu rokā.

Studiju gados draugam bija labi saturēts 2.2q iekš 90 kantainās virsbūves, iebraukt zem 10 litriem bija diezgan nereāli

feciic 05.11.2020 18:01

E53 bija uz makten platiem R20.

Ja šarans knapi iet ar divam tonnām aizmugurē tad tur jāmeklē vaina motorā, ar konkrēto nebija nekādu problēmu arī fūri apdzīt.

feciic 05.11.2020 11:20

Nu redz, Tu runā pieņēmumu formā ka tur bāka maza un aerodinamika slikta, es saku no pieredzes. Benzīna a4 ar kvatru bākā var sapildīt 45 litrus, kruīzā uz 100 momentānais stāv ap sešiem litriem, tikko brauc ātrāk kaut ar tiem pašiem 110 un braucienam notiekot darbadienas rītā ar gana intensīvu satiksmi, lasi daudz apdzīšanām, vidējais stabili nostājas ap 8-9 jo tas benzīns sāk dzert kad no viņa sāc prasīt. Ar vecumu un nojātību nebūs saistīts jo tā bija garantijas mašīna ar ap 60k noskrējienu.

Par piekabēm-konkrēts stāsts ar zirgu vedamo piekabi, LC120 savus kaulus velkot tērē 11, ar piekabi ap 14. Outlanders ar 2,4 benzīnu ,tukšā ap 10, ar piekabi 17, e39 530 tukšā 11 ar piekabi 20. E53fl 3.0 d tukšā 12 ar piekabi 13.

Par PD-kā reiz Šarans ar 1,9PD 130zs variantā ir bijis visekonimiskākais vilcējs, piekabi ar diviem zirgiem (~2t) transportējot ar 7,5 litru patēriņu.

feciic 04.11.2020 20:25

msh rakstīja: Pirmspēdējā rindkopa - kāds vēl dramatisks benzīna patēriņš? Mašīnas, kurās atrodas tas trīslitrīgais dīzelis, ir lielas, smagas govis, kur jau tas trīslitrīgais dīzelis diezgan nesātīgi rij degvielu - un ko tu ar to trīslitrīgo dīzeli, kurš visu laiku dzīvo zem laba pūtiena lai to kasti, kurā tas atrodas, pavilktu, salīdzini? Kaut kādu trīslitrīgu atmosfērisku benzīnnieku, motoru kurš priekš tās kastes, kurā tas ielikts, ir nemotors, un kurš visu laiku jālieto pedal to the metal režīmā - bet tāda lieta kā nemotoru ekonomija neeksistē... Vot ja tam 3.0 būtu piekarināti klāt divi gliemeži, tāpat kā tam 3.0 TDI - būtu pavisam cita lieta, gan iešanā, gan patēriņā - lai arī tas benzīnnieks, kuram pieklājas tādā mašīnā atrasties, ir ar astoņiem cilindriem...

Un tad Tu tam divu gliemežu benzīnam piekarini vidēji svarīgu piekabi ar tonnām divàm un patēriņš aizskrien kosmosā.

Ja stāsts ir tikai par max paātrinājumu tad jā, benzīns vinnē.

Ikdienas lietošanā strādās drusku citi faktori kas katram būs savādàki-kam dīzelis, kam benzīns un kam elektrība.

A4 b8 ar divu litru turbo benzīnu skrien patīkami bet maršrutā Rīga-Tallina-Rīga pilnīgi droši pieprasa vienu vai pat divus pitstopus degvielas uzpildei, turpretī A4 b9 ar 190zs dīzeli to pašu veic ar drusku vairāk kā pusi bākas, neskrien gan tik braši bet ar benzīnu “saskrietais” ar uzviju tiek pakāsts benzīntankā.

feciic 02.11.2020 12:46

GB12 rakstīja:

msh rakstīja: Tipiski priekš japonamaķ - mašīna paredzēta desmit gadu ilgam ekspluatācijas periodam, tāpēc lietas kas kalpo ilgāk var ierakt dziļi. Man gadījās redzēt kā maina rocenes troses rāvējslēdzejam [RAV4], tam kas nullto sākumā tika ražots - bāka, kardāns, izpūtējs, laikam arī pakaļas tilts - jānoņem lai nomainītu troses... Kaut kādiem subāriem līdzīgi foršos dziļumos, cik dzirdēts, bremžu trubas iebāztas.

2.paaudzes Ford Fokusam (2004.-2011.), lai nomainītu priekšā spuldzīti, esot stārns jāņem nost. Kaut ko dzirdēju, ka Meganei tas pats. Savā laikā Opel Vectra GTS, lai papildinātu stūres pastiprinātāja šķidrumu, bija jāņem nost ritenis un jāskrūvē podkriļņiks vaļā... un arī tikai tad ar speciālu pumpi un caurulīti caur apakšu....

Lai noņemtu spārnu jānoņem lukturis

realitatē tur ir viena liela skrūve, var ar torxi vai lielu plakano skrūvgriezni atskrūvēt, pēc tam atspiežot divas lielas mēlītes lukturis pats iekrīt rokās-lielu vāku noņem, ērti samaini un liec atpakaļ. Krietni ērtāk kā laužot roku sešos līkumos tam pašam 5/6 golfam akumulatora pusē.

Mk2 Megane gan ir černis, bet var izdarīt nenoņemot riteni.

feciic 26.10.2020 21:40

Insignijai arī lai bākas sūkni samainītu nācās bāku noņemt. 30 minūtēs viņa nokrita un tikpat arī tika pielikta atpakaļ.

Ilgāk un sarežģītāk kā pacelt sēdekli, apšuvumu un vāku bet pilnīga garantija ka salonā nenopilēs ne piles degvielas. Mašīnai nobraukums drusku zem 300k, diezvai šī procedūra būs jāveic vēlreiz.

feciic 11.10.2020 22:30

Mnu, man instruktors jau sākumā teica ka braukšanas eksāmenam jābūt no vairākām daļām-diena/nakts/vasara/ziema. Braukšanā arī vairāk stāsts bija par kā ērtāk/pareizāk nevis cieti sekot burtam un pats galvenais skatīties un analizēt kas notiek apkārt un ko dara citi satiksmes dalībnieki.

feciic 11.10.2020 0:05

Nu tad jājautā uz ko skaties-brauc gan jau visi trīs, ziemā siltumu iekšā arî var dabūt.

Personīgā pieredze pavisam savādāka-trīs viena gada(2010) mašīnas, ceed, golf un focus visi trīs universāli? salīdzināmie periodi lîdz trīs gadu vecumam. Golfs bija galvas tiesu pārāks par abiem pārējiem piekares darbībā, salona apdarē un klusumā braucot. Kia vienīgie plusi vislielākais salons un relatīvi labi aprīkots bāzītē, toties motoru kā traktorā varēja dzirdēt un piekare būkšķēja jau no salona izbrauktam. A fords, nu vismaz stūrējās jautri un brauc uz gaisu.

feciic 03.10.2020 20:46

Kāreiz testu dienā kā pirmais bija audi q5 pēc tam mazda cx5. Nu nebija pilnīgi nekādas skaidrības kāpēc tas audi maksā gandrīz 2x dārgāk. Ok motors-turbo benzīns ar 250zs vienos vārtos saliek atmosfēru ar 160zs. Piekare mazdai mīkstāka(komfortablāka), vietas salonā tikpat, jā, šur tur acīmredzams lētums bet nu tas cenas pieaugums galīgi nelikās adekvāts saņemtajam guvumam.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti