Kārtot: Augošā secībā
1 2
feciic 20.08.2024 16:47

Ņemot vērā ka konkrētais Opelis asinsradinieks PSA un pa ķēdīti Fiat un Toyota tad standarta darbiem derēs jebkurš no šiem.

feciic 04.06.2024 23:57

Pēc riepu izmēra pieņemu ka pseidodžips, tie 3-5 litri ir faktiski nomērīti vai cipariņi displejā?

feciic 25.05.2024 0:54

Pie kāda ātruma būtu jābrīdina? Varbūt inspektors nemaz neko negribēja darīt bet ja dandālis-ņaudētāji tik met pedāli grīdā tad neko, liek mierā un formē protokolu.

Man kautkā vienmēr licies ka naktī, jo sevišķi pilsētā, ir jāuzvedas godīgāk jo iespēja izgaismoties arī par nebūtiskiem pārkāpumiem ir daudz lielāka.

feciic 24.05.2024 22:04

Dandālis-ņaudētājs, ar noliektu galvu atzīstot un nožēlojot pārkāpumu iegūsi vairāk nekā mēģinot pierādīt netaisnību.

Pie kāda ātruma tad policijai būtu jābrīdina-51? Vai legāli nelegālajiem 70?

feciic 20.05.2024 12:26

10tā gada T6 Transporter arī mācēja neripot uz atpakaļ nelielā slīpumā, nezinu uz kāda principa tas darbojās jo daudzstāvu stāvvietas uzbrauktuvē auto tomēŗ lēnām ripinājās uz leju.

feciic 11.04.2024 16:49

darklight rakstīja: Ta jau redzēs. Profam tur darbs pusstundai un detaļas centos. Kādu dvacāru varētu nolikt, vairāk droši vien nav vērts.

Ātri un ērti vienkārši tas būtu oficiālam servisam ar detaļu noliktavu, kas teica ka tam poļu aparātam var kautko gatavu piemeklēt un ja vajag pielāgot tad par dvacāru tikai saņa no blakus garāžas ar to nodarbosies. 

Plusā vēļ parasti tie lētie štrumi ir gana nepateicīgi gan no jaukšanas gan remonta viedokļa, piemērama oglītes var būt vesalas bet no karstuma viņām sēžas izkusušas un viss tur šķībs un greizs.

feciic 04.04.2024 10:28

Tas jau stingri no auto, Mk2 Megane ar 1,6 benzīnu pie 90 tērē 5, pie 100 6 un tā tālāk, katri +10kmh pieliek vienu litru patēriņā

Bet tā jā, nu jau tik garas karbas dīzeļiem ka pat parasts divlitru pepelacs pie LV 90-100 pēdējā pārnesumā griežas drusku virs tukšgaitas.

feciic 03.04.2024 15:10

Vidējais ātrums ir tas kurš ātrāk aizved galā, viena lieka čurāšana vai kafijas pauze norauj podā to +20.

160 Vācijā nu nezinu, lielai vairums tāpat mizo Astrām un Golfiem kam ērtais ātrums tāpat ir ap tiem 130-140. Jā ir auto kas jau startā būvēti lielākiem ātrumiem tas pats 530d ērtais ātrums ir 160-180 bet ko ar tādu LV darīt visu pārējo laiku?

Un vispār stāsts ir par izskriešanos nevis ceļošanas/biznesa braucienu paradumiem.

feciic 03.04.2024 11:24

Kāds kaifs sēdēt uz bāņa ar 140-160-180? OK ātrāk tiec galā, krāns pagarinās jo beidzot var "atvilkt", var auto iespējas izmēģināt, kas vēļ? 

Man tie braucamie nav nekādi prēmium un luxury hi end un kautkā tass saldais punkts 3+ stundu bāņa pievārēšanai tāpat nostājas 130-140 robežās jo neprasa baigo koncentrēšanos, degvielas patēriņš ir samērīgs pret iegūto laiku un nav arī mēmais troksnis salonā.

feciic 25.03.2024 17:32

Ira ira tas pats, viņs nāca praktiski visos vieglajos Fordos, PSA grupā veselai plejādei, pat Mini un Mazdā bija pamanījušies iepļekāt. Ģimenē ir bijušī 3 auto ar konkrēto 1,6 80KW un viens ar atvasinātu 100zs versiju, vienam sagura turbīna, bet auto bija ar nenosakāmu nobraukumu. Pārējiem no standarta lietām mainītas sprauslu blīves, principā viss. Globāla problēma ir prasmīgu diagnostu trūkumus, vai vispār informācijas pieejamību, ja Ford dīleris nespēj diagnosticēt DPF neesamību vai nezin ka autiņam ir atsevisķa bāciņa degvielas piedevai ar domu par DPF, tad ko lai saka smērmiķelis rumbulas boksos? No mucas ielej 5w40 kā visiem un iekasē naudu par eļļas maiņu.

feciic 25.03.2024 14:59

Aizaudzis vesels DPF nedotu dūmainību 8, ja tur kautkas vēl ir palicis tad vainu salūzis vai izkusis.

Kas ir tās vispārzināmās problēmas šim motoram, zinu tikai vienu-turbīnas eļļas atplūdes caurule mēdz aizaugt. 

Ja būtu tik slikts diezvai būtu dažādās konfigurācija piejams sākot no 2004 līdz pat šodienai zem nosaukuma 1.5bluehdi.

Tas kas motoram ir slikti ka viņš pamatā ir visādās mazbudžeta klaberkastēs un komerctransportā, kur neviens netaisās lieku pirkstu piedurt kamēr vēl uz priekšu kust, atšķirībā no N57 kam šāles un ķēdes jau ir servisa materiāls nevis rezerves daļa.

feciic 25.03.2024 11:35

Mēģinot dedzināt neesošu dpf ir zilu pēc dīzeļa smirdošu dūmu mākonis, to nevar neredzēt un apskatē diezvai kāds sāktu dūmainības testu.

feciic 24.03.2024 13:19

Ja sprūst aizvērts tad meklē vainu citur. Man bija aizvērts ar metāla plāksni trubā starp egr un ieplūdes kolektoru, nebija ne dūmu ne kļūdu. Ar gmm arī, šis motors vismaz Fordā brauc vienādi gan ar gan bez gmm, protams, atvienojot ir kļūda

feciic 23.03.2024 21:09

Šis motors arī bez DPF un ar noglušītu EGR spēj uzrādīt dūmainību 0,15. Parasti kvēpi ir dēļ nepareizas gaisa/degvielas attiecības, precīzāk trekna, te atkal divi varianti par maz gaisa-cauras trubas, EGR sprūst atvēŗtā stāvoklī vai par daudz degvielas-sprūst atvērtas/tek/pil/čurā sprauslas.

feciic 22.03.2024 18:13

core rakstīja:

feciic rakstīja: Kapēc lai viņa sūdīgi stūrētos, straujos pagriezienos, jo sevišķi uz atpakaļ dabūn riepas drusku vairāk ierīt vai uz mīkstāka seguma rises sataisīt stumdoties.

Par pašām asīm-kautkā novērojies ka prasti tie ir treileri/piekabes kam platforma pāri riteņiem, attiecīgi var lielākus agregātus uzkraut.

Nu tieši tāpēc, ka jāpieliek lielāks spēks, lai to piekabi sagrieztu. Tāpat kā smagais ar divām asīm aizmugurē stūrējas sūdīgāk par tādu kam tikai viena, un smiltīs vai dubļos vispār nestūrējas, jo aizmugure stumj priekšu taisni ar sagrieztiem riteņiem.

Uz priekšu braucot šis nedarbojas jo piekabe nav bloķēta ar vilcēju un tā grūtākā griešanās varētu būt jūtama tikai aplam slidenos apstākļos. Atpakaļgaitā tieši pretēji-divasu piekabe ir daudz vieglāk manevrējama jo to tik ļoti nespaido bedres un nelīdzenumi un kustība nav tik strauja.

feciic 12.03.2024 21:52

Kapēc lai viņa sūdīgi stūrētos, straujos pagriezienos, jo sevišķi uz atpakaļ dabūn riepas drusku vairāk ierīt vai uz mīkstāka seguma rises sataisīt stumdoties.

Par pašām asīm-kautkā novērojies ka prasti tie ir treileri/piekabes kam platforma pāri riteņiem, attiecīgi var lielākus agregātus uzkraut.

feciic 09.03.2024 15:52

Chip22 rakstīja:

feciic rakstīja: Regulāri nomājot piekabes nejauši uzdūros vienass piekabei ar bremzēm-ripo kā vienasīgā, vienītī var ērti stumdīt/grūstīt, pilna masa divas tonnas, mīnus ka vajag kategoriju.

Divasīgo bez bremzēm tikai ja kārtīgs vilcējs bet tāpat. Ir gadījies tonnu lūžņu vest ar nebremzētu tā inerce ir vairāk nekā jūtama jo standarta auto kravnesība ir 400-600kg, attiecīgi arī bremzes tam ir paredzētas. 

Vēl nianse par izmēriem-ir gadījies uzrauties uz peikabi kam specenē kravas kaste 200*5000 bet tas bija ārējais izmērs, ja šis ir tas gadījums tad piemaksa par 325 garumu ir prātīga.

Par stabilitāti vienasu/divasu-abas var būt nestabilas nepareizi sakraujot. Principiālu starpību neesmu manījis-tas ka divasīgā vienmēr būs smagāka un pa siktu ceļu tukšā braucot vairāk raustīs auto.

Tad ja ar vieglo jāvelkā, tad tikai vienasīgā? Bez bremzēm.

Kā jau te minēja tad ir nopērkamas divasīgas piekabes ar pilno masu 750kg-velkama ar B katergoriju, faktiskā pilnā masa pieļauju ka līdz divām tonnām var uzkraut, ja tur no meža pa lauku malku atvest vēļ tā bet uz šosejas ar tādu prātīgs cilvēks nerādīsies.

Vienkāršā atbilde-parasta vienasīgā piekabe ar torsionu 500-700kg vedīs bez bēdu, ja plāno reģipsi/osb/lūžņus/granulas regulāri vizināt tad torsiona vietā labāk meklēt piekabi ar lāgām. Ja nu tā ka tonna/divas jāvadā ikdienā tad jākārto BE.

feciic 07.03.2024 16:10

Man liekas ka Mk8 golfs bija viens no pirmajiem kam fiziskas "pogas" uz abu roku pirkstiem skaitāmas, nez, divus gadus lietojot nekādu neērtību tas nav radījis. Klimats tāpat labi strādā nav jāregulē uz priekšu un atpakaļ. 

Pats likumprojekts Teslai mērķēts kur jau pagriezieni jāslēdz ar pogām uz stūres, kas paralēli var tikt izmantoas arī visam kam pārējam, sākot ar spoguļu regulēšanu un beidzot ar spēlīšu spēlēšanu.

feciic 07.03.2024 14:15

Regulāri nomājot piekabes nejauši uzdūros vienass piekabei ar bremzēm-ripo kā vienasīgā, vienītī var ērti stumdīt/grūstīt, pilna masa divas tonnas, mīnus ka vajag kategoriju.

Divasīgo bez bremzēm tikai ja kārtīgs vilcējs bet tāpat. Ir gadījies tonnu lūžņu vest ar nebremzētu tā inerce ir vairāk nekā jūtama jo standarta auto kravnesība ir 400-600kg, attiecīgi arī bremzes tam ir paredzētas. 

Vēl nianse par izmēriem-ir gadījies uzrauties uz peikabi kam specenē kravas kaste 200*5000 bet tas bija ārējais izmērs, ja šis ir tas gadījums tad piemaksa par 325 garumu ir prātīga.

Par stabilitāti vienasu/divasu-abas var būt nestabilas nepareizi sakraujot. Principiālu starpību neesmu manījis-tas ka divasīgā vienmēr būs smagāka un pa siktu ceļu tukšā braucot vairāk raustīs auto.

feciic 26.02.2024 21:20

Ir diezgan sevi jāienīst lai viņu gribētu-aukstā ziemas rītā troksnis un vibrācija salonā salīdzināms ar žiguli.

feciic 19.02.2024 10:20

Tā ziņa par auzām ir precīzi no laika kad granulu cenas savā pīķī tuvojās 500 eur, šobrīd cenas starpība ir nebūtiska lai tr kautko jātos. 

Kautkādas graudu atsijas var kurināt savā sētā līdzīgi kā gateri sildās ar atgriezumiem. Ne jau tagad Mārupes švītiņs brauks un pirks graudus lai ietaupītu 10eur.

feciic 18.02.2024 11:29

Man tas katls tāds primitīvs īpaši regulēšanai nepadodas, var jau būt ka graanul tērējas vairāk, man ar bunkuru caurmērā pietiek nedēļai, tikai ta ka grannul bunkurā varu sabērt 16 maisus,visi citi gāja tikai 14, pa starpai biju paķēris palti no Lēdmanes-kapeika vairāk pelnu un skaidas dikti daudz bira.

feciic 16.02.2024 10:18

GB12 rakstīja: Es būtu kasījies. Jau rakstīju, ka mani reiz paņēma par šāda vilcieniņa, kura lokomotīve bija poliču Insignia, apdzīšanu, kas beidzās zīmes "70" zonā. Manu ātrumu toreiz nomērīja uz simtspadsmit ar kaut ko... toreiz pēc maniem iebildumiem, atteikšanos piekrist protokolam un debatēm par šo mani palaida vaļā ar "mutisku brīdinājumu"... bet, kā jau minēju, ar tiem 110 pie atļautā 90 esmu gājis garām daudzas reizes un neviens nekad nav piesējies.

Kasīties par ko? Tehniski un faktiski pārkāpu-pieķēra-vainīgs. Kapēc Igaunijā RSQ8 un M5 uz nomaļa ceļa var pabraukt uz 100 un apdzīt uz 110 bet letiņi tā nevar?

feciic 15.02.2024 16:57

GB12 rakstīja: Kurā noteikumu punktā ir teikts, ka uz parasta ceļa nedrīkst "onanēt" ar 85? Reku mūsu VWfans (diez, kur pazudis?) arī tā brauc. Kaitinoši, jā, bet aizliegt viņam to neviens nevar, ja tā jūtas drošāk. Ja būtu 70 vai zemāk, tad varētu cepties. Bet šajā gadījumā vainīgi drīzāk ir tie 5 tirliņi, ka nejēdz apdzīt. Es esmu vairākas reizes poličus (pat uz 90 km/h braucošus) dzinis ar 110, ne reizi neviens par to nav piesējies.

Tas laikam no poliča lepnuma atkarīgs-vienreiz tādu pašu priekšā izlīdušu, uz 85 braucošu CP ekipāžu apdzinu un pēc īsa brīža tiku nolikts mierā ar "Kur tad tā steidzamies?" Nomērītais ātrums gan bija apaļi 100 par ko izpelnījos rakstisku brīdinājumu. 

"Steigties vajag lēnām"

feciic 20.01.2024 23:57

topinamburs rakstīja: Par nomu nav pārsteigumu - ja lietotājam tūristam kaut kur svešās vietās jāuztraucas par to, kur, kā un par cik lādēt elektroauto, pie tam tas prieks maksā dārgāk - tad kāpēc gan to izvēlēties?

Par topika virsrakstu - tie EV pircēji, kas uzķērās uz modīgo haipu, un, vaig vai nevaig, nopirka EV, nepadomājot visus par un pret - tad ir iespējami gadījumi, kad mīļā miera labad jāpāriet atpakaļ uz benzīnkapli. It īpaši nāk prātā panelenēs mītošie.

Ja lasītu rūpīgāk tad lielākā bēda ir ar Tesla cenu samazinājumu, kas pamatīgi iedragā atlikušo vērtību, sanāk ka tesla nomet 15% cenas jaunam auto un Hertz zaudē 10% no plānotās tālākpārdošanas cenas, uz 20k auto tas cipars gana iespaidīgs sanāk

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti