Kārtot: Augošā secībā
1 2
feciic 19.03.2020 14:43

Volvo rūpnīca ir visa sākums-mašīnu nedošu kamēr nauda nebūs kontā, katrs darbojas savā sfērā.

Dīlerim mīkstais jo autiņi iespējams pirkti bez garantijas ar papildus atlaidi-lētāk ir uzturēt savus darboņus kā maksāt par garantiju un dīlera apkopēm. Ar kasko gan jau tas pats, sarēķinot visas remontu izmaksas pret prēmijām sanāk ietaupījums.

feciic 17.03.2020 22:19

Skaidrs ka krītā, kāda jēga iesaldēt līdzekļus pabrauktas fūres cenā? Tik lielam uzņēmuma ar mazu pievienoto vērtību viss spēks ir finanšu pratībā un smalkos aprēķinos.

feciic 16.03.2020 10:51

Atkarīgs no braukšanas profila-iekš pasāta tas 1,6 praktiski vienmēr tiks ekspluatāts ar maksimālu vai tuvu tai slodzi, teorētiski īsāks motora mūžs

190zs LV šosejas ātrumos griežas tukšgaitā, komforta ātrums sākas ap 130 bet ja viņš tā ir būvēts tad tā tam arī jābūt.

Lielākā bēda būs motora temperatūra un brauciena ilgums-pa pilsētu ļurkājoties ne viņš īsti uzsilst ne dabūn reģenerēties, ar šo gan VAG ir gājis uz priekšu un pie pārtrauktas reģenerācijas autiņu noslapējot, nākošajā braukšanas ciklā reģenereāciju sāk jau aukstam motoram-ecu pats gatavo visu nepieciešamo parametru kopu lai sāktu reģenerāciju nevis gaida kamēr lietotājs visu netīšā kārtā sarūpēs.

Bet nu jebkurā gadījumā dīzelis nav domāts īsiem pārbraucieniem pilsētā.

feciic 15.03.2020 18:56

Atkarīgs no izpildījuma dw10 dīzelim egr motors strādāja kā nākas bet pati vārsta svira dēļ izdiluma sākusi ķīlēt attiecīgi neaizvērās kārtīgi. Kļūdu nebija, tik cik šņākšana sākot pūst turbīnai. Par nekustīgu droseli gan kļūda bija momentā.

feciic 13.03.2020 19:39

Kā jau rakstīju ir arī mīnusi bet tā ka dzinējs ir projektēts ar viņu esošu un diezvai kādam ir pilna piekļuve visām darbības algoritmu kartēm dzinējs tiek sačakarēts viņu amputējot, jā ir tīrāks ieplūdes kolektors bet dzinējs strādā avārijas režīmā.

Galvenokārt stāsts par dīzeļiem jo benzīniem viņi parasti problēmas nesagādā.

1. Silst jūtamli lēnāk-pārbaudīts uz savas ādas

2. Paaugstināta darba temperatūra nav veselīga nevienam dzinējam, ātrāk sakalst gumijas, arī eļļai ir savas specifiskas prasības. Ne jau velti gandrīz visi jaunie dīzeļi ir aprīkoti ar SCR, ekonomija tiek panākta uz liesa degmaisījuma rēķina-aug NOx, ja tas notiek auto kuram nav SCR vai pat parasta katalizatora(tas parasti pazūd kopā ar DPF un EGR) tad tiek indēti visi apkārtējie.

Ja liekas ka EGR ir baiss bubulis tad jāpērk 80to gadu dīzelis bez turbīnas un jābrauc, nebūs turbīnu, dārgu sprauslu, sūkņu un varēs braukt uz cepamās eļļas.

Gribēji pastrīdēties bet neko jaunu nepateici

feciic 13.03.2020 10:39

Kas ir tie zelta kalni?

1. Autiņš lēnāk sils-jo jaunāks jo sliktāk, saistīts ar to ka atgāzes pirms padošanas EGR tiek dzesētas ar motora dzesēšanas sistēmu.

2. Palielināts degvielas patēriņš mazas slodzes režīmos-cilindrā nonāk vairāk skābekļa-lai neveidotos mega liesais jāpadod vairāk degviela.

3. Strādājot liesa maisījuma režimā pastiprināti veidojas NOx(skābais lietus sveicina).

Strādājoša EGR blaknes:

1. Ar kvēpiem aizaudzis ieplūdes kolektors

2. Samazinot sadegšana temperatūru palielinās kvēpu daudzums-lielāka slodze DPF, bet bez EGR viņam iet vēl grūtāk

3. Dīzeļiem nāk komplektā ar klapītēm katrā ieplūdes kanālā vai kopēju droseli visam ieplūdes traktam-vēl viens mezgls kam izdilt.

Viņu bloķējot un "izprogrammējot" laime tāpat neistāsies jo jo jaunāks auto jo vairāk EGR ir integrēts visās vadības bloka darbības funkcijās, diezvai ir kāds cilvēks ārpus rūpnīcas, kurš spētu "izprogrammēt" EGR saglabājot pilnu vadības bloka funcionalitāti.

feciic 11.03.2020 18:37

Paskatījos nākošos postus-tā vietā lai meklētu no kuries tek ūdens cilvēks uzmauc blokam gumijas cimdu

feciic 08.03.2020 22:45

Nejauc ar e61? Insignia visi aizmugures bloki stāv sānos pie riteņu arkām, tur normālam akvārijam mašīnā jābūt lai kko izpeldinātu

feciic 04.03.2020 22:29

Nebūs tiesa, parasti tieši lētās ir tās skaļās, dārgā gala šipene par sevi manāmi liks dzirdēt strauji bremzējot un kantējot līkumus, plus šosejas režīmos būs drusku skaļāka žūžošana.

feciic 04.03.2020 16:39

Pateikt ka nav nekādas jēgas var tikai pateikt ja nekad nav braukts ar puslīdz jēdzīgām radžu riepām. Pirms gadiem ~8 uznāca tāda branga atkala un pārklāja visu ar puscentimetra ledus kārtu, tad es, cilvēks ar nupat apautām lietotām(!) pirktām divus gadus vecām Hakkapelitām mēroju ceļu uz Rīgu, braucu bez saspringuma un stresa atļautā ātruma robežās, skatījos uz ar mašīnām pilnajiem grāvjiem un apdzinu tos, kas vēl bija uz ceļa un vilkās ar 30-40kmh.

Vai būtu grāvī bez radzēm? Gan jau ka ne. Vai būtu ticis līdz galamērķim? Gan jau ka būtu. Bet ja pa ceļam būtu kāda ekstraordināra situācija ar vajadzību veikt strauju manevru vai bremzēt tad izredzes neiekulties ziepēs būtu bijušas daudz daudz mazākas kā braucot ar radzēm.

feciic 04.03.2020 11:03

anonimikis rakstīja: Būtu laiks aktualizēt šo iniciatīvu.

Pēc vienas bezsniega ziemas tā ka par ātru steigties, ja šāda neziema turpinās gadu piecus tad var griezt nost vai ieviest papildu nodevu-kurš un kā kontrolēs?

feciic 27.02.2020 10:17

Bija tāda lieta, pie diagnosticētas akumulatora veiktspējas samazinājum tika ierobežota procesora jauda. Pēc tam kāds bija atklājis un nu jau to fīču var atslēgt, man trīsgadīgs telefons, kad aukstuma dēļ pamirst, pats parāda paziņojumu un ieslēdz šo funkciju.

feciic 26.02.2020 21:22

Un vēl tikpat gabaliņu iepriekš uz vagonu ielu, arī tur kreisā josla parasti griežas, “izpildos” tur tieši tāpat kā video autors. Ja nu tur tiešām kāds/i veikli startē taisni tad atmetos un sagaidu brīvu logu.

feciic 18.02.2020 21:39

Pierakstīšana nav nekāda panaceja, kods satur sprauslas parametrus(aiztures, atvērumus utt), viņi nekad un nevienai sprauslas nav nemainīgi sprauslas mūža gaitā. Tādēļ dzinēja vadības bloks patstāvīgi veic mērījumus, kalibrācijas un adaptācijas lai nodrošinātu maksimālu efektīvu tā darbu. Problēmas sākas ja kāds ir rakājies pa vadības kartēm(egr/swirl/dpf off, chiptuning), liela daļa šo komandu vairs nav spējīgas darboties un adaptāciju kartes vairs netiek veidotas.

feciic 18.02.2020 18:31

Atsperu lūšana viņiem ir slimība. Lietošanā bijuši, divi kolēģiem vēl kādi 4 no kuriem vienam viss bira pa kārtai-LT Molleris pat bija DPF pamanījies amputēt pie 130k nobraukuma

feciic 18.02.2020 18:26

Sprauslas tika uzliktas jaunas? Viss cits ir zemē nomesta nauda, jo viņas neremontējas un nerestaurējas, vismaz elektriskā daļa, kas ir biežākā problēma.

feciic 17.02.2020 9:49

Es jau nesaku ka tur kkas ir baigi slikti, domājams ka jebkurš auto savu dzīvi vadot uz grantenēm un lāpītiem asfaltiem diezgan drīz sāktu sadalīties.

Viss ir relatīvs.

Insignia-liels un smags auto, ar nujau 280k, vēljoprojām brauc ar pilnībā oriģinālu piekari, S-max arī no pirmās oriģinālās atsaites atvadījās pie 220k. Tāds sīkums ka abi auto savus pirmos 200k bija pavadījuši uz Vācijas ceļiem.

feciic 16.02.2020 16:35

Atkal garām, cilvēkam ir drusku zem 60, visu dzīvi savus auto/moto skrūvējis pats. Kko jāt vai nepieskatīt nav viņa interesēs jo tās divas dienas kas jāvelta servisam ir vienkārši pazaudētas.

feciic 15.02.2020 20:03

Īsti nebūs tiesa, jo problēmas sākās jau garantijas laikā. Stulbākais ka katra problēma brauc atrādi-tad gaida detaļas un tad brauc vēlreiz, katrs brauciens pazaudēta diena.

Tas parāda tikai to ka Dacītēm pat piekare nav izturīgāka kā citiem, bet pārejie mezgli primitīvas konstrukcijas attiecīgi relatīvi uzticami. Vēl nevar neņemt vērā faktu ka daļa to mašīnu pie dīlera parādās salīdzinoši reti jo apkopes ir dārgas pret mašīnas vērtību, attiecīgi apkopes tiek veiktas mājās vai pie vasjas liekot mīksto garantijai un pieciešot vienu vai otru problēmiņu.

feciic 15.02.2020 11:40

topinamburs rakstīja: no Dacia pieredzes ar Renault daļām - tādas nevajag vispār, līdz ar to pie kājas, ir vai nav analogas vai oriģinālas

Radagabalam meža dienestā dusters kā darba auto, diezgan regulāri kko piekarē maina, gultņus ieskaitot.

feciic 14.02.2020 22:43

Vikchs rakstīja: Kā tur īsti palika ar to kodu Keiko? Dabūji zināt?

Man atkal ar to pašu rādža modeli gadījās sekojoša ķibele - > sāka ēst ārā akumulatoru. Nevarēju saprast kas tieši, kamēr neuzmetu testeri un uzrāvu konstantu strāvu 0,2A, kas noplūda no akumulatora caur rādžiņu pat tad, kad auto bija standby režīmā "aizmigusi". Noraujot to nost strāvas rādījums 0,2A nonullējās. Paguglējot noravētā rādža sērijas numuru, konstatēju, ka Bosch (Blaupunkt) ir saražojis brāķi un atsauca iekārtas caur oficiālajiem dīleriem visā Eiropā..

Īss atstāsts no vienā angļu forumā atrastā Bosch atsaukumu biļetena..

www.fordownersclub.com/forums/topic/43755-fx-satnav-non-touch-screen-2009/page/2/

... Affected units were built between June 2008 and May 2009 with the following part

numbers:

• 8S7T-18K931-AC/AD

• 8M5T-18K931-GB/GC/GD/HB/HD/HC

• 8C1T-18K931-AA/AB/AC

• 8V4T-18K931-AD/AE/AF

• 8M5T-18K931-NA

• 8V4T-18K931-BA

Problēma tāda, ka atsaukumi beigušies 2015.gada 31.decembrī un loģiski tie, kas nepaguva tagad ir "laimīgākie cilvēki pasaulē" tai skaitā arī es!

Varbūt kādam ir info vai ir kādas iestādes, kas šo remontē? Tai paša UK ir iestādes, kas uz šito brāķu remontiem tagad konkrēti vārās..

Tas dzelzis jau ir tik novecojis ka prātīgāk ielikt parasto oriģinālo radio

feciic 12.02.2020 17:03

Tad būtu norakstīts.

feciic 12.02.2020 17:03

Lai arī ir divas joslas katrā virzienā nav sakārtoti pievadceļi-ir gan kreisie gan labie bez ieskrējiena joslām, uzbrauktuves no laukiem utt.

feciic 12.02.2020 14:55

Ahaha, Kia ir vienīgais no lietošanā bijušajiem auto, kurš pie 200k un 7 gadu vecuma ir nolikts pie sētas, sīkāks info nav, dati no CSDD.

HL5334

feciic 11.02.2020 22:29

Ar šo ir interesanti-bija iegādāts auto, viss Itkā labi bet taisni braucot stūre stāv drusku šķībi, citu sūdzību nav ne velk uz sānu, kursu tur un līkumos forši griežas. Pierakstos servisā-45 eur un būs laime. 10 min pēc autiņa atdošanas zvans-tā un tā aizmugurē regulēšanas skrūves ierūsējušas, grūti tikt klāt, jāņem nost tilts lai sataisītu kā nākas, skāde 200eur plus savirzes regulēšana. Laime nepienāca jo morāli nebiju gatavs maksāt 250 eur par stūres iztaisnošanu, jo visi citi piekares elementi bija labā stāvoklī. Pēc pāris nedēļām eļļu mainot paraustīju tās skrūves un konstatēju ka tikai viena ir ierūsējusi, nu tas tā atkāpei. Vēl pēc pāris nedēļām pa Rīgu blandoties bija brīvs brīdis un kā reiz savirzes regulēšana blakus, par brīnumu pat varēja pieņemt pēc maza brītiņa-nu neko dzenu iekšā boksā un eju dzert kafiju. Sēžu pusstundu, stundu, jau krietni pāri...sāku jau satraukties kas nu būs. Pēc brīža nāk čalis-“viss kārtībā, tā viena skrūve ierūsējusi bet tur limitos iekļāvās tāpēc nav bēda” un iestājās laime.

Vai pirmais kantoris gribēja uzvārīties darot darbus kas īsti nebija nepieciešami vai otrs strādāja ar ķep ļep metodēm spriediet paši.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti